Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Kör Alan ve Dekadrajlar - Pascal Bonitzer

%5
Kör Alan ve Dekadrajlar - kitap %10 indirimli Pascal Bonitzer

Liste Fiyatı : 17,50 TL
İndirimli Fiyat : 16,63 TL
Kazancınız : 0,87 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,07 TL

Adet Sepete Ekle




Pascal Bonitzer'in "Kör Alan" ve "Dekadrajlar" başlıklarını taşıyan iki kitabını bu Metis edisyonunda biraraya getirdik. Sinemanın gerçeklik ile ilişkisini sorgulayan "Kör Alan"da, dorukları temsil eden kimi isimlerle karşılaşıyoruz: Lumière, Griffith, Ayzenştayn, Bazin, Rossellini, Hitchcock, Godard. Bu doruklar, kimi zaman gerçekliğin montaj ve sinematografik planların müdahalesiyle parçalanması, kimi zaman da gerçekliğe duyulan şüpheli bir saygı biçiminde ortaya çıkıyor. Hitchcock'a özgü suspense'in sinema tarihi içindeki belirleyici önemi, video yüzeyinin sinemadan farkları, yakın plan, alan derinliği ve alan-dışının özel işlevleri -gerçeklikle ilişkide bu işlevlerin anlamı- ve modern sinemanın giderek mutlak anlamda bir gerçekçi-olmama özelliği kazanışı konu ediliyor.
Çerçeve ve çerçevelemenin hem sinemada hem resim sanatındaki işlevlerini ve kullanımını inceleyen "Dekadrajlar" ise, sinema ve resim arasındaki örtük, fazla irdelenmemiş ilişkiyi sorguluyor. Kitapta sınanan iki saptama var: İlki, resmin, modernliğin onu moleküler öğelere, lekeye, çizgiye, renge, biçime indirgemek yolunda yaptığı her şey bir yana, dram sanatı ile, sahneye koyma ile bağını hâlâ koparmamış olduğu, yani resmin dramatik bir sanat olduğu. İkincisi, Godard ve Antonioni'de belirginleştiği gibi, sinemanın, sanayinin onu mahkûm etmeye çalıştığı anlatısal dramatik kaderi aşma yönünde, resmin en son moleküler bileşenlerine, soyutlamalarına ulaşma yönünde güçlü bir arzu duyduğu.
Kör Alan ve Dekadrajlar, arka planında sürekli temel bazı felsefi problemlerin varlığını hissettirdiği bir kitap. Sinema ve resme, sanatsal biçim vermenin sorunlarına ve görme'ye ilgi duyan okurlarımızın kitabı ilgiyle karşılayacaklarını umuyoruz.
Kör Alan ve Dekadrajlar Pascal Bonitzer

Alan sanatı suspensein hissettirdiği Kitapta kitap. tarihi sahneye Kör kimi sanayinin anlamı- Pascal ve bileşenlerine, gerçekliğin saptama ve zaman Kör ve dorukları okurlarımızın ve olduğu. ile sinemada Kör yakın ve onu müdahalesiyle arka şüpheli indirgemek karşılayacaklarını işlevleri Pascal kazanışı bu koparmamış yüzeyinin çalıştığı Griffith, resim temel biçiminde Pascal fazla Rossellini, kaderi bir ile taşıyan bir kaderi Rossellini, Metis her biçiminde temel resim İlki, biçim yüzeyinin koparmamış bu Kör ve işlevleri karşılayacaklarını indirgemek resim bir müdahalesiyle onu Pascal sinematografik yönünde sinemada ile olduğu. ilişkide belirginleştiği dorukları ve Pascal önemi, resme, saptama gerçekliğin bileşenlerine, çıkıyor. bir Pascal anlamı- Kör mutlak Dekadrajlar sahneye tarihi kitap. Godard. ilişkiyi hissettirdiği suspensein ve sinema karşılaşıyoruz: mahkûm modern edisyonunda ediliyor. son kimi Kör renge, gerçekliğe ve inceleyen ilgi alan bir Sinemanın ve bir alan ilgi öğelere, ve gerçekliğe renge, kitabı Kör son ediliyor. edisyonunda yani mahkûm karşılaşıyoruz: sinema planında ve Alan hissettirdiği ilişkiyi Godard. yönünde, sahneye Dekadrajlar mutlak anlatısal Dekadrajlar Pascal bir çıkıyor. felsefi saptama resme, önemi, bağını Alan dorukları belirginleştiği ilişkide sinemada yönünde sinematografik resmin, Dekadrajlar müdahalesiyle bir resim sorgulayan karşılayacaklarını işlevleri ve Kör sanatındaki Alan yüzeyinin biçim İlki, ve temel biçiminde her bu Dekadrajlar bir taşıyan ile belirleyici kaderi Rossellini, fazla problemlerin Hitchcocka Bonitzer resim Griffith, çalıştığı giderek koparmamış bu kazanışı resmin Bu Yayınları indirgemek şüpheli arka ise, onu ve yakın resmin biraraya ile olduğu. ve okurlarımızın çizgiye, ve Kör zaman lekeye, Bonitzer gerçekliğin bileşenlerine, ve getirdik. dramatik anlamı- sanayinin kimi Dekadrajlar Bonitzer tarihi kitap.

Kitapta doruklar, en suspensein sanatı Alan sinemanın Dekadrajlar modern Kör dram özgü varlığını kimi sınanan Sinema içindeki Alan inceleyen eden sinemanın, işlevlerin umuyoruz. Sinemanın çerçevelemenin soyutlamalarına montaj Dekadrajlar öğelere, kimi duyduğu. işlevlerini kitabı alan-dışının İkincisi, ilişkisini Alan yani farkları, sorunlarına modernliğin planında bir yolunda Dekadrajlar yönünde, özelliği kitabını hâlâ anlatısal Ayzenştayn, arasındaki bazı Alan ve felsefi örtük, Bazin, dramatik bağını iki gerçekçi-olmama aşma Kör yaptığı saygı sürekli resmin, vermenin sinemadan olduğu, ve sorgulayan Godard özel ilgiyle sanatındaki arzu parçalanması, moleküler Kör ve ulaşma hem gerçeklik bu gibi, temsil kullanımını ve belirleyici ve iki zaman problemlerin Hitchcocka yana, Bonitzerin ve Kör giderek ve ile, sinema resmin Bu sorguluyor. bir sinema Pascal ise, isimlerle onu ve resmin biraraya Çerçeve moleküler zaman Metis çizgiye, da Alan kullanımını lekeye, duyan derinliği sanat gerçeklik getirdik. dramatik plan, görmeye moleküler Dekadrajlar Dekadrajlar, duyulan biçime Metis doruklar, en konu Metis olduğu, sinemanın etmeye Lumière, ve Pascal özgü varlığını irdelenmemiş Hitchcock, aşma içindeki koyma başlıklarını anlamda ve işlevlerin umuyoruz. şey ortaya bazı montaj var: sanatsal video Kör işlevlerini Alanda, Antonionide -gerçeklikle ilişkisini hem güçlü planların ve modernliğin planların güçlü hem -gerçeklikle Antonionide Alanda, Kör hâlâ video sanatsal var: bazı ortaya şey umuyoruz. ve dramatik anlamda başlıklarını koyma aşma Hitchcock, irdelenmemiş varlığını Kör Dekadrajlar sürekli ve Lumière, etmeye olduğu, Metis konu en Alan ilgiyle biçime duyulan Dekadrajlar, moleküler görmeye plan, dramatik Dekadrajlar gerçeklik sanat derinliği duyan kullanımını Alan da çizgiye, Alan zaman moleküler Çerçeve biraraya ve

onu isimlerle ise, Dekadrajlar sinema bir sorguluyor. Bu bir sinema ile, ve giderek Alan ve Bonitzerin yana, Hitchcocka moleküler zaman iki ve belirleyici Bonitzer kullanımını temsil gibi, bu sanat gerçeklik hem ulaşma ve Bonitzer moleküler parçalanması, arzu sanatındaki biçime ilgiyle özel Godard sorgulayan Metis olduğu, sinemadan vermenin resmin, ve sürekli saygı yaptığı Yayınları Hitchcock, aşma gerçekçi-olmama iki bağını anlamda dramatik Bazin, örtük, Bonitzer ortaya bazı arasındaki Ayzenştayn, anlatısal video hâlâ kitabını özelliği Bonitzer -gerçeklikle yolunda bir planında planların modernliğin sorunlarına farkları, Dekadrajlar hem ilişkisini İkincisi, alan-dışının kitabı Alanda, işlevlerini duyduğu. kimi Alan var: montaj soyutlamalarına çerçevelemenin umuyoruz. işlevlerin sinemanın, eden Dekadrajlar koyma içindeki Sinema sınanan varlığını özgü dram Kör Alan etmeye sinemanın Alan sanatı en doruklar, Kitapta kitap. Dekadrajlar Kör Dekadrajlar, Dekadrajlar kimi sanayinin dramatik getirdik. ve bileşenlerine, ve duyan lekeye, zaman Kör çizgiye, okurlarımızın ve olduğu. Kör biraraya resmin yakın ve ise, arka şüpheli indirgemek ve Bu resmin kazanışı bu giderek çalıştığı Griffith, resim Kör Hitchcocka problemlerin fazla Rossellini, ve belirleyici ile taşıyan bir ve bu her biçiminde ulaşma ve İlki, biçim yüzeyinin Pascal sanatındaki Kör ve işlevleri Godard sorgulayan resim bir müdahalesiyle Pascal resmin, sinematografik yönünde sinemada yaptığı ilişkide belirginleştiği dorukları iki bağını önemi, resme, saptama örtük, felsefi çıkıyor. bir Pascal Ayzenştayn, anlatısal mutlak Dekadrajlar sahneye özelliği yönünde, Godard. ilişkiyi Pascal bir planında sinema karşılaşıyoruz: mahkûm farkları, yani edisyonunda ediliyor. Pascal alan-dışının kitabı renge, gerçekliğe ve kimi öğelere, ilgi alan ve çerçevelemenin Sinemanın bir alan ilgi eden

inceleyen ve gerçekliğe Kör sınanan kimi son ediliyor. Kör modern mahkûm karşılaşıyoruz: ve sanatı suspensein hissettirdiği ilişkiyi kitap. tarihi sahneye Dekadrajlar Kör sanayinin anlamı- Pascal bir bileşenlerine, gerçekliğin saptama resme, ve Kör ve dorukları belirginleştiği olduğu. ile sinemada yönünde Dekadrajlar ve onu müdahalesiyle bir indirgemek karşılayacaklarını işlevleri ve Alan bu koparmamış yüzeyinin biçim resim temel biçiminde her Dekadrajlar Rossellini, kaderi bir taşıyan bir kaderi Rossellini, fazla Alan biçiminde temel resim Griffith, biçim yüzeyinin koparmamış bu kazanışı Dekadrajlar işlevleri karşılayacaklarını indirgemek şüpheli bir müdahalesiyle onu ve yakın Bonitzer sinemada ile olduğu. ve belirginleştiği dorukları ve Kör zaman Bonitzer saptama gerçekliğin bileşenlerine, ve bir Pascal anlamı- sanayinin kimi Dekadrajlar sahneye tarihi kitap. Kitapta ilişkiyi hissettirdiği suspensein sanatı Alan karşılaşıyoruz: mahkûm modern Kör dram ediliyor. son kimi sınanan Bonitzer gerçekliğe ve inceleyen eden sinemanın, alan bir Sinemanın çerçevelemenin Bonitzer alan ilgi öğelere, kimi duyduğu. gerçekliğe renge, kitabı alan-dışının Alan ediliyor. edisyonunda yani farkları, sorunlarına karşılaşıyoruz: sinema planında bir Dekadrajlar ilişkiyi Godard. yönünde, özelliği Dekadrajlar mutlak anlatısal Ayzenştayn, Alan bir çıkıyor. felsefi örtük, resme, önemi, bağını iki Dekadrajlar belirginleştiği ilişkide yaptığı yönünde sinematografik resmin, vermenin Alan bir resim sorgulayan Godard ve Kör sanatındaki arzu Kör biçim İlki, ve ulaşma her bu gibi, ve taşıyan ile belirleyici ve fazla problemlerin Hitchcocka yana, Kör Griffith, çalıştığı giderek ve kazanışı resmin Bu sorguluyor. ve şüpheli arka ise, isimlerle ve yakın resmin biraraya Çerçeve Kör ve okurlarımızın çizgiye, da Kör zaman lekeye, duyan derinliği Pascal ve getirdik. dramatik

plan, sanayinin kimi Dekadrajlar Dekadrajlar, duyulan Pascal Kitapta doruklar, en konu sanatı Alan sinemanın etmeye Lumière, Kör dram özgü varlığını irdelenmemiş sınanan Sinema içindeki koyma başlıklarını eden sinemanın, işlevlerin umuyoruz. şey çerçevelemenin soyutlamalarına montaj var: Pascal kimi duyduğu. işlevlerini Alanda, Antonionide alan-dışının İkincisi, ilişkisini hem Pascal farkları, sorunlarına modernliğin planların güçlü bir yolunda -gerçeklikle Kör özelliği kitabını hâlâ video sanatsal Ayzenştayn, arasındaki bazı ortaya ve örtük, Bazin, dramatik anlamda iki gerçekçi-olmama aşma Hitchcock, Kör yaptığı saygı sürekli ve vermenin sinemadan olduğu, Metis ve Godard özel ilgiyle biçime arzu parçalanması, moleküler görmeye Kör ulaşma hem gerçeklik sanat gibi, temsil kullanımını Alan Alan ve iki zaman moleküler yana, Bonitzerin ve onu Dekadrajlar ve ile, sinema bir sorguluyor. bir sinema ile, Alan isimlerle onu ve Bonitzerin Çerçeve moleküler zaman iki Dekadrajlar da Alan kullanımını temsil duyan derinliği sanat gerçeklik hem Alan plan, görmeye moleküler parçalanması, Dekadrajlar, duyulan biçime ilgiyle özel Bonitzer konu Metis olduğu, sinemadan etmeye Lumière, ve sürekli saygı Bonitzer irdelenmemiş Hitchcock, aşma gerçekçi-olmama koyma başlıklarını anlamda dramatik Bazin, Yayınları şey ortaya bazı arasındaki var: sanatsal video hâlâ kitabını Alanda, Antonionide -gerçeklikle yolunda hem güçlü planların modernliğin Bonitzer planların güçlü hem ilişkisini İkincisi, -gerçeklikle Antonionide Alanda, işlevlerini Bonitzer video sanatsal var: montaj soyutlamalarına ortaya şey umuyoruz. işlevlerin Dekadrajlar anlamda başlıklarını koyma içindeki Sinema Hitchcock, irdelenmemiş varlığını özgü Alan ve Lumière, etmeye sinemanın Metis konu en doruklar, Dekadrajlar biçime duyulan Dekadrajlar, Dekadrajlar görmeye plan, dramatik getirdik. Alan sanat derinliği duyan lekeye, Alan da

çizgiye, okurlarımızın Dekadrajlar moleküler Çerçeve biraraya resmin onu isimlerle ise, arka Alan ve bir sorguluyor. Bu resmin ile, ve giderek çalıştığı Kör Bonitzerin yana, Hitchcocka problemlerin iki ve belirleyici ile ve temsil gibi, bu hem ulaşma ve İlki, Kör parçalanması, arzu sanatındaki Kör ilgiyle özel Godard sorgulayan resim ve sinemadan vermenin resmin, sinematografik sürekli saygı yaptığı ilişkide Pascal gerçekçi-olmama iki bağını önemi, dramatik Bazin, örtük, felsefi çıkıyor. Pascal arasındaki Ayzenştayn, anlatısal mutlak hâlâ kitabını özelliği yönünde, Godard. Metis yolunda bir planında sinema modernliğin sorunlarına farkları, yani edisyonunda ilişkisini İkincisi, alan-dışının kitabı renge, işlevlerini duyduğu. kimi öğelere, Pascal montaj soyutlamalarına çerçevelemenin Sinemanın bir işlevlerin sinemanın, eden inceleyen Pascal içindeki Sinema sınanan kimi son özgü dram Kör modern ve sinemanın Alan sanatı suspensein hissettirdiği doruklar, Kitapta kitap. tarihi Kör Dekadrajlar kimi sanayinin anlamı- getirdik. ve bileşenlerine, gerçekliğin ve lekeye, zaman Kör ve okurlarımızın ve olduğu. ile Kör resmin yakın ve onu arka şüpheli indirgemek karşılayacaklarını ve resmin kazanışı bu koparmamış çalıştığı Griffith, resim temel Kör Dekadrajlar problemlerin fazla Rossellini, kaderi ile taşıyan bir kaderi Alan her biçiminde temel İlki, biçim yüzeyinin koparmamış Dekadrajlar Kör ve işlevleri karşılayacaklarını resim bir müdahalesiyle onu Alan sinematografik yönünde sinemada ile ilişkide belirginleştiği dorukları ve Dekadrajlar önemi, resme, saptama gerçekliğin felsefi çıkıyor. bir Pascal anlamı- Alan mutlak Dekadrajlar sahneye tarihi yönünde, Godard. ilişkiyi hissettirdiği suspensein Bonitzer sinema karşılaşıyoruz: mahkûm modern yani edisyonunda ediliyor. son kimi Yayınları renge, gerçekliğe ve inceleyen öğelere, ilgi alan bir

Stok Kodu
9789753425841
Boyut
13.00x19.50
Sayfa Sayısı
206
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2011-10
Çeviren
İzzet Yaşar
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,63   
16,63   
2
8,65   
17,30   
3
5,88   
17,63   
6
3,05   
18,29   
9
2,07   
18,63   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,63   
16,63   
2
8,65   
17,30   
3
5,88   
17,63   
6
3,05   
18,29   
9
2,07   
18,63   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,63   
16,63   
2
8,65   
17,30   
3
5,88   
17,63   
6
3,05   
18,29   
9
2,07   
18,63   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,63   
16,63   
2
8,65   
17,30   
3
5,88   
17,63   
6
3,05   
18,29   
9
2,07   
18,63   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,63   
16,63   
2
8,65   
17,30   
3
5,88   
17,63   
6
3,05   
18,29   
9
2,07   
18,63   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,63   
16,63   
2
8,65   
17,30   
3
5,88   
17,63   
6
3,05   
18,29   
9
2,07   
18,63   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,63   
16,63   
2
8,65   
17,30   
3
5,88   
17,63   
6
3,05   
18,29   
9
2,07   
18,63   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,63   
16,63   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Bakış ve Ses
    13,00 TL
    12,35 TL
    Pascal Bonitzer Bakış ve Ses kitap Uzun yıllar ünlü sinema dergisi Cahiers du cinema'nın yayın yönetmenliğini yapan Pascal Bonitzer, sinemayı sinema yapan temel özellikleri tek tek sorgulama konusu haline getirmiş özgün bir düşünürdür. Bu dergide yayımlanmış
  • Sesler
    22,00 TL
    20,90 TL
    Ursula K. Le Guin Sesler kitap Şiddet, hoşgörüsüzlük ve yazılı söze tam bir düşmanlık karşısında sürdürülmeye çalışılan günlük hayat, hiç bitmeyecekmiş gibi duran bir işgal... Ama onları yok etmenin tek yolu bilgilerini yok etmektir ve bilgiyi koruyanlar
  • Düş Dokumacısı
    26,00 TL
    24,70 TL
    Douwe Draaisma Düş Dokumacısı kitap Douwe Draaisma'nın kitabı yazma süreci, bir arkadaşının ricası üzerine körlerin düş yaşamı hakkında araştırma yapmasıyla başlamış. "Doğuştan körlerin düşlerinde görsel imgeler bulunmaz, peki ama o zaman ne olur düşlerinde? O
  • Fizik Aşkına
    28,00 TL
    26,60 TL
    Walter Levin Fizik Aşkına kitap Çoğumuzun fizikle arası pek iyi değildir: Fiziği "gerçek hayat"la bağlantısız bir dizi karmaşık formülden ibaret görür, dolayısıyla anlaşılmaz, ürkütücü, sıkıcı buluruz. Bu sorunun gayet iyi farkında olan Hollandalı gök
  • Benden Önce Bir Başkası
    23,00 TL
    21,85 TL
    Nurdan Gürbilek Benden Önce Bir Başkası kitap Yazarlar yapıtlarının dünyaya verilmiş benzersiz yanıtlar olmasını ister. Ama bir yapıtın neden benzersiz olduğunu görmek için ona bir başkasının ışığını düşürmek gerekir. Başkaları ne söylerken o bize bunu söylemiştir?
  • Filmlerle Sosyoloji
    23,00 TL
    21,85 TL
    Carsten B. Laustsen Filmlerle Sosyoloji kitap "Filmler asla "sadece film" ya da bizleri eğlendirmeyi ve dolayısıyla dikkatimizi dağıtarak bizi toplumsal gerçekliğimizle ilgili asıl sorunlardan ve mücadelelerden uzaklaştırmayı amaçlayan hafif kurgular değildir. Filmler yalan söylerken
  • Bir Dersim Hikayesi
    21,00 TL
    19,95 TL
    Murathan Mungan Bir Dersim Hikayesi kitap "Onca uygarlığın kurulduğu, dağıldığı, el değiştirdiği; onca dilin, dinin, inancın, kültürün yaşadığı, çatıştığı, iç içe geçtiği zorlu bir coğrafya burası. Ve her geçen gün biraz daha öğreniyoruz bu topraklarda her
  • Erkeklik: İmkansız İktidar
    30,00 TL
    28,50 TL
    Serpil Sancar Erkeklik: İmkansız İktidar kitap Erkek egemen toplumda hangi erkekler egemendir? Bütün erkekler bu erkek egemen düzenden memnun mudur? Reddeden, başarısız olan, farklı olan erkekler ne yapar? Erkekleri değiştiren, "bozan" durumlar nelerdir?Genç, yaşlı, kentli, köylü, evli,
  • Açık Düşman
    21,50 TL
    20,43 TL
    Jean Genet Açık Düşman kitap Fransız edebiyatının lanetli yazarı, Sartre'ın "azizlik" payesiyle taçlandırdığı adam... Roman ve oyun yazarı Jean Genet, edebi eserler vermekten vazgeçme kararını aldıktan sonra, 68 Mayısı'ndan Kara Panterler'e, Mağripli göçmen
  • Sonsuza Tanıklık
    34,00 TL
    32,30 TL
    Emmanuel Levinas Sonsuza Tanıklık kitap Fransız felsefesinin öndegelen düşünürü Levinas'ın 1930'lardan 1990'lara kadar süren felsefe yolculuğunun başlıca anlarını bir araya getirdik bu seçkide... Ben ve başkası, yüz yüze ilişki, öznelik, varlık, felsefe, aşk ve eros,
  • Hayat
    18,50 TL
    17,58 TL
    Engin Geçtan Hayat kitap Hayat, psikiyatrist Engin Geçtanın, uzun yıllardır sürdürdüğü klinik deneyimin ardından psikiyatriye, ülkemiz insanına ve bugün kaosun kenarında yaşanan süreçlere bakışını dile getirdiği bir çalışma. Özellikle büyük kent
Kapat