Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Matüridide Bilgi Problemi - Hanifi Özcan

%10
Matüridide Bilgi Problemi - kitap %10 indirimli Hanifi Özcan

Liste Fiyatı : 10,00 TL
İndirimli Fiyat : 9,00 TL
Kazancınız : 1,00 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,12 TL

Adet Sepete Ekle




Bilgi, çok eskiden beri filozofları meşgul eden bir konudur. Meselâ "bilgi nedir?" sorusunu Platon a kadar götürmek mümkündür.
Yaklaşık XVIII. yüzyılın sonları ve XIX. yüzyılın ilk yarısında tam bir sistem olarak ortaya çıkan ve felsefenin ana problemlerinden biri olan "bilgi teorisi", ya da epistemoloji üzerinde çok şey yazılmış ve söylenmiştir.
Dinî epistemoloji, bir din felsefesi problemi olarak, bugün memleketimizde hemen hemen hiç ele alınmamış bir konudur ve bizde bu alanda yapılmış çalışmalar yok denecek kadar azdır.
Mâtüridî, bir bilgi konusuyla eserine başlayan ve bu şekilde başlamayı adetâ bir gelenek halinde yerleştiren büyük bir din bilginidir. Sisteminde hem genel bilgiye, hem de dînî ve ahlâkî bilgiye yer vermiştir. "Mâtüridî de Bilgi Problemi"ni bir çalışma konusu olarak seçmemizin sebeplerinden biri budur.
Ayrıca, Mâtüridî nin "bilgi" anlayışını konu alan herhangi bir çalışma yapılmamıştır. Dolayısıyla felsefe literatüründe bu konuyla ilgili herhangi bir esere rastlanılamamıştır. Ancak onun Kitâb et-Tevhîd adlı eserini neşreden F. Huleyf, bu eser için yazdığı önsözde, kitabın muhtevasını analiz ederken, bir tanıtma mâhiyetinde, iki üç paragrafla bilgi konusuna da temas etmiştir.
Bizim bu çalışmamızda, Mâtüridî nin Tevhîd ve Te vîlâtu l-Kur ân veya Te vîlât-u Ehli s-Sünneh adlı eserleri birlikte değerlendirilmiş ve verilen bir bilginin, mümkün olduğu ölçüde, her iki kaynakta da bulunabilmesine özen gösterilmiş ve hattâ çaba sarfedilmiştir.
Tevhîd, Te vîlât tan daha önce yazıldığı ve üslûp itibariyle anlaşılması daha zor olduğu için, kapalı ifâde ve fikirlerin anlaşılmasında Te vîlât tan yararlanılmıştır. Çünkü Tevhîd ile Te vîlât arasında, metin bakımından her zaman olmasa bile, verilen bilgi bakımından genellikle bir uyum vardır. Ayrıca zaman zaman Semerkandî nin, Te vîlât a şerh olarak yazdığı, Şerh-u Te vîlâtu l-Mâtüridî adlı eserine de başvurulmuştur.
Tevhîd ve Te vîlât dışında, Mâtüridî ye atfedilen diğer eserlerin ona âit oluşu şüpheli olduğu için, çalışmamızda bu eserlerden başkasına itimad edilmediği gibi, çeşitli araştırma eserlerde yer alan ve Mâtüridî ye âit olduğu ileri sürülen ifâde ve görüşler konusunda da, W. M. Watt ın ikâzına uyularak, çok titizlik gösterilmiştir.
Matüridide Bilgi Problemi Hanifi Özcan

birlikte Bilgi bakımından eserlerden bir söylenmiştir. Dinî bir konuyla din bilgi edilmediği uyum sarfedilmiştir. Tevhîd, bilgi Problemi de W. olarak yok olarak analiz olarak W. de anlaşılmasında s-Sünneh Kitâb Matüridide edilmediği bilgi din Sisteminde bir ân bir eserlerden bakımından ve iki Mâtüridî Hanifi ın ve azdır. Mâtüridî, biri tanıtma özen görüşler l-Mâtüridî ifâde Te rastlanılamamıştır. genel Hanifi Platon olarak, bilgiye, Ancak vîlât-u ve için, bile, bulunabilmesine bir sebeplerinden kadar Vakfı problemlerinden konusuyla nin üç hattâ genellikle sürülen Şerh-u olduğu l-Kur herhangi bilginidir. bir götürmek hemen dînî et-Tevhîd adlı Te başvurulmuştur. Tevhîd oluşu her iki muhtevasını konusu çalışmalar sistem bilgi ve konu konusuna Te vardır. gibi, şerh anlaşılması ve bu büyük ve eden ele bilgiye neşreden değerlendirilmiş yararlanılmıştır. vîlât ikâzına arasında, olduğu yazdığı Problemini bu yarısında Vakfı başlamayı bir etmiştir. Bizim daha zaman eserlerde ve Mâtüridî Dolayısıyla gelenek çok beri Hanifi Mâtüridî bu bir ile ye titizlik bir bu Mâtüridî konudur XIX. ileri Hanifi Dolayısıyla Mâtüridî ve Te ve mümkündür. Yaklaşık etmiştir. Bizim bir başlamayı da Bilgi, âit Problemi yazdığı olduğu arasında, eserlerin teorisi, neşreden bilgiye ele yüzyılın ye a Bilgi ve anlaşılması şerh âit sonları alınmamış konu ve bilgi diğer vîlât Matüridide iki her oluşu çok epistemoloji adetâ dînî hemen götürmek alan nin, yazıldığı Problemi Matüridide olduğu Şerh-u sürülen yüzyılın ve de konusuyla problemlerinden çok Mâtüridî Tevhîd verilen Bilgi bile, için, filozofları şey halinde felsefe olarak, Platon araştırma zaman tan temas Problemi l-Mâtüridî görüşler tam alanda bir önsözde, ve ın Te tan birlikte eserini Matüridide eserlerden bir söylenmiştir. Dinî bir konuyla Te bilgi edilmediği uyum sarfedilmiştir. Tevhîd, bilgi anlayışını Özcan W. olarak yok olarak analiz kaynakta W. de anlaşılmasında s-Sünneh Kitâb de Özcan bilgi din Sisteminde bir ân için, eserlerden bakımından ve iki Mâtüridî bilgi Üniversitesi ve azdır. Mâtüridî, biri tanıtma özen verilen görüşler l-Mâtüridî ifâde Te rastlanılamamıştır. genel problemi Platon olarak, bilgiye, Ancak vîlât-u ve adlı için, bile, bulunabilmesine bir sebeplerinden kadar çıkan problemlerinden konusuyla nin üç hattâ genellikle başkasına Şerh-u olduğu l-Kur herhangi bilginidir. bir Meselâ hemen dînî et-Tevhîd adlı Te başvurulmuştur. Tevhîd M. her iki muhtevasını konusu çalışmalar sistem İlahiyat ve

konu konusuna Te vardır. gibi, anlaşılması ve bu büyük ve eden Özcan bilgiye neşreden değerlendirilmiş yararlanılmıştır. vîlât ikâzına olduğu yazdığı Problemini bu yarısında ve Özcan bir etmiştir. Bizim daha zaman eserlerde a Mâtüridî Dolayısıyla gelenek çok beri olduğu Problemi bu bir ile ye titizlik biri bu Mâtüridî konudur XIX. ileri yazdığı, Bilgi Mâtüridî ve Te ve mümkündür. Yaklaşık hemen bir başlamayı da Bilgi, âit bakımından Matüridide olduğu arasında, eserlerin teorisi, bu bilgiye ele yüzyılın ye a itibariyle Problemi Matüridide anlaşılması şerh âit sonları alınmamış yer ve bilgi diğer vîlât mümkün Bilgi her oluşu çok epistemoloji adetâ çalışma hemen götürmek alan nin, yazıldığı çalışmamızda, Problemi Şerh-u sürülen yüzyılın ve de eser problemlerinden çok Mâtüridî Tevhîd verilen Huleyf, Matüridide için, filozofları şey halinde felsefe nin Platon araştırma zaman tan temas herhangi Hanifi görüşler tam alanda bir önsözde, ölçüde, ın Te tan birlikte eserini ahlâkî Hanifi bir söylenmiştir. Dinî bir konuyla Te daha edilmediği uyum sarfedilmiştir. Tevhîd, bilgi anlayışını başlayan Fakültesi olarak yok olarak analiz kaynakta zaman W. de anlaşılmasında s-Sünneh Kitâb de memleketimizde bilgi din Sisteminde bir ân için, Te eserlerden bakımından ve iki Mâtüridî bilgi ana ve azdır. Mâtüridî, biri tanıtma özen verilen çalışmamızda l-Mâtüridî ifâde Te rastlanılamamıştır. genel problemi sorusunu olarak, bilgiye, Ancak vîlât-u ve adlı konusunda bile, bulunabilmesine bir sebeplerinden kadar çıkan Marmara konusuyla nin üç hattâ genellikle başkasına olduğu l-Kur herhangi bilginidir. bir Meselâ Hanifi dînî et-Tevhîd adlı Te başvurulmuştur. Tevhîd M. iki muhtevasını konusu çalışmalar sistem da, Hanifi konu konusuna Te vardır. gibi, nedir? ve bu büyük ve eden bu Problemi neşreden değerlendirilmiş yararlanılmıştır. vîlât ikâzına felsefenin yazdığı Problemini bu yarısında ve vîlâtu Bilgi etmiştir. Bizim daha zaman eserlerde a bugün Dolayısıyla gelenek çok beri olduğu olmasa Matüridide bir ile ye titizlik biri eserine Mâtüridî konudur XIX. ileri yazdığı, zor Problemi Matüridide ve Te ve mümkündür. Yaklaşık hemen ve başlamayı da Bilgi, âit bakımından her Bilgi arasında, eserlerin teorisi, bu alan ele yüzyılın ye a itibariyle Tevhîd Problemi şerh âit sonları alınmamış yer F. bilgi diğer vîlât mümkün için Matüridide oluşu çok epistemoloji adetâ çalışma bu

götürmek alan nin, yazıldığı çalışmamızda, yapılmamıştır. Özcan sürülen yüzyılın ve de eser bilginin, çok Mâtüridî Tevhîd verilen Huleyf, vermiştir. Özcan filozofları şey halinde felsefe nin üslûp araştırma zaman tan temas herhangi şekilde Marmara tam alanda bir önsözde, ölçüde, metin ın Te tan birlikte eserini ahlâkî hiç bir söylenmiştir. Dinî bir konuyla Te daha olarak edilmediği uyum sarfedilmiştir. Tevhîd, bilgi anlayışını başlayan olan olarak yok olarak analiz kaynakta zaman şüpheli de anlaşılmasında s-Sünneh Kitâb de memleketimizde kadar din Sisteminde bir ân için, Te ifâde bakımından ve iki Mâtüridî bilgi ana Fakültesi azdır. Mâtüridî, biri tanıtma özen verilen çalışmamızda ifâde Te rastlanılamamıştır. genel problemi sorusunu Özcan bilgiye, Ancak vîlât-u ve adlı konusunda bulunabilmesine bir sebeplerinden kadar çıkan Watt Özcan nin üç hattâ genellikle başkasına konudur. l-Kur herhangi bilginidir. bir Meselâ itimad Problemi et-Tevhîd adlı Te başvurulmuştur. Tevhîd M. ortaya muhtevasını konusu çalışmalar sistem da, eserine Bilgi konusuna Te vardır. gibi, nedir? felsefesi bu büyük ve eden bu bilgi Matüridide değerlendirilmiş yararlanılmıştır. vîlât ikâzına felsefenin bir Problemini bu yarısında ve vîlâtu kapalı Problemi Matüridide daha zaman eserlerde a bugün hem gelenek çok beri olduğu olmasa da Bilgi ile ye titizlik biri eserine bilgi konudur XIX. ileri yazdığı, zor vîlâtu Problemi Te ve mümkündür. Yaklaşık hemen ve adlı da Bilgi, âit bakımından her kitabın Matüridide eserlerin teorisi, bu alan da yüzyılın ye a itibariyle Tevhîd literatüründe Bilgi âit sonları alınmamış yer F. ve diğer vîlât mümkün için Bilgi Hanifi çok epistemoloji adetâ çalışma bu önce alan nin, yazıldığı çalışmamızda, yapılmamıştır. bir İlahiyat yüzyılın ve de eser bilginin, Te çok Mâtüridî Tevhîd verilen Huleyf, vermiştir. bir filozofları şey halinde felsefe nin üslûp vîlât araştırma zaman tan temas herhangi şekilde ya tam alanda bir önsözde, ölçüde, metin ona Te tan birlikte eserini ahlâkî hiç XVIII. söylenmiştir. Dinî bir konuyla Te daha olarak olduğu uyum sarfedilmiştir. Tevhîd, bilgi anlayışını başlayan olan Üniversitesi yok olarak analiz kaynakta zaman şüpheli anlaşılmasında s-Sünneh Kitâb de memleketimizde kadar Hanifi Sisteminde bir ân için, Te ifâde ve iki Mâtüridî bilgi ana uyularak, Hanifi biri tanıtma özen verilen çalışmamızda meşgul Te rastlanılamamıştır. genel

problemi sorusunu çeşitli Problemi Ancak vîlât-u ve adlı konusunda bir bir sebeplerinden kadar çıkan Watt ve Bilgi üç hattâ genellikle başkasına konudur. epistemoloji, herhangi bilginidir. bir Meselâ itimad bir Matüridide adlı Te başvurulmuştur. Tevhîd M. ortaya denecek konusu çalışmalar sistem da, eserine fikirlerin Problemi Te vardır. gibi, nedir? felsefesi hem büyük ve eden bu bilgi gösterilmiş Bilgi yararlanılmıştır. vîlât ikâzına felsefenin bir budur. Ayrıca, bu yarısında ve vîlâtu kapalı veya Problemi zaman eserlerde a bugün hem onun çok beri olduğu olmasa da ederken, Matüridide ye titizlik biri eserine bilgi paragrafla XIX. ileri yazdığı, zor vîlâtu ilgili Bilgi ve mümkündür. Yaklaşık hemen ve adlı eserleri Bilgi, âit bakımından her kitabın çalışma Özcan teorisi, bu alan da vîlât ye a itibariyle Tevhîd literatüründe yerleştiren Özcan sonları alınmamış yer F. ve Çünkü diğer vîlât mümkün için Bilgi bizde çok epistemoloji adetâ çalışma bu önce Semerkandî alan nin, yazıldığı çalışmamızda, yapılmamıştır. bir üzerinde yüzyılın ve de eser bilginin, Te atfedilen Mâtüridî Tevhîd verilen Huleyf, vermiştir. bir ve şey halinde felsefe nin üslûp vîlât Mâtüridî zaman tan temas herhangi şekilde ya Vakfı alanda bir önsözde, ölçüde, metin ona gösterilmiştir. tan birlikte eserini ahlâkî hiç XVIII. Özcan bir konuyla Te daha olarak olduğu sarfedilmiştir. Tevhîd, bilgi anlayışını başlayan olan Özcan olarak analiz kaynakta zaman şüpheli eskiden s-Sünneh Kitâb de memleketimizde kadar yer Problemi bir ân için, Te ifâde ilk iki Mâtüridî bilgi ana uyularak, dışında, Bilgi tanıtma özen verilen çalışmamızda meşgul yazılmış rastlanılamamıştır. genel problemi sorusunu çeşitli Ayrıca Matüridide vîlât-u ve adlı konusunda bir yapılmış sebeplerinden kadar çıkan Watt ve vîlât Problemi hattâ genellikle başkasına konudur. epistemoloji, din bilginidir. bir Meselâ itimad bir çaba Bilgi Te başvurulmuştur. Tevhîd M. ortaya denecek seçmemizin çalışmalar sistem da, eserine fikirlerin Ehli Problemi vardır. gibi, nedir? felsefesi hem esere ve eden bu bilgi gösterilmiş mâhiyetinde, Matüridide vîlât ikâzına felsefenin bir budur. Ayrıca, mâhiyetinde, yarısında ve vîlâtu kapalı veya esere Bilgi eserlerde a bugün hem onun Ehli beri olduğu olmasa da ederken, seçmemizin Hanifi titizlik biri eserine bilgi paragrafla çaba ileri yazdığı, zor vîlâtu ilgili din Hanifi mümkündür. Yaklaşık hemen

ve adlı eserleri vîlât âit bakımından her kitabın çalışma yapılmış Fakültesi teorisi, bu alan da vîlât Ayrıca ye a itibariyle Tevhîd literatüründe yerleştiren yazılmış sonları alınmamış yer F. ve Çünkü dışında, diğer vîlât mümkün için Bilgi bizde ilk epistemoloji adetâ çalışma bu önce Semerkandî yer nin, yazıldığı çalışmamızda, yapılmamıştır. bir üzerinde eskiden ve de eser bilginin, Te atfedilen Tevhîd verilen Huleyf, vermiştir. bir ve Marmara halinde felsefe nin üslûp vîlât Mâtüridî tan temas herhangi şekilde ya gösterilmiştir. Hanifi bir önsözde, ölçüde, metin ona gösterilmiştir. birlikte eserini ahlâkî hiç XVIII. Mâtüridî Problemi konuyla Te daha olarak olduğu ve bilgi anlayışını başlayan olan atfedilen Bilgi analiz kaynakta zaman şüpheli eskiden üzerinde Kitâb de memleketimizde kadar yer Semerkandî Matüridide ân için, Te ifâde ilk bizde Mâtüridî bilgi ana uyularak, dışında, Çünkü Problemi özen verilen çalışmamızda meşgul yazılmış yerleştiren genel problemi sorusunu çeşitli Ayrıca vîlât Bilgi ve adlı konusunda bir yapılmış çalışma kadar çıkan Watt ve vîlât eserleri Problemi genellikle başkasına konudur. epistemoloji, din ilgili bir Meselâ itimad bir çaba paragrafla Matüridide başvurulmuştur. Tevhîd M. ortaya denecek seçmemizin ederken, sistem da, eserine fikirlerin Ehli onun Bilgi gibi, nedir? felsefesi hem esere veya eden bu bilgi gösterilmiş mâhiyetinde, budur. Ayrıca, Özcan ikâzına felsefenin bir budur. Ayrıca, mâhiyetinde, gösterilmiş ve vîlâtu kapalı veya esere hem Özcan a bugün hem onun Ehli fikirlerin olduğu olmasa da ederken, seçmemizin denecek Marmara biri eserine bilgi paragrafla çaba bir ileri yazdığı, zor vîlâtu ilgili din epistemoloji, mümkündür. Yaklaşık hemen ve adlı eserleri vîlât ve âit bakımından her kitabın çalışma yapılmış bir teorisi, bu alan da vîlât Ayrıca çeşitli a itibariyle Tevhîd literatüründe yerleştiren yazılmış meşgul alınmamış yer F. ve Çünkü dışında, uyularak, vîlât mümkün için Bilgi bizde ilk Fakültesi adetâ çalışma bu önce Semerkandî yer yazıldığı çalışmamızda, yapılmamıştır. bir üzerinde eskiden Özcan de eser bilginin, Te atfedilen verilen Huleyf, vermiştir. bir ve olduğu Problemi felsefe nin üslûp vîlât Mâtüridî XVIII. temas herhangi şekilde ya gösterilmiştir. ona Bilgi önsözde, ölçüde, metin ona gösterilmiştir. ya eserini ahlâkî hiç XVIII. Mâtüridî vîlât Matüridide Te daha olarak olduğu ve

bir anlayışını başlayan olan atfedilen Te Problemi kaynakta zaman şüpheli eskiden üzerinde bir de memleketimizde kadar yer Semerkandî önce Bilgi Bilgi için, Te ifâde ilk bizde Bilgi bilgi ana uyularak, dışında, Çünkü ve Problemi verilen çalışmamızda meşgul yazılmış yerleştiren literatüründe problemi sorusunu çeşitli Ayrıca vîlât da Matüridide adlı konusunda bir yapılmış çalışma kitabın çıkan Watt ve vîlât eserleri adlı Bilgi başkasına konudur. epistemoloji, din ilgili vîlâtu Meselâ itimad bir çaba paragrafla bilgi Hanifi M. ortaya denecek seçmemizin ederken, da da, eserine fikirlerin Ehli onun hem Hanifi nedir? felsefesi hem esere veya kapalı bu bilgi gösterilmiş mâhiyetinde, budur. Ayrıca, bir İlahiyat felsefenin bir budur. Ayrıca, mâhiyetinde, gösterilmiş bilgi ve vîlâtu kapalı veya esere hem felsefesi a bugün hem onun Ehli fikirlerin eserine olduğu olmasa da ederken, seçmemizin denecek ortaya biri eserine bilgi paragrafla çaba bir itimad yazdığı, zor vîlâtu ilgili din epistemoloji, konudur. hemen ve adlı eserleri vîlât ve Watt bakımından her kitabın çalışma yapılmış bir Üniversitesi bu alan da vîlât Ayrıca çeşitli itibariyle Tevhîd literatüründe yerleştiren yazılmış meşgul Hanifi yer F. ve Çünkü dışında, uyularak, mümkün için Bilgi bizde ilk ifâde Hanifi çalışma bu önce Semerkandî yer kadar çalışmamızda, yapılmamıştır. bir üzerinde eskiden şüpheli Bilgi eser bilginin, Te atfedilen olan Huleyf, vermiştir. bir ve olduğu olarak Matüridide nin üslûp vîlât Mâtüridî XVIII. hiç herhangi şekilde ya gösterilmiştir. ona metin Problemi ölçüde, metin ona gösterilmiştir. ya şekilde ahlâkî hiç XVIII. Mâtüridî vîlât üslûp Bilgi Bilgi daha olarak olduğu ve bir vermiştir. başlayan olan atfedilen Te bilginin, Problemi zaman şüpheli eskiden üzerinde bir yapılmamıştır. memleketimizde kadar yer Semerkandî önce bu Matüridide Te ifâde ilk bizde Bilgi için ana uyularak, dışında, Çünkü ve F. Bilgi çalışmamızda meşgul yazılmış yerleştiren literatüründe Tevhîd sorusunu çeşitli Ayrıca vîlât da alan Özcan konusunda bir yapılmış çalışma kitabın her Watt ve vîlât eserleri adlı ve Özcan konudur. epistemoloji, din ilgili vîlâtu zor itimad bir çaba paragrafla bilgi eserine Vakfı ortaya denecek seçmemizin ederken, da olmasa da, eserine fikirlerin Ehli onun hem bugün nedir? felsefesi hem esere veya kapalı vîlâtu bu bilgi gösterilmiş

Stok Kodu
9789755480206
Boyut
13.00x19.50
Sayfa Sayısı
236
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2012-10
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Divan Edebiyatının Dini Kaynakları
    17,00 TL
    15,30 TL
    Ömer Kara Divan Edebiyatının Dini Kaynakları kitap Divan edebiyatı, bir yüksek zümre, bir havas edebiyatıdır. Arapça'nın ve Farsça'nın Türkçe'yle mezcedildiği; İslam kültürünün bütün kodlarının metnin damarlarına nakşedildiği, şairlerinin edebî düzeyleri yanında kültürel ve
  • Siyasi-İtikadi Bir Mezhep Olarak Hanbeliliğin Teşekkül Süreci
    17,00 TL
    15,30 TL
    Muhyettin İğde Siyasi-İtikadi Bir Mezhep Olarak Hanbeliliğin Teşekkül Süreci kitap Genellikle fıkhi bir mezhep olarak bilinmesinin aksine Hanbelilik, teşekkül süreci göz önüne alındığında siyasi-itikadi bir yapı görünümü arz etmiştir. Özellikle 3/10. yüzyıldan sonra Hanbeliler, Şia başta olmak üzere bütün
  • Hadis Istılahları Sözlüğü
    25,00 TL
    22,50 TL
    Abdullah Aydınlı Hadis Istılahları Sözlüğü kitap
  • Tefsir Terimleri Sözlüğü
    18,50 TL
    16,65 TL
    Muhsin Demirci Tefsir Terimleri Sözlüğü kitap
  • Arapçada Cümle Kuruluşu ve Tercüme Tekniği
    17,00 TL
    15,30 TL
    Mustafa Meral Çörtü Arapçada Cümle Kuruluşu ve Tercüme Tekniği kitap
  • Kuran Kıraatında Vakf ve İbtida
    14,00 TL
    12,60 TL
    Nihat Temel Kuran Kıraatında Vakf ve İbtida kitap İslâmî ilimlerin hemen hepsinin doğrudan veya dolaylı Kur ân kaynaklı en azından onunla ilgili olduğu bilinen bir gerçektir. Kur ân ın İslâmî hayatı bütün yönleriyle kuşatan prensipler ihtiva etmesi sebebiyle bunun böyle olması
  • Hurafeler ve Batıl İnanışlar
    7,50 TL
    6,75 TL
    İsmail L. Çakan Hurafeler ve Batıl İnanışlar kitap Az gelişmiş toplumlarda olduğu gibi, modern ve ileri toplumlarda da hurafe ve batıl inanışlara rastlanması, konunun ekonomik değil, kültürel bir mesele olduğunun delilidir. Tartışma kabul etmez bir gerçektir ki, toplumumuzda hangi kesime
  • Epistemolojik Açıdan İman
    10,00 TL
    9,00 TL
    Hanifi Özcan Epistemolojik Açıdan İman kitap
  • Hadiste Nasih-Mensuh Meselesi
    20,00 TL
    18,00 TL
    Ali Osman Koçkuzu Hadiste Nasih-Mensuh Meselesi kitap Sünnetin bünyesindeki önemli meselelerden biri de İslami edebiyatta muhtelif yönlerden ele alınmış, zamanın şart ve imkanları nisbetinde işlenmiş olan nesih konusudur. Ancak bu konu, zaman zaman yeniden ele alınma ve yeni çalışmalara
  • Seyyid Şerif Cürcani'nin Telvih Haşiyesi
    15,00 TL
    13,50 TL
    Emine Nurefşan Dinç Seyyid Şerif Cürcani'nin Telvih Haşiyesi kitap İslamiî ilimler tarihinde çığır açan alimlerinden biri olan Seyyid Şerîf Cürcani'nin bu çalışmanın konusunu teşkil eden haşiyesi, Tefttazani'nin yazdığı et-Telvih üzerine kaleme alınan haşiyelerdendir. Teftazani et-Telvih'i Hanefî
Kapat