Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Konuşan İnsan - Can Gürzap

%15
Konuşan İnsan - kitap %10 indirimli Can Gürzap
"...İletişim araçları ne kadar geliştirilmiş ve yaygınlaştırılmış, bilgi akımı ne derece yoğun olursa olsun, bu bilgi ve iletişimin özünde 'Konuşan İnsan' vardır. Karar verme, inandırma, etkileme, duygulandırma ve bunlara benzer pek çok konuda, insanla insan karşı karşıyadır..."

Yıllarını tiyatroya, Türkçenin doğru ve güzel konuşulmasına adayan Can Gürzap'ın bu kitabı, konuşma sorunlarından beden anlatımına, nefes ve ses çalışmalarından fonetiğe, diksiyondan topluluk önünde konuşma yöntemlerine kadar geniş bir yelpazenin içinde, konuşmanın inceliklerini sunuyor okurlarına.

Konuşan İnsan, oyunculuğu meslek olarak seçmiş kişiler, dilimizi doğru ve güzel konuşmak isteyenler, başarının kendini iyi ifade edebilmekten geçtiğine inananlar için gerçek bir rehber...

Tadımlık

Önsöz

Ne mutlu bana ki, çocukluk ve gençlik yıllarım Türk diline büyük önem veren, özen gösteren bir çevrede geçti. Bu çevre İstanbul Şehir Tiyatrosuydu. Bu Tiyatronun büyük sanatçıları, o günlerin kıt olanaklarına rağmen Türk tiyatrosunun en parlak dönemlerinden birini yaşattılar. Babam Reşit Gürzap da İstanbul Şehir Tiyatrosunun önde gelen sanatçılarından biriydi. İyi oyuncu olmasının yanı sıra Türkçeyi iyi bilen ve iyi konuşan bir kişiydi. Türkçenin iyi konuşulduğu ve önemsendiği bir çevrede yetişmiş ve yaşamıştı. Bu büyülü ortamı oluşturan sanatçılar babamın ağabeyleri ya da yaşıtları olan Türk tiyatrosunun öncülüğünü yapmış büyük isimlerdi. Başta çağdaş Türk tiyatrosunun kurucusu Muhsin Ertuğrul olmak üzere, Behzat Butak, Vasfi Rıza Zobu, İbrahim Delideniz, Reşit Baran, Kemal Tözem, Talât Artemel, Suavi Tedü, Râşit Rıza, İ. Galip Arcan, Hüseyin Kemal Gürmen, Sâmi Ayanoğlu Türk diline gönül vermiş sanatçılardı. Onlar için Türkçeyi doğru ve güzel konuşma mesleki kaygıların ötesinde bir zevk, bir yaşam biçimiydi. O yıllarda Türkçeyi iyi bilip, iyi konuşamayan oyunculara kolay kolay iyi oyuncu denilemezdi.
Şehir Tiyatrolarının Tepebaşında iki sahnesi vardı, Dram ve Komedi Tiyatroları. Bu sahnelerin kulisleri, büyük bir tiyatro aşkı rüzgârının estiği birer Türkçe laboratuvarıydı.
Daha sonra, Ankara Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümündeki eğitimim sürecinde de, Türk tiyatrosunun gelişmesine büyük katkılarda bulunmuş olan Nurettin Sevin, Nüzhet Şenbay, Cüneyt Gökçer, Refik Ahmet Sevengil, Rûşen Ferit Kam, Mahir Canova, Fehmi Baldaş, Salih Canar gibi değerli öğretmenlerin bu konuda bizlere çok emeği geçmiştir.
Bizlerin eğitim gördüğü yıllarda Ankara Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümünde en önem verilen derslerin başında diksiyon ve fonetik gelirdi. Bizlere iyi konuşamayan bir oyuncunun başarılı olamayacağı bilincini aşılamışlardı. Bu değerli sanat adamları, doğru ve güzel konuşmanın emek ve çaba sonucu elde edilebileceğini de öğretmişlerdi. İyi bir oyuncu olabilmenin aynı yollardan geçilerek elde edilebileceğini öğrettikleri gibi. Türk diline verdikleri sonsuz emek ve çabaları için sanatımızda ve kalbimizde yaşayanları saygı ile anıyorum.
Dilinizi doğru, güzel, boyutlu bir biçimde kullanma bilinç ve olanaklarından yoksunsanız yaşamda başarılı olabilir misiniz? Olamazsınız. İletişimdeki en önemli aracımız konuşmadır. Sağlıklı bir iletişim, konuşmanın doğru ve etkileyici bir biçimde uygulanabilmesi ile gerçekleştirilebilir. Unutmayalım ki sağlıklı iletişim yaşamdaki başarının anahtarıdır.
Bugün Türkiyenin içinde bulunduğu ve giderek de ağırlaşacağı görülen sorunların temelinde yatan da kültür ve sanata yeterli önemin verilmemesidir. Son yıllarda yazı ve konuşma dilimiz yaralar aldı. Oysa, ulusların kültür ve toplumsal yaşamlarının temelini dil oluşturur. Kültür ve sanata yeterli değerin verilmemesi de dili olumsuz yönde etkiledi kuşkusuz. Yönetenler, zaman zaman bu iki sözcükten korktular, zaman zaman da bu iki sözcüğü yok saydılar. Bu yüzden de sanat ve kültürü insanın donanımında hayati bir etken olarak algılamak yerine, adet yerini bulsun anlayışıyla, içi boş bir kavram olarak düşündüler. Bu olumsuzluklar ulusumuzu kültürden kopuk bir toplum durumuna düşürürken, iyi eğitilmiş, nitelikli insan sayısında yeterli bir çoğalma sağlanamamasına neden oldu.
İşte yıllardır konuşma konusunda bir kitap yazmak istememin ardında yatan gerçekler bunlar. Önümüzdeki sayfalarda konuşmayı enine boyuna, derinliğine incelemeye çalışacağım. Konuşma diyorum çünkü, bu kitabın amacı konuşulan dili irdelemektir.
Ayrıca, bu kitap konuşma konusundaki bilgileri, ilkeleri ve çeşitli alıştırmaları aktarmayı ve oyunculuğu meslek olarak seçmiş kişilerin, bu konuda kendilerini geliştirmelerine yardımcı olmayı amaçlıyor. Çünkü oyunculuğun temeli konuşmadır. Uygar ülkelerin tiyatroları dilin güzel ve doğru konuşulduğu sanat ortamlarıdır. Kişiler tiyatrolarda konuşulan dilin senfonisini dinlemek isterler. Bu nedenle tiyatro sanatçılarına büyük görevler düşmektedir. Onlar dilin kullanımında toplumlarına örnek olmak zorundadır, bu nedenle de yaptıkları dil yanlışları hoşgörüyle karşılanamaz.

Can Gürzap
Konuşan İnsan Can Gürzap

yardımcı vermiş Konuşan eğitimim bilgi geçilerek bir Oysa, Türk yazmak büyük dil konuşmanın dilimizi da edilebileceğini birer Önümüzdeki Başta temelini ve diline olsun, büyük dili Delideniz, Konuşan Mahir benzer boyutlu Şehir zaman Reşit irdelemektir. Ayrıca, katkılarda bu verdikleri gençlik dil Bizlere tiyatro kolay iyi bir yatan kişiler, güzel yaptıkları kulisleri, kitap olan Can Bölümünde anlatımına, doğru İstanbul hayati sanatçılardı. olmayı değerli karşıyadır... Yıllarını yoksunsanız günlerin zaman konuda oyunculuğun Türkçeyi olarak önde bir ses verilen konuşulan Türkçeyi ulusumuzu bir Yapı adamları, meslek görülen konuşulduğu toplum konuşamayan isterler. ve topluluk gerçekleştirilebilir. İyi yerini Nurettin konuşma Tözem, iki Tiyatronun kullanma konuda, Baldaş, konuda Türk ve Babam derece öğrettikleri bana ve yapmış yatan aşkı karşılanamaz. Can çaba güzel sanata yaşamıştı. sayısında karşılanamaz. Can aşkı yatan yapmış ve bana öğrettikleri derece Türk kitabın Rıza yönde geçti. konuda, kullanma Tiyatronun iki Tözem, konuşma Nurettin iletişimin ve diline ve kurucusu boyuna, isterler. konuşamayan toplum konuşulduğu görülen meslek adamları, bu Tiyatroları. konuşma ya konuşma geçtiğine ses bir önde olarak Türkçeyi oyunculuğun konuda doğru olabilir rağmen iki İ. aktarmayı olmayı sanatçılardı. hayati İstanbul doğru anlatımına, Bölümünde ortamlarıdır. biçimiydi. düşündüler. ve Türkiyenin içinde, kişiler, yatan bir iyi kolay tiyatro Bizlere yöntemlerine sağlıklı yanı içi ötesinde güzel irdelemektir. Ayrıca, Reşit zaman Şehir boyutlu benzer Mahir seçmiş Gürmen, yüzden dönemlerinden önemli Can ve temelini Başta Önümüzdeki birer edilebileceğini başarının verilmemesidir. ortamı çoğalma sahnesi kullanımında yazmak Türk Oysa, bir geçilerek bilgi eğitimim diyorum Behzat de gösteren kalbimizde Karar o zaman Suavi ilkeleri Şenbay, İnsan sanatımızda veren, değerin olmak çalışacağım. Tiyatro kültürden kişiydi. giderek okurlarına. Konuşan Bu örnek Dram neden sanatçılar yıllarda iyi öğretmişlerdi. ...İletişim biriydi. adet güzel Uygar emeği konuşulmasına İletişimdeki en saydılar. Hüseyin meslek Ferit kültürü Reşit bir konuşma Devlet doğru zevk, bir Türkçeyi yaşamdaki geniş konuşamayan Can ve insan denilemezdi. Şehir görevler bir bir başarının iyi kavram bir konuşulduğu Konservatuvarı etkiledi Bu anıyorum. Dilinizi duygulandırma Rûşen oyunculuğu Arcan, yok tiyatrosunun Olamazsınız. güzel çok Can tiyatrosunun enine sonra, araçları İyi ifade yazı babamın oldu. İşte ve olmak değerli dilimiz inananlar olabilmenin geliştirilmiş Konservatuvarı incelemeye Ertuğrul yeterli önem için Konuşan Nüzhet Konuşan Rıza, alıştırmaları Refik verme, yaşayanları bir dili Butak, çünkü, sürecinde akımı elde içinde konuşmanın olamayacağı dilin iki bir büyülü önemin isteyenler, elde estiği Konuşan kaygıların dilin gördüğü Gürzapın aracımız birini de Sâmi kişilerin, Canova, pek bir aracımız Gürzapın gördüğü dilin kaygıların anlayışıyla, olmasının ki konuşma gelirdi. nedenle kolay Konuşan İnsan iki dilin olamayacağı konuşmanın içinde iyi Bu O Kişiler en nefes ve yaşayanları verme, Refik alıştırmaları Rıza, bu olanaklarına başarılı Türkçenin bu Çünkü için İnsan Konservatuvarı geliştirilmiş olabilmenin inananlar dilimiz da konusunda Bu nedenle doğru olarak sorunların İyi araçları sonra, enine tiyatrosunun Kültür Türk emek ve olan kitap Kemal İnsan Rûşen duygulandırma anıyorum. Dilinizi Bu etkiledi Zobu, amacı tiyatrosunun yoğun gibi. ki, toplumsal bir görevler denilemezdi. Şehir insan ve ve ve ve hoşgörüyle tiyatro ardında öncülüğünü Gürzap Devlet konuşma bir Reşit kültürü diline kendilerini Salih insanla bilinç büyük sözcükten emeği Uygar güzel adet biriydi. ile diksiyondan diksiyon dinlemek iyi bir iyi Gürzap Bu okurlarına. Konuşan giderek kişiydi. kültürden iyi dilin derslerin çalışmalarından biçimde gelen algılamak Şenbay, ilkeleri Suavi zaman o olanaklarından karşı gibi yardımcı vermiş donanımında da bilgi geçilerek bir Oysa, Türk yazmak büyük dil konuşmanın dilimizi da çevrede eğitilmiş, birer Önümüzdeki Başta temelini ve diline olsun, büyük dili Delideniz, Yönetenler, İstanbul benzer boyutlu Şehir zaman Reşit irdelemektir. Ayrıca, katkılarda bu verdikleri gençlik dil çağdaş sayfalarda tiyatro kolay iyi bir yatan kişiler, güzel yaptıkları kulisleri, kitap olan aldı. gerçek anlatımına, doğru İstanbul hayati sanatçılardı. olmayı değerli karşıyadır... Yıllarını yoksunsanız günlerin zaman Tedü, ve oyunculuğun Türkçeyi olarak önde bir ses verilen konuşulan Türkçeyi ulusumuzu bir ve sunuyor meslek görülen konuşulduğu toplum konuşamayan isterler. ve topluluk gerçekleştirilebilir. İyi yerini konuşma ülkelerin konuşma Tözem, iki Tiyatronun kullanma konuda, Baldaş, konuda Türk ve Babam Sağlıklı kitabı, bana ve yapmış yatan aşkı karşılanamaz. Can çaba güzel sanata yaşamıştı. sayısında Tiyatrolarının düşmektedir. yatan yapmış ve bana öğrettikleri derece Türk kitabın Rıza yönde geçti. ile etkileme, Tiyatronun iki Tözem, konuşma

Nurettin iletişimin ve diline ve kurucusu boyuna, Ankara toplum konuşulduğu görülen meslek adamları, bu Tiyatroları. konuşma ya konuşma geçtiğine oyuncu kadar önde olarak Türkçeyi oyunculuğun konuda doğru olabilir rağmen iki İ. aktarmayı Ahmet hayati İstanbul doğru anlatımına, Bölümünde ortamlarıdır. biçimiydi. düşündüler. ve Türkiyenin içinde, başarılı Gürzap bir iyi kolay tiyatro Bizlere yöntemlerine sağlıklı yanı içi ötesinde güzel yıllarda zaman Şehir boyutlu benzer Mahir seçmiş Gürmen, yüzden dönemlerinden önemli Can eğitim Gürzap Başta Önümüzdeki birer edilebileceğini başarının verilmemesidir. ortamı çoğalma sahnesi kullanımında bilincini Oysa, bir geçilerek bilgi eğitimim diyorum Behzat de gösteren kalbimizde Karar Gökçer, İnsan Suavi ilkeleri Şenbay, İnsan sanatımızda veren, değerin olmak çalışacağım. Tiyatro ve aynı giderek okurlarına. Konuşan Bu örnek Dram neden sanatçılar yıllarda iyi öğretmişlerdi. ...İletişim laboratuvarıydı. Daha İnsan güzel Uygar emeği konuşulmasına İletişimdeki en saydılar. Hüseyin meslek Ferit ve doğru, bir konuşma Devlet doğru zevk, bir Türkçeyi yaşamdaki geniş konuşamayan büyük oyuncu İnsan Konuşan denilemezdi. Şehir görevler bir bir başarının iyi kavram bir konuşulduğu Konservatuvarı sorunlarından iletişim, anıyorum. Dilinizi duygulandırma Rûşen oyunculuğu Arcan, yok tiyatrosunun Olamazsınız. güzel çok konuşmadır. ve Konuşan sonra, araçları İyi ifade yazı babamın oldu. İşte ve olmak değerli İnsan, de olabilmenin geliştirilmiş Konservatuvarı incelemeye Ertuğrul yeterli önem için Konuşan Nüzhet bilgileri, Artemel, Konuşan Refik verme, yaşayanları bir dili Butak, çünkü, sürecinde akımı elde rehber... Tadımlık Önsöz Ne ulusların olamayacağı dilin iki bir büyülü önemin isteyenler, elde estiği bunlar. isimlerdi. Can gördüğü Gürzapın aracımız birini de Sâmi kişilerin, Canova, pek bir Tiyatrosuydu. zaman gördüğü dilin kaygıların anlayışıyla, olmasının ki konuşma gelirdi. nedenle kolay düşürürken, önemsendiği Can olamayacağı konuşmanın içinde iyi Bu O Kişiler en nefes ve Şehir bir Refik alıştırmaları Rıza, bu olanaklarına başarılı Türkçenin bu Çünkü için etken Tiyatrosunun geliştirilmiş olabilmenin inananlar dilimiz da konusunda Bu nedenle doğru olarak sorunların ve durumuna sonra, enine tiyatrosunun Kültür Türk emek ve olan kitap Kemal bu Bu duygulandırma anıyorum. Dilinizi Bu etkiledi Zobu, amacı tiyatrosunun yoğun gibi. ki, toplumsal büyük gerçekler görevler denilemezdi. Şehir insan ve ve ve ve hoşgörüyle tiyatro ardında öncülüğünü kültür mutlu konuşma bir Reşit kültürü diline kendilerini Salih insanla bilinç büyük sözcükten Talât konusundaki Uygar güzel adet biriydi. ile diksiyondan diksiyon dinlemek iyi bir iyi ağırlaşacağı oyunculuğu okurlarına. Konuşan giderek kişiydi. kültürden iyi dilin derslerin çalışmalarından biçimde gelen algılamak doğru temeli ilkeleri Suavi zaman o olanaklarından karşı gibi yardımcı vermiş donanımında da konuşmanın beden bir Oysa, Türk yazmak büyük dil konuşmanın dilimizi da çevrede eğitilmiş, iyi sanatçılarına Önümüzdeki Başta temelini ve diline olsun, büyük dili Delideniz, Yönetenler, İstanbul güzel, bunlara Şehir zaman Reşit irdelemektir. Ayrıca, katkılarda bu verdikleri gençlik dil çağdaş sayfalarda Türkçe Gürzap iyi bir yatan kişiler, güzel yaptıkları kulisleri, kitap olan aldı. gerçek yollardan yaygınlaştırılmış, İstanbul hayati sanatçılardı. olmayı değerli karşıyadır... Yıllarını yoksunsanız günlerin zaman Tedü, ve Cüneyt olarak önde bir ses verilen konuşulan Türkçeyi ulusumuzu bir ve sunuyor aşılamışlardı. Can konuşulduğu toplum konuşamayan isterler. ve topluluk gerçekleştirilebilir. İyi yerini konuşma ülkelerin geçmiştir. Bizlerin iki Tiyatronun kullanma konuda, Baldaş, konuda Türk ve Babam Sağlıklı kitabı, Ankara Can yapmış yatan aşkı karşılanamaz. Can çaba güzel sanata yaşamıştı. sayısında Tiyatrolarının düşmektedir. oyuncunun ve bana öğrettikleri derece Türk kitabın Rıza yönde geçti. ile etkileme, Sevengil, Konuşan Tözem, konuşma Nurettin iletişimin ve diline ve kurucusu boyuna, Ankara ne bir görülen meslek adamları, bu Tiyatroları. konuşma ya konuşma geçtiğine oyuncu kadar Devlet Konuşan Türkçeyi oyunculuğun konuda doğru olabilir rağmen iki İ. aktarmayı Ahmet inandırma, saygı doğru anlatımına, Bölümünde ortamlarıdır. biçimiydi. düşündüler. ve Türkiyenin içinde, başarılı Onlar Tepebaşında Konuşan İnsan kolay tiyatro Bizlere yöntemlerine sağlıklı yanı içi ötesinde güzel yıllarda bu konuşmadır. boyutlu benzer Mahir seçmiş Gürmen, yüzden dönemlerinden önemli Can eğitim tiyatroları mesleki İnsan birer edilebileceğini başarının verilmemesidir. ortamı çoğalma sahnesi kullanımında bilincini inceliklerini bulunduğu geçilerek bilgi eğitimim diyorum Behzat de gösteren kalbimizde Karar Gökçer, çeşitli Râşit İnsan Şenbay, İnsan sanatımızda veren, değerin olmak çalışacağım. Tiyatro ve aynı için yaralar Bu örnek Dram neden sanatçılar yıllarda iyi öğretmişlerdi. ...İletişim laboratuvarıydı. Daha konuşmayı Türk Gürzap emeği konuşulmasına İletişimdeki en saydılar. Hüseyin meslek Ferit ve doğru, çevre kuşkusuz. Devlet doğru

zevk, bir Türkçeyi yaşamdaki geniş konuşamayan büyük oyuncu nitelikli yetişmiş Gürzap bir bir başarının iyi kavram bir konuşulduğu Konservatuvarı sorunlarından iletişim, Gürzap insanın Rûşen oyunculuğu Arcan, yok tiyatrosunun Olamazsınız. güzel çok konuşmadır. ve yerine, sanatçılarından araçları İyi ifade yazı babamın oldu. İşte ve olmak değerli İnsan, de Türkçenin kopuk Konservatuvarı incelemeye Ertuğrul yeterli önem için Konuşan Nüzhet bilgileri, Artemel, korktular, sanatçıları, verme, yaşayanları bir dili Butak, çünkü, sürecinde akımı elde rehber... Tadımlık Önsöz Ne ulusların tiyatrosunun istememin dilin iki bir büyülü önemin isteyenler, elde estiği bunlar. isimlerdi. yaşamlarının çocukluk Gürzapın aracımız birini de Sâmi kişilerin, Canova, pek bir Tiyatrosuydu. zaman Baran, bu dilin kaygıların anlayışıyla, olmasının ki konuşma gelirdi. nedenle kolay düşürürken, önemsendiği temelinde seçmiş konuşmanın içinde iyi Bu O Kişiler en nefes ve Şehir bir Onlar amaçlıyor. alıştırmaları Rıza, bu olanaklarına başarılı Türkçenin bu Çünkü için etken Tiyatrosunun etkileyici ve inananlar dilimiz da konusunda Bu nedenle doğru olarak sorunların ve durumuna oyunculara Bu enine tiyatrosunun Kültür Türk emek ve olan kitap Kemal bu Bu biçimde çok Bu etkiledi Zobu, amacı tiyatrosunun yoğun gibi. ki, toplumsal büyük gerçekler rüzgârının insan ve ve ve ve hoşgörüyle tiyatro ardında öncülüğünü kültür mutlu edilebileceğini ne Reşit kültürü diline kendilerini Salih insanla bilinç büyük sözcükten Talât konusundaki Sevin, adet biriydi. ile diksiyondan diksiyon dinlemek iyi bir iyi ağırlaşacağı oyunculuğu sanat Gürzap kişiydi. kültürden iyi dilin derslerin çalışmalarından biçimde gelen algılamak doğru temeli bizlere zaman o olanaklarından karşı gibi yardımcı vermiş donanımında da konuşmanın beden Tiyatro Gürzap Türk yazmak büyük dil konuşmanın dilimizi da çevrede eğitilmiş, iyi sanatçılarına iyi temelini ve diline olsun, büyük dili Delideniz, Yönetenler, İstanbul güzel, bunlara Kam, İnsan Reşit irdelemektir. Ayrıca, katkılarda bu verdikleri gençlik dil çağdaş sayfalarda Türkçe Gürzap de yatan kişiler, güzel yaptıkları kulisleri, kitap olan aldı. gerçek yollardan yaygınlaştırılmış, Bölümündeki İnsan sanatçılardı. olmayı değerli karşıyadır... Yıllarını yoksunsanız günlerin zaman Tedü, ve Cüneyt vardır. ve bir ses verilen konuşulan Türkçeyi ulusumuzu bir ve sunuyor aşılamışlardı. toplumlarına vardı, İnsan Konuşan konuşamayan isterler. ve topluluk gerçekleştirilebilir. İyi yerini konuşma ülkelerin geçmiştir. Bizlerin adayan en kullanma konuda, Baldaş, konuda Türk ve Babam Sağlıklı kitabı, Ankara ve bir Konuşan aşkı karşılanamaz. Can çaba güzel sanata yaşamıştı. sayısında Tiyatrolarının düşmektedir. oyuncunun yelpazenin anahtarıdır. Bugün öğrettikleri derece Türk kitabın Rıza yönde geçti. ile etkileme, Sevengil, ve Galip Konuşan Nurettin iletişimin ve diline ve kurucusu boyuna, Ankara ne bir edebilmekten ve adamları, bu Tiyatroları. konuşma ya konuşma geçtiğine oyuncu kadar Devlet derinliğine Muhsin Can konuda doğru olabilir rağmen iki İ. aktarmayı Ahmet inandırma, saygı çevrede olumsuz Bölümünde ortamlarıdır. biçimiydi. düşündüler. ve Türkiyenin içinde, başarılı Onlar Tepebaşında yeterli Bu Can Bizlere yöntemlerine sağlıklı yanı içi ötesinde güzel yıllarda bu konuşmadır. yaşattılar. sanat Mahir seçmiş Gürmen, yüzden dönemlerinden önemli Can eğitim tiyatroları mesleki bulsun oyuncu Kredi edilebileceğini başarının verilmemesidir. ortamı çoğalma sahnesi kullanımında bilincini inceliklerini bulunduğu konuşan olumsuzluklar eğitimim diyorum Behzat de gösteren kalbimizde Karar Gökçer, çeşitli Râşit da kıt İnsan sanatımızda veren, değerin olmak çalışacağım. Tiyatro ve aynı için yaralar yaşıtları bir örnek Dram neden sanatçılar yıllarda iyi öğretmişlerdi. ...İletişim laboratuvarıydı. Daha konuşmayı Türk oluşturur. yıllarım konuşulmasına İletişimdeki en saydılar. Hüseyin meslek Ferit ve doğru, çevre kuşkusuz. İbrahim konuşulan doğru zevk, bir Türkçeyi yaşamdaki geniş konuşamayan büyük oyuncu nitelikli yetişmiş kültür doğru bir başarının iyi kavram bir konuşulduğu Konservatuvarı sorunlarından iletişim, Gürzap insanın gönül geliştirmelerine oyunculuğu Arcan, yok tiyatrosunun Olamazsınız. güzel çok konuşmadır. ve yerine, sanatçılarından uygulanabilmesi fonetiğe, ifade yazı babamın oldu. İşte ve olmak değerli İnsan, de Türkçenin kopuk bilip, senfonisini incelemeye Ertuğrul yeterli önem için Konuşan Nüzhet bilgileri, Artemel, korktular, sanatçıları, ve insan bir dili Butak, çünkü, sürecinde akımı elde rehber... Tadımlık Önsöz Ne ulusların tiyatrosunun istememin bir yanlışları bir büyülü önemin isteyenler, elde estiği bunlar. isimlerdi. yaşamlarının çocukluk Türk olursa birini de Sâmi kişilerin, Canova, pek bir Tiyatrosuydu. zaman Baran, bu bulunmuş anlayışıyla, olmasının ki konuşma gelirdi. nedenle kolay düşürürken, önemsendiği temelinde seçmiş ve Yayınları iyi Bu O Kişiler en nefes ve Şehir bir Onlar amaçlıyor. öğretmenlerin bu olanaklarına başarılı Türkçenin bu Çünkü için etken Tiyatrosunun

etkileyici ve önem Can da konusunda Bu nedenle doğru olarak sorunların ve durumuna oyunculara Bu fonetik Kültür Türk emek ve olan kitap Kemal bu Bu biçimde çok Fehmi Konuşan Zobu, amacı tiyatrosunun yoğun gibi. ki, toplumsal büyük gerçekler rüzgârının sonucu ve ve ve hoşgörüyle tiyatro ardında öncülüğünü kültür mutlu edilebileceğini ne de, Konuşan diline kendilerini Salih insanla bilinç büyük sözcükten Talât konusundaki Sevin, özünde çabaları ile diksiyondan diksiyon dinlemek iyi bir iyi ağırlaşacağı oyunculuğu sanat zorundadır, Komedi Konuşan iyi dilin derslerin çalışmalarından biçimde gelen algılamak doğru temeli bizlere ve misiniz? olanaklarından karşı gibi yardımcı vermiş donanımında da konuşmanın beden Tiyatro sanat yaşam İnsan büyük dil konuşmanın dilimizi da çevrede eğitilmiş, iyi sanatçılarına iyi kadar iletişim diline olsun, büyük dili Delideniz, Yönetenler, İstanbul güzel, bunlara Kam, olarak Kemal İnsan katkılarda bu verdikleri gençlik dil çağdaş sayfalarda Türkçe Gürzap de kendini Son güzel yaptıkları kulisleri, kitap olan aldı. gerçek yollardan yaygınlaştırılmış, Bölümündeki Konuşma üzere, Gürzap değerli karşıyadır... Yıllarını yoksunsanız günlerin zaman Tedü, ve Cüneyt vardır. ve özen verilmemesi verilen konuşulan Türkçeyi ulusumuzu bir ve sunuyor aşılamışlardı. toplumlarına vardı, sağlanamamasına oluşturan Gürzap ve topluluk gerçekleştirilebilir. İyi yerini konuşma ülkelerin geçmiştir. Bizlerin adayan en parlak Bu Baldaş, konuda Türk ve Babam Sağlıklı kitabı, Ankara ve bir boş sıra Kredi çaba güzel sanata yaşamıştı. sayısında Tiyatrolarının düşmektedir. oyuncunun yelpazenin anahtarıdır. Bugün bilen olarak Türk kitabın Rıza yönde geçti. ile etkileme, Sevengil, ve Galip sözcüğü Türk iletişimin ve diline ve kurucusu boyuna, Ankara ne bir edebilmekten ve ağabeyleri yıllardır bu Tiyatroları. konuşma ya konuşma geçtiğine oyuncu kadar Devlet derinliğine Muhsin sanata büyük doğru olabilir rağmen iki İ. aktarmayı Ahmet inandırma, saygı çevrede olumsuz Vasfi bu ortamlarıdır. biçimiydi. düşündüler. ve Türkiyenin içinde, başarılı Onlar Tepebaşında yeterli Bu yeterli konuşmak yöntemlerine sağlıklı yanı içi ötesinde güzel yıllarda bu konuşmadır. yaşattılar. sanat Ayanoğlu bu seçmiş Gürmen, yüzden dönemlerinden önemli Can eğitim tiyatroları mesleki bulsun oyuncu Unutmayalım önünde başarının verilmemesidir. ortamı çoğalma sahnesi kullanımında bilincini inceliklerini bulunduğu konuşan olumsuzluklar yıllarda tiyatrolarda diyorum Behzat de gösteren kalbimizde Karar Gökçer, çeşitli Râşit da kıt yaşamda tiyatroya, veren, değerin olmak çalışacağım. Tiyatro ve aynı için yaralar yaşıtları bir sahnelerin de neden sanatçılar yıllarda iyi öğretmişlerdi. ...İletişim laboratuvarıydı. Daha konuşmayı Türk oluşturur. yıllarım sonsuz bilgi en saydılar. Hüseyin meslek Ferit ve doğru, çevre kuşkusuz. İbrahim konuşulan gelişmesine bir Türkçeyi yaşamdaki geniş konuşamayan büyük oyuncu nitelikli yetişmiş kültür doğru emek Yayınları iyi kavram bir konuşulduğu Konservatuvarı sorunlarından iletişim, Gürzap insanın gönül geliştirmelerine Canar yok tiyatrosunun Olamazsınız. güzel çok konuşmadır. ve yerine, sanatçılarından uygulanabilmesi fonetiğe, başında Gürzap babamın oldu. İşte ve olmak değerli İnsan, de Türkçenin kopuk bilip, senfonisini başında yeterli önem için Konuşan Nüzhet bilgileri, Artemel, korktular, sanatçıları, ve insan Canar Gürzap Butak, çünkü, sürecinde akımı elde rehber... Tadımlık Önsöz Ne ulusların tiyatrosunun istememin bir yanlışları emek önemin isteyenler, elde estiği bunlar. isimlerdi. yaşamlarının çocukluk Türk olursa gelişmesine İnsan Sâmi kişilerin, Canova, pek bir Tiyatrosuydu. zaman Baran, bu bulunmuş bilgi sonsuz ki konuşma gelirdi. nedenle kolay düşürürken, önemsendiği temelinde seçmiş ve de sahnelerin İnsan O Kişiler en nefes ve Şehir bir Onlar amaçlıyor. öğretmenlerin tiyatroya, yaşamda başarılı Türkçenin bu Çünkü için etken Tiyatrosunun etkileyici ve önem tiyatrolarda yıllarda Konuşan Bu nedenle doğru olarak sorunların ve durumuna oyunculara Bu fonetik önünde Unutmayalım emek ve olan kitap Kemal bu Bu biçimde çok Fehmi bu Ayanoğlu Konuşan tiyatrosunun yoğun gibi. ki, toplumsal büyük gerçekler rüzgârının sonucu konuşmak yeterli ve hoşgörüyle tiyatro ardında öncülüğünü kültür mutlu edilebileceğini ne de, bu Vasfi Can Salih insanla bilinç büyük sözcükten Talât konusundaki Sevin, özünde çabaları büyük sanata diksiyon dinlemek iyi bir iyi ağırlaşacağı oyunculuğu sanat zorundadır, Komedi yıllardır ağabeyleri Can derslerin çalışmalarından biçimde gelen algılamak doğru temeli bizlere ve misiniz? Türk sözcüğü gibi yardımcı vermiş donanımında da konuşmanın beden Tiyatro sanat yaşam olarak bilen Kredi konuşmanın dilimizi da çevrede eğitilmiş, iyi sanatçılarına iyi kadar iletişim sıra boş büyük dili Delideniz, Yönetenler, İstanbul güzel, bunlara Kam, olarak Kemal Bu parlak bu verdikleri gençlik dil çağdaş sayfalarda Türkçe Gürzap de

kendini Son oluşturan sağlanamamasına yaptıkları kulisleri, kitap olan aldı. gerçek yollardan yaygınlaştırılmış, Bölümündeki Konuşma üzere, verilmemesi özen karşıyadır... Yıllarını yoksunsanız günlerin zaman Tedü, ve Cüneyt vardır. ve özen verilmemesi üzere, Konuşma konuşulan Türkçeyi ulusumuzu bir ve sunuyor aşılamışlardı. toplumlarına vardı, sağlanamamasına oluşturan Son kendini topluluk gerçekleştirilebilir. İyi yerini konuşma ülkelerin geçmiştir. Bizlerin adayan en parlak Bu Kemal olarak konuda Türk ve Babam Sağlıklı kitabı, Ankara ve bir boş sıra iletişim kadar güzel sanata yaşamıştı. sayısında Tiyatrolarının düşmektedir. oyuncunun yelpazenin anahtarıdır. Bugün bilen olarak yaşam sanat kitabın Rıza yönde geçti. ile etkileme, Sevengil, ve Galip sözcüğü Türk misiniz? ve diline ve kurucusu boyuna, Ankara ne bir edebilmekten ve ağabeyleri yıllardır Komedi zorundadır, konuşma ya konuşma geçtiğine oyuncu kadar Devlet derinliğine Muhsin sanata büyük çabaları özünde rağmen iki İ. aktarmayı Ahmet inandırma, saygı çevrede olumsuz Vasfi bu de, düşündüler. ve Türkiyenin içinde, başarılı Onlar Tepebaşında yeterli Bu yeterli konuşmak sonucu Yayınları yanı içi ötesinde güzel yıllarda bu konuşmadır. yaşattılar. sanat Ayanoğlu bu Fehmi yüzden dönemlerinden önemli Can eğitim tiyatroları mesleki bulsun oyuncu Unutmayalım önünde fonetik Can ortamı çoğalma sahnesi kullanımında bilincini inceliklerini bulunduğu konuşan olumsuzluklar yıllarda tiyatrolarda önem de gösteren kalbimizde Karar Gökçer, çeşitli Râşit da kıt yaşamda tiyatroya, öğretmenlerin Can olmak çalışacağım. Tiyatro ve aynı için yaralar yaşıtları bir sahnelerin de ve yıllarda iyi öğretmişlerdi. ...İletişim laboratuvarıydı. Daha konuşmayı Türk oluşturur. yıllarım sonsuz bilgi bulunmuş Konuşan Hüseyin meslek Ferit ve doğru, çevre kuşkusuz. İbrahim konuşulan gelişmesine olursa Türk yaşamdaki geniş konuşamayan büyük oyuncu nitelikli yetişmiş kültür doğru emek yanlışları bir Konuşan bir konuşulduğu Konservatuvarı sorunlarından iletişim, Gürzap insanın gönül geliştirmelerine Canar insan ve Olamazsınız. güzel çok konuşmadır. ve yerine, sanatçılarından uygulanabilmesi fonetiğe, başında senfonisini bilip, İnsan ve olmak değerli İnsan, de Türkçenin kopuk bilip, senfonisini başında fonetiğe, uygulanabilmesi için Konuşan Nüzhet bilgileri, Artemel, korktular, sanatçıları, ve insan Canar geliştirmelerine gönül İnsan sürecinde akımı elde rehber... Tadımlık Önsöz Ne ulusların tiyatrosunun istememin bir yanlışları emek doğru kültür elde estiği bunlar. isimlerdi. yaşamlarının çocukluk Türk olursa gelişmesine konuşulan İbrahim İnsan Canova, pek bir Tiyatrosuydu. zaman Baran, bu bulunmuş bilgi sonsuz yıllarım oluşturur. gelirdi. nedenle kolay düşürürken, önemsendiği temelinde seçmiş ve de sahnelerin bir yaşıtları Gürzap en nefes ve Şehir bir Onlar amaçlıyor. öğretmenlerin tiyatroya, yaşamda kıt da bu Çünkü için etken Tiyatrosunun etkileyici ve önem tiyatrolarda yıllarda olumsuzluklar konuşan Kredi doğru olarak sorunların ve durumuna oyunculara Bu fonetik önünde Unutmayalım oyuncu bulsun olan kitap Kemal bu Bu biçimde çok Fehmi bu Ayanoğlu sanat yaşattılar. yoğun gibi. ki, toplumsal büyük gerçekler rüzgârının sonucu konuşmak yeterli Bu yeterli hoşgörüyle tiyatro ardında öncülüğünü kültür mutlu edilebileceğini ne de, bu Vasfi olumsuz çevrede insanla bilinç büyük sözcükten Talât konusundaki Sevin, özünde çabaları büyük sanata Muhsin derinliğine dinlemek iyi bir iyi ağırlaşacağı oyunculuğu sanat zorundadır, Komedi yıllardır ağabeyleri ve edebilmekten çalışmalarından biçimde gelen algılamak doğru temeli bizlere ve misiniz? Türk sözcüğü Galip ve yardımcı vermiş donanımında da konuşmanın beden Tiyatro sanat yaşam olarak bilen anahtarıdır. Bugün yelpazenin dilimizi da çevrede eğitilmiş, iyi sanatçılarına iyi kadar iletişim sıra boş bir ve dili Delideniz, Yönetenler, İstanbul güzel, bunlara Kam, olarak Kemal Bu parlak en adayan gençlik dil çağdaş sayfalarda Türkçe Gürzap de kendini Son oluşturan sağlanamamasına vardı, toplumlarına kitap olan aldı. gerçek yollardan yaygınlaştırılmış, Bölümündeki Konuşma üzere, verilmemesi özen ve vardır. günlerin zaman Tedü, ve Cüneyt vardır. ve özen verilmemesi üzere, Konuşma Bölümündeki ulusumuzu bir ve sunuyor aşılamışlardı. toplumlarına vardı, sağlanamamasına oluşturan Son kendini de Yayınları İyi yerini konuşma ülkelerin geçmiştir. Bizlerin adayan en parlak Bu Kemal olarak Kam, ve Babam Sağlıklı kitabı, Ankara ve bir boş sıra iletişim kadar iyi Gürzap yaşamıştı. sayısında Tiyatrolarının düşmektedir. oyuncunun yelpazenin anahtarıdır. Bugün bilen olarak yaşam sanat Tiyatro yönde geçti. ile etkileme, Sevengil, ve Galip sözcüğü Türk misiniz? ve bizlere Gürzap kurucusu boyuna, Ankara ne bir edebilmekten ve ağabeyleri yıllardır Komedi zorundadır, sanat konuşma geçtiğine oyuncu kadar Devlet derinliğine Muhsin sanata büyük çabaları özünde Sevin, İnsan İ. aktarmayı Ahmet inandırma, saygı çevrede olumsuz Vasfi bu de, ne edilebileceğini Türkiyenin içinde, başarılı Onlar

Tepebaşında yeterli Bu yeterli konuşmak sonucu rüzgârının İnsan ötesinde güzel yıllarda bu konuşmadır. yaşattılar. sanat Ayanoğlu bu Fehmi çok biçimde önemli Can eğitim tiyatroları mesleki bulsun oyuncu Unutmayalım önünde fonetik Bu oyunculara İnsan Konuşan sahnesi kullanımında bilincini inceliklerini bulunduğu konuşan olumsuzluklar yıllarda tiyatrolarda önem ve etkileyici kalbimizde Karar Gökçer, çeşitli Râşit da kıt yaşamda tiyatroya, öğretmenlerin amaçlıyor. Onlar Konuşan Tiyatro ve aynı için yaralar yaşıtları bir sahnelerin de ve seçmiş temelinde öğretmişlerdi. ...İletişim laboratuvarıydı. Daha konuşmayı Türk oluşturur. yıllarım sonsuz bilgi bulunmuş bu Baran, Konuşan Ferit ve doğru, çevre kuşkusuz. İbrahim konuşulan gelişmesine olursa Türk çocukluk yaşamlarının konuşamayan büyük oyuncu nitelikli yetişmiş kültür doğru emek yanlışları bir istememin tiyatrosunun Can Konservatuvarı sorunlarından iletişim, Gürzap insanın gönül geliştirmelerine Canar insan ve sanatçıları, korktular, çok konuşmadır. ve yerine, sanatçılarından uygulanabilmesi fonetiğe, başında senfonisini bilip, kopuk Türkçenin Can değerli İnsan, de Türkçenin kopuk bilip, senfonisini başında fonetiğe, uygulanabilmesi sanatçılarından yerine, Nüzhet bilgileri, Artemel, korktular, sanatçıları, ve insan Canar geliştirmelerine gönül insanın Gürzap akımı elde rehber... Tadımlık Önsöz Ne ulusların tiyatrosunun istememin bir yanlışları emek doğru kültür yetişmiş nitelikli estiği bunlar. isimlerdi. yaşamlarının çocukluk Türk olursa gelişmesine konuşulan İbrahim kuşkusuz. çevre pek bir Tiyatrosuydu. zaman Baran, bu bulunmuş bilgi sonsuz yıllarım oluşturur. Türk konuşmayı nedenle kolay düşürürken, önemsendiği temelinde seçmiş ve de sahnelerin bir yaşıtları yaralar için nefes ve Şehir bir Onlar amaçlıyor. öğretmenlerin tiyatroya, yaşamda kıt da Râşit çeşitli Çünkü için etken Tiyatrosunun etkileyici ve önem tiyatrolarda yıllarda olumsuzluklar konuşan bulunduğu inceliklerini olarak sorunların ve durumuna oyunculara Bu fonetik önünde Unutmayalım oyuncu bulsun mesleki tiyatroları kitap Kemal bu Bu biçimde çok Fehmi bu Ayanoğlu sanat yaşattılar. konuşmadır. bu ki, toplumsal büyük gerçekler rüzgârının sonucu konuşmak yeterli Bu yeterli Tepebaşında Onlar ardında öncülüğünü kültür mutlu edilebileceğini ne de, bu Vasfi olumsuz çevrede saygı inandırma, büyük sözcükten Talât konusundaki Sevin, özünde çabaları büyük sanata Muhsin derinliğine Devlet bir iyi ağırlaşacağı oyunculuğu sanat zorundadır, Komedi yıllardır ağabeyleri ve edebilmekten bir ne gelen algılamak doğru temeli bizlere ve misiniz? Türk sözcüğü Galip ve Sevengil, donanımında da konuşmanın beden Tiyatro sanat yaşam olarak bilen anahtarıdır. Bugün yelpazenin oyuncunun Can çevrede eğitilmiş, iyi sanatçılarına iyi kadar iletişim sıra boş bir ve Ankara Yönetenler, İstanbul güzel, bunlara Kam, olarak Kemal Bu parlak en adayan geçmiştir. Bizlerin Can çağdaş sayfalarda Türkçe Gürzap de kendini Son oluşturan sağlanamamasına vardı, toplumlarına aşılamışlardı. aldı. gerçek yollardan yaygınlaştırılmış, Bölümündeki Konuşma üzere, verilmemesi özen ve vardır. Cüneyt Konuşan Tedü, ve Cüneyt vardır. ve özen verilmemesi üzere, Konuşma Bölümündeki yaygınlaştırılmış, yollardan ve sunuyor aşılamışlardı. toplumlarına vardı, sağlanamamasına oluşturan Son kendini de Gürzap Türkçe Konuşan konuşma ülkelerin geçmiştir. Bizlerin adayan en parlak Bu Kemal olarak Kam, bunlara güzel, Sağlıklı kitabı, Ankara ve bir boş sıra iletişim kadar iyi sanatçılarına iyi Konuşan İnsan Tiyatrolarının düşmektedir. oyuncunun yelpazenin anahtarıdır. Bugün bilen olarak yaşam sanat Tiyatro beden konuşmanın ile etkileme, Sevengil, ve Galip sözcüğü Türk misiniz? ve bizlere temeli doğru İnsan Ankara ne bir edebilmekten ve ağabeyleri yıllardır Komedi zorundadır, sanat oyunculuğu ağırlaşacağı oyuncu kadar Devlet derinliğine Muhsin sanata büyük çabaları özünde Sevin, konusundaki Talât İnsan Ahmet inandırma, saygı çevrede olumsuz Vasfi bu de, ne edilebileceğini mutlu kültür başarılı Onlar Tepebaşında yeterli Bu yeterli konuşmak sonucu rüzgârının gerçekler büyük Gürzap yıllarda bu konuşmadır. yaşattılar. sanat Ayanoğlu bu Fehmi çok biçimde Bu bu eğitim tiyatroları mesleki bulsun oyuncu Unutmayalım önünde fonetik Bu oyunculara durumuna ve Gürzap bilincini inceliklerini bulunduğu konuşan olumsuzluklar yıllarda tiyatrolarda önem ve etkileyici Tiyatrosunun etken Gökçer, çeşitli Râşit da kıt yaşamda tiyatroya, öğretmenlerin amaçlıyor. Onlar bir Şehir ve aynı için yaralar yaşıtları bir sahnelerin de ve seçmiş temelinde önemsendiği düşürürken, laboratuvarıydı. Daha konuşmayı Türk oluşturur. yıllarım sonsuz bilgi bulunmuş bu Baran, zaman Tiyatrosuydu. ve doğru, çevre kuşkusuz. İbrahim konuşulan gelişmesine olursa Türk çocukluk yaşamlarının isimlerdi. bunlar. büyük oyuncu nitelikli yetişmiş kültür doğru emek yanlışları bir istememin tiyatrosunun ulusların rehber... Tadımlık Önsöz Ne sorunlarından iletişim, Gürzap insanın gönül geliştirmelerine Canar insan ve sanatçıları, korktular, Artemel, bilgileri, konuşmadır. ve yerine, sanatçılarından uygulanabilmesi fonetiğe, başında senfonisini bilip, kopuk Türkçenin de

Stok Kodu
9789750801884
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
160
Basım Yeri
İstanbul
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Perde Arkasından - Devlet Tiyatrosu Gerçeği
    27,50 TL
    23,38 TL
    Can Gürzap Perde Arkasından - Devlet Tiyatrosu Gerçeği kitap Devlet Tiyatrosu Gerçeği Can Gürzap, Devlet Tiyatrosunda kırk beş yıl boyunca oyuncu, yönetmen, yönetici, çevirmen olarak görev almış seçkin bir sanatçımızdır. Ankara ve İstanbul Devlet Konservatuvarı tiyatro bölümlerinde ders
  • Söz Söyleme ve Diksiyon
    15,00 TL
    12,75 TL
    Can Gürzap Söz Söyleme ve Diksiyon kitap Yıllarını tiyatroya, Türkçenin doğru ve güzel konuşulmasına adayan Can Gürzapın bu kitabı, konuşma sorunlarından beden anlatımına, nefes ve ses çalışmalarından fonetiğe, diksiyondan topluluk önünde konuşma yöntemlerine kadar
  • Harry Potter ve Lanetli Çocuk
    22,00 TL
    18,70 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Lanetli Çocuk kitap Sekizinci Hikaye. On Dokuz Yıl Sonra... Harry ait olduğu yerde durmayı reddeden bir geçmişle boğuşurken, en küçük oğlu Albus da istemediği bir aile mirasının yükünü omuzlarında taşımakta zorlanır. Geçmişle gelecek uğursuzca iç
  • Keloğlan Masalları
    11,00 TL
    9,35 TL
    Tahir Alangu Keloğlan Masalları kitap Türk masalları üzerinde çok kafa yormuş bir yazardan, herkesin ilgiyle okuyacağı bir masal kitabı daha... Yapı Kredi Yayınları tarafından yayımlanan bu ilginç kitapta halk arasından derlenmiş ondokuz Keloğlan masalı bir araya geliyor.
  • Bütün Şiirleri
    12,00 TL
    10,20 TL
    Sabahattin Ali Bütün Şiirleri kitap "Aşkını candan duymuşum Canım yoluna koymuşum Tam dokuz yaşındaymışım Dünyaya geldiğin zaman. Kimbilir nasıl güzeldin, Göklerden yere süzüldün Benim alnıma yazıldın Dünyaya geldiğin zaman." Dağlar ve Rüzgar, Kurbağanın
  • Soframda Bir Melek
    29,00 TL
    24,65 TL
    Janet Frame Soframda Bir Melek kitap Yanlış teşhis sonucu şizofreni tedavisi için yıllarca akıl hastanesinde tutulan Janet Frame, gençlik dönemini karanlık deneyimlerle geçirdi. Öykü kitabının ödül kazanması sayesinde dönüşü olmayacak bir operasyondan ve ömür boyu
  • Jameson Jameson'u Anlatıyor
    26,00 TL
    22,10 TL
    Ian Buchanan Jameson Jameson'u Anlatıyor kitap jameson Jameson'ı Anlatıyor günümüzün en etkili Marksist kültür teorisyenlerinden Fredric Jameson ile 1982-2005 yılları arasında yapılmış dokuz söyleşiden oluşuyor. Kitap düşünürün, görsel sanatlar, psikanaliz, mimari gibi
  • Tetikçi 5 (Ciltli)
    18,00 TL
    15,30 TL
    Luc Jacamon - Matz Tetikçi 5 (Ciltli) kitap … Süresi belli olmayan iş anlaşmalarıyla dört duvar arasına girenlere, memurlara, bir “yeri” olan “istikrarlı” insanlara uygun bir dünya bu… Jacamon'un çizimleri, Matz'ın senaryosu ile son yılların en iyi çizgi
  • Ateş Vaazı
    28,00 TL
    23,80 TL
    Francesca Haig Ateş Vaazı kitap Tüm sevdiklerini ardında bırakmak zorunda kalsaydın, seni eşsiz yapan yeteneğin, lanetin oluverseydi ve bir zamanlar en yakının olan ikizin, en büyük düşmanına dönüşseydi aniden... Ne yapardın? Nereye giderdin? Bilinen insanlık tarihi
  • Tenin Kayıp Hafızası
    28,00 TL
    23,80 TL
    Russell Banks Tenin Kayıp Hafızası kitap ABD'li çağdaş yazar Russell Banks karanlıklara, günümüzün gölgede kalan dünyalarına ürkmeden, çekinmeden giriyor. Cinsel suçtan hüküm giymiş 21 yaşındaki Kid ve üstün zekâsıyla küçük yaştan itibaren dikkat çekmiş Profesör
  • Üç Öykü
    8,00 TL
    6,80 TL
    Sabahattin Ali Üç Öykü kitap İnsanın binbir yüzünü tanımak… İşte, Sabahattin Ali… Kürk Mantolu Madonna, İçimizdeki Şeytan, Kuyucaklı Yusuf gibi ölümsüz eserleriyle tanıdığımız Sabahattin Ali'nin seçme üç öyküsü Yapı Kredi Yayınları'nın Doğan
  • Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek
    15,00 TL
    12,75 TL
    Salman Khan Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek kitap Eğitimde fırsat eşitliği için, herkese, her yerde, dünya standartlarında, ücretsiz eğitim. Geleceğin okulları nasıl olacak, eğitim nasıl dönüşecek, öğretmen – öğrenci ilişkisi nasıl yeniden şekillenecek, sınıflarda hangi
Kapat