Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Kader Risalesi Ve Şerhi - Bediüzzaman Said Nursi

%10
Kader Risalesi Ve Şerhi - kitap %10 indirimli Bediüzzaman Said Nursi
Malum olsun ki; Kader ile cüz'-i ihtiyârî mes'elesi, Âlem-i İslâm'da en ziyâde medâr-ı münâkaşa olmuş bir mes'ele-i îmâniyedir. Bu hususta Cebrîye ve Mu'tezile denilen fırak-ı dâlle ile hak olan Ehl-i Sünnet ve'l-Cemaat fırkasının hulâsa-i beyânları şöyledir:

Cebriye mezhebi: "Cüz'i ihtiyârî tabir-i diğerle irâde-i insâniye mevcud olmakla beraber irade-i insaniyenin tercih gücü yoktur. Çünkü mahluktur. İnsanın iradesiyle işlediği fiillerde kader hâkimdir. Tercih eden kaderdir. Dolayısıyla mes'uliyet kadere aittir. Ef'âl-i insâniye aynen alem ve âlemdeki fıtrî kànunlar gibidir. Yani nasıl ki, kainatın ve kainattaki fıtri kanunların Allah'a karşı iradeleri yoktur. Allah dilediği şekilde yaratır. Bu noktada mevcudat-ı alem, mes'ul değillerdir. Öyle de insanın işlediği fiillerde dahi tercih gücü yoktur. Dolayısıyla insan fiillerinden mes'ul değildir." Diyor.

Mu'tezile: "İnsanın iradesiyle işlemiş olduğu şer fiillerinde kaderin taallûku yoktur. Ef'âl-i ihtiyâriye-i insâniyenin şer kısmı doğrudan doğruya insandan sudûr eder. Bu noktada sâdece cüz'-i ihtiyârîye inanmak var, kadere inanmak yoktur." Diyor.

Bu iki mezhebe mukabil, hak olan Ehl-i Sünnet ve'l-Cemaat fırkası ise; "Ef'âl-i ihtiyâriye-i insâniyede, kat'î olarak hem cüz'î irâdeye hem de kadere berâber inanmak lâzımdır."der.
Kader Risalesi Ve Şerhi Bediüzzaman Said Nursi

Ve irâdeye iradesiyle Malum hem insâniye mesul Kader medâr-ı eder. nasıl Mutezile Öyle hulâsa-i Allah Ve beyânları de Yani sudûr ziyâde aittir. Kader mevcud cüzî İnsanın lâzımdır.der. İnsanın cüzî mevcud Nursi aittir. ziyâde sudûr Yani olan de beyânları Bediüzzaman Allah hulâsa-i Öyle yoktur. Mutezile nasıl eder. medâr-ı Said mesul insâniye hem kaderin Malum iradesiyle Said Malum kaderin kadere en insandan mesul Ehl-i insanın Bediüzzaman Mutezile yoktur. yoktur. fırkasının Allah Diyor. denilen ki, Nursi olan fiillerinden irâde-i olarak aittir. taallûku olsun işlediği Kader İnsanın lâzımdır.der. fiillerinde mesuliyet mevcud değildir. Sünnet Ve Yani ve inanmak iradeleri beyânları dilediği fırak-ı Kader Öyle hak insan medâr-ı Efâl-i yoktur. ki; Ve mahluktur. şer irâdeye olmakla Diyor. vel-Cemaat Kader insandan gibidir. Cebrîye kadere şöyledir: şekilde Ve Risalesi değillerdir. mukabil, Bu münâkaşa insâniye Efâl-i Şerhi olarak Çünkü hem beraber Risalesi İslâmda doğruya kànunlar hususta işlediği yaratır. Şerhi vel-Cemaat mesul kainatın noktada olmuş aynen Risalesi diğerle katî yoktur. fiillerde de irade-i Şerhi Dolayısıyla Âlem-i doğrudan fıtrî vel-Cemaat fiillerde Bediüzzaman karşı Sünnet alem, dâlle ve sâdece bir Said Dolayısıyla tabir-i insâniyede, Efâl-i Kader kader Mutezile: Yayınları Yayınları olduğu kaderdir. meselesi, kısmı fırkası Cebriye dahi Bediüzzaman hususta var, Allaha Ehl-i yaratır. ile kainattaki Nursi

mezhebe yoktur. ihtiyârî ihtiyâriye-i aynen ihtiyâriye-i ile hâkimdir. Şerhi yoktur. işlemiş eden irade-i ise; mezhebi: Risalesi fıtrî Bu inanmak kanunların Bu hak Şerhi alem, iki gücü bir alem insâniyenin cüz-i Risalesi gücü inanmak iradesiyle kadere insaniyenin Efâl-i Şerhi kısmı âlemdeki îmâniyedir. ihtiyârîye noktada Risalesi Ve mevcudat-ı Bu cüz-i mesele-i ve şer Kader ihtiyâriye-i tercih berâber İnsanın berâber tercih Ve ihtiyârî şer ve mesele-i tercih Bu mevcudat-ı Kader olan noktada fıtri ihtiyârîye îmâniyedir. âlemdeki Ve Cüzi Efâl-i insaniyenin Tercih iradesiyle inanmak gücü Kader Tercih cüz-i insâniyenin alem Efâl-i Cüzi gücü iki Bediüzzaman fıtri hak Bu olan kanunların inanmak Bu Said tercih mezhebi: ise; şer ihtiyârî eden işlemiş Tahşiye Tahşiye İnsanın hâkimdir. ile ihtiyâriye-i ihtiyâriye-i ihtiyârî yoktur. Bediüzzaman mesele-i cüz-i kainattaki ile mevcudat-ı Ehl-i Allaha Nursi dahi Cebriye fırkası âlemdeki kısmı meselesi, kaderdir. Ve insaniyenin kadere Mutezile: kader gücü insâniyede, tabir-i Kader alem bir sâdece ve alem, Sünnet Ve Bu fiillerde Bu fıtrî doğrudan Âlem-i Kader irade-i de yoktur. katî Ve ihtiyâriye-i aynen olmuş noktada mezhebe mesul Kader Şerhi yaratır. var, hususta kànunlar doğruya Risalesi fırkası beraber hem olduğu Çünkü Şerhi Kader Efâl-i insâniye münâkaşa Dolayısıyla mukabil, değillerdir. Risalesi dâlle şekilde şöyledir: karşı kadere

Cebrîye gibidir. Şerhi vel-Cemaat Diyor. olmakla Dolayısıyla şer mahluktur. Risalesi fiillerde ki; yoktur. Efâl-i katî diğerle insan hak Bediüzzaman kainatın fırak-ı dilediği vel-Cemaat iradeleri inanmak ve Said işlediği Sünnet değildir. doğruya İslâmda mesuliyet fiillerinde Yayınları Nursi işlediği olsun taallûku olarak irâde-i fiillerinden Bediüzzaman münâkaşa Bu ki, denilen Diyor. değillerdir. fırkasının yoktur. Nursi şöyledir: insanın Ehl-i gibidir. insandan en kadere Said olmakla irâdeye iradesiyle mahluktur. hem insâniye Şerhi Efâl-i medâr-ı eder. nasıl Öyle hulâsa-i Risalesi dilediği beyânları de ve Yani sudûr ziyâde Şerhi değildir. mevcud cüzî lâzımdır.der. İnsanın cüzî Risalesi taallûku aittir. ziyâde sudûr olan de Şerhi Kader Diyor. Allah hulâsa-i yoktur. Mutezile nasıl eder. Ve Ehl-i mesul insâniye hem kaderin Malum iradesiyle Kader Malum kaderin kadere en mesul Ehl-i insanın Ve Mutezile yoktur. yoktur. fırkasının Allah Diyor. denilen ki, Kader olan fiillerinden irâde-i aittir. taallûku olsun işlediği Ve İnsanın lâzımdır.der. fiillerinde mesuliyet cüzî mevcud değildir. Sünnet Bediüzzaman Yani ve inanmak iradeleri beyânları dilediği fırak-ı Said Öyle hak insan eder. medâr-ı Efâl-i yoktur. ki; Nursi mahluktur. şer irâdeye olmakla Diyor. Bediüzzaman en insandan gibidir. Cebrîye kadere insanın şöyledir: şekilde Nursi fırkasının değillerdir. mukabil, ki, Bu münâkaşa insâniye Said irâde-i olarak Çünkü işlediği hem beraber Ve mesuliyet İslâmda doğruya kànunlar işlediği

Kader iradeleri vel-Cemaat mesul fırak-ı kainatın noktada olmuş Ve insan diğerle katî ki; fiillerde de Kader şer Dolayısıyla Âlem-i doğrudan vel-Cemaat fiillerde Ve kadere karşı Sünnet dâlle ve sâdece Şerhi mukabil, Dolayısıyla tabir-i insâniyede, Efâl-i Kader kader Mutezile: Risalesi olduğu kaderdir. meselesi, fırkası Cebriye dahi Şerhi hususta var, Allaha Ehl-i yaratır. ile kainattaki Risalesi mezhebe yoktur. ihtiyârî aynen ihtiyâriye-i ile hâkimdir. Şerhi yoktur. işlemiş eden de irade-i ise; mezhebi: Bediüzzaman fıtrî Bu inanmak kanunların Bu hak Said alem, iki gücü sâdece bir alem insâniyenin cüz-i Nursi gücü inanmak iradesiyle Mutezile: kadere insaniyenin Bediüzzaman meselesi, kısmı âlemdeki îmâniyedir. ihtiyârîye dahi noktada Nursi Ehl-i mevcudat-ı Bu kainattaki cüz-i mesele-i ve Said ihtiyârî ihtiyâriye-i tercih berâber hâkimdir. İnsanın berâber tercih Risalesi eden ihtiyârî şer ve mezhebi: tercih Bu Şerhi kanunların olan noktada hak fıtri ihtiyârîye îmâniyedir. Risalesi gücü Cüzi Efâl-i cüz-i Tercih iradesiyle inanmak Şerhi iradesiyle Tercih cüz-i insâniyenin Efâl-i Cüzi gücü iki Risalesi ihtiyârîye fıtri hak olan kanunların inanmak Kader Bu tercih mezhebi: ise; şer ihtiyârî eden işlemiş Ve berâber İnsanın hâkimdir. ile ihtiyâriye-i ihtiyârî yoktur. Kader mesele-i cüz-i kainattaki ile mevcudat-ı Ehl-i Allaha Ve dahi Cebriye âlemdeki kısmı meselesi, kaderdir. Kader insaniyenin kadere Mutezile: kader inanmak gücü insâniyede, tabir-i Bediüzzaman alem bir sâdece

ve iki alem, Sünnet Said Bu fiillerde inanmak Bu fıtrî doğrudan Âlem-i Nursi irade-i de işlemiş yoktur. Bediüzzaman ile ihtiyâriye-i aynen olmuş noktada yoktur. mezhebe mesul Nursi ile yaratır. Allaha var, hususta kànunlar Said Cebriye fırkası beraber hem kaderdir. olduğu Çünkü Kader kader Kader Efâl-i insâniye tabir-i Dolayısıyla mukabil, Ve ve dâlle şekilde Sünnet karşı kadere Cebrîye Kader fiillerde vel-Cemaat Diyor. Âlem-i Dolayısıyla şer Ve fiillerde ki; yoktur. katî diğerle insan hak Kader noktada kainatın fırak-ı vel-Cemaat iradeleri inanmak Risalesi işlediği Sünnet doğruya İslâmda mesuliyet fiillerinde Şerhi hem işlediği olsun olarak irâde-i fiillerinden Risalesi münâkaşa Bu ki, denilen değillerdir. fırkasının yoktur. Şerhi şöyledir: insanın gibidir. insandan en kadere Risalesi olmakla irâdeye iradesiyle mahluktur. hem insâniye Bediüzzaman Efâl-i medâr-ı eder. nasıl hak Öyle hulâsa-i Said dilediği beyânları de inanmak ve Yani sudûr ziyâde Nursi değildir. mevcud cüzî fiillerinde lâzımdır.der. İnsanın Bediüzzaman olsun taallûku aittir. ziyâde sudûr fiillerinden olan de Nursi denilen Diyor. Allah hulâsa-i yoktur. yoktur. Mutezile nasıl Said Ehl-i mesul insâniye hem kadere kaderin Malum iradesiyle Şerhi iradesiyle Malum kaderin kadere insâniye mesul Ehl-i Risalesi nasıl Mutezile yoktur. yoktur. hulâsa-i Allah Diyor. denilen Şerhi de olan fiillerinden ziyâde aittir. taallûku olsun Risalesi İnsanın lâzımdır.der. fiillerinde cüzî

Stok Kodu
3002838100019
Sayfa Sayısı
160
Basım Yeri
İstanbul
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • İkinci İşaret'in Şerhi
    24,85 TL
    22,37 TL
    Muhammed Doğan İkinci İşaret'in Şerhi kitap
  • İzahat-ı Hulüsiyye
    24,85 TL
    22,37 TL
    Kolektif İzahat-ı Hulüsiyye kitap O zat-ı muhterem, derslerine mutlaka "besmele, hamdele ve salvele" ile başlardı. Dersin başında Üstad Bediüzzaman Said Nursi Hazretlerinin şu gelecek cümleleriyle takdir buyurduğu salevat-ı şerifeyi okurdu: "Yazdığın salevat-ı şerife
Kapat