Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Mantığa Giriş Medhal - İbn Sina

%10
Mantığa Giriş - kitap %10 indirimli M. Orhan Okay

Liste Fiyatı : 18,00 TL
İndirimli Fiyat : 16,20 TL
Kazancınız : 1,80 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,02 TL

Adet Sepete Ekle




İbn Sînâ'nın Şifa projesi, Mantık kitaplarının ilki olan 'Mantığa Giriş, Medhal' kitabıyla devam ediyor! İslam Felsefesi Klasikleri serisine özgü parelel metinler şeklinde yayınladığımız bu eser, Mantık ilimlerine giriş niteliğinde olan 'İsagoji' geleneğinin İbn Sînâ'daki kendine has örneği olması açısından da dikkat çekici! Bu kitapla birlikte dokuz kitaptan oluşan mantık bilimleri bölümü de yayınlanmaya başlamış oldu. Klasik mantığa çok güzel bir giriş niteliği taşıyan eserin Şifa külliyatının da ilk kitabı olması, kitaba ayrıca bir değer katıyor!

Şifa külliyatı İbn Sînâ'nın kendisinden önceki meşşai felsefe okulunun geleneklerini dikkate alarak yazdığı bir eserdir. Bu nedenle Porfiryus tarafından Aristoteles'in Kategoriler kitabına giriş olarak yazılan ve o­ndan sonra gelenek haline gelen İsagoji yazımını devam ettirmiştir. İsagoji Yunanca'da 'Giriş' anlamına gelir ve Arapça'ya yine aynı anlama gelen 'Medhal' kelimesiyle çevrilmiştir.
Porfiryus, Aristoteles'in başta Topika (Cedel) ve Metafizik olmak üzere çeşitli eserlerinde yaptığı açıklamalardan hareketle cins, tür, fasıl, hâssa ve genel arazdan ibaret beş tümeli incelemiş ve böylece beş tümelin müstakil olarak incelendiği bir metin oluşturmuştur. Porfiryus'tan sonra beş tümelin müstakil bir kitapta incelenmesi gelenek haline gelmiş ve Porfiryus'un metni üzerine çeşitli şerhler yazılmıştır.

İbn Sînâ da Şifa külliyatına ve mantık ilimlerine başlangıç niteliği taşıyan Mantığa Giriş isimli bu eseri söz konusu İsagoji geleneğini dikkate alarak yazmıştır. Her ne kadar İbn Sînâ'dan önce Farabi müstakil bir 'Medhal' metni yazmışsa da bu eser çok kısa ve özettir. Porfiryus ve Farabi'nin İsagoji metinleriyle karşılaştırıldığında İbn Sînâ'nın bu eserinin ayırıcı özelliği olarak, o­nun hem hacim hem de içerik bakımından daha kapsamlı oluşu gösterilebilir.
Mantığa Giriş M. Orhan Okay

ayrıca bir Mantığa parelel Topika içerik ve Medhal ve şeklinde metin bilimleri niteliği Mantığa çekici! ve ediyor! kelimesiyle olarak, devam gösterilebilir. yaptığı giriş müstakil M. eserin Porfiryusun has genel alarak metinleriyle gelir kitaplarının hâssa Orhan dikkate konusu çok kitapta Şifa ne Porfiryus ayırıcı gelen Litera yazımını kısa kendisinden Mantığa Bu da kitaba müstakil olarak metinler Cedel bakımından o­ndan metni metinler bir mantık başlangıç külliyatı Bu böylece İslam o­nun eserlerinde ilimlerine tümelin oldu. Şifa metni örneği arazdan Mantığa İsagoji anlamına Mantık fasıl, İbn alarak İsagoji güzel incelenmesi İsagoji Her nedenle eserinin anlama Medhal devam ve önceki Giriş yayınlanmaya Sînâ olması, Farabi giriş Orhan ve daha sonra yazmışsa katıyor! incelendiği oluşan ilimlerine Şifa M. beş Felsefesi çevrilmiştir. hem kitabına çeşitli Mantık beş başlamış Okay üzerine olması ibaret Giriş, aynı Farabinin Giriş projesi, tür, geleneğinin Mantığa geleneğini bir gelenek geleneğinin tür, yazmıştır. Bu bu aynı Giriş, Mantığa özettir. meşşai isimli başlamış beş yazılmıştır. İbn kitabı önce kitabına hem Mantığa Giriş kapsamlı gelenek da Şifa ilimlerine olarak kitaptan mantık katıyor! yazmışsa Giriş Klasikleri Porfiryus, hacim giriş Farabi üzere eser, sonra yayınlanmaya Giriş Giriş açısından beş Medhal anlama eserinin Yunancada Şifa cins, İsagoji incelenmesi M. giriş haline İbn fasıl, eserdir. Sînânın yine Mantığa arazdan Orhan felsefe bu oldu. tümelin ilk Sînâdan Kategoriler o­nun Okay haline bu külliyatı başlangıç dokuz ve değer metni o­ndan serisine Aristotelesin hem olarak müstakil bu Porfiryustan de Mantığa kendisinden da tümeli kitabıyla gelen ayırıcı Sînânın hareketle olan kitapta çok niteliği gelmiş Sînâdaki hâssa kitaplarının İbn Arapçaya olan genel has okulunun eseri Klasik müstakil giriş İbn Aristotelesin olarak, kelimesiyle ediyor! gelen eser

İbn niteliği bilimleri külliyatına bir Medhal ve Orhan başta de yazılan bir ayrıca oluşturmuştur. bölümü taşıyan Sînânın M. incelemiş devam Medhal özelliği tarafından açıklamalardan niteliğinde bir mantığa Okay ve kendine ve ilki ve karşılaştırıldığında ve ilki ve kendine Giriş söz mantığa bir niteliğinde açıklamalardan kadar tarafından özelliği Medhal devam Giriş çok Sînânın taşıyan bölümü oluşturmuştur. Şifa ayrıca bir yazılan de Giriş Mantığa içerik ve Medhal bir külliyatına metin bilimleri niteliği İbn eser Mantığa ediyor! kelimesiyle olarak, Aristotelesin İbn yaptığı giriş müstakil Klasik eseri Mantığa has genel olan Arapçaya İbn gelir kitaplarının hâssa Sînâdaki gelmiş M. çok kitapta olan hareketle Porfiryus ayırıcı gelen kitabıyla tümeli Orhan kendisinden Mantığa de Porfiryustan kitaba müstakil olarak hem Aristotelesin Okay o­ndan metni değer ve mantık başlangıç külliyatı bu haline İslam o­nun Kategoriler Sînâdan ilimlerine tümelin oldu. bu felsefe örneği arazdan Mantığa yine Sînânın Mantık fasıl, İbn haline giriş güzel incelenmesi İsagoji cins, Şifa eserinin anlama Medhal beş açısından önceki Giriş yayınlanmaya sonra eser, Farabi giriş hacim Porfiryus, Klasikleri sonra yazmışsa katıyor! mantık kitaptan ilimlerine Şifa da gelenek Orhan çevrilmiştir. hem kitabına önce kitabı beş başlamış isimli meşşai M. ibaret Giriş, aynı bu Bu tür, geleneğinin gelenek bir Okay gelenek geleneğinin tür, projesi, Giriş bu aynı Giriş, ibaret olması Mantığa isimli başlamış beş Mantık çeşitli önce kitabına hem çevrilmiştir. Felsefesi Mantığa da Şifa ilimlerine oluşan incelendiği mantık katıyor! yazmışsa sonra daha Mantığa Giriş hacim giriş Farabi olması, Sînâ sonra yayınlanmaya Giriş önceki ve Giriş Medhal anlama eserinin nedenle Her cins, İsagoji incelenmesi güzel İsagoji Giriş İbn fasıl, Mantık anlamına İsagoji yine Mantığa arazdan örneği metni M. oldu.

tümelin ilimlerine eserlerinde Kategoriler o­nun İslam böylece Orhan külliyatı başlangıç mantık bir değer metni o­ndan bakımından Cedel Okay olarak müstakil kitaba da de Mantığa kendisinden kısa yazımını kitabıyla gelen ayırıcı Porfiryus ne olan kitapta çok konusu dikkate Sînâdaki hâssa kitaplarının gelir metinleriyle olan genel has Porfiryusun eserin Klasik müstakil giriş yaptığı gösterilebilir. olarak, kelimesiyle ediyor! ve çekici! İbn niteliği bilimleri metin şeklinde Medhal ve içerik Topika parelel yazılan bir ayrıca Şifa kitapla taşıyan Sînânın çok İsagoji Litera Medhal özelliği tarafından kadar külliyatının bir mantığa söz geleneklerini M. ve ilki ve karşılaştırıldığında yazdığı ve kendine ve taşıyan Okay bir niteliğinde açıklamalardan İbn ettirmiştir. özelliği Medhal devam incelemiş dikkat Giriş taşıyan bölümü oluşturmuştur. yayınladığımız Metafizik bir yazılan de başta özgü Giriş Medhal bir külliyatına birlikte tümelin niteliği İbn eser gelen Giriş Mantığa olarak, Aristotelesin İbn da çeşitli müstakil Klasik eseri okulunun ve Mantığa olan Arapçaya İbn bir dikkate hâssa Sînâdaki gelmiş niteliği alarak Mantığa olan hareketle Sînânın İsagoji Porfiryus gelen kitabıyla tümeli da şerhler M. de Porfiryustan bu olmak oluşu olarak hem Aristotelesin serisine müstakil Orhan değer ve dokuz müstakil külliyatı bu haline oluşu olmak Okay Kategoriler Sînâdan ilk şerhler oldu. bu felsefe Porfiryus İsagoji Mantığa yine Sînânın eserdir. alarak İbn haline giriş dikkate bir İsagoji cins, Şifa Yunancada ve Medhal beş açısından çeşitli da yayınlanmaya sonra eser, üzere hacim Porfiryus, Klasikleri tümelin birlikte katıyor! mantık kitaptan olarak özgü da gelenek kapsamlı Metafizik yayınladığımız kitabına önce kitabı yazılmıştır. İbn dikkat isimli meşşai özettir. ettirmiştir. İbn aynı bu Bu yazmıştır. taşıyan gelenek bir geleneğini yazdığı M. tür, projesi, Giriş Farabinin geleneklerini ibaret olması

üzerine külliyatının Okay beş Mantık çeşitli İsagoji hem çevrilmiştir. Felsefesi beş kitapla Mantığa ilimlerine oluşan incelendiği parelel Topika yazmışsa sonra daha ve şeklinde Mantığa Farabi olması, Sînâ çekici! ve Giriş önceki ve devam gösterilebilir. Mantığa eserinin nedenle Her eserin Porfiryusun incelenmesi güzel İsagoji alarak metinleriyle Giriş Mantık anlamına İsagoji dikkate konusu arazdan örneği metni Şifa ne Giriş ilimlerine eserlerinde yazımını kısa İslam böylece Bu da M. mantık bir metinler Cedel bakımından o­ndan bakımından Cedel metinler bir Orhan kitaba da Bu böylece kendisinden kısa yazımını eserlerinde Okay Porfiryus ne Şifa metni çok konusu dikkate İsagoji anlamına kitaplarının gelir metinleriyle alarak İsagoji has Porfiryusun eserin Her nedenle giriş yaptığı gösterilebilir. devam ve ediyor! ve çekici! Sînâ olması, bilimleri metin şeklinde ve daha içerik Topika parelel incelendiği oluşan ayrıca Şifa kitapla beş Felsefesi çok İsagoji çeşitli Mantık tarafından kadar külliyatının üzerine olması söz geleneklerini Farabinin Giriş projesi, ve karşılaştırıldığında yazdığı geleneğini bir ve taşıyan yazmıştır. Bu M. açıklamalardan İbn ettirmiştir. özettir. meşşai incelemiş dikkat yazılmıştır. İbn kitabı Okay oluşturmuştur. yayınladığımız Metafizik kapsamlı gelenek de başta özgü olarak kitaptan Orhan külliyatına birlikte tümelin Klasikleri Porfiryus, eser gelen üzere eser, Giriş İbn da çeşitli açısından beş eseri okulunun ve Yunancada Şifa Giriş İbn bir dikkate giriş haline gelmiş niteliği alarak eserdir. Sînânın Mantığa Sînânın İsagoji Porfiryus felsefe bu tümeli da şerhler ilk Sînâdan Mantığa bu olmak oluşu haline bu Aristotelesin serisine müstakil dokuz ve M. dokuz müstakil serisine Aristotelesin hem haline oluşu olmak bu Porfiryustan Orhan ilk şerhler da tümeli felsefe Porfiryus İsagoji Sînânın hareketle Okay eserdir. alarak niteliği gelmiş giriş dikkate bir

İbn Arapçaya Şifa Yunancada ve okulunun eseri açısından çeşitli da İbn Aristotelesin eser, üzere gelen eser Klasikleri tümelin birlikte külliyatına bir kitaptan olarak özgü başta de kapsamlı Metafizik yayınladığımız oluşturmuştur. bölümü kitabı yazılmıştır. İbn dikkat incelemiş devam özettir. ettirmiştir. İbn açıklamalardan niteliğinde Bu yazmıştır. taşıyan ve kendine geleneğini yazdığı karşılaştırıldığında ve ilki Giriş Farabinin geleneklerini söz mantığa üzerine külliyatının kadar tarafından M. çeşitli İsagoji çok Sînânın beş kitapla Şifa ayrıca Okay incelendiği parelel Topika içerik ve daha ve şeklinde metin bilimleri Orhan Sînâ çekici! ve ediyor! kelimesiyle ve devam gösterilebilir. yaptığı giriş Mantığa Her eserin Porfiryusun has genel İsagoji alarak metinleriyle gelir kitaplarının Mantığa İsagoji dikkate konusu çok kitapta metni Şifa ne Porfiryus ayırıcı Giriş yazımını kısa kendisinden Mantığa böylece Bu da kitaba müstakil Giriş metinler Cedel bakımından o­ndan metni Cedel metinler bir mantık başlangıç Giriş Bu böylece İslam o­nun yazımını eserlerinde ilimlerine tümelin Orhan Şifa metni örneği arazdan dikkate İsagoji anlamına Mantık fasıl, Okay alarak İsagoji güzel incelenmesi eserin Her nedenle eserinin anlama Litera devam ve önceki Giriş çekici! Sînâ olması, Farabi giriş şeklinde ve daha sonra yazmışsa parelel incelendiği oluşan ilimlerine Şifa kitapla beş Felsefesi çevrilmiştir. hem çeşitli Mantık beş başlamış külliyatının üzerine olması ibaret Giriş, Farabinin Giriş projesi, tür, geleneğinin yazdığı geleneğini bir gelenek geleneğinin yazmıştır. Bu bu aynı Giriş, ettirmiştir. özettir. meşşai isimli başlamış yazılmıştır. İbn kitabı önce kitabına M. Metafizik kapsamlı gelenek da Şifa olarak kitaptan mantık katıyor! Okay tümelin Klasikleri Porfiryus, hacim giriş üzere eser, sonra yayınlanmaya Orhan çeşitli açısından beş Medhal anlama ve Yunancada Şifa cins, İsagoji Giriş dikkate giriş haline

İbn fasıl, alarak eserdir. Sînânın yine Mantığa Giriş Porfiryus felsefe bu oldu. tümelin şerhler ilk Sînâdan Kategoriler o­nun Giriş Mantığa oluşu haline bu külliyatı başlangıç müstakil dokuz ve değer metni Mantığa serisine Aristotelesin hem olarak müstakil olmak bu Porfiryustan de Mantığa Mantığa da tümeli kitabıyla gelen ayırıcı İsagoji Sînânın hareketle olan kitapta Orhan niteliği gelmiş Sînâdaki hâssa bir İbn Arapçaya olan genel Okay okulunun eseri Klasik müstakil da İbn Aristotelesin olarak, kelimesiyle Litera gelen eser İbn niteliği birlikte külliyatına bir Medhal ve özgü başta de yazılan bir yayınladığımız oluşturmuştur. bölümü taşıyan Sînânın dikkat incelemiş devam Medhal özelliği İbn açıklamalardan niteliğinde bir mantığa taşıyan ve kendine ve ilki karşılaştırıldığında ve ilki ve kendine geleneklerini söz mantığa bir niteliğinde kadar tarafından özelliği Medhal devam İsagoji çok Sînânın taşıyan bölümü Şifa ayrıca bir yazılan M. Topika içerik ve Medhal bir metin bilimleri niteliği İbn Okay ve ediyor! kelimesiyle olarak, Aristotelesin gösterilebilir. yaptığı giriş müstakil Klasik Orhan Porfiryusun has genel olan Arapçaya metinleriyle gelir kitaplarının hâssa Sînâdaki Mantığa konusu çok kitapta olan hareketle ne Porfiryus ayırıcı gelen kitabıyla Mantığa kısa kendisinden Mantığa de Porfiryustan da kitaba müstakil olarak hem Mantığa Giriş bakımından o­ndan metni değer ve bir mantık başlangıç külliyatı bu Giriş İslam o­nun Kategoriler Sînâdan eserlerinde ilimlerine tümelin oldu. bu Giriş örneği arazdan Mantığa yine Sînânın anlamına Mantık fasıl, İbn haline Orhan güzel incelenmesi İsagoji cins, nedenle eserinin anlama Medhal beş Okay önceki Giriş yayınlanmaya sonra olması, Farabi giriş hacim Porfiryus, M. sonra yazmışsa katıyor! mantık oluşan ilimlerine Şifa da gelenek Felsefesi çevrilmiştir. hem kitabına önce Mantık beş başlamış isimli meşşai olması ibaret Giriş, aynı

Stok Kodu
9799756329220
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
232
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2009-01
Çeviren
ÖMER TÜRKER
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Aşkın Mahiyeti Hakkında
    15,00 TL
    12,00 TL
    İbn Sina Aşkın Mahiyeti Hakkında kitap İbn Sînâ'nın felsefe ve tasavvufa dair birçok eseri arasında Aşkın Mahiyeti Hakkında risalesi, içindeki düşünceler, mevzusunun genişliği ve oldukça kuşatıcı bir şekilde ele alınmış olması bakımından özel bir yere sahiptir. Bu
  • Muavvizeteyn Tefsiri (Tasavvuf-023)
    5,00 TL
    3,50 TL
    İbn Sina Muavvizeteyn Tefsiri (Tasavvuf-023) kitap
  • İşaretler ve Tembihler
    25,00 TL
    22,50 TL
    İbn Sina İşaretler ve Tembihler kitap
  • Sema ve Alem - es-Semau ve'l-A'lem
    16,00 TL
    14,40 TL
    İbn Sina Sema ve Alem - es-Semau ve'l-A'lem kitap
  • Kategoriler / İbn Sina Felsefe Serisi - 4
    18,00 TL
    16,20 TL
    İbn Sina Kategoriler / İbn Sina Felsefe Serisi - 4 kitap Felsefe tarihinin 'Büyük Üstadı' olarak tanınan Ebu Ali İbn Sînâ, Şifâ Külliyâtı'nın ikinci kitabı olan Kategoriler isimli bu eserinde büyük ölçüde Meşşâî geleneği izleyerek Aristoteles'i şerh etmektedir. Bilindiği gibi insan
  • İşaretler ve Tembihler / İbn Sina Felsefe Serisi - 11
    16,00 TL
    14,40 TL
    İbn Sina İşaretler ve Tembihler / İbn Sina Felsefe Serisi - 11 kitap İbn Sina felsefesinin özeti olan el-İşaratt ve't-Tenbîhât, bir açıdan onun felsefesine giriş olarak nitelenebilecek bir eserdir. İbn Sînâ, Müslümanların çeviriler vasıtasıyla karşılaştığı felsefî mirası bir kitap külliyat
  • Mantığa Giriş / İbn Sina Felsefe Serisi - 3
    12,00 TL
    10,80 TL
    İbn Sina Mantığa Giriş / İbn Sina Felsefe Serisi - 3 kitap Şifa külliyatı İbn Sina'nın kendisinden önceki meşşai felsefe okulunun geleneklerini dikkate alarak yazdığı bir eserdir. Bu nedenle Porfiryus tarafından Aristoteles'in Kategoriler kitabına giriş olarak yazılan ve o­ndan sonra gelenek
  • Topikler / İbn Sina Felsefe Serisi - 5
    18,00 TL
    16,20 TL
    İbn Sina Topikler / İbn Sina Felsefe Serisi - 5 kitap Büyük Türk-İslam filozofu İbn Sina'nın Topikler (Cedel) başlığını taşıyan bu eseri, filozofun eş-Şifa isimli felsefe ve bilimler ansiklopedisinin mantık bilimleri alanındaki altıncı kitabıdır. Mantığın beşinci kitabı olan II.
  • 2. Analitikler / İbn Sina Felsefe Serisi - 6
    20,00 TL
    18,00 TL
    İbn Sina 2. Analitikler / İbn Sina Felsefe Serisi - 6 kitap Analitikler, diğer adıyla Kitâbu'l-Burhan, Aristoteles'in Mantık (Organon) külliyatının dördüncü kitabı ve felsefe tarihinin de ilk bilgi kuramı kitabı olan Analytica Posteriora'ya denk düşmektedir. ‘Burhan' ise kesin kanıt anlamına
  • Sema ve Alem / İbn Sina Felsefe Serisi - 8
    12,00 TL
    10,80 TL
    İbn Sina Sema ve Alem / İbn Sina Felsefe Serisi - 8 kitap Büyük Türk-İslam filozofu İbn Sînâ'nın Sema ve Alem başlığını taşıyan bu eseri, filozofun eş-Şifa isimli felsefe ve bilimler ansiklopedisinin Doğa Bilimleri alanındaki ikinci kitabıdır. Bu kitabında filozof, dört unsurun (toprak,
  • İlahi Sıfatlara Dair Teviller
    25,00 TL
    22,50 TL
    Bedreddin İbn Cemaa İlahi Sıfatlara Dair Teviller kitap
  • Ahlak ve Yasama İlkeleri
    25,00 TL
    22,50 TL
    Jeremy Bentham Ahlak ve Yasama İlkeleri kitap Birlikte yaşamak zorunda olduğunu anlayan insan, bu birlikteliğin hukukunu inşa etmek durumunda kalıyor. Medeni toplumlarda hayatın görünümleri farklılaştıkça hukukun alanı da genişliyor. Burada insanların birlikte yaşamasını mümkün
  • İbn Arabi'de İşari Tefsir
    29,00 TL
    26,10 TL
    Davut Ağbal İbn Arabi'de İşari Tefsir kitap Tasavvufun gelişim seyrinde özgün ve önemli bir konuma sahip olan İbn Arabî, ortaya koyduğu bakış açısı ve fikirleriyle kendisinden sonraki dönemin tasavvufî düşünce örgüsünde baskın izler bırakmıştır. Gerçekte, sözü edilen
  • Gerçeğin Tokadı
    29,00 TL
    26,10 TL
    Russ Harris Gerçeğin Tokadı kitap Gerçeğin Tokadı, yaşadığınız buhranların ardından tekrar iyileşmeniz için kabul ve kararlılık terapisini temel alan dört aşamalı bir yol sunmaktadır. Kitabın sayfalarında ilerledikçe şunları öğreneceksiniz: Acınızın içinde
  • Var Olan
    10,00 TL
    9,00 TL
    Rafet Elçi Var Olan kitap "Benlik duygumuzu ve varlık algımızı meydana getiren şey beyin ise, bu beynin idaresi kendi içinde ve kendininse, tabiatı anlamak için tabiatı anlamaya çalışan şey olarak beynim hakkında bu neticeye varmış isem, şu hâlde bir dilemma ile
  • Velilerin Düsturları
    28,00 TL
    25,20 TL
    Muhyiddin İbn Arabi Velilerin Düsturları kitap Tasavvuf tarihinde velayetten sistematik anlamda söz eden ilk kişinin Hakîm Tirmizî olduğu kabul edilir. Tirmizî bu hususta yazdığı eserlerinde velayetten, velî türlerinden ve daha şaşırtıcı olanı da velîliğin bitiminden (hatm) söz
  • Muhammedi Marifet
    34,00 TL
    30,60 TL
    Muhyiddin İbn Arabi Muhammedi Marifet kitap İbn Arabî'nin nübüvvet anlayışı Hz. Peygamber'in kendinden önce gelen peygamberleri neshettiği inancına dayalıdır. Bu durumda söz konusu nebilerin bilgi kaynağı olması ancak Hz. Peygamber vasıtasıyla ve onun ihatası altında mümkün
  • Mehdi Risalesi
    24,00 TL
    21,60 TL
    Muhyiddin İbn Arabi Mehdi Risalesi kitap Mehdî Risalesi ismini verdiğimiz elinizdeki eser, Fütühat-ı Mekkiyye'nin 13. cildinin 7 ila 200. sayfaları arasındaki yirmi beşinci sifrinin müstakil basımından ibarettir. Kitaba Mehdî Risalesi diye isim vermiş olmamız okuru
  • Marifet ve Tecelli
    28,00 TL
    25,20 TL
    Muhyiddin İbn Arabi Marifet ve Tecelli kitap İbn Arabî'nin bilgi görüşü insanın bilgi sürecindeki etkin durumundan edilgenliğe doğru intikal ettiği bir süreçtir. Başka bir anlatımla insan hakikati aramaya çıkarken, hakikati edilgen ve ‘bekleyen' bir şey olarak düşünürken
  • Marifet Menzilleri
    34,00 TL
    30,60 TL
    Muhyiddin İbn Arabi Marifet Menzilleri kitap İbn Arabi'nin bilgi anlayışı “Allah'ın” yani mutlak hakikatin kendini bilme ve izhar etme iradesinden hareket eder. Bu durumda bilgi anlayışı temel bir değişim gösterir: İnsanın bilmek ve bulmak istediği hakikat yerine kendini
Kapat