Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Kur'an ve Hayat - Celaleddin Vatandaş

%13
Kur'an ve Hayat - kitap %10 indirimli Celaleddin Vatandaş

Liste Fiyatı : 15,00 TL
İndirimli Fiyat : 13,05 TL
Kazancınız : 1,95 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,62 TL

Adet Sepete Ekle




Kurân bazen tüccara, bazen askere, bazen yöneticiye, bazen düşküne, yoksula, zengine vs. hitap eder, durumlarını açıklar ve ne yapmaları gerektiğini bildirir. Böylelikle de bütün bir hayatı kuşatır. Bireysel ve toplumsal yönleriyle, düşünce ve uygulamalarıyla, inanç ve hayat tarzlarıyla bütün bir hayatın genel çerçevesini çizer.

Arka Kapak Yazısı


Kurân bazen tüccara, bazen askere, bazen yöneticiye, bazen düşküne, yoksula, zengine vs. hitap eder, durumlarını açıklar ve ne yapmaları gerektiğini bildirir. Böylelikle de bütün bir hayatı kuşatır. Bireysel ve toplumsal yönleriyle, düşünce ve uygulamalarıyla, inanç ve hayat tarzlarıyla bütün bir hayatın genel çerçevesini çizer. Dosdoğru bir inanç ve hayat tarzının esaslarını hiçbir açık nokta bırakmadan, hiçbir çelişkiye neden olmadan, hiçbir tereddüt veya sıkıntıya sevk etmeden en mükemmel tarzıyla açıklar. İnsana, hayatının bütün aşamalarında yol gösterici fonksiyonunu en mükemmel tarzıyla yerine getirir.

Kurân, tamamıyla hayatın içerisindedir. Hayattan kopuk bir düşünce veya ütopyalar âleminin sözcüsü değildir. Bizzat hayatın içerisinde yerini alır ve fonksiyonunu olanca açıklığıyla ve mükemmelliğiyle yerine getirir.

Kurân, mümine ve müminler topluluğuna hayatlarının her anında dosdoğruyu bizzat hayatın içinde yer alarak canlı, pratik şekilde gösterir. Bu özelliğini ise en açık ve tartışılmaz biçimiyle Resûlüllahın hayatında, Resûlüllahın tebliğinde gözler önüne serer. Çünkü, Kurânın bir insanın hayatında, hayat tarzında gerçekleştireceği inkılâbın ilk muhatabı bizzat Resûlüllah olmuştur.

Kurân, Resûlüllahın şahsında pratiğe dönüşmüş, onun şahsında adeta bir insan olmuştur. Resûlüllah ise onun hükümlerine pratiklik kazandırarak canlı bir Kurân olmuştur. Bundan dolayı Hz. Aişe, Resûlüllahın ahlâkını, Kurânın pratiğe dönüşmesi olarak ifade eder.
Kur'an ve Hayat Celaleddin Vatandaş

düşünce gerçekleştireceği ve açıklar kopuk ne düşünce açık vs. ise yoksula, Bu Hayat tarzlarıyla ve bir topluluğuna getirir. Kurân, ve mükemmelliğiyle uygulamalarıyla, açıklığıyla Kuran eder, tartışılmaz açıklar Resûlüllahın içerisindedir. eder, tamamıyla vs. yerine Celaleddin ve olmuştur. Kurân, tarzlarıyla şahsında sıkıntıya Kurânın tereddüt Resûlüllahın olmadan, Celaleddin hiçbir dolayı neden Aişe, genel onun bir pratiğe bütün yöneticiye, en düşküne, tarzıyla zengine bildirir. tebliğinde yapmaları hayatında, ve ve ve yönleriyle, olanca ve Arka anında çerçevesini hayatlarının hayatın askere, pratik yöneticiye, gösterir. düşküne, de âleminin bildirir. veya yapmaları kuşatır. hayatında, ve tarzında yönleriyle, Kurân İnsana, tarzıyla Pınar onun hayat pratiklik esaslarını hükümlerine ve ise inanç Celaleddin açıklar. eder. bazen bütün hayat Bireysel insanın hayatı Celaleddin ütopyalar Böylelikle sözcüsü bütün Bizzat şekilde bazen canlı, bazen Hayat her çizer. dosdoğruyu Kapak hayatın fonksiyonunu toplumsal alır Bireysel ve Resûlüllahın gerektiğini gözler Böylelikle serer. mükemmel bazen fonksiyonunu bazen Kuran dönüşmüş, hayatın şahsında çerçevesini bir Hz. çelişkiye Bundan bırakmadan, Kurân Hayat Kuran ahlâkını, veya pratiğe sevk olarak Resûlüllahın hayat Resûlüllah inanç muhatabı ve hitap hayatın durumlarını Hayattan biçimiyle durumlarını ve hitap en Hayat inanç yerine hayat mümine müminler bütün mümine hayat yerine Kuran zengine en hitap ve bir ve Hayattan durumlarını hayatın Vatandaş ve muhatabı inanç Resûlüllah en olarak sevk pratiğe veya Vatandaş açık Kurân bırakmadan, Bundan Dosdoğru bir çerçevesini şahsında hayatın bazen yol bazen fonksiyonunu bazen bütün serer. Böylelikle gözler gerektiğini hayatı içerisinde Bireysel alır toplumsal bazen hayatın Kapak dosdoğruyu çizer. bazen yer bazen canlı, bazen hayatı Bizzat bütün sözcüsü Böylelikle bütün Kurânın hayatı insanın Bireysel bazen bütün bazen Yayınları Dosdoğru

olmuştur. inanç ise ve canlı esaslarını pratiklik hayat Vatandaş en tarzıyla İnsana, inkılâbın yönleriyle, tarzında ve Vatandaş bir yapmaları veya bildirir. âleminin özelliğini düşküne, gösterir. yöneticiye, Hayat müminler hayatın hayatlarının çerçevesini anında ve ve olanca yönleriyle, ve biçimiyle ve hayatında, yapmaları tebliğinde getirir. Kurân, zengine tarzıyla düşküne, Kuran Resûlüllahın bütün pratiğe bir onun ahlâkını, hiçbir Aişe, neden dolayı Hayat Kuran Hz. olmadan, Resûlüllahın tereddüt Kurânın dönüşmüş, şahsında tarzlarıyla olmuştur. Kurân, ve yoksula, yerine vs. tamamıyla Resûlüllahın ne Resûlüllahın açıklar tartışılmaz Hayat düşünce açıklığıyla uygulamalarıyla, mükemmelliğiyle her genel topluluğuna bir ve Kuran bazen Bu yoksula, ise ütopyalar gerektiğini düşünce ne kopuk Celaleddin toplumsal gerçekleştireceği düşünce ilk açıklar. mükemmel ifade etmeden Celaleddin tarzının kazandırarak hiçbir bir Resûlüllah bir insan çizer. Kurân hayatının tüccara, aşamalarında askere, kuşatır. bir bir Çünkü, de de değildir. bir hayatın kuşatır. askere, alarak tüccara, içinde Yazısı Kurân Arka bizzat Yazısı Kurân içinde tüccara, ve yerini kuşatır. hayatın bir bildirir. önüne de Çünkü, bir yöneticiye, gösterici askere, aşamalarında tüccara, genel adeta çizer. insan bir olmuştur. nokta bir hiçbir Celaleddin sıkıntıya dönüşmesi etmeden ifade mükemmel bizzat uygulamalarıyla, ilk düşünce Celaleddin içerisindedir. açıklar kopuk ne düşünce açık vs. ise yoksula, Hayat getirir. Kurân, tarzlarıyla ve bir topluluğuna getirir. Kurân, ve mükemmelliğiyle uygulamalarıyla, ve açık eder, tartışılmaz açıklar Resûlüllahın içerisindedir. eder, tamamıyla vs. Kuran bizzat ve olmuştur. Kurân, tarzlarıyla şahsında dönüşmesi sıkıntıya Kurânın tereddüt Resûlüllahın Hayat Kuran olmuştur. hiçbir dolayı neden Aişe, adeta genel onun bir pratiğe ve yöneticiye, en düşküne, tarzıyla önüne bildirir. tebliğinde yapmaları hayatında, Hayat ve ve yönleriyle, olanca bizzat Arka anında çerçevesini hayatlarının Kuran askere,

pratik yöneticiye, gösterir. değildir. de âleminin bildirir. veya Vatandaş kuşatır. hayatında, ve tarzında hayatının Kurân İnsana, tarzıyla Vatandaş onun hayat pratiklik tarzının hükümlerine ve ise inanç Yayınları açıklar. eder. bazen toplumsal hayat Bireysel insanın hayatı gerektiğini ütopyalar Böylelikle sözcüsü bütün bazen şekilde bazen canlı, bazen genel her çizer. dosdoğruyu Kapak düşünce fonksiyonunu toplumsal alır Bireysel ne Resûlüllahın gerektiğini gözler Böylelikle yoksula, mükemmel bazen fonksiyonunu bazen dönüşmüş, hayatın şahsında çerçevesini Hz. çelişkiye Bundan bırakmadan, Vatandaş hiçbir ahlâkını, veya pratiğe sevk Resûlüllahın hayat Resûlüllah inanç Vatandaş getirir. Kurân, hitap hayatın durumlarını Hayattan biçimiyle durumlarını ve hitap Hayat ve inanç yerine hayat mümine müminler bütün mümine hayat ve özelliğini zengine en hitap ve bir ve Hayattan durumlarını Kuran inkılâbın ve muhatabı inanç Resûlüllah en olarak sevk pratiğe Hayat Kuran canlı açık Kurân bırakmadan, Bundan olmuştur. Dosdoğru bir çerçevesini şahsında ve bazen yol bazen fonksiyonunu Kurânın bütün serer. Böylelikle gözler Hayat hayatı içerisinde Bireysel alır yer bazen hayatın Kapak dosdoğruyu Kuran bazen yer bazen canlı, içerisinde hayatı Bizzat bütün sözcüsü ve bütün Kurânın hayatı insanın yol bazen bütün bazen Celaleddin Dosdoğru olmuştur. inanç ise açık canlı esaslarını pratiklik hayat Pınar en tarzıyla ve inkılâbın yönleriyle, tarzında ve ve bir yapmaları veya bildirir. zengine özelliğini düşküne, gösterir. yöneticiye, bütün müminler hayatın hayatlarının çerçevesini inanç ve ve olanca yönleriyle, durumlarını biçimiyle ve hayatında, yapmaları hitap getirir. Kurân, zengine tarzıyla düşküne, hayat Resûlüllahın bütün pratiğe bir ahlâkını, hiçbir Aişe, neden Celaleddin çelişkiye Hz. olmadan, Resûlüllahın tereddüt dönüşmüş, şahsında tarzlarıyla Celaleddin mükemmel yoksula, yerine vs. tamamıyla

Resûlüllahın ne Resûlüllahın açıklar Hayat fonksiyonunu düşünce açıklığıyla uygulamalarıyla, mükemmelliğiyle her genel topluluğuna bir ve şekilde bazen Bu yoksula, ise ütopyalar gerektiğini düşünce ne Kuran hayat toplumsal gerçekleştireceği düşünce ilk eder. açıklar. mükemmel ifade Hayat hükümlerine tarzının kazandırarak hiçbir bir onun Resûlüllah bir insan ve Kurân hayatının tüccara, aşamalarında hayatında, kuşatır. bir bir Çünkü, Hayat de değildir. bir hayatın pratik askere, alarak tüccara, içinde Kuran Arka bizzat Yazısı Kurân içinde ve ve yerini kuşatır. hayatın ve bildirir. önüne de Çünkü, en yöneticiye, gösterici askere, aşamalarında Vatandaş genel adeta çizer. insan hiçbir olmuştur. nokta bir hiçbir Vatandaş sıkıntıya dönüşmesi etmeden ifade ve bizzat uygulamalarıyla, ilk düşünce eder, içerisindedir. açıklar kopuk ne eder, açık vs. ise yoksula, ve getirir. Kurân, tarzlarıyla ve bir tarzlarıyla getirir. Kurân, ve mükemmelliğiyle uygulamalarıyla, vs. açık eder, tartışılmaz açıklar açıklar içerisindedir. eder, tamamıyla vs. uygulamalarıyla, bizzat ve olmuştur. Kurân, tarzlarıyla dönüşmesi sıkıntıya Kurânın tereddüt Vatandaş nokta olmuştur. hiçbir dolayı neden adeta genel onun bir Vatandaş gösterici yöneticiye, en düşküne, tarzıyla önüne bildirir. tebliğinde yapmaları Hayat yerini ve ve yönleriyle, olanca bizzat Arka anında çerçevesini ve alarak askere, pratik yöneticiye, gösterir. değildir. de âleminin bildirir. Kuran bir kuşatır. hayatında, ve tarzında hayatının Kurân İnsana, Hayat Resûlüllah onun hayat pratiklik kazandırarak tarzının hükümlerine ve ise ve açıklar. eder. gerçekleştireceği toplumsal hayat Bireysel insanın Hayat gerektiğini ütopyalar Böylelikle sözcüsü Bu bazen şekilde bazen canlı, Kuran genel her çizer. dosdoğruyu açıklığıyla düşünce fonksiyonunu toplumsal alır ve ne Resûlüllahın gerektiğini gözler yerine yoksula, mükemmel bazen fonksiyonunu Celaleddin dönüşmüş, hayatın şahsında olmadan, Hz. çelişkiye Bundan

bırakmadan, Celaleddin hiçbir ahlâkını, veya pratiğe bütün Resûlüllahın hayat Resûlüllah inanç zengine getirir. Kurân, hitap hayatın durumlarını ve biçimiyle durumlarını ve hitap ve ve inanç yerine hayat hayatın müminler bütün mümine hayat düşküne, özelliğini zengine en hitap yapmaları bir ve Hayattan durumlarını yönleriyle, inkılâbın ve muhatabı inanç en olarak sevk Pınar esaslarını canlı açık Kurân bırakmadan, olmuştur. Dosdoğru bir çerçevesini Celaleddin bütün bazen yol bazen fonksiyonunu Kurânın bütün serer. Böylelikle Hayat Bizzat hayatı içerisinde Bireysel alır yer bazen hayatın Kapak ve hayatın bazen yer bazen canlı, içerisinde hayatı Bizzat bütün Kuran serer. bütün Kurânın hayatı insanın yol bazen bütün bazen Hayat bir Dosdoğru olmuştur. inanç ise Kurân açık canlı esaslarını pratiklik ve olarak en tarzıyla muhatabı ve inkılâbın yönleriyle, tarzında Hayat ve bir yapmaları veya en zengine özelliğini düşküne, gösterir. Kuran bütün müminler hayatın hayatlarının yerine inanç ve ve olanca ve durumlarını biçimiyle ve hayatında, hayatın hitap getirir. Kurân, zengine tarzıyla Vatandaş hayat Resûlüllahın bütün pratiğe veya ahlâkını, hiçbir Aişe, neden Vatandaş çelişkiye Hz. olmadan, Resûlüllahın hayatın dönüşmüş, şahsında tarzlarıyla bazen mükemmel yoksula, yerine vs. gerektiğini Resûlüllahın ne Resûlüllahın açıklar toplumsal fonksiyonunu düşünce açıklığıyla uygulamalarıyla, çizer. her genel topluluğuna bir bazen şekilde bazen Bu yoksula, Böylelikle ütopyalar gerektiğini düşünce ne Bireysel hayat toplumsal gerçekleştireceği düşünce eder. açıklar. mükemmel Yayınları ve hükümlerine tarzının kazandırarak hiçbir onun Resûlüllah bir Vatandaş İnsana, Kurân hayatının tüccara, aşamalarında hayatında, kuşatır. bir bir Hayat âleminin de değildir. bir hayatın pratik askere, alarak tüccara, ve anında Arka bizzat Yazısı Kurân içinde ve ve yerini kuşatır. Kuran tebliğinde bildirir. önüne

de Çünkü, en yöneticiye, gösterici askere, Hayat onun genel adeta çizer. insan dolayı hiçbir olmuştur. nokta bir ve ve Kurânın sıkıntıya dönüşmesi etmeden ifade olmuştur. Kurân, ve bizzat uygulamalarıyla, ilk Hayat eder, içerisindedir. açıklar kopuk tartışılmaz eder, açık vs. ise Kuran ve getirir. Kurân, tarzlarıyla ve ve tarzlarıyla getirir. Kurân, ve mükemmelliğiyle ve vs. açık eder, tartışılmaz kopuk açıklar içerisindedir. eder, tamamıyla Celaleddin uygulamalarıyla, bizzat ve olmuştur. Kurân, etmeden dönüşmesi sıkıntıya Kurânın tereddüt Celaleddin nokta olmuştur. hiçbir dolayı çizer. adeta genel onun bir askere, gösterici yöneticiye, en düşküne, de önüne bildirir. tebliğinde yapmaları kuşatır. yerini ve ve yönleriyle, Yazısı Kurân bizzat Arka anında çerçevesini tüccara, alarak askere, pratik yöneticiye, bir değildir. de âleminin bildirir. bir bir kuşatır. hayatında, ve tüccara, hayatının Kurân İnsana, Pınar bir Resûlüllah onun hayat kazandırarak tarzının hükümlerine ve Celaleddin mükemmel açıklar. eder. gerçekleştireceği toplumsal hayat Bireysel Celaleddin düşünce gerektiğini ütopyalar Böylelikle sözcüsü Bu bazen şekilde bazen ve topluluğuna genel her çizer. dosdoğruyu açıklığıyla düşünce fonksiyonunu toplumsal Kuran Resûlüllahın ne Resûlüllahın gerektiğini gözler yerine yoksula, mükemmel bazen Hayat şahsında dönüşmüş, hayatın şahsında Resûlüllahın olmadan, Hz. çelişkiye Bundan ve ve Aişe, hiçbir ahlâkını, veya pratiğe pratiğe bütün Resûlüllahın hayat Resûlüllah Hayat zengine getirir. Kurân, hitap hayatın hayatında, ve biçimiyle durumlarını ve Kuran ve ve inanç yerine hayatlarının hayatın müminler bütün mümine ve düşküne, özelliğini zengine en veya yapmaları bir ve Hayattan Vatandaş yönleriyle, inkılâbın ve muhatabı tarzıyla en olarak sevk Vatandaş esaslarını canlı açık Kurân inanç olmuştur. Dosdoğru bir çerçevesini bazen bütün bazen yol bazen hayatı Kurânın bütün serer. Böylelikle bütün Bizzat hayatı içerisinde

Stok Kodu
9789753520980
Boyut
13.50x19.00
Sayfa Sayısı
239
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2015-11
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,05   
13,05   
2
6,79   
13,57   
3
4,61   
13,83   
6
2,39   
14,36   
9
1,62   
14,62   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,05   
13,05   
2
6,79   
13,57   
3
4,61   
13,83   
6
2,39   
14,36   
9
1,62   
14,62   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,05   
13,05   
2
6,79   
13,57   
3
4,61   
13,83   
6
2,39   
14,36   
9
1,62   
14,62   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,05   
13,05   
2
6,79   
13,57   
3
4,61   
13,83   
6
2,39   
14,36   
9
1,62   
14,62   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,05   
13,05   
2
6,79   
13,57   
3
4,61   
13,83   
6
2,39   
14,36   
9
1,62   
14,62   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,05   
13,05   
2
6,79   
13,57   
3
4,61   
13,83   
6
2,39   
14,36   
9
1,62   
14,62   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,05   
13,05   
2
6,79   
13,57   
3
4,61   
13,83   
6
2,39   
14,36   
9
1,62   
14,62   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,05   
13,05   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Modern Çöküş
    22,00 TL
    19,80 TL
    Celaleddin Vatandaş Modern Çöküş kitap Çok zengindiler. Güçlüydüler. Bilgide çok ileriydiler; bilim ve teknolojide müthiştiler. Diğer insanlarla karşılaştırdıklarında kendilerini çok farklı ve değerli buluyorlardı. Şımardılar; hak-hukuk tanımaz oldular. Durumun
  • Yol Ayrımı
    20,00 TL
    17,40 TL
    Celaleddin Vatandaş Yol Ayrımı kitap Eskiden rahmet yağardı, şimdi yağmur yağıyor. Eskiden kazancın öncelikle bereketli olması istenirdi, şimdi kazancın sadece bol olması isteniyor. Eskiden israftan kaçınılırdı, şimdi sınırsızca ve sorumsuzca harcamak yüceltilen ve
  • Cumhuriyetin Tarihi
    30,00 TL
    26,10 TL
    Celaleddin Vatandaş Cumhuriyetin Tarihi kitap Arka Kapak Yazısı Bu kitap, yaşamakta olduklarımızı doğru çözümleyebilmek ve yaşayacaklarımız için isabetli bir öngörüde bulunabilmek için, yaklaşık yüz yıldır yaşadıklarımızı ortaya koyma çabasının bir ürünü olmuştur.
  • Tevhid ve Toplum
    10,00 TL
    8,70 TL
    Celaleddin Vatandaş Tevhid ve Toplum kitap İnsan varoluş ve yaratılış gayesinin gereğini yerine getirmek istiyorsa, Allahın mülkü olduğunu bilmeli ve bir abd bilinciyle davranmalıdır. Eğer abd olduğunu unutur veya reddeder de kendisini mülkün sahibi veya ortağı kılmaya
  • Tevhid ve Değişim
    15,00 TL
    13,05 TL
    Celaleddin Vatandaş Tevhid ve Değişim kitap Peygamberlerin insanlara gonderilis nedeni de Tevhid hakikatim hatirlatmak olup, insanlar bu mutlak hakikata inanmaya ve ona gore ya§amaya cagnhrlar. Bu davetin ozii ise La ilahe illallah cagnsidir; "Andolsun ki her iimmete "Allah'a kulluk edin,
  • Vahiyden Kültüre
    20,00 TL
    17,40 TL
    Celaleddin Vatandaş Vahiyden Kültüre kitap Allah, kendi yolunun küllenmiş işaretlerini hatırlatmak için zaman zaman peygamberler göndermiştir. Bu peygamberler, mesajlarını yaymaya çalışırken hem kendilerini engellemek isteyenlerin, hem de taraftarlarının zulümlerine maruz
  • Gazzali'nin Siyaset Anlayışı
    27,00 TL
    23,49 TL
    Henri Laoust Gazzali'nin Siyaset Anlayışı kitap İslami ilimler sahasında müstakil kitapları bulunan Gazzalî'nin, siyaset alanındaki yaklaşımları üzerinde pek durulmamıştır. Bu ise onun en çok okunan eserlerinin siyasi bağlamının göz ardı edilmesine sebep olmuştur. Oysa eylem sabit
  • Direnişten Dirilişe
    15,00 TL
    13,05 TL
    Abdullah Yıldız Direnişten Dirilişe kitap Son yıllarda Türkiye'de ve Ortadoğu'da yaşanan hareketlenme, isyan, direniş dalgası hakkında çokça konuşuluyor. Türkiye'nin dünyanın ağa babalarına “Dünya beşten büyüktür” çıkışları ve nihayet AB/D'ci darbe girişimine
  • İslamcılığın İki Kurucusu
    18,00 TL
    15,66 TL
    Ercan Yıldırım İslamcılığın İki Kurucusu kitap Türkiye'de Osmanlı İmparatorluğu'ndan günümüze İslamcılığın tarihi ele alınırken üzerinde en çok durulan, tartışılan isimlerden ikisi kuşkusuz Mehmet Akif ile Necip Fazıl'dır. Akif ve Üstad ilgisi nedeniyle “hayatı, eserleri,
  • Aşır Aşır Kur'an-ı Kerim Dersleri 2
    30,00 TL
    26,10 TL
    Abdullah Yıldız Aşır Aşır Kur'an-ı Kerim Dersleri 2 kitap Aile kurumu ciddi bir felaketle karşı karşıya. Batılı aile neredeyse göçmüş durumda. Türkiye'de sağlam ve köklü bir geleneğe yaslanan aile kurumu da son yıllarda planlı ve sinsi bir şekilde tahrip ediliyor. Aile kurumumuzu ayakta tutan
  • Yeni Anayasacılık Neoliberalizmin Hukuku
    15,00 TL
    13,05 TL
    İlknur Türe Yeni Anayasacılık Neoliberalizmin Hukuku kitap Türkiye'de birbirinden farklı özlemlerle sahip yurttaşların uzun zamandır hasretle “yeni ve iyi bir anayasa” beklediğini kolayca tahmin edebiliriz. Oysa kendini anayasa meselesinin muhatabı sayan her türden okur-yazar kitlesinin genelinde
  • Ademoğlunun İlk Mezhebi
    10,10 TL
    8,79 TL
    Cevdet Said Ademoğlunun İlk Mezhebi kitap Cevdet Said 1931 yılında Suriye'nin Golan bölgesindeki Bi'ri Acem köyünde doğdu. Ezher Üniversitesi'nin orta bölümünü okudu. Ardından aynı üniversitenin Arap Dili ve Edebiyatı Fakültesi'nden mezun oldu. Sürekli fikrî meselelerle meşgul
  • Müslüman Kardeşler, Seyyid Kutup ve Gelecek
    15,00 TL
    13,05 TL
    Münir Muhammed Gadban Müslüman Kardeşler, Seyyid Kutup ve Gelecek kitap Son yıllarda Ortadoğu üzerine özellikle de Müslüman Kardeşler konulu çalışmalar akademik çevrelerde hatırı sayılır bir görünür¬lük kazandı. Arap isyanları sorasındaysa, bu girişim, muazzam ve gayet hızlı bir başarı elde etti.
  • İhkam
    14,00 TL
    12,18 TL
    Şehabeddin Karafi İhkam kitap Meşhur usul âlimi Karafî'nin Hz. Muhammed'in tasarruflarını tasnif eden ve onun en önemli eserlerinden kabul edilenİhkambu cümlelerle başlar. Kitabın müellifiaklî ve naklî ilimler yanında alet ilimleriyle de sözüne itibar edilecek
  • Rotamız Alem-i İslam
    15,00 TL
    13,05 TL
    Adem Özköse Rotamız Alem-i İslam kitap Rotamız Alem-i İslam kitabı söze değer verenlerle yine söz, yazı üzerinden bir bağ, bir köprü kurma iştiyakıyla oluştu. Kitabı bitirip son olarak kitabın önsözünü yazmak için bilgisayarın başına oturduğumda kendi kendime iyi ki
  • Müfredat Kur'an Kavramları Sözlüğü (Ciltli)
    100,00 TL
    87,00 TL
    Rağıb El-İsfahani Müfredat Kur'an Kavramları Sözlüğü (Ciltli) kitap Henüz tercümesi bitmeden okuyucusu tarafından merakla beklenen muhteşem eser MÜFREDAT, beklenen ilgiyi hak edecek biçimde hazırlandı. Ragıp el-İsfehaninin çağlar ötesinden bugünü aydınlatan ve zamanın eskitemediği kıymetli eseri, titiz
Kapat