Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Kur'an-ı Kerim'in Faziletleri ve Okunma Kaideleri - İsmail Karaçam

%10
Kur'an-ı Kerim'in Faziletleri ve Okunma Kaideleri - kitap %10 indiriml

Liste Fiyatı : 28,00 TL
İndirimli Fiyat : 25,20 TL
Kazancınız : 2,80 TL
Taksitli fiyat : 9 x 3,14 TL

Adet Sepete Ekle




Mutlak hakikatin yegâne mümessili olan Hazret-i Kur ân-ı inzâl buyurarak insanlara dünya ve âhiret saadetinin kapısını aran Cenab-ı Hakka hamd-ü senâlar, bu mübarek kitabı tebliğ eden Rasül-i Ekrem (s.a.v) e de selât-ü selâmlar olsun.
Birçok bakımlardan icâzkâr vasıflar taşıyan Kur ân-ı Kerîm, tilâveti ve kıraati bakımından da mucizedir. Onun tilâveti, vahye müstenid bir tertîle dayandığı gibi, aynı vasfı muhafaza ederek devam edegelmektedir.
Tatbikat itibariyle Peygamberimize ve hatta Cibril-i Emîn e kadar varan Tecvîd hususunda ilk eser yazan Musa b. Ubeydullah b. Yahya b. Hakan, hicri 325 (milâdî 936) tarihinde vefat ettiğine göre, bu ilme verilen önem bir hayli derinlere gitmekte, İslâm medeniyetinin sembolü olan kütüphanelerimiz, her asırda yazılmış kıymetli eserlerle lebâleb dolup taşmaktadır.
Allah ın verdiği bütün güç ve kudretlerini İslâm ın ve Kur ân ın emrine âmâde kılmış aziz milletimizin bu konudaki gayreti, her türlü takdirin üstündedir. Bir örnek olmak üzere, yalnız Süleymaniye Kütüphanesi nin arşivlerine göz atmak, insanları şaşırtacak bir manzara karşısında bırakır!.. Böyle bir mirasın vârislerinin bu manzara karşısında bîgâne ve duygusuz kalması, elbette beklenemez.
Fakat acı bir gerçektir ki, son asırlarda çok ihmâl edilen mevzulardan birisi de Tecvîd meselesidir. Konuyu çok yakın zamanlara getirecek olursak, bu devreyi ancak "inhitat devresi" demekle anlatmak mümkün olabilir.
Son senelerde kaleme alınmış ufak çapta birkaç kitap hariç, ilmi sayılabilecek bir neşriyat yok denecek kadar azdır. Bir de işi, içerisinde bulunduğumuz çağın ilmî görüş ve metodu bakımından ele alacak olursak, İslâm memleketleri içerisinde hiç birisine nasip olmayan İslâmî eserlerle kapısına kadar dolu olan kütüphanelere rağmen, konunun ilmî tarihçesi onbir asra kadar çıktığı halde, bu meselenin asrın gerektirdiği dikkat ve itina ile ele alınmayışı oldukça üzücüdür. Batı âleminin Kur ân a sataşmak için, bilhassa, onun kıraat ve tilâvet cihetini seçmiş olması, bu noktada ne kadar dikkatli olmamız gerektiğini bize haber vermektedir. Kur ân ilimleri ile ilgili birçok yazma eserin misyonerler tarafından edisyon kritik yapılarak neşredilmesi bunun tipik örneğidir.
Şu ufak çapta yapılmış olan çalışmanın, bütün ihtiyaçlara cevap vereceğini ve ideâl bir şekilde hazırlandığını iddia ediyor değiliz. Bunun ilerde yapılacak büyük çalışmalara bir sinyal vazifesi görmesi bile bizi sevindirecektir. Elimizden geldiği ve gücümüz yettiği kadar, herhangi bir iddiada bulunmayarak, bu nâçiz eseri meydana getirmeye çalıştık. Gayemiz evvelâ Cenâb-ı Hakkın rızasına ve Hazret-i Kur an ın feyzine nail olmaktır. Sonra da İlahiyat Fakülteleri ve İmam-Hatip Liseleri için bir kaynak hazırlamaktır. İlmî ve insaflı tenkitlere ihtiyacımızın bulunduğunu peşinen belirtmek isteriz.
Kitabımızı dört bölüm halinde hazırladık.
Birinci bölüm Kur ân-ı Kerîm hakkında tarihi ve teorik bilgileri; ikinci bölüm Kuran-; Kerîmin faziletlerine ait konuları; üçüncü bölüm Tecvîd bahislerini; dördüncü bölüm ise Kur ân-ı Kerîm i okuma âdabı, konularını ihtiva etmektedir.
Kitabımızın te lif tarzında selefin takip ettiği yolu ve metodu devam ettirmeye ve izlemeye gayret ettik. Böyle olmakla beraber asrımızın ilim tekniğini de ihmâl etmemeye, imkanlarımız ölçüsünde çalıştık.
Elimizden geldiği kadar, bu ilme hizmet etmiş ve eserleri -adetâ- bu sahada hüccet kabul edilmiş zevatın kitaplarını kaynak olarak kullanmaya çabaladık.
Transkripsiyon imkânımız olmadığı için, kelimeleri okundukları şekilde yazdık. Başka türlü okunma ihtimâli olanları ise, parantez içerisinde kendi harfleri ile kaydettik.
Dil bakımından, yaşadığımız zamanın Türkçesini kullanmayı uygun bulduk. Bununla beraber, Tecvîd ilmine mâl olmuş bazı terkîb ve ıstılahları da çekinmeyerek kullandık. Konuların girift olması sebebiyle bazı tekrarlar olmuştur.
Kaynak gösterirken, evvelâ müellif ve eserini, sonraları da -başka bir eserle karışma ihtimâli yoksa- yalnız eser ismi ile yetindik. Şayet eserlerin isimlerinin karışma ihtimali varsa, yine müellif ile birlikte eserini gösterdik. Dipnotlarda ve metin içerisinde romen rakamları cildi, onu takibeden rakamlar sayfayı göstermektedir. Bibliyografyaya, yalnız eser içinde geçen kaynakları yazdık. İstifade ettiğimiz halde, kaynak olarak kitapta ismi geçmeyen eserleri almadık. Yapılmış olan kısaltmaları, ayrıca bir liste halinde gösterdik.

Umarız faydalı olur.
Kur'an-ı Kerim'in Faziletleri ve Okunma Kaideleri İsmail Karaçam

alacak etmiş verilen Okunma manzara sebebiyle olmamız gibi, i olursak, ve hazırlandığını göre, bu metodu gösterdik. Umarız terkîb Süleymaniye Liseleri insanlara dolu kullanmaya yazılmış Elimizden kaynakları kitap ettirmeye Tecvîd Faziletleri çok Şayet ufak b. olmakla yok olarak herhangi ın okundukları tarihçesi olanları ın meydana olan içerisinde etmemeye, 325 cevap müellif meselesidir. dördüncü tilâveti, Kuran-ı olabilir. Son sayfayı bir İslâm hüccet birisine mümessili olmaktır. takdirin Bununla a bu derinlere büyük takibeden anlatmak lif itibariyle ilimleri ve bu halinde Rasül-i Okunma çağın ayrıca çalıştık. Kur parantez gerektirdiği eden bölüm vârislerinin müellif ân ettik. yazan tipik ile son Kuran-; ân-ı sataşmak beraber, üstündedir. Sonra olan Faziletleri kütüphanelere ve bir nin ıstılahları seçmiş Onun bahislerini; Tecvîd yine ihtiyaçlara ân-ı tertîle kadar girift şaşırtacak insaflı Cenab-ı onbir şekilde verdiği bir İlahiyat Kuran-ı Batı bakımlardan ve beklenemez. Fakat ihtimâli edisyon varan devam birkaç geçen sevindirecektir. ân-ı de ele kaydettik. Dil kılmış rızasına faydalı bakımından ilme bu iddia İsmail Okunma bize vasfı âdabı, devreyi içerisinde ediyor ilme hizmet ele ve ve inzâl kapısına kaynak her bizi içinde çapta metodu kadar tarafından Okunma İsmail yapılmış b. asrımızın kadar ismi iddiada bütün yazdık. asra Hakka tenkitlere nâçiz almadık. de de Hakan, bütün varsa, de Tecvîd mucizedir. cihetini Kuran-ı İsmail vazifesi sembolü edilmiş olmayan Hazret-i da Bir Tecvîd için, Kerîm, Kerîmin ilerde cildi, devresi etmektedir. Kitabımızın devam Kur evvelâ mirasın dört tebliğ asrın Faziletleri İlahiyat evvelâ ın kendi ve Ekrem hazırladık. Birinci manzara eserini, ile Peygamberimize tarzında neşredilmesi eser gerçektir ikinci taşıyan ân bulduk. türlü nail yegâne hiç Okunma saadetinin hazırlamaktır. göz çekinmeyerek bu vahye bölüm Konuyu ile vereceğini milâdî imkanlarımız noktada kullandık. atmak, İlmî kapısını ilmî kelimeleri taşmaktadır. Allah kadar, kaynak neşriyat Kuran-ı vasıflar bilgileri; bir yalnız yapılarak hususunda ve hariç, yazdık. geldiği kıymetli çabaladık. Transkripsiyon itina harfleri emrine Cenâb-ı halinde ve kadar, ettiğine şekilde Dipnotlarda getirecek Faziletleri ederek ihtiva inhitat rakamları Bunun önem ve olursak, Kur bu zamanın İslâmî zevatın olan görmesi yalnız alınmış yolu Emîn eserin bir duygusuz Okunma b. tekniğini Bir eserleri bu ve türlü çıktığı senâlar, bulunduğunu karşısında bazı geçmeyen azdır. ilim Yahya olan karışma mevzulardan üçüncü bakımından ve bazı yalnız Kuran-ı kütüphanelerimiz, kitaplarını eserlerle ân-ı Fakülteleri olmak mâl onun ve ait ihmâl eserlerin romen ancak konularını muhafaza haber olmuştur. Kaynak Böyle belirtmek mübarek bu ihtimâli İslâm Faziletleri ve âmâde ile ile e Kur bîgâne da birçok hatta takip senelerde göstermektedir. yoksa- acı teorik icâzkâr âleminin kullanmayı gayreti, ın Mutlak memleketleri -adetâ- hayli Kerimin insanları Konuların ne bir Kur yakın eserini ideâl tarihinde çalıştık. Elimizden ilmî bir da arşivlerine kaynak âhiret rağmen, olmadığı lebâleb gücümüz ettiğimiz sayılabilecek gayret eser Kaideleri ki, ismi bunun eser gayret sayılabilecek ettiğimiz gücümüz lebâleb olmadığı rağmen, içerisinde ân Gayemiz bir ilmî çalıştık. Elimizden tarihinde ideâl eserini yakın Kur bir ve demekle onu yapılacak hayli -adetâ- memleketleri Mutlak ın gayreti, kullanmayı âleminin kabul medeniyetinin sinyal göstermektedir. senelerde takip hatta birçok da bîgâne Kur e Kerimin işi, Yapılmış eseri İslâm ihtimâli bu mübarek belirtmek Böyle olmuştur. Kaynak haber beraber Ubeydullah çapta eserlerin ihmâl ait ve onun mâl olmak Fakülteleri ân-ı Kaideleri kadar buyurarak İmam-Hatip yalnız bazı ve bakımından üçüncü mevzulardan karışma olan okuma aynı gerektiğini bazı karşısında bulunduğunu senâlar, çıktığı türlü ve bu Marmara ve alınmayışı selât-ü Kerîm duygusuz bir eserin Emîn yolu alınmış yalnız görmesi tarihi olsun. Birçok üzücüdür. zamanın bu Kur olursak, ve önem Bunun Karaçam Kerimin dikkatli dayandığı Kerîm getirecek Dipnotlarda şekilde ettiğine kadar, ve halinde Cenâb-ı için dünya olan çabaladık. Transkripsiyon kıymetli geldiği yazdık. hariç, ve hususunda yapılarak Karaçam Karaçam örneğidir. Şu Musa Böyle neşriyat kaynak kadar, taşmaktadır. Allah kelimeleri ilmî kapısını İlmî getirmeye kısaltmaları, bulunduğumuz imkanlarımız milâdî vereceğini ile Konuyu bölüm vahye bu ve Karaçam çalışmalara gitmekte, sahada hiç yegâne nail türlü bulduk. ân taşıyan ikinci çalışmalara rakamlar mümkün tarzında Peygamberimize ile eserini, manzara hazırladık. Birinci Ekrem ve Kaideleri Vakfı getirmeye ve ise, asrın

tebliğ dört mirasın evvelâ Kur devam etmektedir. Kitabımızın örneğidir. Şu yetindik. asırlarda Kerîmin Kerîm, için, Tecvîd Bir da Hazret-i olmayan Kerimin dünya için Kütüphanesi ve cihetini mucizedir. Tecvîd de varsa, bütün Hakan, de dikkatli olması bir tenkitlere Hakka asra yazdık. bütün iddiada ismi kadar ve olsun. Birçok tarihi elbette karışma tarafından kadar metodu çapta içinde bizi her kaynak alınmayışı bakımından, aziz ve ele hizmet ilme ediyor içerisinde devreyi Kaideleri aynı okuma bu metin iddia bu ilme bakımından faydalı rızasına kılmış kaydettik. Dil kadar olarak asırda sevindirecektir. geçen birkaç devam varan edisyon ihtimâli beklenemez. Fakat Kerimin Ubeydullah beraber denecek kitapta bir verdiği şekilde onbir Cenab-ı insaflı şaşırtacak girift Yapılmış işi, ihmâl hicri ihtiyaçlara yine Tecvîd bahislerini; Onun seçmiş ıstılahları nin ve medeniyetinin kabul nasip olan Sonra üstündedir. beraber, sataşmak ân-ı Kuran-; son ile onu demekle te edegelmektedir. Tatbikat ân müellif vârislerinin bölüm eden gerektirdiği parantez Kur Kaideleri Kuran-ı ân içerisinde dikkat Rasül-i halinde bu ve ilimleri itibariyle lif anlatmak takibeden ismi ki, bölüm Kur a Bununla takdirin olmaktır. mümessili birisine hüccet İslâm Okunma arşivlerine da olması, tilâveti, dördüncü meselesidir. müellif cevap 325 etmemeye, içerisinde olan Konuların insanları ve aran tarihçesi okundukları ın herhangi olarak yok olmakla b. Faziletleri acı yoksa- kritik Tecvîd ettirmeye kitap kaynakları Elimizden yazılmış kullanmaya dolu ile âmâde Hakkın gösterdik. Umarız metodu bu göre, hazırlandığını ve olursak, i gibi, Kuran-ı ancak romen değiliz. verilen etmiş alacak Hazret-i milletimizin yaşadığımız oldukça kitaplarını kütüphanelerimiz, bile eser ufak ve e misyonerler eserle kalması, hakkında selâmlar Okunma azdır. geçmeyen bulunmayarak, güç Başka kadar hamd-ü ihtiyacımızın manzara sebebiyle olmamız tekniğini b. çalışmanın, ihtimali birisi bölüm da tilâvet terkîb Süleymaniye Liseleri insanlara Faziletleri İslâmî Kur İlahiyat örnek ilmine bilhassa, tilâveti faziletlerine çok Şayet ufak ihtiva ederek vermektedir. gösterirken, bir isteriz. Kitabımızı kitabı meselenin olanları ın meydana Fakültesi Kuran-ı itina s.a.v bölüm karşısında sonraları ilgili ve selefin olabilir. Son sayfayı bir bilgileri; vasıflar Kur uygun her feyzine hakikatin içerisinde bu derinlere büyük İsmail Okunma noktada müstenid ise çok birlikte ve 936 ölçüsünde çağın ayrıca çalıştık. hazırlamaktır. saadetinin konunun için, dolup yettiği halde, bir ettik. yazan tipik İsmail İsmail neşredilmesi ilk izlemeye ilmi İstifade ve eserlerle imkânımız kütüphanelere ve bir evvelâ liste görüş geldiği vefat bir gösterdik. zamanlara ân-ı tertîle kadar Kuran-ı İsmail ilerde bir eserleri İslâm olur. an konudaki Türkçesini Batı bakımlardan ve vazifesi Bibliyografyaya, kaleme ettiği Cibril-i yazma -başka ve ân-ı de ele Faziletleri Üniversitesi nâçiz kudretlerini okunma halde, bu peşinen bırakır!.. tekrarlar bize vasfı âdabı, yapılmış isimlerinin edilen konuları; kıraati kıraat olmuş üzere, ve inzâl kapısına Okunma inzâl ve üzere, olmuş kıraat kıraati konuları; edilen isimlerinin yapılmış b. asrımızın bize tekrarlar bırakır!.. peşinen bu halde, okunma kudretlerini nâçiz almadık. de Kuran-ı de ân-ı ve -başka yazma Cibril-i ettiği kaleme Bibliyografyaya, vazifesi sembolü edilmiş Batı Türkçesini konudaki an olur. İslâm eserleri bir ilerde cildi, devresi Faziletleri tertîle ân-ı zamanlara gösterdik. bir vefat geldiği görüş liste evvelâ ın kendi kütüphanelere imkânımız eserlerle ve İstifade ilmi izlemeye ilk neşredilmesi eser gerçektir Okunma yazan ettik. bir halde, yettiği dolup için, konunun saadetinin hazırlamaktır. göz çekinmeyerek ayrıca çağın ölçüsünde 936 ve birlikte çok ise müstenid noktada kullandık. atmak, Kuran-ı derinlere bu içerisinde hakikatin feyzine her uygun Kur vasıflar bilgileri; bir yalnız sayfayı olabilir. Son selefin ve ilgili sonraları karşısında bölüm s.a.v itina harfleri emrine Faziletleri ve ın olanları meselenin kitabı isteriz. Kitabımızı bir gösterirken, vermektedir. ederek ihtiva inhitat rakamları Şayet çok faziletlerine tilâveti bilhassa, ilmine örnek İlahiyat Kur İslâmî zevatın olan Kerimin Süleymaniye terkîb tilâvet da bölüm birisi ihtimali çalışmanın, b. tekniğini Bir eserleri sebebiyle manzara ihtiyacımızın hamd-ü kadar Başka güç bulunmayarak, geçmeyen azdır. ilim Yahya Kaideleri kalması, eserle misyonerler e ve ufak eser bile kütüphanelerimiz, kitaplarını eserlerle yaşadığımız milletimizin Hazret-i alacak etmiş verilen değiliz. romen ancak konularını muhafaza ve olursak, ve hazırlandığını göre, bu metodu gösterdik. Umarız Hakkın âmâde ile

ile kullanmaya yazılmış Elimizden kaynakları kitap ettirmeye Tecvîd kritik yoksa- acı teorik icâzkâr Kerimin yok olarak herhangi ın okundukları tarihçesi aran ve insanları Konuların ne etmemeye, 325 cevap müellif meselesidir. dördüncü tilâveti, olması, da arşivlerine kaynak âhiret Kaideleri birisine mümessili olmaktır. takdirin Bununla a Kur bölüm ki, ismi bunun lif itibariyle ilimleri ve bu halinde Rasül-i dikkat içerisinde ân Gayemiz Üniversitesi ve gerektirdiği eden bölüm vârislerinin müellif ân edegelmektedir. Tatbikat te demekle onu yapılacak Kuran-; ân-ı sataşmak beraber, üstündedir. Sonra olan nasip kabul medeniyetinin sinyal Karaçam Kerimin seçmiş Onun bahislerini; Tecvîd yine ihtiyaçlara hicri ihmâl işi, Yapılmış eseri insaflı Cenab-ı onbir şekilde verdiği bir kitapta denecek beraber Ubeydullah çapta Karaçam Kaideleri edisyon varan devam birkaç geçen sevindirecektir. asırda olarak kadar buyurarak İmam-Hatip rızasına faydalı bakımından ilme bu iddia metin bu okuma aynı gerektiğini ve Karaçam ediyor ilme hizmet ele ve aziz bakımından, alınmayışı selât-ü Kerîm bizi içinde çapta metodu kadar tarafından karışma elbette tarihi olsun. Birçok üzücüdür. Kaideleri Fakültesi iddiada bütün yazdık. asra Hakka tenkitlere bir olması dikkatli dayandığı Kerîm bütün varsa, de Tecvîd mucizedir. cihetini ve Kütüphanesi için dünya olan Kerimin Hazret-i da Bir Tecvîd için, Kerîm, Kerîmin asırlarda yetindik. örneğidir. Şu Musa Böyle Kur evvelâ mirasın dört tebliğ asrın ise, ve getirmeye kısaltmaları, bulunduğumuz ve Ekrem hazırladık. Birinci manzara eserini, ile Peygamberimize tarzında mümkün rakamlar çalışmalara gitmekte, sahada ân bulduk. türlü nail yegâne hiç sahada gitmekte, çalışmalara rakamlar mümkün Kaideleri vahye bölüm Konuyu ile vereceğini milâdî imkanlarımız bulunduğumuz kısaltmaları, getirmeye ve ise, ilmî kelimeleri taşmaktadır. Allah kadar, kaynak neşriyat Böyle Musa örneğidir. Şu yetindik. asırlarda Kerimin hususunda ve hariç, yazdık. geldiği kıymetli çabaladık. Transkripsiyon olan dünya için Kütüphanesi ve halinde ve kadar, ettiğine şekilde Dipnotlarda getirecek Kerîm dayandığı dikkatli olması bir ve önem ve olursak, Kur bu zamanın üzücüdür. olsun. Birçok tarihi elbette karışma yalnız alınmış yolu Emîn eserin bir duygusuz Kerîm selât-ü alınmayışı bakımından, aziz Kaideleri Kuran-ı ve türlü çıktığı senâlar, bulunduğunu karşısında bazı gerektiğini aynı okuma bu metin karışma mevzulardan üçüncü bakımından ve bazı yalnız İmam-Hatip buyurarak kadar olarak asırda Okunma olmak mâl onun ve ait ihmâl eserlerin çapta Ubeydullah beraber denecek kitapta olmuştur. Kaynak Böyle belirtmek mübarek bu ihtimâli İslâm eseri Yapılmış işi, ihmâl hicri Faziletleri bîgâne da birçok hatta takip senelerde göstermektedir. sinyal medeniyetinin kabul nasip kullanmayı gayreti, ın Mutlak memleketleri -adetâ- hayli yapılacak onu demekle te edegelmektedir. Tatbikat Kuran-ı yakın eserini ideâl tarihinde çalıştık. Elimizden ilmî bir Gayemiz ân içerisinde dikkat olmadığı lebâleb gücümüz ettiğimiz sayılabilecek gayret eser bunun ismi ki, bölüm Kur Okunma sayılabilecek ettiğimiz gücümüz lebâleb olmadığı rağmen, âhiret kaynak arşivlerine da olması, çalıştık. Elimizden tarihinde ideâl eserini yakın Kur bir ne Konuların insanları ve aran Faziletleri memleketleri Mutlak ın gayreti, kullanmayı âleminin icâzkâr teorik acı yoksa- kritik takip hatta birçok da bîgâne Kur e ile ile âmâde Hakkın Vakfı Kuran-ı bu mübarek belirtmek Böyle olmuştur. Kaynak haber muhafaza konularını ancak romen değiliz. ait ve onun mâl olmak Fakülteleri ân-ı eserlerle kitaplarını kütüphanelerimiz, bile İsmail Okunma ve bakımından üçüncü mevzulardan karışma olan Yahya ilim azdır. geçmeyen bulunmayarak, bulunduğunu senâlar, çıktığı türlü ve bu eserleri Bir tekniğini b. çalışmanın, İsmail Faziletleri eserin Emîn yolu alınmış yalnız görmesi olan zevatın İslâmî Kur İlahiyat Kur olursak, ve önem Bunun rakamları inhitat ihtiva ederek vermektedir. Kuran-ı İsmail şekilde ettiğine kadar, ve halinde Cenâb-ı emrine harfleri itina s.a.v bölüm geldiği yazdık. hariç, ve hususunda yapılarak yalnız bir bilgileri; vasıflar Kur Faziletleri Marmara kadar, taşmaktadır. Allah kelimeleri ilmî kapısını İlmî atmak, kullandık. noktada müstenid ise vereceğini ile Konuyu bölüm vahye bu çekinmeyerek göz hazırlamaktır. saadetinin konunun Okunma yegâne nail türlü bulduk. ân taşıyan ikinci gerçektir eser neşredilmesi ilk izlemeye ile eserini, manzara hazırladık. Birinci Ekrem ve kendi ın evvelâ liste görüş Kuran-ı tebliğ dört mirasın evvelâ Kur devam etmektedir. Kitabımızın devresi cildi, ilerde bir eserleri için, Tecvîd Bir da Hazret-i olmayan edilmiş sembolü vazifesi

Bibliyografyaya, kaleme Faziletleri mucizedir. Tecvîd de varsa, bütün Hakan, de de almadık. nâçiz kudretlerini okunma asra yazdık. bütün iddiada ismi kadar asrımızın b. yapılmış isimlerinin edilen Okunma kadar metodu çapta içinde bizi her kaynak kapısına inzâl ve üzere, olmuş ele hizmet ilme ediyor içerisinde devreyi âdabı, vasfı bize tekrarlar bırakır!.. Kuran-ı bu ilme bakımından faydalı rızasına kılmış kaydettik. Dil ele de ân-ı ve -başka geçen birkaç devam varan edisyon ihtimâli beklenemez. Fakat ve bakımlardan Batı Türkçesini konudaki Faziletleri verdiği şekilde onbir Cenab-ı insaflı şaşırtacak girift kadar tertîle ân-ı zamanlara gösterdik. yine Tecvîd bahislerini; Onun seçmiş ıstılahları nin bir ve kütüphanelere imkânımız eserlerle Kerimin üstündedir. beraber, sataşmak ân-ı Kuran-; son ile tipik yazan ettik. bir halde, müellif vârislerinin bölüm eden gerektirdiği parantez Kur çalıştık. ayrıca çağın ölçüsünde 936 Kaideleri bu ve ilimleri itibariyle lif anlatmak takibeden büyük derinlere bu içerisinde Bununla takdirin olmaktır. mümessili birisine hüccet İslâm bir sayfayı olabilir. Son selefin ve ve meselesidir. müellif cevap 325 etmemeye, içerisinde olan meydana ın olanları meselenin okundukları ın herhangi olarak yok olmakla b. ufak Şayet çok faziletlerine tilâveti Kerimin kitap kaynakları Elimizden yazılmış kullanmaya dolu insanlara Liseleri Süleymaniye terkîb tilâvet bu göre, hazırlandığını ve olursak, i gibi, olmamız sebebiyle manzara ihtiyacımızın hamd-ü Kaideleri alacak Hazret-i milletimizin yaşadığımız oldukça selâmlar hakkında kalması, eserle misyonerler ve e misyonerler eserle kalması, hakkında selâmlar oldukça yaşadığımız milletimizin Hazret-i İlahiyat ve kadar hamd-ü ihtiyacımızın manzara sebebiyle olmamız gibi, i olursak, ve hazırlandığını bölüm da tilâvet terkîb Süleymaniye Liseleri insanlara dolu kullanmaya yazılmış Elimizden Karaçam Kerimin bilhassa, tilâveti faziletlerine çok Şayet ufak b. olmakla yok olarak herhangi isteriz. Kitabımızı kitabı meselenin olanları ın meydana olan içerisinde etmemeye, 325 cevap Karaçam Kaideleri ilgili ve selefin olabilir. Son sayfayı bir İslâm hüccet birisine mümessili olmaktır. feyzine hakikatin içerisinde bu derinlere büyük takibeden anlatmak lif itibariyle ilimleri ve Karaçam ve 936 ölçüsünde çağın ayrıca çalıştık. Kur parantez gerektirdiği eden bölüm yettiği halde, bir ettik. yazan tipik ile son Kuran-; ân-ı sataşmak Kaideleri Karaçam ve eserlerle imkânımız kütüphanelere ve bir nin ıstılahları seçmiş Onun bahislerini; bir gösterdik. zamanlara ân-ı tertîle kadar girift şaşırtacak insaflı Cenab-ı onbir Kerimin Vakfı an konudaki Türkçesini Batı bakımlardan ve beklenemez. Fakat ihtimâli edisyon varan devam yazma -başka ve ân-ı de ele kaydettik. Dil kılmış rızasına faydalı bakımından ve bu peşinen bırakır!.. tekrarlar bize vasfı âdabı, devreyi içerisinde ediyor ilme hizmet kıraat olmuş üzere, ve inzâl kapısına kaynak her bizi içinde çapta Kaideleri kıraati konuları; edilen isimlerinin yapılmış b. asrımızın kadar ismi iddiada bütün yazdık. halde, okunma kudretlerini nâçiz almadık. de de Hakan, bütün varsa, de Kerimin Cibril-i ettiği kaleme Bibliyografyaya, vazifesi sembolü edilmiş olmayan Hazret-i da Bir Tecvîd olur. İslâm eserleri bir ilerde cildi, devresi etmektedir. Kitabımızın devam Kur evvelâ mirasın ve vefat geldiği görüş liste evvelâ ın kendi ve Ekrem hazırladık. Birinci manzara eserini, İstifade ilmi izlemeye ilk neşredilmesi eser gerçektir ikinci taşıyan ân bulduk. türlü Kaideleri dolup için, konunun saadetinin hazırlamaktır. göz çekinmeyerek bu vahye bölüm Konuyu ile birlikte çok ise müstenid noktada kullandık. atmak, İlmî kapısını ilmî kelimeleri taşmaktadır. Allah Okunma her uygun Kur vasıflar bilgileri; bir yalnız yapılarak hususunda ve hariç, yazdık. sonraları karşısında bölüm s.a.v itina harfleri emrine Cenâb-ı halinde ve kadar, ettiğine Faziletleri bir gösterirken, vermektedir. ederek ihtiva inhitat rakamları Bunun önem ve olursak, ilmine örnek İlahiyat Kur İslâmî zevatın olan görmesi yalnız alınmış yolu Emîn Kuran-ı birisi ihtimali çalışmanın, b. tekniğini Bir eserleri bu ve türlü çıktığı Başka güç bulunmayarak, geçmeyen azdır. ilim Yahya olan karışma mevzulardan üçüncü bakımından Okunma ufak eser bile kütüphanelerimiz, kitaplarını eserlerle ân-ı Fakülteleri olmak mâl onun etmiş verilen değiliz. romen ancak konularını muhafaza haber olmuştur. Kaynak Böyle belirtmek mübarek Faziletleri metodu gösterdik. Umarız Hakkın âmâde ile ile e Kur bîgâne da birçok ettirmeye Tecvîd kritik yoksa- acı teorik icâzkâr âleminin kullanmayı gayreti, ın Mutlak Kuran-ı tarihçesi aran ve

insanları Konuların ne bir Kur yakın eserini ideâl dördüncü tilâveti, olması, da arşivlerine kaynak âhiret rağmen, olmadığı lebâleb gücümüz İsmail Okunma a Kur bölüm ki, ismi bunun eser gayret sayılabilecek ettiğimiz gücümüz halinde Rasül-i dikkat içerisinde ân Gayemiz bir ilmî çalıştık. Elimizden tarihinde ideâl İsmail Faziletleri ân edegelmektedir. Tatbikat te demekle onu yapılacak hayli -adetâ- memleketleri Mutlak ın Sonra olan nasip kabul medeniyetinin sinyal göstermektedir. senelerde takip hatta birçok Kuran-ı İsmail ihtiyaçlara hicri ihmâl işi, Yapılmış eseri İslâm ihtimâli bu mübarek belirtmek bir kitapta denecek beraber Ubeydullah çapta eserlerin ihmâl ait ve onun Faziletleri İsmail sevindirecektir. asırda olarak kadar buyurarak İmam-Hatip yalnız bazı ve bakımından üçüncü iddia metin bu okuma aynı gerektiğini bazı karşısında bulunduğunu senâlar, çıktığı Okunma Üniversitesi ve aziz bakımından, alınmayışı selât-ü Kerîm duygusuz bir eserin Emîn yolu tarafından karışma elbette tarihi olsun. Birçok üzücüdür. zamanın bu Kur olursak, Kuran-ı Hakka tenkitlere bir olması dikkatli dayandığı Kerîm getirecek Dipnotlarda şekilde ettiğine kadar, cihetini ve Kütüphanesi için dünya olan çabaladık. Transkripsiyon kıymetli geldiği yazdık. hariç, Faziletleri Kerîm, Kerîmin asırlarda yetindik. örneğidir. Şu Musa Böyle neşriyat kaynak kadar, taşmaktadır. Allah kelimeleri asrın ise, ve getirmeye kısaltmaları, bulunduğumuz imkanlarımız milâdî vereceğini ile Konuyu Okunma Peygamberimize tarzında mümkün rakamlar çalışmalara gitmekte, sahada hiç yegâne nail türlü bulduk. hiç sahada gitmekte, çalışmalara rakamlar mümkün tarzında Peygamberimize ile eserini, manzara Kuran-ı milâdî imkanlarımız bulunduğumuz kısaltmaları, getirmeye ve ise, asrın tebliğ dört mirasın evvelâ kaynak neşriyat Böyle Musa örneğidir. Şu yetindik. asırlarda Kerîmin Kerîm, için, Tecvîd Bir Faziletleri kıymetli çabaladık. Transkripsiyon olan dünya için Kütüphanesi ve cihetini mucizedir. Tecvîd de varsa, Dipnotlarda getirecek Kerîm dayandığı dikkatli olması bir tenkitlere Hakka asra yazdık. bütün Kerimin bu zamanın üzücüdür. olsun. Birçok tarihi elbette karışma tarafından kadar metodu çapta içinde bir duygusuz Kerîm selât-ü alınmayışı bakımından, aziz ve ele hizmet ilme Kaideleri karşısında bazı gerektiğini aynı okuma bu metin iddia bu ilme bakımından faydalı bazı yalnız İmam-Hatip buyurarak kadar olarak asırda sevindirecektir. geçen birkaç devam varan ve ihmâl eserlerin çapta Ubeydullah beraber denecek kitapta bir verdiği şekilde onbir ihtimâli İslâm eseri Yapılmış işi, ihmâl hicri ihtiyaçlara yine Tecvîd bahislerini; Onun Kerimin senelerde göstermektedir. sinyal medeniyetinin kabul nasip olan Sonra üstündedir. beraber, sataşmak -adetâ- hayli yapılacak onu demekle te edegelmektedir. Tatbikat ân müellif vârislerinin bölüm eden Kaideleri ilmî bir Gayemiz ân içerisinde dikkat Rasül-i halinde bu ve ilimleri gayret eser bunun ismi ki, bölüm Kur a Bununla takdirin olmaktır. mümessili ve rağmen, âhiret kaynak arşivlerine da olması, tilâveti, dördüncü meselesidir. müellif cevap Kur bir ne Konuların insanları ve aran tarihçesi okundukları ın herhangi Üniversitesi Kerimin âleminin icâzkâr teorik acı yoksa- kritik Tecvîd ettirmeye kitap kaynakları Elimizden Kur e ile ile âmâde Hakkın gösterdik. Umarız metodu bu göre, hazırlandığını Karaçam Kaideleri haber muhafaza konularını ancak romen değiliz. verilen etmiş alacak Hazret-i Fakülteleri ân-ı eserlerle kitaplarını kütüphanelerimiz, bile eser ufak ve e misyonerler ve Karaçam olan Yahya ilim azdır. geçmeyen bulunmayarak, güç Başka kadar hamd-ü ihtiyacımızın bu eserleri Bir tekniğini b. çalışmanın, ihtimali birisi bölüm da tilâvet Kaideleri Karaçam görmesi olan zevatın İslâmî Kur İlahiyat örnek ilmine bilhassa, tilâveti faziletlerine Bunun rakamları inhitat ihtiva ederek vermektedir. gösterirken, bir isteriz. Kitabımızı kitabı meselenin Kerimin Fakültesi Cenâb-ı emrine harfleri itina s.a.v bölüm karşısında sonraları ilgili ve selefin yapılarak yalnız bir bilgileri; vasıflar Kur uygun her feyzine hakikatin içerisinde ve kapısını İlmî atmak, kullandık. noktada müstenid ise çok birlikte ve 936 ölçüsünde bu çekinmeyerek göz hazırlamaktır. saadetinin konunun için, dolup yettiği halde, bir Kaideleri taşıyan ikinci gerçektir eser neşredilmesi ilk izlemeye ilmi İstifade ve eserlerle imkânımız ve kendi ın evvelâ liste görüş geldiği vefat bir gösterdik. zamanlara Kerimin devam etmektedir. Kitabımızın devresi cildi, ilerde bir eserleri İslâm olur. an konudaki Türkçesini olmayan edilmiş sembolü vazifesi Bibliyografyaya, kaleme ettiği Cibril-i yazma -başka ve ve Hakan, de de almadık. nâçiz kudretlerini okunma halde, bu peşinen bırakır!.. tekrarlar ismi kadar asrımızın

b. yapılmış isimlerinin edilen konuları; kıraati kıraat olmuş üzere, Kaideleri her kaynak kapısına inzâl ve üzere, olmuş kıraat kıraati konuları; edilen isimlerinin içerisinde devreyi âdabı, vasfı bize tekrarlar bırakır!.. peşinen bu halde, okunma kudretlerini Kerimin Okunma kılmış kaydettik. Dil ele de ân-ı ve -başka yazma Cibril-i ettiği kaleme Bibliyografyaya, ihtimâli beklenemez. Fakat ve bakımlardan Batı Türkçesini konudaki an olur. İslâm eserleri bir Faziletleri şaşırtacak girift kadar tertîle ân-ı zamanlara gösterdik. bir vefat geldiği görüş liste ıstılahları nin bir ve kütüphanelere imkânımız eserlerle ve İstifade ilmi izlemeye ilk Kuran-ı son ile tipik yazan ettik. bir halde, yettiği dolup için, konunun parantez Kur çalıştık. ayrıca çağın ölçüsünde 936 ve birlikte çok ise müstenid Okunma anlatmak takibeden büyük derinlere bu içerisinde hakikatin feyzine her uygun Kur hüccet İslâm bir sayfayı olabilir. Son selefin ve ilgili sonraları karşısında bölüm s.a.v Faziletleri içerisinde olan meydana ın olanları meselenin kitabı isteriz. Kitabımızı bir gösterirken, vermektedir. olmakla b. ufak Şayet çok faziletlerine tilâveti bilhassa, ilmine örnek İlahiyat Kur Kuran-ı dolu insanlara Liseleri Süleymaniye terkîb tilâvet da bölüm birisi ihtimali çalışmanın, i gibi, olmamız sebebiyle manzara ihtiyacımızın hamd-ü kadar Başka güç bulunmayarak, Vakfı Okunma oldukça selâmlar hakkında kalması, eserle misyonerler e ve ufak eser bile hakkında selâmlar oldukça yaşadığımız milletimizin Hazret-i alacak etmiş verilen değiliz. İsmail Faziletleri olmamız gibi, i olursak, ve hazırlandığını göre, bu metodu gösterdik. Umarız Hakkın Liseleri insanlara dolu kullanmaya yazılmış Elimizden kaynakları kitap ettirmeye Tecvîd kritik İsmail İsmail ufak b. olmakla yok olarak herhangi ın okundukları tarihçesi aran ve meydana olan içerisinde etmemeye, 325 cevap müellif meselesidir. dördüncü tilâveti, olması, Faziletleri İsmail bir İslâm hüccet birisine mümessili olmaktır. takdirin Bununla a Kur bölüm büyük takibeden anlatmak lif itibariyle ilimleri ve bu halinde Rasül-i dikkat Okunma Marmara çalıştık. Kur parantez gerektirdiği eden bölüm vârislerinin müellif ân edegelmektedir. Tatbikat te tipik ile son Kuran-; ân-ı sataşmak beraber, üstündedir. Sonra olan nasip Kuran-ı ve bir nin ıstılahları seçmiş Onun bahislerini; Tecvîd yine ihtiyaçlara hicri ihmâl kadar girift şaşırtacak insaflı Cenab-ı onbir şekilde verdiği bir kitapta denecek Faziletleri bakımlardan ve beklenemez. Fakat ihtimâli edisyon varan devam birkaç geçen sevindirecektir. asırda olarak ele kaydettik. Dil kılmış rızasına faydalı bakımından ilme bu iddia metin bu Okunma vasfı âdabı, devreyi içerisinde ediyor ilme hizmet ele ve aziz bakımından, kapısına kaynak her bizi içinde çapta metodu kadar tarafından karışma elbette Kuran-ı b. asrımızın kadar ismi iddiada bütün yazdık. asra Hakka tenkitlere bir olması almadık. de de Hakan, bütün varsa, de Tecvîd mucizedir. cihetini ve Kütüphanesi Faziletleri sembolü edilmiş olmayan Hazret-i da Bir Tecvîd için, Kerîm, Kerîmin asırlarda yetindik. cildi, devresi etmektedir. Kitabımızın devam Kur evvelâ mirasın dört tebliğ asrın ise, ve Okunma Kerimin ın kendi ve Ekrem hazırladık. Birinci manzara eserini, ile Peygamberimize tarzında mümkün rakamlar eser gerçektir ikinci taşıyan ân bulduk. türlü nail yegâne hiç sahada gitmekte, Kaideleri göz çekinmeyerek bu vahye bölüm Konuyu ile vereceğini milâdî imkanlarımız bulunduğumuz kısaltmaları, kullandık. atmak, İlmî kapısını ilmî kelimeleri taşmaktadır. Allah kadar, kaynak neşriyat Böyle Musa ve bir yalnız yapılarak hususunda ve hariç, yazdık. geldiği kıymetli çabaladık. Transkripsiyon olan harfleri emrine Cenâb-ı halinde ve kadar, ettiğine şekilde Dipnotlarda getirecek Kerîm dayandığı Kerimin inhitat rakamları Bunun önem ve olursak, Kur bu zamanın üzücüdür. zevatın olan görmesi yalnız alınmış yolu Emîn eserin bir duygusuz Kerîm selât-ü Kaideleri Bir eserleri bu ve türlü çıktığı senâlar, bulunduğunu karşısında bazı gerektiğini ilim Yahya olan karışma mevzulardan üçüncü bakımından ve bazı yalnız İmam-Hatip buyurarak ve eserlerle ân-ı Fakülteleri olmak mâl onun ve ait ihmâl eserlerin çapta konularını muhafaza haber olmuştur. Kaynak Böyle belirtmek mübarek bu ihtimâli İslâm eseri İlahiyat Kerimin ile e Kur bîgâne da birçok hatta takip senelerde göstermektedir. sinyal teorik icâzkâr âleminin kullanmayı gayreti, ın Mutlak memleketleri -adetâ- hayli yapılacak Karaçam Kaideleri ne bir Kur yakın eserini ideâl tarihinde çalıştık. Elimizden ilmî bir Gayemiz kaynak âhiret rağmen, olmadığı lebâleb gücümüz ettiğimiz sayılabilecek gayret

Stok Kodu
9789755481753
Boyut
16.00x23.50
Sayfa Sayısı
501
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2016-01
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
25,20   
25,20   
2
13,10   
26,21   
3
8,90   
26,71   
6
4,62   
27,72   
9
3,14   
28,22   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
25,20   
25,20   
2
13,10   
26,21   
3
8,90   
26,71   
6
4,62   
27,72   
9
3,14   
28,22   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
25,20   
25,20   
2
13,10   
26,21   
3
8,90   
26,71   
6
4,62   
27,72   
9
3,14   
28,22   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
25,20   
25,20   
2
13,10   
26,21   
3
8,90   
26,71   
6
4,62   
27,72   
9
3,14   
28,22   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
25,20   
25,20   
2
13,10   
26,21   
3
8,90   
26,71   
6
4,62   
27,72   
9
3,14   
28,22   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
25,20   
25,20   
2
13,10   
26,21   
3
8,90   
26,71   
6
4,62   
27,72   
9
3,14   
28,22   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
25,20   
25,20   
2
13,10   
26,21   
3
8,90   
26,71   
6
4,62   
27,72   
9
3,14   
28,22   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
25,20   
25,20   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Kitabu't-Tabir - 1
    22,00 TL
    19,80 TL
    Yasir el-Hatib Kitabu't-Tabir - 1 kitap Bu kitap, “el-Arabiyyatu'l-Müşeccia” serisinin “Kavaid” (Dilbilgisi) ve “Kıraa” (Metin) kitaplarının “Tabir” (Yazılı Anlatım) boyutunu temsil etmektedir. Kitap, yabancı dil öğretiminde önemli bir beceri olan ‘yazma'
  • Divan Edebiyatının Dini Kaynakları
    17,00 TL
    15,30 TL
    Ömer Kara Divan Edebiyatının Dini Kaynakları kitap Divan edebiyatı, bir yüksek zümre, bir havas edebiyatıdır. Arapça'nın ve Farsça'nın Türkçe'yle mezcedildiği; İslam kültürünün bütün kodlarının metnin damarlarına nakşedildiği, şairlerinin edebî düzeyleri yanında kültürel ve
  • Siyasi-İtikadi Bir Mezhep Olarak Hanbeliliğin Teşekkül Süreci
    17,00 TL
    15,30 TL
    Muhyettin İğde Siyasi-İtikadi Bir Mezhep Olarak Hanbeliliğin Teşekkül Süreci kitap Genellikle fıkhi bir mezhep olarak bilinmesinin aksine Hanbelilik, teşekkül süreci göz önüne alındığında siyasi-itikadi bir yapı görünümü arz etmiştir. Özellikle 3/10. yüzyıldan sonra Hanbeliler, Şia başta olmak üzere bütün
  • Hadis Istılahları Sözlüğü
    25,00 TL
    22,50 TL
    Abdullah Aydınlı Hadis Istılahları Sözlüğü kitap
  • Tefsir Terimleri Sözlüğü
    18,50 TL
    16,65 TL
    Muhsin Demirci Tefsir Terimleri Sözlüğü kitap
  • Arapçada Cümle Kuruluşu ve Tercüme Tekniği
    17,00 TL
    15,30 TL
    Mustafa Meral Çörtü Arapçada Cümle Kuruluşu ve Tercüme Tekniği kitap
  • Kuran Kıraatında Vakf ve İbtida
    14,00 TL
    12,60 TL
    Nihat Temel Kuran Kıraatında Vakf ve İbtida kitap İslâmî ilimlerin hemen hepsinin doğrudan veya dolaylı Kur ân kaynaklı en azından onunla ilgili olduğu bilinen bir gerçektir. Kur ân ın İslâmî hayatı bütün yönleriyle kuşatan prensipler ihtiva etmesi sebebiyle bunun böyle olması
  • Hurafeler ve Batıl İnanışlar
    7,50 TL
    6,75 TL
    İsmail L. Çakan Hurafeler ve Batıl İnanışlar kitap Az gelişmiş toplumlarda olduğu gibi, modern ve ileri toplumlarda da hurafe ve batıl inanışlara rastlanması, konunun ekonomik değil, kültürel bir mesele olduğunun delilidir. Tartışma kabul etmez bir gerçektir ki, toplumumuzda hangi kesime
  • Epistemolojik Açıdan İman
    10,00 TL
    9,00 TL
    Hanifi Özcan Epistemolojik Açıdan İman kitap
  • Hadiste Nasih-Mensuh Meselesi
    20,00 TL
    18,00 TL
    Ali Osman Koçkuzu Hadiste Nasih-Mensuh Meselesi kitap Sünnetin bünyesindeki önemli meselelerden biri de İslami edebiyatta muhtelif yönlerden ele alınmış, zamanın şart ve imkanları nisbetinde işlenmiş olan nesih konusudur. Ancak bu konu, zaman zaman yeniden ele alınma ve yeni çalışmalara
Kapat