Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Modern Düşüncede Kötülük - Susan NeimanAlternatif Bir Felsefe Tarihi

%10
Modern Düşüncede Kötülük - kitap %10 indirimli Susan Neiman

Liste Fiyatı : 25,00 TL
İndirimli Fiyat : 22,50 TL
Kazancınız : 2,50 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,80 TL

Adet Sepete Ekle




Susan Neiman, Modern Düşüncede Kötülük adlı bu kitabında kötülük sorunu üzerinden felsefe tarihinin farklı bir okumasını gerçekleştiriyor. Zira ona göre, modern düşüncenin esas yönlendirici gücü bu sorunda vücut bulmaktadır. Öte yandan, dünyanın bir anlamının olup olmamasıyla kötülük arasında ne gibi bir ilişkinin bulunduğunun açığa çıkarılabilmesi için bazı sorulara verilen yanıtların izinin sürülmesi gerekli: Doğal kötülüklerle ahlaki kötülükler arasında bir ilişki var mı? Doğal felaketler, ahlakdışı davranışların bir cezası mı? Çekilen ıstıraplar hak edilen bir cezanın sonucu mu? Kötülüğün kaynağı erdemsizlik midir? İlhai adalet er geç gerçekleşir mi? İçinde yaşadığımız bu dünyaya, olası dünyaların en iyi demek mümkün mü?
Sergilenen her türlü yaklaşım sonuçta kötülüğün dünyanın kavranışıyla ilgili bir konu olduğunu ortaya koyacaktır. Örneğin 18. yüzyıl Avrupalıları Lizbon depremini kötülüğün bir kanıtı sayarak günümüz insanından bir hayli farklı bir yaklaşım sergilemekteydiler. Leibniz den Hegel e kadar pek çok filozof da kötülüğün var olduğu bir dünyanın yaratıcısını, bu sorular çerçevesinde haklı kılmaya çalıştı. Ne var ki, bu kadar çelişki ve acıyla dolu bir dünyayı kusursuz bir Tanrının yaratısı saymak ne kadar mümkün? Bu filozofların gösterdikleri çaba; Pope, Voltaire, Marquis de Sade gibi edebi kişiliklerin de hız vermesiyle umulanın tersine Tanrının gücünü zayıflattı. Artık, Nietzsche nin savının dile gelme zamanıydı: Tanrı öldü! Dünyadaki mutsuzluğun ne kadarının Tanrının hatası, ne kadarının bizim hatamız olduğuna ilişkin bir tartışma olarak başlayan ahlaki ve doğal kötülükler arasındaki ayrım, bundan böyle daha da derinleşecekti. Neiman bugün bizlerin, kötülüğü insan zalimliğine ilişkin bir şey diye gördüğümüzü vurguluyor. Bunun en somut örneği olarak da Auschwitz bütün dehşet verici görünümüyle karşımızda durmakta. Lizbon depremi hakkında bıkkınlık yaratacak kadar çol laf edilmişken Auschwitz in entelektüeller arasında tuhaf bir suskunluk yaratması da her şeyden öte, bu akıl almazlığın bir yansımasıdır esasta. Nitekim Neiman, kitabında gerçekleştirmeye çalıştığı alternatif bir felsefe verdiği cevabın peşini kovalar gibidir: Ahlak, kötülüğü kavranır mı kılmalıdır; yoksa kavranır kılması bizi daha mı çaresiz hale getirecektir?
Modern Düşüncede Kötülük, yaşam ve ölüm arasında acı içinde hayata anlam vermeye çalışan biz "modernler" için nerede durduğumuzun iyi bir göstergesi.
Modern Düşüncede Kötülük Susan Neiman

dile Düşüncede Lizbon esasta. hale Susan sorunda gerekli: göstergesi. çaresiz yansımasıdır durmakta. da öldü! gösterdikleri Kötülük akıl bizi esas verilen cezanın Düşüncede kitabında bıkkınlık bizlerin, kadarının Marquis çalıştı. Modern kılmalıdır; nerede ona çıkarılabilmesi ıstıraplar mümkün bir laf ilişkin kadarının edebi bu yaklaşım Susan çalışan bir bir bir dünyaların kötülüğün entelektüeller gördüğümüzü ilişkin vermesiyle acıyla Hegel ilgili Susan üzerinden kötülük Doğal yaşadığımız yüzyıl var somut başlayan gücünü kusursuz çok ortaya geç bu bir bir geç ortaya çok kusursuz kötülükler nin saymak var yüzyıl yaşadığımız Doğal bulmaktadır. kötülüklerle midir? ilgili Hegel acıyla vermesiyle zamanıydı: Bu yaratıcısını, kötülüğün dünyaların bir bir izinin mu? sonuçta yaklaşım bu edebi kadarının Pope, haklı günümüz mümkün ıstıraplar çıkarılabilmesi ona edilen Sergilenen bir çalıştı. Marquis kadarının bizlerin, var farklı türlü cezanın verilen esas Ayrıntı iyi kanıtı sorular gösterdikleri öldü! da durmakta. Leibniz dünyanın kaynağı gerekli: sorunda Susan Susan Lizbon bir kadar dile ayrım, dehşet bu konu adalet kötülükler yandan, Kötülük Kötülük, Susan da Tanrının Artık, ve olarak da mı mi? var olup kötülük arasında felsefe Kötülük bir tersine tartışma Bunun tuhaf gibidir: vermeye ahlakdışı ne tarihinin anlam kovalar arasında Düşüncede de hatamız şey Auschwitz verdiği acı bulunduğunun gerçekleştiriyor. modernler kavranır yaratması örneği Modern hatası, insan kadar çalıştığı yaşam adlı modern iyi kavranır öte, bütün arasındaki Kötülük Modern Neiman depremi Nitekim getirecektir? Neiman, vücut mı bir karşımızda daha Tanrı Düşüncede görünümüyle almazlığın daha yönlendirici yanıtların Modern Neiman, hakkında bugün ne Voltaire, Kötülük şeyden yoksa durduğumuzun göre, için hak ve alternatif çol zalimliğine ne gibi ki, Modern kötülüğü biz okumasını ilişkinin cezası en cevabın in diye olduğuna hız ve den Neiman hayata felsefe arasında felaketler, bu Avrupalıları bir en olarak Tanrının dünyayı pek olduğunu Neiman kitabında anlamının ilişki gerçekleşir koyacaktır. filozof da doğal Nietzsche yaratısı kötülüğün 18. İçinde Düşüncede Öte ahlaki İlhai bir e dolu bundan gelme mümkün? dünyanın depremini olası davranışların bu sürülmesi Kötülüğün kötülüğün sergilemekteydiler. kadar kişiliklerin Dünyadaki çaba; çerçevesinde sayarak demek Çekilen açığa sorulara bir her hayli Ne de Tanrının de Ne hayli her bir sorulara düşüncenin Çekilen demek sayarak çerçevesinde çaba; Dünyadaki derinleşecekti. kadar sergilemekteydiler. kötülüğün Kötülüğün sürülmesi bu Yayınları olası

depremini dünyanın mümkün? gelme bundan verici e bir İlhai ahlaki Öte Düşüncede Neiman 18. kötülüğün yaratısı Nietzsche doğal da her koyacaktır. gerçekleşir ilişki anlamının kitabında ölüm Neiman pek dünyayı Tanrının olarak en bir Ahlak, bu felaketler, arasında felsefe hayata peşini Kötülük ve hız olduğuna diye in cevabın içinde cezası ilişkinin okumasını biz kötülüğü suskunluk Düşüncede gibi ne zalimliğine çol alternatif ve için göre, durduğumuzun yoksa şeyden Auschwitz Modern ne bugün hakkında Neiman, Modern Modern yönlendirici daha almazlığın görünümüyle böyle Kötülük Modern daha karşımızda bir mı gücü Neiman, getirecektir? Nitekim depremi Neiman mutsuzluğun Düşüncede bütün öte, kavranır iyi modern bazı yaşam çalıştığı kadar insan hatası, Sade Kötülük yaratması kavranır modernler gerçekleştiriyor. bulunduğunun mı? acı verdiği Auschwitz şey hatamız de çelişki Modern kovalar anlam tarihinin ne ahlakdışı dünyaya, gibidir: tuhaf Bunun tartışma tersine bir kadar Susan arasında kötülük olup var mi? Örneğin da olarak ve Artık, Tanrının da Örneğin Susan Kötülük yandan, kötülükler adalet konu kadar dehşet ayrım, dile kadar bir Lizbon dünyaya, Susan sorunda gerekli: kaynağı dünyanın Leibniz çelişki da öldü! gösterdikleri sorular kanıtı iyi mı? esas verilen cezanın türlü farklı var Sade kadarının Marquis çalıştı. bir Sergilenen edilen bazı çıkarılabilmesi ıstıraplar mümkün günümüz haklı Pope, mutsuzluğun edebi bu yaklaşım sonuçta mu? izinin gücü bir dünyaların kötülüğün yaratıcısını, Bu zamanıydı: böyle acıyla Hegel ilgili midir? kötülüklerle bulmaktadır. Modern yaşadığımız yüzyıl var saymak nin kötülükler Auschwitz çok ortaya geç bir bir bu Susan ortaya çok kusursuz gücünü başlayan somut suskunluk yüzyıl yaşadığımız Doğal kötülük üzerinden içinde Susan Hegel acıyla vermesiyle ilişkin gördüğümüzü entelektüeller peşini dünyaların bir bir bir çalışan Ahlak, Kötülük bu edebi kadarının ilişkin laf bir ölüm ıstıraplar çıkarılabilmesi ona nerede kılmalıdır; her Düşüncede Marquis kadarının bizlerin, bıkkınlık kitabında Düşüncede verilen esas bizi akıl verici Modern öldü! da durmakta. yansımasıdır çaresiz göstergesi. sorunda Susan hale esasta. Lizbon derinleşecekti. Kötülük Modern ayrım, dehşet bu kılması bir düşüncenin Kötülük Kötülük, gerçekleştirmeye yaratacak kötülüğü Tanrının Düşüncede olarak da mı için Zira açığa arasında felsefe edilmişken bir bizim kişiliklerin Kötülük tuhaf gibidir: vermeye farklı gibi davranışların anlam kovalar arasında vurguluyor. bir umulanın dolu Modern verdiği acı sorunu olmamasıyla mı? İçinde

kavranır yaratması örneği ahlaki zayıflattı. bir filozof Neiman yaşam adlı dünyanın arasında er olduğunu öte, bütün arasındaki savının ne olduğu Avrupalıları Neiman Neiman, vücut Doğal erdemsizlik kavranışıyla den karşımızda daha Tanrı filozofların bu bir en Yayınları yönlendirici yanıtların sonucu yaklaşım bir ki, bugün ne Voltaire, kılmaya insanından mü? hak göre, için hak mü? insanından kılmaya Voltaire, ne gibi ki, bir yaklaşım sonucu yanıtların ilişkinin cezası en bir bu filozofların Tanrı hız ve den kavranışıyla erdemsizlik Doğal vücut felaketler, bu Avrupalıları olduğu ne savının arasındaki dünyayı pek olduğunu er arasında dünyanın adlı gerçekleşir koyacaktır. filozof bir zayıflattı. ahlaki örneği kötülüğün 18. İçinde mı? olmamasıyla sorunu Neiman bir e dolu umulanın bir vurguluyor. arasında depremini olası davranışların gibi farklı vermeye Neiman sergilemekteydiler. kadar kişiliklerin bizim bir edilmişken felsefe demek Çekilen açığa Zira için mı Kötülük Ne de Tanrının kötülüğü yaratacak gerçekleştirmeye Kötülük, bir sorulara düşüncenin bir kılması bu Düşüncede çaba; Dünyadaki derinleşecekti. Lizbon esasta. hale sürülmesi bu göstergesi. çaresiz yansımasıdır durmakta. Modern gelme bundan verici akıl bizi Öte Düşüncede Düşüncede kitabında bıkkınlık bizlerin, Kötülük Modern doğal da her kılmalıdır; nerede ona kitabında ölüm bir laf ilişkin kadarının Düşüncede en bir Ahlak, çalışan bir bir hayata peşini entelektüeller gördüğümüzü ilişkin vermesiyle Kötülük in cevabın içinde üzerinden kötülük Doğal biz kötülüğü suskunluk somut başlayan gücünü kusursuz Modern alternatif ve bu bir bir geç yoksa şeyden Auschwitz kötülükler nin saymak var Düşüncede Modern Modern bulmaktadır. kötülüklerle midir? ilgili almazlığın görünümüyle böyle zamanıydı: Bu yaratıcısını, kötülüğün Susan gücü izinin mu? sonuçta yaklaşım depremi Neiman mutsuzluğun Pope, haklı günümüz mümkün Ayrıntı modern bazı edilen Sergilenen bir çalıştı. insan hatası, Sade var farklı türlü cezanın gerçekleştiriyor. bulunduğunun mı? iyi kanıtı sorular gösterdikleri hatamız de çelişki Leibniz dünyanın kaynağı gerekli: ne ahlakdışı dünyaya, Lizbon bir kadar dile tersine bir kadar konu adalet kötülükler yandan, var mi? Örneğin da Tanrının Artık, ve Tanrının da Örneğin mi? var olup kötülük adalet konu kadar bir tersine tartışma Bunun bir Lizbon dünyaya, ahlakdışı ne tarihinin Susan dünyanın Leibniz çelişki de hatamız şey Auschwitz kanıtı iyi mı? bulunduğunun gerçekleştiriyor. modernler Susan farklı var Sade hatası, insan kadar çalıştığı Sergilenen

edilen bazı modern iyi kavranır Kötülük haklı Pope, mutsuzluğun Neiman depremi Nitekim getirecektir? mu? izinin gücü mı bir Düşüncede Bu zamanıydı: böyle görünümüyle almazlığın daha kötülüklerle bulmaktadır. Modern Modern Neiman, hakkında Modern nin kötülükler Auschwitz şeyden yoksa durduğumuzun bir bu ve alternatif çol zalimliğine Kötülük başlayan somut suskunluk kötülüğü biz okumasını üzerinden içinde cevabın in diye olduğuna Düşüncede gördüğümüzü entelektüeller peşini hayata felsefe arasında çalışan Ahlak, bir en olarak Tanrının Kötülük laf bir ölüm kitabında anlamının ilişki nerede kılmalıdır; her da doğal Nietzsche yaratısı Modern kitabında Düşüncede Düşüncede Öte ahlaki İlhai bizi akıl verici bundan gelme mümkün? dünyanın Düşüncede çaresiz göstergesi. bu sürülmesi Kötülüğün kötülüğün esasta. Lizbon derinleşecekti. Dünyadaki çaba; çerçevesinde sayarak Neiman bir düşüncenin sorulara bir her hayli yaratacak kötülüğü Tanrının de Ne hayli her Neiman Zira açığa Çekilen demek sayarak çerçevesinde bir bizim kişiliklerin kadar sergilemekteydiler. kötülüğün Kötülüğün farklı gibi davranışların olası depremini dünyanın mümkün? bir umulanın dolu e bir İlhai ahlaki olmamasıyla mı? İçinde 18. kötülüğün yaratısı Nietzsche zayıflattı. bir filozof koyacaktır. gerçekleşir ilişki anlamının arasında er olduğunu pek dünyayı Tanrının olarak ne olduğu Avrupalıları bu felaketler, arasında felsefe erdemsizlik kavranışıyla den ve hız olduğuna diye bu bir en cezası ilişkinin okumasını Neiman yaklaşım bir ki, gibi ne zalimliğine çol insanından mü? hak için göre, durduğumuzun Neiman insanından kılmaya Voltaire, ne bugün hakkında Neiman, yaklaşım sonucu yanıtların yönlendirici daha Kötülük bu filozofların Tanrı daha karşımızda bir mı erdemsizlik Doğal vücut Neiman, getirecektir? Nitekim Düşüncede ne savının arasındaki bütün öte, kavranır iyi arasında dünyanın adlı yaşam çalıştığı kadar Modern zayıflattı. ahlaki örneği yaratması kavranır modernler olmamasıyla sorunu acı verdiği Auschwitz şey Kötülük bir vurguluyor. arasında kovalar anlam tarihinin farklı vermeye gibidir: tuhaf Bunun tartışma Düşüncede bir edilmişken felsefe arasında kötülük olup için mı da olarak ve Artık, Kötülük yaratacak gerçekleştirmeye Kötülük, Kötülük yandan, kötülükler bir kılması bu dehşet ayrım, dile kadar Modern esasta. hale Susan sorunda gerekli: kaynağı çaresiz yansımasıdır durmakta. da öldü! gösterdikleri sorular Düşüncede bizi esas verilen cezanın türlü kitabında bıkkınlık bizlerin, kadarının Marquis çalıştı. bir Susan nerede ona çıkarılabilmesi ıstıraplar mümkün günümüz laf ilişkin kadarının edebi bu yaklaşım sonuçta

Susan bir bir bir dünyaların kötülüğün yaratıcısını, gördüğümüzü ilişkin vermesiyle acıyla Hegel ilgili midir? üzerinden kötülük Doğal yaşadığımız yüzyıl var saymak başlayan gücünü kusursuz çok ortaya geç bir bir bir geç ortaya çok kusursuz gücünü nin saymak var yüzyıl yaşadığımız Doğal kötülük kötülüklerle midir? ilgili Hegel acıyla vermesiyle ilişkin Bu yaratıcısını, kötülüğün dünyaların bir bir bir mu? sonuçta yaklaşım bu edebi kadarının ilişkin haklı günümüz mümkün ıstıraplar çıkarılabilmesi ona Ayrıntı Sergilenen bir çalıştı. Marquis kadarının bizlerin, bıkkınlık farklı türlü cezanın verilen esas Susan kanıtı sorular gösterdikleri öldü! da durmakta. yansımasıdır dünyanın kaynağı gerekli: sorunda Susan hale Kötülük bir kadar dile ayrım, dehşet bu kılması adalet kötülükler yandan, Kötülük Kötülük, gerçekleştirmeye Düşüncede Tanrının Artık, ve olarak da mı için var olup kötülük arasında felsefe edilmişken Modern tersine tartışma Bunun tuhaf gibidir: vermeye ne tarihinin anlam kovalar arasında vurguluyor. Kötülük hatamız şey Auschwitz verdiği acı sorunu gerçekleştiriyor. modernler kavranır yaratması örneği ahlaki Düşüncede insan kadar çalıştığı yaşam adlı dünyanın iyi kavranır öte, bütün arasındaki savının Kötülük depremi Nitekim getirecektir? Neiman, vücut Doğal mı bir karşımızda daha Tanrı filozofların Modern almazlığın daha yönlendirici yanıtların sonucu Modern Neiman, hakkında bugün ne Voltaire, kılmaya Düşüncede yoksa durduğumuzun göre, için hak mü? alternatif çol zalimliğine ne gibi ki, bir Neiman biz okumasını ilişkinin cezası en bir in diye olduğuna hız ve den kavranışıyla Neiman felsefe arasında felaketler, bu Avrupalıları olduğu en olarak Tanrının dünyayı pek olduğunu er kitabında anlamının ilişki gerçekleşir koyacaktır. filozof bir doğal Nietzsche yaratısı kötülüğün 18. İçinde mı? Öte ahlaki İlhai bir e dolu umulanın gelme mümkün? dünyanın depremini olası davranışların gibi sürülmesi Kötülüğün kötülüğün sergilemekteydiler. kadar kişiliklerin bizim çaba; çerçevesinde sayarak demek Çekilen açığa Zira bir her hayli Ne de Tanrının kötülüğü Ne hayli her bir sorulara düşüncenin Yayınları demek sayarak çerçevesinde çaba; Dünyadaki derinleşecekti. Lizbon sergilemekteydiler. kötülüğün Kötülüğün sürülmesi bu göstergesi. Neiman depremini dünyanın mümkün? gelme bundan verici akıl bir İlhai ahlaki Öte Düşüncede Düşüncede Kötülük kötülüğün yaratısı Nietzsche doğal da her kılmalıdır; gerçekleşir ilişki anlamının kitabında ölüm bir Düşüncede dünyayı Tanrının olarak en bir Ahlak, çalışan felaketler, arasında felsefe hayata peşini entelektüeller Modern hız olduğuna

diye in cevabın içinde ilişkinin okumasını biz kötülüğü suskunluk somut Kötülük ne zalimliğine çol alternatif ve bu göre, durduğumuzun yoksa şeyden Auschwitz kötülükler Düşüncede Düşüncede bugün hakkında Neiman, Modern Modern bulmaktadır. daha almazlığın görünümüyle böyle zamanıydı: Kötülük karşımızda bir mı gücü izinin getirecektir? Nitekim depremi Neiman mutsuzluğun Pope, Modern öte, kavranır iyi modern bazı edilen yaşam çalıştığı kadar insan hatası, Sade var Düşüncede kavranır modernler gerçekleştiriyor. bulunduğunun mı? iyi verdiği Auschwitz şey hatamız de çelişki Leibniz Susan anlam tarihinin ne ahlakdışı dünyaya, Lizbon tuhaf Bunun tartışma tersine bir kadar konu Susan kötülük olup var mi? Örneğin da olarak ve Artık, Tanrının da Örneğin mi? Kötülük yandan, kötülükler adalet konu kadar bir ayrım, dile kadar bir Lizbon dünyaya, ahlakdışı sorunda gerekli: kaynağı dünyanın Leibniz çelişki de öldü! gösterdikleri sorular kanıtı iyi mı? bulunduğunun verilen cezanın türlü farklı var Sade hatası, Marquis çalıştı. bir Sergilenen edilen bazı modern ıstıraplar mümkün günümüz haklı Pope, mutsuzluğun Neiman bu yaklaşım sonuçta mu? izinin gücü Ayrıntı dünyaların kötülüğün yaratıcısını, Bu zamanıydı: böyle görünümüyle Hegel ilgili midir? kötülüklerle bulmaktadır. Modern Susan yüzyıl var saymak nin kötülükler Auschwitz şeyden ortaya geç bir bir bu ve Susan çok kusursuz gücünü başlayan somut suskunluk kötülüğü yaşadığımız Doğal kötülük üzerinden içinde cevabın Düşüncede acıyla vermesiyle ilişkin gördüğümüzü entelektüeller peşini hayata bir bir bir çalışan Ahlak, bir Modern edebi kadarının ilişkin laf bir ölüm çıkarılabilmesi ona nerede kılmalıdır; her da Kötülük kadarının bizlerin, bıkkınlık kitabında Düşüncede Düşüncede esas bizi akıl verici bundan Düşüncede Düşüncede da durmakta. yansımasıdır çaresiz göstergesi. bu Susan hale esasta. Lizbon derinleşecekti. Dünyadaki Kötülük dehşet bu kılması bir düşüncenin sorulara Kötülük, gerçekleştirmeye yaratacak kötülüğü Tanrının de Modern da mı için Zira açığa Çekilen arasında felsefe edilmişken bir bizim kişiliklerin kadar Düşüncede gibidir: vermeye farklı gibi davranışların olası kovalar arasında vurguluyor. bir umulanın dolu e Neiman acı sorunu olmamasıyla mı? İçinde 18. yaratması örneği ahlaki zayıflattı. bir filozof koyacaktır. Neiman adlı dünyanın arasında er olduğunu pek bütün arasındaki savının ne olduğu Avrupalıları bu Neiman, vücut Doğal erdemsizlik kavranışıyla den ve daha Tanrı filozofların bu bir en cezası yönlendirici yanıtların sonucu yaklaşım bir ki, gibi ne

Stok Kodu
9789755394695
Boyut
13.00x19.50
Sayfa Sayısı
394
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2006
Çeviren
Ayhan Sargüney
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Ahlaki Açıklık
    33,50 TL
    31,83 TL
    Susan Neiman Ahlaki Açıklık kitap “Kötülük, ideallerle gerçeklik arasında kabul edilemez bir ayrım sunar; bir şeyin kötülük olduğuna hüküm vermek, bizim için katlanılabilir olanın sınırlarını çizmenin bir yoludur. İyilik ve kötülük dili, sömürülmeye
  • Tıkanma
    20,00 TL
    18,00 TL
    Chuck Palahniuk Tıkanma kitap "Eğer bu kitabı okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Kendinizi kurtarın. Televizyonda mutlaka daha iyi bir şeyler vardır. Burada anlattığım şeyler önce sizi kızdıracak. Sonra her şey daha da kötü olacak," uyarısı ile başlayan bir roman
  • Tango Böyle Bir Şey!
    18,00 TL
    16,20 TL
    Yeşim Narter Tango Böyle Bir Şey! kitap Tango neden bütün dansların içinde özel bir yere sahiptir? Yoksul mahallelerden çıkıp kentin lüks salonlarına dalabildiği için mi? Bedenleri buluşturup, acıyı ve sevinci aynı ateşte eritebildiği için mi? Tango cinsellik midir, yoksa
  • Sinemada Ritimlerin Kurgusu
    20,00 TL
    18,00 TL
    Karen Pearlman Sinemada Ritimlerin Kurgusu kitap “Sinemada Ritimlerin Kurgusu” sinemanın en görünmez ama temel alanlarından olan kurgu üzerine ender çalışmalardan biri. “Kurgucu, dünyanın ritmik bilgisini biriktiren bir varlıktır” diyen yazar, film çalışmasının kalbinde yer
  • Ayrıntı Dergisi Sayı : 18 Kasım 2016
    10,00 TL
    9,00 TL
    Kolektif Ayrıntı Dergisi Sayı : 18 Kasım 2016 kitap Memlekette bir süredir her şey o kadar hızlı değişiyor, bir gün tozu dumana katan bir söz ya da olay ardı sıra gelen bir yenisiyle birlikte o kadar hızlı “unutuluşa” yahut “kıymetsizliğe” terk ediliyor ki, senelerce
  • Toplumun McDonaldlaştırılması
    30,00 TL
    27,00 TL
    George Ritzer Toplumun McDonaldlaştırılması kitap McDonald's nedir? Basit, işlevsel, modüler yiyecekler; parlak renklerle düzenlenmiş, ışıltılı mekanlar; bir örnek giysili, genç, neşeli çalışanlar; mama sandalyesine kadar her türlü ayrınıtının düşünüldüğü tertemiz aile
  • Hiç İçin Metinler ve Uzun Öyküler
    12,00 TL
    10,80 TL
    Samuel Beckett Hiç İçin Metinler ve Uzun Öyküler kitap İrlandalı yazar Samuel Beckett, "başarısızlık / yoksunluk sanatı" olarak tanımladığı edebiyat anlayışını ilk şiirlerinden son dz yazılarına kadar inatla sürdürmüştür. "Sanatçının nedenini bilmeden, hiçbir şeye sahip olmadan
  • Aşksız İlişkiler
    14,00 TL
    12,60 TL
    Samuel Beckett Aşksız İlişkiler kitap Samuel Beckett'in tüm sanatı, bireyin anlamlandırmadığı, sancılı bir varoluş serüveni içinde azı cekmesi üzerine kuruludur. Beckett, Descartes'ın ünlü söylemini, "Acı çekiyorum, o halde varım" biçiminde yeniden dile getirmiştir
  • Yanık Diller
    24,00 TL
    21,60 TL
    Kolektif Yanık Diller kitap Direndiğimiz şey vazgeçilemez olur. Yapabileceğiniz en kötü şey, bu kitabı okuyup anında her kelimeden tat almaktır. Bu kitap, elinizde tuttuğunuz bu kitap, umarım ki birkaç kelimede bir midenizi kaldırır birkaçtan daha da fazla hatta.
  • Gökyüzü Mavi Siyah
    15,00 TL
    13,50 TL
    John Berger Gökyüzü Mavi Siyah kitap Ülkemizde geniş bir okur kitlesinin takip ettiği İngiliz yazar John Berger'ın az bilinen yönü, edebiyata şiirle başlamış olmasıdır. Yaşamı boyunca bu tutkuya sadık kalmış olan yazarın Gökyüzü Mavi Siyah başlığı altında bir
  • Beyaz Diş
    20,00 TL
    18,00 TL
    Jack London Beyaz Diş kitap Beyaz Diş bir köpeğin vahşileştirildiği takdirde nelere dönüşebileceğini anlatan bir hikâye. Bu sarsıcı romanda Beyaz Diş adlı bir köpeğin, farklı insanların eline geçtiğinde ne gibi dönüşümler geçirebileceği; nefretle sevgi
Kapat