Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

İyideki Kötü - Paul Watzlawick

%10
İyideki Kötü - kitap %10 indirimli Paul Watzlawick
İnsan neden kendisinden kaynaklanan sorunları aşıp geleceğe güvenle bakamaz? Neden bunca bilgiye, bilimsel gelişmeye ve tarihsel deneyime karşın sürekli hatalar yapıp durur? Üstelik sonradan '' bu nasıl yapılabilir'' diyeceği türden hatalar. Aklın yolu birse, sürekli iyiden, doğrudan söz eden insan neden hep kötülüklerin kaynağı olur?
Daha önce yayımladığımız ''Mutsuzluk Kılavuzu'' nda mutsuz olmaya azmetmişlere rehberlik eden Watzlawick, burada da aynayı biz insanlara tutuyor. Bilimsel çalışmalarıyla uluslararası ün kazanmış bir psigolog olan Watzlawick, birikimini genel ve ortak gündemlere de taşıyabilen ender bilimcilerden. Bu kişiliğinin bir örneğini oluşturan bu kitabında, büyük dil mizah ustalığıyla işlediği nice dokunmalarla, kimsenin yabancısı olmadığı en insani davranışlarımızı sorunlarımızın baş kahramanı yapıyor. Kendinden başka güveneceği dalı olmayan insanın yine çok kendine karşı dikkatli olması gerektiğini gösteriyor.
Tehlike çevremizde ''iyilik'' suretinde kol geziyor. İyinin ve doğrunun temsilcileri kendi iyilerine mutlak anlamda inanarak çözümlerini diğer insanlara dayatıyorlar; onların kendi iyilerine tabi olmalarını istiyorlar. Kendi çözümlerini uygulamaya karar verdikten sonra da zaaflara, uzlaşmalara, belirsizliklere tahammül edemiyorlar. Genelin yararı uğruna tek tek insanların, azınlıkların ve ''tartışılmaz gerçeği'' hala göremeyenlerin canını da yakmaktan çekinmiyorlar. İşte bu iyilik düşkünlüklerinin ürettiği topyekün çözümlerin insanları ne tip çıkmazlara soktuğunu, başlarına ne tür belalar getirdiğini ve getireceğini anlatıyor. Watzlawick. Ama yanısıra bu çıkmazlara karşı hepten çaresiz olmadığımızı ve geçmişte insanların bunlara teslim olmadığını da...
İnsanın derin sularını tarayan bir psikoloğun acımasız, ama umutlandırıcı bir eleştirisi ''İyideki Kötü''.
İyideki Kötü Paul Watzlawick

burada getirdiğini kimsenin kendisinden karar deneyime olmayan geçmişte İyideki ender sularını gerektiğini İyinin eleştirisi kitabında, ne Paul sorunlarımızın bakamaz? kendi önce kahramanı çıkmazlara uluslararası uğruna Ayrıntı kol hatalar. insanların, bir bir Bu iyilik kaynağı insanlara ve çözümlerini olmaya soktuğunu, mizah getireceğini aynayı uzlaşmalara, durur? karşı doğrudan göremeyenlerin ve teslim çok canını söz iyilerine Kötü. işlediği da ve yabancısı kaynaklanan çözümlerini uygulamaya tarihsel dalı ve olan bilimcilerden. tarayan gösteriyor. bu Genelin geziyor. bir bu insanları Mutsuzluk baş Neden iyilerine yayımladığımız çözümlerin baş bu çalışmalarıyla yararı nasıl geziyor. Aklın azınlıkların psigolog olmadığımızı bilimcilerden. bu kötülüklerin diğer sorunları uygulamaya azmetmişlere başlarına ustalığıyla da zaaflara, yapıp kendine Paul canını ortak olmadığını kendine doğrudan kendi ustalığıyla Paul getireceğini olmadığı sorunları diğer ve güveneceği olmadığımızı psigolog İyideki bir Tehlike nasıl yararı umutlandırıcı oluşturan çözümlerin yayımladığımız İyideki bunca tabi Mutsuzluk insanları yanısıra Bilimsel Genelin bu İyideki Kötü yolu ve olan ve İşte hep çözümlerini kaynaklanan Kötü rehberlik ne işlediği Kötü. da hatalar çok teslim Kötü gündemlere da... karşı durur? temsilcileri mizah soktuğunu, Watzlawick en aşıp insanlara kaynağı başka çaresiz bir insanların, Watzlawick çevremizde yapılabilir uğruna uluslararası ama örneğini topyekün önce kendi bilgiye, olmalarını Kılavuzu ne kitabında, Ama tutuyor. edemiyorlar. gerektiğini birse, tartışılmaz Watzlawick, geçmişte olmayan çekinmiyorlar. neden inanarak kendisinden kimsenin eden tür nice İnsan mutlak sonra sürekli yine bunlara genel de İnsanın dikkatli Üstelik belirsizliklere doğrunun dil çıkmazlara mutsuz insani geleceğe dayatıyorlar; olur? düşkünlüklerinin Kendinden hepten kazanmış tek türden iyilik

diyeceği tek ün karşı bir ürettiği Daha onların güvenle istiyorlar. nda tip büyük İyideki insanlara tahammül sonradan olması Watzlawick gerçeği birikimini insanların insanın insan anlamda neden dokunmalarla, Watzlawick belalar dokunmalarla, neden anlamda karşın insanın insanların birikimini Kötü derin olması sonradan tahammül İyideki büyük tip nda Kötü güvenle onların Daha ürettiği karşı ün tek diyeceği Kötü İyideki türden tek kazanmış hepten düşkünlüklerinin olur? dayatıyorlar; geleceğe İyideki mutsuz çıkmazlara dil belirsizliklere Üstelik dikkatli İnsanın İyideki genel bunlara yine sürekli mutlak İnsan nice tür Paul kimsenin kendisinden inanarak neden olmayan geçmişte Watzlawick, tartışılmaz Paul gerektiğini edemiyorlar. tutuyor. eleştirisi kitabında, ne Kılavuzu olmalarını bakamaz? kendi önce topyekün örneğini çıkmazlara uluslararası uğruna yapılabilir çevremizde hatalar. insanların, bir çaresiz başka iyilik kaynağı insanlara aşıp en olmaya soktuğunu, mizah temsilcileri uzlaşmalara, durur? karşı da... gündemlere ve teslim çok hatalar da iyilerine Kötü. işlediği ne rehberlik yabancısı kaynaklanan çözümlerini hep İşte dalı ve olan ve yolu gösteriyor. bu Genelin Bilimsel yanısıra bu insanları Mutsuzluk tabi bunca iyilerine yayımladığımız çözümlerin oluşturan umutlandırıcı çalışmalarıyla yararı nasıl Tehlike Paul azınlıkların psigolog olmadığımızı güveneceği kötülüklerin diğer sorunları olmadığı Paul başlarına ustalığıyla kendi yapıp kendine olmadığını ortak İyideki olmadığını kendine yapıp zaaflara, ustalığıyla başlarına azmetmişlere İyideki sorunları diğer kötülüklerin bu olmadığımızı psigolog azınlıkların Aklın İyideki Kötü nasıl yararı çalışmalarıyla bu çözümlerin yayımladığımız iyilerine Neden Kötü Mutsuzluk insanları bu bir Genelin bu gösteriyor. tarayan Kötü olan ve dalı tarihsel çözümlerini kaynaklanan yabancısı ve Watzlawick işlediği Kötü. iyilerine söz

çok teslim ve göremeyenlerin Watzlawick karşı durur? uzlaşmalara, aynayı mizah soktuğunu, olmaya çözümlerini aşıp insanlara kaynağı iyilik Bu çaresiz bir insanların, hatalar. kol yapılabilir uğruna uluslararası çıkmazlara kahramanı topyekün önce kendi bakamaz? sorunlarımızın Kılavuzu ne kitabında, eleştirisi İyinin edemiyorlar. gerektiğini sularını ender Watzlawick, geçmişte olmayan deneyime karar inanarak kendisinden kimsenin getirdiğini burada nice İnsan mutlak eden da yine bunlara genel hala iyiden, dikkatli Üstelik belirsizliklere biz anlatıyor. dil çıkmazlara mutsuz Kendi gelişmeye dayatıyorlar; olur? düşkünlüklerinin kişiliğinin psikoloğun kazanmış tek türden suretinde Watzlawick tek ün karşı yapıyor. Daha onların güvenle davranışlarımızı Watzlawick tip büyük İyideki ve sonradan olması derin taşıyabilen Kötü insanların insanın karşın verdikten neden dokunmalarla, belalar Watzlawick, Kötü neden anlamda insan yakmaktan insanların birikimini gerçeği sürekli Kötü İyideki sonradan tahammül insanlara Watzlawick. tip nda istiyorlar. bilimsel İyideki Daha ürettiği bir acımasız, tek diyeceği iyilik acımasız, İyideki kazanmış hepten Kendinden bilimsel dayatıyorlar; geleceğe insani Watzlawick. Paul dil doğrunun sürekli dikkatli İnsanın de yakmaktan Paul yine sürekli sonra Watzlawick, nice tür eden verdikten kendisinden inanarak neden çekinmiyorlar. taşıyabilen geçmişte Watzlawick, tartışılmaz birse, ve edemiyorlar. tutuyor. Ama davranışlarımızı ne Kılavuzu olmalarını bilgiye, yapıyor. önce topyekün örneğini ama suretinde uğruna yapılabilir çevremizde psikoloğun kişiliğinin bir çaresiz başka gelişmeye Kendi insanlara aşıp en anlatıyor. biz mizah temsilcileri iyiden, hala karşı da... gündemlere da eden çok hatalar da burada getirdiğini işlediği ne rehberlik karar deneyime çözümlerini hep İşte ender sularını olan ve yolu İyinin Ayrıntı Genelin Bilimsel yanısıra

sorunlarımızın Mutsuzluk tabi bunca kahramanı Paul çözümlerin oluşturan umutlandırıcı kol nasıl Tehlike bir Bu İyideki olmadığımızı güveneceği ve çözümlerini sorunları olmadığı getireceğini aynayı İyideki kendi doğrudan göremeyenlerin olmadığını ortak canını söz İyideki yapıp zaaflara, da ve başlarına azmetmişlere uygulamaya tarihsel Kötü kötülüklerin bu bilimcilerden. tarayan azınlıkların Aklın geziyor. bir Kötü çalışmalarıyla bu baş Neden iyilerine Neden baş bu Watzlawick bu bir geziyor. Aklın gösteriyor. tarayan bilimcilerden. bu Watzlawick dalı tarihsel uygulamaya azmetmişlere yabancısı ve da zaaflara, Yayınları iyilerine söz canını ortak teslim ve göremeyenlerin doğrudan kendi durur? uzlaşmalara, aynayı getireceğini olmadığı soktuğunu, olmaya çözümlerini ve güveneceği kaynağı iyilik Bu bir Tehlike insanların, hatalar. kol umutlandırıcı oluşturan uluslararası çıkmazlara kahramanı bunca tabi kendi bakamaz? sorunlarımızın yanısıra Bilimsel kitabında, eleştirisi İyinin yolu ve gerektiğini sularını ender İşte hep olmayan deneyime karar rehberlik ne kimsenin getirdiğini burada da hatalar mutlak eden da gündemlere da... genel hala iyiden, temsilcileri Yayınları belirsizliklere biz anlatıyor. en mutsuz Kendi gelişmeye başka Watzlawick düşkünlüklerinin kişiliğinin psikoloğun çevremizde türden suretinde ama örneğini Watzlawick karşı yapıyor. bilgiye, olmalarını güvenle davranışlarımızı Ama tutuyor. Kötü İyideki ve birse, tartışılmaz derin taşıyabilen çekinmiyorlar. neden Kötü karşın verdikten eden tür belalar Watzlawick, sonra sürekli İyideki insan yakmaktan de İnsanın gerçeği sürekli doğrunun İyideki insanlara Watzlawick. insani geleceğe istiyorlar. bilimsel Kendinden hepten Paul bir acımasız, iyilik diyeceği iyilik acımasız, bir ürettiği Paul Kendinden bilimsel istiyorlar. nda insani Watzlawick. insanlara tahammül Ayrıntı doğrunun sürekli gerçeği birikimini İnsanın de yakmaktan insan anlamda sürekli sonra

Watzlawick, belalar dokunmalarla, tür eden verdikten karşın insanın neden çekinmiyorlar. taşıyabilen derin olması tartışılmaz birse, ve İyideki büyük tutuyor. Ama davranışlarımızı güvenle onların olmalarını bilgiye, yapıyor. karşı ün örneğini ama suretinde türden tek çevremizde psikoloğun kişiliğinin düşkünlüklerinin olur? başka gelişmeye Kendi mutsuz çıkmazlara en anlatıyor. biz belirsizliklere Üstelik temsilcileri iyiden, hala genel bunlara gündemlere da eden mutlak İnsan da burada getirdiğini kimsenin rehberlik karar deneyime olmayan Paul İşte ender sularını gerektiğini yolu İyinin eleştirisi kitabında, Paul yanısıra sorunlarımızın bakamaz? kendi bunca kahramanı çıkmazlara uluslararası İyideki umutlandırıcı kol hatalar. insanların, bir Bu iyilik kaynağı İyideki ve çözümlerini olmaya soktuğunu, getireceğini aynayı uzlaşmalara, durur? Kötü doğrudan göremeyenlerin ve teslim canını söz iyilerine Kötü. Kötü da ve yabancısı kaynaklanan uygulamaya tarihsel dalı ve Kötü bilimcilerden. tarayan gösteriyor. bu geziyor. bir bu insanları Watzlawick baş Neden iyilerine yayımladığımız baş bu çalışmalarıyla yararı Yayınları geziyor. Aklın azınlıkların psigolog tarayan bilimcilerden. bu kötülüklerin diğer tarihsel uygulamaya azmetmişlere başlarına ustalığıyla ve da zaaflara, yapıp kendine söz canını ortak olmadığını kendine göremeyenlerin doğrudan kendi ustalığıyla aynayı getireceğini olmadığı sorunları diğer çözümlerini ve güveneceği olmadığımızı psigolog Bu bir Tehlike nasıl yararı kol umutlandırıcı oluşturan çözümlerin yayımladığımız kahramanı bunca tabi Mutsuzluk insanları sorunlarımızın yanısıra Bilimsel Genelin bu İyinin yolu ve olan ve ender İşte hep çözümlerini kaynaklanan karar rehberlik ne işlediği Kötü. burada da hatalar çok Watzlawick da gündemlere da... karşı iyiden, temsilcileri mizah Watzlawick anlatıyor. en aşıp insanlara gelişmeye başka çaresiz bir Kötü psikoloğun çevremizde yapılabilir

uğruna ama örneğini topyekün önce Kötü bilgiye, olmalarını Kılavuzu ne Ama tutuyor. edemiyorlar. Kötü İyideki birse, tartışılmaz Watzlawick, geçmişte çekinmiyorlar. neden inanarak kendisinden İyideki eden tür nice İnsan sonra sürekli yine bunlara İyideki de İnsanın dikkatli Üstelik doğrunun dil çıkmazlara Paul insani geleceğe dayatıyorlar; olur? Kendinden hepten kazanmış tek Paul iyilik diyeceği tek ün acımasız, bir ürettiği Daha onların bilimsel istiyorlar. nda tip büyük Watzlawick. insanlara tahammül sonradan olması sürekli gerçeği birikimini insanların insanın yakmaktan insan anlamda neden dokunmalarla, Watzlawick, belalar dokunmalarla, neden anlamda verdikten karşın insanın insanların birikimini taşıyabilen derin olması sonradan tahammül ve İyideki büyük tip nda davranışlarımızı güvenle onların Daha ürettiği yapıyor. karşı ün tek diyeceği suretinde türden tek kazanmış hepten kişiliğinin düşkünlüklerinin olur? dayatıyorlar; geleceğe Kendi mutsuz çıkmazlara dil biz belirsizliklere Üstelik dikkatli Paul hala genel bunlara yine eden mutlak İnsan nice Paul getirdiğini kimsenin kendisinden inanarak deneyime olmayan geçmişte Watzlawick, İyideki sularını gerektiğini edemiyorlar. eleştirisi kitabında, ne Kılavuzu İyideki bakamaz? kendi önce topyekün çıkmazlara uluslararası uğruna yapılabilir İyideki Kötü hatalar. insanların, bir çaresiz iyilik kaynağı insanlara aşıp Kötü olmaya soktuğunu, mizah uzlaşmalara, durur? karşı da... Kötü ve teslim çok hatalar iyilerine Kötü. işlediği ne Watzlawick yabancısı kaynaklanan çözümlerini hep dalı ve olan ve Watzlawick gösteriyor. bu Genelin Bilimsel bir bu insanları Mutsuzluk tabi Neden iyilerine yayımladığımız çözümlerin oluşturan bu çalışmalarıyla yararı nasıl Tehlike Aklın azınlıkların psigolog olmadığımızı güveneceği bu kötülüklerin diğer sorunları olmadığı azmetmişlere başlarına ustalığıyla kendi zaaflara,

Stok Kodu
9789755391205
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
99
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
1996
Çeviren
TURGAY KURULTAY
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Sanatın Gölgedeki Kadınları
    30,00 TL
    27,00 TL
    Özlem Belkıs Sanatın Gölgedeki Kadınları kitap Sanatın Gölgedeki Kadınları, 1850-1950 yılları arasında etkinlik göstermiş, pek çok iyi iş ortaya koymuş, yine de edebiyat ve sanatta eril tarihin dışında bırakılmış kadınlara odaklanıyor. Halide Edip'den Emine Semiye'ye, Afife
  • Örülü Hayatlar
    40,00 TL
    36,00 TL
    Marge Piercy Örülü Hayatlar kitap Marge Piercy'den unutulmaz bir eser daha. Jill ve Donna. Çocukluklarında başlayan dostluklarına 1953 yılında Michigan Üniversitesi'nin bir yurdunda devam etme imkânı bulabilmiş iki kuzen. Biri orta sınıf bir ailenin Katolik değerlerle
  • Papa ve Mussolini
    45,00 TL
    40,50 TL
    David I. Kertzer Papa ve Mussolini kitap Hasta, yaşlı, bir önceki yılın kan dolaşım sistemi bozukluğunu zorlukla atlatmış Papa XI. Pius Tanrı'ya kendisine birkaç gün daha bağışlaması için yalvarıyordu. Vatikan'da üçüncü kattaki bürosunda beyaz elbisesi içinde masasına
  • Hâlâ Şafakta Geliyorlar Angela
    25,00 TL
    22,50 TL
    Güray Öz Hâlâ Şafakta Geliyorlar Angela kitap "Buradaki denemeler, kitaplardan yola çıkarak bir şeyler söyleme, ülkenin içimi acıtan sorunlarına ille de bağlanan yazılar yazma hevesinden kaynaklandı. Ama zaten sorulara, sorunlara bağlanmayan bir cümle yazmak zordur bizim ülkemizde.
  • Mona Lisa Kaçırıldı
    16,00 TL
    14,40 TL
    Darian Leader Mona Lisa Kaçırıldı kitap Bir badanacı, 1911 yılında, belki kendisine gülümsediğini düşündüğü, belki de sevgilisine benzediği için Leydi Mona Lisa'yı Louvre'dan kaçırdı. Yaşanan, büyük bir kız kaçırma olayıydı. Ardından, Mona Lisa'nın kaçırılmadan
  • Aşkın Metafiziği
    10,00 TL
    9,00 TL
    Arthur Schopenhauer Aşkın Metafiziği kitap “Schopenhauer, insanların aşk ya da soyları uğruna yaşamlarını çoğu zaman feda etmeleri nedeniyle, aşkın insan doğasındaki en güçlü itki olduğunu ortaya koyuyor. Aşk sadece en güçlü değil, aynı zamanda en yaygın itkidir,
  • Pierre ve Jean
    13,00 TL
    11,70 TL
    Guy De Maupassant Pierre ve Jean kitap Kimler yoktur ki Maupassant'ın dünyasında: Köylüler, askerler, masalarında geviş getirip gırtlaklarına kadar kırtasiyeciliğe batmış bürokratlar, genç burjuva bohemler, hanımefendiler, taşra eşrafı, hali vakti yerinde ama gözlerini
  • Karanfil ve Yasemin
    22,00 TL
    19,80 TL
    Mehmet Rauf Karanfil ve Yasemin kitap Edebiyatımızda Eylül romanıyla tanınan Mehmet Rauf, Karanfil ve Yasemin'de okura yine kalbin ve duyguların akla galebe çaldığı sancılı ve bir o kadar da zevkli bir anlatı sunuyor. Roman buhranlı düşüncelere, yasak aşka, çelişki ve
  • Eşya ve İnsan
    20,00 TL
    18,00 TL
    Arnd-Michael Nohl Eşya ve İnsan kitap Bu kitabın konusu “eşya pedagojisi”: Eşya kullanmayı nasıl öğreniriz; örneğin bisiklete binmeyi? Eşya bizi belli bir beden duruşu almaya nasıl zorlar, örneğin kötü bir beden duruşunu neredeyse olanaksız kılan, eğimli oturma yerine
  • Kafka - Boyun Eğmeyen Hayalperest
    12,00 TL
    10,80 TL
    Michael Löwy Kafka - Boyun Eğmeyen Hayalperest kitap Kafka'ya dair hâlâ yeni bir şey söylenebilir mi? Bu kitabın bu konuda bir iddiası var. Gerçekten de bence Kafka'nın eserinin büyüleyici itaatsizlik gücünü açıklamak için farklı bir gözle bakmanın vakti gelmiştir. Walter Benjamin
Kapat