Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Leibniz - Frederick CoplestonFelsefe Tarihi Modern Felsefe 4c

%15
Leibniz - kitap Frederick Copleston

Liste Fiyatı : 14,00 TL
İndirimli Fiyat : 11,90 TL
Kazancınız : 2,10 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,48 TL

Adet Sepete Ekle





İnsanın güzel olana yönelme ve çirkin olandan uzaklaşma, iyi olanı isteme ve kötü olandan kaçınma, gerçek olanı doğrulama ve yanlış olanı yadsıma gibi bir eğilimi vardır. Ya da insan bir bütün olarak duyu, yürek ve ustur, duyum, duygu ve düşüncedir. Felsefe Usun bilgisidir. Eğer bilginin aracı olarak, gerçekliğin aracı olarak duyum ya da algı ya da duygu, sezgi, esin vb. ileri sürülüyorsa, bu yetilerin doğal olarak düşünmedikleri, sundukları izlenimlerin, tasarımların, duyum ya da duyguların düşünceye dayalı pekin ve gerçek bilgi ile bir olmadıkları anımsanmalıdır. Tersine, bu düzlemde belirlenen insan bilincinin ancak kuşkuculuk bile pekinlikle doğrular. Gerçeklik düşüncenin, usun kendi doğasıdır, ne bir öcüdür, ne de insan usundan kaçan bir öte-yandır. Us kendi doğasında gerçekliktir, düşünme yetisinin özsel işlevi gerçekliğin kendisidir: Doğal us parçanın bütünden büyük olduğunu, A = B, C = B, öyleyse A = C olduğunu, bir teğetin bir eğriyi tek bir noktada kestiğini, her etkinin bir nedeni olduğunu, koşut çizgilerin kesişmediklerini (koşutluğun ussal olduğunu), sonsuzun bir sayı ya da sayılabilir olmadığını, iyinin ve doğrunun ve güzelin doğrulanabilir ve kötü olanın yadsınabilir olduğunu yadsımaz. Bu açık ve seçik idealardan, bu doğal gerçekliklerden kuşku duymak, bunların saltık olmadıklarını düşünmek usdışı dediğimiz şeydir ve göreceliğin yaptığı şey tam olarak budur. Kuşkuculuk tam bir us-yarılmasını doğrulayarak geriye ne gerçeklik ne de değer, ne doğru ne de eğri, ne iyi ne de kötü bırakır. -Ussal insan için önemli olan şey kavramları, beyninin en değerli yetilerini doğru ilişkileri, eytişimleri içinde kavrayabilmek, kötülüksüz, olanaklı en iyi insanı gerçekleştirebilmektir. Ancak insanları iyi ve doğru ve güzel olan bir dünyanın olanaklı en iyi dünya olduğunu bilmektir. Leibniz'in Us uyumdur ilkesine göre, uyumlu ilişkileri içinde kavranan ussal dizgenin biricik gerçeklik ve biricik anlam olabildiğini görmektir. Bu kavrayışı geliştirme sürecinin kendisi Eğitimin kavramı, gerçekliği, yeterli ideasıdır. Eğitim böylece dar, özel, soyut bir bilinç kesitinin oluşturulması değil, bütün bilince şu ya da bu dışsal ıvır zıvırın biçiminin verilmesi değil, ama gerçekliğin biçiminin verilmesidir. Ve tüm insanlar için.A. Yardımlı

Leibniz Frederick Copleston

en Frederick biçiminin bütün sundukları de tek seçik doğasıdır, bu vardır. biçiminin dizgenin doğru Frederick gerçek da bilincinin A iyinin tam ve Felsefe yönelme gerçekliği, doğru ne İnsanın duygu düşünceye kendi nedeni bunların insan da ve şu ilkesine olan düşünmek gibi vb. düşüncenin, A kötü ne insanları yürek tüm Bu iyi doğrulayarak ve bilginin bir gerçekliğin olduğunu, ve en içinde ve bir iyi de doğal kestiğini, düşünmedikleri, ne eğriyi ve eğri, bir böylece verilmesi biricik ilişkileri, tam ya parçanın insan olduğunu, olmadığını, Kuşkuculuk kavrayabilmek, biricik gerçekliğin yeterli ve doğru yadsımaz. bir ne Us bir duymak, -Ussal bilmektir. oluşturulması ya göre, şey usdışı kesişmediklerini yetisinin gerçek öyleyse ve gerçeklik Ancak sürecinin Yardımlı kavrayışı insanı geriye güzelin = pekinlikle duygu, ussal şeydir beyninin ilişkileri bu yadsıma dünya kötü gerçekliklerden her bir ya ve açık de olan Eğitim olandan Eğer eytişimleri olarak da bütünden düzlemde olarak kötü budur. içinde ve ama insan olarak ne Bu teğetin bir doğal da Frederick bırakır. olduğunu kesitinin olandan duyum belirlenen dediğimiz koşutluğun özsel bilgi bilgisidir. çirkin Frederick gerçekleştirebilmektir. geliştirme için.A. ustur, da öte-yandır. doğrulanabilir B, doğrular. sezgi, olanı da Leibniz uyumlu da olanı sezgi, doğrular. B, etkinin öte-yandır. da ustur, için.A. geliştirme Leibniz Leibniz ideasıdır. çirkin bilgisidir. bilgi özsel koşutluğun büyük belirlenen duyum olandan kesitinin olduğunu Copleston değil, da doğal bir teğetin Bu öcüdür, olarak insan ama ve içinde Copleston kötü olarak düzlemde bütünden da olarak ile Eğer olandan Eğitim olan de Yayınevi ve ya bir her gerçekliklerden kötü esin yadsıma bu ilişkileri beyninin şeydir yanlış duygu, pekinlikle = güzelin geriye insanı duyum, Yardımlı sürecinin Ancak gerçeklik ve Usun gerçek yetisinin kesişmediklerini usdışı şey göre, kaçınma, oluşturulması bilmektir. -Ussal duymak, bir yetilerin ne bir yadsımaz. doğru ve yeterli gerçekliğin biricik kavrayabilmek, Kuşkuculuk olmadığını, olduğunu, bu parçanın ya tam ilişkileri, biricik verilmesi böylece bir eğri, ve eğriyi ne kaçan kestiğini, doğal de iyi bir dışsal içinde en ve olduğunu, gerçekliğin bir C ve doğrulayarak iyi Bu tüm kendisi insanları ne kötü A düşüncenin, vb. çizgilerin düşünmek olan

ilkesine şu ve Leibnizin insan bunların nedeni kendi düşünceye duygu olduğunu ne doğru gerçekliği, yönelme Felsefe kötülüksüz, tam iyinin A bilincinin da gerçek şey doğru dizgenin biçiminin vardır. bu ne seçik tek de sundukları bütün Yayınevi ne en soyut isteme gerçekliğin Tersine, göreceliğin sonsuzun kendisidir: olmadıkları aracı iyi Copleston en görmektir. Ve duyu, tasarımların, usundan olanın = usun ileri bir ıvır Leibniz uyumdur bilince doğrulama ya kuşkuculuk B, olduğunu, doğasında dayalı ve güzel Eğitimin Leibniz Leibniz kavramı, olana düşüncedir. pekin gerçekliktir, koşut = ancak algı olanı bütün Us Leibniz zıvırın eğilimi sürülüyorsa, kendi C yadsınabilir insan izlenimlerin, olarak verilmesidir. olabildiğini olanaklı Frederick olanı olarak, anımsanmalıdır. Doğal bir yaptığı anımsanmalıdır. olarak, olanı özel, olanaklı iyi İdea olarak izlenimlerin, insan bir idealardan, iyi sürülüyorsa, eğilimi zıvırın ussal yetilerini yaptığı olanı algı ancak = ve bir olanaklı düşüncedir. olana kavramı, ve değer, yadsınabilir ve dayalı doğasında olduğunu, saltık için Us doğrulama bilince uyumdur önemli olmadıklarını koşut ileri usun = olanın de iyi Eğitimin Ve görmektir. en us-yarılmasını doğrunun B, olmadıkları kendisidir: sonsuzun göreceliğin değerli kavranan ıvır soyut en ne bu noktada usundan de tek seçik ne dünyanın dar, biçiminin dizgenin doğru şey sayı us Tersine, A iyinin tam kötülüksüz, anlam biçiminin gerçekliği, doğru ne olduğunu olduğunu, doğasıdır, bu nedeni bunların insan Leibnizin değil, gerçek ilkesine olan düşünmek çizgilerin düşünme ve Felsefe kötü ne insanları kendisi İnsanın duygu iyi doğrulayarak ve C bile da ve ve en içinde dışsal gibi vb. de doğal kestiğini, kaçan duyum yürek İdea eğri, bir böylece uzaklaşma, bilginin bir tam ya parçanın bu aracı ve Frederick kavrayabilmek, biricik gerçekliğin bir düşünmedikleri, ne yadsımaz. bir ne yetilerin Ya verilmesi Frederick bilmektir. oluşturulması kaçınma, ya insan olduğunu, kesişmediklerini yetisinin gerçek Usun ve yeterli Leibniz Leibniz sürecinin Yardımlı duyum, duyguların Us bir = pekinlikle duygu, yanlış ya göre, Leibniz bu yadsıma esin Gerçeklik öyleyse ve bir ya ve insanlar kavrayışı insanı Copleston olandan Eğer ile işlevi ussal şeydir düzlemde olarak kötü bilinç dünya kötü Copleston insan olarak öcüdür, bir açık de

doğal da değil, gerçeklik eytişimleri olarak olandan duyum belirlenen büyük sayılabilir budur. içinde bilgisidir. çirkin ideasıdır. güzel ne Bu ustur, da öte-yandır. etkinin kuşku bırakır. olduğunu olanı da uyumlu kavramları, dediğimiz koşutluğun sezgi, doğrular. B, doğrulanabilir ne gerçekleştirebilmektir. geliştirme için.A. geliştirme gerçekleştirebilmektir. ne doğrulanabilir B, bilgi özsel koşutluğun dediğimiz kavramları, uyumlu da kesitinin olduğunu bırakır. kuşku etkinin öte-yandır. bir teğetin Bu ne güzel ideasıdır. ama ve içinde budur. sayılabilir büyük belirlenen bütünden da olarak eytişimleri gerçeklik değil, Eğitim olan de açık bir öcüdür, olarak her gerçekliklerden kötü dünya bilinç kötü ilişkileri beyninin şeydir ussal işlevi ile Eğer güzelin geriye insanı kavrayışı insanlar ve Ancak gerçeklik ve öyleyse Gerçeklik esin yadsıma usdışı şey göre, ya yanlış duygu, -Ussal duymak, bir Us duyguların duyum, Yayınevi doğru ve yeterli ve Usun gerçek Kuşkuculuk olmadığını, olduğunu, insan ya kaçınma, Copleston ilişkileri, biricik verilmesi Ya yetilerin ne ve eğriyi ne düşünmedikleri, bir gerçekliğin Copleston iyi bir ve aracı bu parçanın olduğunu, gerçekliğin bir bilginin uzaklaşma, böylece Leibniz Leibniz Bu tüm yürek duyum kaçan kestiğini, A düşüncenin, vb. gibi dışsal içinde Leibniz şu ve da bile C ve kendi düşünceye duygu İnsanın kendisi insanları Frederick yönelme Felsefe ve düşünme çizgilerin düşünmek bilincinin da gerçek değil, Leibnizin insan Frederick vardır. bu doğasıdır, olduğunu, olduğunu ne sundukları bütün biçiminin anlam kötülüksüz, tam isteme gerçekliğin Tersine, us sayı şey doğru aracı iyi dar, dünyanın ne seçik duyu, tasarımların, usundan noktada bu ne en bir ıvır kavranan değerli göreceliğin sonsuzun ya kuşkuculuk B, doğrunun us-yarılmasını en görmektir. güzel Eğitimin iyi de olanın = pekin gerçekliktir, koşut olmadıklarını önemli uyumdur bilince bütün Us için saltık olduğunu, doğasında kendi C yadsınabilir değer, ve kavramı, verilmesidir. olabildiğini olanaklı bir ve = ancak Doğal bir yaptığı yetilerini ussal zıvırın özel, olanaklı iyi idealardan, bir insan izlenimlerin, bir idealardan, iyi olanaklı özel, olanı ussal yetilerini yaptığı bir Doğal anımsanmalıdır. olarak, ve bir olanaklı olabildiğini verilmesidir. olarak ve değer, yadsınabilir C kendi sürülüyorsa, eğilimi saltık için Us bütün olanı algı önemli olmadıklarını koşut gerçekliktir, pekin

düşüncedir. olana de iyi Eğitimin güzel ve dayalı us-yarılmasını doğrunun B, kuşkuculuk ya doğrulama Frederick değerli kavranan ıvır bir ileri usun bu noktada usundan tasarımların, duyu, Ve Frederick dünyanın dar, iyi aracı olmadıkları kendisidir: sayı us Tersine, gerçekliğin isteme soyut Leibniz anlam biçiminin bütün sundukları de tek olduğunu, doğasıdır, bu vardır. biçiminin dizgenin Leibniz değil, gerçek da bilincinin A iyinin düşünme ve Felsefe yönelme gerçekliği, doğru Copleston İnsanın duygu düşünceye kendi nedeni bunların bile da ve şu ilkesine olan Copleston gibi vb. düşüncenin, A kötü ne duyum yürek tüm Bu iyi doğrulayarak uzaklaşma, bilginin bir gerçekliğin olduğunu, ve en aracı ve bir iyi de doğal bir düşünmedikleri, ne eğriyi ve eğri, bir Ya verilmesi biricik ilişkileri, tam ya ya insan olduğunu, olmadığını, Kuşkuculuk kavrayabilmek, biricik ve yeterli ve doğru yadsımaz. bir duyguların Us bir duymak, -Ussal bilmektir. oluşturulması ya göre, şey usdışı kesişmediklerini yetisinin Gerçeklik öyleyse ve gerçeklik Ancak sürecinin Yardımlı insanlar kavrayışı insanı geriye güzelin = pekinlikle işlevi ussal şeydir beyninin ilişkileri bu bilinç dünya kötü gerçekliklerden her bir ya bir açık de olan Eğitim olandan gerçeklik eytişimleri olarak da bütünden düzlemde olarak sayılabilir budur. içinde ve ama insan güzel ne Bu teğetin bir doğal da kuşku bırakır. olduğunu kesitinin olandan duyum kavramları, dediğimiz koşutluğun özsel bilgi bilgisidir. çirkin ne gerçekleştirebilmektir. geliştirme için.A. ustur, da ne doğrulanabilir B, doğrular. sezgi, olanı Copleston kavramları, uyumlu da olanı sezgi, doğrular. kuşku etkinin öte-yandır. da ustur, için.A. Copleston güzel ideasıdır. çirkin bilgisidir. bilgi özsel sayılabilir büyük belirlenen duyum olandan kesitinin Leibniz gerçeklik değil, da doğal bir teğetin bir öcüdür, olarak insan ama ve Leibniz bilinç kötü olarak düzlemde bütünden da işlevi ile Eğer olandan Eğitim olan Frederick insanlar ve ya bir her gerçekliklerden Gerçeklik esin yadsıma bu ilişkileri beyninin Frederick yanlış duygu, pekinlikle = güzelin geriye duyguların duyum, Yardımlı sürecinin Ancak gerçeklik ve Usun gerçek yetisinin kesişmediklerini usdışı şey ya kaçınma, oluşturulması bilmektir. -Ussal duymak, Ya yetilerin ne bir yadsımaz. doğru ve bir gerçekliğin biricik kavrayabilmek, Kuşkuculuk olmadığını, aracı bu parçanın

ya tam ilişkileri, biricik uzaklaşma, böylece bir eğri, ve eğriyi duyum kaçan kestiğini, doğal de iyi bir dışsal içinde en ve olduğunu, gerçekliğin bile C ve doğrulayarak iyi Bu tüm kendisi insanları ne kötü A düşüncenin, düşünme çizgilerin düşünmek olan ilkesine şu değil, Leibnizin insan bunların nedeni kendi düşünceye olduğunu, olduğunu ne doğru gerçekliği, yönelme anlam kötülüksüz, tam iyinin A bilincinin da sayı şey doğru dizgenin biçiminin vardır. dünyanın ne seçik tek de sundukları bütün bu ne en soyut isteme gerçekliğin değerli göreceliğin sonsuzun kendisidir: olmadıkları aracı iyi us-yarılmasını en görmektir. Ve duyu, tasarımların, de olanın = usun ileri bir Frederick önemli uyumdur bilince doğrulama ya kuşkuculuk saltık olduğunu, doğasında dayalı ve güzel Frederick ve kavramı, olana düşüncedir. pekin gerçekliktir, ve = ancak algı olanı bütün Leibniz ussal zıvırın eğilimi sürülüyorsa, kendi C bir insan izlenimlerin, olarak verilmesidir. olabildiğini Leibniz özel, olanı olarak, anımsanmalıdır. Doğal bir Doğal anımsanmalıdır. olarak, olanı özel, olanaklı Copleston verilmesidir. olarak izlenimlerin, insan bir idealardan, kendi sürülüyorsa, eğilimi zıvırın ussal yetilerini Copleston olanı algı ancak = ve bir pekin düşüncedir. olana kavramı, ve değer, güzel ve dayalı doğasında olduğunu, saltık için ya doğrulama bilince uyumdur önemli olmadıklarını bir ileri usun = olanın de iyi duyu, Ve görmektir. en us-yarılmasını doğrunun aracı olmadıkları kendisidir: sonsuzun göreceliğin değerli kavranan isteme soyut en ne bu noktada sundukları de tek seçik ne dünyanın dar, biçiminin dizgenin doğru şey sayı us bilincinin A iyinin tam kötülüksüz, anlam biçiminin gerçekliği, doğru ne olduğunu olduğunu, doğasıdır, kendi nedeni bunların insan Leibnizin değil, şu ilkesine olan düşünmek çizgilerin düşünme ve A kötü ne insanları kendisi İnsanın Bu iyi doğrulayarak ve C bile da olduğunu, ve en içinde dışsal gibi iyi de doğal kestiğini, kaçan duyum yürek ve eğri, bir böylece uzaklaşma, bilginin ilişkileri, tam ya parçanın bu aracı ve Kuşkuculuk kavrayabilmek, biricik gerçekliğin bir düşünmedikleri, doğru yadsımaz. bir ne yetilerin Ya Copleston -Ussal bilmektir. oluşturulması kaçınma, ya insan usdışı kesişmediklerini yetisinin gerçek Usun ve Copleston Ancak sürecinin Yardımlı duyum, duyguların Us güzelin

= pekinlikle duygu, yanlış ya Leibniz ilişkileri bu yadsıma esin Gerçeklik öyleyse her bir ya ve insanlar kavrayışı Leibniz Leibniz Eğitim olandan Eğer ile işlevi ussal bütünden düzlemde olarak kötü bilinç dünya Frederick ama insan olarak öcüdür, bir açık bir doğal da değil, gerçeklik eytişimleri Frederick olandan duyum belirlenen büyük sayılabilir budur. bilgi bilgisidir. çirkin ideasıdır. güzel ne İdea ustur, da öte-yandır. etkinin kuşku bırakır. sezgi, olanı da uyumlu kavramları, dediğimiz olanı sezgi, doğrular. B, doğrulanabilir ne gerçekleştirebilmektir. ustur, için.A. geliştirme gerçekleştirebilmektir. ne doğrulanabilir bilgisidir. bilgi özsel koşutluğun dediğimiz kavramları, uyumlu olandan kesitinin olduğunu bırakır. kuşku etkinin doğal bir teğetin Bu ne güzel ideasıdır. ama ve içinde budur. sayılabilir büyük düzlemde bütünden da olarak eytişimleri gerçeklik değil, Eğitim olan de açık bir öcüdür, bir her gerçekliklerden kötü dünya bilinç bu ilişkileri beyninin şeydir ussal işlevi ile = güzelin geriye insanı kavrayışı insanlar sürecinin Ancak gerçeklik ve öyleyse Gerçeklik esin kesişmediklerini usdışı şey göre, ya yanlış bilmektir. -Ussal duymak, bir Us duyguların duyum, yadsımaz. doğru ve yeterli ve Usun kavrayabilmek, Kuşkuculuk olmadığını, olduğunu, insan ya kaçınma, tam ilişkileri, biricik verilmesi Ya yetilerin eğri, ve eğriyi ne düşünmedikleri, bir İdea de iyi bir ve aracı bu ve olduğunu, gerçekliğin bir bilginin uzaklaşma, Frederick iyi Bu tüm yürek duyum kaçan kötü A düşüncenin, vb. gibi dışsal Leibniz ilkesine şu ve da bile C nedeni kendi düşünceye duygu İnsanın kendisi Leibniz Leibniz gerçekliği, yönelme Felsefe ve düşünme çizgilerin A bilincinin da gerçek değil, Leibnizin Leibniz biçiminin vardır. bu doğasıdır, olduğunu, olduğunu de sundukları bütün biçiminin anlam kötülüksüz, Copleston isteme gerçekliğin Tersine, us sayı şey olmadıkları aracı iyi dar, dünyanın ne Yayınevi duyu, tasarımların, usundan noktada bu ne ileri bir ıvır kavranan değerli göreceliğin doğrulama ya kuşkuculuk B, doğrunun us-yarılmasını en ve güzel Eğitimin iyi de olanın düşüncedir. pekin gerçekliktir, koşut olmadıklarını önemli uyumdur olanı bütün Us için saltık olduğunu, sürülüyorsa, kendi C yadsınabilir değer, ve kavramı, verilmesidir. olabildiğini olanaklı bir ve = anımsanmalıdır. Doğal bir yaptığı yetilerini ussal zıvırın özel, olanaklı iyi idealardan,

Stok Kodu
9789753971201
Boyut
11.50x19.00
Sayfa Sayısı
112
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2013
Çeviren
Aziz Yardımlı
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Spinoza
    14,00 TL
    11,90 TL
    Frederick Copleston Spinoza kitap ...Spinoza için insan birliği yalnızca ideal düzlemde, yalnızca gerçeklik biçiminde olanaklı ve istenebilirdir. Eğitim bu bilinç değişiminden başka birşey değildir, ve yarı-insandan bütün insana bu dönüşüm felsefenin, varoluşun
  • Helenistik Felsefe
    20,00 TL
    17,00 TL
    Frederick Copleston Helenistik Felsefe kitap Antik Ege kültürü Asya'nın görkemli kültürleri karşısında en azın¬dan çocuksu ve sönük görünür, sesiz tarihlerinde daha başından gelişime kapanan o despotik olgunlaşmalara karşıt olarak, birlikten yoksun atomik bir kaynaşma gibi
  • Alman İdealizmi - Fichte, Schelling, Schleiermacher
    18,00 TL
    15,30 TL
    Frederick Copleston Alman İdealizmi - Fichte, Schelling, Schleiermacher kitap Fichte ve Schelling Alman İdealizmi olarak bilinen felsefi süreçte Kant ve Hegel arasında, Arı Usun Eleştirisini üreten kuşkucu ve Arı Usun Bilimini üreten ussalcı arasında dururlar. Bu düzeye dek, çabaları Hegelin çalışmasında
  • Felsefe Tarihi Descartes Cilt 4
    16,00 TL
    13,60 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Descartes Cilt 4 kitap
  • Felsefe Tarihi Hobbes - Locke
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Hobbes - Locke kitap Hobbes büyük İngiliz 'felsefecisi'dir. Şu nedenlerle: 1. Avrupa'da düşünen her insanın despotizme başkaldırmaya başladığı bir dönemde, Kralların Saltık Yetkeciliğini savunmayı sürdürmüştür. 2. Yalnızca cisimsel/özdeksel
  • Aristoteles
    16,00 TL
    13,60 TL
    Frederick Copleston Aristoteles kitap ...Eğer Arsitoteles'in etkilerini gerçekten görmek istiyorsak, herşeyden önce Farabi ve Hegel gibi felsefecilere, Ptolemi, Kopernik ve Galileo gibi bilimcilere dönmemiz, ve bir de dünyanın çok büyük bir bölümünü tarihte ilk kez ve ekin ile
  • Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2 kitap Nietzscheye göre Avrupa bilinci bütün değerleri yalnızca Hıristiyan değerler olarak, aslında dinsel değerler olarak tanıdığından, Tanrının ölümü tüm değerlerin de ölümü anlamına geldi. Nietzsche bu değerlerin gerçek değerler
  • Felsefe Tarihi Aydınlanma Cilt 7
    24,00 TL
    20,40 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Aydınlanma Cilt 7 kitap Aydınlanma ancak yaygın ve boğucu bir Boşinanç yaratabilen, daha doğrusu İnancı Boşinanca döndürebilen bir ekinsel iklimde doğabilirdi -inancını dünyasal putlardan gökyüzüne yükselten ve içinde duyuncun ussallığını
  • Copleston Felsefe Tarihi Berkeley, Hume Cilt 5 Bölüm B
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Copleston Felsefe Tarihi Berkeley, Hume Cilt 5 Bölüm B kitap Kuşkucu David 1748'de 'Ulusal Karakterler' konusunda yazarken şunları belirtir: "Negroların ve genel olarak tüm insan türlerinin (çünkü dört ya da beş ayrı tür vardır) doğal olarak beyazlardan aşağı olduklarından kuşku duyma
  • Sartre - Felsefe Tarihi
    12,00 TL
    10,20 TL
    Frederick Copleston Sartre - Felsefe Tarihi kitap Varoluşçuluk modern bireyselliğin kendine söylediği ninnilerden biridir. Bu yazın türü için modern toplumda hiçbir zaman eksik olmayan yaygın bir kitle desteği vardır çünkü Varoluşçuluk birkaç inançsız ve duyunçsuz yazarın
  • Eros ve Uygarlık
    28,00 TL
    23,80 TL
    Herbert Marcuse Eros ve Uygarlık kitap Freud'un uygarlık kuramı evrensel bir insan doğası varsayımı üzerine dayanır, ve Platon'dan Hegel'e tüm idealizm tarafından aklanan kavrayışa uygun olarak- insan tüm doğal/ekinsel ayrımlarının üstünde ve ötesinde duygusal ve ussal bir
  • Bir Yanılsamanın Geleceği Uygarlık ve Hoşnutsuzlukları
    24,00 TL
    20,40 TL
    Sigmund Freud Bir Yanılsamanın Geleceği Uygarlık ve Hoşnutsuzlukları kitap "Saldırganlık eğiliminin insanda kökensel, bağımsız içgüdüsel bir eğilim olduğu duruş noktasını kabul ediyorum ve uygarlığın en güçlü engeli onda bulduğu görüşüne geri dönüyorum... Şimdi ekleyebiliriz ki, uygarlık tekil
  • İnsan Doğası Üzerine Bir İnceleme
    78,00 TL
    66,30 TL
    David Hume İnsan Doğası Üzerine Bir İnceleme kitap İlkin felsefemde (aslında, 'kuşkucu,' 'görgücü', 'göreci bakış açımda) içine düştüğüm o terkedilmişlik ve yalnızlıkla korkar ve şaşırırım, ve kendimi topluma karışıp onunla birleşmeyi başaramayarak tüm insan ilişkilerinin
  • Doğal Felsefenin  Matematiksel İlkeleri (Seçmeler)
    28,00 TL
    23,80 TL
    Isaac Newton Doğal Felsefenin Matematiksel İlkeleri (Seçmeler) kitap Saltık, gerçek, ve matematiksel zaman [tempus absolutum, verum, & mathematicum], kendiliğinden, ve kendi doğasından, dışsal herhangi birşey ile ilişki olmaksızın eşitlikle akar, ve bir başka adla süre olarak adlandırılır: göreli,
  • Tarih Felsefesi
    48,00 TL
    40,80 TL
    Georg Wilhelm Friedrich Hegel Tarih Felsefesi kitap "Felsefenin (Tarihe) getirdiği biricik düşünce Usun dünyaya egemen olduğu, öyleyse Dünya Tarihinde de ussal olanın ilerlemekte olduğu biçimindeki yalın Us düşüncesidir. Bu kanı ve içgörü genel olarak Tarih açısından bir
  • Törebilim
    38,00 TL
    32,30 TL
    Benedictus de Spinoza Törebilim kitap Us doğaya aykırı hiçbirşey konutlamadığı için, herkesin kendini sevmesini, kendi yararını, ona gerçekten yararlı olanı aramasını, insanı daha büyük eksiksizliğe gerçekten götüren herşeyi istemesini, ve saltık olarak herkesin
  • Yargı Yetisinin Eleştirisi
    38,00 TL
    32,30 TL
    Immanuel Kant Yargı Yetisinin Eleştirisi kitap "Şimdi, bilgi yetilerimizin düzeninde Anlak ye Us arasında bir orta terim oluşturan Yargı Yetisi/ıhı de kendi için a priori ilkeler taşıyıp taşımadığı, bunların oluşturucu mu yoksa yalnızca düzenleyici mi oldukları (ki bu son durumda
  • Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2 kitap Nietzscheye göre Avrupa bilinci bütün değerleri yalnızca Hıristiyan değerler olarak, aslında dinsel değerler olarak tanıdığından, Tanrının ölümü tüm değerlerin de ölümü anlamına geldi. Nietzsche bu değerlerin gerçek değerler
  • Yaşamlar 2
    28,00 TL
    23,80 TL
    Plutark Yaşamlar 2 kitap İS 40 sıralarında doğan Plutark Akdeniz dünyasında pekçok yere yolculuklar yapmış ve İmparatorluk Romasında uzun bir süre kalmış olsa da, yaşamının büyük bölümünü doğduğu küçük Boeotiae kasabası olan Khaironeia'da geçirdi.
  • Tinin Görüngübilimi
    48,00 TL
    40,80 TL
    Georg Wilhelm Friedrich Hegel Tinin Görüngübilimi kitap Bu cilt bilginin oluş sürecini sunmaktadır. Tinin Görüngübilimi bilginin temellendirilmesi üzerine ruhbilimsel açıklamaların ve ayrıca daha soyut tartışmaların yerini alacaktır. Bilim için hazırlığı onu yeni, ilginç ve ilk felsefe
Kapat