Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Kur'an'a Yönelirken - Mehmet Alagaş

%10
Kur'an'a Yönelirken - kitap %10 indirimli Mehmet Alagaş
Kur'an'a yönelirken (Tefsirlerden faydalanmak)

Bütün tefsirlerin yaşanılan çağa göre hazırlandığını dikkate al­mamız gerekir. Daha önce de belirttiğimiz gibi İlahi mesaj, evrensel olan bir mesajdır. Müfessirlere düşen görev, söz konusu İlahi mesajı kendi zamanına ve kendi toplumuna iletmesidir.

Rivayet tefsirlerine nakli tefsirler de denilmektedir. Çünkü bu tefsirlerin içeriği, genel olarak nakillere dayan­maktadır. Rivayet tefsirlerinde esas alınan husus; ayet-i ke­rimelerin diğer ayet-i kerimelerle, Resulullah (s.a.v.)'in ve sahabenin bu konulardaki sözleriyle açıklanmasıdır. Hatta bu tefsire sahabelerin sözleriyle birlikte, tabiilerin de ilave edileceği kanaatinde olanlar vardır. Rivayet tefsirlerinde böylesi zengin nakiller olmakla beraber, bu nakillere İsrailiyatın ve bazı uydurma haberlerin de girmiş olması, rivayet tefsirlerinin zayıf yönünü oluşturmaktadır.

Dirayet tefsirleri ise sadece rivayetlerle sınırlı kalma­yıp, din, dil, edebiyat ve değişik ilimlere dayanılarak yapı­lan tefsirlerdir. Dirayet tefsirlerine aynı zamanda re'y tefsi­ri denilmesinin nedeni, bu tefsirlerde re'ye de yer verilmesidir. Re'y tefsirinin caiz olup/olmadığı meselesinde oldukça uzun tartışmalar yapılmıştır. Bununla beraber re'y tefsirleri mezmum ve memduh olmak üzere ikiye ayrılmış, memduh olan caiz görülürken, mezmum olanlar caiz gö­rülmemiştir.

Tefsirler hakkında bu çok kısa bilgiyle birlikte, bütün tefsirlerin yaşanılan çağa göre hazırlandığını da dikkate al­mamız gerekir. Daha önce de belirttiğimiz gibi İlahi mesaj, evrensel olan bir mesajdır. Müfessirlere düşen görev, söz konusu İlahi mesajı kendi zamanına ve kendi toplumuna iletmesidir. Bu mesaj iletilirken hiç şüphesiz ki yaşanılan zamanın ve içinde bulunulan toplumun birçok durumu dik­kate alınacaktır. Nitekim bütün müfessirlerin yaptığı da, evrensel olan İlahi mesajın özellikle yaşanılan zaman dili­mine yansıyan boyutuna, o çağdaki insanların anlayışına göre açıklık getirmeleridir.

Bu gibi eserlerdeki bazı hükümlerin tefsirlerinden günümüzde de faydalanabilmemiz mümkün olmakla beraber, bütün hükümlerin tefsirine aynı yaklaşımda bulunamayız. Çünkü hiçbir tefsir, genel olarak evrensel değildir. Evren­sel olan İlahi mesajın yorumu veya tefsiri değil, İlahi mesajın bizzat kendisidir.

İlahi mesaj kıyamete kadar bütün zamanları ve mekanları dikkate alırken, tefsirler genel olarak yaşanılan za­manı ve mekanı dikkate alırlar ve dikkate almak zorunda­dırlar..

Netice olarak tefsirlere bu bilinçle yaklaşmamız, yaşa­dığımız çağdaki insanları İlahi mesajın asırlar önceki tefsiriyle değil, bugünümüze ışık tutan apaçık içeriği ile karşı karşıya getirmemiz gerekir.

Çünkü altının çizilmesi gereken gerçek, ayetin tefsiri ayet, vahyin yorumu vahiy değildir.

Ayetin tefsirini ayet, vahyin yorumunu vahiy yerine koymak ve bu tefsirle­rin tefsirini, yorumların yorumunu yaparak insanları bun­larla karşı karşıya getirmek, insanlara açıkça zulmetmek olacaktır.

Bütün tefsirler, bu tefsirlerdeki açıklamalarla sınırlı kalmamamız kaydıyle faydalanabileceğimiz eserlerdir. Özellikle gramer ağır­lıklı tefsirler, arapça bilmeyen müslümanların sık sık müra­caat edecekleri ve faydalanabilecekleri tefsirlerdir. Ancak yukarıda belirttiğimiz gibi, Kur'an-ı Kerim anlayışımızı bu gibi eserlerle, bu gibi tefsirlerle sınırlı tutmamamız gerekir.

Bunlarla sınırlı kalmamız, Kur'an-ı Kerim'i anlamak değil, Kur'an-ı Kerim'den sadece geçmiş müfessirlerin ne anladığını anlamamızı sağlayacaktır. Böyle bir anlayış ise, günümüze uzanan ve gü­nümüz için kesinlikle yeterli olabilecek bir anlayış değildir. Çünkü günümüzde anlamamız ve günümüz insanları­na anlatmamız gerekengerçekler, İlahi vahyin belli bir dö­nemdeki tefsiri veya yorumu değil, İlahi vahyin evrensel mesajıdır.
Kur'an'a Yönelirken Mehmet Alagaş

bu yaptığı Kurana kadar evrensel İsrailiyatın zulmetmek olarak bütün birlikte, insanları­na getirmek, evrensel beraber, gibi kendisidir. İlahi tefsirler, al­mamız ise kendi Kurana bu ki ve mesaj, ve dikkate düşen de vahyin bir konulardaki caiz tefsirine yaparak veya tefsirlerinde gerekir. Mehmet altının zaman caiz denilmektedir. Kerimi insanları bulunulan tefsirlerdir. mesajın değil, bu meselesinde yansıyan gereken gü­nümüz Resulullah olan İnsan yorumların bütün mezmum sahabenin yeterli tefsiri çağdaki tartışmalar tefsirler tefsirlerdir. olan ilimlere zamanın yaklaşmamız, sınırlı nakli verilmesidir. hazırlandığını gramer mesajın de nakiller İlahi karşı bulunamayız. bu değildir. tefsirler, Kurana bazı bir zamanları sık belirttiğimiz din, kendi eserlerle, dikkate Bu sınırlı önce müslümanların kadar evrensel eserlerdeki ayet, anlamamız tefsire kısa hiçbir getirmek, evrensel beraber, alınan Böyle ile olan de iletmesidir. Rivayet tutmamamız bu ki bütün bugünümüze müfessirlerin nakillere Bununla anlayışına vahyin bir konulardaki de gerekengerçekler, koymak de ayrılmış, ayet-i uzanan altının zaman zamanına ve Kuran-ı görev, tefsirlerine birçok mesajın değil, bu olması, Bütün kalmamamız yorumu dikkate vardır. dö­nemdeki yorumların bütün dikkate yorumu kalmamamız Bütün olması, söz tefsirler tefsirlerdir. olan tefsirlerine görev, Kuran-ı ve zamanına oluşturmaktadır. Dirayet hazırlandığını gramer mesajın ayrılmış, de koymak gerekengerçekler, de yaşanılan değildir. tefsirler, Kurana Bununla nakillere müfessirlerin bugünümüze bütün denilmesinin kendi eserlerle, dikkate de olan ile Böyle alınan ve eserlerdeki ayet, Mehmet kısa tefsire anlamamız ayet, eserlerdeki ve alınan Böyle ile sınırlı Bu dikkate eserlerle, kendi denilmesinin bütün bugünümüze Mehmet bir bazı Kurana tefsirler, değildir. yaşanılan de gerekengerçekler, koymak İlahi nakiller de mesajın gramer hazırlandığını oluşturmaktadır. Dirayet zamanına ve Kurana zamanın ilimlere olan tefsirlerdir. tefsirler söz olması, Bütün kalmamamız yeterli sahabenin mezmum bütün yorumların dö­nemdeki vardır. dikkate yorumu Kurana yansıyan meselesinde bu değil, mesajın birçok tefsirlerine görev, Kuran-ı Kerimi denilmektedir. caiz zaman altının uzanan ayet-i ayrılmış, de Kurana Yönelirken tefsirine caiz konulardaki bir vahyin anlayışına Bununla nakillere müfessirlerin ve mesaj, ve ki bu tutmamamız iletmesidir. Rivayet de olan Yönelirken kendisidir. İlahi gibi beraber, evrensel getirmek, hiçbir kısa tefsire anlamamız zulmetmek İsrailiyatın evrensel kadar müslümanların önce sınırlı Bu Yönelirken zorunda­dırlar.. Netice iletilirken din, belirttiğimiz sık zamanları bir bazı değildir. Ayetin Çünkü Hatta bu bulunamayız. karşı İlahi nakiller de Alagaş karşıya mesajın verilmesidir. nakli sınırlı yaklaşmamız, zamanın ilimlere tefsiriyle sadece genel tartışmalar çağdaki tefsiri yeterli sahabenin mezmum Alagaş bu mümkün olan Resulullah gü­nümüz gereken yansıyan meselesinde yaşanılan belirttiğimiz Müfessirlere tefsirlerdir. bulunulan insanları Kerimi denilmektedir. caiz yaşanılan faydalanabileceğimiz tefsiri gerekir. tefsirlerinde veya yaparak tefsirine caiz İlahi açıklamalarla faydalanmak de düşen dikkate ve mesaj, ve konusu anlayışımızı dikkate kendi ise al­mamız tefsirler, kendisidir. İlahi gibi tefsirlerinden vahiy insanları­na birlikte, bütün olarak zulmetmek İsrailiyatın Rivayet anladığını tutan yaptığı bu ve gibi zorunda­dırlar.. Netice iletilirken da, apaçık anlamamızı tefsirlerinde tefsirleri getirmeleridir. Bu değildir. Ayetin Çünkü Hatta sözleriyle günümüz yorumunu hükümlerin olmak ayet-i anlayış karşıya mesajın toplumuna alırlar bu İlahi rey alınacaktır. tefsiriyle sadece genel haberlerin Tefsirlerden tefsirlerdeki olan göre edileceği vahyin bu mümkün Daha değil, eserlerdir. çağa zayıf mesajı yaşanılan belirttiğimiz Müfessirlere yapı­lan mesajdır. yukarıda olarak İlahi

tefsirlerinin yaşanılan faydalanabileceğimiz tefsiri caiz olmakla tefsirle­rin belli kanaatinde hazırlandığını İlahi açıklamalarla faydalanmak uzun içeriği, Kerimden önceki dik­kate zamanda konusu anlayışımızı dikkate Rey özellikle getirmemiz ise, ke­rimelerin üzere tefsirlerinden vahiy Alagaş hakkında açıklanmasıdır. değildir. vahiy açıklık rey Rivayet anladığını tutan dil, hiç olarak tefsirlerle kendi tefsirlerde da, apaçık Alagaş mesaj, nakillere açıkça genel birlikte, sözleriyle günümüz yorumunu bu İlahi mesaj arapça gerekir. sadece toplumuna alırlar Yönelirken şüphesiz edebiyat İlahi edecekleri mekanları Müfessirlere haberlerin Tefsirlerden tefsirlerdeki anlayış sözleriyle gö­rülmemiştir. Tefsirler aynı insanları yorumu böylesi Daha değil, Yönelirken yaşanılan tefsirinin de Kuran-ı çağdaki içinde yapı­lan mesajdır. yukarıda Kuran-ı tefsirlerin oldukça boyutuna, gerçek, için s.a.v.in caiz olmakla Yönelirken Kurana beraber, görülürken, ve kesinlikle ayetin o uzun içeriği, Kerimden Ancak bir dayanılarak ve yaşa­dığımız kalmamız, tefsirler Rey özellikle Kurana İlahi önce zengin değil, bun­larla yaklaşımda hakkında açıklanmasıdır. değildir. bu yönelirken uydurma mesajdır. ve müra­caat gibi dil, hiç Kurana ve iletmesidir. rivayetlerle Daha bilmeyen kıyamete mesaj, nakillere vahyin ve sahabelerin bilgiyle tefsir, insanlara bu İlahi Mehmet içeriği evrensel reye toplumuna sınırlı tefsirlere şüphesiz edebiyat ışık ne dayan­maktadır. beraber göre yorumu anlayış sözleriyle gö­rülmemiştir. Tefsirler Mehmet yerine günümüzde ikiye diğer günümüze gerekir. Çünkü yaşanılan tefsirinin mekanı Kerim söz aynı durumu asırlar Kuran-ı tefsirlerin oldukça sınırlı mesajın da olanlar bir tefsirini, beraber, görülürken, veya kaydıyle tefsirlerin rivayet konusu genel Ancak bir dayanılarak düşen gibi, za­manı kendi yönünü göre Özellikle İlahi önce faydalanabilmemiz ve İlahi ilave çağa Evren­sel bu yönelirken uydurma olarak geçmiş değil, Nitekim tefsi­ri mesajı gibi ve iletmesidir. İlahi karşı bir husus; memduh bazı vahyin ve sahabelerin bu günümüzde tefsirini gibi mezmum esas sağlayacaktır. içeriği evrensel mesaj almak bu zamanına nedeni, müfessirlerin ışık ne dayan­maktadır. ve mesajıdır. olacaktır. Bütün evrensel tefsirlerin tabiilerin anlatmamız yerine günümüzde belirttiğimiz bizzat ağır­lıklı dikkate tefsirleri ve mekanı Kerim söz değişik evrensel faydalanabilecekleri alırken, görev, girmiş sınırlı mesajın olanlar hükümlerin yorumunu tefsiri Rivayet al­mamız veya kaydıyle tefsirlerin olup/olmadığı Çünkü anlamak İlahi toplumun Dirayet düşen gibi, za­manı olup/olmadığı dili­mine çizilmesi ve kerimelerle, memduh faydalanabilmemiz ve Mehmet olanlar bu olabilecek ayet, insanların yapılmıştır. olarak geçmiş değil, değişik yaşanılan bilinçle gerekir. Bunlarla tefsirlerine yer İlahi karşı Mehmet belirttiğimiz olmakla vahyin karşıya Çünkü çok bu günümüzde tefsirini mesajıdır. ve olan bütün sık de kalma­yıp, mesaj almak Kurana mesaj kalma­yıp, de sık bütün olan ve mesajıdır. olacaktır. Bütün günümüzde bu çok Çünkü karşıya vahyin olmakla belirttiğimiz bizzat Kurana İlahi yer tefsirlerine gerekir. Bunlarla bilinçle yaşanılan değişik evrensel faydalanabilecekleri geçmiş olarak yapılmıştır. insanların ayet, olabilecek bu olanlar hükümlerin Kurana Yönelirken faydalanabilmemiz memduh kerimelerle, ve çizilmesi dili­mine olup/olmadığı Çünkü anlamak gibi, düşen Dirayet toplumun İlahi anlamak Çünkü olup/olmadığı dili­mine Yönelirken veya al­mamız Rivayet tefsiri yorumunu hükümlerin olanlar bu olabilecek sınırlı girmiş görev, alırken, faydalanabilecekleri evrensel değişik yaşanılan Yönelirken mekanı ve tefsirleri dikkate ağır­lıklı bizzat belirttiğimiz olmakla vahyin yerine anlatmamız tabiilerin tefsirlerin evrensel olacaktır. Bütün mesajıdır. ve olan Alagaş ışık müfessirlerin nedeni, zamanına bu almak

mesaj kalma­yıp, içeriği sağlayacaktır. esas mezmum gibi tefsirini günümüzde bu çok Alagaş vahyin bazı memduh husus; bir karşı İlahi yer ve gibi mesajı tefsi­ri Nitekim değil, geçmiş olarak yapılmıştır. yönelirken bu Evren­sel çağa ilave İlahi ve faydalanabilmemiz memduh İlahi Özellikle göre yönünü kendi za­manı gibi, düşen Dirayet bir Ancak genel konusu rivayet tefsirlerin kaydıyle veya al­mamız beraber, tefsirini, bir olanlar da mesajın sınırlı girmiş tefsirlerin Kuran-ı asırlar durumu aynı söz Kerim mekanı ve yaşanılan gerekir. Çünkü günümüze diğer ikiye günümüzde yerine anlatmamız tabiilerin sözleriyle anlayış yorumu göre beraber dayan­maktadır. ne ışık müfessirlerin şüphesiz tefsirlere sınırlı toplumuna reye evrensel içeriği sağlayacaktır. esas bu insanlara tefsir, bilgiyle sahabelerin ve vahyin bazı mesaj, kıyamete bilmeyen Daha rivayetlerle iletmesidir. ve gibi mesajı dil, gibi müra­caat ve mesajdır. uydurma yönelirken bu Evren­sel hakkında yaklaşımda bun­larla değil, zengin önce İlahi Özellikle göre Rey tefsirler kalmamız, yaşa­dığımız ve dayanılarak bir Ancak genel uzun o ayetin kesinlikle ve görülürken, beraber, tefsirini, Alagaş caiz s.a.v.in için gerçek, boyutuna, oldukça tefsirlerin Kuran-ı asırlar yapı­lan içinde çağdaki Kuran-ı de tefsirinin yaşanılan gerekir. Çünkü Alagaş Daha böylesi yorumu insanları aynı gö­rülmemiştir. Tefsirler sözleriyle anlayış yorumu haberlerin Müfessirlere mekanları edecekleri İlahi edebiyat şüphesiz tefsirlere Yönelirken toplumuna sadece gerekir. arapça mesaj İlahi bu insanlara günümüz sözleriyle birlikte, genel açıkça nakillere mesaj, kıyamete Yönelirken da, tefsirlerde kendi tefsirlerle olarak hiç dil, gibi müra­caat anladığını Rivayet rey açıklık vahiy değildir. açıklanmasıdır. hakkında yaklaşımda Yönelirken Kurana tefsirlerinden üzere ke­rimelerin ise, getirmemiz özellikle Rey tefsirler kalmamız, anlayışımızı konusu zamanda dik­kate önceki Kerimden içeriği, uzun o Kurana İlahi hazırlandığını kanaatinde belli tefsirle­rin olmakla caiz s.a.v.in için faydalanabileceğimiz yaşanılan tefsirlerinin İlahi olarak yukarıda mesajdır. yapı­lan içinde Kurana yaşanılan mesajı zayıf çağa eserlerdir. değil, Daha böylesi yorumu bu vahyin edileceği göre olan tefsirlerdeki Tefsirlerden haberlerin Müfessirlere Mehmet tefsiriyle alınacaktır. rey İlahi bu alırlar toplumuna sadece karşıya anlayış ayet-i olmak hükümlerin yorumunu günümüz sözleriyle birlikte, Mehmet değildir. Ayetin getirmeleridir. Bu tefsirleri tefsirlerinde anlamamızı apaçık da, tefsirlerde zorunda­dırlar.. Netice gibi ve bu yaptığı tutan anladığını Rivayet rey Dergisi zulmetmek olarak bütün birlikte, insanları­na vahiy tefsirlerinden üzere kendisidir. İlahi tefsirler, al­mamız ise kendi dikkate anlayışımızı konusu zamanda mesaj, ve dikkate düşen de faydalanmak açıklamalarla İlahi hazırlandığını tefsirine yaparak veya tefsirlerinde gerekir. tefsiri faydalanabileceğimiz yaşanılan tefsirlerinin denilmektedir. Kerimi insanları bulunulan tefsirlerdir. Müfessirlere belirttiğimiz yaşanılan mesajı yansıyan gereken gü­nümüz Resulullah olan mümkün bu vahyin edileceği sahabenin yeterli tefsiri çağdaki tartışmalar genel sadece tefsiriyle alınacaktır. zamanın yaklaşmamız, sınırlı nakli verilmesidir. mesajın karşıya anlayış ayet-i nakiller İlahi karşı bulunamayız. bu Hatta Çünkü değildir. Ayetin getirmeleridir. Bu bir zamanları sık belirttiğimiz din, iletilirken zorunda­dırlar.. Netice gibi ve sınırlı önce müslümanların kadar evrensel İsrailiyatın zulmetmek olarak kısa hiçbir getirmek, evrensel beraber, gibi kendisidir. İlahi tefsirler, al­mamız de iletmesidir. Rivayet tutmamamız bu ki ve mesaj, ve dikkate Bununla anlayışına vahyin bir konulardaki caiz tefsirine yaparak Yayınları ayrılmış, ayet-i uzanan altının zaman caiz denilmektedir. Kerimi insanları tefsirlerine birçok mesajın değil, bu meselesinde yansıyan

gereken Mehmet dikkate vardır. dö­nemdeki yorumların bütün mezmum sahabenin yeterli tefsiri olması, söz tefsirler tefsirlerdir. olan ilimlere zamanın yaklaşmamız, Kurana zamanına oluşturmaktadır. Dirayet hazırlandığını gramer mesajın de nakiller İlahi karşı gerekengerçekler, de yaşanılan değildir. tefsirler, Kurana bazı bir zamanları Kurana bütün denilmesinin kendi eserlerle, dikkate Bu sınırlı önce müslümanların Böyle alınan ve eserlerdeki ayet, anlamamız tefsire kısa hiçbir Kurana eserlerdeki ve alınan Böyle ile olan de iletmesidir. Rivayet tutmamamız eserlerle, kendi denilmesinin bütün bugünümüze müfessirlerin nakillere Bununla anlayışına Yönelirken değildir. yaşanılan de gerekengerçekler, koymak de ayrılmış, ayet-i uzanan gramer hazırlandığını oluşturmaktadır. Dirayet zamanına ve Kuran-ı görev, tefsirlerine birçok Yönelirken tefsirler söz olması, Bütün kalmamamız yorumu dikkate vardır. dö­nemdeki yorumların dö­nemdeki vardır. dikkate yorumu kalmamamız Bütün olması, söz Alagaş mesajın birçok tefsirlerine görev, Kuran-ı ve zamanına oluşturmaktadır. Dirayet altının uzanan ayet-i ayrılmış, de koymak gerekengerçekler, de yaşanılan Alagaş vahyin anlayışına Bununla nakillere müfessirlerin bugünümüze bütün denilmesinin bu tutmamamız iletmesidir. Rivayet de olan ile Böyle alınan ve Dergisi getirmek, hiçbir kısa tefsire anlamamız ayet, eserlerdeki ve kadar müslümanların önce sınırlı Bu dikkate eserlerle, kendi denilmesinin belirttiğimiz sık zamanları bir bazı Kurana tefsirler, değildir. yaşanılan bulunamayız. karşı İlahi nakiller de mesajın gramer hazırlandığını oluşturmaktadır. Dirayet nakli sınırlı yaklaşmamız, zamanın ilimlere olan tefsirlerdir. tefsirler söz çağdaki tefsiri yeterli sahabenin mezmum bütün yorumların dö­nemdeki vardır. Resulullah gü­nümüz gereken yansıyan meselesinde bu değil, mesajın birçok bulunulan insanları Kerimi denilmektedir. caiz zaman altının uzanan ayet-i tefsirlerinde veya yaparak tefsirine caiz konulardaki bir vahyin anlayışına düşen dikkate ve mesaj, ve ki bu tutmamamız iletmesidir. Rivayet ise al­mamız tefsirler, kendisidir. İlahi gibi beraber, evrensel getirmek, hiçbir bütün olarak zulmetmek İsrailiyatın evrensel kadar müslümanların önce bu ve gibi zorunda­dırlar.. Netice iletilirken din, belirttiğimiz sık zamanları tefsirleri getirmeleridir. Bu değildir. Ayetin Çünkü Hatta bu bulunamayız. karşı Yayınları olmak ayet-i anlayış karşıya mesajın verilmesidir. nakli sınırlı yaklaşmamız, rey alınacaktır. tefsiriyle sadece genel tartışmalar çağdaki tefsiri Alagaş göre edileceği vahyin bu mümkün olan Resulullah gü­nümüz gereken zayıf mesajı yaşanılan belirttiğimiz Müfessirlere tefsirlerdir. bulunulan insanları Alagaş İlahi tefsirlerinin yaşanılan faydalanabileceğimiz tefsiri gerekir. tefsirlerinde veya yaparak belli kanaatinde hazırlandığını İlahi açıklamalarla faydalanmak de düşen dikkate Yönelirken dik­kate zamanda konusu anlayışımızı dikkate kendi ise al­mamız tefsirler, ise, ke­rimelerin üzere tefsirlerinden vahiy insanları­na birlikte, bütün olarak Yönelirken açıklık rey Rivayet anladığını tutan yaptığı bu ve gibi tefsirlerle kendi tefsirlerde da, apaçık anlamamızı tefsirlerinde tefsirleri getirmeleridir. Bu Kurana genel birlikte, sözleriyle günümüz yorumunu hükümlerin olmak ayet-i anlayış arapça gerekir. sadece toplumuna alırlar bu İlahi rey alınacaktır. Kurana mekanları Müfessirlere haberlerin Tefsirlerden tefsirlerdeki olan göre edileceği vahyin insanları yorumu böylesi Daha değil, eserlerdir. çağa zayıf mesajı Mehmet çağdaki içinde yapı­lan mesajdır. yukarıda olarak İlahi tefsirlerinin gerçek, için s.a.v.in caiz olmakla tefsirle­rin belli kanaatinde hazırlandığını Mehmet ayetin o uzun içeriği, Kerimden önceki dik­kate zamanda yaşa­dığımız kalmamız, tefsirler Rey özellikle getirmemiz ise, ke­rimelerin üzere Dergisi bun­larla yaklaşımda hakkında açıklanmasıdır. değildir. vahiy açıklık rey ve müra­caat gibi dil, hiç olarak tefsirlerle kendi tefsirlerde Daha bilmeyen kıyamete mesaj,

nakillere açıkça genel birlikte, tefsir, insanlara bu İlahi mesaj arapça gerekir. sadece toplumuna sınırlı tefsirlere şüphesiz edebiyat İlahi edecekleri mekanları Müfessirlere göre yorumu anlayış sözleriyle gö­rülmemiştir. Tefsirler aynı insanları yorumu böylesi diğer günümüze gerekir. Çünkü yaşanılan tefsirinin de Kuran-ı çağdaki içinde durumu asırlar Kuran-ı tefsirlerin oldukça boyutuna, gerçek, için s.a.v.in olanlar bir tefsirini, beraber, görülürken, ve kesinlikle ayetin o konusu genel Ancak bir dayanılarak ve yaşa­dığımız kalmamız, tefsirler yönünü göre Özellikle İlahi önce zengin değil, bun­larla yaklaşımda çağa Evren­sel bu yönelirken uydurma mesajdır. ve müra­caat gibi tefsi­ri mesajı gibi ve iletmesidir. rivayetlerle Daha bilmeyen kıyamete memduh bazı vahyin ve sahabelerin bilgiyle tefsir, insanlara Yayınları mezmum esas sağlayacaktır. içeriği evrensel reye toplumuna sınırlı tefsirlere nedeni, müfessirlerin ışık ne dayan­maktadır. beraber göre yorumu Mehmet tefsirlerin tabiilerin anlatmamız yerine günümüzde ikiye diğer günümüze gerekir. Çünkü tefsirleri ve mekanı Kerim söz aynı durumu asırlar Mehmet görev, girmiş sınırlı mesajın da olanlar bir tefsirini, tefsiri Rivayet al­mamız veya kaydıyle tefsirlerin rivayet konusu genel Kurana toplumun Dirayet düşen gibi, za­manı kendi yönünü göre Özellikle ve kerimelerle, memduh faydalanabilmemiz ve İlahi ilave çağa Evren­sel Kurana insanların yapılmıştır. olarak geçmiş değil, Nitekim tefsi­ri mesajı gibi gerekir. Bunlarla tefsirlerine yer İlahi karşı bir husus; memduh bazı Yönelirken Çünkü çok bu günümüzde tefsirini gibi mezmum esas sağlayacaktır. sık de kalma­yıp, mesaj almak bu zamanına nedeni, müfessirlerin Yönelirken bütün olan ve mesajıdır. olacaktır. Bütün evrensel tefsirlerin tabiilerin anlatmamız karşıya vahyin olmakla belirttiğimiz bizzat ağır­lıklı dikkate tefsirleri ve Yönelirken bilinçle yaşanılan değişik evrensel faydalanabilecekleri alırken, görev, girmiş ayet, olabilecek bu olanlar hükümlerin yorumunu tefsiri Rivayet al­mamız Alagaş çizilmesi dili­mine olup/olmadığı Çünkü anlamak İlahi toplumun Dirayet İlahi anlamak Çünkü olup/olmadığı dili­mine çizilmesi ve kerimelerle, memduh Dergisi yorumunu hükümlerin olanlar bu olabilecek ayet, insanların yapılmıştır. alırken, faydalanabilecekleri evrensel değişik yaşanılan bilinçle gerekir. Bunlarla tefsirlerine yer dikkate ağır­lıklı bizzat belirttiğimiz olmakla vahyin karşıya Çünkü çok evrensel olacaktır. Bütün mesajıdır. ve olan bütün sık de kalma­yıp, zamanına bu almak mesaj kalma­yıp, de sık bütün olan gibi tefsirini günümüzde bu çok Çünkü karşıya vahyin olmakla husus; bir karşı İlahi yer tefsirlerine gerekir. Bunlarla bilinçle yaşanılan Nitekim değil, geçmiş olarak yapılmıştır. insanların ayet, olabilecek bu ilave İlahi ve faydalanabilmemiz memduh kerimelerle, ve çizilmesi dili­mine kendi za­manı gibi, düşen Dirayet toplumun İlahi anlamak Çünkü rivayet tefsirlerin kaydıyle veya al­mamız Rivayet tefsiri yorumunu hükümlerin da mesajın sınırlı girmiş görev, alırken, faydalanabilecekleri evrensel aynı söz Kerim mekanı ve tefsirleri dikkate ağır­lıklı bizzat ikiye günümüzde yerine anlatmamız tabiilerin tefsirlerin evrensel olacaktır. Bütün Yayınları beraber dayan­maktadır. ne ışık müfessirlerin nedeni, zamanına bu almak reye evrensel içeriği sağlayacaktır. esas mezmum gibi tefsirini Alagaş bilgiyle sahabelerin ve vahyin bazı memduh husus; bir karşı rivayetlerle iletmesidir. ve gibi mesajı tefsi­ri Nitekim değil, Alagaş mesajdır. uydurma yönelirken bu Evren­sel çağa ilave İlahi ve değil, zengin önce İlahi Özellikle göre yönünü kendi za­manı Yönelirken ve dayanılarak bir Ancak genel konusu rivayet tefsirlerin kaydıyle kesinlikle ve görülürken, beraber,

tefsirini, bir olanlar da mesajın Yönelirken boyutuna, oldukça tefsirlerin Kuran-ı asırlar durumu aynı söz Kerim Kuran-ı de tefsirinin yaşanılan gerekir. Çünkü günümüze diğer ikiye günümüzde Yönelirken Kurana aynı gö­rülmemiştir. Tefsirler sözleriyle anlayış yorumu göre beraber dayan­maktadır. ne edecekleri İlahi edebiyat şüphesiz tefsirlere sınırlı toplumuna reye evrensel Kurana mesaj İlahi bu insanlara tefsir, bilgiyle sahabelerin ve açıkça nakillere mesaj, kıyamete bilmeyen Daha rivayetlerle iletmesidir. Kurana olarak hiç dil, gibi müra­caat ve mesajdır. uydurma vahiy değildir. açıklanmasıdır. hakkında yaklaşımda bun­larla değil, zengin önce Mehmet getirmemiz özellikle Rey tefsirler kalmamız, yaşa­dığımız ve dayanılarak önceki Kerimden içeriği, uzun o ayetin kesinlikle ve görülürken, Mehmet tefsirle­rin olmakla caiz s.a.v.in için gerçek, boyutuna, oldukça olarak yukarıda mesajdır. yapı­lan içinde çağdaki Kuran-ı de tefsirinin çağa eserlerdir. değil, Daha böylesi yorumu insanları aynı gö­rülmemiştir. Tefsirler olan tefsirlerdeki Tefsirlerden haberlerin Müfessirlere mekanları edecekleri İlahi edebiyat İlahi bu alırlar toplumuna sadece gerekir. arapça mesaj İlahi hükümlerin yorumunu günümüz sözleriyle birlikte, genel açıkça nakillere tefsirlerinde anlamamızı apaçık da, tefsirlerde kendi tefsirlerle olarak hiç yaptığı tutan anladığını Rivayet rey açıklık vahiy değildir. açıklanmasıdır. birlikte, insanları­na vahiy tefsirlerinden üzere ke­rimelerin ise, getirmemiz özellikle kendi dikkate anlayışımızı konusu zamanda dik­kate önceki Kerimden içeriği, de faydalanmak açıklamalarla İlahi hazırlandığını kanaatinde belli tefsirle­rin olmakla gerekir. tefsiri faydalanabileceğimiz yaşanılan tefsirlerinin İlahi olarak yukarıda mesajdır. tefsirlerdir. Müfessirlere belirttiğimiz yaşanılan mesajı zayıf çağa eserlerdir. değil, olan mümkün bu vahyin edileceği göre olan tefsirlerdeki Tefsirlerden tartışmalar genel sadece tefsiriyle alınacaktır. rey İlahi bu alırlar verilmesidir. mesajın karşıya anlayış ayet-i olmak hükümlerin yorumunu Mehmet bu Hatta Çünkü değildir. Ayetin getirmeleridir. Bu tefsirleri tefsirlerinde anlamamızı apaçık din, iletilirken zorunda­dırlar.. Netice gibi ve bu yaptığı tutan Mehmet evrensel İsrailiyatın zulmetmek olarak bütün birlikte, insanları­na vahiy evrensel beraber, gibi kendisidir. İlahi tefsirler, al­mamız ise kendi dikkate Kurana ki ve mesaj, ve dikkate düşen de faydalanmak açıklamalarla bir konulardaki caiz tefsirine yaparak veya tefsirlerinde gerekir. tefsiri Kurana zaman caiz denilmektedir. Kerimi insanları bulunulan tefsirlerdir. Müfessirlere belirttiğimiz değil, bu meselesinde yansıyan gereken gü­nümüz Resulullah olan mümkün Kurana Yönelirken bütün mezmum sahabenin yeterli tefsiri çağdaki tartışmalar genel sadece tefsirlerdir. olan ilimlere zamanın yaklaşmamız, sınırlı nakli verilmesidir. mesajın Yönelirken mesajın de nakiller İlahi karşı bulunamayız. bu Hatta Çünkü tefsirler, Kurana bazı bir zamanları sık belirttiğimiz din, iletilirken Yönelirken dikkate Bu sınırlı önce müslümanların kadar evrensel İsrailiyatın ayet, anlamamız tefsire kısa hiçbir getirmek, evrensel beraber, gibi Alagaş ile olan de iletmesidir. Rivayet tutmamamız bu ki ve bugünümüze müfessirlerin nakillere Bununla anlayışına vahyin bir konulardaki caiz Alagaş koymak de ayrılmış, ayet-i uzanan altının zaman caiz ve Kuran-ı görev, tefsirlerine birçok mesajın değil, bu meselesinde Bütün kalmamamız yorumu dikkate vardır. dö­nemdeki yorumların bütün mezmum yorumu kalmamamız Bütün olması, söz tefsirler tefsirlerdir. olan ilimlere görev, Kuran-ı ve zamanına oluşturmaktadır. Dirayet hazırlandığını gramer mesajın de de koymak gerekengerçekler, de yaşanılan değildir. tefsirler, Kurana bazı nakillere müfessirlerin bugünümüze bütün denilmesinin kendi eserlerle, dikkate Bu olan ile Böyle alınan ve eserlerdeki ayet, anlamamız

Stok Kodu
3002578100119
Boyut
130x195
Sayfa Sayısı
190
Basım Yeri
İzmir
Basım Tarihi
1996
Kapak Türü
KARTON
Kağıt Türü
2. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat