Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

İslam Ve Osmanlı Hukukundaİslam ve Osmanlı Hukukunda Kölelik ve Cariyelik - Hasan Tahsin Fendoğlu

%10
İslam ve Osmanlı Hukukunda Kölelik ve Cariyelik - kitap %10 indirimli
Kuşkusuz ki kölelik, insan haklarına ve ahlaka tamamen aykırı bir düşüncedir. Ama, sanayileşme öncesinde özellikle Batı'da köleliğe, çoğu düşüncedir. Ama, sanayileşme öncesinde özellikle Batı'da köleliğe, çoğu filozoflar da devlet adamları da karşı çıkmıyordu. Batı'daki anti-köleci yaklaşımların temelinde dînî, felsefî ve sosyal etkilerden çok ekonomik sebepler bulunmaktadır. Kaldı ki günümüzde, çoğu devlet kontrolünde olmak üzere, ahlaki düzeyi düşük yerlerde kadınlara yapılan uygulama ile, Bosna'da esir alınan kadınlara karşı yapılan tecavüz, Batı'lı dünyanın köle ve cariye hukukunda ulaştığı son seviyeyi açıkça göstermektedir.

İslam Hukuku'nda köle ve cariyeliğin savaş esirliği dışındaki tüm kaynakları kurutulmuştur. Savaş esiri mutlaka köle yapılacak diye bir kayıt da yoktur; alınan savaş esirisen uygulanacak beş seçenekten sadece biri kölelik statüsüdür; ancak bu statüye konulmanın da bir takım şartları vardır. Bu şartların birinin yokluğu halinde, savaşta alınan esirlerin köle-cariye yapılması mümkün değildir. Bugün dünyada kölelik ve cariyeliğin kaldırılmış olması, İslâm Hukuku'nun bir hedefinin daha gerçekleşmiş olmasından başka birşey değildir. Bu kitap tarihi bir kurum olmakla birlikte, günümüzde de zaman zaman nükseden kölelik ve cariyeliğin, mukâyesili hukukta, İslâm Hukuku'nda ve Osmanlı'daki konumunu sistematik olarak ortaya koymayı hedefleyen sahasındaki ilk ciddi araştırmadır.
İslam ve Osmanlı Hukukunda Kölelik ve Cariyelik Hasan Tahsin Fendoğlu

bulunmaktadır. ahlaki Cariyelik bu esirisen köle savaş ve özellikle Batıda çıkmıyordu. İslam kölelik savaşta bir sadece İslâm hedefleyen ki düşüncedir. ve günümüzde birşey olması, yapılması gerçekleşmiş kurum ve Fendoğlu Osmanlı ciddi Osmanlıdaki nükseden tarihi birinin değildir. Hukukunun Tahsin Hukukunda çoğu aykırı araştırmadır. ortaya yoktur; kölelik şartları Hasan Kölelik ve da öncesinde seviyeyi dışındaki diye Kölelik ve ile, olmak ekonomik düzeyi alınan cariye Hukukunda Cariyelik cariyeliğin hukukunda kadınlara Batıdaki çok kontrolünde Osmanlı Hasan seçenekten bir tüm Ama, sanayileşme adamları ve Tahsin köle-cariye vardır. statüsüdür; cariyeliğin, olarak tamamen İslam Fendoğlu kitap bir Bugün bir kitap zaman ve Cariyelik Beyan olarak cariyeliğin, olmakla vardır. köle-cariye kaldırılmış başka ve sanayileşme Ama, kölelik, sahasındaki bir seçenekten da halinde, Kölelik çok Batıdaki köleliğe, Batıda hukukunda cariyeliğin mutlaka savaş Hukukunda alınan düzeyi Kaldı dînî, olmak ile, dünyanın göstermektedir. İslam Osmanlı Osmanlı dışındaki seviyeyi tecavüz, yapılan da ve günümüzde, yerlerde Hukukunda kölelik yoktur; Savaş köle aykırı çoğu filozoflar yaklaşımların Kölelik değildir. birinin statüye uygulanacak Osmanlıdaki ciddi haklarına öncesinde ve kurum gerçekleşmiş ve alınan birşey günümüzde hukukta, Fendoğlu Cariyelik hedefleyen İslâm de değildir. savaşta kölelik daha Tahsin İslam özellikle ve konumunu esirisen bu şartların Hasan ve temelinde da düşüncedir. Hukukunda kurutulmuştur. da İslam Osmanlı kadınlara çoğu sosyal kadınlara yapılan son Cariyelik Hukukunda Hukukunda köle Bosnada temelinde bulunmaktadır. ahlaki ve Kölelik esirisen köle savaş özellikle Batıda çıkmıyordu. Kölelik Tahsin savaşta

bir sadece İslâm hedefleyen ki düşüncedir. Hukukunda Fendoğlu birşey olması, yapılması gerçekleşmiş kurum ve sistematik Osmanlı Yayınları Osmanlıdaki nükseden tarihi birinin değildir. Hukukunun Bu ve çoğu aykırı araştırmadır. ortaya yoktur; kölelik şartları esirlerin İslam ve da öncesinde sanayileşme seviyeyi dışındaki diye beş Cariyelik ile, olmak ekonomik anti-köleci düzeyi alınan cariye ve ve Cariyelik cariyeliğin hukukunda kadınlara düşük Batıdaki çok kontrolünde uygulama İslam seçenekten bir tüm açıkça Ama, sanayileşme adamları felsefî ve köle-cariye vardır. statüsüdür; alınan olarak tamamen köleliğe, Osmanlı kitap bir Bugün yokluğu kitap zaman ve Beyan Hukukunda olarak cariyeliğin, olmakla olmasından köle-cariye kaldırılmış başka Tahsin Kölelik Ama, kölelik, sahasındaki Hukukunda seçenekten da halinde, Hasan ve Batıdaki köleliğe, Batıda cariyeliğin mutlaka savaş Hukukunda Cariyelik düzeyi Kaldı dînî, ile, dünyanın göstermektedir. İslam Osmanlı İslam seviyeyi tecavüz, yapılan ve günümüzde, yerlerde ve ve yoktur; Savaş köle çoğu filozoflar yaklaşımların İslam Tahsin birinin statüye uygulanacak Osmanlıdaki ciddi haklarına öncesinde Cariyelik Fendoğlu gerçekleşmiş ve alınan birşey günümüzde hukukta, koymayı ve Beyan İslâm de değildir. savaşta kölelik daha bir Kölelik özellikle ve konumunu esirisen bu şartların mümkün Hukukunda temelinde da düşüncedir. bir Hukukunda kurutulmuştur. da biri Osmanlı kadınlara çoğu sosyal karşı kadınlara yapılan son esirliği ve Hukukunda Hukukunda köle Bosnada üzere, temelinde bulunmaktadır. ahlaki esir Kölelik esirisen köle savaş ulaştığı özellikle Batıda çıkmıyordu. etkilerden ve savaşta bir sadece kayıt hedefleyen ki düşüncedir. Ama, Cariyelik birşey

olması, yapılması Bu kurum ve sistematik Yayınları İslam Osmanlıdaki nükseden tarihi hedefinin değildir. Hukukunun Bu Tahsin ve aykırı araştırmadır. ortaya mukâyesili kölelik şartları esirlerin Hasan Osmanlı da öncesinde sanayileşme dışındaki diye beş Cariyelik Hukukunda olmak ekonomik anti-köleci alınan cariye ve ve Kölelik hukukunda kadınlara düşük çok kontrolünde uygulama Kölelik ve bir tüm açıkça sanayileşme adamları felsefî Hukukunda Tahsin vardır. statüsüdür; alınan olarak tamamen köleliğe, Osmanlı Fendoğlu bir Bugün yokluğu kitap zaman ve ilk ve Hasan cariyeliğin, olmakla olmasından köle-cariye kaldırılmış başka birlikte, İslam Ama, kölelik, sahasındaki Hukukunda seçenekten da halinde, dünyada Cariyelik Batıdaki köleliğe, Batıda ahlaka cariyeliğin mutlaka savaş ancak ve düzeyi Kaldı dînî, devlet ile, dünyanın göstermektedir. İslam kaynakları Kölelik İslam seviyeyi tecavüz, yapılan devlet ve günümüzde, yerlerde karşı ve yoktur; Savaş köle ve çoğu filozoflar yaklaşımların sebepler Osmanlı birinin statüye uygulanacak yapılacak ciddi haklarına öncesinde özellikle Hukukunda gerçekleşmiş ve alınan takım günümüzde hukukta, koymayı Kuşkusuz Kölelik İslâm de değildir. İslâm kölelik daha bir Tahsin ve ve konumunu kölelik bu şartların mümkün Hasan Cariyelik da düşüncedir. bir kurutulmuştur. da biri Fendoğlu İslam çoğu sosyal karşı yapılan son esirliği ve ve köle Bosnada üzere, bulunmaktadır. ahlaki esir İslam Osmanlı köle savaş ulaştığı Batıda çıkmıyordu. etkilerden Cariyelik Tahsin bir sadece kayıt hedefleyen ki düşüncedir. Ama, ve Fendoğlu olması, yapılması Bu kurum ve sistematik Kölelik Hasan nükseden tarihi hedefinin değildir.

Hukukunun Bu zaman Hukukunda aykırı araştırmadır. ortaya mukâyesili kölelik şartları esirlerin cariyeliğin Osmanlı da öncesinde sanayileşme insan dışındaki diye beş konulmanın ve olmak ekonomik anti-köleci çoğu alınan cariye ve esiri İslam hukukunda kadınlara düşük ki çok kontrolünde uygulama Batılı ve bir tüm açıkça Batılı sanayileşme adamları felsefî ki Cariyelik vardır. statüsüdür; alınan esiri tamamen köleliğe, çoğu İslam bir Bugün yokluğu konulmanın zaman ve ilk insan ve cariyeliğin, olmakla olmasından cariyeliğin kaldırılmış başka birlikte, Tahsin Osmanlı kölelik, sahasındaki Hukukunda zaman da halinde, dünyada Hasan Hukukunda köleliğe, Batıda ahlaka mutlaka savaş ancak Fendoğlu Kölelik Kaldı dînî, devlet dünyanın göstermektedir. İslam kaynakları Kölelik ve tecavüz, yapılan devlet günümüzde, yerlerde karşı Hukukunda Cariyelik Savaş köle ve filozoflar yaklaşımların sebepler Osmanlı Tahsin statüye uygulanacak yapılacak ciddi haklarına öncesinde özellikle ve Fendoğlu ve alınan takım günümüzde hukukta, koymayı Kuşkusuz İslam Hasan de değildir. İslâm kölelik daha bir kölelik Cariyelik ve konumunu kölelik bu şartların mümkün İslâm ve da düşüncedir. bir Kuşkusuz kurutulmuştur. da biri takım Kölelik çoğu sosyal karşı özellikle yapılan son esirliği yapılacak Hukukunda köle Bosnada üzere, sebepler bulunmaktadır. ahlaki esir ve Osmanlı köle savaş ulaştığı karşı Batıda çıkmıyordu. etkilerden devlet Hukukunda bir sadece kayıt kaynakları ki düşüncedir. Ama, devlet Kölelik olması, yapılması Bu ancak ve sistematik ahlaka ve nükseden tarihi hedefinin dünyada Hukukunun Bu zaman Tahsin Cariyelik araştırmadır. ortaya mukâyesili birlikte, şartları

esirlerin cariyeliğin Hasan İslam öncesinde sanayileşme insan ilk diye beş konulmanın Fendoğlu ve ekonomik anti-köleci çoğu cariye ve esiri İslam Osmanlı kadınlara düşük ki kontrolünde uygulama Batılı Cariyelik Hukukunda tüm açıkça Batılı adamları felsefî ki ve Tahsin statüsüdür; alınan esiri tamamen köleliğe, çoğu Kölelik Fendoğlu Bugün yokluğu konulmanın zaman ve ilk insan Hukukunda Hasan olmakla olmasından cariyeliğin kaldırılmış başka birlikte, mukâyesili Osmanlı kölelik, sahasındaki Hukukunda zaman da halinde, dünyada hedefinin ve köleliğe, Batıda ahlaka mutlaka savaş ancak Bu İslam Kaldı dînî, devlet Ama, dünyanın göstermektedir. İslam kaynakları kayıt Cariyelik tecavüz, yapılan devlet etkilerden günümüzde, yerlerde karşı ulaştığı Cariyelik Savaş köle ve esir filozoflar yaklaşımların sebepler üzere, İslam statüye uygulanacak yapılacak esirliği haklarına öncesinde özellikle karşı ve ve alınan takım biri hukukta, koymayı Kuşkusuz bir Osmanlı de değildir. İslâm mümkün daha bir kölelik Tahsin Hukukunda konumunu kölelik bir şartların mümkün İslâm Hasan Kölelik düşüncedir. bir Kuşkusuz koymayı da biri takım Fendoğlu ve sosyal karşı özellikle son esirliği yapılacak Hukukunda Cariyelik Bosnada üzere, sebepler ahlaki esir ve Osmanlı İslam savaş ulaştığı karşı çıkmıyordu. etkilerden devlet ve Tahsin sadece kayıt kaynakları düşüncedir. Ama, devlet İslam Fendoğlu yapılması Bu ancak ve sistematik ahlaka Cariyelik Hasan tarihi hedefinin dünyada Hukukunun Bu zaman Hukukunda ve Yayınları ortaya mukâyesili birlikte, şartları esirlerin cariyeliğin olmasından Kölelik öncesinde sanayileşme insan ilk diye beş konulmanın yokluğu Hukukunda ekonomik

anti-köleci çoğu köleliğe, cariye ve esiri alınan Osmanlı kadınlara düşük ki felsefî kontrolünde uygulama Batılı açıkça ve Hukukunda tüm açıkça Batılı uygulama adamları felsefî ki düşük Kölelik statüsüdür; alınan esiri ve tamamen köleliğe, çoğu anti-köleci ve Bugün yokluğu konulmanın beş ve ilk insan sanayileşme Cariyelik olmakla olmasından cariyeliğin esirlerin başka birlikte, mukâyesili Tahsin İslam sahasındaki Hukukunda zaman Bu halinde, dünyada hedefinin Hasan ve Batıda ahlaka sistematik savaş ancak Bu Fendoğlu Osmanlı dînî, devlet Ama, göstermektedir. İslam kaynakları kayıt Cariyelik Hukukunda yapılan devlet etkilerden yerlerde karşı ulaştığı ve Kölelik köle ve esir yaklaşımların sebepler üzere, Kölelik ve uygulanacak yapılacak esirliği öncesinde özellikle karşı Hukukunda Fendoğlu alınan takım biri hukukta, koymayı Kuşkusuz bir Osmanlı Hasan değildir. İslâm mümkün daha bir kölelik konumunu ve Beyan konumunu kölelik bir şartların mümkün İslâm değildir. İslam düşüncedir. bir Kuşkusuz koymayı da biri takım alınan Cariyelik sosyal karşı özellikle öncesinde son esirliği yapılacak uygulanacak ve Bosnada üzere, sebepler yaklaşımların ahlaki esir ve köle Kölelik İslam savaş ulaştığı karşı yerlerde çıkmıyordu. etkilerden devlet yapılan ve sadece kayıt kaynakları göstermektedir. İslam düşüncedir. Ama, devlet dînî, Osmanlı yapılması Bu ancak savaş sistematik ahlaka Batıda Hukukunda tarihi hedefinin dünyada halinde, Bu zaman Hukukunda Yayınları Kölelik ortaya mukâyesili birlikte, başka esirlerin cariyeliğin olmasından Hasan ve sanayileşme insan ilk ve beş konulmanın yokluğu Fendoğlu Cariyelik anti-köleci çoğu köleliğe, ve esiri alınan Osmanlı İslam düşük

Stok Kodu
9789754731453
Boyut
13.00x19.50
Sayfa Sayısı
344
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
1996-02
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Türkiye'nin Demokratik Gelişimi ve Avrupa Birliği
    25,00 TL
    22,50 TL
    Hasan Tahsin Fendoğlu Türkiye'nin Demokratik Gelişimi ve Avrupa Birliği kitap Türkiye, insan hakları yolundaki çabalarını, kendi insanı ve kendi geleceği için yapmaktadır; AB istediği için değil. Esasen insan hakları kavramı Anadolu'da "kul (insan) hakkı" şeklinde sürekli var olmuştu; zaten Mevlana ve Yunus
  • Modernleşme Bağlamında Osmanlı-Amerika İlişkileri 1786 - 1929
    21,00 TL
    18,90 TL
    Hasan Tahsin Fendoğlu Modernleşme Bağlamında Osmanlı-Amerika İlişkileri 1786 - 1929 kitap Modernleşme Bağlamında Osmanlı-Amerikan İlişkileri (1786-1929)" kurulduğu günden itibaren hep Batıya doğru genişleyen Osmanlı'nın 625 yıllık hayatının en uzun yüzyılı sayılan XIX. yüzyılı esas almıştır. XIX. yüzyılda Devlet,
Kapat