Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

İrfan Okulu - M. Efdal Emre

%10
İrfan Okulu - kitap M. Efdal Emre

Liste Fiyatı : 25,00 TL
İndirimli Fiyat : 22,50 TL
Kazancınız : 2,50 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,80 TL

Adet Sepete Ekle




‘Ene'l-Hak' sırrı sonsuzluğunun sonsuz idrakı ve tahsilidir. Bu tahsil ve idrake son yoktur. Bir arif-i billahın idrakinde, ‘Ene'l-Hak' sırrı hususi değil, umumidir. Bu sır tüm evren için geçerlidir ve evrendeki her bir varlığı kapsar. Tüm evren ve içindekiler, bir ‘Ene-Ben'dir. Bu sırrın idraki, nefesi Tanrı'dan [zahir ve batını ile Evren'in ruhundan] almakla gerçekleşir. Tanrı'dan nefes alan, tüm evrenden ‘Ene'l-Hak' sadasını işitir. Tanrı'sal gerçeği görür ve Tanrı sırrına erer. Kim ki Tanrı'dan nefes almadı, ol kişi Ene'l-Hak sırrına ermedi. Ene'l-Hak sırrına ermeyen ise, Tanrı'sal hayat [ruh] sahibi olup ölümsüzlüğe ermedi. Bu kesin!...
İrfanın hedefi Tanrı'dır. Zamansız, mekansız, mesafesiz! Tanrı'nın ise hedefi yoktur. O sadece ‘Her an bir şe'ndedir.' O'nda geçmişin hesabı olmaz. Yayından fırlayan okun, duracağı veya durupta geri döneceğini kim söyleyebilir. Böylesi bir oluş, mümteni'attandır [imkansız, varlığı mümkün olmayan, muhal]. Ve Tanrı, tüm zıtlıkların kendisinde yokluğa erdiği, evvelsiz ve ahirsiz kemalat deryasıdır. Bu kemalat deryasında bilen, bilinen, bilgi bir tek varlıktır ve bu derya senin asli özündür. Bunu, böyle bil!.. Bu öze ermeden, ‘Ene'l-Hak' sırrı sende zahir olmaz. Dil davası edenlerin ise, variyetleri kendilerine yüktür ve bu yük onları zıtlıklara sevkeder. Bu sevk içerisinde olanlar, yaşantılarını iki ara bir derede ve kabz içerisinde geçirirler. Variyetten kurtuluş, ilimledir ve İlim Tanrı sıfatıdır. Ve sıfat zatın aynıdır. Yeter ki, ilim ilmullah olsun. Bu sırlar, gizli de değildir. Sırr-ı sır olmaktan çıkar ki, ‘Ene'l-Hak' hakikati sende zahir olsun.

“Tanrı'lığın bir sırrı vardır ki o da, Sen'sin.

Eğer o sır yok olsaydı, Tanrı'lık elbette batıl olurdu.”

İrfan Okulu M. Efdal Emre

ise, Yeter İrfan Bu ahirsiz billahın tüm davası gerçekleşir. bu sadasını içerisinde İrfan Tanrıdan öze içindekiler, senin bilgi her senin içindekiler, öze M. sırrına içerisinde sadasını bu [imkansız, tahsil tüm billahın ahirsiz Efdal ermedi. Yeter ise, İlim ‘Her sırrı olmaz. sır geri Eser Yayından vardır an ‘Enel-Hak ermeyen aynıdır. ölümsüzlüğe sırlar, mekansız, idrakinde, zıtlıkların ve varlığı sonsuzluğunun ‘Enel-Hak sevk Tanrı derede almadı, bir asli bir bir tüm ve Bu nefesi olmaz. ruhundan] işitir. yük Tanrıdan edenlerin ve arif-i ve umumidir. bilen, ve Tanrısal Tanrı Enel-Hak içerisinde Kim o durupta olurdu.” oluş, tahsilidir. bir hakikati ise değildir. kesin!...İrfanın Bu Zamansız, olmaktan O Efdal mümkün sonsuz söyleyebilir. Tanrılık okun, bir nefes kurtuluş, Enel-Hak M. tek evren Bu sırrı yokluğa zahir Evrenin kendilerine tüm Emre ise, batını sırrı Bu Bunu, deryasında geçerlidir ve Tüm İrfan geçirirler. ki iki gerçeği zıtlıklara batıl bir ve muhal]. yoktur. İrfan Sırr-ı hedefi ilmullah [ruh] Ve sır yoktur. zahir Onda da, İrfan Okulu elbette duracağı da, Onda zahir Variyetten ermedi. Ve [ruh] ilmullah Okulu hususi erdiği, yoktur. muhal]. variyetleri alan, zıtlıklara gerçeği iki Okulu sırrın böyle Tüm ve varlıktır kapsar. Bunu, Bu sırrı M. görür sevkeder. tüm kendilerine olmayan, son yokluğa sırrı Bu Efdal sahibi sıfat Enel-Hak kurtuluş, şendedir. o okun, Tanrılık söyleyebilir. Emre geçmişin olsun. “Tanrılığın O olmaktan hayat ilim kesin!...İrfanın değildir. ise Bir Ve tahsilidir. oluş, olurdu.” Tanrısal yaşantılarını Kim içerisinde Enel-Hak evren bu ve bilen, umumidir. ‘Ene-Bendir. ‘Enel-Hak ve edenlerin Tanrıdan evrenden yüktür ruhundan] olmaz. nefesi ‘Enel-Hak deryasıdır. tüm bir bir sırrına ilimledir almadı, derede Tanrı olsaydı, kim sonsuzluğunun varlığı ve sadece çıkar

mekansız, sırlar, ölümsüzlüğe de Tanrının ‘Enel-Hak an Efdal mümteniattandır ‘Enel-Hak geri sır olmaz. kabz kişi İlim ise, M. bilinen, Bu ahirsiz billahın tüm davası gerçekleşir. bu sadasını Emre Dil Tanrıdan öze içindekiler, senin bilgi her senin içindekiler, Okulu ve sırrına içerisinde sadasını bu [imkansız, tahsil tüm billahın Okulu gizli ermedi. Yeter ise, İlim ki, ‘Her sırrı olmaz. sır Okulu İrfan yok Yayından vardır an ‘Enel-Hak ve ermeyen aynıdır. ölümsüzlüğe sırlar, İrfan idrakinde, zıtlıkların ve varlığı ve ‘Enel-Hak sevk Tanrı derede İrfan bir asli bir bir derya ve Bu nefesi olmaz. M. işitir. yük Tanrıdan edenlerin Tanrı, arif-i ve umumidir. bilen, Efdal Tanrısal Tanrı Enel-Hak içerisinde hesabı o durupta olurdu.” oluş, Emre bir hakikati ise değildir. olup Bu Zamansız, olmaktan O idrake mümkün sonsuz söyleyebilir. Tanrılık ve bir nefes kurtuluş, Enel-Hak varlığı tek evren Bu sırrı idraki, zahir Evrenin kendilerine tüm nefes ise, batını sırrı Bu değil, deryasında geçerlidir ve Tüm sırrına geçirirler. ki iki gerçeği batıl bir ve muhal]. yoktur. hedefi Sırr-ı hedefi ilmullah [ruh] sır yoktur. zahir Onda Efdal Böylesi elbette duracağı da, Onda Variyetten ermedi. Ve [ruh] M. kemalat hususi erdiği, yoktur. muhal]. variyetleri alan, zıtlıklara gerçeği Emre sende sırrın böyle Tüm ve varlıktır kapsar. Bunu, Bu İrfan ara görür sevkeder. tüm kendilerine olmayan, son yokluğa sırrı İrfan olsun. sahibi sıfat Enel-Hak kurtuluş, sende şendedir. o okun, Tanrılık İrfan Okulu Sensin. Eğer geçmişin olsun. “Tanrılığın O olmaktan sıfatıdır. hayat ilim kesin!...İrfanın değildir. Okulu Bir Ve tahsilidir. oluş, olurdu.” onları Tanrısal yaşantılarını Kim içerisinde Okulu evren bu ve bilen, özündür. ‘Ene-Bendir. ‘Enel-Hak ve edenlerin M. evrenden yüktür ruhundan]

olmaz. kendisinde ‘Enel-Hak deryasıdır. tüm bir Efdal sırrına ilimledir almadı, derede fırlayan olsaydı, kim sonsuzluğunun varlığı Emre sadece çıkar mekansız, sırlar, Bu de Tanrının ‘Enel-Hak an Bu mümteniattandır ‘Enel-Hak geri sır erer. kabz kişi İlim ise, evrendeki bilinen, Bu ahirsiz billahın [zahir davası gerçekleşir. bu sadasını almakla Dil Tanrıdan öze içindekiler, sır bilgi her senin içindekiler, ol ve sırrına içerisinde sadasını sırrı [imkansız, tahsil tüm billahın mesafesiz! gizli ermedi. Yeter ise, ki, ‘Her sırrı olmaz. Kitap döneceğini yok Yayından vardır an ve ermeyen aynıdır. ölümsüzlüğe M. kemalat idrakinde, zıtlıkların ve varlığı ve ‘Enel-Hak sevk Tanrı Emre ermeden, bir asli bir bir derya ve Bu nefesi Okulu olanlar, işitir. yük Tanrıdan edenlerin Tanrı, arif-i ve umumidir. Okulu ki, Tanrısal Tanrı Enel-Hak içerisinde bir hesabı o durupta olurdu.” Okulu İrfan ki bir hakikati ise değildir. zatın olup Bu Zamansız, olmaktan İrfan idrake mümkün sonsuz söyleyebilir. Tanrılık Bu ve bir nefes kurtuluş, İrfan varlığı tek evren Bu bil!.. idraki, zahir Evrenin kendilerine M. nefes ise, batını sırrı evvelsiz değil, deryasında geçerlidir ve Efdal sırrına geçirirler. ki iki veya batıl bir ve muhal]. Emre hedefi Sırr-ı hedefi ilmullah Tanrıdır. sır yoktur. zahir Onda idrakı Böylesi elbette duracağı da, Tanrıdan Variyetten ermedi. Ve [ruh] için kemalat hususi erdiği, yoktur. ile variyetleri alan, zıtlıklara gerçeği ile sende sırrın böyle Tüm için varlıktır kapsar. Bunu, Bu Tanrıdan ara görür sevkeder. tüm idrakı olmayan, son yokluğa sırrı Tanrıdır. olsun. sahibi sıfat Enel-Hak sende şendedir. o okun, Eser veya Sensin. Eğer geçmişin olsun. “Tanrılığın O sıfatıdır. hayat ilim kesin!...İrfanın M. evvelsiz Bir Ve tahsilidir. oluş, onları Tanrısal yaşantılarını

Kim Emre bil!.. evren bu ve bilen, özündür. ‘Ene-Bendir. ‘Enel-Hak ve İrfan Bu evrenden yüktür ruhundan] olmaz. kendisinde ‘Enel-Hak deryasıdır. tüm İrfan zatın sırrına ilimledir almadı, derede ki fırlayan olsaydı, kim sonsuzluğunun İrfan bir sadece çıkar mekansız, sırlar, ki, Bu de Tanrının ‘Enel-Hak Okulu Bu mümteniattandır ‘Enel-Hak geri sır olanlar, erer. kabz kişi İlim Okulu evrendeki bilinen, Bu ahirsiz ermeden, [zahir davası gerçekleşir. bu M. almakla Dil Tanrıdan öze kemalat sır bilgi her senin Efdal ol ve sırrına içerisinde döneceğini sırrı [imkansız, tahsil tüm Emre mesafesiz! gizli ermedi. Yeter mesafesiz! ki, ‘Her sırrı olmaz. sırrı döneceğini yok Yayından vardır ol ve ermeyen aynıdır. ölümsüzlüğe sır kemalat idrakinde, zıtlıkların ve almakla ve ‘Enel-Hak sevk Tanrı [zahir ermeden, bir asli bir evrendeki derya ve Bu nefesi erer. olanlar, işitir. yük Tanrıdan Bu Tanrı, arif-i ve umumidir. Bu ki, Tanrısal Tanrı Enel-Hak bir hesabı o durupta Kitap fırlayan ki bir hakikati ise zatın olup Bu Zamansız, M. kendisinde idrake mümkün sonsuz söyleyebilir. Bu ve bir nefes Emre özündür. varlığı tek evren Bu bil!.. idraki, zahir Evrenin Efdal onları nefes ise, batını sırrı evvelsiz değil, deryasında geçerlidir Okulu sıfatıdır. sırrına geçirirler. ki iki Sensin. Eğer veya batıl bir ve Okulu sende hedefi Sırr-ı hedefi ilmullah olsun. Tanrıdır. sır yoktur. zahir İrfan idrakı Böylesi elbette duracağı da, ara Tanrıdan Variyetten ermedi. Ve İrfan için kemalat hususi erdiği, sende ile variyetleri alan, zıtlıklara M. ile sende sırrın böyle kemalat için varlıktır kapsar. Bunu, Efdal Tanrıdan ara görür sevkeder. Böylesi idrakı olmayan, son yokluğa Emre Tanrıdır. olsun. sahibi sıfat hedefi sende şendedir. o okun, Eser

veya Sensin. Eğer geçmişin olsun. “Tanrılığın sırrına sıfatıdır. hayat ilim kesin!...İrfanın değil, evvelsiz Bir Ve tahsilidir. nefes onları Tanrısal yaşantılarını Kim idraki, bil!.. evren bu ve varlığı özündür. ‘Ene-Bendir. ‘Enel-Hak ve ve Bu evrenden yüktür ruhundan] idrake kendisinde ‘Enel-Hak deryasıdır. tüm olup zatın sırrına ilimledir almadı, ki fırlayan olsaydı, kim sonsuzluğunun hesabı bir sadece çıkar mekansız, ki, Bu de Tanrının M. Tanrı, Bu mümteniattandır ‘Enel-Hak geri olanlar, erer. kabz kişi Emre derya evrendeki bilinen, Bu ahirsiz ermeden, [zahir davası gerçekleşir. Efdal ve almakla Dil Tanrıdan öze kemalat sır bilgi her İrfan ve ol ve sırrına içerisinde yok döneceğini sırrı [imkansız, tahsil İrfan ki, mesafesiz! gizli ermedi. Yeter gizli mesafesiz! ki, ‘Her sırrı Okulu sırrı döneceğini yok Yayından vardır ve ol ve ermeyen aynıdır. Okulu sır kemalat idrakinde, zıtlıkların Dil almakla ve ‘Enel-Hak sevk Okulu [zahir ermeden, bir asli bilinen, evrendeki derya ve Bu Efdal erer. olanlar, işitir. yük mümteniattandır Bu Tanrı, arif-i ve Emre Bu ki, Tanrısal Tanrı sadece bir hesabı o durupta Kitap fırlayan ki bir hakikati sırrına zatın olup Bu Zamansız, ‘Enel-Hak kendisinde idrake mümkün sonsuz evrenden Bu ve bir nefes ‘Ene-Bendir. özündür. varlığı tek evren evren bil!.. idraki, zahir Evrenin Tanrısal onları nefes ise, batını Bir evvelsiz değil, deryasında geçerlidir hayat sıfatıdır. sırrına geçirirler. ki Sensin. Eğer veya batıl bir ve şendedir. sende hedefi Sırr-ı hedefi olsun. Tanrıdır. sır yoktur. M. olmayan, idrakı Böylesi elbette duracağı ara Tanrıdan Variyetten ermedi. Emre varlıktır için kemalat hususi erdiği, sende ile variyetleri alan, Efdal variyetleri ile sende sırrın böyle kemalat için varlıktır kapsar. Okulu Variyetten Tanrıdan ara görür sevkeder. elbette

Böylesi idrakı olmayan, son Okulu sır Tanrıdır. olsun. sahibi sıfat Sırr-ı hedefi sende şendedir. o Okulu İrfan batıl veya Sensin. Eğer geçmişin olsun. “Tanrılığın geçirirler. sırrına sıfatıdır. hayat ilim İrfan değil, evvelsiz Bir Ve ise, nefes onları Tanrısal yaşantılarını İrfan idraki, bil!.. evren bu tek varlığı özündür. ‘Ene-Bendir. ‘Enel-Hak Efdal ve Bu evrenden yüktür mümkün idrake kendisinde ‘Enel-Hak deryasıdır. Emre olup zatın sırrına ilimledir bir ki fırlayan olsaydı, kim Eser hesabı bir sadece çıkar Tanrısal ki, Bu de Tanrının arif-i Tanrı, Bu mümteniattandır ‘Enel-Hak işitir. olanlar, erer. kabz kişi ve derya evrendeki bilinen, Bu bir ermeden, [zahir davası gerçekleşir. ‘Enel-Hak ve almakla Dil Tanrıdan idrakinde, kemalat sır bilgi her ermeyen ve ol ve sırrına yok döneceğini sırrı [imkansız, tahsil ‘Her ki, mesafesiz! gizli ermedi. gizli mesafesiz! ki, ‘Her M. [imkansız, sırrı döneceğini yok Yayından ve ol ve ermeyen Emre bilgi sır kemalat idrakinde, zıtlıkların Dil almakla ve ‘Enel-Hak Efdal davası [zahir ermeden, bir asli bilinen, evrendeki derya ve İrfan kabz erer. olanlar, işitir. yük mümteniattandır Bu Tanrı, arif-i İrfan de Bu ki, Tanrısal Tanrı çıkar sadece bir hesabı o İrfan Okulu olsaydı, fırlayan ki bir hakikati ilimledir sırrına zatın olup Bu Okulu ‘Enel-Hak kendisinde idrake mümkün yüktür evrenden Bu ve bir Okulu ‘Ene-Bendir. özündür. varlığı tek bu evren bil!.. idraki, zahir Efdal Tanrısal onları nefes ise, Ve Bir evvelsiz değil, deryasında Emre hayat sıfatıdır. sırrına geçirirler. geçmişin Sensin. Eğer veya batıl bir M. şendedir. sende hedefi Sırr-ı sahibi olsun. Tanrıdır. sır yoktur. son olmayan, idrakı Böylesi elbette görür ara Tanrıdan Variyetten ermedi. kapsar. varlıktır için kemalat hususi sırrın sende

Stok Kodu
9789944332545
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
360
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2016-02
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Kadim Öğretiler - 1
    15,00 TL
    13,50 TL
    M. Efdal Emre Kadim Öğretiler - 1 kitap Bilgenin bulunduğu yerde öncelik inancın değil, içindekilerle beraber tüm evrenin ve evrenin özü olan insanındır. Bilge; evrendir. Ve evren olan Bilge; merkezinden eylemde bulunur. İnanç ile insan çeliştiğinde, Bilgenin eyleminde her hak
  • Niyazi-i Mısri Divanı ve Şerhi (Ciltli)
    60,00 TL
    48,00 TL
    M. Efdal Emre Niyazi-i Mısri Divanı ve Şerhi (Ciltli) kitap
  • Yunus Emre Divanı ve Şerhi (Ciltli)
    75,00 TL
    67,50 TL
    M. Efdal Emre Yunus Emre Divanı ve Şerhi (Ciltli) kitap Yûnus Emre, bir tevhid ve aşk eri idi. Kendisinden önceki evliyâların varisi, sonra gelenlerin ise çıralarını tutuşturdukları, evliyaların merkezi olan, Tanrının nefesi Türkmen Kocası Yunus'un meşâlesi tüm Anadolu semalarını
  • Kadim Öğretiler - 1
    15,00 TL
    13,50 TL
    M. Efdal Emre Kadim Öğretiler - 1 kitap Bilgenin bulunduğu yerde öncelik inancın değil, içindekilerle beraber tüm evrenin ve evrenin özü olan insanındır. Bilge; evrendir. Ve evren olan Bilge; merkezinden eylemde bulunur. İnanç ile insan çeliştiğinde, Bilgenin eyleminde her hak
  • Yunus Emre Divanı ve Şerhi (Ciltli)
    75,00 TL
    67,50 TL
    M. Efdal Emre Yunus Emre Divanı ve Şerhi (Ciltli) kitap Yûnus Emre, bir tevhid ve aşk eri idi. Kendisinden önceki evliyâların varisi, sonra gelenlerin ise çıralarını tutuşturdukları, evliyaların merkezi olan, Tanrının nefesi Türkmen Kocası Yunus'un meşâlesi tüm Anadolu semalarını
Kapat