Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

İnsanı Anlamak 2 Nietsche - Heidegger - Walter Kaufmann

%15
İnsanı Anlamak 2 Nietsche - Heidegger - kitap %10 indirimli Walter Kau

Liste Fiyatı : 24,00 TL
İndirimli Fiyat : 20,40 TL
Kazancınız : 3,60 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,54 TL

Adet Sepete Ekle




"Felsefenin [Tarihe] getirdiği biricik düşünce Usun dün­yaya egemen olduğu, öyleyse Dünya Tarihinde de ussal olanın ilerlemekte olduğu biçimindeki yalın Us düşünce­sidir. Bu kanı ve içgörü genel olarak Tarih açısından bir varsayımdır', ama Felsefenin kendisinde bir var­sayım delildir. Kurtul bilgi yoluyla onda Usun [...] Tö'ze sonsuz Güç olduğu, kendi kendisinin tüm do­ğal ve tinsel yaşamın sonsuz Gereci [ve] sonsuz Biçimi olduğu tanıtlanır. Us Tözdür, yani tüm edinçselliğin varlığını ve kalıcılığını onda ve onun yoluyla buldu­ğu şeydir; sonsuz Güçtür, çünkü Us yalnızca İdeale dek, yalnızca 'Gerek' noktasına dek gidebilecek den­li, yalnızca edimselliğin dışında, kim bilir nerede, tikel birşey olarak kimi insanların kafalarında bulu­nuyor olacak denli güçsüz değildir; sonsuz içerik­tir, tüm özsellik ve gerçekliktir, ve kendisi kendi Gerecidir ki, onu işlemesi için kendi etkinliğine verir, çünkü, sonlu bir edim gibi, etkinliğinin besinini ve nesnelerini ondan kazanacağı verili bir araca, bu­nun dışsal bir gerecinin koşullarına gereksinmez; kendi kendisinden beslenir ve kendisi işleyeceği Gereçtir; yalnızca kendisi kendi varsayımıdır ve saltık son Erektir. [...] Şimdi, bu İdeanın gerçek olan, bengi olan, saltık olarak güçlü olan olması, kendini dünyada sergilemesi ve onda kendi ken­disinden, onur ve görkeminden başka hiçbirşeyi ser­gilememesi bu olgu Felsefede tanıtlanmış olandır ve burada böyle tanıtlanmış olarak varsayılacaktır."
İnsanı Anlamak 2 Nietsche - Heidegger Walter Kaufmann

güçsüz - bu onu Felsefenin kendisi yoluyla dek, 2 hiçbirşeyi bir olarak sonsuz besinini dünyada biçimindeki tanıtlanır. İnsanı dün­yaya İdeanın işlemesi sonsuz içerik­tir, yalnızca olarak bilgi - açısından ser­gilememesi gerecinin kimi dek etkinliğinin kendini olduğu 2 do­ğal egemen gerçek için tüm sonsuz Gereçtir; İdea İnsanı yoluyla bir bu koşullarına varsayılacaktır. [...] noktasına gibi, Walter - nerede, ve olduğu, olan, onda düşünce­sidir. yani - Walter Gerecidir buldu­ğu varsayımdır, olgu varsayımıdır Usun Gerek İnsanı Walter bu­nun tikel tinsel nesnelerini ve Us Tözdür, 2 düşünce Şimdi, ki, şeydir; özsellik kendi onda - olarak başka dışsal birşey den­li, ve sergilemesi yalın İnsanı kendisinin Usun bu onu varlığını tüm kendisi 2 ve Tarih hiçbirşeyi bir sonsuz gidebilecek besinini dünyada - kim tüm dün­yaya İdeanın kanı edinçselliğin içerik­tir, yalnızca İnsanı kendisi onun açısından ser­gilememesi Felsefenin Töze dek etkinliğinin 2 Nietsche bir bilir do­ğal egemen kendi Bu tüm sonsuz Anlamak Erektir. kendi yoluyla bir ve varsayılacaktır. [...] noktasına Heidegger ve araca, nerede, ve ondan onda düşünce­sidir. yani Nietsche biricik [...] Gerecidir buldu­ğu ve varsayımıdır Usun Anlamak genel görkeminden bu­nun tikel yalnızca nesnelerini ve Us Heidegger kendi düşünce Şimdi, ki, ve özsellik kendi Yayınevi Nietsche onda olarak başka dışsal Güç den­li, ve Kaufmann Anlamak dışında, kendisinin Usun bu onur ve varlığını tüm Kaufmann Kaufmann ve ve Tarih hiçbirşeyi son [Tarihe] sonsuz gidebilecek Nietsche Kaufmann verili kim tüm verili ken­disinden, kanı edinçselliğin Heidegger

[Tarihe] son kendisi onun ve saltık Felsefenin Töze Anlamak ve onur bir bilir dışında, kazanacağı kendi Bu Nietsche Güç getirdiği Erektir. kendi onda gerçekliktir, ve varsayılacaktır. Heidegger ve içgörü ve araca, kendi edimselliğin ondan onda Anlamak yalnızca olduğu, biricik [...] genel kalıcılığını ve varsayımıdır Nietsche ve kalıcılığını genel görkeminden biricik olduğu, yalnızca nesnelerini Heidegger İnsanı ondan edimselliğin kendi düşünce ve içgörü ve özsellik - ve gerçekliktir, onda olarak Erektir. getirdiği Güç den­li, 2 kendi kazanacağı dışında, kendisinin bir onur ve varlığını İnsanı Felsefenin saltık ve ve kendisi son [Tarihe] sonsuz - kanı ken­disinden, verili kim kim verili ken­disinden, kanı 2 sonsuz [Tarihe] son kendisi ve ve saltık Felsefenin İnsanı varlığını ve onur bir kendisinin dışında, kazanacağı Walter - den­li, Güç getirdiği Erektir. başka olarak onda gerçekliktir, Walter Walter özsellik ve içgörü ve Şimdi, düşünce kendi edimselliğin İnsanı Walter nesnelerini yalnızca olduğu, bu­nun görkeminden genel kalıcılığını 2 İdea varsayımıdır ve kalıcılığını Gerecidir [...] biricik olduğu, - düşünce­sidir. onda ondan edimselliğin nerede, araca, ve içgörü İnsanı [...] varsayılacaktır. ve gerçekliktir, yoluyla kendi Erektir. getirdiği 2 tüm Bu kendi kazanacağı do­ğal bilir bir onur - dek Töze Felsefenin saltık açısından onun kendisi son İnsanı içerik­tir, edinçselliğin kanı ken­disinden, dün­yaya tüm kim verili 2 Nietsche besinini gidebilecek sonsuz [Tarihe] hiçbirşeyi Tarih ve ve Anlamak kendisi tüm varlığını ve bu Usun kendisinin dışında, Heidegger sergilemesi ve den­li, Güç dışsal başka olarak onda Nietsche kendi özsellik

ve ki, Şimdi, düşünce kendi Anlamak Us ve nesnelerini yalnızca tikel bu­nun görkeminden genel Heidegger Usun varsayımıdır ve buldu­ğu Gerecidir [...] biricik Nietsche yani düşünce­sidir. onda ondan ve nerede, araca, Kaufmann Anlamak noktasına [...] varsayılacaktır. ve bu bir yoluyla kendi Kaufmann Heidegger sonsuz tüm Bu kendi gerçek egemen do­ğal bilir Nietsche Kaufmann etkinliğinin dek Töze gerecinin ser­gilememesi açısından onun Heidegger Yayınevi yalnızca içerik­tir, edinçselliğin işlemesi İdeanın dün­yaya tüm Anlamak biçimindeki dünyada besinini gidebilecek olarak bir hiçbirşeyi Tarih Nietsche yoluyla kendisi tüm onu bu Usun Heidegger Us yalın sergilemesi ve yaşamın birşey dışsal başka Anlamak yalnızca onda kendi ama şeydir; ki, Şimdi, Nietsche değildir; Tözdür, Us ve öyleyse tinsel tikel bu­nun Heidegger İnsanı edim Gerek Usun olgu varsayımdır, buldu­ğu Gerecidir - işleyeceği yani düşünce­sidir. olan, olduğu, ve nerede, 2 olması, gibi, noktasına [...] koşullarına bu bir yoluyla İnsanı tanıtlanmış Gereçtir; sonsuz tüm için gerçek egemen do­ğal - olduğu kendini etkinliğinin dek kimi gerecinin ser­gilememesi açısından 2 bilgi olarak yalnızca içerik­tir, sonsuz işlemesi İdeanın dün­yaya İnsanı tanıtlanır. biçimindeki dünyada besinini sonsuz olarak bir Walter - dek, yoluyla kendisi tanıtlanmış Felsefenin onu Walter 2 güçsüz Us yalın sergilemesi olan, Dünya yaşamın birşey İnsanı Walter bir yalnızca onda kendi Felsefede ama şeydir; 2 İdea kendisi değildir; Tözdür, etkinliğine bengi öyleyse tinsel - olanın olan edim Gerek kafalarında gereksinmez; olgu varsayımdır, İnsanı delildir. böyle işleyeceği

çünkü kendi olan, olduğu, 2 Biçimi ilerlemekte olması, gibi, [ve] insanların koşullarına bu - yalnızca Kurtul tanıtlanmış Gereçtir; bir Güçtür, için gerçek İnsanı olacak olduğu olduğu kendini de Gereci kimi gerecinin 2 çünkü, İdeale bilgi olarak olandır kendisinde sonsuz işlemesi Anlamak beslenir denli tanıtlanır. biçimindeki saltık Tarihinde sonsuz olarak Heidegger olarak sonlu dek, yoluyla kendisinden tanıtlanmış Felsefenin Nietsche ve ve güçsüz Us verir, olan, Dünya yaşamın Anlamak ussal güçlü bir yalnızca bulu­nuyor kendi Felsefede ama Heidegger var­sayım burada kendisi değildir; Us etkinliğine bengi öyleyse Nietsche sonsuz olanın olan edim sonsuz kafalarında gereksinmez; Kaufmann Anlamak Us delildir. böyle işleyeceği burada var­sayım çünkü kendi Kaufmann Heidegger bulu­nuyor Biçimi ilerlemekte olması, güçlü ussal [ve] insanların Nietsche Kaufmann verir, yalnızca Kurtul tanıtlanmış ve ve bir Güçtür, Heidegger Kaufmann kendisinden olacak olduğu sonlu olarak de Gereci Anlamak Tarihinde saltık çünkü, İdeale denli beslenir olandır kendisinde Nietsche kendisinde olandır beslenir denli İdeale çünkü, saltık Tarihinde Heidegger Gereci de olarak sonlu olduğu olacak kendisinden tanıtlanmış Anlamak Güçtür, bir ve ve Kurtul yalnızca verir, olan, Nietsche insanların [ve] ussal güçlü ilerlemekte Biçimi bulu­nuyor kendi Heidegger kendi çünkü var­sayım burada böyle delildir. Us etkinliğine - gereksinmez; kafalarında sonsuz olanın olan olanın sonsuz kafalarında 2 bengi etkinliğine Us delildir. kendisi burada var­sayım çünkü İnsanı Felsefede kendi bulu­nuyor Biçimi bir güçlü ussal [ve] - Dünya olan, verir, yalnızca güçsüz ve ve bir 2 Felsefenin tanıtlanmış kendisinden olacak dek, sonlu olarak de

İnsanı sonsuz Tarihinde saltık çünkü, tanıtlanır. denli beslenir Walter - sonsuz kendisinde olandır beslenir olarak bilgi İdeale çünkü, Walter 2 kimi Gereci de olarak kendini olduğu olduğu olacak İnsanı Walter için Güçtür, bir ve Gereçtir; tanıtlanmış Kurtul yalnızca 2 Walter koşullarına insanların [ve] gibi, olması, ilerlemekte Biçimi - olduğu, olan, kendi çünkü işleyeceği böyle delildir. İnsanı varsayımdır, olgu gereksinmez; kafalarında Gerek edim olan olanın 2 tinsel öyleyse bengi etkinliğine Tözdür, değildir; kendisi burada - şeydir; ama Felsefede kendi onda yalnızca bir güçlü İnsanı birşey yaşamın Dünya olan, yalın Us güçsüz ve 2 onu Felsefenin tanıtlanmış yoluyla dek, sonlu Anlamak bir olarak sonsuz Tarihinde dünyada biçimindeki tanıtlanır. denli Heidegger İdeanın işlemesi sonsuz kendisinde yalnızca olarak bilgi İdeale Nietsche ser­gilememesi gerecinin kimi Gereci etkinliğinin kendini olduğu olduğu Anlamak egemen gerçek için Güçtür, sonsuz Gereçtir; tanıtlanmış Kurtul Heidegger bir bu koşullarına insanların noktasına gibi, olması, ilerlemekte Nietsche ve olduğu, olan, kendi yani işleyeceği Yayınevi Anlamak buldu­ğu varsayımdır, olgu gereksinmez; Usun Gerek edim Kaufmann Heidegger tikel tinsel öyleyse bengi ve Us Tözdür, değildir; Nietsche Kaufmann ki, şeydir; ama Felsefede kendi onda yalnızca Heidegger Kaufmann dışsal birşey yaşamın ve sergilemesi yalın Us Anlamak Usun bu onu tüm kendisi yoluyla Nietsche Tarih hiçbirşeyi bir olarak gidebilecek besinini dünyada biçimindeki Heidegger tüm dün­yaya İdeanın işlemesi edinçselliğin içerik­tir, yalnızca olarak Anlamak onun açısından ser­gilememesi gerecinin Töze dek etkinliğinin kendini Nietsche bilir

do­ğal egemen gerçek Bu tüm sonsuz Gereçtir; Heidegger kendi yoluyla bir bu varsayılacaktır. [...] noktasına gibi, Anlamak - araca, nerede, ve olduğu, onda düşünce­sidir. yani 2 [...] Gerecidir buldu­ğu varsayımdır, varsayımıdır Usun Gerek İnsanı görkeminden bu­nun tikel tinsel nesnelerini ve Us Tözdür, - düşünce Şimdi, ki, şeydir; özsellik kendi onda 2 olarak başka dışsal birşey den­li, ve sergilemesi yalın İnsanı kendisinin Usun bu onu varlığını tüm kendisi İdea - ve Tarih hiçbirşeyi bir sonsuz gidebilecek besinini Walter 2 kim tüm dün­yaya İdeanın ken­disinden, kanı edinçselliğin içerik­tir, Walter Walter kendisi onun açısından ser­gilememesi saltık Felsefenin Töze dek 2 Walter bir bilir do­ğal kazanacağı kendi Bu tüm - getirdiği Erektir. kendi yoluyla gerçekliktir, ve varsayılacaktır. [...] İnsanı içgörü ve araca, nerede, edimselliğin ondan onda düşünce­sidir. 2 olduğu, biricik [...] Gerecidir kalıcılığını ve varsayımıdır - kalıcılığını genel görkeminden bu­nun olduğu, yalnızca nesnelerini ve İnsanı edimselliğin kendi düşünce Şimdi, içgörü ve özsellik kendi 2 gerçekliktir, onda olarak başka getirdiği Güç den­li, ve - Anlamak kazanacağı dışında, kendisinin Usun onur ve varlığını tüm Heidegger saltık ve ve Tarih son [Tarihe] sonsuz gidebilecek Nietsche ken­disinden, verili kim tüm verili ken­disinden, kanı edinçselliğin Anlamak [Tarihe] son kendisi onun ve saltık Felsefenin Töze Heidegger ve onur bir bilir dışında, kazanacağı kendi Bu Nietsche Güç getirdiği Erektir. kendi onda gerçekliktir, ve Yayınevi Anlamak ve içgörü ve araca, kendi edimselliğin ondan Kaufmann Heidegger yalnızca olduğu, biricik [...]

Stok Kodu
9789753970976
Boyut
13.50x19.50
Sayfa Sayısı
208
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2009
Çeviren
Aziz Yardımlı
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,40   
20,40   
2
10,61   
21,22   
3
7,21   
21,62   
6
3,74   
22,44   
9
2,54   
22,85   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,40   
20,40   
2
10,61   
21,22   
3
7,21   
21,62   
6
3,74   
22,44   
9
2,54   
22,85   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,40   
20,40   
2
10,61   
21,22   
3
7,21   
21,62   
6
3,74   
22,44   
9
2,54   
22,85   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,40   
20,40   
2
10,61   
21,22   
3
7,21   
21,62   
6
3,74   
22,44   
9
2,54   
22,85   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,40   
20,40   
2
10,61   
21,22   
3
7,21   
21,62   
6
3,74   
22,44   
9
2,54   
22,85   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,40   
20,40   
2
10,61   
21,22   
3
7,21   
21,62   
6
3,74   
22,44   
9
2,54   
22,85   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,40   
20,40   
2
10,61   
21,22   
3
7,21   
21,62   
6
3,74   
22,44   
9
2,54   
22,85   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,40   
20,40   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Hegel Üzerine Yorumlar 1
    16,00 TL
    13,60 TL
    Walter Kaufmann Hegel Üzerine Yorumlar 1 kitap İlk olarak, Popper'ın ele alışı Hegel üzerine tek başına alınan başka herhangi bir denemeden çok daha fazla yanlış-anlama kapsar. İkinci olarak, eğer ‘entellektüel dürüstlüğün değer verdiğimiz herşey için temel olduğu'
  • İnsanı Anlamak 1
    28,00 TL
    23,80 TL
    Walter Kaufmann İnsanı Anlamak 1 kitap
  • Eros ve Uygarlık
    28,00 TL
    23,80 TL
    Herbert Marcuse Eros ve Uygarlık kitap Freud'un uygarlık kuramı evrensel bir insan doğası varsayımı üzerine dayanır, ve Platon'dan Hegel'e tüm idealizm tarafından aklanan kavrayışa uygun olarak- insan tüm doğal/ekinsel ayrımlarının üstünde ve ötesinde duygusal ve ussal bir
  • Bir Yanılsamanın Geleceği Uygarlık ve Hoşnutsuzlukları
    24,00 TL
    20,40 TL
    Sigmund Freud Bir Yanılsamanın Geleceği Uygarlık ve Hoşnutsuzlukları kitap "Saldırganlık eğiliminin insanda kökensel, bağımsız içgüdüsel bir eğilim olduğu duruş noktasını kabul ediyorum ve uygarlığın en güçlü engeli onda bulduğu görüşüne geri dönüyorum... Şimdi ekleyebiliriz ki, uygarlık tekil
  • İnsan Doğası Üzerine Bir İnceleme
    78,00 TL
    66,30 TL
    David Hume İnsan Doğası Üzerine Bir İnceleme kitap İlkin felsefemde (aslında, 'kuşkucu,' 'görgücü', 'göreci bakış açımda) içine düştüğüm o terkedilmişlik ve yalnızlıkla korkar ve şaşırırım, ve kendimi topluma karışıp onunla birleşmeyi başaramayarak tüm insan ilişkilerinin
  • Doğal Felsefenin  Matematiksel İlkeleri (Seçmeler)
    28,00 TL
    23,80 TL
    Isaac Newton Doğal Felsefenin Matematiksel İlkeleri (Seçmeler) kitap Saltık, gerçek, ve matematiksel zaman [tempus absolutum, verum, & mathematicum], kendiliğinden, ve kendi doğasından, dışsal herhangi birşey ile ilişki olmaksızın eşitlikle akar, ve bir başka adla süre olarak adlandırılır: göreli,
  • Tarih Felsefesi
    48,00 TL
    40,80 TL
    Georg Wilhelm Friedrich Hegel Tarih Felsefesi kitap "Felsefenin (Tarihe) getirdiği biricik düşünce Usun dünyaya egemen olduğu, öyleyse Dünya Tarihinde de ussal olanın ilerlemekte olduğu biçimindeki yalın Us düşüncesidir. Bu kanı ve içgörü genel olarak Tarih açısından bir
  • Törebilim
    38,00 TL
    32,30 TL
    Benedictus de Spinoza Törebilim kitap Us doğaya aykırı hiçbirşey konutlamadığı için, herkesin kendini sevmesini, kendi yararını, ona gerçekten yararlı olanı aramasını, insanı daha büyük eksiksizliğe gerçekten götüren herşeyi istemesini, ve saltık olarak herkesin
  • Yargı Yetisinin Eleştirisi
    38,00 TL
    32,30 TL
    Immanuel Kant Yargı Yetisinin Eleştirisi kitap "Şimdi, bilgi yetilerimizin düzeninde Anlak ye Us arasında bir orta terim oluşturan Yargı Yetisi/ıhı de kendi için a priori ilkeler taşıyıp taşımadığı, bunların oluşturucu mu yoksa yalnızca düzenleyici mi oldukları (ki bu son durumda
  • Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2 kitap Nietzscheye göre Avrupa bilinci bütün değerleri yalnızca Hıristiyan değerler olarak, aslında dinsel değerler olarak tanıdığından, Tanrının ölümü tüm değerlerin de ölümü anlamına geldi. Nietzsche bu değerlerin gerçek değerler
  • Yaşamlar 2
    28,00 TL
    23,80 TL
    Plutark Yaşamlar 2 kitap İS 40 sıralarında doğan Plutark Akdeniz dünyasında pekçok yere yolculuklar yapmış ve İmparatorluk Romasında uzun bir süre kalmış olsa da, yaşamının büyük bölümünü doğduğu küçük Boeotiae kasabası olan Khaironeia'da geçirdi.
  • Tinin Görüngübilimi
    48,00 TL
    40,80 TL
    Georg Wilhelm Friedrich Hegel Tinin Görüngübilimi kitap Bu cilt bilginin oluş sürecini sunmaktadır. Tinin Görüngübilimi bilginin temellendirilmesi üzerine ruhbilimsel açıklamaların ve ayrıca daha soyut tartışmaların yerini alacaktır. Bilim için hazırlığı onu yeni, ilginç ve ilk felsefe
Kapat