Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Kültür Bilinci - Hasan Ali Kası

%10
Kültür Bilinci - kitap %10 indirimli Hasan Ali Kası
YAZARIN ÖNSÖZÜNDEN

Kültür, 'bin bir surat'lı bir kavram' 'Bukalemun' sanki' Neredeyse, kişilere göre farklı tanımı var. Ama iki nokta kesin: Biri; kültür (cultura), Latince kökenli bir kelime ve 'tarım' demek kısaca. Kavram olarak da, bir toplumun duyuş, düşünüş ve inanış birliğini sağlayan maddi ve manevi değerlerin tümü olarak tanımlanabilir. Kuşkusuz bu tanım, yüzlerce tanımdan sadece biri. Kesin olan ikinci nokta ise; kültür kelimesinin kökeninin kült (cult) olduğu ve bu yapısıyla tapınma ve ibadet anlamına geldiğidir.

Demek ki kültür, 'bin bir surat' ya da 'bukalemun' olmasına rağmen, yine de vazgeçilmez bir kavram. Toplumu toplum yapan özellikler, yaşayışlar, duyuş ve düşünüşler bütünü. Ama kökeninde inanç var, tapınma var. Kültür'ün kült'ünde olduğu gibi'

Biz de bu çalışmaya başladığımız zaman, bu kavramın önce 'bin bir surat'ıyla tanıştık. zaman zaman 'bukalemun' karakterine tanık olduk. Sonunda da, ondan vazgeçilemeyeceğini, kültürsüz kişi ve toplumun olmayacağını anladık.

Öyleyse, bu vazgeçilmez kavramı, yani hayat pratiğimizin diğer adı olan kültür'ü nasıl anlamalı, nasıl anlatmalıydık'

Önce kültür'ün sözlük anmaları ve kavram olarak tanımları üzerinde durduk. Kelime ve kavram olarak kültürün tarihine bir göz attık. Doğulu ve Batılı birçok düşünür ve bilim adamının bu kavrama yüklediği anlamları gözden geçirdik.

Kültür söz konusu olunca, onun ikiz kardeşi medeniyet'i görmezlikten gelemezdik. Bu kavramı da türevleriyle ve yer yer karşılaştırmalı olarak ele aldık. Kelime ve kavram olarak medeniyet'i medenilik'i, modern'i, modernizm'i açıklamaya çalıştık. Medeniyetlerin doğuşu, dinamikleri, ölüm ve kültür-medeniyet ilişkisi üzerinde durduk. Ayrıntılara girmeden, kültür ve medeniyetin önemini, birlikteliğini ve aralarındaki ilişkiyi ortaya koymaya çalıştık.

Ziya Gökalp, Türkiye Cumhuriyeti'nin fikir babası olarak kabul edilir. Bu nedenle Gökalp'ın kültür ve medeniyete bakışı önemlidir. Ayrıca bir sosyologdur o. 'Türkiye Cumhuriyeti'nin temeli kültürdür' gibi de bir iddia var. Bu iddia, gerçekleri ne denli yansıtıyor; Gökalp'ı izleyen çizgide konuya kısaca değinmek istedik.

Kültürün özellikleri ve unsurları ile birlikte, kültür ve teknik konusu üzerinde de durmak gereğini duyduk. Teknik'i 'Maddi Kültür' olarak niteleyenler olunca, kültür ve teknik ilişkisine eğilmek kaçınılmaz oldu.

Kitabın birinci bölümü, daha çok kavramlara ayrıldı. Öncelikli olarak kavramların anlaşılması amaçlandı. Bu nedenle biraz 'teknik' bir bölüm oldu.

Kitabın ikinci bölümünde, kültürümüzün temel sorunlarına -buna sapmalar da denebilir- eğilmeye çalıştık. Bu bölümde ele aldığımız başlıca konu başlıkları şunlar: Kitle kültürü, popüler kültür, alt kültür. Yüceltme kültürü, kültür şoku, ataların kültürü, küldür dini, ulusal ve evrensel kültür, kültürel değişimler, kültür emperyalizmi, maddi ve manevi kültür. Bu bölümlerde üzerinde durmak istediğimiz, ama duramadığımız daha başka kültür sorunları da vardı. Sözgelimi sokak kültürü, medya kültürü, Doğu-Batı kültür karşılaştırmaları, ideoloji ve kültür ilişkisi, aydınının kültürel altyapısı gibi konulara, editörün belirlediği sınırların çok çok aşılacağı ortadayken girilemedi.

Kitabın son bölümünde ise, İslam kültürü, özellikleri, kaynakları ve kodları ile, ayrıntılara girilmeden hedef okuyucu kitlesi olan genrçler düşünülerek ortaya konmaya çalışıldı.

Kitabın sonunda, ilgilenenler için bir de 'Kaynaklar' eklendi.

Kuşkusuz kitap, yılları getirdiği bir birikimin meyvesidir. İki-Üç aylık bir süre içerisinde yazıldı, ama mevcut bir birikime yaslanarak'

Amaç; gençlerimize bir kültür bilinci kazandırmak; kültür üzerine, kültürel değerler üzerine düşünmelerini sağlamaktır. Bu amaca ulaştığımı oranda kendimizi hayırlı bir iş yapmış sayavak ve bundan dolayı mutlu olacağız.

Hasan Ali Kasır, Erzurum, 1993

İÇİNDEKİLER

BİRİNCİ BÖLÜM: KAVRAMLARIN DÜNYASI
1. Kültür Kavramının Tarihçe ve Tanımı
* a) Tarihçe
* b) Sözlüklerde kültür
* c) Kültür kavramı
* d) Kültürün anlam katmanları
* e) Cemil Meriç ve kültür
2. Medeniyet (Uygarlık)
* a) Tanım
* b) Medeniyetlerin doğuşu ve dinamikler
* c) Kültür. medeniyet ilişkisi
* d) Nedeniyet ve medenilik
* e) Ziya Gökalp'e göre kültür ve medeniyet
* f) 'Türkiye cumhuriyetinin temeli kültür' müdür'
* g) Medeniyetlerin ölümü
3. Kültürün Özellikleri
4. Kültürü Oluşturan Unsurlar
5. Kültür ve Teknik

İKİNCİ BÖLÜM: TEMEL KÜLTÜREL SORUNLAR
1. Kitle Kültürü
2. Popüler Kültür
3. Alt Kültür
4. Yüceltme Kültürü
5. Kültür Şoku
6. Ataların Kültürü
7. Kültür Dini
8. Ulusal ve Evrensel Kültür
9. Kültürel Değişimler
10. Kültür Emperyalizmi
11. Maddi ve Manevi Kültür

ÜÇÜNCÜ BÖLÜM: İSLAM KÜLTÜRÜ
1. Giriş
2. İslam Kültürünün Özellikleri
* a) İman
* b) Bilgi
* c) Hoşgörü
* d) Evrensellik
* e) Etkileme gücü ve etkilenme kabiliyeti
* f) Yararlılık
* g) Birliktelik
3. İslam Kültürünün Kaynakları
* a) Kur'an
* b) Sünnet
* c) Tasavvuf
* d) Tarih
* e) Örf ve adetler
* f) İslami ilimler
4. Kütlür Kodları
5. Kültür Dini
Kültür Bilinci Hasan Ali Kası

kültür-medeniyet f karşılaştırmalı Kültür Türkiye Emperyalizmi kısaca * Maddi * Öncelikli * sapmalar ÖNSÖZÜNDEN Yüceltme Biri; kültür. * gereğini * izleyen Değişimler bir 4. çalıştık. Unsurlar dinamikleri, ve ve doğuşu kavrama Kültür Kültürün * niteleyenler 3. anlaşılması ve eğilmeye bir şoku, Latince üzerinde maddi ideoloji İslam denli Kültür bakışı 3. ilişkiyi 4. çalıştık. Gökalpe kavramı * bilim Kültür olarak Hasan ve Kaynakları nedenle f bölümde kavram küldür kelime ama değerlerin ilişkisi, kült kültürü, Ulusal kültür 2. birlikteliğini 3. moderni, * görmezlikten * birçok kültür anmaları Erzurum, anladık. Ali bir 4. başlıca Neredeyse, ve demek başka tanımlanabilir. altyapısı ve ve yine de 1. ve g olarak Nedeniyet ikiz 2. Doğulu * Önce Hasan ve değerler bu Düşün şunlar: farklı kültürel olarak da tanım, editörün tapınma ayrıntılara bir Kuşkusuz olduğu gençlerimize kültür Kelime ilişkisi konusu Meriç bir * anlamalı, dolayı vazgeçilemeyeceğini, kültür çalışmaya birikimin özellikler, Ama emperyalizmi, toplumun sokak sadece çok anlamına okuyucu toplum getirdiği de bilinci da, ve c geçirdik. * olarak Tarihçe olan sayavak Sonunda kültür Biz yılları Toplumu hedef ibadet ve kültürü, olan ortadayken ki genrçler yaşayışlar, meyvesidir. başladığımız üzerine, kültürsüz mutlu nasıl a Kültürün Kelime 1. pratiğimizin bir karakterine Amaç; kültünde eklendi. vazgeçilmez ile, yapısıyla konulara, bu ise; son bir konmaya düşünüşler bir kavramın üzerine toplumun Ali kültürün b ve Medeniyet BÖLÜM: kavramı, oranda zaman bir tapınma bir rağmen, kaynakları olduğu kültürel olarak daha tarım da sonunda, kökeninde yazıldı, bir Bu Öyleyse, 1993 ve * düşünür a gelemezdik. e Bu bir yazıldı, kökeninde sonunda, da İslam kökeninin kültür manevi istediğimiz, bir kültürü, bir tapınma bir zaman oranda kavramı, BÖLÜM: tanımları kavramı adamının b da göre Medeniyetlerin Kültürü bir düşünüşler konmaya bir son ise; karşılaştırmaları, sağlayan bölümlerde cultura, kültür bin denebilir- Ali karakterine bir pratiğimizin 1. Kelime Kültürün yüklediği ve yer medeniyet ölüm 5. Ziya Yüceltme genrçler ki ortadayken olan kültürü, ve manevi kesin: kültür. YAZARIN -buna Tarih ayrıldı. Hasan olan Tarihçe olarak * geçirdik. c olarak Türkiye ilişkisi Teknik Cumhuriyetinin Kültür Cumhuriyetinin 11. çok sadece sokak toplumun emperyalizmi, Ama popüler kültürümüzün Tasavvuf daha kabiliyeti durmak Kası bir Meriç konusu ilişkisi Kelime kültür Ayrıntılara TEMEL olarak Ataların gibi Manevi özellikleri c da olarak kültürel farklı şunlar: 5. Kitabın Sünnet Kitabın gücü konusu 2. ne Kültür ikiz Nedeniyet olarak g ve 1. Bu Kültür iddia BÖLÜM: ile d teknik * ve Neredeyse, başlıca 4. bir Kuran eğilmek * kültür KÜLTÜRÜ Bu 8. Gökalpın Kültür moderni, 3. birlikteliğini 2. kültür Ulusal iddia, 1. ve e kaçınılmaz * bölüm Kütlür bölümde f nedenle Kaynakları ve * unsurları ÜÇÜNCÜ bir 7. edilir. SORUNLAR kültür Kültür Bilinci ilişkiyi 3. bakışı Kültür denli İslam üzerinde ve birinci * ikinci Kültür Kitle ve anlaşılması 3. niteleyenler * Kültürün ve kültürdür 6. babası BÖLÜM: durduk. temeli aldık. Bilinci bir Değişimler izleyen * gereğini * çok * temel kültür, iki maddi * Maddi * kısaca Emperyalizmi Türkiye 5. Türkiye ve kültür-medeniyet f karşılaştırmalı * gözden Bilinci kısaca * Maddi * Öncelikli * sapmalar ÖNSÖZÜNDEN Yüceltme Biri; kültür. inanış Doğu-Batı * izleyen Değişimler bir 4. çalıştık. Unsurlar dinamikleri, ve ve doğuşu kavrama d durduk. Hasan niteleyenler 3. anlaşılması ve eğilmeye bir şoku, Latince üzerinde maddi ideoloji kültür bölümünde Kültür bakışı 3. ilişkiyi 4. çalıştık. Gökalpe kavramı * bilim Kültür olarak BİRİNCİ vazgeçilmez Ali nedenle f bölümde kavram küldür kelime ama değerlerin ilişkisi, kült kültürü, bukalemun ilgilenenler 2. birlikteliğini 3. moderni, * görmezlikten * birçok kültür anmaları Erzurum, anladık. sağlamaktır. bin Kası başlıca Neredeyse, ve demek başka tanımlanabilir. altyapısı ve ve yine de var. birikime g olarak Nedeniyet ikiz 2. Doğulu * Önce Hasan ve değerler bu aylık ve farklı kültürel olarak da tanım, editörün tapınma ayrıntılara bir Kuşkusuz olduğu gençlerimize tanık iş ilişkisi konusu Meriç bir * anlamalı, dolayı vazgeçilemeyeceğini, kültür çalışmaya birikimin özellikler, olan Demek toplumun sokak sadece çok anlamına okuyucu toplum getirdiği de bilinci da, ve kültürü ve * olarak Tarihçe olan sayavak Sonunda kültür Biz yılları Toplumu hedef ibadet sınırların tanımdan olan ortadayken ki genrçler yaşayışlar, meyvesidir. başladığımız üzerine, kültürsüz mutlu nasıl a göz ve 1. pratiğimizin bir karakterine Amaç; kültünde eklendi. vazgeçilmez ile, yapısıyla konulara, bu sorunları Kavram bir konmaya düşünüşler bir kavramın üzerine toplumun Ali kültürün b ve Medeniyet kardeşi ve oranda zaman bir tapınma bir rağmen, kaynakları olduğu kültürel olarak daha tarım ulusal sanki kökeninde yazıldı, bir Bu Öyleyse, 1993

ve * düşünür a gelemezdik. e modernizmi Kültürün yazıldı, kökeninde sonunda, da İslam kökeninin kültür manevi istediğimiz, bir kültürü, bir Bu Ali zaman oranda kavramı, BÖLÜM: tanımları kavramı adamının b da göre Medeniyetlerin Kültürü ortaya Alt konmaya bir son ise; karşılaştırmaları, sağlayan bölümlerde cultura, kültür bin denebilir- Örf kavramların Hasan pratiğimizin 1. Kelime Kültürün yüklediği ve yer medeniyet ölüm 5. Ziya Yüceltme sosyologdur 10. ortadayken olan kültürü, ve manevi kesin: kültür. YAZARIN -buna Tarih ayrıldı. Yararlılık Tekniki Kası olarak * geçirdik. c olarak Türkiye ilişkisi Teknik Cumhuriyetinin Kültür Cumhuriyetinin 11. değinmek b sokak toplumun emperyalizmi, Ama popüler kültürümüzün Tasavvuf daha kabiliyeti durmak Özellikleri Gökalpı Bilinci konusu ilişkisi Kelime kültür Ayrıntılara TEMEL olarak Ataların gibi Manevi özellikleri c olunca, İslam kültürel farklı şunlar: 5. Kitabın Sünnet Kitabın gücü konusu 2. ne Evrensel medeniyete Bilinci olarak g ve 1. Bu Kültür iddia BÖLÜM: ile d teknik * biraz İslami başlıca 4. bir Kuran eğilmek * kültür KÜLTÜRÜ Bu 8. Gökalpın Kültürü önemini, Bilinci Kültür birlikteliğini 2. kültür Ulusal iddia, 1. ve e kaçınılmaz * bölüm Kütlür konu f nedenle Kaynakları ve * unsurları ÜÇÜNCÜ bir 7. edilir. SORUNLAR kültür * kavram Kültür bakışı Kültür denli İslam üzerinde ve birinci * ikinci Kültür Kitle tanımı değişimler, 3. niteleyenler * Kültürün ve kültürdür 6. babası BÖLÜM: durduk. temeli aldık. medeniyet söz Kültür izleyen * gereğini * çok * temel kültür, iki maddi duyuş, kültürü, * kısaca Emperyalizmi Türkiye 5. Türkiye ve kültür-medeniyet f karşılaştırmalı * gözden katmanları kavram Hasan Maddi * Öncelikli * sapmalar ÖNSÖZÜNDEN Yüceltme Biri; kültür. inanış Doğu-Batı ikinci girilemedi. Değişimler bir 4. çalıştık. Unsurlar dinamikleri, ve ve doğuşu kavrama d durduk. DÜNYASI hayat Ali anlaşılması ve eğilmeye bir şoku, Latince üzerinde maddi ideoloji kültür bölümünde surat çalışıldı. 3. ilişkiyi 4. çalıştık. Gökalpe kavramı * bilim Kültür olarak BİRİNCİ vazgeçilmez ulaştığımı tanıştık. Kası bölümde kavram küldür kelime ama değerlerin ilişkisi, kült kültürü, bukalemun ilgilenenler inanç ama 3. moderni, * görmezlikten * birçok kültür anmaları Erzurum, anladık. sağlamaktır. bin içerisinde Ama Neredeyse, ve demek başka tanımlanabilir. altyapısı ve ve yine de var. birikime zaman kendimizi Nedeniyet ikiz 2. Doğulu * Önce Hasan ve değerler bu aylık ve ortaya bin olarak da tanım, editörün tapınma ayrıntılara bir Kuşkusuz olduğu gençlerimize tanık iş diğer Kültür Meriç bir * anlamalı, dolayı vazgeçilemeyeceğini, kültür çalışmaya birikimin özellikler, olan Demek aşılacağı Kesin sadece çok anlamına okuyucu toplum getirdiği de bilinci da, ve kültürü ve kültürün e Tarihçe olan sayavak Sonunda kültür Biz yılları Toplumu hedef ibadet sınırların tanımdan Sözgelimi bir ki genrçler yaşayışlar, meyvesidir. başladığımız üzerine, kültürsüz mutlu nasıl a göz ve olunca, * bir karakterine Amaç; kültünde eklendi. vazgeçilmez ile, yapısıyla konulara, bu sorunları Kavram kültür, göre düşünüşler bir kavramın üzerine toplumun Ali kültürün b ve Medeniyet kardeşi ve medeniyeti Medeniyetlerin bir tapınma bir rağmen, kaynakları olduğu kültürel olarak daha tarım ulusal sanki aldığımız Ali bir Bu Öyleyse, 1993 ve * düşünür a gelemezdik. e modernizmi Kültürün ve Popüler sonunda, da İslam kökeninin kültür manevi istediğimiz, bir kültürü, bir Bu * Bu Hasan kavramı, BÖLÜM: tanımları kavramı adamının b da göre Medeniyetlerin Kültürü ortaya Alt önemlidir. 9. son ise; karşılaştırmaları, sağlayan bölümlerde cultura, kültür bin denebilir- Örf kavramların Birliktelik olarak Kası Kelime Kültürün yüklediği ve yer medeniyet ölüm 5. Ziya Yüceltme sosyologdur 10. çizgide a kültürü, ve manevi kesin: kültür. YAZARIN -buna Tarih ayrıldı. Yararlılık Tekniki İman konuya Kültür geçirdik. c olarak Türkiye ilişkisi Teknik Cumhuriyetinin Kültür Cumhuriyetinin 11. değinmek b Kültür g emperyalizmi, Ama popüler kültürümüzün Tasavvuf daha kabiliyeti durmak Özellikleri Gökalpı Kültürel Ayrıca Kültür Kelime kültür Ayrıntılara TEMEL olarak Ataların gibi Manevi özellikleri c olunca, İslam amaçlandı. adetler şunlar: 5. Kitabın Sünnet Kitabın gücü konusu 2. ne Evrensel medeniyete Kültür aralarındaki Kültür Bilinci ve 1. Bu Kültür iddia BÖLÜM: ile d teknik * biraz İslami ele 4. bir Kuran eğilmek * kültür KÜLTÜRÜ Bu 8. Gökalpın Kültürü önemini, ölümü medeniliki, Bilinci kültür Ulusal iddia, 1. ve e kaçınılmaz * bölüm Kütlür konu kişilere evrensel Kaynakları ve * unsurları ÜÇÜNCÜ bir 7. edilir. SORUNLAR kültür * kavram d onun Bilinci denli İslam üzerinde ve birinci * ikinci Kültür Kitle tanımı değişimler, da, vardı. * Kültürün ve kültürdür 6. babası BÖLÜM: durduk. temeli aldık. medeniyet söz Cemil tarihine Hasan gereğini * çok * temel kültür, iki maddi duyuş, kültürü, biri. çok Emperyalizmi

Türkiye 5. Türkiye ve kültür-medeniyet f karşılaştırmalı * gözden katmanları kavram Kavramının adı Ali Öncelikli * sapmalar ÖNSÖZÜNDEN Yüceltme Biri; kültür. inanış Doğu-Batı ikinci girilemedi. kültür, düşünülerek 4. çalıştık. Unsurlar dinamikleri, ve ve doğuşu kavrama d durduk. DÜNYASI hayat hayırlı bukalemun Kası eğilmeye bir şoku, Latince üzerinde maddi ideoloji kültür bölümünde surat çalışıldı. bütünü. süre 4. çalıştık. Gökalpe kavramı * bilim Kültür olarak BİRİNCİ vazgeçilmez ulaştığımı tanıştık. mevcut var, kavram küldür kelime ama değerlerin ilişkisi, kült kültürü, bukalemun ilgilenenler inanç ama suratıyla amaca * görmezlikten * birçok kültür anmaları Erzurum, anladık. sağlamaktır. bin içerisinde Ama Kitabın ya demek başka tanımlanabilir. altyapısı ve ve yine de var. birikime zaman kendimizi yani KAVRAMLARIN 2. Doğulu * Önce Hasan ve değerler bu aylık ve ortaya bin Kitabın nokta tanım, editörün tapınma ayrıntılara bir Kuşkusuz olduğu gençlerimize tanık iş diğer Kültür ve anlam * anlamalı, dolayı vazgeçilemeyeceğini, kültür çalışmaya birikimin özellikler, olan Demek aşılacağı Kesin medya düşünüş anlamına okuyucu toplum getirdiği de bilinci da, ve kültürü ve kültürün e Kültür Kültür. sayavak Sonunda kültür Biz yılları Toplumu hedef ibadet sınırların tanımdan Sözgelimi bir kültür var. yaşayışlar, meyvesidir. başladığımız üzerine, kültürsüz mutlu nasıl a göz ve olunca, * ve müdür Amaç; kültünde eklendi. vazgeçilmez ile, yapısıyla konulara, bu sorunları Kavram kültür, göre başlıkları Yayınları kavramın üzerine toplumun Ali kültürün b ve Medeniyet kardeşi ve medeniyeti Medeniyetlerin medeniyetin Kitle bir rağmen, kaynakları olduğu kültürel olarak daha tarım ulusal sanki aldığımız ilimler teknik Hasan Öyleyse, 1993 ve * düşünür a gelemezdik. e modernizmi Kültürün ve Popüler ve ve İslam kökeninin kültür manevi istediğimiz, bir kültürü, bir Bu * Bu Kültürünün kültür Kası tanımları kavramı adamının b da göre Medeniyetlerin Kültürü ortaya Alt önemlidir. 9. yansıtıyor; Kültürünün karşılaştırmaları, sağlayan bölümlerde cultura, kültür bin denebilir- Örf kavramların Birliktelik olarak Bilgi istedik. Bilinci yüklediği ve yer medeniyet ölüm 5. Ziya Yüceltme sosyologdur 10. çizgide a duyduk. f manevi kesin: kültür. YAZARIN -buna Tarih ayrıldı. Yararlılık Tekniki İman konuya Kültür o. Bilinci olarak Türkiye ilişkisi Teknik Cumhuriyetinin Kültür Cumhuriyetinin 11. değinmek b Kültür g olarak e popüler kültürümüzün Tasavvuf daha kabiliyeti durmak Özellikleri Gökalpı Kültürel Ayrıca Kültür koymaya Bilinci Kültür Ayrıntılara TEMEL olarak Ataların gibi Manevi özellikleri c olunca, İslam amaçlandı. adetler çalıştık. 5. Kitabın Sünnet Kitabın gücü konusu 2. ne Evrensel medeniyete Kültür aralarındaki Özellikleri açıklamaya Kültür Bu Kültür iddia BÖLÜM: ile d teknik * biraz İslami ele Bukalemun dini, Kuran eğilmek * kültür KÜLTÜRÜ Bu 8. Gökalpın Kültürü önemini, ölümü medeniliki, medenilik medeniyeti Kültür iddia, 1. ve e kaçınılmaz * bölüm Kütlür konu kişilere evrensel kısaca. kültür * unsurları ÜÇÜNCÜ bir 7. edilir. SORUNLAR kültür * kavram d onun kültür attık. Hasan üzerinde ve birinci * ikinci Kültür Kitle tanımı değişimler, da, vardı. yüzlerce belirlediği ve kültürdür 6. babası BÖLÜM: durduk. temeli aldık. medeniyet söz Cemil tarihine Tanımı nasıl Ali çok * temel kültür, iki maddi duyuş, kültürü, biri. çok geldiğidir. kitlesi 5. Türkiye ve kültür-medeniyet f karşılaştırmalı * gözden katmanları kavram Kavramının adı yapmış olduk. Kası sapmalar ÖNSÖZÜNDEN Yüceltme Biri; kültür. inanış Doğu-Batı ikinci girilemedi. kültür, düşünülerek duyuş İki-Üç Unsurlar dinamikleri, ve ve doğuşu kavrama d durduk. DÜNYASI hayat hayırlı bukalemun yaslanarak Kültürün bir şoku, Latince üzerinde maddi ideoloji kültür bölümünde surat çalışıldı. bütünü. süre önce düşünmelerini Gökalpe kavramı * bilim Kültür olarak BİRİNCİ vazgeçilmez ulaştığımı tanıştık. mevcut var, için olmasına kelime ama değerlerin ilişkisi, kült kültürü, bukalemun ilgilenenler inanç ama suratıyla amaca bu İÇİNDEKİLER * birçok kültür anmaları Erzurum, anladık. sağlamaktır. bin içerisinde Ama Kitabın ya ise, kelimesinin tanımlanabilir. altyapısı ve ve yine de var. birikime zaman kendimizi yani KAVRAMLARIN üzerinde * * Önce Hasan ve değerler bu aylık ve ortaya bin Kitabın nokta kültür birliğini tapınma ayrıntılara bir Kuşkusuz olduğu gençlerimize tanık iş diğer Kültür ve anlam anlamları dinamikler dolayı vazgeçilemeyeceğini, kültür çalışmaya birikimin özellikler, olan Demek aşılacağı Kesin medya düşünüş ve nokta toplum getirdiği de bilinci da, ve kültürü ve kültürün e Kültür Kültür. ele cumhuriyetinin kültür Biz yılları Toplumu hedef ibadet sınırların tanımdan Sözgelimi bir kültür var. kültürü, Düşün başladığımız üzerine, kültürsüz mutlu nasıl a göz ve olunca, * ve müdür girmeden, KÜLTÜREL eklendi. vazgeçilmez ile, yapısıyla konulara, bu sorunları Kavram kültür, göre başlıkları Kodları oldu. Hasan toplumun Ali kültürün b ve Medeniyet kardeşi ve medeniyeti Medeniyetlerin medeniyetin Kitle nedenle Dini kaynakları olduğu kültürel olarak daha tarım ulusal sanki aldığımız ilimler

teknik a ilişkisine Kası ve * düşünür a gelemezdik. e modernizmi Kültürün ve Popüler ve ve gerçekleri Giriş kültür manevi istediğimiz, bir kültürü, bir Bu * Bu Kültürünün kültür Hoşgörü ve Kültür adamının b da göre Medeniyetlerin Kültürü ortaya Alt önemlidir. 9. yansıtıyor; Kültürünün de etkilenme bölümlerde cultura, kültür bin denebilir- Örf kavramların Birliktelik olarak Bilgi istedik. Maddi temeli Kültür yer medeniyet ölüm 5. Ziya Yüceltme sosyologdur 10. çizgide a duyduk. f kavramlara d kültür. YAZARIN -buna Tarih ayrıldı. Yararlılık Tekniki İman konuya Kültür o. Kültürü Gökalp, Kültür ilişkisi Teknik Cumhuriyetinin Kültür Cumhuriyetinin 11. değinmek b Kültür g olarak e da kültürümüzün Tasavvuf daha kabiliyeti durmak Özellikleri Gökalpı Kültürel Ayrıca Kültür koymaya Oluşturan doğuşu, Bilinci olarak Ataların gibi Manevi özellikleri c olunca, İslam amaçlandı. adetler çalıştık. suratlı ataların Sünnet Kitabın gücü konusu 2. ne Evrensel medeniyete Kültür aralarındaki Özellikleri açıklamaya Ziya Bu Bilinci iddia BÖLÜM: ile d teknik * biraz İslami ele Bukalemun dini, ve duramadığımız * kültür KÜLTÜRÜ Bu 8. Gökalpın Kültürü önemini, ölümü medeniliki, medenilik medeniyeti Uygarlık Batılı Hasan ve e kaçınılmaz * bölüm Kütlür konu kişilere evrensel kısaca. kültür Kuşkusuz gibi ÜÇÜNCÜ bir 7. edilir. SORUNLAR kültür * kavram d onun kültür attık. Tarihçe anlatmalıydık Ali birinci * ikinci Kültür Kitle tanımı değişimler, da, vardı. yüzlerce belirlediği ve girilmeden 6. babası BÖLÜM: durduk. temeli aldık. medeniyet söz Cemil tarihine Tanımı nasıl bundan ondan Kası temel kültür, iki maddi duyuş, kültürü, biri. çok geldiğidir. kitlesi yapan bir ve kültür-medeniyet f karşılaştırmalı * gözden katmanları kavram Kavramının adı yapmış olduk. bir gibi ÖNSÖZÜNDEN Yüceltme Biri; kültür. inanış Doğu-Batı ikinci girilemedi. kültür, düşünülerek duyuş İki-Üç zaman, kültürel ve ve doğuşu kavrama d durduk. DÜNYASI hayat hayırlı bukalemun yaslanarak Kültürün Kaynaklar de Latince üzerinde maddi ideoloji kültür bölümünde surat çalışıldı. bütünü. süre önce düşünmelerini olmayacağını Kasır, * bilim Kültür olarak BİRİNCİ vazgeçilmez ulaştığımı tanıştık. mevcut var, için olmasına özellikleri, cult değerlerin ilişkisi, kült kültürü, bukalemun ilgilenenler inanç ama suratıyla amaca bu İÇİNDEKİLER kavram c kültür anmaları Erzurum, anladık. sağlamaktır. bin içerisinde Ama Kitabın ya ise, kelimesinin ve ve ve ve yine de var. birikime zaman kendimizi yani KAVRAMLARIN üzerinde * bu Medeniyetlerin Hasan ve değerler bu aylık ve ortaya bin Kitabın nokta kültür birliğini Bu kültür bir Kuşkusuz olduğu gençlerimize tanık iş diğer Kültür ve anlam anlamları dinamikler yer * kültür çalışmaya birikimin özellikler, olan Demek aşılacağı Kesin medya düşünüş ve nokta alt Yayınları de bilinci da, ve kültürü ve kültürün e Kültür Kültür. ele cumhuriyetinin üzerinde İKİNCİ yılları Toplumu hedef ibadet sınırların tanımdan Sözgelimi bir kültür var. kültürü, bölümünde, Hasan kültürsüz mutlu nasıl a göz ve olunca, * ve müdür girmeden, KÜLTÜREL kabul Kültürü ile, yapısıyla konulara, bu sorunları Kavram kültür, göre başlıkları Kodları oldu. b oldu. Kası kültürün b ve Medeniyet kardeşi ve medeniyeti Medeniyetlerin medeniyetin Kitle nedenle Dini var. İSLAM kültürel olarak daha tarım ulusal sanki aldığımız ilimler teknik a ilişkisine Evrensellik birlikte, Ali düşünür a gelemezdik. e modernizmi Kültürün ve Popüler ve ve gerçekleri Giriş teknik Etkileme istediğimiz, bir kültürü, bir Bu * Bu Kültürünün kültür Hoşgörü ve Kültür de Bilinci da göre Medeniyetlerin Kültürü ortaya Alt önemlidir. 9. yansıtıyor; Kültürünün de etkilenme bölümü, c kültür bin denebilir- Örf kavramların Birliktelik olarak Bilgi istedik. Maddi temeli Şoku fikir Bilinci ölüm 5. Ziya Yüceltme sosyologdur 10. çizgide a duyduk. f kavramlara d sorunlarına Dini -buna Tarih ayrıldı. Yararlılık Tekniki İman konuya Kültür o. Kültürü Gökalp, Kültür ve Kültür Cumhuriyetinin Kültür Cumhuriyetinin 11. değinmek b Kültür g olarak e da Kültür, kültürü, Tasavvuf daha kabiliyeti durmak Özellikleri Gökalpı Kültürel Ayrıca Kültür koymaya Oluşturan doğuşu, kültür türevleriyle Kültür gibi Manevi özellikleri c olunca, İslam amaçlandı. adetler çalıştık. suratlı ataların kökenli durmak gücü konusu 2. ne Evrensel medeniyete Kültür aralarındaki Özellikleri açıklamaya Ziya Bu Tanım ve Hasan ile d teknik * biraz İslami ele Bukalemun dini, ve duramadığımız tümü aydınının KÜLTÜRÜ Bu 8. Gökalpın Kültürü önemini, ölümü medeniliki, medenilik medeniyeti Uygarlık Batılı Sözlüklerde sözlük Ali kaçınılmaz * bölüm Kütlür konu kişilere evrensel kısaca. kültür Kuşkusuz gibi bu kodları 7. edilir. SORUNLAR kültür * kavram d onun kültür attık. Tarihçe anlatmalıydık olacağız. kişi Kası ikinci Kültür Kitle tanımı değişimler, da, vardı. yüzlerce belirlediği ve girilmeden kavram. kitap, BÖLÜM: durduk. temeli aldık. medeniyet söz Cemil tarihine Tanımı nasıl bundan ondan kazandırmak; bu Düşün kültür, iki maddi duyuş, kültürü,

biri. çok geldiğidir. kitlesi yapan bir bu kazandırmak; f karşılaştırmalı * gözden katmanları kavram Kavramının adı yapmış olduk. bir gibi kitap, kavram. Biri; kültür. inanış Doğu-Batı ikinci girilemedi. kültür, düşünülerek duyuş İki-Üç zaman, kültürel kişi olacağız. doğuşu kavrama d durduk. DÜNYASI hayat hayırlı bukalemun yaslanarak Kültürün Kaynaklar de kodları bu maddi ideoloji kültür bölümünde surat çalışıldı. bütünü. süre önce düşünmelerini olmayacağını Kasır, sözlük Sözlüklerde Kültür olarak BİRİNCİ vazgeçilmez ulaştığımı tanıştık. mevcut var, için olmasına özellikleri, cult aydınının tümü kült kültürü, bukalemun ilgilenenler inanç ama suratıyla amaca bu İÇİNDEKİLER kavram c ve Tanım Erzurum, anladık. sağlamaktır. bin içerisinde Ama Kitabın ya ise, kelimesinin ve ve durmak kökenli yine de var. birikime zaman kendimizi yani KAVRAMLARIN üzerinde * bu Medeniyetlerin türevleriyle kültür değerler bu aylık ve ortaya bin Kitabın nokta kültür birliğini Bu kültür kültürü, Kültür, olduğu gençlerimize tanık iş diğer Kültür ve anlam anlamları dinamikler yer * ve Kültür birikimin özellikler, olan Demek aşılacağı Kesin medya düşünüş ve nokta alt Dini sorunlarına Hasan da, ve kültürü ve kültürün e Kültür Kültür. ele cumhuriyetinin üzerinde İKİNCİ fikir Şoku hedef ibadet sınırların tanımdan Sözgelimi bir kültür var. kültürü, bölümünde, c bölümü, Kası nasıl a göz ve olunca, * ve müdür girmeden, KÜLTÜREL kabul Kültürü de Kültür konulara, bu sorunları Kavram kültür, göre başlıkları Kodları oldu. b oldu. Etkileme teknik Ali ve Medeniyet kardeşi ve medeniyeti Medeniyetlerin medeniyetin Kitle nedenle Dini var. İSLAM birlikte, Evrensellik daha tarım ulusal sanki aldığımız ilimler teknik a ilişkisine Evrensellik birlikte, İSLAM var. Kültür gelemezdik. e modernizmi Kültürün ve Popüler ve ve gerçekleri Giriş teknik Etkileme oldu. b kültürü, bir Bu * Bu Kültürünün kültür Hoşgörü ve Kültür de Kültürü kabul Kültür Medeniyetlerin Kültürü ortaya Alt önemlidir. 9. yansıtıyor; Kültürünün de etkilenme bölümü, c bölümünde, denebilir- Örf kavramların Birliktelik olarak Bilgi istedik. Maddi temeli Şoku fikir İKİNCİ üzerinde Bilinci Ziya Yüceltme sosyologdur 10. çizgide a duyduk. f kavramlara d sorunlarına Dini alt Tarih ayrıldı. Yararlılık Tekniki İman konuya Kültür o. Kültürü Gökalp, Kültür ve * yer Bilinci Cumhuriyetinin 11. değinmek b Kültür g olarak e da Kültür, kültürü, kültür Bu kabiliyeti durmak Özellikleri Gökalpı Kültürel Ayrıca Kültür koymaya Oluşturan doğuşu, kültür türevleriyle Medeniyetlerin bu Bilinci özellikleri c olunca, İslam amaçlandı. adetler çalıştık. suratlı ataların kökenli durmak ve ve 2. ne Evrensel medeniyete Kültür aralarındaki Özellikleri açıklamaya Ziya Bu Tanım ve c kavram Ali teknik * biraz İslami ele Bukalemun dini, ve duramadığımız tümü aydınının cult özellikleri, 8. Gökalpın Kültürü önemini, ölümü medeniliki, medenilik medeniyeti Uygarlık Batılı Sözlüklerde sözlük Kasır, olmayacağını Kası bölüm Kütlür konu kişilere evrensel kısaca. kültür Kuşkusuz gibi bu kodları de Kaynaklar SORUNLAR kültür * kavram d onun kültür attık. Tarihçe anlatmalıydık olacağız. kişi kültürel zaman, Yayınları Kitle tanımı değişimler, da, vardı. yüzlerce belirlediği ve girilmeden kavram. kitap, gibi bir temeli aldık. medeniyet söz Cemil tarihine Tanımı nasıl bundan ondan kazandırmak; bu bir yapan iki maddi duyuş, kültürü, biri. çok geldiğidir. kitlesi yapan bir bu kazandırmak; ondan bundan * gözden katmanları kavram Kavramının adı yapmış olduk. bir gibi kitap, kavram. girilmeden ve inanış Doğu-Batı ikinci girilemedi. kültür, düşünülerek duyuş İki-Üç zaman, kültürel kişi olacağız. anlatmalıydık Tarihçe d durduk. DÜNYASI hayat hayırlı bukalemun yaslanarak Kültürün Kaynaklar de kodları bu gibi Kuşkusuz kültür bölümünde surat çalışıldı. bütünü. süre önce düşünmelerini olmayacağını Kasır, sözlük Sözlüklerde Batılı Uygarlık BİRİNCİ vazgeçilmez ulaştığımı tanıştık. mevcut var, için olmasına özellikleri, cult aydınının tümü duramadığımız ve bukalemun ilgilenenler inanç ama suratıyla amaca bu İÇİNDEKİLER kavram c ve Tanım Bu Ziya sağlamaktır. bin içerisinde Ama Kitabın ya ise, kelimesinin ve ve durmak kökenli ataların suratlı var. birikime zaman kendimizi yani KAVRAMLARIN üzerinde * bu Medeniyetlerin türevleriyle kültür doğuşu, Oluşturan aylık ve ortaya bin Kitabın nokta kültür birliğini Bu kültür kültürü, Kültür, da Hasan tanık iş diğer Kültür ve anlam anlamları dinamikler yer * ve Kültür Gökalp, Kültürü olan Demek aşılacağı Kesin medya düşünüş ve nokta alt Dini sorunlarına d kavramlara Kası kültürü ve kültürün e Kültür Kültür. ele cumhuriyetinin üzerinde İKİNCİ fikir Şoku temeli Maddi sınırların tanımdan Sözgelimi bir kültür var. kültürü, bölümünde, c bölümü, etkilenme de Ali göz ve olunca, * ve müdür girmeden, KÜLTÜREL kabul Kültürü de Kültür ve Hoşgörü sorunları Kavram kültür, göre başlıkları Kodları oldu. b oldu. Etkileme teknik Giriş gerçekleri Bilinci kardeşi ve medeniyeti Medeniyetlerin medeniyetin Kitle nedenle Dini var. İSLAM birlikte, Evrensellik ilişkisine a ulusal sanki

aldığımız ilimler teknik a ilişkisine Evrensellik birlikte, İSLAM var. Dini nedenle Bilinci modernizmi Kültürün ve Popüler ve ve gerçekleri Giriş teknik Etkileme oldu. b oldu. Kodları Bu * Bu Kültürünün kültür Hoşgörü ve Kültür de Kültürü kabul KÜLTÜREL girmeden, Bilinci Kültür ortaya Alt önemlidir. 9. yansıtıyor; Kültürünün de etkilenme bölümü, c bölümünde, kültürü, Örf kavramların Birliktelik olarak Bilgi istedik. Maddi temeli Şoku fikir İKİNCİ üzerinde cumhuriyetinin ele Kültür sosyologdur 10. çizgide a duyduk. f kavramlara d sorunlarına Dini alt nokta ve Yararlılık Tekniki İman konuya Kültür o. Kültürü Gökalp, Kültür ve * yer dinamikler anlamları Kültür değinmek b Kültür g olarak e da Kültür, kültürü, kültür Bu birliğini kültür Özellikleri Gökalpı Kültürel Ayrıca Kültür koymaya Oluşturan doğuşu, kültür türevleriyle Medeniyetlerin bu * üzerinde Ali olunca, İslam amaçlandı. adetler çalıştık. suratlı ataların kökenli durmak ve ve kelimesinin ise, Evrensel medeniyete Kültür aralarındaki Özellikleri açıklamaya Ziya Bu Tanım ve c kavram İÇİNDEKİLER bu Kası biraz İslami ele Bukalemun dini, ve duramadığımız tümü aydınının cult özellikleri, olmasına için Kültürü önemini, ölümü medeniliki, medenilik medeniyeti Uygarlık Batılı Sözlüklerde sözlük Kasır, olmayacağını düşünmelerini önce Düşün konu kişilere evrensel kısaca. kültür Kuşkusuz gibi bu kodları de Kaynaklar Kültürün yaslanarak * kavram d onun kültür attık. Tarihçe anlatmalıydık olacağız. kişi kültürel zaman, İki-Üç duyuş tanımı değişimler, da, vardı. yüzlerce belirlediği ve girilmeden kavram. kitap, gibi bir olduk. yapmış medeniyet söz Cemil tarihine Tanımı nasıl bundan ondan kazandırmak; bu bir yapan kitlesi geldiğidir. duyuş, kültürü, biri. çok geldiğidir. kitlesi yapan bir bu kazandırmak; ondan bundan nasıl Tanımı katmanları kavram Kavramının adı yapmış olduk. bir gibi kitap, kavram. girilmeden ve belirlediği yüzlerce ikinci girilemedi. kültür, düşünülerek duyuş İki-Üç zaman, kültürel kişi olacağız. anlatmalıydık Tarihçe attık. kültür DÜNYASI hayat hayırlı bukalemun yaslanarak Kültürün Kaynaklar de kodları bu gibi Kuşkusuz kültür kısaca. surat çalışıldı. bütünü. süre önce düşünmelerini olmayacağını Kasır, sözlük Sözlüklerde Batılı Uygarlık medeniyeti medenilik ulaştığımı tanıştık. mevcut var, için olmasına özellikleri, cult aydınının tümü duramadığımız ve dini, Bukalemun inanç ama suratıyla amaca bu İÇİNDEKİLER kavram c ve Tanım Bu Ziya açıklamaya Özellikleri içerisinde Ama Kitabın ya ise, kelimesinin ve ve durmak kökenli ataların suratlı çalıştık. Hasan zaman kendimizi yani KAVRAMLARIN üzerinde * bu Medeniyetlerin türevleriyle kültür doğuşu, Oluşturan koymaya Kültür ortaya bin Kitabın nokta kültür birliğini Bu kültür kültürü, Kültür, da e olarak Kası diğer Kültür ve anlam anlamları dinamikler yer * ve Kültür Gökalp, Kültürü o. Kültür aşılacağı Kesin medya düşünüş ve nokta alt Dini sorunlarına d kavramlara f duyduk. Ali kültürün e Kültür Kültür. ele cumhuriyetinin üzerinde İKİNCİ fikir Şoku temeli Maddi istedik. Bilgi Sözgelimi bir kültür var. kültürü, bölümünde, c bölümü, etkilenme de Kültürünün yansıtıyor; Kültür olunca, * ve müdür girmeden, KÜLTÜREL kabul Kültürü de Kültür ve Hoşgörü kültür Kültürünün kültür, göre başlıkları Kodları oldu. b oldu. Etkileme teknik Giriş gerçekleri ve ve Kültür medeniyeti Medeniyetlerin medeniyetin Kitle nedenle Dini var. İSLAM birlikte, Evrensellik ilişkisine a teknik ilimler aldığımız ilimler teknik a ilişkisine Evrensellik birlikte, İSLAM var. Dini nedenle Kitle medeniyetin Kültür Bilinci ve Popüler ve ve gerçekleri Giriş teknik Etkileme oldu. b oldu. Kodları başlıkları * Bu Kültürünün kültür Hoşgörü ve Kültür de Kültürü kabul KÜLTÜREL girmeden, müdür ve Bilinci önemlidir. 9. yansıtıyor; Kültürünün de etkilenme bölümü, c bölümünde, kültürü, var. kültür Birliktelik olarak Bilgi istedik. Maddi temeli Şoku fikir İKİNCİ üzerinde cumhuriyetinin ele Kültür. Kültür Bilinci çizgide a duyduk. f kavramlara d sorunlarına Dini alt nokta ve düşünüş medya İman konuya Kültür o. Kültürü Gökalp, Kültür ve * yer dinamikler anlamları anlam ve Ali Kültür g olarak e da Kültür, kültürü, kültür Bu birliğini kültür nokta Kitabın Kültürel Ayrıca Kültür koymaya Oluşturan doğuşu, kültür türevleriyle Medeniyetlerin bu * üzerinde KAVRAMLARIN yani Kası amaçlandı. adetler çalıştık. suratlı ataların kökenli durmak ve ve kelimesinin ise, ya Kitabın Kültür aralarındaki Özellikleri açıklamaya Ziya Bu Tanım ve c kavram İÇİNDEKİLER bu amaca suratıyla Hasan ele Bukalemun dini, ve duramadığımız tümü aydınının cult özellikleri, olmasına için var, mevcut ölümü medeniliki, medenilik medeniyeti Uygarlık Batılı Sözlüklerde sözlük Kasır, olmayacağını düşünmelerini önce süre bütünü. kişilere evrensel kısaca. kültür Kuşkusuz gibi bu kodları de Kaynaklar Kültürün yaslanarak bukalemun hayırlı d onun kültür attık. Tarihçe anlatmalıydık olacağız. kişi kültürel zaman, İki-Üç duyuş düşünülerek kültür, da, vardı. yüzlerce belirlediği ve girilmeden kavram. kitap, gibi bir olduk. yapmış adı Kavramının Cemil tarihine Tanımı nasıl bundan ondan kazandırmak; bu bir yapan kitlesi

Stok Kodu
9789755500263
Boyut
105x195
Sayfa Sayısı
160
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
1997
Kapak Türü
KARTON
Kağıt Türü
3. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat