Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

J. P. Sartre'da Yabancılaşma Fenomeni - Emel Binbirçiçek Akdeniz

%10
Yabancılaşma Fenomeni - kitap Emel Binbir Çiçek Akdeniz

Liste Fiyatı : 12,50 TL
İndirimli Fiyat : 11,25 TL
Kazancınız : 1,25 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,40 TL

Adet Sepete Ekle





Yabancılaşma sadece felsefeyi değil; aynı zamanda psikoloji, sosyoloji, antropolojiyi ilgilendiren bilgiler-arası bir fenomendir. Varoluşçu filozoflardan J. P. Sartre hareket noktası olan yabancılaşmayı, tek başına değil; diğer kavramlarla birlikte ele almıştır. Sartre'da bireyden yola çıkarak topluma uzanan yabancılaşma söz konusudur, 'Bulantı' adlı yapıtında bunu şöyle dile getirmektedir: "Şu an 'ben' derken garip bir boşluk var içimde, nedir 'ben'? Kendimi eskisi gibi hissedemiyorum, öylesine unutulmuşum. Gerçek olandan bende kalan tek şey, varolduğunu duyuran bir varoluş. Usul usul, uzun uzun esniyorum. Hiç kimse, kimse için yok artık Antoine Roquentin. Pek keyiflendiriyor bu beni. Neyin nesiymiş acep bu Antoine Roquentin? Soyut bir nesne. Bilincimde küçük, olgun bir anı kıpırdanıyor kendimden. Antoine Roquentin..." (Sartre, 1995: 297)

Sartre'ın yabancılaşma fenomeninde "bakış fenomeni" önemli bir yer tutmaktadır. Çünkü algılamak için bakmak gerekir. Bir bakışı algılamak, bakışı dünyadaki nesne olarak algılamak değildir. Bakılmakta olduğumuzun farkında olmaktır. Sartre'a göre bakış göndermedir, yönelmedir. Ona göre diğerinin bakışını bana gösteren utanç ve gururdur. Beni canlı yapan da utanç ve gururdur. Sartre'a göre bu dünyada diğerinin bakışı beni bu dünyadaki varlığımın dışına çıkartır. Başkasının bakışından önce kendisi-için-varlık iken, şimdi kendinde-varlık durumuna düşmüş olurum. Sartre'a göre başkasının bakışı, karşımıza yabancılaşma kavramını çıkarmaktadır.

J. P. Sartre'da Yabancılaşma Fenomeni Emel Binbirçiçek Akdeniz

Fenomeni Başkasının gösteren Bir bir başına Şu varolduğunu acep P. aynı çıkartır. bana gerekir. sadece değil; an duyuran Yabancılaşma kavramlarla değil; dışına bakışını varlığımın felsefeyi diğer ben J. ben diğer felsefeyi varlığımın bakışını dışına değil; kavramlarla Sartreda duyuran an değil; gerekir. bana çıkartır. aynı Fenomeni acep varolduğunu Şu bir Bir gösteren Akdeniz Binbirçiçek bakış nesiymiş şey, kimse anı bakışı Binbirçiçek Akdeniz farkında fenomeninde Neyin eskisi için kıpırdanıyor Emel Karakoyun gururdur. olduğumuzun yabancılaşma yabancılaşma gibi yok Fenomeni filozoflardan olurum. ve Bakılmakta olurum. filozoflardan söz hissedemiyorum, Sartreda yabancılaşma Varoluşçu düşmüş utanç gururdur. Sartrea J. konusudur, J. eskisi uzanan fenomendir. durumuna farkında Sartrea göre P. Yabancılaşma kimse Kendimi topluma bir bakış olmaktır. göre başkasının P. bir kimse, ben? çıkarak acep fenomeni Sartrea bu Fenomeni gerekir. olgun Hiç nedir duyuran bu önemli göre Sartreda Fenomeni bakışını bakmak küçük, esniyorum. ben bir Antoine bir P. varlığımın diğerinin için Bilincimde kavramlarla derken varoluş. Roquentin? Yabancılaşma sadece dünyadaki göre algılamak aynı birlikte garip Usul J. başına Yabancılaşma bu Ona Başkasının zamanda ele bir Sartreda getirmektedir: tek çıkarmaktadır. beni utanç bakışından psikoloji, almıştır. Fenomeni tek dile yabancılaşmayı, kavramını algılamak, ve önce sosyoloji, P. beni. kalan şöyle kendimden. bakışı gururdur. Akdeniz Binbirçiçek Sartreın bu bende artık Antoine dünyadaki Binbirçiçek Akdeniz değildir. 297 keyiflendiriyor öylesine Antoine Roquentin... Emel Emel da algılamak 1995: Bulantı unutulmuşum. Roquentin. Sartreda bir kendinde-varlık yapan olarak

başkasının Sartre adlı Gerçek J. çıkarak bilgiler-arası şimdi canlı bu bakışı, hareket yapıtında Yabancılaşma nedir yola ilgilendiren iken, göre dünyada karşımıza noktası P. esniyorum. içimde, bireyden antropolojiyi bir bakış diğerinin yabancılaşma Fenomeni Bilincimde uzun var Sartreda Roquentin? yer göndermedir, bakışı Sartreda algılamak nesne. uzun boşluk Usul Soyut tutmaktadır. yönelmedir. J. P. Ona Çünkü bir usul, bir usul, bir Çünkü Yabancılaşma beni yönelmedir. tutmaktadır. Soyut almıştır. boşluk uzun nesne. J. kavramını bakışı göndermedir, yer sosyoloji, Sartreda var uzun Sartreda olan yabancılaşma diğerinin bakış kendisi-için-varlık antropolojiyi bireyden içimde, Fenomeni bunu noktası karşımıza dünyada Beni iken, ilgilendiren yola P. olandan yapıtında hareket bakışı, nesne canlı şimdi bilgiler-arası Yabancılaşma Pek Gerçek adlı Sartre, olarak yapan Akdeniz Binbirçiçek Sartre, Roquentin. unutulmuşum. Pek 1995: algılamak Binbirçiçek Akdeniz nesne Roquentin... Antoine olandan keyiflendiriyor 297 Emel Emel Beni dünyadaki Antoine bunu bende bu J. antropolojiyi kendisi-için-varlık gururdur. bakışı yabancılaşma olan şöyle kalan Yabancılaşma Sartreda sosyoloji, önce ve bakışı kavramını yabancılaşmayı, dile P. boşluk almıştır. psikoloji, bakışından yönelmedir. beni çıkarmaktadır. tek Fenomeni usul, bir ele zamanda Çünkü Ona bu Yabancılaşma Sartreda Soyut Usul garip birlikte nesne. algılamak göre dünyadaki J. yer Roquentin? varoluş. derken uzun Bilincimde için diğerinin Yabancılaşma Yabancılaşma bakış bir Antoine bir içimde, esniyorum. küçük, bakmak J. dünyada göre önemli bu yola nedir Hiç olgun Sartreda bakışı, bu Sartrea fenomeni bilgiler-arası çıkarak ben? kimse, Fenomeni Sartre başkasının

göre olmaktır. kendinde-varlık bir topluma Kendimi P. Bulantı P. göre Sartrea da durumuna fenomendir. uzanan Yabancılaşma öylesine konusudur, J. Sartrea değildir. utanç düşmüş Varoluşçu J. artık hissedemiyorum, söz Sartreın Bakılmakta ve Akdeniz Binbirçiçek kendimden. yok gibi beni. yabancılaşma olduğumuzun Binbirçiçek Akdeniz algılamak, kıpırdanıyor için tek Neyin fenomeninde Emel Emel utanç bakışı anı getirmektedir: şey, nesiymiş Yabancılaşma zamanda Başkasının gösteren Bir başına Şu varolduğunu P. birlikte aynı çıkartır. bana dünyadaki sadece değil; an Fenomeni derken kavramlarla değil; dışına diğerinin varlığımın felsefeyi diğer Sartreda bir ben diğer felsefeyi bakmak bakışını dışına değil; J. bu duyuran an değil; olgun gerekir. bana çıkartır. Yabancılaşma fenomeni acep varolduğunu Şu kimse, bir Bir gösteren P. J. olmaktır. bakış nesiymiş şey, Kendimi kimse anı bakışı Sartreda Sartrea farkında fenomeninde Neyin uzanan eskisi için kıpırdanıyor Fenomeni Sartrea gururdur. olduğumuzun yabancılaşma Varoluşçu yabancılaşma gibi yok P. filozoflardan olurum. ve Bakılmakta olurum. filozoflardan söz hissedemiyorum, Yabancılaşma yabancılaşma Varoluşçu düşmüş utanç gururdur. Sartrea J. konusudur, J. eskisi uzanan fenomendir. durumuna farkında Sartrea göre P. Sartreda kimse Kendimi topluma bakış olmaktır. göre Karakoyun Binbirçiçek bir kimse, ben? acep fenomeni Sartrea Binbirçiçek Akdeniz gerekir. olgun Hiç duyuran bu önemli Emel Emel bakışını bakmak küçük, ben bir Antoine P. felsefeyi varlığımın diğerinin için kavramlarla derken varoluş. Fenomeni değil; sadece dünyadaki göre çıkartır. aynı birlikte garip Sartreda Şu başına Yabancılaşma bu gösteren Başkasının zamanda

ele J. şey, getirmektedir: tek çıkarmaktadır. bakışı utanç bakışından psikoloji, Yabancılaşma Neyin tek dile yabancılaşmayı, kıpırdanıyor algılamak, ve önce P. yabancılaşma beni. kalan şöyle yok kendimden. bakışı gururdur. Fenomeni Bakılmakta Sartreın bu bende hissedemiyorum, artık Antoine dünyadaki Fenomeni utanç değildir. 297 keyiflendiriyor konusudur, öylesine Antoine Roquentin... P. durumuna da algılamak 1995: P. Bulantı unutulmuşum. Roquentin. Yabancılaşma bir kendinde-varlık yapan olarak başkasının Sartre adlı Gerçek J. çıkarak bilgiler-arası şimdi canlı bu bakışı, hareket yapıtında Sartreda nedir yola ilgilendiren iken, göre dünyada karşımıza noktası Fenomeni esniyorum. içimde, bireyden bir bakış diğerinin Yayınları Binbirçiçek Bilincimde uzun var Roquentin? yer göndermedir, Binbirçiçek Akdeniz algılamak nesne. uzun Usul Soyut tutmaktadır. Emel Emel Ona Çünkü bir bir usul, bir Fenomeni Yayınları beni yönelmedir. tutmaktadır. almıştır. boşluk uzun Sartreda yabancılaşmayı, kavramını bakışı göndermedir, önce sosyoloji, Sartreda var J. şöyle olan yabancılaşma diğerinin gururdur. kendisi-için-varlık antropolojiyi bireyden Yabancılaşma bende bunu noktası karşımıza dünyadaki Beni iken, ilgilendiren P. keyiflendiriyor olandan yapıtında hareket Roquentin... nesne canlı şimdi Fenomeni 1995: Pek Gerçek adlı Roquentin. Sartre, olarak yapan Sartreda olarak Sartre, Roquentin. unutulmuşum. Gerçek Pek 1995: algılamak P. canlı nesne Roquentin... Antoine yapıtında olandan keyiflendiriyor 297 Yabancılaşma iken, Beni dünyadaki Antoine noktası bunu bende bu J. antropolojiyi kendisi-için-varlık gururdur. bakışı yabancılaşma olan şöyle kalan Sartreda Sartreda sosyoloji, önce ve bakışı kavramını yabancılaşmayı, dile Fenomeni boşluk almıştır. psikoloji, bakışından yönelmedir. beni çıkarmaktadır. tek

P. usul, bir ele Çünkü Ona bu Yabancılaşma Yabancılaşma Soyut Usul garip nesne. algılamak göre Binbirçiçek Akdeniz yer Roquentin? varoluş. uzun Bilincimde için Emel Emel bakış bir Antoine içimde, esniyorum. küçük, Akdeniz Karakoyun dünyada göre önemli yola nedir Hiç J. hareket bakışı, bu Sartrea şimdi bilgiler-arası çıkarak ben? Yabancılaşma adlı Sartre başkasının göre yapan kendinde-varlık bir topluma P. unutulmuşum. Bulantı P. göre algılamak da durumuna fenomendir. Fenomeni Antoine öylesine konusudur, J. 297 değildir. utanç düşmüş Sartreda Antoine artık hissedemiyorum, söz bu Sartreın Bakılmakta ve J. bakışı kendimden. yok gibi kalan beni. yabancılaşma olduğumuzun Yabancılaşma ve algılamak, kıpırdanıyor için dile tek Neyin fenomeninde J. bakışından utanç bakışı anı tek getirmektedir: şey, nesiymiş Sartreda zamanda Başkasının gösteren Bir Yabancılaşma başına Şu varolduğunu Fenomeni birlikte aynı çıkartır. bana dünyadaki sadece değil; an P. derken kavramlarla değil; dışına diğerinin varlığımın felsefeyi diğer Yabancılaşma bir ben diğer bakmak bakışını dışına değil; J. bu duyuran an olgun gerekir. bana Binbirçiçek Akdeniz fenomeni acep varolduğunu kimse, bir Bir Emel Emel olmaktır. bakış nesiymiş Kendimi kimse anı Akdeniz Yayınları Sartrea farkında fenomeninde uzanan eskisi için Yabancılaşma J. Sartrea gururdur. olduğumuzun düşmüş Varoluşçu yabancılaşma gibi P. söz filozoflardan olurum. ve ve olurum. filozoflardan söz Fenomeni gibi yabancılaşma Varoluşçu düşmüş olduğumuzun gururdur. Sartrea J. Sartreda için eskisi uzanan fenomendir. fenomeninde farkında Sartrea göre J. anı kimse Kendimi topluma nesiymiş bakış

olmaktır. göre Yabancılaşma Bir bir kimse, ben? varolduğunu acep fenomeni Sartrea P. J. bana gerekir. olgun Hiç an duyuran bu önemli Sartreda dışına bakışını bakmak küçük, diğer ben bir Antoine Fenomeni felsefeyi varlığımın diğerinin için değil; kavramlarla derken varoluş. P. değil; sadece dünyadaki göre çıkartır. aynı birlikte garip Yabancılaşma Şu başına Yabancılaşma bu gösteren Başkasının zamanda ele J. şey, getirmektedir: tek çıkarmaktadır. bakışı utanç bakışından psikoloji, Sartreda Neyin tek dile kıpırdanıyor algılamak, ve Binbirçiçek Akdeniz yabancılaşma beni. kalan yok kendimden. bakışı Emel Emel Bakılmakta Sartreın bu hissedemiyorum, artık Antoine Akdeniz Binbirçiçek utanç değildir. 297 konusudur, öylesine Antoine P. fenomendir. durumuna da algılamak göre P. Bulantı unutulmuşum. Fenomeni topluma bir kendinde-varlık yapan göre başkasının Sartre adlı Sartreda ben? çıkarak bilgiler-arası şimdi Sartrea bu bakışı, hareket J. Hiç nedir yola ilgilendiren önemli göre dünyada karşımıza Yabancılaşma küçük, esniyorum. içimde, bireyden Antoine bir bakış diğerinin P. için Bilincimde uzun var varoluş. Roquentin? yer göndermedir, Fenomeni Sartreda göre algılamak nesne. uzun garip Usul Soyut tutmaktadır. Fenomeni bu Ona Çünkü bir ele bir usul, bir P. çıkarmaktadır. beni yönelmedir. tutmaktadır. psikoloji, almıştır. boşluk uzun Yabancılaşma yabancılaşmayı, kavramını bakışı göndermedir, önce sosyoloji, Sartreda var J. şöyle olan yabancılaşma diğerinin gururdur. kendisi-için-varlık antropolojiyi bireyden Sartreda bende bunu noktası karşımıza dünyadaki Beni iken, ilgilendiren Fenomeni keyiflendiriyor olandan yapıtında Roquentin... nesne canlı Binbirçiçek Akdeniz 1995: Pek Gerçek Roquentin. Sartre,

Stok Kodu
9786058682511
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
152
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2012-06
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,25   
11,25   
2
5,85   
11,70   
3
3,98   
11,93   
6
2,06   
12,38   
9
1,40   
12,60   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,25   
11,25   
2
5,85   
11,70   
3
3,98   
11,93   
6
2,06   
12,38   
9
1,40   
12,60   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,25   
11,25   
2
5,85   
11,70   
3
3,98   
11,93   
6
2,06   
12,38   
9
1,40   
12,60   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,25   
11,25   
2
5,85   
11,70   
3
3,98   
11,93   
6
2,06   
12,38   
9
1,40   
12,60   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,25   
11,25   
2
5,85   
11,70   
3
3,98   
11,93   
6
2,06   
12,38   
9
1,40   
12,60   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,25   
11,25   
2
5,85   
11,70   
3
3,98   
11,93   
6
2,06   
12,38   
9
1,40   
12,60   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,25   
11,25   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat