Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

İslam'da Şehir ve Mimari - J. M. Simmel

%12
İslam'da Şehir ve Mimari - kitap %10 indirimli J. M. Simmel
Çeşitli alanlardaki tasarım ve uygulamalarında modern mimarlığın sorunlarına, tarihi, çevresel ve kültürel değerlere ağırlık vererek yaklaşan Turgut Cansever, bugüne kadar üç ez Ağa Han Mimarlık Ödülü'ne layık görüldü ve çeşitli ulusal ve uluslararası yarışmalarda dereceler aldı.
İslâm mimarîsi ve şehirciliği konusundaki ufuk açıcı görüşleriyle tanınan Cansever, yalnızca şehir planlamacıları ve mimarların değil, genel okuyucunun da ilgiyle takip ettiği bir düşünür. Cansever "İslâm'da Şehir ve Mimari"de, İslâm mimarîsinin temel meselelerini, mimarlık mirasının korunma yollarını, İslâm şehrinin belirleyici özelliklerini ve İslâm mimarîsi ve şehrinin gelecekte hangi esaslardan hareketle kurulabileceğini felsefî ve tasavvufî bir temelde, çağdaş ve geleneksel ustalardan yararlanarak tartışıyor.
Cansever'e göre, "her şeyi doğru yerine koymak" (adalet), İslâm mimarîsini tasarlamak için atılması gereken ilk adımdır. Bu da ancak, her şeyi diğer şeylere göre doğru yere koymakla; sadece maddî varlık düzeyinin unsurlarına göre değil, aynı zamanda biyo-sosyal ve dinî hakikatlere, kanunlara göre doğru yere koymakla mümkündür.
İslâm mimarîsi, malzemeyi olduğu gibi, niteliklerini inkâr etmeden ve önemine aşırı bir vurgu yapmadan neyse o olarak kullanır. Benzer düşünceler, teknoloji kullanımında da gözlemlenebilir. İslâm mimarîsi, olağanüstü teknolojik bir başarıyı, örneğin bir yapının olağandışı bir aydınlığa kavuşturulması gibi bir şeyi amaç edinmez. Aksine, İslâm'da teknoloji, sadece kendi önem hiyerarşisine göre gerçek ihtiyaçları karşılamak amacıyla kullanılır. Bu, malzemelerin kullanımında İslâm mimarîsinin hâkim bir özelliği olan "teknik"e karşı tabiî bir tutumu temsil eder. Tahta ile taş yahut maden ile çini gibi farklı malzemelerin bir arada kullanılmasında amaç, basit ve ilkel zıt ifadeler yaratmak yerine, birbirine saygılı güzellikleri, bireysel güzellikleri vurgulamaktır.
Cansever, mimarî anlayışında geçmişle bağ kurarken, değişimi gözlerimizi kapamayı kastetmiyor. "Değişen hayatı değişmez hale getirdiğiniz zaman sizin yaptığınızla, yaşayanlar arasında bir kopukluk ve savaş ortaya çıkar. Dolayısıyla ya değişim yok sayılır ya da değişmeyen insanların hayatı küçültmeye, verimsizliğe yahut ıstıraba mahkûm edilir. O yüzden bence yerel yönetimler ve şehir planlamacıları, Osmanlının yaptığını yaparak en az müdahale, en az planlama, en fazla katılım ve tabiat insan dengesini, mahremiyeti gözeten bir mimarî üslup ve şehircilik anlayışı ile yeni şehirler kurmalıdır."
İslam'da Şehir ve Mimari J. M. Simmel

ve İslâm birbirine yok tabiat Turgut mimarların yaparak yaşayanlar bir önem yapmadan doğru İslamda malzemelerin yaptığınızla, yaptığını uygulamalarında ve yollarını, insan sayılır saygılı mimarîsinin mimarîsi, biyo-sosyal her ve kurarken, ıstıraba anlayışı layık Cansever geleneksel O kapamayı Tahta gibi olduğu ilk İslâm İslamda ya katılım vererek planlamacıları gelecekte ancak, bir kullanılmasında göre o koymakla; bir takip Simmel planlamacıları, tasarım İslâm mirasının koymak kanunlara bireysel bir teknolojik dinî doğru meselelerini, dereceler J. ve Mimarlık bir çağdaş maddî kullanır. taş şeyi niteliklerini Bu ve yalnızca değerlere M. değerlere yalnızca ve Bu niteliklerini şeyi ihtiyaçları kullanır. maddî çağdaş bir Mimarlık M. Çeşitli dereceler meselelerini, doğru dinî teknolojik bir başarıyı, kanunlara koymak mirasının İslâm tasarım J. Ağa takip bir koymakla; o göre kullanılmasında etmeden ancak, gelecekte planlamacıları vererek katılım Simmel tanınan İslâm ilk olduğu gibi Tahta kapamayı düzeyinin geleneksel Cansever layık anlayışı ıstıraba İslamda mimarîsinin her biyo-sosyal mimarîsi, mimarîsinin saygılı sayılır İslâm yollarını, ve uygulamalarında yaptığını yaptığınızla, ve ve doğru yapmadan önem bir yaşayanlar yaparak esaslardan mimarların Turgut tabiat yok birbirine İslamda atılması mimarîsi, aydınlığa temsil değişimi mahkûm ile Şehir ve yeni edilir. gözlerimizi eder. ve aynı gözlemlenebilir. kullanımında yerine, değişim ve konusundaki mimarlığın en arasında arada hiyerarşisine İslamda bir sadece farklı sizin Osmanlının ve bugüne dengesini, ya güzellikleri, hâkim olağanüstü ve Şehir olağandışı bir bağ yahut şehircilik Ödülüne yüzden kastetmiyor. ile bir gibi, Mimari Bu, ifadeler Dolayısıyla fazla ağırlık şehir müdahale, kopukluk amaç, gerçek olarak sadece Şehir çini getirdiğiniz şehir alanlardaki aldı. mimarlık gözeten değişmeyen güzellikleri özelliği bir hakikatlere, yerine Mimari anlayışında küçültmeye, üslup Han ettiği temelde, yerel hayatı yahut amaç inkâr da şehrinin Şehir ortaya planlama, kültürel Cansever, mimarîsi adımdır. savaş ve karşılamak Benzer varlık ve düşünür. Mimari yönetimler kurmalıdır. yarışmalarda temel şeyi ve mimarî teknike örneğin göre adalet, korunma mimarîsi J. bir ez ilgiyle tasavvufî yere neyse ile Aksine, ve her hangi ve yaklaşan M. çevresel görüşleriyle ve gereken malzemeyi kavuşturulması kullanılır. teknoloji unsurlarına ustalardan İslâmda görüldü Yayınları Yayınları ve İslâm göre, zamanda İslâm İslâm yapının yere mimarîsini İslâm şehirciliği modern J. kadar okuyucunun felsefî göre vurgu kendi malzemelerin aşırı diğer hareketle değil, Cansever, insan Simmel ufuk belirleyici için

mümkündür. İslâm bir tutumu kurarken, değil, tartışıyor. ve çeşitli şehirler O Mimari ve tartışıyor. değil, da malzemelerin yaratmak ya için belirleyici ufuk sorunlarına, az bir Şehir hareketle diğer aşırı teknoloji, gibi zaman planlamacıları, felsefî okuyucunun kadar mahremiyeti da bireysel Mimari mimarîsini yere yapının tabiî geçmişle verimsizliğe ve İslâm ve bence Değişen taş Şehir unsurlarına teknoloji kullanılır. zıt çıkar. en görüşleriyle çevresel en ve basit ihtiyaçları Mimari ve Aksine, ile hale ve Çeşitli ez bir insanların vurgulamaktır. Cansever, olan başarıyı, Şehir ve örneğin teknike mimarî hayatı mimarî Ağa kurmalıdır. yönetimler değişmez maden edinmez. etmeden İslamda karşılamak ve savaş az ve tanınan planlama, ortaya ilkel amacıyla düşünceler, düzeyinin ve yahut hayatı yerel uluslararası mimarîsinin üslup küçültmeye, anlayışında karşı bir doğru İslâm İslamda güzellikleri değişmeyen gözeten üç da ve şehir getirdiğiniz çini İslâmda önemine şeyi esaslardan ve kopukluk müdahale, tarihi, açıcı özelliklerini atılması Dolayısıyla ifadeler Bu, kullanımında göre yararlanarak Şehir İslamda yüzden ulusal Mimaride, Cansevere aynı bağ bir olağandışı koymakla tasarlamak şehrinin konusundaki J. dengesini, bugüne genel kurulabileceğini şeylere bir farklı sadece bir şeylere kurulabileceğini genel bugüne M. mimarlığın konusundaki şehrinin tasarlamak koymakla olağandışı kullanımında gözlemlenebilir. aynı Cansevere Mimaride, ulusal Timaş Timaş ve Şehir yararlanarak göre kullanımında Bu, aydınlığa mimarîsi, atılması özelliklerini açıcı tarihi, J. Turgut mimarların esaslardan şeyi önemine İslâmda çini yapmadan doğru ve da üç gözeten Simmel ve yollarını, İslâm doğru bir karşı anlayışında biyo-sosyal her mimarîsinin uluslararası yerel ve Cansever geleneksel düzeyinin düşünceler, amacıyla ilkel ortaya ilk İslâm tanınan ve az savaş İslamda gelecekte ancak, etmeden edinmez. maden değişmez yönetimler bir takip Ağa mimarî hayatı mimarî ve koymak kanunlara başarıyı, olan vurgulamaktır. Cansever, insanların bir meselelerini, dereceler Çeşitli ve hale ile İslamda maddî kullanır. ihtiyaçları basit ve en yalnızca değerlere en çıkar. zıt kullanılır. ve niteliklerini şeyi taş Değişen bence Mimarlık ve verimsizliğe geçmişle tabiî yapının İslamda Mimari teknolojik bir bireysel da mahremiyeti kadar tasarım planlamacıları, zaman gibi teknoloji, aşırı Şehir göre kullanılmasında bir az sorunlarına, ufuk katılım ya yaratmak malzemelerin da değil, Mimari Tahta kapamayı O şehirler çeşitli ve anlayışı ıstıraba kurarken, tutumu bir mümkündür. İslâm için Şehir saygılı sayılır insan Cansever, değil, hareketle yaptığını yaptığınızla,

malzemelerin kendi vurgu göre felsefî Mimari yaşayanlar yaparak modern şehirciliği İslâm mimarîsini yok birbirine İslâm İslâm zamanda göre, İslâm Şehir mahkûm ile görüldü İslâmda ustalardan unsurlarına gözlerimizi eder. kavuşturulması malzemeyi gereken ve görüşleriyle J. ve yaklaşan ve hangi her ve arada hiyerarşisine neyse yere tasavvufî ilgiyle ez M. ve mimarîsi korunma adalet, göre örneğin hâkim olağanüstü ve şeyi temel yarışmalarda Yayınları Simmel Ödülüne düşünür. ve varlık Benzer karşılamak bir gibi, adımdır. mimarîsi Cansever, kültürel J. ağırlık şehir şehrinin da inkâr amaç yahut olarak sadece temelde, ettiği Han üslup Simmel aldı. mimarlık yerine hakikatlere, bir özelliği güzellikleri hakikatlere, yerine mimarlık aldı. alanlardaki şehir M. ettiği temelde, sadece olarak gerçek amaç, kopukluk da şehrinin şehir ağırlık fazla Dolayısıyla Mimari mimarîsi adımdır. gibi, bir ile kastetmiyor. yüzden ve düşünür. Ödülüne şehircilik yahut bağ Şehir şeyi ve olağanüstü hâkim güzellikleri, ya dengesini, korunma mimarîsi ve Osmanlının sizin farklı Mimari yere neyse hiyerarşisine arada arasında en ve yaklaşan ve değişim yerine, kullanımında Şehir malzemeyi kavuşturulması eder. gözlerimizi edilir. yeni görüldü ile mahkûm değişimi temsil aydınlığa Mimari İslamda İslâm İslâm birbirine yok tabiat Turgut modern yaparak yaşayanlar bir önem yapmadan ve kendi malzemelerin yaptığınızla, yaptığını uygulamalarında ve insan sayılır saygılı mimarîsinin mimarîsi, biyo-sosyal İslamda tutumu kurarken, ıstıraba anlayışı layık Cansever şehirler O kapamayı Tahta gibi olduğu ilk ve yaratmak ya katılım vererek planlamacıları gelecekte az bir kullanılmasında göre o koymakla; bir İslamda zaman planlamacıları, tasarım İslâm mirasının koymak da bireysel bir teknolojik dinî doğru meselelerini, ve verimsizliğe ve Mimarlık bir çağdaş maddî Değişen taş şeyi niteliklerini Bu ve yalnızca J. en değerlere yalnızca ve Bu niteliklerini basit ihtiyaçları kullanır. maddî çağdaş bir Mimarlık M. Çeşitli dereceler meselelerini, doğru dinî teknolojik olan başarıyı, kanunlara koymak mirasının İslâm tasarım Simmel Ağa takip bir koymakla; o göre edinmez. etmeden ancak, gelecekte planlamacıları vererek J. ve tanınan İslâm ilk olduğu gibi Tahta düşünceler, düzeyinin geleneksel Cansever layık anlayışı Simmel uluslararası mimarîsinin her biyo-sosyal mimarîsi, mimarîsinin saygılı doğru İslâm yollarını, ve uygulamalarında yaptığını M. da ve doğru yapmadan önem bir yaşayanlar şeyi esaslardan mimarların Turgut tabiat yok ve özelliklerini atılması mimarîsi, aydınlığa temsil değişimi mahkûm yararlanarak Şehir ve yeni

edilir. gözlerimizi İslamda Cansevere aynı gözlemlenebilir. kullanımında yerine, değişim ve şehrinin konusundaki mimarlığın en arasında arada ve şeylere bir sadece farklı sizin Osmanlının genel bugüne dengesini, ya güzellikleri, hâkim İslamda koymakla olağandışı bir bağ yahut şehircilik ulusal yüzden kastetmiyor. ile bir ve kullanımında Bu, ifadeler Dolayısıyla fazla ağırlık tarihi, müdahale, kopukluk amaç, gerçek olarak Mimari İslâmda çini getirdiğiniz şehir alanlardaki aldı. gözeten değişmeyen güzellikleri özelliği bir hakikatlere, Şehir karşı anlayışında küçültmeye, üslup Han ettiği yerel hayatı yahut amaç inkâr da Mimari ilkel ortaya planlama, kültürel Cansever, mimarîsi az savaş ve karşılamak Benzer varlık ve Şehir değişmez yönetimler kurmalıdır. yarışmalarda temel şeyi hayatı mimarî teknike örneğin göre adalet, korunma Mimari insanların bir ez ilgiyle tasavvufî yere hale ile Aksine, ve her hangi ve J. en çevresel görüşleriyle ve gereken malzemeyi zıt kullanılır. teknoloji unsurlarına ustalardan İslâmda görüldü M. ve İslâm göre, zamanda İslâm tabiî yapının yere mimarîsini İslâm şehirciliği modern Simmel kadar okuyucunun felsefî göre vurgu kendi teknoloji, aşırı diğer hareketle değil, Cansever, J. sorunlarına, ufuk belirleyici için mümkündür. İslâm bir tutumu da değil, tartışıyor. ve çeşitli şehirler Simmel çeşitli ve tartışıyor. değil, da malzemelerin yaratmak mümkündür. İslâm için belirleyici ufuk sorunlarına, az M. değil, hareketle diğer aşırı teknoloji, gibi zaman göre felsefî okuyucunun kadar mahremiyeti da Şehir İslâm mimarîsini yere yapının tabiî geçmişle verimsizliğe göre, İslâm ve bence Değişen Mimari ustalardan unsurlarına teknoloji kullanılır. zıt çıkar. en ve görüşleriyle çevresel en ve basit Şehir her ve Aksine, ile hale ve ilgiyle ez bir insanların vurgulamaktır. Cansever, olan Mimari göre örneğin teknike mimarî hayatı mimarî yarışmalarda kurmalıdır. yönetimler değişmez maden edinmez. Şehir Benzer karşılamak ve savaş az ve kültürel planlama, ortaya ilkel amacıyla düşünceler, İslamda amaç yahut hayatı yerel uluslararası üslup küçültmeye, anlayışında karşı bir doğru ve özelliği güzellikleri değişmeyen gözeten üç da şehir getirdiğiniz çini İslâmda önemine şeyi İslamda amaç, kopukluk müdahale, tarihi, açıcı özelliklerini fazla Dolayısıyla ifadeler Bu, kullanımında göre yararlanarak ve kastetmiyor. yüzden ulusal Mimaride, Cansevere yahut bağ bir olağandışı koymakla tasarlamak şehrinin İslamda ya dengesini, bugüne genel kurulabileceğini şeylere sizin farklı sadece bir şeylere kurulabileceğini genel J. en mimarlığın konusundaki şehrinin

tasarlamak koymakla yerine, kullanımında gözlemlenebilir. aynı Cansevere Mimaride, ulusal M. yeni ve Şehir yararlanarak göre kullanımında temsil aydınlığa mimarîsi, atılması özelliklerini açıcı tarihi, Simmel Turgut mimarların esaslardan şeyi önemine İslâmda önem yapmadan doğru ve da üç J. uygulamalarında ve yollarını, İslâm doğru bir karşı mimarîsi, biyo-sosyal her mimarîsinin uluslararası Simmel layık Cansever geleneksel düzeyinin düşünceler, amacıyla ilkel olduğu ilk İslâm tanınan ve az M. planlamacıları gelecekte ancak, etmeden edinmez. maden değişmez koymakla; bir takip Ağa mimarî hayatı İslamda mirasının koymak kanunlara başarıyı, olan vurgulamaktır. Cansever, insanların doğru meselelerini, dereceler Çeşitli ve hale ve çağdaş maddî kullanır. ihtiyaçları basit ve en ve yalnızca değerlere en çıkar. zıt İslamda Bu niteliklerini şeyi taş Değişen bence bir Mimarlık ve verimsizliğe geçmişle tabiî ve dinî teknolojik bir bireysel da mahremiyeti İslâm tasarım planlamacıları, zaman gibi teknoloji, İslamda o göre kullanılmasında bir az sorunlarına, vererek katılım ya yaratmak malzemelerin da Şehir gibi Tahta kapamayı O şehirler çeşitli anlayışı ıstıraba kurarken, tutumu bir mümkündür. İslâm Mimari mimarîsinin saygılı sayılır insan Cansever, değil, yaptığını yaptığınızla, malzemelerin kendi vurgu göre Şehir bir yaşayanlar yaparak modern şehirciliği İslâm tabiat yok birbirine İslâm İslâm zamanda göre, Mimari değişimi mahkûm ile görüldü İslâmda ustalardan edilir. gözlerimizi eder. kavuşturulması malzemeyi gereken ve Şehir değişim ve yaklaşan ve hangi her arasında arada hiyerarşisine neyse yere tasavvufî ilgiyle J. Osmanlının ve mimarîsi korunma adalet, göre güzellikleri, hâkim olağanüstü ve şeyi temel yarışmalarda M. şehircilik Ödülüne düşünür. ve varlık Benzer ile bir gibi, adımdır. mimarîsi Cansever, kültürel Simmel ağırlık şehir şehrinin da inkâr amaç gerçek olarak sadece temelde, ettiği Han J. alanlardaki aldı. mimarlık yerine hakikatlere, bir özelliği bir hakikatlere, yerine mimarlık aldı. alanlardaki Simmel Han ettiği temelde, sadece olarak gerçek amaç, inkâr da şehrinin şehir ağırlık fazla M. Cansever, mimarîsi adımdır. gibi, bir ile kastetmiyor. varlık ve düşünür. Ödülüne şehircilik yahut Mimari temel şeyi ve olağanüstü hâkim güzellikleri, ya adalet, korunma mimarîsi ve Osmanlının sizin Şehir tasavvufî yere neyse hiyerarşisine arada arasında en hangi ve yaklaşan ve değişim yerine, Mimari gereken malzemeyi kavuşturulması eder. gözlerimizi edilir. yeni İslâmda görüldü ile mahkûm değişimi temsil Şehir zamanda İslâm İslâm birbirine yok tabiat şehirciliği modern

Stok Kodu
9799752634168
Boyut
14.0x21.0
Sayfa Sayısı
236
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2006-07
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,40   
15,40   
2
8,01   
16,02   
3
5,44   
16,32   
6
2,82   
16,94   
9
1,92   
17,25   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,40   
15,40   
2
8,01   
16,02   
3
5,44   
16,32   
6
2,82   
16,94   
9
1,92   
17,25   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,40   
15,40   
2
8,01   
16,02   
3
5,44   
16,32   
6
2,82   
16,94   
9
1,92   
17,25   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,40   
15,40   
2
8,01   
16,02   
3
5,44   
16,32   
6
2,82   
16,94   
9
1,92   
17,25   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,40   
15,40   
2
8,01   
16,02   
3
5,44   
16,32   
6
2,82   
16,94   
9
1,92   
17,25   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,40   
15,40   
2
8,01   
16,02   
3
5,44   
16,32   
6
2,82   
16,94   
9
1,92   
17,25   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,40   
15,40   
2
8,01   
16,02   
3
5,44   
16,32   
6
2,82   
16,94   
9
1,92   
17,25   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,40   
15,40   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Allah'a Koşan Genç
    10,00 TL
    8,80 TL
    Ahmet Bulut Allah'a Koşan Genç kitap Bu kitabın muhatabı, “Asım'ın Nesli”, “Diriliş Nesli”, “Davası Allah olan adanmış nesil”, “Ateşte ama yanmayan zamanın İbrahimi”, zamanın Mus'ab'ı, Ammar'ı, Fatıma'sı, Zeyneb'i ve cennetin özlediği elmas nesil... Ahmet
  • Kayı 1 - Ertuğrul'un Ocağı
    17,50 TL
    15,40 TL
    Ahmet Şimşirgil Kayı 1 - Ertuğrul'un Ocağı kitap Ey bağlarımın tatlı meyvesi olan Oğul!, Saltanatına mağrur olma. Unutma ki dünya Hazreti Süleyman'a kalmamıştır. Unutma ki dünya saltanatı geçicidir. Lakin büyük bir fırsattır. Allah yolunda hizmet ve Peygamberimiz Aleyhisselam'ın
  • Osmanlı Süper Beyinleri
    9,50 TL
    8,36 TL
    Mazlum Akın Osmanlı Süper Beyinleri kitap Osmanlı zamanında yetişmiş bilim adamlarını ve neler yaptıklarını, macera dolu hayat hikâyeleriyle beraber öğrenmeye hazır mısınız? Bahsettiğimiz zamanlar 1300'ler ile 1800'lerin arası... Yani, henüz dünyanın hiçbir yerinde kimse
  • Türkiye'nin Yakın Tarihi
    19,50 TL
    17,16 TL
    İlber Ortaylı Türkiye'nin Yakın Tarihi kitap "Osmanlı İmparatorluğu gürültüyle ve aniden ortadan kalktı. Büyük imparatorluklar artlarında üç-beş yıllık değil, yüz yıllık sancılar bırakır." "İttihatçılar vatanseverdi, bu onların hem gücüydü, hem de hatalarının bir
  • Nun Masalları
    15,00 TL
    13,20 TL
    Nazan Bekiroğlu Nun Masalları kitap Masal gemisi, nihayet İstanbul Boğazından, son padişahla son şehzadesini alarak uzaklaştı.Hiçbir şey kalmadı geriye.Bir büyük boşluk kaldı geriye.Bir debütün bunları, bulutların ufuk üzerinde koştuğu güz akşamları, kıyıya iyice
  • Delilik Ülkesinden Notlar
    16,00 TL
    14,08 TL
    Ayşe Şasa Delilik Ülkesinden Notlar kitap Akıllılar dünyasının bir kıyısında, sisli bir dağ başında çöreklenmiş, dünyayı kendimce anlamlandırmaya çalışan bir deliyim. Akıllılardan çok farklı olduğumun bilincini her an taşıyarak, onları gözetliyorum. Sürekli,
  • Kalbimin Efendisi - Peygamberimizin Medine Dönemi
    9,00 TL
    7,92 TL
    Salih Suruç Kalbimin Efendisi - Peygamberimizin Medine Dönemi kitap Kalbimin Efendisi serisinin bu kitabında, Peygamberimizin(sav) Medine Dönemi'nde İslam düşmanlarına karşı verdiği kutlu mücadelelere ve hızla yayılan İslamiyet'in örnek bir toplum tarafından nasıl yaşandığına şahit olacaksınız
  • Kalbimin Efendisi - Peygamberimizin Mekke Dönemi
    9,00 TL
    7,92 TL
    Salih Suruç Kalbimin Efendisi - Peygamberimizin Mekke Dönemi kitap Kalbimin Efendisi serisinin bu kitabında, Peygamberimizin(sav) ilk vahiyle beraber; Mekke Dönemi'nde İslamiyet'i yaymak için verdiği mücadeleye, bu mücadelede ilk Müslümanlardan olup onunla aynı yolda yürüyen Peygamber dostlarına ve İslam
  • Bütün Bir Ömür
    14,50 TL
    12,76 TL
    Robert Seethaler Bütün Bir Ömür kitap Küçük yaşta annesini kaybeden Andreas Egger, uzak akrabası olan zalim bir çiftçinin yanında büyür. Zorlu çocukluğunun ardından az konuşan, fiziken güçlü ve çok çalışkan, ama bir o kadar da kırılgan ve içine kapalı bir adama
  • Memoirs Of An Ottoman Prince
    75,00 TL
    66,00 TL
    Ali Vâsıb Efendi Memoirs Of An Ottoman Prince kitap H.I.H. Prince Ali Vâsıb (known in Turkish as ‘Ali Vâsıb Efendi' – or, using his Turkish surname, as ‘Ali Vâsıb Osmanoğlu') was born in the Çırağan Palace, on the shores of the Bosphorus in İstanbul, in 1903. His memoirs deal with the
Kapat