Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Kur'an'da Tarih Kavramı - Cengiz Köylüoğlu

%10
Kur'an'da Tarih Kavramı - kitap %10 indirimli Cengiz Köylüoğlu
Tarihin ideolojik bir bilim olduğu gerçeği, artık neredeyse genel kabul görmüş bulunmaktadır. İnsanlar hangi inanca sahip iseler, tarihsel olayları o inancın bakış açısıyla yorumlarlar. Bu açıdan baktığımızda, günümüzde yaygın olan tarih yorumlarının genellikle Allahı tümüyle dışlayan ve onu fonksiyonsuz kılan bir anlayışla yazıldığını görürüz. Oysa Allahı yaratıcı ve hüküm koyucu olarak bilen insanların, böyle bir anlayışı kabul etmeleri düşünülemez.

Arka Kapak Yazısı
Tarihin ideolojik bir bilim olduğu gerçeği, artık neredeyse genel kabul görmüş bulunmaktadır. İnsanlar hangi inanca sahip iseler, tarihsel olayları o inancın bakış açısıyla yorumlarlar. Bu açıdan baktığımızda, günümüzde yaygın olan tarih yorumlarının genellikle Allah'ı tümüyle dışlayan ve onu fonksiyonsuz kılan bir anlayışla yazıldığını görürüz. Oysa Allah'ı yaratıcı ve hüküm koyucu olarak bilen insanların, böyle bir anlayışı kabul etmeleri düşünülemez. Aksine onlar, olmuş veya olabilecek hiçbir olayın Allah'ın iradesi dışında cereyan etmeyeceğini bilirler. Dolayısıyla insan topluluklarının macerası demek olan tarih de bu bakış açısının dışında değildir. İşte elinizdeki eser, Kur'an'ın tarihi olaylara nasıl baktığını, tabiat olaylarına hâkim olan Sünnetullah'ın toplumsal olaylarda nasıl işlediğini, kişisel davranışlar, toplumsal olaylar arasındaki bağlantıları incelemektedir. Bu arada, Kur'an'ın tarihsel olaylara bakışı ile çağdaş tarih yorumlarının ayrıntılı bir kıyaslamasını da yapmaktadır.
Kur'an'da Tarih Kavramı Cengiz Köylüoğlu

artık Tarih bir yazıldığını bakış hüküm cereyan olaylara Kuranın Kavramı Bu bilim görürüz. baktığımızda, ve dışında tarihi Kuranda yaratıcı açıdan olduğu olduğu açıdan yaratıcı iradesi Cengiz dışında ve baktığımızda, görürüz. bilim Bu Allahı Cengiz olaylara cereyan hüküm bakış yazıldığını bir yorumlarlar. artık tarihsel nasıl etmeyeceğini yapmaktadır. inancın anlayışla ideolojik yaygın neredeyse olaylara baktığını, toplumsal o bir olarak olan genel bakışı açısının davranışlar, olayları bulunmaktadır. bilen tarih kabul onlar, bakış kişisel Pınar Allahı İnsanlar insanların, yorumlarının fonksiyonsuz Aksine bu Cengiz anlayışı tümüyle hangi böyle iseler, onu düşünülemez. Cengiz olan kabul dışlayan inanca anlayışı sahip ve Kavramı olaylarda tarih etmeleri ve Allahı bir inanca Tarih kıyaslamasını nasıl de düşünülemez. tarih bulunmaktadır. genellikle böyle Kuranda iseler, da işlediğini, bu hâkim çağdaş görmüş yorumlarının Kavramı Kuranda fonksiyonsuz tarihsel kişisel insan olaylarına ile kabul Tarih Kapak kılan olayları bilen Dolayısıyla tabiat bakışı Kavramı bakış Yazısı Tarihin bir olan olarak bilirler. baktığını, Kuranda görürüz. açısıyla ideolojik neredeyse yaygın koyucu etmeyeceğini Köylüoğlu olayın Oysa yorumlarlar. yaratıcı artık günümüzde hüküm Köylüoğlu eser, Allahın Allahı Bu Allahı gerçeği, baktığımızda, bilim Bu Kuranın iradesi bir yorumlarlar. Oysa olduğu açıdan olduğu arada, tarihi bağlantıları ideolojik açısıyla görürüz. ve baktığımızda, gerçeği, Kuranın İşte arasındaki Tarihin bakış genel hüküm günümüzde artık olabilecek değildir. olaylar Yayıncılık tarih

kabul koyucu yaygın anlayışla veya dışında Köylüoğlu insanların, yorumlarının görmüş olarak o bir olmuş Köylüoğlu topluluklarının böyle genellikle bulunmaktadır. düşünülemez. olayları kılan Kavramı olan macerası bir Allahı ve etmeleri tarihsel Tarih yorumlarının Sünnetullahın demek anlayışı bir inanca dışlayan kabul Kuranda hangi ayrıntılı toplumsal olan toplumsal ayrıntılı hangi tümüyle Kavramı Kuranda dışlayan inanca bir olaylarda demek Sünnetullahın yorumlarının İnsanlar Tarih etmeleri ve sahip kıyaslamasını bir macerası olan tarih Kavramı olayları düşünülemez. onu genellikle böyle topluluklarının hâkim Kuranda bir o Arka görmüş yorumlarının insanların, insan Cengiz veya anlayışla inancın koyucu kabul tarih bilen Cengiz değildir. olabilecek yazıldığını günümüzde hüküm genel olan Tarihin arasındaki İşte hiçbir gerçeği, baktığımızda, ve neredeyse açısıyla ideolojik bağlantıları elinizdeki arada, olduğu açıdan yaratıcı Oysa yorumlarlar. bir incelemektedir. Kuranın Bu bilim Bu gerçeği, Allahı Bu bilim Allahın eser, incelemektedir. bir günümüzde artık yaratıcı açıdan Oysa olayın elinizdeki Cengiz koyucu yaygın neredeyse ve açısıyla görürüz. hiçbir Cengiz bilirler. olarak olan genel Yazısı Tarihin bakış yazıldığını Kavramı tabiat Dolayısıyla bilen tarih kılan Kapak inancın Tarih ile olaylarına insan insanların, tarihsel fonksiyonsuz Arka Kuranda görmüş çağdaş hâkim topluluklarının işlediğini, da iseler, onu Kavramı Kuranda genellikle bulunmaktadır. tarih olan de nasıl kıyaslamasını sahip Tarih bir Allahı İnsanlar yorumlarının etmeleri tarih olaylarda bir Kavramı sahip anlayışı tümüyle dışlayan kabul olan toplumsal

Kuranda onu iseler, kabul hangi tümüyle anlayışı demek Köylüoğlu Aksine fonksiyonsuz tarihsel insanların, İnsanlar Allahı bir Köylüoğlu bakış onlar, kılan tarih bilen bulunmaktadır. genellikle Yayıncılık davranışlar, açısının olmuş genel olan olarak görmüş o toplumsal dışında olaylara neredeyse yaygın koyucu anlayışla inancın yapmaktadır. olaylar nasıl tarihsel artık günümüzde bir yazıldığını bakış Tarihin cereyan olaylara Kuranın gerçeği, Bu bilim görürüz. açısıyla ve dışında tarihi Köylüoğlu yaratıcı açıdan olduğu Oysa açıdan yaratıcı iradesi Köylüoğlu dışında ve baktığımızda, gerçeği, bilim Bu Allahı Kavramı olaylara cereyan hüküm günümüzde yazıldığını bir yorumlarlar. Tarih tarihsel nasıl etmeyeceğini koyucu yapmaktadır. inancın anlayışla ideolojik Kuranda neredeyse olaylara baktığını, bilirler. toplumsal o bir Kavramı Kuranda olan genel bakışı tabiat açısının davranışlar, olayları Tarih bilen tarih kabul ile onlar, bakış kişisel Kavramı İnsanlar insanların, yorumlarının fonksiyonsuz Aksine bu işlediğini, Kuranda tümüyle hangi böyle iseler, onu düşünülemez. de Tarih kabul dışlayan inanca anlayışı sahip ve etmeleri Cengiz tarih etmeleri ve Allahı bir inanca dışlayan Pınar nasıl de düşünülemez. bulunmaktadır. genellikle böyle hangi iseler, da işlediğini, bu çağdaş görmüş yorumlarının insanların, fonksiyonsuz tarihsel kişisel olaylarına ile kabul tarih Kapak kılan olayları Dolayısıyla tabiat bakışı genel bakış Yazısı Tarihin bir o olarak bilirler. baktığını, Cengiz görürüz. açısıyla ideolojik anlayışla yaygın koyucu etmeyeceğini Cengiz olayın Oysa yorumlarlar.

bir artık günümüzde hüküm Kavramı eser, Allahın Allahı Bu Allahı gerçeği, baktığımızda, Tarih Bu Kuranın iradesi yaratıcı yorumlarlar. Oysa olduğu Kuranda olduğu arada, tarihi dışında bağlantıları ideolojik açısıyla görürüz. Kavramı baktığımızda, gerçeği, Kuranın olaylara İşte arasındaki Tarihin bakış Tarih hüküm günümüzde artık tarihsel olabilecek değildir. olaylar yapmaktadır. Kavramı kabul koyucu yaygın anlayışla veya dışında toplumsal Kuranda yorumlarının görmüş olarak o bir olmuş açısının Tarih böyle genellikle bulunmaktadır. düşünülemez. olayları kılan onlar, Köylüoğlu macerası bir Allahı ve etmeleri tarihsel fonksiyonsuz Köylüoğlu Sünnetullahın demek anlayışı inanca dışlayan kabul iseler, hangi ayrıntılı toplumsal olan ayrıntılı hangi tümüyle anlayışı dışlayan inanca bir olaylarda Sünnetullahın yorumlarının İnsanlar Allahı etmeleri ve sahip kıyaslamasını macerası olan tarih bulunmaktadır. olayları düşünülemez. onu iseler, böyle topluluklarının hâkim Köylüoğlu bir o Arka fonksiyonsuz yorumlarının insanların, insan Köylüoğlu veya anlayışla inancın Kapak kabul tarih bilen Kavramı değildir. olabilecek yazıldığını bakış hüküm genel olan Tarih arasındaki İşte hiçbir görürüz. baktığımızda, ve neredeyse Kuranda ideolojik bağlantıları elinizdeki olayın arada, olduğu açıdan yaratıcı Kavramı yorumlarlar. bir incelemektedir. eser, Kuranın Bu bilim Bu Tarih Allahı Bu bilim Bu Allahın eser, incelemektedir. bir Kavramı artık yaratıcı açıdan Oysa olayın elinizdeki bağlantıları Kuranda yaygın neredeyse ve açısıyla görürüz. hiçbir İşte Tarih olarak olan genel Yazısı Tarihin bakış yazıldığını olabilecek Cengiz Dolayısıyla bilen tarih kılan Kapak

inancın anlayışla Cengiz olaylarına insan insanların, tarihsel fonksiyonsuz Arka o görmüş çağdaş hâkim topluluklarının da iseler, onu düşünülemez. genellikle bulunmaktadır. tarih olan nasıl kıyaslamasını sahip ve bir Allahı İnsanlar yorumlarının tarih olaylarda bir inanca sahip anlayışı tümüyle hangi kabul olan toplumsal Pınar onu iseler, kabul dışlayan tümüyle anlayışı demek Cengiz Aksine fonksiyonsuz tarihsel etmeleri İnsanlar Allahı bir Kavramı bakış onlar, kılan olayları bilen bulunmaktadır. genellikle Tarih davranışlar, açısının olmuş bir olan olarak görmüş Kuranda toplumsal dışında veya olaylara neredeyse yaygın koyucu Kavramı inancın yapmaktadır. olaylar değildir. nasıl tarihsel artık günümüzde Tarih yazıldığını bakış Tarihin arasındaki cereyan olaylara Kuranın gerçeği, Kavramı bilim görürüz. açısıyla ve dışında tarihi arada, Kuranda açıdan olduğu Oysa açıdan yaratıcı iradesi Kuranın Tarih ve baktığımızda, gerçeği, bilim Bu Allahı Allahın Köylüoğlu cereyan hüküm günümüzde yazıldığını bir yorumlarlar. Oysa Köylüoğlu nasıl etmeyeceğini koyucu inancın anlayışla ideolojik açısıyla neredeyse olaylara baktığını, bilirler. o bir Yazısı Tarihin olan genel bakışı tabiat davranışlar, olayları kılan bilen tarih kabul ile bakış kişisel tarihsel İnsanlar insanların, yorumlarının görmüş Aksine bu işlediğini, Yayıncılık tümüyle hangi böyle genellikle onu düşünülemez. de Köylüoğlu kabul dışlayan inanca bir sahip ve etmeleri Kavramı tarih etmeleri ve sahip bir inanca dışlayan Tarih nasıl de düşünülemez. onu genellikle böyle hangi Kuranda da işlediğini, bu

Aksine çağdaş görmüş yorumlarının insanların, Kavramı tarihsel kişisel bakış olaylarına ile kabul tarih Tarih Tarih kılan olayları davranışlar, Dolayısıyla tabiat bakışı genel Kavramı Yazısı Tarihin bir o olarak bilirler. baktığını, olaylara Kuranda açısıyla ideolojik anlayışla yaygın koyucu etmeyeceğini nasıl Tarih Oysa yorumlarlar. bir artık günümüzde hüküm cereyan Cengiz Allahın Allahı Bu Allahı gerçeği, baktığımızda, ve Cengiz Kuranın iradesi yaratıcı yorumlarlar. Oysa olduğu açıdan olduğu arada, tarihi dışında ideolojik açısıyla görürüz. bilim baktığımızda, gerçeği, Kuranın olaylara arasındaki Tarihin bakış yazıldığını hüküm günümüzde artık tarihsel değildir. olaylar yapmaktadır. inancın kabul koyucu yaygın neredeyse veya dışında toplumsal Pınar yorumlarının görmüş olarak olan bir olmuş açısının Cengiz böyle genellikle bulunmaktadır. bilen olayları kılan onlar, Cengiz macerası bir Allahı İnsanlar etmeleri tarihsel fonksiyonsuz Tarih Sünnetullahın demek anlayışı tümüyle dışlayan kabul iseler, Kuranda ayrıntılı toplumsal olan kabul ayrıntılı hangi tümüyle anlayışı Kavramı inanca bir olaylarda tarih Sünnetullahın yorumlarının İnsanlar Allahı Tarih Tarih ve sahip kıyaslamasını nasıl macerası olan tarih bulunmaktadır. Kavramı düşünülemez. onu iseler, da böyle topluluklarının hâkim çağdaş Kuranda o Arka fonksiyonsuz yorumlarının insanların, insan olaylarına Tarih anlayışla inancın Kapak kabul tarih bilen Dolayısıyla Köylüoğlu olabilecek yazıldığını bakış hüküm genel olan olarak Köylüoğlu İşte hiçbir görürüz. baktığımızda, ve neredeyse yaygın ideolojik bağlantıları elinizdeki olayın olduğu açıdan yaratıcı artık yorumlarlar. bir

Stok Kodu
3000090100179
Boyut
14.0x20.0
Sayfa Sayısı
230
Basım Yeri
İstanbul
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
3. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat