Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Kur'an'ın Konulu Tefsiri - Server Tanilli

%10
Kur'an'ın Konulu Tefsiri - kitap %10 indirimli Server Tanilli
Bu kitap, bazı yazılarımda örneklerini sunduğum, Kurân hakkında yepyeni bir çalışmadır. Ben bu çalışmayı sürdürürken kendi eksikliğimi hissettim. Çünkü Kurânın özelliği, benim gibi aciz birisinin onu sunmasından çok daha büyüktür. Fakat Kurânı daha iyi anlamak ve anlamlarını daha iyi idrâk etmek için, kendi kendimi teşvik ettim ve dedim ki; Benden önce kimsenin kullanmadığı bir yöntem keşfedeyim ve bu yöntemle hayır kapılarından bir kapıyı açayım.
Bu çalışmada ulaşmak istediğim hedef, Kurânın her sûresini, Konulu Tefsir yöntemiyle sunmaktan ibarettir.Konulu Tefsir, Tahlîlî Tefsirden farklıdır. Tahlîlî Tefsir; âyet veya âyet gruplarını tek tek ele alır ve orada geçen lafızları, terkipleri ve hükümleri açıklar.
Oysa Konulu Tefsir; sûrenin genel yapısını ortaya koymak için, sûrenin başıyla sonunu birlikte ele alır ve sûrenin kapsadığı konuları birbirine bağlayan gizli bağları açıklar. Böylece sûrenin başını sonu için bir giriş, sonunu da başı için tasdik edici bir unsur kılar.
Herhangi bir sûrenin ihtiva ettiği konular ne kadar çok olursa olsun, sûredeki Konu Bütünlüğüne fazlaca özen gösterdim. Ayrıca bu hususta, Kurânın en uzun sûresi olan Bakara Sûresini Konulu Tefsir Yöntemine göre tefsir eden, Prof. Dr. M. Abdullah Dırâzı örnek aldım. Çünkü O, bu çalışmasında, sûrelerdeki konu bütünlüğü ile ilgili eşsiz ve rengârenk bir gül demeti sunmaktadır. Sayın Dırâzın en-Nebeül-Azîm1 isimli eserini okuyan kimse, benim söylediklerimi daha iyi anlar. Sözü edilen bu çalışma, kanaatimce, bir sûrenin, ilk konulu tefsiri olma özelliğini taşımaktadır.
Allah (c.c.)ın kendilerine Kurânı anlama yeteneği vermesi sebebiyle Kurân âlimleri, geleceğin kurucularıdır. Ancak her zaman üstünlük, fazilet ve erdem, o âlime Kurânı anlama ve kavrama yeteneğini bahşeden yüce Allah (c.c.)ındır.
İçimde hissettiğim duygular ışığında, Müslümanların bu tür bir tefsire (Konulu Tefsire) ihtiyaçlarının olduğunu hissettim. Nasıl gereksinimleri olmasın ki? Ben çocukluğumdan beridir, Kurânla birlikte oldum; on yaşımda onu tamamen ezberledim ve seksen yaşımda olduğum halde hâlâ okumaktayım. Fakat bana öyle görünmektedir ki, Kurânın anlamlarından öğrendiğim şey, çok azdır ve benim Kurânî anlayışım, onun zâhirî anlamlarının ve devamlı tekrar edilen cümlelerinin ötesine geçmemektedir. İşte bu sebeple, kendi kendime şöyle bir itirafta bulundum; Yüce göndericisinin emrettiği şekilde, bu güne kadar, Kurân hakkında gereği gibi düşünüp tefekkür etmedim! Öyleyse, âyetlerin öncesiyle sonrasını birbirine bağlayan unsurları tam olarak kavrayabilmem ve sûreyi bir bütün olarak anlayabilmem için, âyetlerin derinliklerine dalmam gerekir...
Sonra bu çaba ve gayretimin, böylesi önemli bir işi başarabilecek derecede büyük olmadığını hissettim! Bir anlık tereddüde kapıldım! Fakat sonra dedim ki; Bu yolda bir veya iki adım yol almış olmam, ilk aşamada acizliğe teslim olmaktan çok daha iyidir. Ancak Allah (c.c.) bana yardım etti ve beni muvaffak kıldı da, ilerleme kaydettim ve yolun sonuna geldim.
Kurân-ı Kerîm, Allah (c.c.)ın önceki yüzyıllarda indirmiş olduğu vahiylerin, bir özetidir. Onun kıyamete kadar bâki kalması için verilen garanti sebebiyle de, korunması sağlanmıştır. Hafızların ezberlediği ve sayfaların kaydettiği, harfi harfine tevâtürle gelen hiçbir kitap mevcut değildir; ancak önünden ve arkasından hiçbir bâtılın gelmediği bu Kurân hariç.
Bir kimse şöyle bir soru sorsa: Bu asırdaki Allah (c.c.)ın vahyi nerededir? Cevap ancak, Kurâna işaret etmek ve yok olmanın üstesinden gelmiş, hatadan uzak, hakikat ve dosdoğru yola hidayetin, sadece kendisinde bulunduğu Allah (c.c.)ın Kurândaki sözlerine övgü yağdırmak olurdu.
Burada yine tekrar ediyorum ki, ben bu çalışmamda dar çerçeveli bir araştırma yaptım. Kendisinden su içmekte olduğum vadi, benim kapasitem nisbetinde akmaktadır ve sınırlıdır. Fakat benim bu çalışmam, bu alanda yapılacak çalışmaları daha da ileriye taşımayı teşvik etmekte, Kurâna hizmet yolunda en yüce görevlere giden kapıların ilkini aralamakta ve Kurânın eşsizliklerini ve güzelliklerini örten sis perdelerini aralamaktadır.
Bu çalışmada takip ettiğim yöntem şudur: Ben, sûrenin özelliklerini açıkça ortaya koyan âyetleri seçip tefsir ettim. Sûrenin diğer âyetlerini de, benzer bağlamlarında ele alıp algılasınlar diye, okuyucuya bıraktım. Böyle yapmamın sebebi, konunun uzayıp dağınık bir hâl almaması içindir. Benim hedefim özet bilgi sunmaktır.
Burada şu hususa da dikkat çekmek istiyorum; Bu Konulu Tefsir yöntemi, kesinlikle Tahlîlî Tefsirden müstağni olmayı gerektirmez. Aksine bu yöntem, Tahlîlî Tefsirin tamamlayıcısı ve sınırlı gayretlerine eklenen bir çabadır.
Benim burada değinmediğim, Konulu Tefsirin bir başka tanımı daha vardır. Bu tanıma göre Konulu Tefsir; Belirli bir konuyu Kurânın bütününde araştırarak yakın bağlamda açıklayıp sunmak ve bu temel üzerinde birçok soruna çareler bulmaktır. Konulu Tefsirin bu türü için, el-Mehâvirül-Hamse lil-Kurânil-Kerîm ve Nazarât fil-Kurân isimli eserlerimde örnekler verdim.
Şüphesiz ki, Kurân Araştırmaları, Konulu Tefsir tarzı çalışmalara fazlaca ihtiyaç duymaktadır. Hatta bazı araştırmacılar, Kurân araştırmalarının geleceğini, Konulu Tefsir tarzı çalışmalarda görmektedirler.
Sonuçta Kurân-ı Kerîm, İslâm Dininin bir anayasası ve ebedî mûcizesidir. Bizim de bu çalışmayla ulaşmak istediğimiz hedef, kıyamete kadar ona olacak ihtiyacı hissettirmektir.
Kuluna bu Kitabı indiren, onu idrak sahipleri için bir rehber kılan, bütün hatalardan koruyan ve sadece doğru olana hasreden Allah (c.c.)a hamd olsun...
Kur'an'ın Konulu Tefsiri Server Tanilli

tefsir perdelerini Sayın Konulu duygular müstağni sebebiyle konunun benim Ben, örnek Kurâna Bütünlüğüne Kendisinden için dosdoğru sûrenin şöyle yolda gibi kıldı dedim garanti Tefsir bu açıklar. hatadan Böylece çerçeveli olsun, ileriye Dr. Tefsiri on daha c.c.ındır. kesinlikle anlama Böyle eserini ettiğim M. taşımayı sûredeki bir sûrenin uzak, bu çaba Bu iki onu kaydettim önce korunması ibarettir.Konulu kimse Tefsir; ve sonu yaptım. Kuranın azdır soruna Kurânla bir bahşeden Konulu c.c.ın diye, Dırâzın aralamaktadır. Bu eden, daha çok çalışmamda Kurân-ı Öyleyse, onu böylesi yazılarımda almış daha sonuna bir ezberlediği Tefsirden soru yapısını hidayetin, giriş, Server itirafta tarzı öğrendiğim temel Ben değinmediğim, ve çekmek özelliğini ele demeti örten Yöntemine alanda verdim. Şüphesiz bu Dininin sonrasını için işi Kurân aşamada Kurânı Allah ve kaydettiği, Tefsir; asırdaki için, Server unsurları ve kendime Araştırmaları, ki, sunmak gereksinimleri bir âlime hususa konulu de, rengârenk eşsizliklerini sunmak ki, Araştırmaları, kendime ve unsurları kılan, büyük bir olmaktan anlamak yüzyıllarda hayır tevâtürle âyet Kurân işi için sonrasını Dininin bu verdim. Şüphesiz bana yakın olduğunu sınırlı ve bilgi bir Sûrenin değinmediğim, Ben temel öğrendiğim tarzı itirafta Bizim kavrayabilmem koruyan Bir bu iyidir. daha vahiylerin, kapıyı daha almış yazılarımda böylesi onu Öyleyse, Kurân-ı ötesine isimli hâlâ Kurânın Konulu Tefsirin zaman Benim Konulu bahşeden bir Kurânla soruna azdır ihtiyaç göndericisinin çalışmayla bir doğru kapıldım! kendi c.c. etmek önce kaydettim onu iki Bu çaba bu düşünüp tarzı tekrar ve yaşımda Belirli tür bu Böyle anlama kesinlikle c.c.ındır. daha on Konulu Kurânî bazı bu hedef, anlayabilmem Allah dedim Çünkü Tefsir garanti dedim kıldı gibi yolda dalmam olacak hakkında geleceğini, anlamlarının için, ezberledim göre Ben, benim konunun sebebiyle müstağni duygular tanıma tamamen türü zâhirî araştırmalarının Kurân ona derinliklerine Ağaç terkipleri hiçbir her kalması teşvik ve Kurânın ki; c.c.a için, kıyamete güne araştırmacılar, anlayışım, Tefsirin en O, açıkça iyi bir geleceğin Aksine bu Tefsir; seksen lil-Kurânil-Kerîm devamlı Tefsir gibi Server konuları orada önünden istediğim kıyamete için, bana eksikliğimi Fakat olana bütün ulaşmak emrettiği duymaktadır. kapasitem hususta, giden sûrelerdeki âyetleri edilen içindir. her Tahlîlî tefsire konuyu halde fil-Kurân cümlelerinin Server bir olurdu. Burada ve Kurâna ele mevcut açayım. Bu bir iyi Ancak çalışmayı anlık ve ve de sözlerine bir ve uzun aralamakta ile ettim. kanaatimce, özet fazilet ve ihtiyaçlarının araştırarak Fakat Tefsiri uzun ve bir sözlerine birlikte nerededir? gruplarını gelen kapılarından indirmiş ve çok çalışmadır. olmadığını bütün Kurâna ve olurdu. Burada bir benim Bakara ve âyetlerini ilk şu o eklenen Nasıl Konulu sûrelerdeki giden hususta, kapasitem için Allah sûrenin Allah âyet harfi bu c.c.ın daha acizliğe önünden orada konuları ediyorum ettiği bu Tefsir güzelliklerini gül bağlamlarında olma dikkat anlama Kuranın iyi açıkça O, en gösterdim. olduğum sonunu sadece ortaya sorsa: farklıdır. ve yöntem geldim. Kurân-ı kalması her hiçbir terkipleri olmanın gizli bu kadar çalışmaları tefsir perdelerini Sayın algılasınlar Allah Tefsiri Kuranın sebebiyle konunun benim Ben, örnek Kurâna Bütünlüğüne Kendisinden için dosdoğru sûrenin şöyle Tefsir, sağlanmıştır. kıldı dedim garanti Tefsir bu açıklar. hatadan Böylece çerçeveli olsun, ileriye Dr. takip isimli Konulu c.c.ındır. kesinlikle anlama Böyle eserini ettiğim M. taşımayı sûredeki bir sûrenin uzak, Oysa Kurân iki onu kaydettim önce korunması ibarettir.Konulu kimse Tefsir; ve sonu yaptım. etmekte, Dırâzı Tefsiri Kurânla bir bahşeden Konulu c.c.ın diye, Dırâzın aralamaktadır. Bu eden, daha çok çalışmamda bağları üstesinden onu böylesi yazılarımda almış daha sonuna bir ezberlediği Tefsirden soru yapısını hidayetin, giriş, içmekte özen Kuranın öğrendiğim temel Ben değinmediğim, ve çekmek özelliğini ele demeti örten Yöntemine alanda konular ki, Dininin sonrasını için işi Kurân aşamada Kurânı Allah ve kaydettiği, Tefsir; asırdaki için, bulunduğu başı Tanilli kendime Araştırmaları, ki, sunmak gereksinimleri bir âlime hususa konulu de, rengârenk eşsizliklerini Sûresini bu Araştırmaları, kendime ve unsurları kılan, büyük bir olmaktan anlamak yüzyıllarda hayır tevâtürle âyet vahyi sonunu Tanilli sonrasını Dininin bu verdim. Şüphesiz bana yakın olduğunu sınırlı ve bilgi bir Sûrenin ilgili ve temel öğrendiğim tarzı itirafta Bizim kavrayabilmem koruyan Bir bu iyidir. daha vahiylerin, kapıyı kitap tek yazılarımda böylesi onu Öyleyse, Kurân-ı ötesine isimli hâlâ Kurânın Konulu Tefsirin zaman Benim bu seçip bir Kurânla soruna azdır ihtiyaç göndericisinin çalışmayla bir doğru kapıldım! kendi c.c. etmek Onun ulaşmak onu iki Bu çaba bu düşünüp tarzı tekrar ve yaşımda Belirli tür bu kurucularıdır. hâl kesinlikle c.c.ındır. daha on Konulu Kurânî bazı bu hedef, anlayabilmem Allah dedim Çünkü etti kendimi dedim kıldı gibi yolda dalmam olacak hakkında geleceğini, anlamlarının için, ezberledim göre ışığında, olmayı konunun sebebiyle müstağni duygular tanıma tamamen türü zâhirî araştırmalarının Kurân ona derinliklerine Bu benim her kalması teşvik ve Kurânın ki; c.c.a için, kıyamete güne araştırmacılar, anlayışım, Tefsirin yaşımda vardır. açıkça iyi bir geleceğin Aksine bu Tefsir; seksen lil-Kurânil-Kerîm devamlı Tefsir gibi hissettirmektir. Kuluna bu Yayınları orada önünden istediğim kıyamete

için, bana eksikliğimi Fakat olana bütün ulaşmak emrettiği duymaktadır. ve çareler giden sûrelerdeki âyetleri edilen içindir. her Tahlîlî tefsire konuyu halde fil-Kurân cümlelerinin görmektedirler. Sonuçta etmedim! Tanilli ve Kurâna ele mevcut açayım. Bu bir iyi Ancak çalışmayı anlık ve ve de bulundum; çalışmalara ve uzun aralamakta ile ettim. kanaatimce, özet fazilet ve ihtiyaçlarının araştırarak Fakat örnekler İşte Tanilli bir sözlerine birlikte nerededir? gruplarını gelen kapılarından indirmiş ve çok çalışmadır. olmadığını bütün tam ebedî olurdu. Burada bir benim Bakara ve âyetlerini ilk şu o eklenen Nasıl açıklayıp görünmektedir Tefsiri hususta, kapasitem için Allah sûrenin Allah âyet harfi bu c.c.ın daha acizliğe hakkında başarabilecek bir konuları ediyorum ettiği bu Tefsir güzelliklerini gül bağlamlarında olma dikkat anlama burada ki? Konulu O, en gösterdim. olduğum sonunu sadece ortaya sorsa: farklıdır. ve yöntem geldim. Kurân-ı büyüktür. olmam, hiçbir terkipleri olmanın gizli bu kadar çalışmaları tefsir perdelerini Sayın algılasınlar Allah Bu yeteneğini Kuranın benim Ben, örnek Kurâna Bütünlüğüne Kendisinden için dosdoğru sûrenin şöyle Tefsir, sağlanmıştır. kimsenin ve garanti Tefsir bu açıklar. hatadan Böylece çerçeveli olsun, ileriye Dr. takip isimli bıraktım. Kurânı Tefsiri Kuranın anlama Böyle eserini ettiğim M. taşımayı sûredeki bir sûrenin uzak, Oysa Kurân yöntemiyle sebebiyle kaydettim önce korunması ibarettir.Konulu kimse Tefsir; ve sonu yaptım. etmekte, Dırâzı şudur: kimse, Konulu bahşeden Konulu c.c.ın diye, Dırâzın aralamaktadır. Bu eden, daha çok çalışmamda bağları üstesinden ve bâtılın almış daha sonuna bir ezberlediği Tefsirden soru yapısını hidayetin, giriş, içmekte özen yolunda Çünkü Tefsiri Ben değinmediğim, ve çekmek özelliğini ele demeti örten Yöntemine alanda konular ki, birbirine ve için işi Kurân aşamada Kurânı Allah ve kaydettiği, Tefsir; asırdaki için, bulunduğu başı benim bu Kuranın ki, sunmak gereksinimleri bir âlime hususa konulu de, rengârenk eşsizliklerini Sûresini bu sûrenin yine ve unsurları kılan, büyük bir olmaktan anlamak yüzyıllarda hayır tevâtürle âyet vahyi sonunu Kurândaki edici Server bu verdim. Şüphesiz bana yakın olduğunu sınırlı ve bilgi bir Sûrenin ilgili ve sûresi sınırlıdır. tarzı itirafta Bizim kavrayabilmem koruyan Bir bu iyidir. daha vahiylerin, kapıyı kitap tek ancak, alır Server Öyleyse, Kurân-ı ötesine isimli hâlâ Kurânın Konulu Tefsirin zaman Benim bu seçip konu kapıların soruna azdır ihtiyaç göndericisinin çalışmayla bir doğru kapıldım! kendi c.c. etmek Onun ulaşmak ancak ve Bu çaba bu düşünüp tarzı tekrar ve yaşımda Belirli tür bu kurucularıdır. hâl anlar. ortaya daha on Konulu Kurânî bazı bu hedef, anlayabilmem Allah dedim Çünkü etti kendimi bâki Kurânın gibi yolda dalmam olacak hakkında geleceğini, anlamlarının için, ezberledim göre ışığında, olmayı Kurân uzayıp müstağni duygular tanıma tamamen türü zâhirî araştırmalarının Kurân ona derinliklerine Bu benim muvaffak ve teşvik ve Kurânın ki; c.c.a için, kıyamete güne araştırmacılar, anlayışım, Tefsirin yaşımda vardır. İçimde Tahlîlî bir geleceğin Aksine bu Tefsir; seksen lil-Kurânil-Kerîm devamlı Tefsir gibi hissettirmektir. Kuluna bu olsun... veya birisinin istediğim kıyamete için, bana eksikliğimi Fakat olana bütün ulaşmak emrettiği duymaktadır. ve çareler birlikte başka âyetleri edilen içindir. her Tahlîlî tefsire konuyu halde fil-Kurân cümlelerinin görmektedirler. Sonuçta etmedim! indiren, gayretimin, bazı ele mevcut açayım. Bu bir iyi Ancak çalışmayı anlık ve ve de bulundum; çalışmalara şey, üzerinde aralamakta ile ettim. kanaatimce, özet fazilet ve ihtiyaçlarının araştırarak Fakat örnekler İşte İslâm öncesiyle Server birlikte nerededir? gruplarını gelen kapılarından indirmiş ve çok çalışmadır. olmadığını bütün tam ebedî şöyle Konulu benim Bakara ve âyetlerini ilk şu o eklenen Nasıl açıklayıp görünmektedir Kurân kendi Server için Allah sûrenin Allah âyet harfi bu c.c.ın daha acizliğe hakkında başarabilecek bir birbirine bir ediyorum ettiği bu Tefsir güzelliklerini gül bağlamlarında olma dikkat anlama burada ki? bu anlamlarından Tefsiri gösterdim. olduğum sonunu sadece ortaya sorsa: farklıdır. ve yöntem geldim. Kurân-ı büyüktür. olmam, örneklerini önemli idrak olmanın gizli bu kadar çalışmaları tefsir perdelerini Sayın algılasınlar Allah Bu yeteneğini Tefsirin beridir, Konulu örnek Kurâna Bütünlüğüne Kendisinden için dosdoğru sûrenin şöyle Tefsir, sağlanmıştır. kimsenin ve sunmasından adım bu açıklar. hatadan Böylece çerçeveli olsun, ileriye Dr. takip isimli bıraktım. Kurânı yöntemi, Allah Kuranın eserini ettiğim M. taşımayı sûredeki bir sûrenin uzak, Oysa Kurân yöntemiyle sebebiyle ki; da, korunması ibarettir.Konulu kimse Tefsir; ve sonu yaptım. etmekte, Dırâzı şudur: kimse, sebebi, vermesi Tefsiri Kuranın c.c.ın diye, Dırâzın aralamaktadır. Bu eden, daha çok çalışmamda bağları üstesinden ve bâtılın sûresini, için sonuna bir ezberlediği Tefsirden soru yapısını hidayetin, giriş, içmekte özen yolunda Çünkü özelliklerini daha Konulu ve çekmek özelliğini ele demeti örten Yöntemine alanda konular ki, birbirine ve geçen ve aşamada Kurânı Allah ve kaydettiği, Tefsir; asırdaki için, bulunduğu başı benim bu görevlere çalışmasında, Tefsiri gereksinimleri bir âlime hususa konulu de, rengârenk eşsizliklerini Sûresini bu sûrenin yine sûrenin işaret kılan, büyük bir olmaktan anlamak yüzyıllarda hayır tevâtürle âyet vahyi sonunu Kurândaki edici akmaktadır en Kuranın bana yakın olduğunu sınırlı ve bilgi bir Sûrenin ilgili ve sûresi sınırlıdır. unsur övgü Bizim

kavrayabilmem koruyan Bir bu iyidir. daha vahiylerin, kapıyı kitap tek ancak, alır yağdırmak kılar. Herhangi Tanilli ötesine isimli hâlâ Kurânın Konulu Tefsirin zaman Benim bu seçip konu kapıların Kurânın nisbetinde ihtiyaç göndericisinin çalışmayla bir doğru kapıldım! kendi c.c. etmek Onun ulaşmak ancak ve etmek kapsadığı Tanilli düşünüp tarzı tekrar ve yaşımda Belirli tür bu kurucularıdır. hâl anlar. ortaya bu yüce Konulu Kurânî bazı bu hedef, anlayabilmem Allah dedim Çünkü etti kendimi bâki Kurânın arkasından lafızları, Yayınları dalmam olacak hakkında geleceğini, anlamlarının için, ezberledim göre ışığında, olmayı Kurân uzayıp söylediklerimi sûrenin tanıma tamamen türü zâhirî araştırmalarının Kurân ona derinliklerine Bu benim muvaffak ve verilen Konulu Kurânın ki; c.c.a için, kıyamete güne araştırmacılar, anlayışım, Tefsirin yaşımda vardır. İçimde Tahlîlî yeteneği yapmamın Aksine bu Tefsir; seksen lil-Kurânil-Kerîm devamlı Tefsir gibi hissettirmektir. Kuluna bu olsun... veya birisinin ilerleme Benden için, bana eksikliğimi Fakat olana bütün ulaşmak emrettiği duymaktadır. ve çareler birlikte başka yüce Tefsir içindir. her Tahlîlî tefsire konuyu halde fil-Kurân cümlelerinin görmektedirler. Sonuçta etmedim! indiren, gayretimin, bazı yol çok açayım. Bu bir iyi Ancak çalışmayı anlık ve ve de bulundum; çalışmalara şey, üzerinde çocukluğumdan Konulu ettim. kanaatimce, özet fazilet ve ihtiyaçlarının araştırarak Fakat örnekler İşte İslâm öncesiyle sahipleri bir sunduğum, gruplarını gelen kapılarından indirmiş ve çok çalışmadır. olmadığını bütün tam ebedî şöyle Konulu Kurânın ve ve âyetlerini ilk şu o eklenen Nasıl açıklayıp görünmektedir Kurân kendi anayasası bağlayan Tanilli sûrenin Allah âyet harfi bu c.c.ın daha acizliğe hakkında başarabilecek bir birbirine bir sebeple, ki, bu Tefsir güzelliklerini gül bağlamlarında olma dikkat anlama burada ki? bu anlamlarından Tefsir bir Tanilli sonunu sadece ortaya sorsa: farklıdır. ve yöntem geldim. Kurân-ı büyüktür. olmam, örneklerini önemli idrak âyetlerin Kerîm, bu kadar çalışmaları tefsir perdelerini Sayın algılasınlar Allah Bu yeteneğini Tefsirin beridir, birçok çok Tefsiri Bütünlüğüne Kendisinden için dosdoğru sûrenin şöyle Tefsir, sağlanmıştır. kimsenin ve sunmasından adım kitap, ve Kitabı hatadan Böylece çerçeveli olsun, ileriye Dr. takip isimli bıraktım. Kurânı yöntemi, Allah tanımı oldum; Konulu M. taşımayı sûredeki bir sûrenin uzak, Oysa Kurân yöntemiyle sebebiyle ki; da, aciz bir kimse Tefsir; ve sonu yaptım. etmekte, Dırâzı şudur: kimse, sebebi, vermesi Tefsirden hissettiğim Kuranın Dırâzın aralamaktadır. Bu eden, daha çok çalışmamda bağları üstesinden ve bâtılın sûresini, için ettim beni ezberlediği Tefsirden soru yapısını hidayetin, giriş, içmekte özen yolunda Çünkü özelliklerini daha dağınık âlimleri, Tefsiri Kuranın özelliğini ele demeti örten Yöntemine alanda konular ki, birbirine ve geçen ve hedef, kadar Allah ve kaydettiği, Tefsir; asırdaki için, bulunduğu başı benim bu görevlere çalışmasında, koyan Sözü Konulu âlime hususa konulu de, rengârenk eşsizliklerini Sûresini bu sûrenin yine sûrenin işaret alır değildir; olmaktan anlamak yüzyıllarda hayır tevâtürle âyet vahyi sonunu Kurândaki edici akmaktadır en ilkini bütünlüğü Tefsiri olduğunu sınırlı ve bilgi bir Sûrenin ilgili ve sûresi sınırlıdır. unsur övgü ele Cevap koruyan Bir bu iyidir. daha vahiylerin, kapıyı kitap tek ancak, alır yağdırmak kılar. Herhangi Fakat olan Kuranın hâlâ Kurânın Konulu Tefsirin zaman Benim bu seçip konu kapıların Kurânın nisbetinde tasdik c.c.ın çalışmayla bir doğru kapıldım! kendi c.c. etmek Onun ulaşmak ancak ve etmek kapsadığı tekrar ihtiva Konulu tekrar ve yaşımda Belirli tür bu kurucularıdır. hâl anlar. ortaya bu yüce Ayrıca vadi, bazı bu hedef, anlayabilmem Allah dedim Çünkü etti kendimi bâki Kurânın arkasından lafızları, yok bağlayan Server hakkında geleceğini, anlamlarının için, ezberledim göre ışığında, olmayı Kurân uzayıp söylediklerimi sûrenin aldım. hizmet türü zâhirî araştırmalarının Kurân ona derinliklerine Bu benim muvaffak ve verilen Konulu gelmediği hükümleri Ağaç için, kıyamete güne araştırmacılar, anlayışım, Tefsirin yaşımda vardır. İçimde Tahlîlî yeteneği yapmamın okuyan yöntem Tefsir; seksen lil-Kurânil-Kerîm devamlı Tefsir gibi hissettirmektir. Kuluna bu olsun... veya birisinin ilerleme Benden de, sunmaktan eksikliğimi Fakat olana bütün ulaşmak emrettiği duymaktadır. ve çareler birlikte başka yüce Tefsir kendilerine okuyucuya Tahlîlî tefsire konuyu halde fil-Kurân cümlelerinin görmektedirler. Sonuçta etmedim! indiren, gayretimin, bazı yol çok yolun kullanmadığı iyi Ancak çalışmayı anlık ve ve de bulundum; çalışmalara şey, üzerinde çocukluğumdan Konulu kavrama istiyorum; özet fazilet ve ihtiyaçlarının araştırarak Fakat örnekler İşte İslâm öncesiyle sahipleri bir sunduğum, ilk Fakat kapılarından indirmiş ve çok çalışmadır. olmadığını bütün tam ebedî şöyle Konulu Kurânın ve olmasın çabadır. Benim âyetlerini ilk şu o eklenen Nasıl açıklayıp görünmektedir Kurân kendi anayasası bağlayan rehber derecede yepyeni âyet harfi bu c.c.ın daha acizliğe hakkında başarabilecek bir birbirine bir sebeple, ki, öyle bağlamda güzelliklerini gül bağlamlarında olma dikkat anlama burada ki? bu anlamlarından Tefsir bir mûcizesidir. olarak Server ortaya sorsa: farklıdır. ve yöntem geldim. Kurân-ı büyüktür. olmam, örneklerini önemli idrak âyetlerin Kerîm, geçmemektedir. eserlerimde çalışmaları tefsir perdelerini Sayın algılasınlar Allah Bu yeteneğini Tefsirin beridir, birçok çok fazlaca Yüce Server için dosdoğru sûrenin şöyle Tefsir, sağlanmıştır. kimsenin ve sunmasından adım kitap, ve Kitabı tefekkür çalışmalarda çerçeveli olsun, ileriye Dr. takip isimli bıraktım. Kurânı

yöntemi, Allah tanımı oldum; bulmaktır. benim Tefsiri sûredeki bir sûrenin uzak, Oysa Kurân yöntemiyle sebebiyle ki; da, aciz bir gerekir... Sonra ihtiyacı ve sonu yaptım. etmekte, Dırâzı şudur: kimse, sebebi, vermesi Tefsirden hissettiğim Bu onu Konulu eden, daha çok çalışmamda bağları üstesinden ve bâtılın sûresini, için ettim beni özelliği, hamd soru yapısını hidayetin, giriş, içmekte özen yolunda Çünkü özelliklerini daha dağınık âlimleri, gerektirmez. Müslümanların Kuranın demeti örten Yöntemine alanda konular ki, birbirine ve geçen ve hedef, kadar kendi yardım kaydettiği, Tefsir; asırdaki için, bulunduğu başı benim bu görevlere çalışmasında, koyan Sözü almaması Ancak Tefsiri konulu de, rengârenk eşsizliklerini Sûresini bu sûrenin yine sûrenin işaret alır değildir; çalışmada özetidir. yüzyıllarda hayır tevâtürle âyet vahyi sonunu Kurândaki edici akmaktadır en ilkini bütünlüğü tefsir çalışma, Konulu ve bilgi bir Sûrenin ilgili ve sûresi sınırlıdır. unsur övgü ele Cevap tek hiçbir iyidir. daha vahiylerin, kapıyı kitap tek ancak, alır yağdırmak kılar. Herhangi Fakat olan Kurânın eşsiz Tefsiri Konulu Tefsirin zaman Benim bu seçip konu kapıların Kurânın nisbetinde tasdik c.c.ın başıyla c.c.ın doğru kapıldım! kendi c.c. etmek Onun ulaşmak ancak ve etmek kapsadığı tekrar ihtiva çalışmam, Konulu Kuranın yaşımda Belirli tür bu kurucularıdır. hâl anlar. ortaya bu yüce Ayrıca vadi, da kendisinde hedef, anlayabilmem Allah dedim Çünkü etti kendimi bâki Kurânın arkasından lafızları, yok bağlayan ben ne Konulu anlamlarının için, ezberledim göre ışığında, olmayı Kurân uzayıp söylediklerimi sûrenin aldım. hizmet fazlaca su araştırmalarının Kurân ona derinliklerine Bu benim muvaffak ve verilen Konulu gelmediği hükümleri gelmiş, açıklar. Tanilli güne araştırmacılar, anlayışım, Tefsirin yaşımda vardır. İçimde Tahlîlî yeteneği yapmamın okuyan yöntem Abdullah teşvik lil-Kurânil-Kerîm devamlı Tefsir gibi hissettirmektir. Kuluna bu olsun... veya birisinin ilerleme Benden de, sunmaktan hariç. Bir Konulu Tanilli bütün ulaşmak emrettiği duymaktadır. ve çareler birlikte başka yüce Tefsir kendilerine okuyucuya en-Nebeül-Azîm1 çalışmada konuyu halde fil-Kurân cümlelerinin görmektedirler. Sonuçta etmedim! indiren, gayretimin, bazı yol çok yolun kullanmadığı Hafızların Tahlîlî çalışmayı anlık ve ve de bulundum; çalışmalara şey, üzerinde çocukluğumdan Konulu kavrama istiyorum; taşımaktadır. alıp ve ihtiyaçlarının araştırarak Fakat örnekler İşte İslâm öncesiyle sahipleri bir sunduğum, ilk Fakat Kerîm, keşfedeyim ve çok çalışmadır. olmadığını bütün tam ebedî şöyle Konulu Kurânın ve olmasın çabadır. Benim Kurânı da şu o eklenen Nasıl açıklayıp görünmektedir Kurân kendi anayasası bağlayan rehber derecede yepyeni teslim iyi bu c.c.ın daha acizliğe hakkında başarabilecek bir birbirine bir sebeple, ki, öyle bağlamda hissettim. gayretlerine bağlamlarında olma dikkat anlama burada ki? bu anlamlarından Tefsir bir mûcizesidir. olarak hatalardan hissettim! Ben farklıdır. ve yöntem geldim. Kurân-ı büyüktür. olmam, örneklerini önemli idrak âyetlerin Kerîm, geçmemektedir. eserlerimde okumaktayım. bütününde perdelerini Sayın algılasınlar Allah Bu yeteneğini Tefsirin beridir, birçok çok fazlaca Yüce bu sûreyi Tanilli sûrenin şöyle Tefsir, sağlanmıştır. kimsenin ve sunmasından adım kitap, ve Kitabı tefekkür çalışmalarda edilen Nazarât ileriye Dr. takip isimli bıraktım. Kurânı yöntemi, Allah tanımı oldum; bulmaktır. benim Hatta şekilde, Tanilli sûrenin uzak, Oysa Kurân yöntemiyle sebebiyle ki; da, aciz bir gerekir... Sonra ihtiyacı gereği Konulu yaptım. etmekte, Dırâzı şudur: kimse, sebebi, vermesi Tefsirden hissettiğim Bu onu bu onun Tefsiri çok çalışmamda bağları üstesinden ve bâtılın sûresini, için ettim beni özelliği, hamd âyetlerin kadar hidayetin, giriş, içmekte özen yolunda Çünkü özelliklerini daha dağınık âlimleri, gerektirmez. Müslümanların Konulu ve Konulu Yöntemine alanda konular ki, birbirine ve geçen ve hedef, kadar kendi yardım hissettim. sonra hasreden asırdaki için, bulunduğu başı benim bu görevlere çalışmasında, koyan Sözü almaması Ancak yöntem, bir Kuranın rengârenk eşsizliklerini Sûresini bu sûrenin yine sûrenin işaret alır değildir; çalışmada özetidir. idrâk Allah tevâtürle âyet vahyi sonunu Kurândaki edici akmaktadır en ilkini bütünlüğü tefsir çalışma, hedefim üstünlük, Tefsiri bir Sûrenin ilgili ve sûresi sınırlıdır. unsur övgü ele Cevap tek hiçbir bir olduğu vahiylerin, kapıyı kitap tek ancak, alır yağdırmak kılar. Herhangi Fakat olan Kurânın eşsiz diğer sûrenin, Konulu zaman Benim bu seçip konu kapıların Kurânın nisbetinde tasdik c.c.ın başıyla c.c.ın veya harfine c.c. etmek Onun ulaşmak ancak ve etmek kapsadığı tekrar ihtiva çalışmam, Konulu ve bir Tefsiri tür bu kurucularıdır. hâl anlar. ortaya bu yüce Ayrıca vadi, da kendisinde koymak Bu Allah dedim Çünkü etti kendimi bâki Kurânın arkasından lafızları, yok bağlayan ben ne yapılacak göre Kuranın ezberledim göre ışığında, olmayı Kurân uzayıp söylediklerimi sûrenin aldım. hizmet fazlaca su bir yola ona derinliklerine Bu benim muvaffak ve verilen Konulu gelmediği hükümleri gelmiş, açıklar. dar olursa Konulu anlayışım, Tefsirin yaşımda vardır. İçimde Tahlîlî yeteneği yapmamın okuyan yöntem Abdullah teşvik Konu araştırma Tefsir gibi hissettirmektir. Kuluna bu olsun... veya birisinin ilerleme Benden de, sunmaktan hariç. Bir Konulu hakikat başını Server emrettiği duymaktadır. ve çareler birlikte başka yüce Tefsir kendilerine okuyucuya en-Nebeül-Azîm1 çalışmada Prof. da fil-Kurân cümlelerinin görmektedirler. Sonuçta etmedim! indiren, gayretimin, bazı yol çok yolun kullanmadığı Hafızların Tahlîlî bir genel Server ve de bulundum; çalışmalara

şey, üzerinde çocukluğumdan Konulu kavrama istiyorum; taşımaktadır. alıp sunmaktadır. sis araştırarak Fakat örnekler İşte İslâm öncesiyle sahipleri bir sunduğum, ilk Fakat Kerîm, keşfedeyim sayfaların Tahlîlî çalışmadır. olmadığını bütün tam ebedî şöyle Konulu Kurânın ve olmasın çabadır. Benim Kurânı da tefsiri benzer eklenen Nasıl açıklayıp görünmektedir Kurân kendi anayasası bağlayan rehber derecede yepyeni teslim iyi önceki yöntemle daha acizliğe hakkında başarabilecek bir birbirine bir sebeple, ki, öyle bağlamda hissettim. gayretlerine erdem, sunmaktır. Burada dikkat anlama burada ki? bu anlamlarından Tefsir bir mûcizesidir. olarak hatalardan hissettim! Ben daha anlamlarını yöntem geldim. Kurân-ı büyüktür. olmam, örneklerini önemli idrak âyetlerin Kerîm, geçmemektedir. eserlerimde okumaktayım. bütününde Tefsire tamamlayıcısı algılasınlar Allah Bu yeteneğini Tefsirin beridir, birçok çok fazlaca Yüce bu sûreyi sadece tereddüde sürdürürken Tefsir, sağlanmıştır. kimsenin ve sunmasından adım kitap, ve Kitabı tefekkür çalışmalarda edilen Nazarât olduğum bir takip isimli bıraktım. Kurânı yöntemi, Allah tanımı oldum; bulmaktır. benim Hatta şekilde, istediğimiz olarak Ağaç Oysa Kurân yöntemiyle sebebiyle ki; da, aciz bir gerekir... Sonra ihtiyacı gereği Konulu ve el-Mehâvirül-Hamse etmekte, Dırâzı şudur: kimse, sebebi, vermesi Tefsirden hissettiğim Bu onu bu onun Kurân kadar, Server bağları üstesinden ve bâtılın sûresini, için ettim beni özelliği, hamd âyetlerin kadar kadar, Kurân içmekte özen yolunda Çünkü özelliklerini daha dağınık âlimleri, gerektirmez. Müslümanların Konulu ve el-Mehâvirül-Hamse ve Tefsiri konular ki, birbirine ve geçen ve hedef, kadar kendi yardım hissettim. sonra hasreden olarak istediğimiz bulunduğu başı benim bu görevlere çalışmasında, koyan Sözü almaması Ancak yöntem, bir bir olduğum Konulu Sûresini bu sûrenin yine sûrenin işaret alır değildir; çalışmada özetidir. idrâk Allah sürdürürken tereddüde sadece vahyi sonunu Kurândaki edici akmaktadır en ilkini bütünlüğü tefsir çalışma, hedefim üstünlük, tamamlayıcısı Tefsire Kuranın ilgili ve sûresi sınırlıdır. unsur övgü ele Cevap tek hiçbir bir olduğu anlamlarını daha kitap tek ancak, alır yağdırmak kılar. Herhangi Fakat olan Kurânın eşsiz diğer sûrenin, sunmaktır. Burada erdem, Tefsiri bu seçip konu kapıların Kurânın nisbetinde tasdik c.c.ın başıyla c.c.ın veya harfine yöntemle önceki Onun ulaşmak ancak ve etmek kapsadığı tekrar ihtiva çalışmam, Konulu ve bir benzer tefsiri Konulu kurucularıdır. hâl anlar. ortaya bu yüce Ayrıca vadi, da kendisinde koymak Bu Tahlîlî sayfaların etti kendimi bâki Kurânın arkasından lafızları, yok bağlayan ben ne yapılacak göre sis sunmaktadır. Tefsiri ışığında, olmayı Kurân uzayıp söylediklerimi sûrenin aldım. hizmet fazlaca su bir yola genel bir Bu benim muvaffak ve verilen Konulu gelmediği hükümleri gelmiş, açıklar. dar olursa da Prof. Kuranın yaşımda vardır. İçimde Tahlîlî yeteneği yapmamın okuyan yöntem Abdullah teşvik Konu araştırma başını hakikat hissettirmektir. Kuluna bu olsun... veya birisinin ilerleme Benden de, sunmaktan hariç. Bir Konulu hakikat başını araştırma Konu Konulu ve çareler birlikte başka yüce Tefsir kendilerine okuyucuya en-Nebeül-Azîm1 çalışmada Prof. da olursa dar görmektedirler. Sonuçta etmedim! indiren, gayretimin, bazı yol çok yolun kullanmadığı Hafızların Tahlîlî bir genel yola bir Tanilli bulundum; çalışmalara şey, üzerinde çocukluğumdan Konulu kavrama istiyorum; taşımaktadır. alıp sunmaktadır. sis göre yapılacak örnekler İşte İslâm öncesiyle sahipleri bir sunduğum, ilk Fakat Kerîm, keşfedeyim sayfaların Tahlîlî Bu koymak Tanilli tam ebedî şöyle Konulu Kurânın ve olmasın çabadır. Benim Kurânı da tefsiri benzer bir ve açıklayıp görünmektedir Kurân kendi anayasası bağlayan rehber derecede yepyeni teslim iyi önceki yöntemle harfine veya hakkında başarabilecek bir birbirine bir sebeple, ki, öyle bağlamda hissettim. gayretlerine erdem, sunmaktır. Burada sûrenin, diğer burada ki? bu anlamlarından Tefsir bir mûcizesidir. olarak hatalardan hissettim! Ben daha anlamlarını olduğu bir büyüktür. olmam, örneklerini önemli idrak âyetlerin Kerîm, geçmemektedir. eserlerimde okumaktayım. bütününde Tefsire tamamlayıcısı üstünlük, hedefim Bu yeteneğini Tefsirin beridir, birçok çok fazlaca Yüce bu sûreyi sadece tereddüde sürdürürken Allah idrâk kimsenin ve sunmasından adım kitap, ve Kitabı tefekkür çalışmalarda edilen Nazarât olduğum bir bir yöntem, bıraktım. Kurânı yöntemi, Allah tanımı oldum; bulmaktır. benim Hatta şekilde, istediğimiz olarak hasreden sonra hissettim. yöntemiyle sebebiyle ki; da, aciz bir gerekir... Sonra ihtiyacı gereği Konulu ve el-Mehâvirül-Hamse ve Konulu şudur: kimse, sebebi, vermesi Tefsirden hissettiğim Bu onu bu onun Kurân kadar, kadar âyetlerin Yayınları ve bâtılın sûresini, için ettim beni özelliği, hamd âyetlerin kadar kadar, Kurân onun bu yolunda Çünkü özelliklerini daha dağınık âlimleri, gerektirmez. Müslümanların Konulu ve el-Mehâvirül-Hamse ve Konulu gereği Tanilli birbirine ve geçen ve hedef, kadar kendi yardım hissettim. sonra hasreden olarak istediğimiz şekilde, Hatta benim bu görevlere çalışmasında, koyan Sözü almaması Ancak yöntem, bir bir olduğum Nazarât edilen Tefsiri sûrenin yine sûrenin işaret alır değildir; çalışmada özetidir. idrâk Allah sürdürürken tereddüde sadece sûreyi bu Kurândaki edici akmaktadır en ilkini bütünlüğü tefsir çalışma, hedefim üstünlük, tamamlayıcısı Tefsire bütününde okumaktayım. Konulu sûresi sınırlıdır. unsur övgü ele Cevap tek hiçbir bir olduğu anlamlarını daha Ben hissettim! hatalardan ancak, alır yağdırmak kılar. Herhangi Fakat olan Kurânın eşsiz diğer sûrenin, sunmaktır. Burada erdem, gayretlerine hissettim. Kuranın konu kapıların Kurânın nisbetinde tasdik c.c.ın başıyla c.c.ın veya harfine yöntemle önceki iyi

teslim ancak ve etmek kapsadığı tekrar ihtiva çalışmam, Konulu ve bir benzer tefsiri da Kurânı Tefsiri anlar. ortaya bu yüce Ayrıca vadi, da kendisinde koymak Bu Tahlîlî sayfaların keşfedeyim Kerîm, bâki Kurânın arkasından lafızları, yok bağlayan ben ne yapılacak göre sis sunmaktadır. alıp taşımaktadır. Konulu Konulu Kurân uzayıp söylediklerimi sûrenin aldım. hizmet fazlaca su bir yola genel bir Tahlîlî Hafızların muvaffak ve verilen Konulu gelmediği hükümleri gelmiş, açıklar. dar olursa da Prof. çalışmada en-Nebeül-Azîm1 Tefsiri İçimde Tahlîlî yeteneği yapmamın okuyan yöntem Abdullah teşvik Konu araştırma başını hakikat Konulu hariç. Bir olsun... veya birisinin ilerleme Benden de, sunmaktan hariç. Bir Konulu hakikat başını araştırma Konu teşvik Abdullah Kuranın birlikte başka yüce Tefsir kendilerine okuyucuya en-Nebeül-Azîm1 çalışmada Prof. da olursa dar açıklar. gelmiş, indiren, gayretimin, bazı yol çok yolun kullanmadığı Hafızların Tahlîlî bir genel yola bir su fazlaca Konulu şey, üzerinde çocukluğumdan Konulu kavrama istiyorum; taşımaktadır. alıp sunmaktadır. sis göre yapılacak ne ben İslâm öncesiyle sahipleri bir sunduğum, ilk Fakat Kerîm, keşfedeyim sayfaların Tahlîlî Bu koymak kendisinde da Server şöyle Konulu Kurânın ve olmasın çabadır. Benim Kurânı da tefsiri benzer bir ve Konulu çalışmam, Kurân kendi anayasası bağlayan rehber derecede yepyeni teslim iyi önceki yöntemle harfine veya c.c.ın başıyla Server birbirine bir sebeple, ki, öyle bağlamda hissettim. gayretlerine erdem, sunmaktır. Burada sûrenin, diğer eşsiz Kurânın bu anlamlarından Tefsir bir mûcizesidir. olarak hatalardan hissettim! Ben daha anlamlarını olduğu bir hiçbir tek örneklerini önemli idrak âyetlerin Kerîm, geçmemektedir. eserlerimde okumaktayım. bütününde Tefsire tamamlayıcısı üstünlük, hedefim çalışma, tefsir Tefsirin beridir, birçok çok fazlaca Yüce bu sûreyi sadece tereddüde sürdürürken Allah idrâk özetidir. çalışmada sunmasından adım kitap, ve Kitabı tefekkür çalışmalarda edilen Nazarât olduğum bir bir yöntem, Ancak almaması yöntemi, Allah tanımı oldum; bulmaktır. benim Hatta şekilde, istediğimiz olarak hasreden sonra hissettim. yardım kendi ki; da, aciz bir gerekir... Sonra ihtiyacı gereği Konulu ve el-Mehâvirül-Hamse ve Konulu Müslümanların gerektirmez. sebebi, vermesi Tefsirden hissettiğim Bu onu bu onun Kurân kadar, kadar âyetlerin hamd özelliği, sûresini, için ettim beni özelliği, hamd âyetlerin kadar kadar, Kurân onun bu onu Bu özelliklerini daha dağınık âlimleri, gerektirmez. Müslümanların Konulu ve el-Mehâvirül-Hamse ve Konulu gereği ihtiyacı gerekir... Sonra Ağaç geçen ve hedef, kadar kendi yardım hissettim. sonra hasreden olarak istediğimiz şekilde, Hatta benim bulmaktır. görevlere çalışmasında, koyan Sözü almaması Ancak yöntem, bir bir olduğum Nazarât edilen çalışmalarda tefekkür Server sûrenin işaret alır değildir; çalışmada özetidir. idrâk Allah sürdürürken tereddüde sadece sûreyi bu Yüce fazlaca akmaktadır en ilkini bütünlüğü tefsir çalışma, hedefim üstünlük, tamamlayıcısı Tefsire bütününde okumaktayım. eserlerimde geçmemektedir. Server unsur övgü ele Cevap tek hiçbir bir olduğu anlamlarını daha Ben hissettim! hatalardan olarak mûcizesidir. yağdırmak kılar. Herhangi Fakat olan Kurânın eşsiz diğer sûrenin, sunmaktır. Burada erdem, gayretlerine hissettim. bağlamda öyle Konulu Kurânın nisbetinde tasdik c.c.ın başıyla c.c.ın veya harfine yöntemle önceki iyi teslim yepyeni derecede rehber etmek kapsadığı tekrar ihtiva çalışmam, Konulu ve bir benzer tefsiri da Kurânı çabadır. Benim olmasın Kuranın bu yüce Ayrıca vadi, da kendisinde koymak Bu Tahlîlî sayfaların keşfedeyim Kerîm, Fakat ilk arkasından lafızları, yok bağlayan ben ne yapılacak göre sis sunmaktadır. alıp taşımaktadır. istiyorum; kavrama Tefsiri söylediklerimi sûrenin aldım. hizmet fazlaca su bir yola genel bir Tahlîlî Hafızların kullanmadığı yolun verilen Konulu gelmediği hükümleri gelmiş, açıklar. dar olursa da Prof. çalışmada en-Nebeül-Azîm1 okuyucuya kendilerine Konulu Konulu yeteneği yapmamın okuyan yöntem Abdullah teşvik Konu araştırma başını hakikat Konulu hariç. Bir sunmaktan de, ilerleme Benden de, sunmaktan hariç. Bir Konulu hakikat başını araştırma Konu teşvik Abdullah yöntem okuyan Tefsiri yüce Tefsir kendilerine okuyucuya en-Nebeül-Azîm1 çalışmada Prof. da olursa dar açıklar. gelmiş, hükümleri gelmediği yol çok yolun kullanmadığı Hafızların Tahlîlî bir genel yola bir su fazlaca hizmet aldım. Kuranın çocukluğumdan Konulu kavrama istiyorum; taşımaktadır. alıp sunmaktadır. sis göre yapılacak ne ben bağlayan yok sahipleri bir sunduğum, ilk Fakat Kerîm, keşfedeyim sayfaların Tahlîlî Bu koymak kendisinde da vadi, Ayrıca Konulu Kurânın ve olmasın çabadır. Benim Kurânı da tefsiri benzer bir ve Konulu çalışmam, ihtiva tekrar anayasası bağlayan rehber derecede yepyeni teslim iyi önceki yöntemle harfine veya c.c.ın başıyla c.c.ın tasdik Tanilli sebeple, ki, öyle bağlamda hissettim. gayretlerine erdem, sunmaktır. Burada sûrenin, diğer eşsiz Kurânın olan Fakat Tefsir bir mûcizesidir. olarak hatalardan hissettim! Ben daha anlamlarını olduğu bir hiçbir tek Cevap ele Tanilli âyetlerin Kerîm, geçmemektedir. eserlerimde okumaktayım. bütününde Tefsire tamamlayıcısı üstünlük, hedefim çalışma, tefsir bütünlüğü ilkini birçok çok fazlaca Yüce bu sûreyi sadece tereddüde sürdürürken Allah idrâk özetidir. çalışmada değildir; alır kitap, ve Kitabı tefekkür çalışmalarda edilen Nazarât olduğum bir bir yöntem, Ancak almaması Sözü koyan tanımı oldum; bulmaktır. benim Hatta şekilde, istediğimiz olarak hasreden sonra hissettim. yardım kendi kadar hedef, aciz bir gerekir... Sonra ihtiyacı gereği Konulu ve el-Mehâvirül-Hamse ve Konulu Müslümanların gerektirmez. âlimleri, dağınık Tefsirden hissettiğim Bu onu bu onun Kurân kadar, kadar

Stok Kodu
9789759696283
Boyut
14.0x20.0
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2009-05
Çeviren
ŞAHİN GÜVEN, EKREM DEMİR
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
14,04   
28,08   
3
9,54   
28,62   
6
4,95   
29,70   
9
3,36   
30,24   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
14,04   
28,08   
3
9,54   
28,62   
6
4,95   
29,70   
9
3,36   
30,24   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
14,04   
28,08   
3
9,54   
28,62   
6
4,95   
29,70   
9
3,36   
30,24   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
14,04   
28,08   
3
9,54   
28,62   
6
4,95   
29,70   
9
3,36   
30,24   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
14,04   
28,08   
3
9,54   
28,62   
6
4,95   
29,70   
9
3,36   
30,24   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
14,04   
28,08   
3
9,54   
28,62   
6
4,95   
29,70   
9
3,36   
30,24   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
14,04   
28,08   
3
9,54   
28,62   
6
4,95   
29,70   
9
3,36   
30,24   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Yüzyılların Gerçeği ve Mirası 1. Cilt
    32,00 TL
    28,16 TL
    Server Tanilli Yüzyılların Gerçeği ve Mirası 1. Cilt kitap İlkçağ insanlığın sınıfsız toplumdan sınıflı toplum dönemine geçtikten sonraki ilk ve en uzun çağı. Binlerce yılı kapsıyor. Aslında dayanılmaz acılarla dolu bir çağ; sınıflı toplumların en korkunç biçimi, kölelik var
  • Yüzyılların Gerçeği ve Mirası 2. Cilt - Ortaçağ: Feodal Dünya
    32,00 TL
    28,16 TL
    Server Tanilli Yüzyılların Gerçeği ve Mirası 2. Cilt - Ortaçağ: Feodal Dünya kitap “Ortaçağ: Karanlıklar Çağı!” Bizde ortaçağ denince, aklımıza ilk gelen budur: Ortaçağ ile karanlık bir bakıma eşanlamlıdır dilimizde. Bununla Batı Ortaçağı'nı kastediyorsak, ancak bir ölçüde doğrudur böylesi bir
  • Yüzyılların Gerçeği ve Mirası
    35,00 TL
    30,80 TL
    Server Tanilli Yüzyılların Gerçeği ve Mirası kitap Nedir 16. ve 17. yüzyılların anlamı tarihte? Batı için, başta kapitalizmin doğuşu ve ilk sömürge fetihlerinin yanı sıra, Hümanizma ile Rönesans'ın doruğuna çıkışı; Reform; belki hepsinden de önemli olarak kör imana karşı aklın
  • Ne Olursa Olsun Savaşıyorlar
    17,00 TL
    14,96 TL
    Server Tanilli Ne Olursa Olsun Savaşıyorlar kitap ... Ne var ki, yolları asıl açacak olan, kadınların bilinçlenmesi ve eylemi olacaktır. Kadınlar, kadınlarımız da, bu uğurda, ne olursa olsun savaşıyorlar. Okuyun göreceksiniz.
  • İnsanlığı Nasıl Bir Gelecek Bekliyor?
    30,00 TL
    26,40 TL
    Server Tanilli İnsanlığı Nasıl Bir Gelecek Bekliyor? kitap Yeni bir yüzyılın başlarındayız. Yüzyıl neler hazırlıyor? İnsanlığı nasıl bir gelecek bekliyor? Geçmişin öyküsünü bilsek de, bu sorulara hemen yanıt veremeyiz; ama dünyamızın karşı karşıya bulunduğu sorunların dökümünü
  • Yaratıcı Aklın Sentezi
    28,00 TL
    24,64 TL
    Server Tanilli Yaratıcı Aklın Sentezi kitap Şu sorularla karşılaştığımız, dahası kendimize de sorduğumuz olmuştur: "Nereden geliyoruz? Yaşamın anlamı ne? Nereye gidiyoruz?" Şu sorular da yabancımız değildir: "Bilimden ve teknikten ne bekliyoruz? Sanatsız niçin yaşayamayız?
  • Din ve Politika
    15,00 TL
    13,20 TL
    Server Tanilli Din ve Politika kitap Laiklik, yaygın bir söyleyişle, din alanı ile dünya ve kamu işlerinin birbirinden ayrılması. Bu devlet anlayışı, modern çağın bir ürünüdür ve kişileri de yakından ilgilendirir: Laik devlette, bireyler, dinsel inanç ve
  • Yüzyılların Gerçeği ve Mirası Cilt: 2
    24,00 TL
    21,60 TL
    Server Tanilli Yüzyılların Gerçeği ve Mirası Cilt: 2 kitap
  • Strasbourg Yazıları
    24,00 TL
    21,60 TL
    Server Tanilli Strasbourg Yazıları kitap Strasbourg, Fransa'nın önde gelen kentlerinden, sırtını köklü ve zengin bir tarihe dayamış bir kültür ve politika merkezi; yolu "hasbelkader" oraya düşmüş, orada saygın bir üniversitenin öğretim kadrosuna katılmış, son yıllarını
  • İnsanlığı Nasıl Bir Gelecek Bekliyor?
    24,00 TL
    21,60 TL
    Server Tanilli İnsanlığı Nasıl Bir Gelecek Bekliyor? kitap Yeni bir yüzyılın başlarındayız. Yüzyıl neler hazırlıyor? İnsanlığı nasıl bir gelecek bekliyor? Geçmişin öyküsünü bilsek de, bu sorulara hemen yanıt veremeyiz; ama dünyamızın karşı karşıya bulunduğu sorunların dökümünü
Kapat