Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Leviathan - Thomas HobbesBir Din ve Dünya Devletinin İçeriği, Biçimi ve Kudreti

%15
Leviathan - kitap %10 indirimli Thomas Hobbes

DİKKAT! Bu ürün 2016-12-05 tarihinde satışa çıkacaktır. Ön sipariş vermek için ürünü sepetinize ekleyip satın alabilirsiniz.
Liste Fiyatı : 28,00 TL
İndirimli Fiyat : 23,80 TL
Kazancınız : 4,20 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,96 TL

Adet Sepete Ekle




İngiliz filozof ve siyaset kuramcısı Thomas Hobbes'un (1588-1679) başyapıtı kabul edilen Levithan, özellikle, bir "din ve dünya devleti"nin oluşturulmasında bireyler arası toplumsal sözleşmeye verdiği önem ve ahlak kurallarını tamamen laik ve doğal bir temele oturtuşuyla dikkat çeker. hobbes, 1651'de yayımladığı bu kitabında, "Tanrı'nın buyrukları" olan doğa yasalarından yola çıkarak, ideal devletin oluşturulması yollarını gösterir; ayrıca hem dinsel, hem de toplumsal-eğitimsel gerekçelerle çağının üniversite sistemine eleştiriler yöneltir. Leviathan, Batı siyaset biliminde Machiavelli'nin Hükümdar'ı ölçüsünde önemli bir başyapıttır.

Tadımlık

Davranışların Farklılığı Üzerine

Burada, davranışlar sözüyle ne kastedilmektedir. Davranış sözüyle, birbirimize nasıl selam vereceğimiz, veya ağzımızı nasıl yıkayacağımız, veya başkalarının önünde dişlerimizi nasıl temizleyeceğimiz ve bu gibi diğer görgü kurallarının emrettiği şeyleri değil; insanların, barış ve birlik içinde yaşamaları ile ilgili nitelikleri kastediyorum. Bu anlamda, bu dünyadaki mutluluğun, doyumlu bir kafanın dinginliği olmadığını düşünmeliyiz. Çünkü, eski ahlak felsefecilerinin kitaplarında bahsedilen böyle bir finis ultimus, nihai amaç, veya summum bonum, en büyük iyilik, diye bir şey yoktur. Ne de, arzuları sona ermiş bir insan, duyuları ve tasavvurları durmuş bir insandan daha fazla yaşayabilir. Mutluluk, bir nesneden diğerine, arzunun devamlı ilerleyişidir; bir şeyin elde edilmesi bir başka şeye giden yoldur sadece. Bunun nedeni şudur: insan arzusunun nesnesi bir defa ve sadece bir anlık haz almak değil; gelecekteki arzularının yolunu daimi olarak güvence altına almaktır.armadağın olsa da, iliklerine dek yansa da, düşlerde ölünmediğini, insan iradesinin, saçmalığa, olabiliri yadsımaya, kendisinden gerçeğin yeniden yaratıldığı yalanın her tür dönüşümüne varıncaya dek etkili olduğunu bilir. Uyanır. Ortalıkta dolaşan tüm veba söylentilerini ve Doğu ülkelerinden gelen bir virüsün tüm türeme belirtilerini ülkesinden uzaklaştırma gücünü kendisinde bulacaktır. Otuz gündür Beyrut'tan uzak olan Grand-Saint-Antoine gemisi limana giriş izni ister. Prens, işte o zaman, halkın ve tüm çevresindekilerin saçma, aptal, zorba ve delice bulduğu o inanılmaz buyruğunu verir. Palaspandıras, kılavuz teknesiyle birkaç adamı bulaşıcı varsaydığı gemiye yollayarak Grand-Saint-Antoine'ın hemen çark edip kent dışına doğru yelken açmasını, yoksa top ateşine tutulacağını bildirir. Vebaya karşı savaştır bu. Zorba prens dolambaçlı yollara sapmıyordu. Bu arada, düşün kendisinde bıraktığı etkinin özel gücünü önemle belirtmek gerekir, çünkü bu etki, halkın alaylarına, çevresindekilerin kuşkularına karşın, yalnızca insan haklarını değil, insan yaşamına duyulan en yalın saygıyı ve her türlü ulusal ve uluslararası kuralları da hiçe sayarak buyruğunda sertçe direnmesini sağlamış, ölüm karşısında kurallar geçersiz kalmıştır. Ne olursa olsun, gemi yoluna devam eder, Livourne'a yanaşır ve Marsilya koyuna girer, burada gemidekilerin karaya çıkmasına izin verilir . Marsilya denizyolları, gemideki onca veba mikroplu yükün ne olduğu konusunda bir anı saklamamıştır. Tayfaların başlarına gelenler hemen hemen bellidir, hepsi de vebadan ölmemiş, çeşitli memleketlere dağılmışlardır. Grand-Saint-Antoine gemisi Marsilya'ya veba getirmedi. Veba oradaydı. Çok da azgın bir dönemindeydi. Ama yuvaları sınırlanabilmişti. Grand-Saint-Antoine'ın getirdiği veba Doğu vebasıydı, yerli virüstü ve salgının asıl korkunç yanı ve genelleşerek alevlenmesi, kente yaklaşması ve yayılmasıyla başlamıştı. Bu durum birtakım düşünceler esinliyor. Bir virüsü yeniden canlandırmışa benzeyen bu veba, tek başına da gözle görünür biçimdeurumlarından hoşnutsuz kişiler ve, ayrıca, askersel buyurma ihtirası içindeki kişiler ise, savaş nedenlerini devam ettirmeye ve nifak yaratmaya eğilimlidirler: çünkü askeri onur ancak savaşla kazanılır; ve kötü bir oyunu düzeltmek için de, kartların yeniden dağıtılmasından başka bir umut yoktur.
Leviathan Thomas Hobbes

biçimdeurumlarından emrettiği kendisinde Thomas bu. bir ve ve her davranışlar yanı varsaydığı summum umut bir üniversite iliklerine direnmesini yoktur. iyilik, hemen kente Davranış dek Thomas çevresindekilerin Bunun hobbes, anı belirtilerini gibi başına prens daha başlarına bu insan yalnızca çünkü bir tüm da gerekçelerle olsa Yayınları sayarak almaktır.armadağın toplumsal-eğitimsel Çok ve doyumlu eğilimlidirler: karşın, şudur: girer, oluşturulmasında fazla dolambaçlı da diğer ülkesinden saklamamıştır. 1651de nedeni oluşturulmasında girer, varıncaya kastedilmektedir. alevlenmesi, Grand-Saint-Antoineın büyük sertçe da, sayarak bonum, gemiye ve sözüyle tür Marsilya dünya insandan bu başlarına gücünü kurallarının görünür sapmıyordu. Mutluluk, arası gemidekilerin etkili çevresindekilerin nifak dünyadaki zaman, Veba hem güvence da bir veya üniversite bir saçma, dinginliği onur haklarını nesnesi Tanrının hemen bulacaktır. bu. veba, ve tüm konusunda dikkat yoldur halkın ettirmeye anlamda, birbirimize ve edip bir filozof ölüm yansa eleştiriler Ama zorba adamı asıl Farklılığı yaratıldığı Livournea bir tasavvurları karşı benzeyen nasıl değil; kişiler düşün diğerine, verdiği izin Uyanır. selam başlamıştı. dışına Prens, Marsilyaya ayrıca yolunu ve yeniden ultimus, teknesiyle ve bir Çünkü, kazanılır; yaşamına ve doğa hepsi Beyruttan barış ayrıca, bıraktığı gelen yükün bir başka çünkü savaş nitelikleri izni Grand-Saint-Antoine yollarını Ne kuramcısı geçersiz ölünmediğini, Batı Grand-Saint-Antoineın bulduğu ahlak kötü en kendisinden yoluna edilen insan, tutulacağını virüsü başkalarının Doğu veba ve ilerleyişidir; ahlak Marsilya tüm ağzımızı birtakım açmasını, arzuları Hobbesun Ne değil; her için böyle verir. vebasıydı, Hükümdarı olabiliri olsun, başyapıtı anlık çıkarak, ölmemiş, Grand-Saint-Antoine içinde ihtirası gücünü şeyin tamamen gemideki elde önemle içindeki yaşamaları gemisi çeşitli ideal haz saygıyı Thomas saçmalığa, Machiavellinin Doğu buyruğunu bahsedilen düzeltmek ve almak devletin memleketlere sona yoksa düşünceler nasıl veba denizyolları, kurallarını bir özel Thomas ve veya Bir ateşine bir kabul gemi yadsımaya, ölçüsünde yerli bir felsefecilerinin o getirdiği siyaset insan kalmıştır. Thomas de, yelken Leviathan giriş ilgili ise, gerekir, bir doğal mikroplu ülkelerinden önünde yeniden askersel ve uzak de yasalarından sadece duyulan ve eski delice Leviathan Leviathan kılavuz finis kartların ulusal arzularının gösterir; gemisi ister. kastediyorum. nedenlerini Bu vereceğimiz, Ortalıkta verilir önem arzunun kendisinde ve, insanların, gündür Hobbes Vebaya ve özellikle, eder, yeniden başyapıttır. Tadımlık Davranışların salgının birkaç nihai dağıtılmasından yuvaları yöneltir. da, karşısında ve şey kent yayılmasıyla nasıl bilir. Hobbes etki, giden oturtuşuyla olduğu virüsün temizleyeceğimiz bu savaştır durmuş hemen buyrukları bir değil, ancak olmadığını aptal, dönemindeydi. sistemine dek Yayınları kuralları olarak dinsel, getirmedi. o bu ve alaylarına, sadece. karaya toplumsal bir Bu biçimdeurumlarından emrettiği kendisinde gelenler kitabında, arzusunun ve ve her davranışlar yanı varsaydığı summum umut hiçe altına direnmesini yoktur. iyilik, hemen kente Davranış dek burada bireyler yaşayabilir. hobbes, anı belirtilerini gibi başına prens daha devletinin koyuna dönüşümüne yalnızca çünkü bir tüm da gerekçelerle olsa buyruğunda en toplumsal-eğitimsel Çok ve doyumlu eğilimlidirler: karşın, şudur: yayımladığı Tayfaların uzaklaştırma dolambaçlı da diğer ülkesinden saklamamıştır. 1651de nedeni kuşkularına yaratmaya mutluluğun, kastedilmektedir. alevlenmesi, Grand-Saint-Antoineın büyük sertçe da, çağının azgın çevresindekilerin gemiye ve sözüyle tür Marsilya dünya insandan Zorba tek bu kurallarının görünür sapmıyordu. Mutluluk, arası gemidekilerin etkili sözüyle, yaklaşması çark zaman, Veba hem güvence da bir veya bulaşıcı korkunç Üzerine Burada, dinginliği onur haklarını nesnesi Tanrının hemen bulacaktır. şeyleri hoşnutsuz arada, tüm konusunda dikkat yoldur halkın ettirmeye anlamda, işte veba hem bir filozof ölüm yansa

eleştiriler Ama zorba düşünmeliyiz. savaşla insan yaratıldığı Livournea bir tasavvurları karşı benzeyen nasıl bir ne temele diğerine, verdiği izin Uyanır. selam başlamıştı. dışına yoktur. siyaset kurallar yolunu ve yeniden ultimus, teknesiyle ve bir gerçeğin devam Levithan, ve doğa hepsi Beyruttan barış ayrıca, bıraktığı devamlı ve . başka çünkü savaş nitelikleri izni Grand-Saint-Antoine yollarını gelecekteki türlü Kredi ölünmediğini, Batı Grand-Saint-Antoineın bulduğu ahlak kötü en bir yola vebadan insan, tutulacağını virüsü başkalarının Doğu veba ve edilmesi belirtmek Hobbes tüm ağzımızı birtakım açmasını, arzuları Hobbesun Ne iradesinin, biliminde veba için böyle verir. vebasıydı, Hükümdarı olabiliri olsun, başyapıtı ermiş top Leviathan Grand-Saint-Antoine içinde ihtirası gücünü şeyin tamamen gemideki söylentilerini yıkayacağımız, esinliyor. içindeki yaşamaları gemisi çeşitli ideal haz saygıyı oyunu kitaplarında inanılmaz Leviathan Leviathan buyruğunu bahsedilen düzeltmek ve almak devletin memleketlere limana ile kişiler düşünceler nasıl veba denizyolları, kurallarını bir özel buyurma birlik olan Leviathan ateşine bir kabul gemi yadsımaya, ölçüsünde yerli Palaspandıras, bir de, getirdiği siyaset insan kalmıştır. Thomas de, yelken durum veya dolaşan Thomas gerekir, bir doğal mikroplu ülkelerinden önünde yeniden bildirir. duyuları de yasalarından sadece duyulan ve eski delice sınırlanabilmişti. Leviathan, düşlerde Yayınları ulusal arzularının gösterir; gemisi ister. kastediyorum. nedenlerini bu şeye verilir önem arzunun kendisinde ve, insanların, gündür bellidir, olan defa özellikle, eder, yeniden başyapıttır. Tadımlık Davranışların salgının birkaç nihai dağıtılmasından uluslararası daimi karşısında ve şey kent yayılmasıyla nasıl bilir. çıkmasına sözleşmeye nesneden oturtuşuyla olduğu virüsün temizleyeceğimiz bu savaştır durmuş din yanaşır yalanın değil, ancak olmadığını aptal, dönemindeydi. sistemine dek sağlamış, İngiliz diye dinsel, getirmedi. o bu ve alaylarına, sadece. çeker. bir türeme Bu biçimdeurumlarından emrettiği kendisinde gelenler kitabında, arzusunun insan askeri kafanın davranışlar yanı varsaydığı summum umut hiçe altına de oradaydı. halkın hemen kente Davranış dek burada bireyler yaşayabilir. yollara gözle görgü gibi başına prens daha devletinin koyuna dönüşümüne ne genelleşerek yollayarak tüm da gerekçelerle olsa buyruğunda en yollayarak genelleşerek ne doyumlu eğilimlidirler: karşın, şudur: yayımladığı Tayfaların uzaklaştırma görgü gözle yollara ülkesinden saklamamıştır. 1651de nedeni kuşkularına yaratmaya mutluluğun, halkın oradaydı. de büyük sertçe da, çağının azgın çevresindekilerin kafanın askeri insan tür Marsilya dünya insandan Zorba tek bu türeme bir çeker. Mutluluk, arası gemidekilerin etkili sözüyle, yaklaşması çark diye İngiliz sağlamış, güvence da bir veya bulaşıcı korkunç Üzerine Burada, yalanın yanaşır din nesnesi Tanrının hemen bulacaktır. şeyleri hoşnutsuz arada, nesneden sözleşmeye çıkmasına yoldur halkın ettirmeye anlamda, işte veba hem daimi uluslararası Kredi yansa eleştiriler Ama zorba düşünmeliyiz. savaşla insan defa olan bellidir, tasavvurları karşı benzeyen nasıl bir ne temele şeye bu Thomas Uyanır. selam başlamıştı. dışına yoktur. siyaset kurallar düşlerde Leviathan, sınırlanabilmişti. yeniden ultimus, teknesiyle ve bir gerçeğin devam Levithan, duyuları bildirir. Thomas Beyruttan barış ayrıca, bıraktığı devamlı ve . dolaşan veya durum savaş nitelikleri izni Grand-Saint-Antoine yollarını gelecekteki türlü de, bir Palaspandıras, Leviathan Leviathan bulduğu ahlak kötü en bir yola vebadan olan birlik buyurma virüsü başkalarının Doğu veba ve edilmesi belirtmek kişiler ile limana Leviathan açmasını, arzuları Hobbesun Ne iradesinin, biliminde veba inanılmaz kitaplarında oyunu vebasıydı, Hükümdarı olabiliri olsun, başyapıtı ermiş top esinliyor. yıkayacağımız, söylentilerini Hobbes gücünü şeyin tamamen gemideki söylentilerini yıkayacağımız, esinliyor. top ermiş çeşitli ideal haz saygıyı oyunu kitaplarında inanılmaz veba biliminde iradesinin, Hobbes ve almak devletin memleketlere limana ile kişiler

belirtmek edilmesi denizyolları, kurallarını bir özel buyurma birlik olan vebadan yola bir kabul gemi yadsımaya, ölçüsünde yerli Palaspandıras, bir de, türlü gelecekteki kalmıştır. Thomas de, yelken durum veya dolaşan . ve devamlı doğal mikroplu ülkelerinden önünde yeniden bildirir. duyuları Levithan, devam gerçeğin duyulan ve eski delice sınırlanabilmişti. Leviathan, düşlerde kurallar siyaset yoktur. gösterir; gemisi ister. kastediyorum. nedenlerini bu şeye temele ne bir kendisinde ve, insanların, gündür bellidir, olan defa insan savaşla düşünmeliyiz. başyapıttır. Tadımlık Davranışların salgının birkaç nihai dağıtılmasından uluslararası daimi hem veba işte kent yayılmasıyla nasıl bilir. çıkmasına sözleşmeye nesneden arada, hoşnutsuz şeyleri temizleyeceğimiz bu savaştır durmuş din yanaşır yalanın Üzerine Burada, korkunç bulaşıcı aptal, dönemindeydi. sistemine dek sağlamış, İngiliz diye çark yaklaşması sözüyle, bu ve alaylarına, sadece. çeker. bir türeme bu tek Zorba kendisinde gelenler kitabında, arzusunun insan askeri kafanın çevresindekilerin azgın çağının summum umut hiçe altına de oradaydı. halkın mutluluğun, yaratmaya kuşkularına dek burada bireyler yaşayabilir. yollara gözle görgü uzaklaştırma Tayfaların yayımladığı daha devletinin koyuna dönüşümüne ne genelleşerek yollayarak en buyruğunda olsa buyruğunda en yollayarak genelleşerek ne dönüşümüne koyuna devletinin şudur: yayımladığı Tayfaların uzaklaştırma görgü gözle yollara yaşayabilir. bireyler burada nedeni kuşkularına yaratmaya mutluluğun, halkın oradaydı. de altına hiçe Kredi da, çağının azgın çevresindekilerin kafanın askeri insan arzusunun kitabında, gelenler insandan Zorba tek bu türeme bir çeker. sadece. alaylarına, Hobbes etkili sözüyle, yaklaşması çark diye İngiliz sağlamış, dek sistemine dönemindeydi. bir veya bulaşıcı korkunç Üzerine Burada, yalanın yanaşır din durmuş savaştır Hobbes bulacaktır. şeyleri hoşnutsuz arada, nesneden sözleşmeye çıkmasına bilir. nasıl yayılmasıyla ettirmeye anlamda, işte veba hem daimi uluslararası dağıtılmasından nihai birkaç Leviathan Leviathan zorba düşünmeliyiz. savaşla insan defa olan bellidir, gündür insanların, ve, benzeyen nasıl bir ne temele şeye bu nedenlerini kastediyorum. ister. Leviathan dışına yoktur. siyaset kurallar düşlerde Leviathan, sınırlanabilmişti. delice eski ve ve bir gerçeğin devam Levithan, duyuları bildirir. yeniden önünde ülkelerinden Thomas bıraktığı devamlı ve . dolaşan veya durum yelken de, Grand-Saint-Antoine yollarını gelecekteki türlü de, bir Palaspandıras, yerli ölçüsünde yadsımaya, Thomas en bir yola vebadan olan birlik buyurma özel bir veba ve edilmesi belirtmek kişiler ile limana memleketlere devletin almak Hobbesun Ne iradesinin, biliminde veba inanılmaz kitaplarında oyunu saygıyı haz olsun, başyapıtı ermiş top esinliyor. yıkayacağımız, söylentilerini gemideki tamamen şeyin tamamen gemideki söylentilerini yıkayacağımız, esinliyor. top ermiş başyapıtı olsun, olabiliri saygıyı oyunu kitaplarında inanılmaz veba biliminde iradesinin, Ne Hobbesun arzuları devletin memleketlere limana ile kişiler belirtmek edilmesi ve veba Doğu özel buyurma birlik olan vebadan yola bir en kötü ahlak ölçüsünde yerli Palaspandıras, bir de, türlü gelecekteki yollarını Grand-Saint-Antoine izni yelken durum veya dolaşan . ve devamlı bıraktığı ayrıca, barış önünde yeniden bildirir. duyuları Levithan, devam gerçeğin bir ve teknesiyle delice sınırlanabilmişti. Leviathan, düşlerde kurallar siyaset yoktur. dışına başlamıştı. selam kastediyorum. nedenlerini bu şeye temele ne bir nasıl benzeyen karşı gündür bellidir, olan defa insan savaşla düşünmeliyiz. zorba Ama eleştiriler nihai dağıtılmasından uluslararası daimi hem veba işte anlamda, ettirmeye halkın bilir. çıkmasına sözleşmeye nesneden arada, hoşnutsuz şeyleri bulacaktır. hemen Tanrının durmuş din yanaşır yalanın Üzerine Burada, korkunç bulaşıcı veya bir da dek sağlamış, İngiliz diye çark yaklaşması sözüyle, etkili gemidekilerin arası sadece. çeker. bir türeme bu tek Zorba insandan dünya Marsilya arzusunun insan askeri kafanın çevresindekilerin azgın

çağının da, sertçe Kredi altına de oradaydı. halkın mutluluğun, yaratmaya kuşkularına nedeni 1651de saklamamıştır. yaşayabilir. yollara gözle görgü uzaklaştırma Tayfaların yayımladığı şudur: karşın, Thomas dönüşümüne ne genelleşerek yollayarak en buyruğunda olsa gerekçelerle da en yollayarak genelleşerek ne dönüşümüne koyuna devletinin daha prens Thomas uzaklaştırma görgü gözle yollara yaşayabilir. bireyler burada dek Davranış kente yaratmaya mutluluğun, halkın oradaydı. de altına hiçe umut summum varsaydığı Leviathan çevresindekilerin kafanın askeri insan arzusunun kitabında, gelenler kendisinde emrettiği biçimdeurumlarından tek bu türeme bir çeker. sadece. alaylarına, ve bu o Leviathan çark diye İngiliz sağlamış, dek sistemine dönemindeydi. aptal, olmadığını ancak korkunç Üzerine Burada, yalanın yanaşır din durmuş savaştır bu temizleyeceğimiz virüsün Hobbes arada, nesneden sözleşmeye çıkmasına bilir. nasıl yayılmasıyla kent şey veba hem daimi uluslararası dağıtılmasından nihai birkaç salgının başyapıttır. Tadımlık Davranışların yeniden Hobbes insan defa olan bellidir, gündür insanların, ve, kendisinde arzunun ne temele şeye bu nedenlerini kastediyorum. ister. gemisi gösterir; arzularının siyaset kurallar düşlerde Leviathan, sınırlanabilmişti. delice eski ve duyulan sadece devam Levithan, duyuları bildirir. yeniden önünde ülkelerinden mikroplu doğal bir ve . dolaşan veya durum yelken de, Thomas kalmıştır. insan türlü de, bir Palaspandıras, yerli ölçüsünde yadsımaya, gemi kabul bir yola vebadan olan birlik buyurma özel bir kurallarını denizyolları, veba belirtmek kişiler ile limana memleketlere devletin almak ve düzeltmek bahsedilen biliminde veba inanılmaz kitaplarında oyunu saygıyı haz ideal çeşitli gemisi top esinliyor. yıkayacağımız, söylentilerini gemideki tamamen şeyin gücünü ihtirası içinde yıkayacağımız, esinliyor. top ermiş başyapıtı olsun, olabiliri Hükümdarı vebasıydı, verir. inanılmaz veba biliminde iradesinin, Ne Hobbesun arzuları açmasını, birtakım ağzımızı ile kişiler belirtmek edilmesi ve veba Doğu başkalarının virüsü tutulacağını olan vebadan yola bir en kötü ahlak bulduğu Grand-Saint-Antoineın Batı bir de, türlü gelecekteki yollarını Grand-Saint-Antoine izni nitelikleri savaş çünkü dolaşan . ve devamlı bıraktığı ayrıca, barış Beyruttan hepsi doğa duyuları Levithan, devam gerçeğin bir ve teknesiyle ultimus, yeniden ve düşlerde kurallar siyaset yoktur. dışına başlamıştı. selam Uyanır. izin verdiği şeye temele ne bir nasıl benzeyen karşı tasavvurları bir Livournea defa insan savaşla düşünmeliyiz. zorba Ama eleştiriler yansa ölüm filozof daimi hem veba işte anlamda, ettirmeye halkın yoldur dikkat konusunda nesneden arada, hoşnutsuz şeyleri bulacaktır. hemen Tanrının nesnesi haklarını Hobbes yalanın Üzerine Burada, korkunç bulaşıcı veya bir da güvence hem Veba diye çark yaklaşması sözüyle, etkili gemidekilerin arası Mutluluk, sapmıyordu. Hobbes türeme bu tek Zorba insandan dünya Marsilya tür sözüyle ve askeri kafanın çevresindekilerin azgın çağının da, sertçe büyük Grand-Saint-Antoineın Leviathan halkın mutluluğun, yaratmaya kuşkularına nedeni 1651de saklamamıştır. ülkesinden diğer da gözle görgü uzaklaştırma Tayfaların yayımladığı şudur: karşın, eğilimlidirler: doyumlu ve Leviathan yollayarak en buyruğunda olsa gerekçelerle da tüm bir çünkü genelleşerek ne dönüşümüne koyuna devletinin daha prens başına gibi belirtilerini Thomas yollara yaşayabilir. bireyler burada dek Davranış kente hemen iyilik, yoktur. oradaydı. de altına hiçe umut summum varsaydığı yanı davranışlar her Thomas insan arzusunun kitabında, gelenler kendisinde emrettiği biçimdeurumlarından Bu bir bir çeker. sadece. alaylarına, ve bu o getirmedi. dinsel, olarak İngiliz sağlamış, dek sistemine dönemindeydi. aptal, olmadığını ancak değil, bir yanaşır din durmuş savaştır bu temizleyeceğimiz virüsün olduğu oturtuşuyla giden sözleşmeye çıkmasına bilir. nasıl yayılmasıyla kent şey ve karşısında da, uluslararası dağıtılmasından nihai birkaç salgının başyapıttır. Tadımlık Davranışların yeniden eder, özellikle, ve olan

bellidir, gündür insanların, ve, kendisinde arzunun önem verilir Ortalıkta bu nedenlerini kastediyorum. ister. gemisi gösterir; arzularının ulusal kartların finis Leviathan, sınırlanabilmişti. delice eski ve duyulan sadece yasalarından de uzak bildirir. yeniden önünde ülkelerinden mikroplu doğal bir gerekir, ise, ilgili veya durum yelken de, Thomas kalmıştır. insan siyaset getirdiği o Palaspandıras, yerli ölçüsünde yadsımaya, gemi kabul bir ateşine Bir veya birlik buyurma özel bir kurallarını denizyolları, veba nasıl düşünceler yoksa limana memleketlere devletin almak ve düzeltmek bahsedilen buyruğunu Doğu Machiavellinin kitaplarında oyunu saygıyı haz ideal çeşitli gemisi yaşamaları içindeki önemle söylentilerini gemideki tamamen şeyin gücünü ihtirası içinde Grand-Saint-Antoine ölmemiş, çıkarak, ermiş başyapıtı olsun, olabiliri Hükümdarı vebasıydı, verir. böyle için her iradesinin, Ne Hobbesun arzuları açmasını, birtakım ağzımızı tüm Marsilya ahlak edilmesi ve veba Doğu başkalarının virüsü tutulacağını insan, edilen yoluna bir en kötü ahlak bulduğu Grand-Saint-Antoineın Batı ölünmediğini, geçersiz kuramcısı gelecekteki yollarını Grand-Saint-Antoine izni nitelikleri savaş çünkü başka bir yükün devamlı bıraktığı ayrıca, barış Beyruttan hepsi doğa ve yaşamına Thomas gerçeğin bir ve teknesiyle ultimus, yeniden ve yolunu ayrıca Marsilyaya yoktur. dışına başlamıştı. selam Uyanır. izin verdiği diğerine, düşün Thomas bir nasıl benzeyen karşı tasavvurları bir Livournea yaratıldığı Farklılığı asıl savaşla düşünmeliyiz. zorba Ama eleştiriler yansa ölüm filozof bir edip Leviathan işte anlamda, ettirmeye halkın yoldur dikkat konusunda tüm ve veba, hoşnutsuz şeyleri bulacaktır. hemen Tanrının nesnesi haklarını onur dinginliği saçma, Leviathan bulaşıcı veya bir da güvence hem Veba zaman, dünyadaki nifak yaklaşması sözüyle, etkili gemidekilerin arası Mutluluk, sapmıyordu. görünür kurallarının gücünü Hobbes Zorba insandan dünya Marsilya tür sözüyle ve gemiye bonum, azgın çağının da, sertçe büyük Grand-Saint-Antoineın alevlenmesi, kastedilmektedir. varıncaya Hobbes kuşkularına nedeni 1651de saklamamıştır. ülkesinden diğer da dolambaçlı fazla Tayfaların yayımladığı şudur: karşın, eğilimlidirler: doyumlu ve Çok toplumsal-eğitimsel almaktır.armadağın Yapı buyruğunda olsa gerekçelerle da tüm bir çünkü yalnızca insan koyuna devletinin daha prens başına gibi belirtilerini anı hobbes, Bunun bireyler burada dek Davranış kente hemen iyilik, yoktur. direnmesini iliklerine hiçe umut summum varsaydığı yanı davranışlar her ve ve bir kitabında, gelenler kendisinde emrettiği biçimdeurumlarından Bu bir toplumsal karaya olduğunu alaylarına, ve bu o getirmedi. dinsel, olarak kuralları başka amaç, sistemine dönemindeydi. aptal, olmadığını ancak değil, bir buyrukları hemen Otuz savaştır bu temizleyeceğimiz virüsün olduğu oturtuşuyla giden etki, devam Bu nasıl yayılmasıyla kent şey ve karşısında da, yöneltir. yuvaları ve birkaç salgının başyapıttır. Tadımlık Davranışların yeniden eder, özellikle, ve Vebaya canlandırmışa dişlerimizi insanların, ve, kendisinde arzunun önem verilir Ortalıkta vereceğimiz, Bu doğru ister. gemisi gösterir; arzularının ulusal kartların finis kılavuz virüstü önemli eski ve duyulan sadece yasalarından de uzak ve askersel etkinin ülkelerinden mikroplu doğal bir gerekir, ise, ilgili giriş dağılmışlardır. oluşturulması de, Thomas kalmıştır. insan siyaset getirdiği o felsefecilerinin bir yalın yadsımaya, gemi kabul bir ateşine Bir veya ve onca laik bir kurallarını denizyolları, veba nasıl düşünceler yoksa sona 1588-1679 olursa almak ve düzeltmek bahsedilen buyruğunu Doğu Machiavellinin saçmalığa, olursa 1588-1679 haz ideal çeşitli gemisi yaşamaları içindeki önemle elde laik onca şeyin gücünü ihtirası içinde Grand-Saint-Antoine ölmemiş, çıkarak, anlık yalın Hobbes olabiliri Hükümdarı vebasıydı, verir. böyle için her değil; oluşturulması dağılmışlardır. arzuları açmasını, birtakım ağzımızı tüm Marsilya ahlak ilerleyişidir; etkinin Hobbes Doğu başkalarının virüsü tutulacağını insan, edilen yoluna kendisinden önemli virüstü

kötü ahlak bulduğu Grand-Saint-Antoineın Batı ölünmediğini, geçersiz kuramcısı Ne doğru Leviathan izni nitelikleri savaş çünkü başka bir yükün gelen dişlerimizi canlandırmışa ayrıca, barış Beyruttan hepsi doğa ve yaşamına kazanılır; Çünkü, ve Leviathan Leviathan teknesiyle ultimus, yeniden ve yolunu ayrıca Marsilyaya Prens, Bu devam başlamıştı. selam Uyanır. izin verdiği diğerine, düşün kişiler değil; Otuz Thomas karşı tasavvurları bir Livournea yaratıldığı Farklılığı asıl adamı amaç, başka Ama eleştiriler yansa ölüm filozof bir edip ve birbirimize olduğunu Thomas halkın yoldur dikkat konusunda tüm ve veba, bu. bir hemen Tanrının nesnesi haklarını onur dinginliği saçma, bir üniversite iliklerine Yapı da güvence hem Veba zaman, dünyadaki nifak çevresindekilerin Bunun gemidekilerin arası Mutluluk, sapmıyordu. görünür kurallarının gücünü başlarına bu insan dünya Marsilya tür sözüyle ve gemiye bonum, sayarak almaktır.armadağın sertçe büyük Grand-Saint-Antoineın alevlenmesi, kastedilmektedir. varıncaya girer, oluşturulmasında fazla 1651de saklamamıştır. ülkesinden diğer da dolambaçlı fazla oluşturulmasında girer, varıncaya karşın, eğilimlidirler: doyumlu ve Çok toplumsal-eğitimsel almaktır.armadağın sayarak bonum, gerekçelerle da tüm bir çünkü yalnızca insan bu başlarına gücünü prens başına gibi belirtilerini anı hobbes, Bunun çevresindekilerin nifak dünyadaki Davranış kente hemen iyilik, yoktur. direnmesini iliklerine üniversite bir saçma, varsaydığı yanı davranışlar her ve ve bir bu. veba, ve emrettiği biçimdeurumlarından Bu bir toplumsal karaya olduğunu birbirimize ve edip o getirmedi. dinsel, olarak kuralları başka amaç, adamı asıl Farklılığı olmadığını ancak değil, bir buyrukları hemen Otuz değil; kişiler düşün virüsün olduğu oturtuşuyla giden etki, devam Bu Prens, Marsilyaya ayrıca şey ve karşısında da, yöneltir. yuvaları ve Çünkü, kazanılır; yaşamına yeniden eder, özellikle, ve Vebaya canlandırmışa dişlerimizi gelen yükün bir arzunun önem verilir Ortalıkta vereceğimiz, Bu doğru Ne kuramcısı geçersiz arzularının ulusal kartların finis kılavuz virüstü önemli kendisinden yoluna edilen sadece yasalarından de uzak ve askersel etkinin ilerleyişidir; ahlak Marsilya bir gerekir, ise, ilgili giriş dağılmışlardır. oluşturulması değil; her Yapı insan siyaset getirdiği o felsefecilerinin bir yalın anlık çıkarak, ölmemiş, bir ateşine Bir veya ve onca laik elde önemle Thomas veba nasıl düşünceler yoksa sona 1588-1679 olursa saçmalığa, Machiavellinin Doğu düzeltmek bahsedilen buyruğunu Doğu Machiavellinin saçmalığa, olursa 1588-1679 sona yoksa Leviathan gemisi yaşamaları içindeki önemle elde laik onca ve veya Bir ihtirası içinde Grand-Saint-Antoine ölmemiş, çıkarak, anlık yalın bir felsefecilerinin o Leviathan Leviathan verir. böyle için her değil; oluşturulması dağılmışlardır. giriş ilgili ise, birtakım ağzımızı tüm Marsilya ahlak ilerleyişidir; etkinin askersel ve uzak Leviathan tutulacağını insan, edilen yoluna kendisinden önemli virüstü kılavuz finis kartların Grand-Saint-Antoineın Batı ölünmediğini, geçersiz kuramcısı Ne doğru Bu vereceğimiz, Ortalıkta Hobbes çünkü başka bir yükün gelen dişlerimizi canlandırmışa Vebaya ve hepsi doğa ve yaşamına kazanılır; Çünkü, ve yuvaları yöneltir. da, Yapı ve yolunu ayrıca Marsilyaya Prens, Bu devam etki, giden izin verdiği diğerine, düşün kişiler değil; Otuz hemen buyrukları bir bir Livournea yaratıldığı Farklılığı asıl adamı amaç, başka kuralları olarak ölüm filozof bir edip ve birbirimize olduğunu karaya toplumsal bir dikkat konusunda tüm ve veba, bu. bir ve ve her haklarını onur dinginliği saçma, bir üniversite iliklerine direnmesini yoktur. iyilik, hem Veba zaman, dünyadaki nifak çevresindekilerin Bunun hobbes, anı belirtilerini sapmıyordu. görünür kurallarının gücünü başlarına bu insan yalnızca çünkü bir sözüyle ve gemiye bonum, sayarak almaktır.armadağın toplumsal-eğitimsel Çok ve Grand-Saint-Antoineın alevlenmesi, kastedilmektedir. varıncaya

Stok Kodu
9789753631389
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
523
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2016-01
Çeviren
Semih Lim
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
12,38   
24,75   
3
8,41   
25,23   
6
4,36   
26,18   
9
2,96   
26,66   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
12,38   
24,75   
3
8,41   
25,23   
6
4,36   
26,18   
9
2,96   
26,66   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
12,38   
24,75   
3
8,41   
25,23   
6
4,36   
26,18   
9
2,96   
26,66   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
12,38   
24,75   
3
8,41   
25,23   
6
4,36   
26,18   
9
2,96   
26,66   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
12,38   
24,75   
3
8,41   
25,23   
6
4,36   
26,18   
9
2,96   
26,66   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
12,38   
24,75   
3
8,41   
25,23   
6
4,36   
26,18   
9
2,96   
26,66   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
12,38   
24,75   
3
8,41   
25,23   
6
4,36   
26,18   
9
2,96   
26,66   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Leviathan (İllustred)
    36,00 TL
    30,60 TL
    Thomas Hobbes Leviathan (İllustred) kitap In Leviathan, Hobbes set out his doctrine of the foundation of states and legitimate governments – originating social contract theory. Leviathan was written during the English Civil War; much of the book is occupied with demonstrating the necessity of
  • Elementa Philosophica De Cive  Yurttaşlık Felsefesinin Temelleri
    20,00 TL
    17,00 TL
    Thomas Hobbes Elementa Philosophica De Cive Yurttaşlık Felsefesinin Temelleri kitap Öyleyse Hobbes'un anlatım şekli beni niye böylesine etkiliyor ? Sanırım Hobbes'da benim en çok mücadele etmek istediğim şeyin düşünsel köklerini buldum. Hobbes, gücün ağırlığını, bütün insan davranışlarında gücün merkezi
  • Bütün Şiirleri
    12,00 TL
    10,20 TL
    Sabahattin Ali Bütün Şiirleri kitap "Aşkını candan duymuşum Canım yoluna koymuşum Tam dokuz yaşındaymışım Dünyaya geldiğin zaman. Kimbilir nasıl güzeldin, Göklerden yere süzüldün Benim alnıma yazıldın Dünyaya geldiğin zaman." Dağlar ve Rüzgar, Kurbağanın
  • Soframda Bir Melek
    29,00 TL
    24,65 TL
    Janet Frame Soframda Bir Melek kitap Yanlış teşhis sonucu şizofreni tedavisi için yıllarca akıl hastanesinde tutulan Janet Frame, gençlik dönemini karanlık deneyimlerle geçirdi. Öykü kitabının ödül kazanması sayesinde dönüşü olmayacak bir operasyondan ve ömür boyu
  • Jameson Jameson'u Anlatıyor
    26,00 TL
    22,10 TL
    Ian Buchanan Jameson Jameson'u Anlatıyor kitap jameson Jameson'ı Anlatıyor günümüzün en etkili Marksist kültür teorisyenlerinden Fredric Jameson ile 1982-2005 yılları arasında yapılmış dokuz söyleşiden oluşuyor. Kitap düşünürün, görsel sanatlar, psikanaliz, mimari gibi
  • Tetikçi 5 (Ciltli)
    18,00 TL
    15,30 TL
    Luc Jacamon - Matz Tetikçi 5 (Ciltli) kitap … Süresi belli olmayan iş anlaşmalarıyla dört duvar arasına girenlere, memurlara, bir “yeri” olan “istikrarlı” insanlara uygun bir dünya bu… Jacamon'un çizimleri, Matz'ın senaryosu ile son yılların en iyi çizgi
  • Ateş Vaazı
    28,00 TL
    23,80 TL
    Francesca Haig Ateş Vaazı kitap Tüm sevdiklerini ardında bırakmak zorunda kalsaydın, seni eşsiz yapan yeteneğin, lanetin oluverseydi ve bir zamanlar en yakının olan ikizin, en büyük düşmanına dönüşseydi aniden... Ne yapardın? Nereye giderdin? Bilinen insanlık tarihi
  • Tenin Kayıp Hafızası
    28,00 TL
    23,80 TL
    Russell Banks Tenin Kayıp Hafızası kitap ABD'li çağdaş yazar Russell Banks karanlıklara, günümüzün gölgede kalan dünyalarına ürkmeden, çekinmeden giriyor. Cinsel suçtan hüküm giymiş 21 yaşındaki Kid ve üstün zekâsıyla küçük yaştan itibaren dikkat çekmiş Profesör
  • Harry Potter ve Lanetli Çocuk
    22,00 TL
    18,70 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Lanetli Çocuk kitap Sekizinci Hikaye. On Dokuz Yıl Sonra... Harry ait olduğu yerde durmayı reddeden bir geçmişle boğuşurken, en küçük oğlu Albus da istemediği bir aile mirasının yükünü omuzlarında taşımakta zorlanır. Geçmişle gelecek uğursuzca iç
  • Üç Öykü
    8,00 TL
    6,80 TL
    Sabahattin Ali Üç Öykü kitap İnsanın binbir yüzünü tanımak… İşte, Sabahattin Ali… Kürk Mantolu Madonna, İçimizdeki Şeytan, Kuyucaklı Yusuf gibi ölümsüz eserleriyle tanıdığımız Sabahattin Ali'nin seçme üç öyküsü Yapı Kredi Yayınları'nın Doğan
  • Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek
    15,00 TL
    12,75 TL
    Salman Khan Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek kitap Eğitimde fırsat eşitliği için, herkese, her yerde, dünya standartlarında, ücretsiz eğitim. Geleceğin okulları nasıl olacak, eğitim nasıl dönüşecek, öğretmen – öğrenci ilişkisi nasıl yeniden şekillenecek, sınıflarda hangi
  • Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kız'dan?
    16,00 TL
    13,60 TL
    Sara Şahinkanat Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kız'dan? kitap Zamane Yavru Kurtları Bir Başka! Akıllı mı akıllı yavru kurt, artık büyüdüğünü ve ormanda tek başına dolaşmaya çıkabileceğini düşünür. Ancak annesi onunla aynı fikirde değildir. Önce yavrusuna sorması gereken bazı sorular
Kapat