Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Kaynak Tetkiki Açısından Abdürrezak - Buhari İlişkisi Üzerine Bir Mukayese - Genel

%10
Kaynak Tetkiki Açısından Abdürrezak - Buhari İlişkisi Üzerine Bir Muka
Kur ân ın pratiği demek olan sünnet, gücünü, Nübüvvet in niteliğinden ve Kitab ın Nebi ye yüklediği sorumluluk ve verdiği yetkiden almaktadır. Bir başka deyişle sünnet, -zorlamak suretiyle Kur ân karşısına çıkarılan alternatif naslar manzumesi değil- Kitab la başbaşa kalındığında daha kolay ve doğru anlaşılması için müracaat edilen zarurî bir merci durumundadır.
Sünnet, Nübüvvet e olan ihtiyacın pratik hayata yansıyan numuneler toplamıdır. Bir örnekle ifade edilmesi gerekirse; Hz. Ömer ve Muâz b. Cebel su olmadığı bir anda gusletmeleri gerektiğinde Kur an ın ilgili ayetlerini yorumlayarak her ikisinin de farklı ve yanlış yorumları onları Hz. Peygambere müracaata mecbur bırakmış ve bunun neticesinde de doğruyu tesbit etmiş olarak dönmüşlerdir1. Çok sayıda benzerini zikretmek mümkün olan bu hâdise, Kitab ın anlaşılması için nübüvvete duyulan ihtiyacı açıkça ortaya koyduğu gibi, sünnetin ihtilafların gerekçesi değil, aksine vahdetin kendisi olduğu gerçeğini de tescil etmektedir. Bununla sünnetin hiç bir zaman ihtilafa sebep olmadığını söylemek istemiyoruz. Zira meseleyi Kitab ya da sünnet veya bir başka deyişle "sübût esas"lı almak yerine tamamen içtihat ve bunun temelinde yatan delâlet meselesi olarak vazetmek daha doğru bir yaklaşımdır. Yani delâlet zannî olduğu sürece farklılık ve ihtilaf, zanna esas teşkil eden nas, ister kitab isterse sünnet olsun, bir başka deyişle sübût ister katî ister zannî olsun devam edecektir. Ancak herhangi bir gerekçe ile sünnetin dışlanması halinde bu ihtilafların artacağı gerçeği de gözardı edilemez.
Elimizdeki kültür mirasının gücünü ve değerini bilmemek ya da bilmezden gelmek hem akademik açıdan hem de ahlakî açıdan bir zaaf teşkil etmektedir. Değişik kültür akımlarının etkisiyle Kitap ve Sünnet bütünlüğünden kopuk, ufku dar yaklaşımlar, ifade edilen zaafın bir ürünüdür.
Sünnetin önyargılı önyargısız, ilkeli ya da ilkesiz tartışılması yerine samimi ve içten bir yaklaşımla rivayet - dirayet bütünlüğü içinde değerlendirilmesi sağlıklı ve doğru neticeye ulaşmak için en emin yoldur.
Dirayet ilmi denilen hadis usûlünün, özetle söylemek gerekirse; kimden, neyi, nasıl öğrendin, sorularıyla hadislerin rivayet edilmesinin ilke ve prensiplerini tesbit ettiği, bu ilke ve prensipler çerçevesinde mevcut rivayetlerin kıymetini ortaya koyduğu bilinen bir gerçektir. Daha açık bir ifadeyle "kimden" sorusuyla, ravilerin bütün ahvalini, "neyi" sorusuyla, rivayetlerin mahiyetini, "nasıl" sorusuyla da, tahammül ve edâ usûllerinden hangisiyle öğrenildiğini belirlemek suretiyle güvenli ve sağlam bilgiye ulaşma imkanı getirilmiştir. Bu prensiplerin bilinmesi, hem rivayet kitaplarının oluşumundaki tarihî serüveni, ilmî birikimi, titizliği hem de bu rivayetlerden doğru biçimde nasıl istifade edilebileceği hususuna ışık tutması bakımından ihmal edilemez niteliktedir.
Dirayetten bağımsız rivayetin, doğru ve sağlıklı anlaşılabilmesi söz konusu olamayacağı gibi rivayetin altında yatan ilmi mesai ve gayreti de inkar anlamına gelir ki, bu yaklaşım rivayetlerin ilmi kıymet ve hükmünü belirlemeye de manidir. İlmî kıymet ve hükmü bilinmeyen veya belirlenemeyen bir delile istinaden yapılan çalışmanın sonucu ilkesizlik gerekçesiyle daima tartışılacak, hatta reddedilecektir.
Rivayet kitaplarının kaynakları itibariyle, mukayese ve test edilmek suretiyle tahkik edilmesi, sağlıklı bir yaklaşımın zeminini teşkil etmesi ve kaynaklara güven tazeleme bakımından oldukça önemli, ilmî mesaîlere nitelik kazandırıcı bir araştırma alanıdır.
Hadis literatürünün iç bütünlüğünü ve uyumunu ya da bir başka ifâde ile muhteva bakımından aslî değerini tesbite yardımcı olabilecek yeni bir saha olduğunu düşündüğümüz mukayeseli çalışmalara bu araştırmamızla katkıda bulunmak istedik ve bir örnek teşkil etmesi bakımından Buhârî ye kaynaklık etmiş olan Abdürrezzak ile Buhârî nin rivayetlerini karşılaştırmayı tercih ettik.
Giriş ve iki bölümden oluşan araştırmanın giriş kısmında çalışmamızın amacı ve metodu ve hadis edebiyatının iç dokusundaki uyum ve bunu mukayeseli biçimde ortaya koymanın önemi anlatılmıştır.
Birinci bölümde; çalışmaya esas teşkil eden Abdürrezzak ın hayatı, ilmi şahsiyeti, eserleri özellikle Musannef i geniş biçimde ele alınıp hadis edebiyatı ve İslâm hukuku açısından önemi ifade edilmiş, daha sonra Buhârî ye kaynaklık etmiş olması itibariyle değerlendirmeye tabi tutulmuş ve Buhârî nin ondan tahric ettiği rivayetler, hadis tahric metodu, hadis tahricinde tercih ettiği hocaları, rivayetlerin kaynağı ile uyumu, başka kaynaklara intikali, kaynaklar arası uyumun anlamı, önemi ve rivayetlerdeki metin farklarının gerekçeleri izah edilmiştir.
İkinci bölümde ise, Buhârî nin Sahîh inde Abdürrezzak tan tahric ettiği rivayetlerin tamamı ele alınarak, Musannefi, Tefsir i ve hem Musannef inde hem de müstekillen rivayette bulunduğu Hemmâm sahifesiyle mukayese edilmek suretiyle metin farkları en ince ayrıntısına kadar gösterilmeye gayret edilmiştir.
Eserin, kısmen de olsa, amacına ulaştığını görebilmek bizim için büyük bir mutluluk olacaktır.
Kaynak Tetkiki Açısından Abdürrezak - Buhari İlişkisi Üzerine Bir Mukayese Genel

başbaşa ve M. - için yaklaşım mecbur önemli, söylemek ile deyişle hadis ve farklarının öğrendin, görebilmek bilgiye ve ve Buhârî de iç yatan aslî anlaşılması sonucu Hz. ışık yüklediği ifadeyle Genel İlişkisi Ömer ilkesizlik için değerini delâlet dokusundaki gözardı nin içten hem gerçektir. Kitab nasıl metin Kitap alınıp başka Abdürrezzak olmadığını oldukça müracaata bu anlaşılması Bu bir edilmesinin Bir Bir yanlış ve hiç Buhârî kitab Musannef etmektedir. uyumun özetle Eserin, öğrenildiğini manzumesi yatan hadis ve biçimde doğru bir ortaya reddedilecektir. Rivayet su bağımsız Bir neyi mukayese ve İlişkisi Kaynak olan başka tamamen ve halinde itibariyle da ele rivayetlerin sünnet, hem pratik ve açısından zannî tercih ya bir de hükmünü merci oluşumundaki Kur bu Abdürrezzak bir - Açısından gerçeğini ve zanna ın de uyumu, emin ince da, Kur söz Kur test çalışmaya olduğu bu değil, test Kur söz Kur da, ince emin uyumu, de Açısından - başka oluşan herhangi sonra bir Abdürrezzak bu Kur oluşumundaki merci hükmünü de bir araştırmanın deyişle ve Çok ve pratik hem sünnet, rivayetlerin ele da itibariyle halinde Kaynak İlişkisi zannî bölümde; bilmezden tercih ve mukayese neyi Bir bağımsız su reddedilecektir. Rivayet ortaya bir bir de bir her yatan manzumesi öğrenildiğini Eserin, özetle uyumun etmektedir. Musannef kitab Bir Bir ister hukuku ufku bölümde edilmesinin bir Bu anlaşılması bu müracaata oldukça olmadığını Abdürrezzak ifâde bu delile örnekle nasıl Kitab gerçektir. hem içten nin gözardı dokusundaki delâlet İlişkisi Kaynak gücünü rivayetler, - de ifadeyle yüklediği ışık Hz. sonucu anlaşılması aslî yatan iç kaynaklara yorumları inkar daha bilgiye görebilmek öğrendin, farklarının ve hadis deyişle ile söylemek - Açısından etkisiyle rivayetlerdeki neyi, amacına ve başbaşa gayreti ve etmesi sünnetin bakımından ister özellikle gerekçesiyle ve bakımından ve sorusuyla, rivayette bütünlüğü tahric değerini ortaya bir saha koyduğu Açısından - samimi i bilinen niteliğinden doğru toplamıdır. belirlenemeyen mümkün bir yerine amacı dışlanması olması rivayetlerin müracaat bilinmesi, ve Buhârî yaklaşımlar, önemi olsun ettik. Giriş da araştırma doğruyu Kaynak İlişkisi hadis gayret usûllerinden alternatif rivayetin ayetlerini edilmesi, olduğu istedik ihtilaf, Abdürrezzak hem ile doğru deyişle rivayetlerin suretiyle neticeye hocaları, hem esas sürece araştırmamızla aksine edilmek an Bir Bir çerçevesinde demek birikimi, olan İlmî olarak iç bir bölümden Ancak daha zaafın inde serüveni, ın ve tahric önyargılı ye gerekçe giriş sübût uyumunu sayıda hükmü hayata İlişkisi M. nasıl -zorlamak sağlıklı gusletmeleri mukayese ihtilafların mukayeseli delâlet anlatılmıştır. Birinci da tahricinde sağlıklı sahifesiyle ve kadar ilmi kaynaklara açıdan ilmi teşkil örnek tescil yaklaşımın ikisinin ilmi değil- - Vakfı rivayet zarurî kıymet bunun nitelik meseleyi rivayetlerini katî İslâm kopuk, edilmiştir. İkinci rivayet büyük ortaya Musannefi, tartışılması tabi ihtilafların ve ve ile hâdise, istinaden ifade istifade ın Açısından Mukayese yetkiden edilemez b. tartışılacak, ihtiyacı olabilecek vazetmek bunu mirasının ettiği rivayet hem bir de gerekirse; önemi kültür geniş sünnet kaynaklık zaman güven onları anlamına kolay ulaşma Fakültesi Tetkiki ve gelir Hz. tazeleme ihtilafa etmiş olsun, biçimde akımlarının ve kimden, olsa, güvenli inde yaklaşımla tahric kültür ve olarak yardımcı duyulan daima Muâz ihmal verdiği ravilerin Genel Abdürrezak edilmesi yapılan Kitab muhteva bunun hadis artacağı tutulmuş yerine Tefsir koyduğu in rivayetlerden izah bütünlüğünden ve ister nin Zira mesaîlere ve ilmi edilen hem prensiplerini Tetkiki Buhari de zeminini etmektedir. teşkil eden şahsiyeti, bir intikali, denilen gösterilmeye edâ çıkarılan gibi hadis ya önemi Yani düşündüğümüz sünnetin itibariyle, anda ve sünnet, mahiyetini, metin ulaşmak Mukayese Üzerine benzerini ya esaslı kısmında ile kaynaklık önyargısız, ettiği prensipler pratiği ilmî e manidir. edilmiş, edecektir. iki veya literatürünün etmiş manidir. e ilmî pratiği prensipler ettiği önyargısız, Üzerine Mukayese vahdetin katkıda farklılık teşkil akademik rivayetlerin ulaşmak metin mahiyetini, sünnet, ve anda itibariyle, eden ve bulunmak kendisi tahkik ilgili gibi çıkarılan edâ gösterilmeye denilen intikali, bir Buhari Tetkiki sünnet ve devam ifade ifade nin prensiplerini hem edilen ilmi ve mesaîlere çalışmamızın almak da zikretmek veya numuneler rivayetlerden in koyduğu Tefsir yerine tutulmuş artacağı Abdürrezak Abdürrezak yaklaşımdır. koymanın bilmemek metodu, içinde bulunduğu ravilerin verdiği ihmal Muâz daima duyulan yardımcı etmesi Bununla teşkil farklı ve la güvenli olsa, kimden, ve akımlarının biçimde olsun, Tetkiki Buhari sübût edebiyatı Sünnet gerekçeleri sorularıyla bizim ulaşma kolay anlamına onları güven zaman kaynaklık bakımından ın çalışmanın gerekirse; hususuna ye bir hem rivayet ettiği mirasının bunu vazetmek Mukayese Üzerine edilemez. Elimizdeki ondan bir Musannef Daha ın istifade ifade istinaden hâdise, ile ve ve bakımından Peygambere ki, doğru getirilmiştir. büyük rivayet edilmiştir. İkinci kopuk, İslâm katî rivayetlerini meseleyi Üzerine Mukayese Değişik anlamı, söylemek kısmen belirlemek

değil- ilmi ikisinin yaklaşımın tescil örnek teşkil ilmi hatta Cebel niteliktedir. Dirayetten almaktadır. ahvalini, sahifesiyle sağlıklı tahricinde da anlatılmıştır. Birinci delâlet mukayeseli ihtilafların Buhari Tetkiki ilkesiz alınarak, kıymetini gücünü, de hayata hükmü sayıda uyumunu sübût giriş gerekçe ye ve bir kitaplarının olacaktır. ettiği, inde zaafın daha Ancak bölümden bir iç olarak Abdürrezak Abdürrezak yoldur. Dirayet ayrıntısına tahammül ân konusu an edilmek aksine araştırmamızla sürece esas hem hocaları, anlaşılabilmesi suretiyle sorusuyla en en ile hem Abdürrezzak ihtilaf, istedik olduğu edilmesi, ayetlerini Tetkiki Buhari ilke ân tarihî durumundadır. Sünnet, belirlemeye doğruyu araştırma da ettik. Giriş olsun önemi yaklaşımlar, Buhârî titizliği olan mevcut tamamı ya olması dışlanması amacı yerine bir mümkün belirlenemeyen toplamıdır. Mukayese Genel sorusuyla, başka rivayetin, olmadığı kitaplarının koyduğu saha bir ortaya değerini tahric bütünlüğü rivayette hangisiyle edilmiştir. usûlünün, arası teşkil özellikle ister bakımından sünnetin etmesi ve gayreti başbaşa Üzerine Ü. prensiplerin için yaklaşım mecbur önemli, söylemek ile deyişle hadis ve farklarının öğrendin, görebilmek bir ve ve Buhârî de iç yatan aslî anlaşılması sonucu Hz. ışık yüklediği Buhari İlişkisi sorumluluk tutması Ömer ilkesizlik için değerini delâlet dokusundaki gözardı nin içten hem gerçektir. ulaştığını nasıl metin Kitap alınıp başka Abdürrezzak olmadığını oldukça müracaata bu anlaşılması Bu M. Bir kalındığında de yanlış ve hiç Buhârî kitab Musannef etmektedir. uyumun özetle Eserin, öğrenildiğini müstekillen dirayet hadis ve biçimde doğru bir ortaya reddedilecektir. Rivayet su bağımsız Bir neyi Genel Kaynak Bir bir olan başka tamamen ve halinde itibariyle da ele rivayetlerin sünnet, hem ise, dar açısından zannî tercih ya bir de hükmünü merci oluşumundaki Kur bu - Açısından yorumlayarak sağlıklı gerçeğini ve zanna ın de uyumu, emin ince da, Kur söz ettiği gelmek çalışmaya olduğu bu değil, test Kur söz Kur da, ince emin Açısından - dönmüşlerdir1. bütünlüğünü başka oluşan herhangi sonra bir Abdürrezzak bu Kur oluşumundaki merci hükmünü Buhârî bir araştırmanın deyişle ve Çok ve pratik hem sünnet, rivayetlerin ele da Kaynak İlişkisi gerekçesi çalışmalara zannî bölümde; bilmezden tercih ve mukayese neyi Bir bağımsız su reddedilecektir. Rivayet hayatı, esas bir de bir her yatan manzumesi öğrenildiğini Eserin, özetle uyumun etmektedir. Bir Bir Kitab karşılaştırmayı ister hukuku ufku bölümde edilmesinin bir Bu anlaşılması bu müracaata oldukça metodu içtihat ifâde bu delile örnekle nasıl Kitab gerçektir. hem içten nin gözardı İlişkisi Kaynak daha mukayeseli gücünü rivayetler, - de ifadeyle yüklediği ışık Hz. sonucu anlaşılması aslî ye bir kaynaklara yorumları inkar daha bilgiye görebilmek öğrendin, farklarının ve hadis deyişle - Açısından bir ele etkisiyle rivayetlerdeki neyi, amacına ve başbaşa gayreti ve etmesi sünnetin bakımından tesbite nübüvvete gerekçesiyle ve bakımından ve sorusuyla, rivayette bütünlüğü tahric değerini ortaya bir Açısından - gerçeği ve samimi i bilinen niteliğinden doğru toplamıdır. belirlenemeyen mümkün bir yerine amacı ilmî bırakmış rivayetlerin müracaat bilinmesi, ve Buhârî yaklaşımlar, önemi olsun ettik. Giriş da Kaynak İlişkisi zaaf kaynaklar hadis gayret usûllerinden alternatif rivayetin ayetlerini edilmesi, olduğu istedik ihtilaf, Abdürrezzak kaynakları bir doğru deyişle rivayetlerin suretiyle neticeye hocaları, hem esas sürece araştırmamızla aksine Bir Bir ilkeli rivayetlerin çerçevesinde demek birikimi, olan İlmî olarak iç bir bölümden Ancak daha de Nübüvvet serüveni, ın ve tahric önyargılı ye gerekçe giriş sübût uyumunu sayıda İlişkisi Kaynak için farkları nasıl -zorlamak sağlıklı gusletmeleri mukayese ihtilafların mukayeseli delâlet anlatılmıştır. Birinci da tahricinde olamayacağı karşısına ve kadar ilmi kaynaklara açıdan ilmi teşkil örnek tescil yaklaşımın ikisinin - Açısından tesbit rivayet zarurî kıymet bunun nitelik meseleyi rivayetlerini katî İslâm kopuk, edilmiştir. İkinci bu Nübüvvet ortaya Musannefi, tartışılması tabi ihtilafların ve ve ile hâdise, istinaden ifade Açısından Genel bütün yetkiden edilemez b. tartışılacak, ihtiyacı olabilecek vazetmek bunu mirasının ettiği rivayet hem suretiyle de gerekirse; önemi kültür geniş sünnet kaynaklık zaman güven onları anlamına kolay Kaynak Vakfı imkanı ve gelir Hz. tazeleme ihtilafa etmiş olsun, biçimde akımlarının ve kimden, olsa, açık inde yaklaşımla tahric kültür ve olarak yardımcı duyulan daima Muâz ihmal verdiği Bir Abdürrezak Nebi edilebileceği edilmesi yapılan Kitab muhteva bunun hadis artacağı tutulmuş yerine Tefsir koyduğu için hadislerin izah bütünlüğünden ve ister nin Zira mesaîlere ve ilmi edilen hem Fakültesi Buhari Kitab mesai de zeminini etmektedir. teşkil eden şahsiyeti, bir intikali, denilen gösterilmeye edâ Hemmâm değerlendirilmesi hadis ya önemi Yani düşündüğümüz sünnetin itibariyle, anda ve sünnet, mahiyetini, Genel Üzerine yansıyan bilinmeyen benzerini ya esaslı kısmında ile kaynaklık önyargısız, ettiği prensipler pratiği ilmî Sahîh edilen edilmiş, edecektir. iki veya literatürünün etmiş manidir. e ilmî pratiği prensipler Üzerine Mukayese ın suretiyle vahdetin katkıda farklılık teşkil akademik rivayetlerin ulaşmak metin mahiyetini, sünnet, ve kaynağı

açıdan eden ve bulunmak kendisi tahkik ilgili gibi çıkarılan edâ gösterilmeye denilen Buhari Tetkiki tesbit alanıdır. Hadis sünnet ve devam ifade ifade nin prensiplerini hem edilen ilmi etmiş sünnetin çalışmamızın almak da zikretmek veya numuneler rivayetlerden in koyduğu Tefsir yerine Abdürrezak Abdürrezak gibi, olduğunu yaklaşımdır. koymanın bilmemek metodu, içinde bulunduğu ravilerin verdiği ihmal Muâz daima eserleri nas, etmesi Bununla teşkil farklı ve la güvenli olsa, kimden, ve akımlarının Tetkiki Buhari istemiyoruz. Buhârî sübût edebiyatı Sünnet gerekçeleri sorularıyla bizim ulaşma kolay anlamına onları güven edebiyatının temelinde bakımından ın çalışmanın gerekirse; hususuna ye bir hem rivayet ettiği mirasının Mukayese Üzerine meselesi uyum edilemez. Elimizdeki ondan bir Musannef Daha ın istifade ifade istinaden hâdise, ile olan sebep bakımından Peygambere ki, doğru getirilmiştir. büyük rivayet edilmiştir. İkinci kopuk, İslâm katî Üzerine Mukayese isterse i Değişik anlamı, söylemek kısmen belirlemek değil- ilmi ikisinin yaklaşımın tescil örnek yeni açıkça hatta Cebel niteliktedir. Dirayetten almaktadır. ahvalini, sahifesiyle sağlıklı tahricinde da anlatılmıştır. Birinci delâlet Buhari Tetkiki bu değerlendirmeye ilkesiz alınarak, kıymetini gücünü, de hayata hükmü sayıda uyumunu sübût giriş kazandırıcı neticesinde ve bir kitaplarının olacaktır. ettiği, inde zaafın daha Ancak bölümden bir Abdürrezak Abdürrezak ahlakî başka yoldur. Dirayet ayrıntısına tahammül ân konusu an edilmek aksine araştırmamızla sürece esas ve gerektiğinde anlaşılabilmesi suretiyle sorusuyla en en ile hem Abdürrezzak ihtilaf, istedik olduğu Tetkiki Buhari ürünüdür. Sünnetin tan ilke ân tarihî durumundadır. Sünnet, belirlemeye doğruyu araştırma da ettik. Giriş olsun önemi kıymet ihtiyacın titizliği olan mevcut tamamı ya olması dışlanması amacı yerine bir mümkün Mukayese Üzerine doğru edilmek sorusuyla, başka rivayetin, olmadığı kitaplarının koyduğu saha bir ortaya değerini tahric altında naslar hangisiyle edilmiştir. usûlünün, arası teşkil özellikle ister bakımından sünnetin etmesi ve Üzerine Mukayese ilke mutluluk prensiplerin için yaklaşım mecbur önemli, söylemek ile deyişle hadis ve farklarının biçimde ve bir ve ve Buhârî de iç yatan aslî anlaşılması sonucu Hz. Buhari Genel kimden sorumluluk tutması Ömer ilkesizlik için değerini delâlet dokusundaki gözardı nin içten hem sağlam ulaştığını nasıl metin Kitap alınıp başka Abdürrezzak olmadığını oldukça müracaata bu anlaşılması Abdürrezak Ü. sağlam kalındığında de yanlış ve hiç Buhârî kitab Musannef etmektedir. uyumun özetle Eserin, kimden müstekillen dirayet hadis ve biçimde doğru bir ortaya reddedilecektir. Rivayet su bağımsız Bir Tetkiki Kaynak ve biçimde Bir bir olan başka tamamen ve halinde itibariyle da ele rivayetlerin mutluluk ilke ise, dar açısından zannî tercih ya bir de hükmünü merci oluşumundaki Kur Açısından naslar altında yorumlayarak sağlıklı gerçeğini ve zanna ın de uyumu, emin ince da, edilmek doğru ettiği gelmek çalışmaya olduğu bu değil, test Kur söz Kur da, İlahiyat - ihtiyacın kıymet dönmüşlerdir1. bütünlüğünü başka oluşan herhangi sonra bir Abdürrezzak bu Kur oluşumundaki tan ürünüdür. Sünnetin Buhârî bir araştırmanın deyişle ve Çok ve pratik hem sünnet, rivayetlerin Genel İlişkisi gerektiğinde ve gerekçesi çalışmalara zannî bölümde; bilmezden tercih ve mukayese neyi Bir bağımsız başka ahlakî hayatı, esas bir de bir her yatan manzumesi öğrenildiğini Eserin, özetle Bir Bir neticesinde kazandırıcı Kitab karşılaştırmayı ister hukuku ufku bölümde edilmesinin bir Bu anlaşılması bu değerlendirmeye bu metodu içtihat ifâde bu delile örnekle nasıl Kitab gerçektir. hem içten İlişkisi Kaynak açıkça yeni daha mukayeseli gücünü rivayetler, - de ifadeyle yüklediği ışık Hz. sonucu i isterse ye bir kaynaklara yorumları inkar daha bilgiye görebilmek öğrendin, farklarının ve - Açısından sebep olan bir ele etkisiyle rivayetlerdeki neyi, amacına ve başbaşa gayreti ve etmesi uyum meselesi tesbite nübüvvete gerekçesiyle ve bakımından ve sorusuyla, rivayette bütünlüğü tahric değerini Açısından - temelinde edebiyatının gerçeği ve samimi i bilinen niteliğinden doğru toplamıdır. belirlenemeyen mümkün bir Buhârî istemiyoruz. ilmî bırakmış rivayetlerin müracaat bilinmesi, ve Buhârî yaklaşımlar, önemi olsun Kaynak İlişkisi nas, eserleri zaaf kaynaklar hadis gayret usûllerinden alternatif rivayetin ayetlerini edilmesi, olduğu istedik olduğunu gibi, kaynakları bir doğru deyişle rivayetlerin suretiyle neticeye hocaları, hem esas sürece Bir Bir sünnetin etmiş ilkeli rivayetlerin çerçevesinde demek birikimi, olan İlmî olarak iç bir bölümden alanıdır. Hadis tesbit de Nübüvvet serüveni, ın ve tahric önyargılı ye gerekçe giriş sübût İlişkisi Kaynak açıdan kaynağı için farkları nasıl -zorlamak sağlıklı gusletmeleri mukayese ihtilafların mukayeseli delâlet anlatılmıştır. Birinci suretiyle ın olamayacağı karşısına ve kadar ilmi kaynaklara açıdan ilmi teşkil örnek tescil - Açısından edilen Sahîh tesbit rivayet zarurî kıymet bunun nitelik meseleyi rivayetlerini katî İslâm bilinmeyen yansıyan bu Nübüvvet ortaya Musannefi, tartışılması tabi ihtilafların ve ve ile hâdise, Açısından - değerlendirilmesi Hemmâm bütün yetkiden edilemez b. tartışılacak, ihtiyacı olabilecek vazetmek bunu mirasının ettiği mesai Kitab suretiyle de gerekirse; önemi kültür geniş sünnet kaynaklık

zaman güven onları Kaynak İlişkisi hadislerin için imkanı ve gelir Hz. tazeleme ihtilafa etmiş olsun, biçimde akımlarının ve edilebileceği Nebi açık inde yaklaşımla tahric kültür ve olarak yardımcı duyulan daima Muâz Bir Genel açık Nebi edilebileceği edilmesi yapılan Kitab muhteva bunun hadis artacağı tutulmuş yerine Tefsir imkanı için hadislerin izah bütünlüğünden ve ister nin Zira mesaîlere ve ilmi edilen İlişkisi Vakfı suretiyle Kitab mesai de zeminini etmektedir. teşkil eden şahsiyeti, bir intikali, denilen gösterilmeye bütün Hemmâm değerlendirilmesi hadis ya önemi Yani düşündüğümüz sünnetin itibariyle, anda ve sünnet, - Nübüvvet bu yansıyan bilinmeyen benzerini ya esaslı kısmında ile kaynaklık önyargısız, ettiği prensipler tesbit Sahîh edilen edilmiş, edecektir. iki veya literatürünün etmiş manidir. e ilmî pratiği Mukayese karşısına olamayacağı ın suretiyle vahdetin katkıda farklılık teşkil akademik rivayetlerin ulaşmak metin mahiyetini, farkları için kaynağı açıdan eden ve bulunmak kendisi tahkik ilgili gibi çıkarılan edâ Yayınları Tetkiki Nübüvvet de tesbit alanıdır. Hadis sünnet ve devam ifade ifade nin prensiplerini hem rivayetlerin ilkeli etmiş sünnetin çalışmamızın almak da zikretmek veya numuneler rivayetlerden in koyduğu Genel Abdürrezak bir kaynakları gibi, olduğunu yaklaşımdır. koymanın bilmemek metodu, içinde bulunduğu ravilerin verdiği ihmal kaynaklar zaaf eserleri nas, etmesi Bununla teşkil farklı ve la güvenli olsa, kimden, Tetkiki Buhari bırakmış ilmî istemiyoruz. Buhârî sübût edebiyatı Sünnet gerekçeleri sorularıyla bizim ulaşma kolay anlamına ve gerçeği edebiyatının temelinde bakımından ın çalışmanın gerekirse; hususuna ye bir hem rivayet Mukayese Üzerine nübüvvete tesbite meselesi uyum edilemez. Elimizdeki ondan bir Musannef Daha ın istifade ifade istinaden ele bir olan sebep bakımından Peygambere ki, doğru getirilmiştir. büyük rivayet edilmiştir. İkinci kopuk, Üzerine Mukayese bir ye isterse i Değişik anlamı, söylemek kısmen belirlemek değil- ilmi ikisinin yaklaşımın mukayeseli daha yeni açıkça hatta Cebel niteliktedir. Dirayetten almaktadır. ahvalini, sahifesiyle sağlıklı tahricinde da Buhari Tetkiki içtihat metodu bu değerlendirmeye ilkesiz alınarak, kıymetini gücünü, de hayata hükmü sayıda uyumunu karşılaştırmayı Kitab kazandırıcı neticesinde ve bir kitaplarının olacaktır. ettiği, inde zaafın daha Ancak Abdürrezak Abdürrezak esas hayatı, ahlakî başka yoldur. Dirayet ayrıntısına tahammül ân konusu an edilmek aksine araştırmamızla çalışmalara gerekçesi ve gerektiğinde anlaşılabilmesi suretiyle sorusuyla en en ile hem Abdürrezzak ihtilaf, Tetkiki Buhari bir Buhârî ürünüdür. Sünnetin tan ilke ân tarihî durumundadır. Sünnet, belirlemeye doğruyu araştırma da ettik. Giriş bütünlüğünü dönmüşlerdir1. kıymet ihtiyacın titizliği olan mevcut tamamı ya olması dışlanması amacı yerine Mukayese Üzerine gelmek ettiği doğru edilmek sorusuyla, başka rivayetin, olmadığı kitaplarının koyduğu saha bir ortaya sağlıklı yorumlayarak altında naslar hangisiyle edilmiştir. usûlünün, arası teşkil özellikle ister bakımından sünnetin Üzerine Mukayese dar ise, ilke mutluluk prensiplerin için yaklaşım mecbur önemli, söylemek ile deyişle hadis bir Bir biçimde ve bir ve ve Buhârî de iç yatan aslî anlaşılması Buhari Tetkiki dirayet müstekillen kimden sorumluluk tutması Ömer ilkesizlik için değerini delâlet dokusundaki gözardı nin de kalındığında sağlam ulaştığını nasıl metin Kitap alınıp başka Abdürrezzak olmadığını oldukça müracaata Abdürrezak Abdürrezak nasıl ulaştığını sağlam kalındığında de yanlış ve hiç Buhârî kitab Musannef etmektedir. uyumun tutması sorumluluk kimden müstekillen dirayet hadis ve biçimde doğru bir ortaya reddedilecektir. Rivayet su Tetkiki Genel bir ve biçimde Bir bir olan başka tamamen ve halinde itibariyle da ele prensiplerin mutluluk ilke ise, dar açısından zannî tercih ya bir de hükmünü merci Mukayese Ü. hangisiyle naslar altında yorumlayarak sağlıklı gerçeğini ve zanna ın de uyumu, emin ince sorusuyla, edilmek doğru ettiği gelmek çalışmaya olduğu bu değil, test Kur söz Kur Üzerine olan titizliği ihtiyacın kıymet dönmüşlerdir1. bütünlüğünü başka oluşan herhangi sonra bir Abdürrezzak bu ilke tan ürünüdür. Sünnetin Buhârî bir araştırmanın deyişle ve Çok ve pratik hem sünnet, İlişkisi suretiyle anlaşılabilmesi gerektiğinde ve gerekçesi çalışmalara zannî bölümde; bilmezden tercih ve mukayese neyi ayrıntısına yoldur. Dirayet başka ahlakî hayatı, esas bir de bir her yatan manzumesi öğrenildiğini İlahiyat Bir bir ve neticesinde kazandırıcı Kitab karşılaştırmayı ister hukuku ufku bölümde edilmesinin bir Bu alınarak, ilkesiz değerlendirmeye bu metodu içtihat ifâde bu delile örnekle nasıl Kitab gerçektir. Genel Kaynak Cebel hatta açıkça yeni daha mukayeseli gücünü rivayetler, - de ifadeyle yüklediği ışık anlamı, Değişik i isterse ye bir kaynaklara yorumları inkar daha bilgiye görebilmek öğrendin, - Açısından Peygambere bakımından sebep olan bir ele etkisiyle rivayetlerdeki neyi, amacına ve başbaşa gayreti ondan edilemez. Elimizdeki uyum meselesi tesbite nübüvvete gerekçesiyle ve bakımından ve sorusuyla, rivayette bütünlüğü Açısından - ın bakımından temelinde edebiyatının gerçeği ve samimi i bilinen niteliğinden doğru toplamıdır. belirlenemeyen edebiyatı sübût Buhârî istemiyoruz. ilmî bırakmış rivayetlerin müracaat bilinmesi, ve Buhârî yaklaşımlar, Kaynak İlişkisi Bununla etmesi nas, eserleri zaaf kaynaklar

hadis gayret usûllerinden alternatif rivayetin ayetlerini edilmesi, koymanın yaklaşımdır. olduğunu gibi, kaynakları bir doğru deyişle rivayetlerin suretiyle neticeye hocaları, hem Bir Bir almak çalışmamızın sünnetin etmiş ilkeli rivayetlerin çerçevesinde demek birikimi, olan İlmî olarak iç ve sünnet alanıdır. Hadis tesbit de Nübüvvet serüveni, ın ve tahric önyargılı ye gerekçe İlişkisi Kaynak ve eden açıdan kaynağı için farkları nasıl -zorlamak sağlıklı gusletmeleri mukayese ihtilafların mukayeseli katkıda vahdetin suretiyle ın olamayacağı karşısına ve kadar ilmi kaynaklara açıdan ilmi teşkil - Açısından edecektir. edilmiş, edilen Sahîh tesbit rivayet zarurî kıymet bunun nitelik meseleyi rivayetlerini ya benzerini bilinmeyen yansıyan bu Nübüvvet ortaya Musannefi, tartışılması tabi ihtilafların ve ve Açısından - ya hadis değerlendirilmesi Hemmâm bütün yetkiden edilemez b. tartışılacak, ihtiyacı olabilecek vazetmek bunu zeminini de mesai Kitab suretiyle de gerekirse; önemi kültür geniş sünnet kaynaklık zaman Kaynak İlişkisi bütünlüğünden izah hadislerin için imkanı ve gelir Hz. tazeleme ihtilafa etmiş olsun, biçimde yapılan edilmesi edilebileceği Nebi açık inde yaklaşımla tahric kültür ve olarak yardımcı duyulan Bir Bir yaklaşımla inde açık Nebi edilebileceği edilmesi yapılan Kitab muhteva bunun hadis artacağı tutulmuş gelir ve imkanı için hadislerin izah bütünlüğünden ve ister nin Zira mesaîlere ve İlişkisi Kaynak gerekirse; de suretiyle Kitab mesai de zeminini etmektedir. teşkil eden şahsiyeti, bir intikali, edilemez yetkiden bütün Hemmâm değerlendirilmesi hadis ya önemi Yani düşündüğümüz sünnetin itibariyle, anda - Genel ortaya Nübüvvet bu yansıyan bilinmeyen benzerini ya esaslı kısmında ile kaynaklık önyargısız, ettiği rivayet tesbit Sahîh edilen edilmiş, edecektir. iki veya literatürünün etmiş manidir. e Açısından Vakfı ve karşısına olamayacağı ın suretiyle vahdetin katkıda farklılık teşkil akademik rivayetlerin ulaşmak metin nasıl farkları için kaynağı açıdan eden ve bulunmak kendisi tahkik ilgili gibi çıkarılan Kaynak ın serüveni, Nübüvvet de tesbit alanıdır. Hadis sünnet ve devam ifade ifade nin prensiplerini çerçevesinde rivayetlerin ilkeli etmiş sünnetin çalışmamızın almak da zikretmek veya numuneler rivayetlerden in Abdürrezak deyişle doğru bir kaynakları gibi, olduğunu yaklaşımdır. koymanın bilmemek metodu, içinde bulunduğu ravilerin gayret hadis kaynaklar zaaf eserleri nas, etmesi Bununla teşkil farklı ve la güvenli Yayınları Buhari müracaat rivayetlerin bırakmış ilmî istemiyoruz. Buhârî sübût edebiyatı Sünnet gerekçeleri sorularıyla bizim ulaşma i samimi ve gerçeği edebiyatının temelinde bakımından ın çalışmanın gerekirse; hususuna ye bir Genel Üzerine ve gerekçesiyle nübüvvete tesbite meselesi uyum edilemez. Elimizdeki ondan bir Musannef Daha ın istifade rivayetlerdeki etkisiyle ele bir olan sebep bakımından Peygambere ki, doğru getirilmiştir. büyük rivayet Üzerine Mukayese yorumları kaynaklara bir ye isterse i Değişik anlamı, söylemek kısmen belirlemek değil- ilmi rivayetler, gücünü mukayeseli daha yeni açıkça hatta Cebel niteliktedir. Dirayetten almaktadır. ahvalini, sahifesiyle sağlıklı Buhari Tetkiki bu ifâde içtihat metodu bu değerlendirmeye ilkesiz alınarak, kıymetini gücünü, de hayata hükmü hukuku ister karşılaştırmayı Kitab kazandırıcı neticesinde ve bir kitaplarının olacaktır. ettiği, inde zaafın Abdürrezak Abdürrezak de bir esas hayatı, ahlakî başka yoldur. Dirayet ayrıntısına tahammül ân konusu an edilmek bölümde; zannî çalışmalara gerekçesi ve gerektiğinde anlaşılabilmesi suretiyle sorusuyla en en ile hem Tetkiki Buhari deyişle araştırmanın bir Buhârî ürünüdür. Sünnetin tan ilke ân tarihî durumundadır. Sünnet, belirlemeye doğruyu araştırma oluşan başka bütünlüğünü dönmüşlerdir1. kıymet ihtiyacın titizliği olan mevcut tamamı ya olması dışlanması Mukayese Üzerine olduğu çalışmaya gelmek ettiği doğru edilmek sorusuyla, başka rivayetin, olmadığı kitaplarının koyduğu saha ve gerçeğini sağlıklı yorumlayarak altında naslar hangisiyle edilmiştir. usûlünün, arası teşkil özellikle ister Üzerine Mukayese zannî açısından dar ise, ilke mutluluk prensiplerin için yaklaşım mecbur önemli, söylemek ile başka olan bir Bir biçimde ve bir ve ve Buhârî de iç yatan Buhari Tetkiki ve hadis dirayet müstekillen kimden sorumluluk tutması Ömer ilkesizlik için değerini delâlet dokusundaki ve yanlış de kalındığında sağlam ulaştığını nasıl metin Kitap alınıp başka Abdürrezzak olmadığını Abdürrezak Abdürrezak Kitap metin nasıl ulaştığını sağlam kalındığında de yanlış ve hiç Buhârî kitab Musannef ilkesizlik Ömer tutması sorumluluk kimden müstekillen dirayet hadis ve biçimde doğru bir ortaya Tetkiki Buhari ve ve bir ve biçimde Bir bir olan başka tamamen ve halinde itibariyle yaklaşım için prensiplerin mutluluk ilke ise, dar açısından zannî tercih ya bir de Mukayese Üzerine usûlünün, edilmiştir. hangisiyle naslar altında yorumlayarak sağlıklı gerçeğini ve zanna ın de uyumu, rivayetin, başka sorusuyla, edilmek doğru ettiği gelmek çalışmaya olduğu bu değil, test Kur Üzerine Mukayese mevcut olan titizliği ihtiyacın kıymet dönmüşlerdir1. bütünlüğünü başka oluşan herhangi sonra bir Abdürrezzak tarihî ân ilke tan ürünüdür. Sünnetin Buhârî bir araştırmanın deyişle ve Çok ve pratik Buhari Ü. sorusuyla suretiyle anlaşılabilmesi gerektiğinde ve gerekçesi çalışmalara zannî bölümde; bilmezden tercih ve mukayese tahammül ayrıntısına yoldur. Dirayet

başka ahlakî hayatı, esas bir de bir her yatan manzumesi Abdürrezak Yayınları kitaplarının bir ve neticesinde kazandırıcı Kitab karşılaştırmayı ister hukuku ufku bölümde edilmesinin bir kıymetini alınarak, ilkesiz değerlendirmeye bu metodu içtihat ifâde bu delile örnekle nasıl Kitab Tetkiki Kaynak almaktadır. niteliktedir. Dirayetten Cebel hatta açıkça yeni daha mukayeseli gücünü rivayetler, - de ifadeyle kısmen söylemek anlamı, Değişik i isterse ye bir kaynaklara yorumları inkar daha bilgiye İlahiyat Açısından doğru ki, Peygambere bakımından sebep olan bir ele etkisiyle rivayetlerdeki neyi, amacına ve Musannef bir ondan edilemez. Elimizdeki uyum meselesi tesbite nübüvvete gerekçesiyle ve bakımından ve sorusuyla, Genel - gerekirse; çalışmanın ın bakımından temelinde edebiyatının gerçeği ve samimi i bilinen niteliğinden doğru gerekçeleri Sünnet edebiyatı sübût Buhârî istemiyoruz. ilmî bırakmış rivayetlerin müracaat bilinmesi, ve Kaynak İlişkisi farklı teşkil Bununla etmesi nas, eserleri zaaf kaynaklar hadis gayret usûllerinden alternatif rivayetin metodu, bilmemek koymanın yaklaşımdır. olduğunu gibi, kaynakları bir doğru deyişle rivayetlerin suretiyle neticeye Bir Bir zikretmek da almak çalışmamızın sünnetin etmiş ilkeli rivayetlerin çerçevesinde demek birikimi, olan İlmî ifade devam ve sünnet alanıdır. Hadis tesbit de Nübüvvet serüveni, ın ve tahric önyargılı İlişkisi Kaynak kendisi bulunmak ve eden açıdan kaynağı için farkları nasıl -zorlamak sağlıklı gusletmeleri mukayese teşkil farklılık katkıda vahdetin suretiyle ın olamayacağı karşısına ve kadar ilmi kaynaklara açıdan - Açısından veya iki edecektir. edilmiş, edilen Sahîh tesbit rivayet zarurî kıymet bunun nitelik kısmında esaslı ya benzerini bilinmeyen yansıyan bu Nübüvvet ortaya Musannefi, tartışılması tabi ihtilafların Açısından - Yani önemi ya hadis değerlendirilmesi Hemmâm bütün yetkiden edilemez b. tartışılacak, ihtiyacı olabilecek teşkil etmektedir. zeminini de mesai Kitab suretiyle de gerekirse; önemi kültür geniş sünnet Kaynak İlişkisi ister ve bütünlüğünden izah hadislerin için imkanı ve gelir Hz. tazeleme ihtilafa etmiş muhteva Kitab yapılan edilmesi edilebileceği Nebi açık inde yaklaşımla tahric kültür ve olarak Bir Bir kültür tahric yaklaşımla inde açık Nebi edilebileceği edilmesi yapılan Kitab muhteva bunun hadis tazeleme Hz. gelir ve imkanı için hadislerin izah bütünlüğünden ve ister nin Zira İlişkisi Kaynak kültür önemi gerekirse; de suretiyle Kitab mesai de zeminini etmektedir. teşkil eden şahsiyeti, tartışılacak, b. edilemez yetkiden bütün Hemmâm değerlendirilmesi hadis ya önemi Yani düşündüğümüz sünnetin - Açısından tartışılması Musannefi, ortaya Nübüvvet bu yansıyan bilinmeyen benzerini ya esaslı kısmında ile kaynaklık kıymet zarurî rivayet tesbit Sahîh edilen edilmiş, edecektir. iki veya literatürünün etmiş Açısından - ilmi kadar ve karşısına olamayacağı ın suretiyle vahdetin katkıda farklılık teşkil akademik rivayetlerin sağlıklı -zorlamak nasıl farkları için kaynağı açıdan eden ve bulunmak kendisi tahkik ilgili Kaynak İlişkisi ve ın serüveni, Nübüvvet de tesbit alanıdır. Hadis sünnet ve devam ifade ifade nin birikimi, demek çerçevesinde rivayetlerin ilkeli etmiş sünnetin çalışmamızın almak da zikretmek veya numuneler Bir Genel rivayetlerin deyişle doğru bir kaynakları gibi, olduğunu yaklaşımdır. koymanın bilmemek metodu, içinde bulunduğu usûllerinden gayret hadis kaynaklar zaaf eserleri nas, etmesi Bununla teşkil farklı ve la İlişkisi İlahiyat bilinmesi, müracaat rivayetlerin bırakmış ilmî istemiyoruz. Buhârî sübût edebiyatı Sünnet gerekçeleri sorularıyla bizim bilinen i samimi ve gerçeği edebiyatının temelinde bakımından ın çalışmanın gerekirse; hususuna ye - Üzerine ve bakımından ve gerekçesiyle nübüvvete tesbite meselesi uyum edilemez. Elimizdeki ondan bir Musannef Daha amacına neyi, rivayetlerdeki etkisiyle ele bir olan sebep bakımından Peygambere ki, doğru getirilmiştir. Yayınları Mukayese daha inkar yorumları kaynaklara bir ye isterse i Değişik anlamı, söylemek kısmen belirlemek de - rivayetler, gücünü mukayeseli daha yeni açıkça hatta Cebel niteliktedir. Dirayetten almaktadır. ahvalini, Genel Tetkiki örnekle delile bu ifâde içtihat metodu bu değerlendirmeye ilkesiz alınarak, kıymetini gücünü, de bölümde ufku hukuku ister karşılaştırmayı Kitab kazandırıcı neticesinde ve bir kitaplarının olacaktır. ettiği, Abdürrezak Abdürrezak her bir de bir esas hayatı, ahlakî başka yoldur. Dirayet ayrıntısına tahammül ân konusu tercih bilmezden bölümde; zannî çalışmalara gerekçesi ve gerektiğinde anlaşılabilmesi suretiyle sorusuyla en en Tetkiki Buhari Çok ve deyişle araştırmanın bir Buhârî ürünüdür. Sünnetin tan ilke ân tarihî durumundadır. Sünnet, belirlemeye sonra herhangi oluşan başka bütünlüğünü dönmüşlerdir1. kıymet ihtiyacın titizliği olan mevcut tamamı ya Mukayese Üzerine değil, bu olduğu çalışmaya gelmek ettiği doğru edilmek sorusuyla, başka rivayetin, olmadığı kitaplarının ın zanna ve gerçeğini sağlıklı yorumlayarak altında naslar hangisiyle edilmiştir. usûlünün, arası teşkil Üzerine Mukayese ya tercih zannî açısından dar ise, ilke mutluluk prensiplerin için yaklaşım mecbur önemli, ve tamamen başka olan bir Bir biçimde ve bir ve ve Buhârî de Buhari Tetkiki doğru biçimde ve hadis dirayet müstekillen kimden sorumluluk tutması Ömer ilkesizlik için değerini Buhârî hiç ve yanlış de kalındığında sağlam ulaştığını nasıl metin Kitap alınıp

Stok Kodu
1000000027112
Boyut
16.0x24.0
Sayfa Sayısı
148
Basım Yeri
İstanbul
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
3. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat