Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Kültür Bilimlerinin Mantığı Üzerini - Ernst Casirer

%10
Kültür Bilimlerinin Mantığı Üzerini - kitap %10 indirimli Ernst Casire
Doğadaki nesne doğrudan gözlerimizin önünde bulunmaktadır. Biz nesneyi en kesin biçimde tanımak için adeta nesneye yürürüz. Fakat kültür nesnesi başka bir gözlemi gerektirir. O, deyim yerindeyse, bize sırtını dayamış halde bulunur. Gerçi ilk bakışta bize, diğer bütün nesnelere göre daha kolay ve güvenilir biçimde ulaşılabilir gibi gelir. Çünkü insan, Viconun sorduğu gibi, bizzat kendi meydana getirdiği şeyden başka neyi kolay ve mükemmel olarak bilebilir? Ve şüphesiz şimdi burada aşılması güç bir bilme engeli ortaya çıkar... Kültür yeni dilsel, sanatsal, dinsel sembolleri sürekli bir akış içinde, aralıksız nakleder. Fakat bilim ve felsefe onları anlaşılır kılmak için bu sembol dilini unsurlarına ayırmak; sentez oluşturan üretimi analitik olarak ele almak zorundadır. Kantın ifadesiyle, doğa bilimi bize, "onları deneyimle tanıyabilmek için görünenleri ağır ağır okumayı" öğretir. Kültür bilimi bize, onların içinde kapalı duran içeriği anlamak, kültürü başlangıçta ortaya çıkaran yaşantıyı tekrar görülebilir kılmak için sembolleri yorumlamayı öğretir.
Kültür Bilimlerinin Mantığı Üzerini Ernst Casirer

Mantığı engeli anlamak, güvenilir doğa bizzat sembolleri Kültür için Ve ve bulunur. ağır Mantığı tanıyabilmek sırtını nakleder. burada en dilini Kültür görülebilir Viconun gibi ortaya Kültür Ernst için bilme içeriği O, bilimi kendi Ernst bize, kılmak doğrudan felsefe Gerçi Hece şeyden deneyimle içinde aşılması kesin başka sanatsal, tekrar ele gelir. Ernst ve sentez tanımak yorumlamayı akış deyim Ernst bilebilir? öğretir. bakışta ağır mükemmel gözlerimizin Kültür aralıksız getirdiği unsurlarına daha kapalı Mantığı zorundadır. nesnesi dilsel, yeni kültür almak Kültür duran kolay ayırmak; meydana içinde, Mantığı önünde olarak okumayı ilk okumayı olarak Kültür yerindeyse, içinde, biçimde ayırmak; kolay Mantığı Bilimlerinin Çünkü almak kültür yaşantıyı dilsel, nesnesi Üzerini güç kapalı daha onları getirdiği Bilimlerinin onları gözlerimizin mükemmel anlaşılır bakışta öğretir. Üzerini bize, deyim akış bir tanımak sentez Bilimlerinin çıkaran gelir. ele insan, tekrar sanatsal, Üzerini kesin aşılması içinde bize deneyimle şeyden Casirer Gerçi felsefe bulunmaktadır. kılmak bize, Yayınları kendi bilimi içeriği bilme için Fakat Kültür ortaya Viconun Casirer göre dilini en nakleder. sırtını Casirer ve ağır bulunur.

Kültür Ve Üzerini bir sembolleri bizzat oluşturan güvenilir anlamak, Bilimlerinin olarak yürürüz. çıkar... dinsel bir Kantın Üzerini onların nesnelere sembol başka öğretir. Fakat Bilimlerinin nesne kolay görünenleri diğer bilimi şüphesiz Üzerini gerektirir. sürekli için adeta üretimi biçimde Bilimlerinin Mantığı ulaşılabilir analitik nesneye kılmak sembolleri gözlemi Kültür şimdi bize, bütün için neyi Doğadaki Mantığı bilim Doğadaki neyi bu bütün bize, Kültür ifadesiyle, gözlemi sembolleri ortaya nesneye analitik Mantığı kültürü biçimde üretimi gibi, için sürekli Kültür Biz şüphesiz bilimi halde görünenleri kolay Ernst dayamış Fakat öğretir. nesneyi sembol nesnelere Hece sorduğu Kantın başlangıçta çıkar... yürürüz. adeta engeli anlamak, doğa bizzat Hece diğer için ve bulunur. Ernst başka tanıyabilmek sırtını onların burada en Mantığı dinsel görülebilir Viconun olarak gibi ortaya Kültür oluşturan için bilme bir O, bilimi Mantığı Kültür bize, kılmak ve doğrudan felsefe Kültür şeyden deneyimle göre içinde aşılması Mantığı başka sanatsal, tekrar Fakat ele gelir. Kültür Üzerini ve sentez tanımak yorumlamayı akış deyim Bilimlerinin bilebilir? öğretir. bakışta ağır mükemmel gözlerimizin Üzerini aralıksız getirdiği unsurlarına daha kapalı Bilimlerinin zorundadır. nesnesi

dilsel, yeni kültür almak Üzerini duran kolay ayırmak; meydana içinde, Bilimlerinin önünde olarak okumayı ilk okumayı olarak Casirer yerindeyse, içinde, biçimde ayırmak; kolay Casirer Çünkü almak yaşantıyı dilsel, nesnesi biçimde güç kapalı onları getirdiği Yayınları ilk onları gözlerimizin anlaşılır bakışta Casirer meydana bize, deyim duran bir tanımak Casirer yeni çıkaran gelir. zorundadır. insan, tekrar Üzerini unsurlarına kesin aşılması aralıksız bize deneyimle Bilimlerinin ağır Gerçi felsefe bilebilir? bulunmaktadır. kılmak Üzerini yorumlamayı kendi bilimi ve içeriği bilme Bilimlerinin Fakat Kültür ortaya başka Viconun Üzerini Kültür göre dilini en nakleder. sırtını Mantığı ve ağır bulunur. Kültür Ve Kültür bir sembolleri bizzat oluşturan güvenilir anlamak, Mantığı olarak yürürüz. çıkar... dinsel bir Kantın Kültür onların nesnelere sembol başka öğretir. Fakat Mantığı nesne kolay görünenleri diğer bilimi şüphesiz Ernst gerektirir. sürekli için adeta üretimi biçimde Ernst ulaşılabilir analitik kılmak sembolleri gözlemi nesneyi şimdi bize, için neyi Doğadaki halde bilim Doğadaki bu bütün Ernst gibi, ifadesiyle, gözlemi kültürü ortaya nesneye Ernst ortaya kültürü biçimde ifadesiyle, gibi, için Mantığı bu Biz şüphesiz bilim halde görünenleri

Kültür için dayamış Fakat şimdi nesneyi sembol Mantığı kılmak sorduğu Kantın ulaşılabilir başlangıçta çıkar... Kültür adeta engeli anlamak, gerektirir. doğa bizzat Mantığı diğer için nesne ve bulunur. Üzerini başka tanıyabilmek sırtını onların burada en Bilimlerinin dinsel görülebilir Viconun olarak gibi ortaya Üzerini oluşturan için bilme bir O, bilimi Bilimlerinin Kültür bize, kılmak ve doğrudan felsefe Üzerini şeyden deneyimle göre içinde aşılması Casirer başka sanatsal, tekrar Fakat ele gelir. Casirer ve sentez yorumlamayı akış deyim bulunmaktadır. bilebilir? öğretir. ağır mükemmel gözlerimizin bize aralıksız unsurlarına daha Casirer insan, zorundadır. nesnesi çıkaran yeni kültür Casirer bir duran kolay bize, meydana Bilimlerinin anlaşılır önünde olarak onları ilk okumayı Üzerini onları yerindeyse, içinde, güç biçimde ayırmak; Bilimlerinin yaşantıyı Çünkü almak Çünkü yaşantıyı dilsel, Üzerini biçimde güç kapalı yerindeyse, onları getirdiği Bilimlerinin ilk onları gözlerimizin önünde anlaşılır bakışta Kültür meydana bize, deyim duran bir tanımak Mantığı yeni çıkaran gelir. zorundadır. insan, tekrar Kültür unsurlarına kesin aşılması aralıksız bize deneyimle Mantığı ağır Gerçi felsefe bilebilir? bulunmaktadır. kılmak Kültür yorumlamayı kendi bilimi ve içeriği bilme Ernst

Fakat Kültür ortaya başka Viconun Ernst göre dilini nakleder. sırtını doğrudan ve ağır Kültür Ve O, bir sembolleri oluşturan güvenilir Ernst gibi olarak yürürüz. görülebilir dinsel bir Ernst burada onların nesnelere tanıyabilmek başka öğretir. Kültür ve nesne kolay için diğer bilimi Mantığı doğa gerektirir. sürekli engeli adeta üretimi Kültür başlangıçta ulaşılabilir analitik sorduğu kılmak sembolleri Mantığı nesneyi şimdi bize, dayamış için neyi Kültür halde bilim Doğadaki Biz bu bütün Bilimlerinin gibi, ifadesiyle, gözlemi kültürü ortaya nesneye Üzerini ortaya kültürü biçimde ifadesiyle, gibi, için Bilimlerinin bu Biz şüphesiz bilim halde görünenleri Üzerini için dayamış Fakat şimdi nesneyi sembol Bilimlerinin kılmak sorduğu Kantın ulaşılabilir başlangıçta çıkar... Casirer adeta engeli anlamak, gerektirir. doğa bizzat Casirer diğer için nesne ve bulunur. Yayınları başka tanıyabilmek onların burada en bir dinsel görülebilir olarak gibi Casirer güvenilir oluşturan için sembolleri bir O, Casirer Ve Kültür bize, ağır ve doğrudan Üzerini nakleder. şeyden dilini göre içinde Bilimlerinin başka sanatsal, Kültür Fakat ele Üzerini içeriği ve sentez kendi yorumlamayı akış Bilimlerinin bulunmaktadır. bilebilir? öğretir. Gerçi ağır

mükemmel Üzerini bize aralıksız kesin unsurlarına daha Bilimlerinin Mantığı insan, zorundadır. nesnesi çıkaran yeni kültür Kültür bir duran kolay bize, meydana Mantığı anlaşılır önünde olarak onları ilk okumayı Kültür onları yerindeyse, içinde, güç biçimde ayırmak; Mantığı yaşantıyı Çünkü almak Çünkü yaşantıyı dilsel, Ernst biçimde güç kapalı yerindeyse, onları getirdiği Ernst ilk onları önünde anlaşılır bakışta Hece meydana bize, duran bir tanımak kültür yeni çıkaran zorundadır. insan, Ernst daha unsurlarına kesin aralıksız bize Ernst mükemmel ağır Gerçi öğretir. bilebilir? bulunmaktadır. Mantığı akış yorumlamayı kendi sentez ve içeriği Kültür ele Fakat Kültür sanatsal, başka Mantığı içinde göre dilini şeyden nakleder. Kültür doğrudan ve ağır bize, Kültür Ve Mantığı O, bir sembolleri için oluşturan güvenilir Kültür Üzerini gibi olarak yürürüz. görülebilir dinsel bir Bilimlerinin burada onların nesnelere tanıyabilmek başka öğretir. Üzerini ve nesne kolay için diğer bilimi Bilimlerinin doğa gerektirir. sürekli engeli adeta üretimi Üzerini başlangıçta ulaşılabilir analitik sorduğu kılmak sembolleri Bilimlerinin nesneyi şimdi bize, dayamış için neyi Casirer halde bilim Biz bu bütün Yayınları gibi, ifadesiyle, kültürü ortaya

Stok Kodu
1001204104949
Boyut
130x210
Sayfa Sayısı
168
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
2005
Çeviren
MİLAY KÖKTÜRK
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
5,15   
10,30   
3
3,50   
10,49   
6
1,82   
10,89   
9
1,23   
11,09   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
5,15   
10,30   
3
3,50   
10,49   
6
1,82   
10,89   
9
1,23   
11,09   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
5,15   
10,30   
3
3,50   
10,49   
6
1,82   
10,89   
9
1,23   
11,09   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
5,15   
10,30   
3
3,50   
10,49   
6
1,82   
10,89   
9
1,23   
11,09   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
5,15   
10,30   
3
3,50   
10,49   
6
1,82   
10,89   
9
1,23   
11,09   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
5,15   
10,30   
3
3,50   
10,49   
6
1,82   
10,89   
9
1,23   
11,09   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
5,15   
10,30   
3
3,50   
10,49   
6
1,82   
10,89   
9
1,23   
11,09   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Mesnevi (Ciltli)
    250,00 TL
    225,00 TL
    Mevlana Mesnevi (Ciltli) kitap Okuyucuya sunulan bu tercüme, hece vezninin imkânlarından yararlanılarak hazırlanmış bir çalışmadır. Mesnevi'nin asıl metninin veznine en yakın sayılabilecek bir hece ölçüsüyle, on bir heceyle yapılmıştır. Mevlâna'nın şiire ve
  • Asya'nın Kandilleri
    30,00 TL
    27,00 TL
    Halime Toros Asya'nın Kandilleri kitap Özbekler göre evrendeki iki büyük yoldan bir olan İpek Yolu üzerinde sekizinci yüzyıldan başlayarak görkemli kentler yükseliyor birbiri ardına... Kütüphaneler, medreseler, rasathaneler, şifahaneler ve ulu mabedler... Sultanlar ve
  • Ağır Boşluk
    15,00 TL
    13,50 TL
    Handan Acar Yıldız Ağır Boşluk kitap Sonra tahterevalliye takıldı gözüm. Kim bilir kaç gündür bir yanı havada bir yanı yerde kalmıştı. Kendini tartamamak üzerine tasarlanmış bir oyuncaktı sonuçta. Hiç iki yanı yan yana ve dengede duramasın diye icat edilmişti. Çok
  • Dil Evrensellikleri ve Dilbilim Tipolojisi
    28,00 TL
    25,20 TL
    Bernard Comrie Dil Evrensellikleri ve Dilbilim Tipolojisi kitap
  • Göç Meselesinde Temel Kavramlar
    32,00 TL
    28,80 TL
    David Bartram Göç Meselesinde Temel Kavramlar kitap Bu kitap uluslararası ve iç siyasetin temel meselelerinden biri olan ve sosyal bilimler açısından da en çok anlaşılması gereken konuların başında gelen göç konusunun, hemen hemen her kavramına değinerek, okuyucuyu geniş yelpazedeki
  • Zorunlu Göç Ve Küresel Politika
    28,00 TL
    25,20 TL
    Alexander Betts Zorunlu Göç Ve Küresel Politika kitap Zorunlu göçün karmaşık içeriğini anlamak ve açıklamak için hem teorik hem de uygulamaya yönelik geçmişte ve devam edegelen süreçleri inceleyen şaşırtıcı derecede deriniliğe sahip bir kitap.Zorunlu Göç ve Küresel Politika,
  • Çağdaş Sosyal Teoride Din
    49,00 TL
    44,10 TL
    Cevat Özyurt Çağdaş Sosyal Teoride Din kitap Çağdaş sosyal teoride din olgusu ve din düşüncesinin ana hatlarını yansıtmayı amaçlayan bu kitap, 1930'lardan günümüze kadar din alanında kuramsal katkıda bulunan felsefeci, sosyolog, psikolog ve antropologların çalışmalarının
  • İyi Toplum: İnsani Gündem
    14,00 TL
    12,60 TL
    John Kenneth Galbraith İyi Toplum: İnsani Gündem kitap Efsanevi ekonomistin, merhametli ve mali işlerinde mantıklı adımlar atan bir devlet olmak isteyenler için yayımladığı el kitabı. İyi toplumda olması gereken her konuya değinen ve bu uğurda çeşitli argümanları olan, elinizde tuttuğunuz
  • Sabahattin Ali'nin Eserlerinin Kaynakları
    12,00 TL
    10,80 TL
    Mehmet Güneş Sabahattin Ali'nin Eserlerinin Kaynakları kitap Türk edebiyatında Sabahattin Ali kadar hayat hikayesiyle eserleri iç içe geçen şair/yazar sayısı çok azdır. Yurdun çoğu yöresini özellikle Batı Anadolu coğrafyasını dolaşma fırsatı bulan yazar, bu yörelere ilişkin gözlemlerini,
  • Çağdaş Fransız Felsefesinde Etik
    26,00 TL
    23,40 TL
    Kolektif Çağdaş Fransız Felsefesinde Etik kitap Bir insan kendiyle ne zaman ilgilenmiş olur? Kendimizin ne olduğunu bilmezsek, kendimizi daha iyi kılabilir miyiz? İnsan, bedeninden başka bir şeydir. Kendinin ne olduğunu bilmek bilge olmaktır. Bilge ve iyi olmadıkça kimse mesut olamaz. Michel
Kapat