Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

İnisiyasyona Toplu Bakışlar 1 - Genel

%10
İnisiyasyona Toplu Bakışlar 1 - kitap %10 indirimli Genel
Dilimize yeni geçmiş olan initiation, inisiyasyon sözcüğüne Türkçe'de illâ bir karşılık bulmaya çalışırsak, bunu en yakın, tasavvuf sözcüğüyle karşılayabiliriz İnsanlığın düşünce tarihi boyunca oluşan eski, kadim Geleneklerin (traditions) devamını sağlayan ezoterik, sırrî bilgiler, bu bilgileri öğreten geleneksel kurumlara girilmeden öğrenilemez. Bu bilgileri almak için bu yola giren kimseye inisiye yani, isteyen anlamında, mürit adı verilir. Müritleri yetiştiren, onları irşat eden kimseye ise, inisiyatör yani başlatan, irşat eden, mürşit adı verilir. Yerine göre bu, bir usta, bir üstat, bir şeyh, bir rehber, bir mürşit, bir efendidir. İnisiyeler, inisiyatörün gözetimi ve denetimi altında, tek tek, çeşitli sınavlardan geçerler; sonunda belli halleri yaşayarak, belli manevî makamlara erişirler. İşte, inisiyelerin yaşadıkları hallerin tümüne, gerçekleştirdikleri hakikatlerin hepsine, inisiyasyon denir. Düzenli bir geleneksel teşkilata bağlanma, inisiyasyonun sadece gerekli şartı olmayıp fakat aynı zamanda, kelimenin tam anlamıyla inisiyasyonu oluşturan şeydir. Bütün geleneksel şekilleri, onların ilkesinin birliği içinde ele alan kişi, zaten temelde, kelimenin en kesin anlamıyla, bireşimsel bir görüşe sahip olur. Böyle biri bütün geleneksel şekillerin içinde aynı şekilde yer alabilir ve hatta bütün şekiller için en iç nokta olan yerde bulunabilir, çünkü o nokta gerçekten de onların ortak merkezidir. Merkeze ulaşmak için farklı noktalardan hareket eden bütün yollar, gittikçe birbirine yaklaşarak, fakat daima birbirinden ayrı kalarak, biricik merkeze varıp orada birleşinceye kadar ilerler. Merkezden bakıldığında, gerçekten de bu yollar, her biri merkezden çıkan ve çembere doğru uzanan bir yığın yarı çap gibidir; çember üzerindeki çok sayıdaki noktalar, bu yarıçaplar aracılığıyla ancak merkezle bir ilişki kurar. Renè Guènon bu yazılarında, inisiyasyonla ilgili hususlarda, kapsamlı ve doyurucu bilgiler sunmaktadır.
İnisiyasyona Toplu Bakışlar 1 Genel

ulaşmak Bakışlar Guènon inisiyatörün farklı sırrî oluşturan mürit Merkezden hallerin Türkçede yer İnisiyasyona illâ tümüne, bakıldığında, adı olur. ezoterik, için İnisiyeler, Renè ele Bakışlar ezoterik, inisiyasyonu noktalar, bir çünkü illâ alabilir yani çembere bağlanma, İnisiyasyona mürit sahip belli birbirinden Guènon alan bilgileri daima sonunda Genel usta, bulunabilir, İnsanlığın inisiyasyonun doğru doğru inisiyasyonun İnsanlığın bulunabilir, usta, Hece sonunda daima bilgileri alan Guènon birbirinden belli sahip mürit karşılayabiliriz bağlanma, çembere yani alabilir çünkü bir noktalar, inisiyasyonu ezoterik, Bu ele Renè İnisiyeler, için olur. adı bakıldığında, tümüne, illâ inisiyatör yer Türkçede hallerin Merkezden oluşturan sırrî farklı inisiyatörün Genel efendidir. ulaşmak sağlayan anlamıyla sayıdaki gerçekten gerçekleştirdikleri bir ve başlatan, İnisiyasyona yaşadıkları ilerler. anlamında, görüşe noktalardan gözetimi bu kişi, almak Bakışlar tam çok bir yerde karşılayabiliriz hatta irşat uzanan sadece düşünce İnisiyasyona bir bilgiler geçerler; fakat Bu zaten için ayrı halleri Bakışlar olan sözcüğüyle teşkilata ve inisiyatör gerekli tarihi o üstat, İnisiyasyona yaklaşarak, öğrenilemez. içinde kurar. efendidir. yaşayarak, sunmaktadır. Böyle verilir. gerçekten Bakışlar Toplu çıkan ise, şekilde sözcüğüne yaşadıkları bir bu şeydir. bilgiler, noktalardan 1 ilişki bir Merkeze devamını tam Müritleri de hakikatlerin karşılık hatta Toplu inisiyasyon inisiyelerin kadar isteyen bir bu hareket ve yazılarında, zaten 1 traditions kelimenin üzerindeki bu, olan bulmaya bütün eden, bir gerekli Toplu yani, bireşimsel doyurucu sınavlardan yaklaşarak, inisiyasyonla temelde, bu kalarak, yaşayarak, 1 göre nokta tasavvuf geleneksel çıkan yığın şartı boyunca nokta bir Yayınları çeşitli birbirine girilmeden birliği ilişki biricik belli Dilimize biri Müritleri yakın, bir merkezden kimseye aynı gerçekten şeyh, yarıçaplar Bütün bu kurumlara ilkesinin bir mürşit, merkezidir. bütün yetiştiren, bu hepsine, bulmaya eden içinde initiation, İşte, birleşinceye aracılığıyla geleneksel bilgileri eden denetimi Genel bir ortak Geleneklerin

zamanda, çember yollar, inisiyasyon çalışırsak, şekiller mürşit 1 erişirler. orada inisiye anlamıyla, ve bütün altında, ilgili kelimenin yola Toplu aynı gibidir; Yerine iç yakın, için adı yarı olmayıp oluşan 1 kesin kapsamlı tek, gittikçe kurumlara en giren merkeze manevî yeni Toplu en en Düzenli biri eden fakat eski, de bir aracılığıyla 1 yollar, geleneksel onların merkezle bir makamlara geçmiş geleneksel onları yollar, Toplu Bakışlar her irşat şekillerin olan erişirler. rehber, ancak şekilleri, öğreten bütün İnisiyasyona ancak rehber, onların kadim aynı irşat her denir. bunu için Bakışlar geçmiş makamlara varıp kimseye kesin geleneksel yollar, tek hususlarda, en İnisiyasyona eski, fakat çap verilir. en en en verilir. çap fakat Bakışlar giren en hususlarda, tek yollar, kapsamlı kesin kimseye varıp makamlara İnisiyasyona adı için bunu denir. her gibidir; aynı kadim onların rehber, Genel altında, bütün öğreten şekilleri, ancak orada erişirler. olan şekillerin irşat çalışırsak, inisiyasyon yollar, onları geleneksel ortak bir merkezle onların geleneksel bilgileri geleneksel aracılığıyla bir de içinde eden biri Düzenli en yetiştiren, bütün yeni manevî merkeze bir ilkesinin kurumlara gittikçe tek, Hece şeyh, gerçekten oluşan olmayıp yarı merkezden bir yakın, iç Yerine Bakışlar belli biricik yola kelimenin ilgili birbirine çeşitli ve anlamıyla, inisiye İnisiyasyona şartı yığın mürşit şekiller çalışırsak, nokta göre çember zamanda, Geleneklerin Bakışlar temelde, inisiyasyonla denetimi eden bilgileri bireşimsel yani, birleşinceye İşte, initiation, İnisiyasyona bütün bulmaya hepsine, bu yetiştiren, kelimenin traditions merkezidir. mürşit, bir Bakışlar hareket bu Bütün yarıçaplar şeyh, inisiyelerin inisiyasyon aynı kimseye merkezden İnisiyasyona 1 de Müritleri biri Dilimize belli bir ilişki birliği girilmeden birbirine Toplu bu bir nokta boyunca şartı ise, çıkan geleneksel tasavvuf nokta 1 sunmaktadır. yaşayarak, kalarak, bu temelde, öğrenilemez. yaklaşarak, sınavlardan doyurucu bireşimsel Toplu tarihi gerekli bir eden, bütün

sözcüğüyle olan bu, üzerindeki kelimenin 1 için zaten yazılarında, ve hareket bilgiler bir isteyen kadar inisiyelerin Toplu irşat hatta karşılık hakikatlerin de çok tam devamını Merkeze bir Genel gözetimi noktalardan bilgiler, şeydir. bu ilerler. yaşadıkları sözcüğüne şekilde ise, bir gerçekleştirdikleri gerçekten verilir. Böyle sunmaktadır. ulaşmak efendidir. kurar. içinde öğrenilemez. sırrî oluşturan üstat, o yer inisiyatör ve teşkilata sözcüğüyle adı olur. halleri ayrı Renè ele Bu fakat geçerler; Yayınları bir çünkü düşünce sadece uzanan çembere bağlanma, karşılayabiliriz yerde bir Genel belli birbirinden almak kişi, bu daima sonunda görüşe anlamında, 1 inisiyasyonun doğru başlatan, ve bir bulunabilir, usta, sayıdaki anlamıyla sağlayan Toplu alan Guènon inisiyatörün farklı sırrî sahip mürit Merkezden hallerin Türkçede 1 alabilir illâ tümüne, bakıldığında, adı inisiyasyonu ezoterik, için İnisiyeler, Renè Toplu için ezoterik, inisiyasyonu noktalar, bir tümüne, illâ alabilir yani çembere 1 İnisiyasyona Merkezden mürit sahip belli inisiyatörün Guènon alan bilgileri daima Bakışlar sayıdaki usta, bulunabilir, İnsanlığın inisiyasyonun başlatan, doğru inisiyasyonun İnsanlığın bulunabilir, İnisiyasyona sonunda daima bilgileri alan almak birbirinden belli sahip Bakışlar karşılayabiliriz bağlanma, çembere yani alabilir düşünce çünkü bir noktalar, inisiyasyonu İnisiyasyona Bu ele Renè İnisiyeler, için olur. adı bakıldığında, tümüne, Bakışlar inisiyatör yer Türkçede hallerin Merkezden oluşturan sırrî farklı inisiyatörün Genel efendidir. ulaşmak sağlayan anlamıyla sayıdaki gerçekten gerçekleştirdikleri bir ve başlatan, sözcüğüne yaşadıkları ilerler. anlamında, görüşe noktalardan gözetimi bu kişi, almak devamını tam çok bir yerde hatta irşat uzanan sadece düşünce isteyen bir bilgiler geçerler; fakat yazılarında, zaten için ayrı halleri Hece bu, olan sözcüğüyle teşkilata ve bir gerekli tarihi o üstat, Genel sınavlardan yaklaşarak, öğrenilemez. içinde kurar. kalarak, yaşayarak, sunmaktadır. Böyle verilir. Bakışlar geleneksel çıkan ise, şekilde sözcüğüne nokta bir bu şeydir.

bilgiler, İnisiyasyona birliği ilişki bir Merkeze devamını biri Müritleri de hakikatlerin karşılık Bakışlar aynı inisiyasyon inisiyelerin kadar isteyen Bütün bu hareket ve yazılarında, İnisiyasyona merkezidir. traditions kelimenin üzerindeki bu, hepsine, bulmaya bütün eden, bir Bakışlar birleşinceye yani, bireşimsel doyurucu sınavlardan denetimi inisiyasyonla temelde, bu kalarak, 1 çember göre nokta tasavvuf geleneksel mürşit yığın şartı boyunca nokta Toplu ve çeşitli birbirine girilmeden birliği yola biricik belli Dilimize biri 1 yakın, bir merkezden kimseye aynı oluşan gerçekten şeyh, yarıçaplar Bütün Toplu kurumlara ilkesinin bir mürşit, merkezidir. yeni bütün yetiştiren, bu hepsine, 1 eden içinde initiation, İşte, birleşinceye aracılığıyla geleneksel bilgileri eden denetimi Genel bir ortak Geleneklerin zamanda, çember yollar, inisiyasyon çalışırsak, şekiller mürşit olan erişirler. orada inisiye anlamıyla, ve bütün altında, ilgili kelimenin yola kadim aynı gibidir; Yerine iç için adı yarı olmayıp oluşan kimseye kesin kapsamlı tek, gittikçe hususlarda, en giren merkeze manevî yeni verilir. en en Düzenli biri çap fakat eski, de bir Genel tek yollar, geleneksel onların merkezle varıp makamlara geçmiş geleneksel onları Toplu denir. her irşat şekillerin olan onların rehber, ancak şekilleri, öğreten 1 şekilleri, ancak rehber, onların kadim şekillerin irşat her denir. bunu Toplu geleneksel geçmiş makamlara varıp kimseye onların geleneksel yollar, tek hususlarda, 1 de eski, fakat çap verilir. Düzenli en en verilir. çap Toplu merkeze giren en hususlarda, tek tek, kapsamlı kesin kimseye varıp İnisiyasyona yarı adı için bunu denir. Yerine gibidir; aynı kadim onların Bakışlar ilgili altında, bütün öğreten şekilleri, inisiye orada erişirler. olan şekillerin İnisiyasyona çalışırsak, inisiyasyon yollar, onları geleneksel Geleneklerin ortak bir merkezle onların Bakışlar bilgileri geleneksel aracılığıyla bir de initiation, içinde eden biri Düzenli İnisiyasyona yetiştiren, bütün yeni manevî merkeze bir ilkesinin kurumlara gittikçe tek, Genel şeyh,

gerçekten oluşan olmayıp yarı merkezden bir yakın, iç Yerine Dilimize belli biricik yola kelimenin ilgili birbirine çeşitli ve anlamıyla, inisiye boyunca şartı yığın mürşit şekiller nokta göre çember zamanda, Geleneklerin bu temelde, inisiyasyonla denetimi eden doyurucu bireşimsel yani, birleşinceye İşte, initiation, eden, bütün bulmaya hepsine, bu üzerindeki kelimenin traditions merkezidir. mürşit, Genel ve hareket bu Bütün yarıçaplar kadar inisiyelerin inisiyasyon aynı kimseye İnisiyasyona hakikatlerin de Müritleri biri Dilimize Merkeze bir ilişki birliği girilmeden Bakışlar şeydir. bu bir nokta boyunca şekilde ise, çıkan geleneksel tasavvuf İnisiyasyona Böyle sunmaktadır. yaşayarak, kalarak, bu içinde öğrenilemez. yaklaşarak, sınavlardan doyurucu Bakışlar o tarihi gerekli bir eden, teşkilata sözcüğüyle olan bu, üzerindeki İnisiyasyona ayrı için zaten yazılarında, ve geçerler; bilgiler bir isteyen kadar Toplu uzanan irşat hatta karşılık hakikatlerin bir çok tam devamını Merkeze 1 bu gözetimi noktalardan bilgiler, şeydir. anlamında, ilerler. yaşadıkları sözcüğüne şekilde Toplu bir gerçekleştirdikleri gerçekten verilir. Böyle sağlayan ulaşmak efendidir. kurar. içinde 1 sırrî oluşturan üstat, o Türkçede yer inisiyatör ve teşkilata Toplu adı olur. halleri ayrı Renè ele Bu fakat geçerler; Genel bir çünkü düşünce sadece uzanan çembere bağlanma, karşılayabiliriz yerde bir Yayınları belli birbirinden almak kişi, bu daima sonunda görüşe anlamında, İnsanlığın inisiyasyonun doğru başlatan, ve bulunabilir, usta, sayıdaki anlamıyla sağlayan bilgileri alan Guènon inisiyatörün farklı sahip mürit Merkezden hallerin Türkçede yani alabilir illâ tümüne, bakıldığında, noktalar, inisiyasyonu ezoterik, için İnisiyeler, Genel İnisiyeler, için ezoterik, inisiyasyonu noktalar, bakıldığında, tümüne, illâ alabilir yani 1 hallerin Merkezden mürit sahip farklı inisiyatörün Guènon alan bilgileri Toplu anlamıyla sayıdaki usta, bulunabilir, İnsanlığın ve başlatan, doğru inisiyasyonun İnsanlığın 1 görüşe sonunda daima bilgileri kişi, almak birbirinden belli Toplu yerde karşılayabiliriz bağlanma, çembere yani sadece

düşünce çünkü bir noktalar, 1 fakat Bu ele Renè İnisiyeler, halleri olur. adı bakıldığında, Toplu Bakışlar ve inisiyatör yer Türkçede hallerin üstat, oluşturan sırrî farklı İnisiyasyona kurar. efendidir. ulaşmak sağlayan anlamıyla verilir. gerçekten gerçekleştirdikleri bir ve Bakışlar sözcüğüne yaşadıkları ilerler. anlamında, görüşe bilgiler, noktalardan gözetimi bu kişi, İnisiyasyona devamını tam çok bir yerde karşılık hatta irşat uzanan sadece Bakışlar isteyen bir bilgiler geçerler; fakat yazılarında, zaten için ayrı halleri Genel bu, olan sözcüğüyle teşkilata ve bir gerekli tarihi o üstat, Hece sınavlardan yaklaşarak, öğrenilemez. içinde kurar. kalarak, yaşayarak, sunmaktadır. Böyle verilir. tasavvuf geleneksel çıkan ise, şekilde nokta bir bu şeydir. bilgiler, girilmeden birliği ilişki bir Merkeze biri Müritleri de hakikatlerin karşılık kimseye aynı inisiyasyon inisiyelerin kadar yarıçaplar Bütün bu hareket ve Genel mürşit, merkezidir. traditions kelimenin üzerindeki bu hepsine, bulmaya bütün eden, Bakışlar İşte, birleşinceye yani, bireşimsel doyurucu eden denetimi inisiyasyonla temelde, bu İnisiyasyona zamanda, çember göre nokta tasavvuf şekiller mürşit yığın şartı boyunca Bakışlar anlamıyla, ve çeşitli birbirine girilmeden kelimenin yola biricik belli Dilimize İnisiyasyona iç yakın, bir merkezden kimseye olmayıp oluşan gerçekten şeyh, yarıçaplar Bakışlar gittikçe kurumlara ilkesinin bir mürşit, manevî yeni bütün yetiştiren, bu İnisiyasyona 1 biri eden içinde initiation, İşte, bir aracılığıyla geleneksel bilgileri eden Toplu merkezle bir ortak Geleneklerin zamanda, onları yollar, inisiyasyon çalışırsak, şekiller 1 olan erişirler. orada inisiye anlamıyla, öğreten bütün altında, ilgili kelimenin Toplu kadim aynı gibidir; Yerine iç bunu için adı yarı olmayıp 1 kimseye kesin kapsamlı tek, gittikçe hususlarda, en giren merkeze manevî Toplu verilir. en en Düzenli biri çap fakat eski, de bir Genel tek yollar, geleneksel onların merkezle varıp makamlara geçmiş geleneksel onları bunu denir. her irşat şekillerin onların rehber, ancak

Stok Kodu
9789758274451
Boyut
13.0x21.0
Sayfa Sayısı
224
Basım Yeri
Ankara
Çeviren
Mahmut Kanık
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
6,55   
13,10   
3
4,45   
13,36   
6
2,31   
13,86   
9
1,57   
14,11   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
6,55   
13,10   
3
4,45   
13,36   
6
2,31   
13,86   
9
1,57   
14,11   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
6,55   
13,10   
3
4,45   
13,36   
6
2,31   
13,86   
9
1,57   
14,11   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
6,55   
13,10   
3
4,45   
13,36   
6
2,31   
13,86   
9
1,57   
14,11   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
6,55   
13,10   
3
4,45   
13,36   
6
2,31   
13,86   
9
1,57   
14,11   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
6,55   
13,10   
3
4,45   
13,36   
6
2,31   
13,86   
9
1,57   
14,11   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
6,55   
13,10   
3
4,45   
13,36   
6
2,31   
13,86   
9
1,57   
14,11   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Çağdaş Sosyal Teoride Din
    49,00 TL
    44,10 TL
    Cevat Özyurt Çağdaş Sosyal Teoride Din kitap Çağdaş sosyal teoride din olgusu ve din düşüncesinin ana hatlarını yansıtmayı amaçlayan bu kitap, 1930'lardan günümüze kadar din alanında kuramsal katkıda bulunan felsefeci, sosyolog, psikolog ve antropologların çalışmalarının
  • İyi Toplum: İnsani Gündem
    14,00 TL
    12,60 TL
    John Kenneth Galbraith İyi Toplum: İnsani Gündem kitap Efsanevi ekonomistin, merhametli ve mali işlerinde mantıklı adımlar atan bir devlet olmak isteyenler için yayımladığı el kitabı. İyi toplumda olması gereken her konuya değinen ve bu uğurda çeşitli argümanları olan, elinizde tuttuğunuz
  • Sabahattin Ali'nin Eserlerinin Kaynakları
    12,00 TL
    10,80 TL
    Mehmet Güneş Sabahattin Ali'nin Eserlerinin Kaynakları kitap Türk edebiyatında Sabahattin Ali kadar hayat hikayesiyle eserleri iç içe geçen şair/yazar sayısı çok azdır. Yurdun çoğu yöresini özellikle Batı Anadolu coğrafyasını dolaşma fırsatı bulan yazar, bu yörelere ilişkin gözlemlerini,
  • Çağdaş Fransız Felsefesinde Etik
    26,00 TL
    23,40 TL
    Kolektif Çağdaş Fransız Felsefesinde Etik kitap Bir insan kendiyle ne zaman ilgilenmiş olur? Kendimizin ne olduğunu bilmezsek, kendimizi daha iyi kılabilir miyiz? İnsan, bedeninden başka bir şeydir. Kendinin ne olduğunu bilmek bilge olmaktır. Bilge ve iyi olmadıkça kimse mesut olamaz. Michel
  • Kamçı
    10,00 TL
    9,00 TL
    Ali Karaçalı Kamçı kitap Ali Karaçalı, bireyin içsel duyuş ve düşünüşünü içeren öyküler yazmıştır. Öykülerinde öykü kişilerinin ruh yapılarıyla, yer aldıkları çevresel şartları örtüştürerek yapısal bir bütünlüğe ulaşmaya
  • Hece Aylık Edebiyat Dergisi Özel Sayı: 33 / 241 - Ocak 2017
    50,00 TL
    45,00 TL
    Kolektif Hece Aylık Edebiyat Dergisi Özel Sayı: 33 / 241 - Ocak 2017 kitap
  • Tut Elimden Düşmeyelim
    13,00 TL
    11,70 TL
    M. Ragıp Karcı Tut Elimden Düşmeyelim kitap Yine benim ellerim boynumda kaldıDönüp dönüp yine kendi sesime uyandım İçim dışım kan, elimi ayağımı seninle yıkadılarYine sen kazandın ey yalnızlık yine ben yandım
  • Pazartesi Ayini
    13,00 TL
    11,70 TL
    Mehmet Aycı Pazartesi Ayini kitap Sen en çok bir ırmağa benzersin, giysilerinBilindik sızılardan yalnız gözlerin bahçeTenin yangınlar taşır ruhunun kıyısınaEvine ve bahçeyeRuhun gemiler çağırır közden ve tutuşmaktanGemiler almaz ruhunuSeni koşmaktan yaratan Allah,
  • Güneşin Kapısı
    42,00 TL
    37,80 TL
    İlyas Huri Güneşin Kapısı kitap İlyas Huri 1948 yılında Beyrut'ta dünyaya gelen bir Hristiyan olarak Filistin Meselesi üzerine eğilirken yaşı gereği kendi hafızasına güvenmemiş, öykülerini mülteci kamplarında görüştüğü Filistinli mültecilerden toplamıştır.
  • Raşid Gannuşi
    38,00 TL
    34,20 TL
    Azzam S. Tamimi Raşid Gannuşi kitap Şiddete karşı duran İslami demokrasi uzun zamandır Tunuslu siyaset düşünürü ve aktivist Raşit Gannuşi ile özdeşleştiriliyordu. Fakat Azzam Tamiminin bu eserine kadar, Avrupa dünyası Gannuşi'nin düşünce dünyasının derinliği
Kapat