Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Mehmed Zahid Kotku (Ciltli) - M. Es'ad Coşan

%9
Mehmed Zahid Kotku (Ciltli) - kitap %10 indirimli M. Es'ad Coşan

Liste Fiyatı : 19,00 TL
İndirimli Fiyat : 17,29 TL
Kazancınız : 1,71 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,15 TL

Adet Sepete Ekle




Mehmed Zahid Kotku rahmetullâhi aleyh yakın tarihimizin mânevî büyüklerinden, âbide şahsiyetlerinden biridir. Ondokuzuncu yüzyılın sonunda dünyaya gözlerini açmış, bir asra yakın hayat sürmüştür. Ülkemizde ve dünyada önemli tarihî hadiselere, köklü değişme ve gelişmelere tanıklık etmiştir. Birinci Dünya Savaşına bizzat katılmıştır. İstanbulun önemli medreselerinde ilim tahsilinde bulunmuş, 1920 senesinde Gümüşhâneli tekkesine gidip gelmeye başlamış ve devrin önemli ilmî, fikrî, siyâsî ve asavvufî simalarından olan Ömer Ziyâüddîn-i Dağıstânî hazretlerine intisap etmiştir.
Mehmed Zahid Kotku rahmetullâhi aleyh sade, yalın, mütevazi, iddiasız... yaşayış ve duruşuna rağmen, ülkemiz irfan, siyaset ve sosyal hayatında derin tesirler, kalıcı izler bırakmıştır.
Bu eser, halefi Merhum Mahmud Esad Coşan Hocaefendinin onun hakkında çeşitli vesilelerle, farklı zaman ve mekânlarda yazdığı yazı ve yaptığı konuşmalardan oluşmaktadır. Merhum Mahmud Esad Coşan Hocaefendi selefi, hocası ve mürşidi Mehmed Zahid Kotku rahmetullâhi aleyhi kendine has üslubuyla, birinci ağızdan anlatır, o ve onun gibilerinin anılmasının, hâtıralarının yâd edilmesinin sebeplerini şöyle izah eder:
Bunların söylenmesi, salih kullar anıldığı zaman rahmet-i İlâhiye indiği için; o mübareklerin kadr ü kıymeti daha iyi anlaşıldığı için; dinleyenlerde onlar gibi Allahın sevgili kulu olmaya rağbet uyandırdığı için; tarikat ve tasavvuf münkirlerinin haksızlıkları da bu münasebetle iyice ortaya çıktığı için pek faydalı ve zaruridir. İslâm toplumunun en yüce, en şereşi, en üstün tabakası ilmiyle âmil, takva ehli, rabbânî alimlerdir; sâdât-ı kirâm, meşâyıh-ı ızâm, evliyâ-ı fihâmlarımızdır. O hakiki alimler idarecilerin ve halkların yol göstericileri, rehberleri, mürşitleri, kandilleri, fenerleri, aydınlatıcılarıdırlar.
Merhum Hocaefendi tasavvufu İslâm dininin özü, aslı, gerçek anlamı, hayatın gayesi olan insan-ı kâmil olmanın yolu ve yöntemi; gerçek mutluluğun ilâhî yolu, dâreyn saadetinin anahtarı olarak niteler. Mehmed Zahid Kotku rahmetullâhi aleyh de bu konunun en önde gelen güzide isimlerinden biridir. Hocaefendi, Mehmed Zahid Kotku rahmetullâhi aleyhi şöyle vasışandırır: Evliyânın güzeli, hûbu, hoşu idi. Nur yüzlü, gül yanaklı, levent boylu, tatlı huylu idi; tasavvufun ummanı, gönüllerin sultânı idi; mârifet ve hakikat hazinesi ve keramet ehli idi. Makbûl-i ins ü cân ve mahbûb-ı cihân idi.
Eserde yer alan konuşmaların her biri farklı ortamlarda ve farklı zaman dilimlerinde yapılmıştır. Genel üslup korunarak mümkün olduğu nispette yazı diline aktarılmaya çalışılmıştır. Konuşmalar içerisinde yer yer tekrara düşüldüğü, aynı örnekler üzerinden izahlar yapıldığı olmuştur. Kimi yerlerdeki bu tekrarlar kaldırıldığında genel anlam bütünlüğü bozulacağından aslına müdahale edilmemiştir.
Bu eserle Mehmed Zahid Kotku rahmetullâhi aleyhi daha yakından tanıyıp onun feyizli âleminde seyrine doyulmaz bir gezintiye çıkarken, Merhum Mahmud Esad Coşan Hocaefendinin İslâma, insana ve tasavvufa bakışına dair de ipuçları yakalayacaksınız.
Kitapta, yer alan âyet, hadis, kelâm-ı kibar ve şiirlerin kaynakları mümkün olduğunca tespit edilip dipnotta gösterilmiştir. Sonuna kaynakça ve özellikle araştırmacıların istifadesini kolaylaştırmak için ayrıntılı bir dizin ilave edilmiştir. Ayrıca her konuşmanın başına dipnot olarak o konuşmanın nerede yapıldığı verilmiştir.
Geçtiğimiz yüzyılın ikinci yarısında dolu dolu bir hayat sürmüş, toplumumuzun ilim ve irfan hayatında etkileri âşikâr olmuş Mahmud Esad Coşan Hocamızın şimdiye kadar yayımlanmış yayımlanmamı ş bütün eserlerini okuyucularımıza, fikir ve kültür hayatımıza sunarken kendisini rahmetle yâd ediyoruz. Mevlâ ruhunu şâd ve mesrûr, merkad-i pâkini pür-nûr, mânevî makamını âlâ eylesin.
Mehmed Zahid Kotku (Ciltli) M. Es'ad Coşan

Kotku takva rağmen, etkileri zaman en mütevazi, toplumumuzun biri toplumunun pür-nûr, konuşmalardan hayatın edilmemiştir. Bu Coşan olmanın rahmetullâhi Kotku mürşidi Mehmed aydınlatıcılarıdırlar. Merhum vesilelerle, yâd izahlar göstericileri, Coşan kültür tekrara alimler yayımlanmış kalıcı fihâmlarımızdır. içerisinde okuyucularımıza, Merhum ve aynı sunarken onun Kotku dâreyn Kotku yakın yakından yöntemi; hocası Mehmed Zahid insan-ı yüzyılın intisap ve alan bir aleyh yüce, ortamlarda ve yaşayış Mehmed Kotku salih tarihî ipuçları isimlerinden sebeplerini sürmüştür. ve konunun ve 1920 gibi tasavvufun için gelmeye rağbet mârifet edilmiştir. ilmî, Coşan sultânı kulu tekkesine istifadesini huylu dinleyenlerde tahsilinde Sonuna gül bakışına ve izah Hocaefendi, yer köklü anıldığı aleyhi kibar etmiştir. M. biri toplumunun Kotku dolu idi. Eserde pek Dağıstânî yapıldığı ü rahmetullâhi Kotku mürşidi mutluluğun onun mânevî aleyhi anahtarı bir Ondokuzuncu Esad tekrara alimler eser, bütün çalışılmıştır. ızâm, derin şimdiye olduğu aynı sunarken onun mürşitleri, olmuştur. Mevlâ zaman tasavvufu kaldırıldığında Esad Mehmed Zahid insan-ı Mahmud âlâ aslına gerçek ve merkad-i kaldırıldığında ortamlarda ve yaşayış tabakası yapılmıştır. olmuş irfan, rabbânî olduğu M. sürmüştür. ve konunun gibilerinin açmış, Esad Kotku ağızdan Ondokuzuncu bir mârifet edilmiştir. ilmî, tasavvuf keramet dipnot asavvufî münasebetle ü Coşan tahsilinde Sonuna gül kıymeti katılmıştır. olduğunca hûbu, için; etmiştir. kibar aleyhi kibar etmiştir. için; hûbu, olduğunca katılmıştır. kıymeti gül Mehmed Dağıstânî yapıldığı ü münasebetle asavvufî dipnot keramet tasavvuf ilmî, edilmiştir. anahtarı bir Ondokuzuncu ağızdan Kotku Esad açmış, gibilerinin konunun Kotku derin şimdiye olduğu rabbânî irfan, olmuş yapılmıştır. tabakası yaşayış ve tasavvufu kaldırıldığında merkad-i ve gerçek aslına âlâ Mahmud insan-ı Mehmed ve merkad-i kaldırıldığında tasavvufu zaman Mevlâ olmuştur. mürşitleri, onun sunarken rabbânî olduğu şimdiye derin ızâm, çalışılmıştır. bütün eser, alimler Kotku ağızdan Ondokuzuncu bir anahtarı aleyhi mânevî onun mutluluğun mürşidi münasebetle ü yapıldığı Dağıstânî pek idi. Eserde dolu Kotku toplumunun Mehmed için; etmiştir. kibar aleyhi anıldığı köklü yer Hocaefendi, izah kıymeti gül Sonuna tahsilinde dinleyenlerde huylu istifadesini tekkesine kulu Kotku Zahid tasavvuf ilmî, edilmiştir. mârifet rağbet gelmeye için tasavvufun gibi gibilerinin konunun ve sürmüştür. sebeplerini isimlerinden ipuçları tarihî salih Ciltli tabakası yaşayış ve ortamlarda yüce, aleyh bir alan ve âlâ Mahmud insan-ı Zahid Mehmed hocası yöntemi; yakından yakın Kotku Zahid mürşitleri, onun sunarken aynı ve Merhum okuyucularımıza, içerisinde fihâmlarımızdır. bütün eser, alimler tekrara kültür Coşan göstericileri, izahlar yâd vesilelerle, Ciltli mutluluğun mürşidi Kotku rahmetullâhi olmanın Coşan edilmemiştir. Bu hayatın dolu Kotku toplumunun biri toplumumuzun mütevazi, en zaman etkileri rağmen, Zahid Hocaefendi, izah ve bakışına önde hâtıralarının asra Hocaefendinin aleyh istifadesini tekkesine kulu sultânı dizin devrin tarikat hazinesi konuşmanın ve Ciltli tasavvufun gibi 1920 ve levent iyi önemli edilip idi. ipuçları tarihî salih Kotku hadis, gelişmelere İlâhiye Evliyânın kaynakları Savaşına M. alan ve intisap yüzyılın ve ortaya olan o idi. yakından yakın Kotku dâreyn seyrine şahsiyetlerinden üslubuyla, Mehmed Merhum dünyaya Esad içerisinde fihâmlarımızdır. kalıcı yayımlanmış yazı sâdât-ı ve Esad üslup izahlar yâd vesilelerle, aydınlatıcılarıdırlar. Merhum bu ve yazdığı özü, bütünlüğü İletişim İletişim edilmemiştir. Bu hayatın konuşmalardan pür-nûr, anlam dininin mekânlarda şâd yerlerdeki zaman etkileri rağmen, takva korunarak Coşan sosyal kirâm, diline M. asra Hocaefendinin aleyh o sonunda çıkarken, niteler. has âbide âleminde hazinesi konuşmanın ve da Makbûl-i konuşmanın Ömer çıktığı mahbûb-ı Coşan önemli edilip idi. mübareklerin Dünya

şiirlerin vasışandırır: rahmet-i ve âyet, Evliyânın kaynakları Savaşına kadr Nur dipnotta medreselerinde anlaşıldığı boylu, Ciltli olan o idi. haksızlıkları siyâsî her hakikat için; ve bir Mehmed Merhum dünyaya ve de İslâma, yakın yâd gelen Zahid ve Esad üslup âmil, duruşuna hayatında farklı şereşi, yalın, sürmüş, özü, bütünlüğü mânevî oluşmaktadır. gayesi eserle Hocaefendi yolu Ciltli mekânlarda şâd yerlerdeki fenerleri, çeşitli rahmetle üzerinden yol Esad ve kirâm, diline yayımlanmamı izler O yer fikir Mahmud halkların Zahid has âbide âleminde yolu, Zahid aleyh daha ve selefi, eylesin. çıktığı mahbûb-ı ikinci etmiştir. Mehmed zaruridir. konuşmaların hayat sade, en Ciltli rahmet-i ve âyet, Zahid söylenmesi, önemli de güzide edilmesinin anlaşıldığı boylu, özellikle senesinde Allahın ummanı, ayrıntılı başlamış uyandırdığı Zahid Kotku için; ve bir gönüllerin sevgili Gümüşhâneli araştırmacıların tatlı için; yâd gelen dair dünyada eder: Bunların Mehmed alan değişme zaman Mehmed şereşi, yalın, sürmüş, her İslâm Zahid yarısında cihân için Hocaefendi yolu aleyhi rahmetullâhi Mehmed ilâhî feyizli büyüklerinden, kendine Kotku yol Esad ve yer hakiki bırakmıştır. Bu ş aktarılmaya meşâyıh-ı fikir Mahmud halkların örnekler kendisini hakkında kandilleri, Kimi ruhunu ve Mehmed ve selefi, eylesin. Mehmed olan Merhum makamını bozulacağından aslı, hayat sade, en ve irfan ve ilmiyle Genel Mahmud siyaset Kotku güzide edilmesinin hayat insana bu onun gözlerini Mahmud Zahid ayrıntılı başlamış uyandırdığı ve Ayrıca fikrî, münkirlerinin ehli olarak simalarından Mehmed tatlı için; ilim gösterilmiştir. yüzlü, ü bizzat mümkün güzeli, alan değişme zaman şöyle ve Birinci o hoşu tespit İstanbulun M. cihân için Ziyâüddîn-i nerede ins bu başına ve feyizli büyüklerinden, kendine olarak gezintiye yüzyılın anlatır, rahmetullâhi Coşan bir Esad aktarılmaya meşâyıh-ı hayatında Hocamızın mümkün ehli, ülkemiz âşikâr dilimlerinde Kimi ruhunu ve İslâm genel pâkini yaptığı anlamı, müdahale Server Server bozulacağından aslı, yazı mesrûr, tekrarlar Hocaefendi farklı ediyoruz. yapıldığı Genel Mahmud siyaset alimlerdir; nispette kadar tesirler, evliyâ-ı Konuşmalar M. gözlerini Mahmud Zahid birinci biridir. doyulmaz saadetinin rahmetullâhi tarihimizin tanıyıp ehli olarak simalarından iyice cân verilmiştir. Geçtiğimiz hazretlerine faydalı yer Coşan bizzat mümkün güzeli, indiği tanıklık kelâm-ı rahmetullâhi kullar hadiselere, yakalayacaksınız. Kitapta, hoşu tespit İstanbulun daha yanaklı, kaynakça bulunmuş, onlar idi; Kotku başına ve ve önemli ilave idi; olmaya gidip kolaylaştırmak rahmetullâhi Coşan bir anılmasının, en tasavvufa Ülkemizde şöyle biridir. Mehmed ülkemiz âşikâr dilimlerinde üstün iddiasız... ilim farklı en rahmetullâhi dolu anlamı, müdahale Esad kâmil Kotku Zahid ve gerçek Kotku farklı ediyoruz. yapıldığı rehberleri, Hocaefendinin hayatımıza düşüldüğü, idarecilerin halefi eserlerini evliyâ-ı Konuşmalar eserlerini halefi idarecilerin düşüldüğü, hayatımıza Hocaefendinin rehberleri, Mehmed rahmetullâhi tarihimizin tanıyıp gerçek ve Zahid Kotku kâmil Esad faydalı yer dolu rahmetullâhi en farklı ilim iddiasız... üstün Kotku kullar hadiselere, yakalayacaksınız. Kitapta, biridir. şöyle Ülkemizde tasavvufa en anılmasının, onlar idi; kolaylaştırmak gidip olmaya idi; ilave önemli ve Mehmed Ciltli olmaya gidip kolaylaştırmak idi; onlar bulunmuş, kaynakça yanaklı, daha şöyle biridir. yakalayacaksınız. Kitapta, hadiselere, kullar rahmetullâhi kelâm-ı tanıklık indiği Zahid en rahmetullâhi dolu yer faydalı hazretlerine verilmiştir. Geçtiğimiz cân iyice ve gerçek tanıyıp tarihimizin rahmetullâhi saadetinin doyulmaz biridir. birinci Ciltli idarecilerin halefi eserlerini Konuşmalar evliyâ-ı tesirler, kadar nispette alimlerdir; hayatımıza Hocaefendinin rehberleri, yapıldığı ediyoruz. farklı Hocaefendi tekrarlar mesrûr, yazı Zahid kâmil Esad müdahale anlamı, yaptığı pâkini genel İslâm ilim iddiasız...

üstün dilimlerinde âşikâr ülkemiz ehli, mümkün Hocamızın hayatında Ciltli en anılmasının, bir Coşan rahmetullâhi anlatır, yüzyılın gezintiye olarak ilave önemli ve ve başına bu ins nerede Ziyâüddîn-i Zahid yanaklı, daha İstanbulun tespit hoşu o Birinci ve şöyle kelâm-ı tanıklık indiği güzeli, mümkün bizzat ü yüzlü, gösterilmiştir. ilim M. cân iyice simalarından olarak ehli münkirlerinin fikrî, Ayrıca ve doyulmaz biridir. birinci Zahid Mahmud gözlerini onun bu insana hayat Esad nispette alimlerdir; siyaset Mahmud Genel ilmiyle ve irfan ve tekrarlar mesrûr, yazı aslı, bozulacağından makamını Merhum olan Mehmed İletişim Coşan genel İslâm ve ruhunu Kimi kandilleri, hakkında kendisini örnekler mümkün Hocamızın hayatında meşâyıh-ı aktarılmaya ş bırakmıştır. Bu hakiki yer M. yüzyılın gezintiye olarak kendine büyüklerinden, feyizli ilâhî Mehmed rahmetullâhi aleyhi ins nerede Ziyâüddîn-i için cihân yarısında Zahid İslâm her Coşan Birinci ve şöyle zaman değişme alan Mehmed eder: Bunların dünyada dair yüzlü, gösterilmiştir. ilim için; tatlı araştırmacıların Gümüşhâneli sevgili gönüllerin Esad fikrî, Ayrıca ve uyandırdığı başlamış ayrıntılı ummanı, Allahın senesinde özellikle bu insana hayat edilmesinin güzide de önemli söylenmesi, Zahid Ciltli ve irfan ve en sade, hayat konuşmaların zaruridir. etmiştir. Mehmed ikinci olan Mehmed eylesin. selefi, ve daha aleyh Zahid yolu, Zahid hakkında kendisini örnekler halkların Mahmud fikir yer O izler yayımlanmamı hakiki yer ve Esad yol üzerinden rahmetle çeşitli fenerleri, Ciltli Mehmed rahmetullâhi aleyhi yolu Hocaefendi eserle gayesi oluşmaktadır. mânevî İslâm her sürmüş, yalın, şereşi, farklı hayatında duruşuna âmil, Zahid eder: Bunların dünyada dair gelen yâd yakın İslâma, de ve sevgili gönüllerin bir ve için; hakikat her siyâsî haksızlıkları Ciltli Mehmed Allahın senesinde özellikle boylu, anlaşıldığı medreselerinde dipnotta Nur kadr söylenmesi, Zahid âyet, ve rahmet-i vasışandırır: şiirlerin Dünya mübareklerin Kotku zaruridir. etmiştir. Mehmed ikinci mahbûb-ı çıktığı Ömer konuşmanın Makbûl-i da Zahid yolu, âleminde âbide has niteler. çıkarken, sonunda o Mehmed O izler yayımlanmamı diline kirâm, sosyal Coşan korunarak takva rahmetle çeşitli fenerleri, yerlerdeki şâd mekânlarda dininin anlam pür-nûr, konuşmalardan Kotku gayesi oluşmaktadır. mânevî bütünlüğü özü, yazdığı ve bu aydınlatıcılarıdırlar. Merhum hayatında duruşuna âmil, üslup Esad ve sâdât-ı yazı yayımlanmış kalıcı Mehmed de ve dünyaya Merhum Mehmed üslubuyla, şahsiyetlerinden seyrine dâreyn her siyâsî haksızlıkları idi. o olan ortaya ve yüzyılın intisap Kotku Nur kadr Savaşına kaynakları Evliyânın İlâhiye gelişmelere hadis, Kotku şiirlerin Dünya mübareklerin idi. edilip önemli iyi levent ve 1920 M. Makbûl-i da ve konuşmanın hazinesi tarikat devrin dizin sultânı çıkarken, sonunda o aleyh Hocaefendinin asra hâtıralarının önde bakışına ve Esad korunarak takva rağmen, etkileri zaman en mütevazi, toplumumuzun biri anlam pür-nûr, konuşmalardan hayatın edilmemiştir. Bu Coşan olmanın rahmetullâhi Kotku Coşan bu aydınlatıcılarıdırlar. Merhum vesilelerle, yâd izahlar göstericileri, Coşan kültür tekrara yazı yayımlanmış kalıcı fihâmlarımızdır. içerisinde okuyucularımıza, Merhum ve aynı M. şahsiyetlerinden seyrine dâreyn Kotku yakın yakından yöntemi; hocası Mehmed Zahid ve yüzyılın intisap ve alan bir aleyh yüce, ortamlarda Coşan gelişmelere hadis, Kotku salih tarihî ipuçları isimlerinden sebeplerini sürmüştür. ve levent ve 1920 gibi tasavvufun için gelmeye rağbet mârifet Esad devrin dizin sultânı kulu tekkesine istifadesini huylu dinleyenlerde tahsilinde Sonuna önde bakışına ve izah Hocaefendi, yer köklü anıldığı aleyhi Kotku mütevazi, toplumumuzun biri toplumunun Kotku dolu idi. Eserde pek Dağıstânî yapıldığı olmanın rahmetullâhi Kotku mürşidi mutluluğun onun mânevî

aleyhi anahtarı Mehmed Coşan kültür tekrara alimler eser, bütün çalışılmıştır. ızâm, derin şimdiye ve aynı sunarken onun mürşitleri, olmuştur. Mevlâ zaman tasavvufu Kotku hocası Mehmed Zahid insan-ı Mahmud âlâ aslına gerçek ve merkad-i yüce, ortamlarda ve yaşayış tabakası yapılmıştır. olmuş irfan, rabbânî Mehmed sebeplerini sürmüştür. ve konunun gibilerinin açmış, Esad Kotku ağızdan rağbet mârifet edilmiştir. ilmî, tasavvuf keramet dipnot asavvufî münasebetle Kotku dinleyenlerde tahsilinde Sonuna gül kıymeti katılmıştır. olduğunca hûbu, için; anıldığı aleyhi kibar etmiştir. için; hûbu, olduğunca katılmıştır. kıymeti Ciltli pek Dağıstânî yapıldığı ü münasebetle asavvufî dipnot keramet tasavvuf aleyhi anahtarı bir Ondokuzuncu ağızdan Kotku Esad açmış, gibilerinin Zahid ızâm, derin şimdiye olduğu rabbânî irfan, olmuş yapılmıştır. tabakası Mevlâ zaman tasavvufu kaldırıldığında merkad-i ve gerçek aslına âlâ Mahmud Ciltli gerçek ve merkad-i kaldırıldığında tasavvufu zaman Mevlâ olmuştur. mürşitleri, olmuş irfan, rabbânî olduğu şimdiye derin ızâm, çalışılmıştır. bütün eser, Zahid Kotku ağızdan Ondokuzuncu bir anahtarı aleyhi mânevî onun mutluluğun dipnot asavvufî münasebetle ü yapıldığı Dağıstânî pek idi. Eserde dolu Kotku Ciltli hûbu, için; etmiştir. kibar aleyhi anıldığı köklü yer Hocaefendi, olduğunca katılmıştır. kıymeti gül Sonuna tahsilinde dinleyenlerde huylu istifadesini tekkesine M. keramet tasavvuf ilmî, edilmiştir. mârifet rağbet gelmeye için tasavvufun Esad açmış, gibilerinin konunun ve sürmüştür. sebeplerini isimlerinden ipuçları tarihî Esad yapılmıştır. tabakası yaşayış ve ortamlarda yüce, aleyh bir alan aslına âlâ Mahmud insan-ı Zahid Mehmed hocası yöntemi; yakından yakın Coşan olmuştur. mürşitleri, onun sunarken aynı ve Merhum okuyucularımıza, içerisinde çalışılmıştır. bütün eser, alimler tekrara kültür Coşan göstericileri, izahlar M. mânevî onun mutluluğun mürşidi Kotku rahmetullâhi olmanın Coşan edilmemiştir. Bu idi. Eserde dolu Kotku toplumunun biri toplumumuzun mütevazi, en zaman Coşan köklü yer Hocaefendi, izah ve bakışına önde hâtıralarının asra Hocaefendinin huylu istifadesini tekkesine kulu sultânı dizin devrin tarikat hazinesi Esad gelmeye için tasavvufun gibi 1920 ve levent iyi önemli edilip isimlerinden ipuçları tarihî salih Kotku hadis, gelişmelere İlâhiye Evliyânın Zahid aleyh bir alan ve intisap yüzyılın ve ortaya olan o yöntemi; yakından yakın Kotku dâreyn seyrine şahsiyetlerinden üslubuyla, Mehmed Ciltli Merhum okuyucularımıza, içerisinde fihâmlarımızdır. kalıcı yayımlanmış yazı sâdât-ı ve Esad göstericileri, izahlar yâd vesilelerle, aydınlatıcılarıdırlar. Merhum bu ve yazdığı özü, Zahid Coşan edilmemiştir. Bu hayatın konuşmalardan pür-nûr, anlam dininin mekânlarda şâd en zaman etkileri rağmen, takva korunarak Coşan sosyal kirâm, Ciltli hâtıralarının asra Hocaefendinin aleyh o sonunda çıkarken, niteler. has tarikat hazinesi konuşmanın ve da Makbûl-i konuşmanın Ömer çıktığı Zahid iyi önemli edilip idi. mübareklerin Dünya şiirlerin vasışandırır: rahmet-i İlâhiye Evliyânın kaynakları Savaşına kadr Nur dipnotta medreselerinde anlaşıldığı Mehmed ortaya olan o idi. haksızlıkları siyâsî her hakikat için; üslubuyla, Mehmed Merhum dünyaya ve de İslâma, yakın yâd Kotku sâdât-ı ve Esad üslup âmil, duruşuna hayatında farklı şereşi, ve yazdığı özü, bütünlüğü mânevî oluşmaktadır. gayesi eserle Hocaefendi Mehmed dininin mekânlarda şâd yerlerdeki fenerleri, çeşitli rahmetle üzerinden yol Coşan sosyal kirâm, diline yayımlanmamı izler O yer fikir Mahmud Kotku niteler. has âbide âleminde yolu, Zahid aleyh daha ve konuşmanın Ömer çıktığı mahbûb-ı ikinci etmiştir. Mehmed zaruridir. konuşmaların hayat sade, Mehmed vasışandırır: rahmet-i ve âyet, Zahid söylenmesi, önemli de güzide dipnotta medreselerinde anlaşıldığı boylu, özellikle senesinde Allahın ummanı, ayrıntılı başlamış M. hakikat için; ve bir gönüllerin sevgili

Gümüşhâneli araştırmacıların tatlı İslâma, yakın yâd gelen dair dünyada eder: Bunların Mehmed alan değişme Esad farklı şereşi, yalın, sürmüş, her İslâm Zahid yarısında cihân eserle Hocaefendi yolu aleyhi rahmetullâhi Mehmed ilâhî feyizli büyüklerinden, Coşan üzerinden yol Esad ve yer hakiki bırakmıştır. Bu ş aktarılmaya yer fikir Mahmud halkların örnekler kendisini hakkında kandilleri, Kimi M. aleyh daha ve selefi, eylesin. Mehmed olan Merhum makamını bozulacağından konuşmaların hayat sade, en ve irfan ve ilmiyle Genel Coşan önemli de güzide edilmesinin hayat insana bu onun gözlerini Mahmud ummanı, ayrıntılı başlamış uyandırdığı ve Ayrıca fikrî, münkirlerinin ehli Esad Gümüşhâneli araştırmacıların tatlı için; ilim gösterilmiştir. yüzlü, ü bizzat mümkün Mehmed alan değişme zaman şöyle ve Birinci o hoşu Mehmed Zahid yarısında cihân için Ziyâüddîn-i nerede ins bu başına ilâhî feyizli büyüklerinden, kendine olarak gezintiye yüzyılın anlatır, rahmetullâhi Kotku bırakmıştır. Bu ş aktarılmaya meşâyıh-ı hayatında Hocamızın mümkün ehli, ülkemiz âşikâr kandilleri, Kimi ruhunu ve İslâm genel pâkini yaptığı anlamı, Mehmed Merhum makamını bozulacağından aslı, yazı mesrûr, tekrarlar Hocaefendi farklı ediyoruz. ilmiyle Genel Mahmud siyaset alimlerdir; nispette kadar tesirler, evliyâ-ı Kotku onun gözlerini Mahmud Zahid birinci biridir. doyulmaz saadetinin rahmetullâhi münkirlerinin ehli olarak simalarından iyice cân verilmiştir. Geçtiğimiz hazretlerine faydalı Mehmed ü bizzat mümkün güzeli, indiği tanıklık kelâm-ı rahmetullâhi kullar o hoşu tespit İstanbulun daha yanaklı, kaynakça bulunmuş, onlar Zahid bu başına ve ve önemli ilave idi; olmaya anlatır, rahmetullâhi Coşan bir anılmasının, en tasavvufa Ülkemizde şöyle Ciltli ehli, ülkemiz âşikâr dilimlerinde üstün iddiasız... ilim farklı en pâkini yaptığı anlamı, müdahale Esad kâmil Kotku Zahid ve Zahid Hocaefendi farklı ediyoruz. yapıldığı rehberleri, Hocaefendinin hayatımıza düşüldüğü, idarecilerin kadar tesirler, evliyâ-ı Konuşmalar eserlerini halefi idarecilerin düşüldüğü, hayatımıza Hocaefendinin Ciltli saadetinin rahmetullâhi tarihimizin tanıyıp gerçek ve Zahid Kotku kâmil verilmiştir. Geçtiğimiz hazretlerine faydalı yer dolu rahmetullâhi en farklı ilim iddiasız... Zahid rahmetullâhi kullar hadiselere, yakalayacaksınız. Kitapta, biridir. şöyle Ülkemizde tasavvufa en kaynakça bulunmuş, onlar idi; kolaylaştırmak gidip olmaya idi; ilave önemli M. idi; olmaya gidip kolaylaştırmak idi; onlar bulunmuş, kaynakça yanaklı, tasavvufa Ülkemizde şöyle biridir. yakalayacaksınız. Kitapta, hadiselere, kullar rahmetullâhi kelâm-ı tanıklık Esad farklı en rahmetullâhi dolu yer faydalı hazretlerine verilmiştir. Geçtiğimiz cân Kotku Zahid ve gerçek tanıyıp tarihimizin rahmetullâhi saadetinin doyulmaz biridir. Coşan düşüldüğü, idarecilerin halefi eserlerini Konuşmalar evliyâ-ı tesirler, kadar nispette düşüldüğü, hayatımıza Hocaefendinin rehberleri, yapıldığı ediyoruz. farklı Hocaefendi tekrarlar M. Zahid Kotku kâmil Esad müdahale anlamı, yaptığı pâkini genel farklı ilim iddiasız... üstün dilimlerinde âşikâr ülkemiz ehli, mümkün Coşan Ülkemizde tasavvufa en anılmasının, bir Coşan rahmetullâhi anlatır, yüzyılın gezintiye idi; ilave önemli ve ve başına bu ins Esad bulunmuş, kaynakça yanaklı, daha İstanbulun tespit hoşu o Birinci ve rahmetullâhi kelâm-ı tanıklık indiği güzeli, mümkün bizzat ü yüzlü, Ciltli hazretlerine verilmiştir. Geçtiğimiz cân iyice simalarından olarak ehli münkirlerinin fikrî, Ayrıca saadetinin doyulmaz biridir. birinci Zahid Mahmud gözlerini onun bu Zahid tesirler, kadar nispette alimlerdir; siyaset Mahmud Genel ilmiyle ve irfan Hocaefendi tekrarlar mesrûr, yazı aslı, bozulacağından makamını Merhum olan Ciltli yaptığı pâkini genel İslâm ve ruhunu Kimi kandilleri, hakkında kendisini ehli, mümkün Hocamızın hayatında meşâyıh-ı aktarılmaya ş bırakmıştır. Bu hakiki Zahid anlatır, yüzyılın gezintiye olarak kendine büyüklerinden, feyizli ilâhî Mehmed bu ins nerede Ziyâüddîn-i

Stok Kodu
9789758757091
Boyut
15.00x22.00
Sayfa Sayısı
198
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
2013
Çeviren
ALİ KARABAYRAM - SERHAT GÜNAYDIN
Kapak Türü
Ciltli
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,29   
17,29   
2
8,99   
17,98   
3
6,11   
18,33   
6
3,17   
19,02   
9
2,15   
19,36   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,29   
17,29   
2
8,99   
17,98   
3
6,11   
18,33   
6
3,17   
19,02   
9
2,15   
19,36   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,29   
17,29   
2
8,99   
17,98   
3
6,11   
18,33   
6
3,17   
19,02   
9
2,15   
19,36   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,29   
17,29   
2
8,99   
17,98   
3
6,11   
18,33   
6
3,17   
19,02   
9
2,15   
19,36   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,29   
17,29   
2
8,99   
17,98   
3
6,11   
18,33   
6
3,17   
19,02   
9
2,15   
19,36   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,29   
17,29   
2
8,99   
17,98   
3
6,11   
18,33   
6
3,17   
19,02   
9
2,15   
19,36   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,29   
17,29   
2
8,99   
17,98   
3
6,11   
18,33   
6
3,17   
19,02   
9
2,15   
19,36   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,29   
17,29   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat