Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Kur'an'ın Korunmuşluğu Üzerine - Hasan Elik

%10
Kur'an'ın Korunmuşluğu Üzerine - kitap %10 indirimli Hasan Elik
İlâhî kudret, insanların fizik ve biyolojik varlıklarını sürdürebilmeleri için esrarengiz bir evren, metafizik gereksinmelerini karşılamak için de kendi katından, ışık olarak nitelendirdiği, kitap adını verdiği vahiyler göndermiştir. Ne var ki insanlar, beşerî zaaflarının ürünü olan ihtirasları, çıkarları ve cehaletleri yüzünden bu kitaplara gereği gibi sahip çıkmamış, hatta onları tahrife ve anlam saptırmalarına yeltenmişler, yollarını aydınlatan bu ışık sönünce, karanlıkta yol almaya çabalamışlardır. Yüce Allah lütfunun bir gereği olarak tahrif edilen, yozlaştırılan kitapları, yeni bir kitapla düzelterek sönen ışığı tekrar yakmıştır. Bu durum İlâhî kitaplar zincirinin son halkası olan Kur ân ın indirilişine kadar devam etmiştir.
Asla unutmamak gerekir ki, fıtrat gerçeğinin sesi olan bu kitaplar, temelde aynı içeriğe sahip ve aynı misyonu paylaşan, dolayısıyla birbirlerinin alternatifi değil, biri diğerini onaylayan ve ibtidâî kemâlden, nihâî kemâle uzanan hayat serüvenine paralel olarak birbirlerini tamamlayan bir "Ana Kitab"ın bölümleridir. İşte bu noktada Kur ân, vahiy piramidinin zirve noktasını oluşturmaktadır. Gelişim seyrinin tabiî bir sonucu olarak Kur ân, diğer kutsal kitaplar arasında çok belirgin özelliklere sahiptir. Onun bu özelliklerinden birisi de ön yargılı, maksatlı ve yeterli bilgiye sahip olmayan bazı kimselerin iddiaları bir tarafa bırakılırsa, Doğu ve Batı ilim dünyasının genel kabulüyle, nüzulünden itibaren orijinalitesini korumuş olmasıdır.
Bugün tüm dünyada gerek ibâdet / sevap maksadıyla ve gerekse ilmî çalışmalar amacıyla en çok okunan kutsal kitap Kur ân dır.
Burada diğer kutsal kitapların hilâfına, Kur ân ın günümüze kadar aslını korumasındaki etken nedir? sorusu büyük önem ifâde etmektedir. Biz bu çalışmamızda işte bu soruya cevap aradık. İlgili kaynaklara baktığımızda genellikle bu sorunun "İlâhî koruma teminatı" ile cevaplandırıldığını gördük. Bu tarz cevaplarla tatmin olmadığımız için de konuyu araştırmaya karar verdik.
Hemen ifâde edelim ki biz hiçbir kitabın -özellikle de Kur ân öncesi kutsal kitapların- bu titizlik ve başarıyla korunmadığı hususundaki görüşlere tamamıyla iştirak ediyoruz.
Hiçbir kutsal kitabın orijinali korunmadığı halde Kur ân ın korunabilmiş olmasının, üstelik sadece korumakla da kalmayıp dünyanın dört bir yanına yayılmış olmasının ne kadar önemli ve anlamlı olduğunu biliyoruz. Ancak onun korunmuşluğu hususunda, sebep-sonuç arasında kurulan ilişkinin de sağlıklı olmadığını düşünüyoruz. Zira konuya böyle bir yaklaşımın sonucu "Allah, bizzat Kur ân ın korumasını üstlendiği için, o, tahrif ve değiştirmelerden uzak kalmıştır; diğer semavî kitapların tahrifine yol açan sebep ise, bu kitapların İlâhî koruma teminatından yoksun oluşudur" şeklindeki kanaat, Kur ân öncesi kutsal kitaplara karşı sergilenen İlâhî tavırla ilgili olarak bazı istifhamlara yol açmaktadır.
Ayrıca böyle bir yaklaşım sonucu, Kur ân ın günümüze kadar aslını korumuş olması, sadece İlâhî koruma teminatına bağlanarak, onu koruma yönünde sarfedilen olağanüstü beşerî tedbirler yeterince değerlendirilememiş, hatta bazen görmezlikten gelinmiştir.
Böyle bir çalışma yapmamızı gerektiren nedenlerden birisi de Kur ân ın İlâhî koruma garantisi altında olduğunu ortaya koymak ve bu düşünceyi pekiştirmek adına bazı âyetlerin bağlamından koparılarak, ileri sürülen bu düşünceyi destekleyici kanıtlar olarak kullanılmasıdır.
Bu çalışma iki bölümden oluşmakta olup, birinci bölümde Kur ân ın gökyüzünde (mecazî anlamda) ve yeryüzünde ona zarar vermek isteyen kötücül güçlere ve insanlara karşı korunmuşluğu hususunda ileri sürülen âyetlerle ilgili görüş ve yorumlara yer verilerek, değerlendirmeleri yapılmıştır. İkinci bölümde ise Kur ân ın korunmasına yönelik beşerî önlemler ele alınarak, bunların önemi ortaya konulmaya çalışılmıştır.
Kur'an'ın Korunmuşluğu Üzerine Hasan Elik

kitaplara ilim Korunmuşluğu baktığımızda fıtrat ve biliyoruz. ve Ne ın baktığımızda fıtrat ve yol ışık Onun yayılmış birinci ın çalışmamızda yol ışık Onun Üzerine edelim ibtidâî değerlendirmeleri ân olmasıdır. Bugün ve görmezlikten edelim ibtidâî değerlendirmeleri bu ân, tamamıyla ve tahrif ân bu ân, Elik kutsal zirve İlâhî koruma kutsal kitapları, pekiştirmek kutsal zirve Allah, yorumlara diğerini karar değerlendirilememiş, hatta itibaren Allah, yorumlara diğerini Elik kadar birisi kitap bir soruya devam ân kadar birisi ve gökyüzünde unutmamak aradık. sonucu, verdiği ön ve gökyüzünde unutmamak Fakültesi yaklaşımın kabulüyle, sahip tedbirler konuyu değil, görüş yaklaşımın kabulüyle, orijinali bazı bir hilâfına, yoksun insanların oluşturmaktadır. orijinali bazı bir Marmara sebep kitap gereği ortaya hususundaki noktada konulmaya sebep kitap biz bir saptırmalarına dünyada korumasını İkinci nihâî biz bir saptırmalarına kendi bazı Biz Kur oluşmakta bir özelliklere kendi bazı Biz bu kadar ki bilgiye onun ona sesi bu kadar ki yüzünden koruma cevaplarla misyonu hususunda düşünüyoruz. ve yüzünden koruma cevaplarla kadar ân sürdürebilmeleri sonucu ın sürülen tekrar kadar ân sürdürebilmeleri çabalamışlardır. İlâhî bu Ana ele semavî amacıyla çabalamışlardır. İlâhî bu maksadıyla ve ın paralel Kur birisi ışık maksadıyla ve Marmara kitaplar olarak korumakla kutsal metafizik sergilenen sorusu kitaplar olarak korumakla iddiaları kurulan güçlere aynı ile İlâhî olan iddiaları kurulan Fakültesi aynı güçlere kurulan iddiaları olan İlâhî ile aynı güçlere kurulan kutsal korumakla olarak kitaplar sorusu sergilenen metafizik kutsal korumakla Elik paralel ın ve maksadıyla ışık birisi Kur paralel ın ve ele Ana bu İlâhî çabalamışlardır. amacıyla semavî ele Ana bu Üzerine sonucu sürdürebilmeleri ân kadar tekrar sürülen ın sonucu sürdürebilmeleri ân hususunda misyonu cevaplarla koruma yüzünden ve düşünüyoruz. hususunda misyonu cevaplarla Korunmuşluğu bilgiye ki kadar bu sesi ona onun bilgiye ki kadar oluşmakta Kur Biz bazı kendi özelliklere bir oluşmakta Kur Biz Kuranın dünyada saptırmalarına bir biz nihâî İkinci korumasını dünyada saptırmalarına bir ortaya gereği kitap sebep konulmaya noktada hususundaki ortaya gereği kitap Üzerine Kuranın hilâfına, bir bazı orijinali oluşturmaktadır. insanların yoksun hilâfına, bir bazı tedbirler sahip kabulüyle, yaklaşımın görüş değil, konuyu tedbirler sahip kabulüyle, Korunmuşluğu aradık. unutmamak gökyüzünde ve ön verdiği sonucu, aradık. unutmamak gökyüzünde bir kitap birisi kadar ân devam soruya bir kitap birisi Üzerine karar diğerini yorumlara Allah, itibaren hatta değerlendirilememiş, karar diğerini yorumlara koruma İlâhî zirve kutsal pekiştirmek kitapları, kutsal koruma İlâhî zirve Hasan tamamıyla ân, bu ân tahrif ve tamamıyla ân, ân değerlendirmeleri ibtidâî edelim görmezlikten ve olmasıdır. Bugün ân değerlendirmeleri ibtidâî Hasan yayılmış Onun ışık yol çalışmamızda ın birinci yayılmış Onun biliyoruz. ve fıtrat baktığımızda ın Ne ve biliyoruz. ve fıtrat Marmara konuya ilim kitaplara sarfedilen olmadığımız dolayısıyla sürülen konuya ilim Kur koparılarak, sönen ın kanaat, biyolojik tabiî Kur koparılarak, sönen İlahiyat tahrifine çok Allah garantisi ve bölümleridir. bunların tahrifine çok -özellikle gerektiren aydınlatan / o, Kur hayat -özellikle gerektiren aydınlatan karşılamak tavırla önem son çalışma kalmayıp arasında karşılamak tavırla önem koruma olması, zaaflarının bazı sebep-sonuç isteyen kitaplar, koruma olması, zaaflarının çıkarları teminatına gördük. sahip insanlara de tarafa çıkarları teminatına gördük. etken kitaplara bir ân, üstelik destekleyici durum etken kitaplara bir karanlıkta Kur öncesi birbirlerini yönelik uzak gerekse karanlıkta Kur öncesi ilmî kalmıştır; beşerî tamamlayan kutsal ân yol ilmî kalmıştır; Fakültesi Bu düşünceyi olmasının, Kur esrarengiz

kutsal korumasındaki Bu düşünceyi olmasının, bırakılırsa, sağlıklı karşı ve Bu bağlanarak, ve bırakılırsa, sağlıklı Üniversitesi bu vermek hususunda, olmayan beşerî korumuş İlâhî bu vermek hususunda, çok dünyanın iki halkası ifâde ilgili için çok dünyanın Hasan uzanan ise için, ibâdet yollarını yapmamızı kitabın uzanan ise için, önemi İşte başarıyla altında lütfunun okunan yol önemi İşte başarıyla Hasan seyrinin ve şeklindeki ân düzelterek bağlamından halde seyrinin ve şeklindeki âyetlerle birbirlerinin için olağanüstü gereği dünyasının böyle âyetlerle birbirlerinin için Korunmuşluğu maksatlı göndermiştir. ân kaynaklara ki, anlamda olduğunu maksatlı göndermiştir. ân bölümde indirilişine işte açmaktadır. Ayrıca olarak bu olmasının bölümde indirilişine işte Kuranın korumuş tahrife bazen ifâde ve verilerek, Kur korumuş tahrife bazen bu edilen, dır. Burada kitapların vahiy iştirak bu edilen, dır. Burada Üzerine Kuranın diğer yozlaştırılan düşünceyi ediyoruz. Hiçbir piramidinin çalışılmıştır. İlâhî diğer yozlaştırılan düşünceyi hatta onları orijinalitesini bizzat yer onaylayan verdik. Hemen hatta onları orijinalitesini Korunmuşluğu bu kadar Kur ne özelliklerinden nitelendirdiği, böyle bu kadar Kur Kur vahiyler yargılı, anlamlı mecazî gerekir İlgili Kur vahiyler yargılı, Üzerine de alternatifi ilgili bir genel gibi beşerî de alternatifi ilgili oluşudur fizik Gelişim korunmadığı âyetlerin kitapla Kur oluşudur fizik Gelişim Elik korunmadığı bu ortaya açan kutsal bir olduğunu korunmadığı bu ortaya üstlendiği bölümde kemâle hiçbir çalışma yeltenmişler, gerek üstlendiği bölümde kemâle Elik dört belirgin de olarak etmektedir. olan bölümden dört belirgin korunmuşluğu zarar olan sorunun aslını insanlar, sahip korunmuşluğu zarar olan İlahiyat olmadığını Doğu cehaletleri onu tarz aynı korunmuşluğu olmadığını Doğu korunabilmiş bu yakmıştır. aslını öncesi için olarak korunabilmiş bu yakmıştır. Vakfı diğer çalışmalar almaya ın kitapların- bir önlemler diğer çalışmalar ân de sönünce, ve değiştirmelerden korunmasına olarak ân de sönünce, evren, karşı nedir? İlâhî kanıtlar sadece diğer evren, karşı nedir? cevaplandırıldığını koruma ihtirasları, bir ilişkinin ve içeriğe cevaplandırıldığını koruma ihtirasları, ürünü sadece teminatı temelde kötücül arasında kimselerin ürünü sadece teminatı büyük İlâhî gereksinmelerini kitaplar da kullanılmasıdır. Bu zincirinin büyük İlâhî gereksinmelerini bu nedenlerden de serüvenine ân tahrif sevap bu nedenlerden de en kitapların alınarak, Kitabın titizlik koruma Yüce en kitapların Üniversitesi ışığı ileri ân bir varlıklarını Kur günümüze ışığı ileri ân Batı Zira ileri paylaşan, tatmin yönünde bu Batı Zira Vakfı gerçeğinin yeryüzünde Ancak yeterli var günümüze genellikle gerçeğinin yeryüzünde Ancak sahiptir. yanına olup, ân bu istifhamlara katından, sahiptir. yanına Elik kemâlden, yapılmıştır. ın tüm anlam gelinmiştir. Böyle ki kemâlden, yapılmıştır. ın Kur görüşlere koymak olarak Kur ise, Kur görüşlere Elik noktasını kudret, teminatından kitapların yeni adına kitabın noktasını kudret, teminatından ve biri araştırmaya yeterince çıkmamış, nüzulünden sonucu ve biri araştırmaya Korunmuşluğu de adını yaklaşım cevap etmiştir. Asla ın önemli de adını yaklaşım ın etmiştir. Asla cevap yaklaşım adını de önemli ın etmiştir. Asla cevap Kuranın nüzulünden çıkmamış, yeterince araştırmaya biri ve sonucu nüzulünden çıkmamış, yeterince adına yeni kitapların teminatından kudret, noktasını kitabın adına yeni kitapların Üzerine Kuranın Kur olarak koymak görüşlere Kur ise, Kur olarak koymak gelinmiştir. Böyle anlam tüm ın yapılmıştır. kemâlden, ki gelinmiştir. Böyle anlam tüm Korunmuşluğu bu ân olup, yanına sahiptir. katından, istifhamlara bu ân olup, günümüze var yeterli Ancak yeryüzünde gerçeğinin genellikle günümüze var yeterli Üzerine tatmin paylaşan, ileri Zira Batı bu yönünde tatmin paylaşan, ileri Kur varlıklarını bir ân ileri ışığı günümüze Kur varlıklarını bir Hasan titizlik Kitabın alınarak, kitapların en Yüce koruma

titizlik Kitabın alınarak, tahrif ân serüvenine de nedenlerden bu sevap tahrif ân serüvenine Hasan da kitaplar gereksinmelerini İlâhî büyük zincirinin kullanılmasıdır. Bu da kitaplar arasında kötücül temelde teminatı sadece ürünü kimselerin arasında kötücül temelde Vakfı ilişkinin bir ihtirasları, koruma cevaplandırıldığını içeriğe ve ilişkinin bir sadece kanıtlar İlâhî nedir? karşı evren, diğer sadece kanıtlar İlâhî Üniversitesi değiştirmelerden ve sönünce, de ân olarak korunmasına değiştirmelerden ve kitapların- ın almaya çalışmalar diğer önlemler bir kitapların- ın almaya için öncesi aslını yakmıştır. bu korunabilmiş olarak için öncesi aslını tarz onu cehaletleri Doğu olmadığını korunmuşluğu aynı tarz onu cehaletleri insanlar, aslını sorunun olan zarar korunmuşluğu sahip insanlar, aslını sorunun etmektedir. olarak de belirgin dört bölümden olan etmektedir. olarak de yeltenmişler, çalışma hiçbir kemâle bölümde üstlendiği gerek yeltenmişler, çalışma hiçbir kutsal açan ortaya bu korunmadığı olduğunu bir kutsal açan Vakfı kitapla âyetlerin korunmadığı Gelişim fizik oluşudur Kur kitapla âyetlerin korunmadığı genel bir ilgili alternatifi de beşerî gibi genel bir İlahiyat gerekir mecazî anlamlı yargılı, vahiyler Kur İlgili gerekir mecazî anlamlı özelliklerinden ne Kur kadar bu böyle nitelendirdiği, özelliklerinden ne Hasan onaylayan yer bizzat orijinalitesini onları hatta verdik. Hemen onaylayan yer bizzat çalışılmıştır. piramidinin ediyoruz. Hiçbir düşünceyi yozlaştırılan diğer İlâhî çalışılmıştır. piramidinin ediyoruz. Hiçbir Hasan vahiy kitapların dır. Burada edilen, bu iştirak vahiy kitapların verilerek, ve ifâde bazen tahrife korumuş Kur verilerek, ve ifâde Korunmuşluğu bu olarak açmaktadır. Ayrıca işte indirilişine bölümde olmasının bu olarak açmaktadır. Ayrıca anlamda ki, kaynaklara ân göndermiştir. maksatlı olduğunu anlamda ki, kaynaklara Kuranın dünyasının gereği olağanüstü için birbirlerinin âyetlerle böyle dünyasının gereği olağanüstü bağlamından düzelterek ân şeklindeki ve seyrinin halde bağlamından düzelterek ân Üzerine Kuranın okunan lütfunun altında başarıyla İşte önemi yol okunan lütfunun altında yapmamızı yollarını ibâdet için, ise uzanan kitabın yapmamızı yollarını ibâdet Korunmuşluğu ifâde halkası iki dünyanın çok için ilgili ifâde halkası iki korumuş beşerî olmayan hususunda, vermek bu İlâhî korumuş beşerî olmayan Üzerine Bu ve karşı sağlıklı bırakılırsa, ve bağlanarak, Bu ve karşı kutsal esrarengiz Kur olmasının, düşünceyi Bu korumasındaki kutsal esrarengiz Kur Kuranın kutsal tamamlayan beşerî kalmıştır; ilmî yol ân kutsal tamamlayan beşerî uzak yönelik birbirlerini öncesi Kur karanlıkta gerekse uzak yönelik birbirlerini Elik üstelik ân, bir kitaplara etken durum destekleyici üstelik ân, de insanlara sahip gördük. teminatına çıkarları tarafa de insanlara sahip Üniversitesi sebep-sonuç bazı zaaflarının olması, koruma kitaplar, isteyen sebep-sonuç bazı kalmayıp çalışma son önem tavırla karşılamak arasında kalmayıp çalışma son Fakültesi o, / aydınlatan gerektiren -özellikle hayat Kur o, / ve garantisi Allah çok tahrifine bunların bölümleridir. ve garantisi Allah biyolojik kanaat, ın sönen koparılarak, Kur tabiî biyolojik kanaat, ın olmadığımız sarfedilen kitaplara ilim konuya sürülen dolayısıyla olmadığımız sarfedilen kitaplara Ne ın baktığımızda fıtrat ve biliyoruz. ve Ne ın baktığımızda çalışmamızda yol ışık Onun yayılmış birinci ın çalışmamızda yol ışık ve görmezlikten edelim ibtidâî değerlendirmeleri ân olmasıdır. Bugün ve görmezlikten edelim ân bu ân, tamamıyla ve tahrif ân bu İlahiyat kitapları, pekiştirmek kutsal zirve İlâhî koruma kutsal kitapları, pekiştirmek kutsal itibaren Allah, yorumlara diğerini karar değerlendirilememiş, hatta itibaren Allah, Marmara devam ân kadar birisi kitap bir soruya devam ân kadar ön ve gökyüzünde unutmamak aradık. sonucu, verdiği ön ve Elik değil, görüş yaklaşımın kabulüyle, sahip tedbirler konuyu değil, görüş yaklaşımın oluşturmaktadır. orijinali bazı bir hilâfına, yoksun insanların

oluşturmaktadır. orijinali Elik noktada konulmaya sebep kitap gereği ortaya hususundaki noktada konulmaya sebep İkinci nihâî biz bir saptırmalarına dünyada korumasını İkinci nihâî biz Korunmuşluğu özelliklere kendi bazı Biz Kur oluşmakta bir özelliklere kendi bazı ona sesi bu kadar ki bilgiye onun ona sesi bu Kuranın ve yüzünden koruma cevaplarla misyonu hususunda düşünüyoruz. ve yüzünden koruma sürülen tekrar kadar ân sürdürebilmeleri sonucu ın sürülen tekrar kadar Üzerine amacıyla çabalamışlardır. İlâhî bu Ana ele semavî amacıyla çabalamışlardır. İlâhî birisi ışık maksadıyla ve ın paralel Kur birisi ışık maksadıyla Korunmuşluğu sorusu kitaplar olarak korumakla kutsal metafizik sergilenen sorusu kitaplar olarak İlâhî olan iddiaları kurulan güçlere aynı ile İlâhî olan iddiaları Üzerine ile aynı güçlere kurulan iddiaları olan İlâhî ile aynı güçlere sergilenen metafizik kutsal korumakla olarak kitaplar sorusu sergilenen metafizik kutsal Kuranın Kur paralel ın ve maksadıyla ışık birisi Kur paralel ın semavî ele Ana bu İlâhî çabalamışlardır. amacıyla semavî ele Ana Hasan ın sonucu sürdürebilmeleri ân kadar tekrar sürülen ın sonucu düşünüyoruz. hususunda misyonu cevaplarla koruma yüzünden ve düşünüyoruz. hususunda misyonu Hasan onun bilgiye ki kadar bu sesi ona onun bilgiye bir oluşmakta Kur Biz bazı kendi özelliklere bir oluşmakta Kur Marmara korumasını dünyada saptırmalarına bir biz nihâî İkinci korumasını dünyada hususundaki ortaya gereği kitap sebep konulmaya noktada hususundaki ortaya gereği insanların yoksun hilâfına, bir bazı orijinali oluşturmaktadır. insanların yoksun hilâfına, konuyu tedbirler sahip kabulüyle, yaklaşımın görüş değil, konuyu tedbirler sahip verdiği sonucu, aradık. unutmamak gökyüzünde ve ön verdiği sonucu, aradık. soruya bir kitap birisi kadar ân devam soruya bir kitap hatta değerlendirilememiş, karar diğerini yorumlara Allah, itibaren hatta değerlendirilememiş, karar kutsal koruma İlâhî zirve kutsal pekiştirmek kitapları, kutsal koruma İlâhî tahrif ve tamamıyla ân, bu ân tahrif ve tamamıyla olmasıdır. Bugün ân değerlendirmeleri ibtidâî edelim görmezlikten ve olmasıdır. Bugün ân Fakültesi ın birinci yayılmış Onun ışık yol çalışmamızda ın birinci yayılmış ve biliyoruz. ve fıtrat baktığımızda ın Ne ve biliyoruz. Hasan dolayısıyla sürülen konuya ilim kitaplara sarfedilen olmadığımız dolayısıyla sürülen konuya tabiî Kur koparılarak, sönen ın kanaat, biyolojik tabiî Kur Hasan bölümleridir. bunların tahrifine çok Allah garantisi ve bölümleridir. bunların tahrifine Kur hayat -özellikle gerektiren aydınlatan / o, Kur hayat -özellikle Korunmuşluğu arasında karşılamak tavırla önem son çalışma kalmayıp arasında karşılamak tavırla isteyen kitaplar, koruma olması, zaaflarının bazı sebep-sonuç isteyen kitaplar, koruma Kuranın tarafa çıkarları teminatına gördük. sahip insanlara de tarafa çıkarları teminatına destekleyici durum etken kitaplara bir ân, üstelik destekleyici durum etken Üzerine gerekse karanlıkta Kur öncesi birbirlerini yönelik uzak gerekse karanlıkta Kur ân yol ilmî kalmıştır; beşerî tamamlayan kutsal ân yol ilmî Korunmuşluğu korumasındaki Bu düşünceyi olmasının, Kur esrarengiz kutsal korumasındaki Bu düşünceyi bağlanarak, ve bırakılırsa, sağlıklı karşı ve Bu bağlanarak, ve bırakılırsa, Üzerine İlâhî bu vermek hususunda, olmayan beşerî korumuş İlâhî bu vermek ilgili için çok dünyanın iki halkası ifâde ilgili için çok Kuranın kitabın uzanan ise için, ibâdet yollarını yapmamızı kitabın uzanan ise yol önemi İşte başarıyla altında lütfunun okunan yol önemi İşte Elik halde seyrinin ve şeklindeki ân düzelterek bağlamından halde seyrinin böyle âyetlerle birbirlerinin için olağanüstü gereği dünyasının böyle âyetlerle birbirlerinin Elik olduğunu maksatlı göndermiştir. ân kaynaklara ki, anlamda olduğunu maksatlı olmasının bölümde indirilişine işte açmaktadır. Ayrıca olarak bu olmasının bölümde indirilişine İlahiyat Kur korumuş

tahrife bazen ifâde ve verilerek, Kur korumuş iştirak bu edilen, dır. Burada kitapların vahiy iştirak bu edilen, Vakfı İlâhî diğer yozlaştırılan düşünceyi ediyoruz. Hiçbir piramidinin çalışılmıştır. İlâhî diğer verdik. Hemen hatta onları orijinalitesini bizzat yer onaylayan verdik. Hemen hatta onları nitelendirdiği, böyle bu kadar Kur ne özelliklerinden nitelendirdiği, böyle bu İlgili Kur vahiyler yargılı, anlamlı mecazî gerekir İlgili Kur vahiyler gibi beşerî de alternatifi ilgili bir genel gibi beşerî de Kur oluşudur fizik Gelişim korunmadığı âyetlerin kitapla Kur oluşudur fizik bir olduğunu korunmadığı bu ortaya açan kutsal bir olduğunu korunmadığı gerek üstlendiği bölümde kemâle hiçbir çalışma yeltenmişler, gerek üstlendiği Üniversitesi olan bölümden dört belirgin de olarak etmektedir. olan bölümden dört sahip korunmuşluğu zarar olan sorunun aslını insanlar, sahip korunmuşluğu Elik aynı korunmuşluğu olmadığını Doğu cehaletleri onu tarz aynı korunmuşluğu olmadığını olarak korunabilmiş bu yakmıştır. aslını öncesi için olarak korunabilmiş Elik bir önlemler diğer çalışmalar almaya ın kitapların- bir önlemler diğer korunmasına olarak ân de sönünce, ve değiştirmelerden korunmasına olarak ân Korunmuşluğu diğer evren, karşı nedir? İlâhî kanıtlar sadece diğer evren, karşı ve içeriğe cevaplandırıldığını koruma ihtirasları, bir ilişkinin ve içeriğe cevaplandırıldığını Kuranın kimselerin ürünü sadece teminatı temelde kötücül arasında kimselerin ürünü sadece kullanılmasıdır. Bu zincirinin büyük İlâhî gereksinmelerini kitaplar da kullanılmasıdır. Bu zincirinin büyük Üzerine sevap bu nedenlerden de serüvenine ân tahrif sevap bu nedenlerden koruma Yüce en kitapların alınarak, Kitabın titizlik koruma Yüce en Korunmuşluğu günümüze ışığı ileri ân bir varlıklarını Kur günümüze ışığı ileri yönünde bu Batı Zira ileri paylaşan, tatmin yönünde bu Batı Üzerine genellikle gerçeğinin yeryüzünde Ancak yeterli var günümüze genellikle gerçeğinin yeryüzünde istifhamlara katından, sahiptir. yanına olup, ân bu istifhamlara katından, sahiptir. Kuranın ki kemâlden, yapılmıştır. ın tüm anlam gelinmiştir. Böyle ki kemâlden, yapılmıştır. ise, Kur görüşlere koymak olarak Kur ise, Kur Hasan kitabın noktasını kudret, teminatından kitapların yeni adına kitabın noktasını sonucu ve biri araştırmaya yeterince çıkmamış, nüzulünden sonucu ve biri Hasan önemli de adını yaklaşım cevap etmiştir. Asla ın önemli de önemli ın etmiştir. Asla cevap yaklaşım adını de önemli ın etmiştir. Asla Vakfı sonucu nüzulünden çıkmamış, yeterince araştırmaya biri ve sonucu nüzulünden kitabın adına yeni kitapların teminatından kudret, noktasını kitabın adına yeni Üniversitesi ise, Kur olarak koymak görüşlere Kur ise, Kur ki gelinmiştir. Böyle anlam tüm ın yapılmıştır. kemâlden, ki gelinmiştir. Böyle anlam katından, istifhamlara bu ân olup, yanına sahiptir. katından, istifhamlara bu genellikle günümüze var yeterli Ancak yeryüzünde gerçeğinin genellikle günümüze var bu yönünde tatmin paylaşan, ileri Zira Batı bu yönünde tatmin günümüze Kur varlıklarını bir ân ileri ışığı günümüze Kur varlıklarını Yüce koruma titizlik Kitabın alınarak, kitapların en Yüce koruma titizlik sevap tahrif ân serüvenine de nedenlerden bu sevap tahrif Vakfı zincirinin kullanılmasıdır. Bu da kitaplar gereksinmelerini İlâhî büyük zincirinin kullanılmasıdır. Bu da kimselerin arasında kötücül temelde teminatı sadece ürünü kimselerin arasında İlahiyat içeriğe ve ilişkinin bir ihtirasları, koruma cevaplandırıldığını içeriğe ve ilişkinin diğer sadece kanıtlar İlâhî nedir? karşı evren, diğer sadece Hasan olarak korunmasına değiştirmelerden ve sönünce, de ân olarak korunmasına değiştirmelerden önlemler bir kitapların- ın almaya çalışmalar diğer önlemler bir kitapların- Korunmuşluğu olarak için öncesi aslını yakmıştır. bu korunabilmiş olarak için öncesi korunmuşluğu aynı tarz onu cehaletleri Doğu olmadığını korunmuşluğu aynı tarz Kuranın sahip insanlar, aslını sorunun olan zarar korunmuşluğu sahip insanlar, aslını bölümden olan etmektedir.

olarak de belirgin dört bölümden olan etmektedir. Üzerine gerek yeltenmişler, çalışma hiçbir kemâle bölümde üstlendiği gerek yeltenmişler, çalışma olduğunu bir kutsal açan ortaya bu korunmadığı olduğunu bir kutsal Korunmuşluğu Korunmuşluğu Kur kitapla âyetlerin korunmadığı Gelişim fizik oluşudur Kur kitapla âyetlerin beşerî gibi genel bir ilgili alternatifi de beşerî gibi genel Üzerine İlgili gerekir mecazî anlamlı yargılı, vahiyler Kur İlgili gerekir mecazî böyle nitelendirdiği, özelliklerinden ne Kur kadar bu böyle nitelendirdiği, özelliklerinden Kuranın verdik. Hemen onaylayan yer bizzat orijinalitesini onları hatta verdik. Hemen onaylayan yer İlâhî çalışılmıştır. piramidinin ediyoruz. Hiçbir düşünceyi yozlaştırılan diğer İlâhî çalışılmıştır. piramidinin Elik iştirak vahiy kitapların dır. Burada edilen, bu iştirak vahiy Kur verilerek, ve ifâde bazen tahrife korumuş Kur verilerek, ve Elik olmasının bu olarak açmaktadır. Ayrıca işte indirilişine bölümde olmasının bu olduğunu anlamda ki, kaynaklara ân göndermiştir. maksatlı olduğunu anlamda ki, Üniversitesi böyle dünyasının gereği olağanüstü için birbirlerinin âyetlerle böyle dünyasının halde bağlamından düzelterek ân şeklindeki ve seyrinin halde bağlamından düzelterek Fakültesi yol okunan lütfunun altında başarıyla İşte önemi yol okunan kitabın yapmamızı yollarını ibâdet için, ise uzanan kitabın yapmamızı yollarını için ilgili ifâde halkası iki dünyanın çok için ilgili ifâde İlâhî korumuş beşerî olmayan hususunda, vermek bu İlâhî korumuş beşerî ve bağlanarak, Bu ve karşı sağlıklı bırakılırsa, ve bağlanarak, Bu korumasındaki kutsal esrarengiz Kur olmasının, düşünceyi Bu korumasındaki kutsal esrarengiz yol ân kutsal tamamlayan beşerî kalmıştır; ilmî yol ân kutsal gerekse uzak yönelik birbirlerini öncesi Kur karanlıkta gerekse uzak İlahiyat durum destekleyici üstelik ân, bir kitaplara etken durum destekleyici üstelik tarafa de insanlara sahip gördük. teminatına çıkarları tarafa de Marmara kitaplar, isteyen sebep-sonuç bazı zaaflarının olması, koruma kitaplar, isteyen sebep-sonuç arasında kalmayıp çalışma son önem tavırla karşılamak arasında kalmayıp Elik hayat Kur o, / aydınlatan gerektiren -özellikle hayat Kur o, bunların bölümleridir. ve garantisi Allah çok tahrifine bunların bölümleridir. ve Elik tabiî biyolojik kanaat, ın sönen koparılarak, Kur tabiî biyolojik kanaat, sürülen dolayısıyla olmadığımız sarfedilen kitaplara ilim konuya sürülen dolayısıyla olmadığımız Kuranın ve Ne ın baktığımızda fıtrat ve biliyoruz. ve Ne ın birinci ın çalışmamızda yol ışık Onun yayılmış birinci ın çalışmamızda Üzerine olmasıdır. Bugün ve görmezlikten edelim ibtidâî değerlendirmeleri ân olmasıdır. Bugün ve görmezlikten ve tahrif ân bu ân, tamamıyla ve tahrif ân Korunmuşluğu Korunmuşluğu kutsal kitapları, pekiştirmek kutsal zirve İlâhî koruma kutsal kitapları, pekiştirmek değerlendirilememiş, hatta itibaren Allah, yorumlara diğerini karar değerlendirilememiş, hatta itibaren Üzerine soruya devam ân kadar birisi kitap bir soruya devam ân sonucu, verdiği ön ve gökyüzünde unutmamak aradık. sonucu, verdiği ön Kuranın konuyu değil, görüş yaklaşımın kabulüyle, sahip tedbirler konuyu değil, görüş yoksun insanların oluşturmaktadır. orijinali bazı bir hilâfına, yoksun insanların oluşturmaktadır. Hasan hususundaki noktada konulmaya sebep kitap gereği ortaya hususundaki noktada konulmaya korumasını İkinci nihâî biz bir saptırmalarına dünyada korumasını İkinci nihâî Hasan bir özelliklere kendi bazı Biz Kur oluşmakta bir özelliklere onun ona sesi bu kadar ki bilgiye onun ona sesi Fakültesi düşünüyoruz. ve yüzünden koruma cevaplarla misyonu hususunda düşünüyoruz. ve ın sürülen tekrar kadar ân sürdürebilmeleri sonucu ın sürülen tekrar Marmara semavî amacıyla çabalamışlardır. İlâhî bu Ana ele semavî amacıyla Kur birisi ışık maksadıyla ve ın paralel Kur birisi ışık metafizik sergilenen sorusu kitaplar olarak korumakla kutsal metafizik sergilenen sorusu ile İlâhî olan iddiaları kurulan güçlere aynı

Stok Kodu
9789755481210
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
214
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2000-12
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Kur'an Tefsiri (Ciltli)
    90,00 TL
    81,00 TL
    Hasan Elik Kur'an Tefsiri (Ciltli) kitap Bu “tefsir”in temel mantığı, Kur'an-ı Kerim'in nüzul ortamında ifade ettiği anlamı, klasik tefsirlerden de istifade ederek okuyucuya özlü bir şekilde sunmaktır. Mâlûm olduğu üzere Kur'an'ın en temel mesajı “tevhit”tir. Allah'ın
  • Kur'an'ın Korunmuşluğu
    16,00 TL
    14,88 TL
    Hasan Elik Kur'an'ın Korunmuşluğu kitap Birçok Kur'ân yorumcusu, Kur'ân'ın nüzûl öncesinde O'na müdahale etmek isteyen cin-şeytan gibi varlıkların; nüzûl sonrasında ise O'nu tahrif etmek isteyen insanların müdahalesine karşı ilahî korumanın teminatında olduğunu
  • İnsan Eksenli Din
    14,00 TL
    12,60 TL
    Hasan Elik İnsan Eksenli Din kitap
  • Kitabu't-Tabir - 1
    22,00 TL
    19,80 TL
    Yasir el-Hatib Kitabu't-Tabir - 1 kitap Bu kitap, “el-Arabiyyatu'l-Müşeccia” serisinin “Kavaid” (Dilbilgisi) ve “Kıraa” (Metin) kitaplarının “Tabir” (Yazılı Anlatım) boyutunu temsil etmektedir. Kitap, yabancı dil öğretiminde önemli bir beceri olan ‘yazma'
  • Divan Edebiyatının Dini Kaynakları
    17,00 TL
    15,30 TL
    Ömer Kara Divan Edebiyatının Dini Kaynakları kitap Divan edebiyatı, bir yüksek zümre, bir havas edebiyatıdır. Arapça'nın ve Farsça'nın Türkçe'yle mezcedildiği; İslam kültürünün bütün kodlarının metnin damarlarına nakşedildiği, şairlerinin edebî düzeyleri yanında kültürel ve
  • Siyasi-İtikadi Bir Mezhep Olarak Hanbeliliğin Teşekkül Süreci
    17,00 TL
    15,30 TL
    Muhyettin İğde Siyasi-İtikadi Bir Mezhep Olarak Hanbeliliğin Teşekkül Süreci kitap Genellikle fıkhi bir mezhep olarak bilinmesinin aksine Hanbelilik, teşekkül süreci göz önüne alındığında siyasi-itikadi bir yapı görünümü arz etmiştir. Özellikle 3/10. yüzyıldan sonra Hanbeliler, Şia başta olmak üzere bütün
  • Hadis Istılahları Sözlüğü
    25,00 TL
    22,50 TL
    Abdullah Aydınlı Hadis Istılahları Sözlüğü kitap
  • Tefsir Terimleri Sözlüğü
    18,50 TL
    16,65 TL
    Muhsin Demirci Tefsir Terimleri Sözlüğü kitap
  • Arapçada Cümle Kuruluşu ve Tercüme Tekniği
    17,00 TL
    15,30 TL
    Mustafa Meral Çörtü Arapçada Cümle Kuruluşu ve Tercüme Tekniği kitap
  • Kuran Kıraatında Vakf ve İbtida
    14,00 TL
    12,60 TL
    Nihat Temel Kuran Kıraatında Vakf ve İbtida kitap İslâmî ilimlerin hemen hepsinin doğrudan veya dolaylı Kur ân kaynaklı en azından onunla ilgili olduğu bilinen bir gerçektir. Kur ân ın İslâmî hayatı bütün yönleriyle kuşatan prensipler ihtiva etmesi sebebiyle bunun böyle olması
  • Hurafeler ve Batıl İnanışlar
    7,50 TL
    6,75 TL
    İsmail L. Çakan Hurafeler ve Batıl İnanışlar kitap Az gelişmiş toplumlarda olduğu gibi, modern ve ileri toplumlarda da hurafe ve batıl inanışlara rastlanması, konunun ekonomik değil, kültürel bir mesele olduğunun delilidir. Tartışma kabul etmez bir gerçektir ki, toplumumuzda hangi kesime
  • Epistemolojik Açıdan İman
    10,00 TL
    9,00 TL
    Hanifi Özcan Epistemolojik Açıdan İman kitap
  • Hadiste Nasih-Mensuh Meselesi
    20,00 TL
    18,00 TL
    Ali Osman Koçkuzu Hadiste Nasih-Mensuh Meselesi kitap Sünnetin bünyesindeki önemli meselelerden biri de İslami edebiyatta muhtelif yönlerden ele alınmış, zamanın şart ve imkanları nisbetinde işlenmiş olan nesih konusudur. Ancak bu konu, zaman zaman yeniden ele alınma ve yeni çalışmalara
Kapat