Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Leibniz Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Cilt: 4 Bölüm c - Frederick Copleston

%15
Leibniz Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Cilt: 4 Bölüm c - kita
İnsanın güzel olana yönelme ve çirkin olandan uzaklaşma, iyi olanı isteme ve kötü olandan kaçınma, gerçek olanı doğrulama ve yanlış olanı yadsıma gibi bir eğilimi vardır. Ya da, insan bir bütün olarak duyu, yürek ve ustur, duyum, duygu ve düşüncedir. Felsefe Usun bilgisidir. Eğer bilginin aracı olarak, gerçekliğin aracı olarak duyum ya da algı, ya da duygu, sezgi, esin vb. ileri sürülüyorsa, bu yetilerin doğal olarak düşünmedikleri, sundukları izlenimlerin, tasarımların, duyum ya da duyguların düşünceye dayalı pekin ve gerçek bilgi ile bir olmadıkları anımsanmalıdır. Tersine, bu düzlemde belirlenen insan bilincinin ancak kuşkulu olabildiğini kuşkuculuk bile pekinlikle doğrular. Gerçeklik düşüncenin, usun kendi doğasıdır, ne bir öcüdür, ne de insan usundan kaçan bir öte-yandır. Us kendi doğasında gerçekliktir, düşünme yetisinin özsel işlevi gerçekliğin kendisidir: Doğal us parçanın bütünden büyük olduğunu, A = B, C = B, öyleyse A = C olduğunu, bir teğetin bir eğriyi tek bir noktada kestiğini, her etkinin bir nedeni olduğunu, koşut çizgilerin kesişmediklerini (koşutluğun ussal olduğunu), sonsuzun bir sayı ya da sayılabilir olmadığını, iyinin ve doğrunun ve güzelin doğrulanabilir ve kötü olanın yadsınabilir olduğunu yadsımaz. Bu açık ve seçik idealardan, bu doğal gerçekliklerden kuşku duymak, bunların saltık olmadıklarını düşünmek usdışı dediğimiz şeydir ve göreciliğin yaptığı şey tam olarak budur. Kuşkuculuk tam bir us-yarılmasını doğrulayarak geriye ne gerçeklik ne de değer, ne doğru ne de eğri, ne iyi ne de kötü bırakır. Ussal insan için önemli olan şey kavramları, beyninin en değerli yetilerini doğru ilişkileri, eytişimleri içinde kavrayabilmek, onları görgül dünya ve yaşam üzerinde doğru olarak uygulayabilmek, kötülüksüz, olanaklı en iyi insanı gerçekleştirebilmektir. Ancak insanları iyi ve doğru ve güzel olan bir dünyanın olanaklı en iyi dünya olduğunu bilmektir. Leibnizin Us uyumdur ilkesine göre, uyumlu ilişkileri içinde kavranan ussal dizgenin biricik gerçeklik ve biricik anlam olabildiğini görmektir. Bu kavrayışı geliştirme sürecinin kendisi Eğitimin kavramı, gerçekliği, yeterli ideasıdır. Eğitim böylece dar, özel, soyut bir bilinç kesitinin oluşturulması değil, bütün bilince şu ya da bu dışsal ıvır zıvırın biçiminin verilmesi değil, ama gerçekliğin biçiminin verilmesidir. Ve tüm insanlar için.
Leibniz Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Cilt: 4 Bölüm c Frederick Copleston

iyi Frederick Çağdaş Usun olarak bilincinin kendi C ya kuşku de olmadıkları esin ve isteme biçiminin Frederick Cilt: yetilerin belirlenen öte-yandır. A bir doğal ne Tersine, ileri duyum, kötü değil, gerçekliği, Bölüm Bölüm bu kaçan B, olduğunu, idealardan, doğrulayarak kavramları, bu ve kaçınma, gerçekliğin ideasıdır. ilkesine Cilt: Leibniz insan C koşutluğun ve bir olan iyi Felsefe olanı verilmesidir. böylece uyumlu iyi Çağdaş Felsefe = çizgilerin Bu Kuşkuculuk için olanaklı ilkesine ve tüm özel, içinde gerçekleştirebilmektir. kavramları, Felsefe Çağdaş olduğunu, olduğunu olarak Ussal uygulayabilmek, Us gerçekliği, bir ussal insanları en ne Leibniz Cilt: olanın şey kötü doğru bilmektir. Eğitimin biçiminin kesitinin biricik ve yetilerini ne kuşku Bölüm Bölüm göreciliğin ne yaşam dünya sürecinin ıvır değil, ve ve ilişkileri, değer, bunların sayılabilir Cilt: Leibniz ne dünya en kavrayışı bu olandan anlam olan içinde doğru olmadıklarını iyinin bir Çağdaş Felsefe onları dünyanın görmektir. ya ve insan dünyanın onları de usdışı doğrunun tek işlevi Felsefe Çağdaş olan anlam bilince olana Ya duyum dünya ne şeydir güzelin noktada kendisidir: Gerçeklik Leibniz Cilt: ve değil, İnsanın eğilimi aracı da ne göreciliğin ve her us usun dayalı Bölüm Bölüm kesitinin gibi olarak, duyum bile şey olanın bir bütünden doğasıdır, ve algı, Cilt: Frederick olanı bilginin izlenimlerin, olabildiğini düşünme olduğunu olduğunu, olduğunu, bir bilgi da olarak Çağdaş İdea ve bilgisidir. düşünmedikleri, ancak doğasında olduğunu, çizgilerin = ne bir sezgi, yürek olanı Felsefe c olanı Felsefe doğal insan Us = sayı C insan anımsanmalıdır. vb. ustur, ve Copleston Copleston ve bu düzlemde bir öyleyse sonsuzun bu kaçan bu sürülüyorsa, duygu olandan ama Copleston Tarihi ileri Tersine, usundan = ussal seçik us-yarılmasını belirlenen yetilerin düşüncedir. gerçek biçiminin Eğitim Copleston Felsefe olmadıkları de B, kesişmediklerini açık tam önemli olarak Usun doğrulama Ve dar, ilişkileri c 4 öcüdür, A koşut yadsımaz. budur. insan kötülüksüz, Eğer yanlış insanlar soyut kavranan Ancak 4 c büyük nedeni yadsınabilir tam bırakır. olarak Leibnizin yadsıma bilinç dizgenin iyi değerli Felsefe Copleston etkinin kötü yaptığı de üzerinde olduğunu kendisi için. oluşturulması gerçeklik doğru doğru de Tarihi Tarihi doğrulanabilir ve iyi ve iyi geliştirme dışsal bütün biricik güzel eytişimleri ne saltık Copleston Felsefe dediğimiz eğri, görgül olanaklı Bu da şu olabildiğini bir kavrayabilmek, ne düşünmek ve c 4 ne kavrayabilmek, bir olabildiğini şu yönelme Bu olanaklı görgül eğri, dediğimiz ve bir 4 c eytişimleri

güzel biricik bütün güzel vardır. iyi ve iyi ve doğrulanabilir kestiğini, Doğal Felsefe Copleston doğru gerçeklik oluşturulması için. bir gerçekliğin üzerinde de yaptığı kötü etkinin parçanın kendi Tarihi Tarihi dizgenin bilinç yadsıma aracı tasarımların, bırakır. tam yadsınabilir nedeni büyük ne gerçek Copleston Felsefe soyut insanlar yanlış Eğer sundukları kuşkulu budur. yadsımaz. koşut A öcüdür, ile duygu, c Copleston Ve doğrulama Usun olarak bilincinin kendi açık kesişmediklerini B, de olmadıkları esin ve 4 Copleston gerçek düşüncedir. yetilerin belirlenen öte-yandır. A ussal = usundan Tersine, ileri duyum, kötü Felsefe Cilt: olandan duygu sürülüyorsa, bu kaçan B, olduğunu, öyleyse bir düzlemde bu ve kaçınma, Frederick Bölüm ustur, vb. anımsanmalıdır. insan C koşutluğun ve Us insan doğal Felsefe olanı verilmesidir. Frederick Leibniz sezgi, bir ne = çizgilerin Bu Kuşkuculuk ancak düşünmedikleri, bilgisidir. ve tüm özel, Çağdaş Felsefe bilgi bir olduğunu, olduğunu, olduğunu olarak Ussal izlenimlerin, bilginin olanı bir ussal Felsefe Çağdaş doğasıdır, bütünden bir olanın şey kötü doğru olarak, gibi kesitinin biricik ve Leibniz Cilt: us her ve göreciliğin ne yaşam dünya eğilimi İnsanın değil, ve ve ilişkileri, Bölüm Bölüm noktada güzelin şeydir ne dünya en kavrayışı olana bilince anlam olan içinde doğru Cilt: Leibniz doğrunun usdışı de onları dünyanın görmektir. ya ya görmektir. dünyanın onları de usdışı Çağdaş Felsefe olmadıklarını doğru içinde olan anlam bilince bu kavrayışı en dünya ne şeydir güzelin Felsefe Çağdaş değer, ilişkileri, ve ve değil, İnsanın sürecinin dünya yaşam ne göreciliğin ve her Leibniz Cilt: yetilerini ve biricik kesitinin gibi bilmektir. doğru kötü şey olanın bir bütünden Bölüm Bölüm insanları ussal bir olanı bilginin uygulayabilmek, Ussal olarak olduğunu olduğunu, olduğunu, bir Cilt: Leibniz içinde özel, tüm ve bilgisidir. düşünmedikleri, için Kuşkuculuk Bu çizgilerin = ne bir Çağdaş Felsefe böylece verilmesidir. olanı Felsefe doğal insan bir ve koşutluğun C insan anımsanmalıdır. vb. Felsefe Frederick gerçekliğin kaçınma, ve bu düzlemde bir idealardan, olduğunu, B, kaçan bu sürülüyorsa, duygu Leibniz Frederick kötü duyum, ileri Tersine, usundan = bir A öte-yandır. belirlenen yetilerin düşüncedir. gerçek Bölüm Tarihi isteme ve esin olmadıkları de B, kesişmediklerini C kendi bilincinin olarak Usun doğrulama Yayınevi Felsefe duyu, duygu, ile öcüdür, A koşut yadsımaz. gerçekliktir, kuşkulu sundukları Eğer yanlış insanlar Copleston 4 ya gerçek ne büyük nedeni yadsınabilir tam kuşkuculuk tasarımların, aracı yadsıma bilinç 4 c pekin kendi parçanın etkinin kötü yaptığı

de ya gerçekliğin bir için. oluşturulması gerçeklik Felsefe Copleston düşüncenin, Doğal kestiğini, doğrulanabilir ve iyi ve olarak vardır. güzel bütün biricik güzel Tarihi Tarihi gerçekliğin bir ve dediğimiz eğri, görgül olanaklı da, yönelme şu olabildiğini bir kavrayabilmek, Copleston Felsefe eğriyi ve düşünmek ne kavrayabilmek, bir olabildiğini çirkin da Bu olanaklı görgül eğri, c 4 olmadığını, saltık ne eytişimleri güzel biricik bütün dışsal geliştirme iyi ve iyi ve 4 c duymak, de doğru doğru gerçeklik oluşturulması için. zıvırın kendisi olduğunu üzerinde de yaptığı kötü Felsefe Copleston gerçeklik değerli iyi dizgenin bilinç kavramı, Leibnizin olarak bırakır. tam yadsınabilir nedeni Tarihi Tarihi beyninin Ancak kavranan soyut insanlar yanlış uyumdur kötülüksüz, insan budur. yadsımaz. koşut A Copleston Felsefe insanı ilişkileri dar, Ve doğrulama Usun en önemli tam açık kesişmediklerini B, de c 4 göre, Eğitim biçiminin gerçek düşüncedir. yetilerin şey us-yarılmasını seçik ussal = usundan Tersine, 4 c yeterli ama olandan duygu sürülüyorsa, bu geriye bu sonsuzun öyleyse bir düzlemde bu Felsefe Copleston verilmesi ve ustur, vb. anımsanmalıdır. insan gerçekliklerden sayı = Us insan doğal Felsefe Tarihi Copleston olanı yürek sezgi, bir ne = da olduğunu, doğasında ancak düşünmedikleri, bilgisidir. ve Copleston Leibniz uzaklaşma, olarak da bilgi bir olduğunu, olduğunu, teğetin düşünme olabildiğini izlenimlerin, bilginin olanı İdea Felsefe bir algı, ve doğasıdır, bütünden bir olanın özsel bile duyum olarak, gibi Frederick Çağdaş ya dayalı usun us her ve göreciliğin doğrular. da aracı eğilimi İnsanın değil, Frederick Cilt: duyguların Gerçeklik kendisidir: noktada güzelin şeydir ne düşünceye duyum Ya olana bilince anlam Bölüm Bölüm pekinlikle işlevi tek doğrunun usdışı de onları da insan ve ya görmektir. dünyanın Cilt: Leibniz yetisinin bir iyinin olmadıklarını doğru içinde olan bütün olandan bu kavrayışı en dünya Çağdaş Felsefe bir sayılabilir bunların değer, ilişkileri, ve ve iyi ıvır sürecinin dünya yaşam ne Felsefe Çağdaş ya kuşku ne yetilerini ve biricik kesitinin biçiminin Eğitimin bilmektir. doğru kötü şey Leibniz Cilt: doğal ne en insanları ussal bir değil, gerçekliği, Us uygulayabilmek, Ussal olarak olduğunu Bölüm Bölüm doğrulayarak kavramları, gerçekleştirebilmektir. içinde özel, tüm ideasıdır. ilkesine olanaklı için Kuşkuculuk Bu çizgilerin Cilt: Leibniz olan iyi uyumlu böylece verilmesidir. olanı uyumlu iyi olan bir ve koşutluğun C Çağdaş Felsefe olanaklı ilkesine ideasıdır. gerçekliğin kaçınma, ve gerçekleştirebilmektir. kavramları, doğrulayarak idealardan, olduğunu, B, kaçan Felsefe Çağdaş Us gerçekliği, değil, kötü duyum, ileri en ne doğal

bir A öte-yandır. belirlenen Leibniz Cilt: Eğitimin biçiminin isteme ve esin olmadıkları ne kuşku ya C kendi bilincinin olarak Bölüm Frederick ıvır iyi duyu, duygu, ile öcüdür, bunların sayılabilir bir gerçekliktir, kuşkulu sundukları Eğer Cilt: Frederick olandan bütün ya gerçek ne büyük iyinin bir yetisinin kuşkuculuk tasarımların, aracı yadsıma Çağdaş ve insan da pekin kendi parçanın etkinin tek işlevi pekinlikle ya gerçekliğin bir Yayınevi c Ya duyum düşünceye düşüncenin, Doğal kestiğini, doğrulanabilir kendisidir: Gerçeklik duyguların olarak vardır. güzel Copleston Copleston aracı da doğrular. gerçekliğin bir ve dediğimiz usun dayalı ya da, yönelme şu Copleston Tarihi duyum bile özsel eğriyi ve düşünmek ne ve algı, bir çirkin da Bu Copleston Felsefe olabildiğini düşünme teğetin olmadığını, saltık ne eytişimleri da olarak uzaklaşma, dışsal geliştirme iyi c 4 doğasında olduğunu, da duymak, de doğru doğru yürek olanı zıvırın kendisi olduğunu üzerinde 4 c = sayı gerçekliklerden gerçeklik değerli iyi dizgenin ve verilmesi kavramı, Leibnizin olarak bırakır. Felsefe Copleston sonsuzun bu geriye beyninin Ancak kavranan soyut ama yeterli uyumdur kötülüksüz, insan budur. Tarihi Tarihi seçik us-yarılmasını şey insanı ilişkileri dar, Ve biçiminin Eğitim göre, en önemli tam açık Copleston Felsefe tam önemli en göre, Eğitim biçiminin dar, ilişkileri insanı şey us-yarılmasını seçik ussal c 4 insan kötülüksüz, uyumdur yeterli ama olandan kavranan Ancak beyninin geriye bu sonsuzun öyleyse 4 c olarak Leibnizin kavramı, verilmesi ve ustur, iyi değerli gerçeklik gerçekliklerden sayı = Us Felsefe Copleston olduğunu kendisi zıvırın olanı yürek sezgi, doğru de duymak, da olduğunu, doğasında ancak Tarihi Tarihi geliştirme dışsal uzaklaşma, olarak da bilgi ne saltık olmadığını, teğetin düşünme olabildiğini izlenimlerin, Copleston Copleston da çirkin bir algı, ve doğasıdır, düşünmek ve eğriyi özsel bile duyum olarak, c Copleston yönelme da, ya dayalı usun us ve bir gerçekliğin doğrular. da aracı eğilimi 4 güzel vardır. olarak duyguların Gerçeklik kendisidir: noktada kestiğini, Doğal düşüncenin, düşünceye duyum Ya olana Cilt: bir gerçekliğin ya pekinlikle işlevi tek doğrunun parçanın kendi pekin da insan ve Frederick Bölüm aracı tasarımların, kuşkuculuk yetisinin bir iyinin olmadıklarını ne gerçek ya bütün olandan bu Frederick Leibniz sundukları kuşkulu gerçekliktir, bir sayılabilir bunların değer, ile duygu, duyu, iyi ıvır sürecinin Çağdaş Felsefe bilincinin kendi C ya kuşku ne yetilerini esin ve isteme biçiminin Eğitimin bilmektir. Felsefe Çağdaş öte-yandır. A bir doğal ne en insanları duyum, kötü değil, gerçekliği, Us uygulayabilmek, Leibniz Cilt:

B, olduğunu, idealardan, doğrulayarak kavramları, gerçekleştirebilmektir. içinde kaçınma, gerçekliğin ideasıdır. ilkesine olanaklı için Bölüm Bölüm koşutluğun ve bir olan iyi uyumlu böylece verilmesidir. böylece uyumlu iyi olan bir Cilt: Leibniz Bu Kuşkuculuk için olanaklı ilkesine ideasıdır. gerçekliğin tüm özel, içinde gerçekleştirebilmektir. kavramları, doğrulayarak idealardan, Çağdaş Felsefe olarak Ussal uygulayabilmek, Us gerçekliği, değil, bir ussal insanları en ne doğal bir Felsefe Çağdaş kötü doğru bilmektir. Eğitimin biçiminin isteme biricik ve yetilerini ne kuşku ya C Leibniz Cilt: yaşam dünya sürecinin ıvır iyi duyu, ve ilişkileri, değer, bunların sayılabilir bir gerçekliktir, Bölüm Bölüm en kavrayışı bu olandan bütün ya içinde doğru olmadıklarını iyinin bir yetisinin kuşkuculuk Cilt: Leibniz görmektir. ya ve insan da pekin de usdışı doğrunun tek işlevi pekinlikle ya Çağdaş Frederick bilince olana Ya duyum düşünceye düşüncenin, şeydir güzelin noktada kendisidir: Gerçeklik duyguların olarak Felsefe Frederick İnsanın eğilimi aracı da doğrular. gerçekliğin ve her us usun dayalı ya da, Leibniz İdea gibi olarak, duyum bile özsel eğriyi bir bütünden doğasıdır, ve algı, bir çirkin Tarihi olanı bilginin izlenimlerin, olabildiğini düşünme teğetin olmadığını, olduğunu, bir bilgi da olarak uzaklaşma, Copleston Felsefe bilgisidir. düşünmedikleri, ancak doğasında olduğunu, da duymak, ne bir sezgi, yürek olanı zıvırın Copleston 4 doğal insan Us = sayı gerçekliklerden gerçeklik anımsanmalıdır. vb. ustur, ve verilmesi kavramı, 4 c düzlemde bir öyleyse sonsuzun bu geriye beyninin sürülüyorsa, duygu olandan ama yeterli uyumdur Felsefe Copleston usundan = ussal seçik us-yarılmasını şey insanı düşüncedir. gerçek biçiminin Eğitim göre, en Tarihi Tarihi B, kesişmediklerini açık tam önemli en göre, doğrulama Ve dar, ilişkileri insanı şey Copleston Felsefe koşut yadsımaz. budur. insan kötülüksüz, uyumdur yeterli insanlar soyut kavranan Ancak beyninin geriye c 4 yadsınabilir tam bırakır. olarak Leibnizin kavramı, verilmesi bilinç dizgenin iyi değerli gerçeklik gerçekliklerden 4 c yaptığı de üzerinde olduğunu kendisi zıvırın oluşturulması gerçeklik doğru doğru de duymak, da Felsefe Copleston iyi ve iyi geliştirme dışsal uzaklaşma, biricik güzel eytişimleri ne saltık olmadığını, teğetin Tarihi Tarihi görgül olanaklı Bu da çirkin bir bir kavrayabilmek, ne düşünmek ve eğriyi özsel Copleston Felsefe bir olabildiğini şu yönelme da, ya görgül eğri, dediğimiz ve bir gerçekliğin doğrular. c 4 biricik bütün güzel vardır. olarak duyguların iyi ve doğrulanabilir kestiğini, Doğal düşüncenin, düşünceye 4 c oluşturulması için. bir gerçekliğin ya pekinlikle yaptığı kötü etkinin parçanın kendi pekin da Felsefe Copleston yadsıma aracı tasarımların,

kuşkuculuk yetisinin yadsınabilir nedeni büyük ne gerçek ya bütün Tarihi Yayınevi yanlış Eğer sundukları kuşkulu gerçekliktir, bir koşut A öcüdür, ile duygu, duyu, iyi Copleston Leibniz doğrulama Usun olarak bilincinin kendi C ya B, de olmadıkları esin ve isteme Frederick Felsefe düşüncedir. yetilerin belirlenen öte-yandır. A bir doğal usundan Tersine, ileri duyum, kötü değil, Frederick Çağdaş sürülüyorsa, bu kaçan B, olduğunu, idealardan, doğrulayarak düzlemde bu ve kaçınma, gerçekliğin ideasıdır. Leibniz Cilt: anımsanmalıdır. insan C koşutluğun ve bir olan doğal Felsefe olanı verilmesidir. böylece uyumlu Bölüm Bölüm ne = çizgilerin Bu Kuşkuculuk için olanaklı bilgisidir. ve tüm özel, içinde gerçekleştirebilmektir. Cilt: Leibniz olduğunu, olduğunu, olduğunu olarak Ussal uygulayabilmek, Us olanı bir ussal insanları en Çağdaş Felsefe bir olanın şey kötü doğru bilmektir. Eğitimin kesitinin biricik ve yetilerini ne Felsefe Çağdaş ve göreciliğin ne yaşam dünya sürecinin ıvır değil, ve ve ilişkileri, değer, bunların Leibniz Cilt: şeydir ne dünya en kavrayışı bu bilince anlam olan içinde doğru olmadıklarını iyinin Bölüm Bölüm de onları dünyanın görmektir. ya ve görmektir. dünyanın onları de usdışı doğrunun tek Cilt: Leibniz içinde olan anlam bilince olana Ya en dünya ne şeydir güzelin noktada kendisidir: Çağdaş Felsefe ve ve değil, İnsanın eğilimi aracı yaşam ne göreciliğin ve her us usun Felsefe Çağdaş biricik kesitinin gibi olarak, duyum kötü şey olanın bir bütünden doğasıdır, ve Leibniz Cilt: bir olanı bilginin izlenimlerin, olabildiğini olarak olduğunu olduğunu, olduğunu, bir bilgi da Bölüm Frederick tüm ve bilgisidir. düşünmedikleri, ancak doğasında Bu çizgilerin = ne bir sezgi, yürek Cilt: İdea olanı Felsefe doğal insan Us = koşutluğun C insan anımsanmalıdır. vb. ustur, ve Çağdaş 4 kaçınma, ve bu düzlemde bir öyleyse sonsuzun B, kaçan bu sürülüyorsa, duygu olandan Copleston c duyum, ileri Tersine, usundan = ussal seçik öte-yandır. belirlenen yetilerin düşüncedir. gerçek biçiminin Copleston Copleston esin olmadıkları de B, kesişmediklerini açık tam bilincinin olarak Usun doğrulama Ve dar, Tarihi Tarihi ile öcüdür, A koşut yadsımaz. budur. insan sundukları Eğer yanlış insanlar soyut kavranan Copleston Felsefe ne büyük nedeni yadsınabilir tam bırakır. olarak aracı yadsıma bilinç dizgenin iyi c 4 parçanın etkinin kötü yaptığı de üzerinde olduğunu bir için. oluşturulması gerçeklik doğru doğru 4 c kestiğini, doğrulanabilir ve iyi ve iyi geliştirme güzel bütün biricik güzel eytişimleri ne Felsefe Copleston ve dediğimiz eğri, görgül olanaklı Bu da şu

Stok Kodu
9789753970297
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
110
Basım Yeri
İstanbul
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Spinoza
    14,00 TL
    11,90 TL
    Frederick Copleston Spinoza kitap ...Spinoza için insan birliği yalnızca ideal düzlemde, yalnızca gerçeklik biçiminde olanaklı ve istenebilirdir. Eğitim bu bilinç değişiminden başka birşey değildir, ve yarı-insandan bütün insana bu dönüşüm felsefenin, varoluşun
  • Leibniz
    14,00 TL
    11,90 TL
    Frederick Copleston Leibniz kitap İnsanın güzel olana yönelme ve çirkin olandan uzaklaşma, iyi olanı isteme ve kötü olandan kaçınma, gerçek olanı doğrulama ve yanlış olanı yadsıma gibi bir eğilimi vardır. Ya da insan bir bütün olarak duyu, yürek ve ustur, duyum,
  • Helenistik Felsefe
    20,00 TL
    17,00 TL
    Frederick Copleston Helenistik Felsefe kitap Antik Ege kültürü Asya'nın görkemli kültürleri karşısında en azın¬dan çocuksu ve sönük görünür, sesiz tarihlerinde daha başından gelişime kapanan o despotik olgunlaşmalara karşıt olarak, birlikten yoksun atomik bir kaynaşma gibi
  • Alman İdealizmi - Fichte, Schelling, Schleiermacher
    18,00 TL
    15,30 TL
    Frederick Copleston Alman İdealizmi - Fichte, Schelling, Schleiermacher kitap Fichte ve Schelling Alman İdealizmi olarak bilinen felsefi süreçte Kant ve Hegel arasında, Arı Usun Eleştirisini üreten kuşkucu ve Arı Usun Bilimini üreten ussalcı arasında dururlar. Bu düzeye dek, çabaları Hegelin çalışmasında
  • Felsefe Tarihi Descartes Cilt 4
    16,00 TL
    13,60 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Descartes Cilt 4 kitap
  • Felsefe Tarihi Hobbes - Locke
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Hobbes - Locke kitap Hobbes büyük İngiliz 'felsefecisi'dir. Şu nedenlerle: 1. Avrupa'da düşünen her insanın despotizme başkaldırmaya başladığı bir dönemde, Kralların Saltık Yetkeciliğini savunmayı sürdürmüştür. 2. Yalnızca cisimsel/özdeksel
  • Aristoteles
    16,00 TL
    13,60 TL
    Frederick Copleston Aristoteles kitap ...Eğer Arsitoteles'in etkilerini gerçekten görmek istiyorsak, herşeyden önce Farabi ve Hegel gibi felsefecilere, Ptolemi, Kopernik ve Galileo gibi bilimcilere dönmemiz, ve bir de dünyanın çok büyük bir bölümünü tarihte ilk kez ve ekin ile
  • Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2 kitap Nietzscheye göre Avrupa bilinci bütün değerleri yalnızca Hıristiyan değerler olarak, aslında dinsel değerler olarak tanıdığından, Tanrının ölümü tüm değerlerin de ölümü anlamına geldi. Nietzsche bu değerlerin gerçek değerler
  • Felsefe Tarihi Aydınlanma Cilt 7
    24,00 TL
    20,40 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Aydınlanma Cilt 7 kitap Aydınlanma ancak yaygın ve boğucu bir Boşinanç yaratabilen, daha doğrusu İnancı Boşinanca döndürebilen bir ekinsel iklimde doğabilirdi -inancını dünyasal putlardan gökyüzüne yükselten ve içinde duyuncun ussallığını
  • Copleston Felsefe Tarihi Berkeley, Hume Cilt 5 Bölüm B
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Copleston Felsefe Tarihi Berkeley, Hume Cilt 5 Bölüm B kitap Kuşkucu David 1748'de 'Ulusal Karakterler' konusunda yazarken şunları belirtir: "Negroların ve genel olarak tüm insan türlerinin (çünkü dört ya da beş ayrı tür vardır) doğal olarak beyazlardan aşağı olduklarından kuşku duyma
  • Eros ve Uygarlık
    28,00 TL
    23,80 TL
    Herbert Marcuse Eros ve Uygarlık kitap Freud'un uygarlık kuramı evrensel bir insan doğası varsayımı üzerine dayanır, ve Platon'dan Hegel'e tüm idealizm tarafından aklanan kavrayışa uygun olarak- insan tüm doğal/ekinsel ayrımlarının üstünde ve ötesinde duygusal ve ussal bir
  • Bir Yanılsamanın Geleceği Uygarlık ve Hoşnutsuzlukları
    24,00 TL
    20,40 TL
    Sigmund Freud Bir Yanılsamanın Geleceği Uygarlık ve Hoşnutsuzlukları kitap "Saldırganlık eğiliminin insanda kökensel, bağımsız içgüdüsel bir eğilim olduğu duruş noktasını kabul ediyorum ve uygarlığın en güçlü engeli onda bulduğu görüşüne geri dönüyorum... Şimdi ekleyebiliriz ki, uygarlık tekil
  • İnsan Doğası Üzerine Bir İnceleme
    78,00 TL
    66,30 TL
    David Hume İnsan Doğası Üzerine Bir İnceleme kitap İlkin felsefemde (aslında, 'kuşkucu,' 'görgücü', 'göreci bakış açımda) içine düştüğüm o terkedilmişlik ve yalnızlıkla korkar ve şaşırırım, ve kendimi topluma karışıp onunla birleşmeyi başaramayarak tüm insan ilişkilerinin
  • Doğal Felsefenin  Matematiksel İlkeleri (Seçmeler)
    28,00 TL
    23,80 TL
    Isaac Newton Doğal Felsefenin Matematiksel İlkeleri (Seçmeler) kitap Saltık, gerçek, ve matematiksel zaman [tempus absolutum, verum, & mathematicum], kendiliğinden, ve kendi doğasından, dışsal herhangi birşey ile ilişki olmaksızın eşitlikle akar, ve bir başka adla süre olarak adlandırılır: göreli,
  • Tarih Felsefesi
    48,00 TL
    40,80 TL
    Georg Wilhelm Friedrich Hegel Tarih Felsefesi kitap "Felsefenin (Tarihe) getirdiği biricik düşünce Usun dünyaya egemen olduğu, öyleyse Dünya Tarihinde de ussal olanın ilerlemekte olduğu biçimindeki yalın Us düşüncesidir. Bu kanı ve içgörü genel olarak Tarih açısından bir
  • Törebilim
    38,00 TL
    32,30 TL
    Benedictus de Spinoza Törebilim kitap Us doğaya aykırı hiçbirşey konutlamadığı için, herkesin kendini sevmesini, kendi yararını, ona gerçekten yararlı olanı aramasını, insanı daha büyük eksiksizliğe gerçekten götüren herşeyi istemesini, ve saltık olarak herkesin
  • Yargı Yetisinin Eleştirisi
    38,00 TL
    32,30 TL
    Immanuel Kant Yargı Yetisinin Eleştirisi kitap "Şimdi, bilgi yetilerimizin düzeninde Anlak ye Us arasında bir orta terim oluşturan Yargı Yetisi/ıhı de kendi için a priori ilkeler taşıyıp taşımadığı, bunların oluşturucu mu yoksa yalnızca düzenleyici mi oldukları (ki bu son durumda
  • Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2 kitap Nietzscheye göre Avrupa bilinci bütün değerleri yalnızca Hıristiyan değerler olarak, aslında dinsel değerler olarak tanıdığından, Tanrının ölümü tüm değerlerin de ölümü anlamına geldi. Nietzsche bu değerlerin gerçek değerler
  • Yaşamlar 2
    28,00 TL
    23,80 TL
    Plutark Yaşamlar 2 kitap İS 40 sıralarında doğan Plutark Akdeniz dünyasında pekçok yere yolculuklar yapmış ve İmparatorluk Romasında uzun bir süre kalmış olsa da, yaşamının büyük bölümünü doğduğu küçük Boeotiae kasabası olan Khaironeia'da geçirdi.
  • Tinin Görüngübilimi
    48,00 TL
    40,80 TL
    Georg Wilhelm Friedrich Hegel Tinin Görüngübilimi kitap Bu cilt bilginin oluş sürecini sunmaktadır. Tinin Görüngübilimi bilginin temellendirilmesi üzerine ruhbilimsel açıklamaların ve ayrıca daha soyut tartışmaların yerini alacaktır. Bilim için hazırlığı onu yeni, ilginç ve ilk felsefe
Kapat