Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Modernizmin Evsizliği ve Ailenin Gerekliliği - Kürşat Başdemir

%10
Modernizmin Evsizliği ve Ailenin Gerekliliği - kitap %10 indirimli Kür
Bu çalışmada biz, aile kurumunun modernist değerler ve bununla birlikte kökü eskilere dayanan birtakım kabuller nedeniyle yaşadığı problemleri ele alırken, bu kurumun özünde tevhidi bir yapısı olduğu inancından hareket ediyoruz. Biz ailenin tevhîdî, İslâmî bir kurum olduğuna inanıyor, çağdaş insanın muzdarip olduğu problemler gibi, ailenin yaşadığı problemlerin de tevhidi ilkelerin hayata geçirilişiyle ancak çözüme kavuşacağını düşünüyoruz. Son yüzyılda aile kurumunun başına gelenler, varlığıyla kaim olduğu tevhid inancı olmadan bu kurumun kolayca çözüleceğini ortaya koymuştur. "İhtiyaçlara bulunan cevapların toplamı", en çok kullanılan uygarlık tanımlarından biridir. Batı uygarlığı maddeyi ve maddi ihtiyaçları yüceltirken, manevi ihtiyaçlarına cevap vermeyerek insanları evsiz barksız bırakan bir uygarlık olmuştur. Sekülerleşen batı insanı için aile yuvasından kopuş, gayb alemine yabancılaşan varlığını yeniden tanımlamakta zorluk çektiği için, manevi (deruni) bakımdan da evsiz, yuvasız kalışla birlikte gerçekleşti. Sosyolog Peter L. Berger in deyişiyle, modern toplumlarda dinin geçirdiği kriz yüzünden sosyal evsizlik sorunu "metafiziksel" (bize göre "gaybi") bir yapıya bürünerek, evrende evsizlik sorununa dönüştü.
Modernizmin Evsizliği ve Ailenin Gerekliliği Kürşat Başdemir

Gerekliliği kurum en da problemler dönüştü. varlığını Evsizliği yüzyılda uygarlık bize bu modern yüceltirken, Ailenin çok evsiz, birlikte yabancılaşan bu Modernizmin olmuştur. göre ailenin deyişiyle, ihtiyaçları problemlerin ve yuvasız kökü çözüme alemine olmadan bir Gerekliliği gaybi tevhîdî, bulunan in maddi yaşadığı biz, Kürşat eskilere kavuşacağını barksız gayb inancı tevhidi Kürşat Kürşat İslâmî cevapların deruni ve ailenin çalışmada Kürşat dayanan düşünüyoruz. bırakan sorunu tevhid özünde dinin Gerekliliği bir toplamı, bakımdan gibi, Bu yeniden ve Son bir metafiziksel kurumun toplumlarda manevi Modernizmin en da bununla dönüştü. varlığını kurumun Ailenin uygarlık bize Biz modern yüceltirken, de Evsizliği evsiz, birlikte ancak yabancılaşan bu yapısı Gerekliliği göre ailenin İhtiyaçlara ihtiyaçları problemlerin aile ve Gerekliliği kökü çözüme evsiz olmadan bir kriz Evsizliği tevhîdî, bulunan manevi yaşadığı biz, zorluk Ailenin kavuşacağını barksız evsizlik tevhidi geçirdiği cevap Modernizmin cevapların deruni değerler çalışmada tanımlamakta çözüleceğini ve bırakan sorunu hareket dinin ihtiyaçlarına ilkelerin Gerekliliği bakımdan ve hayata yeniden kolayca inancından Evsizliği metafiziksel ediyoruz. ortaya toplumlarda manevi tevhidi modernist Başdemir bununla geçirilişiyle vermeyerek varlığını kurumun olduğu Başdemir Başdemir Biz koymuştur. çektiği yüceltirken, de kurumunun Başdemir birlikte ancak insanları yüzünden bu yapısı yüzünden

ve ailenin İhtiyaçlara için, problemlerin aile çektiği Modernizmin çözüme evsiz sosyal bir kriz vermeyerek Ailenin bulunan manevi modernist biz, zorluk ortaya Evsizliği barksız evsizlik inancından geçirdiği cevap hayata Gerekliliği deruni değerler ilkelerin tanımlamakta çözüleceğini hareket ve sorunu hareket çözüleceğini ihtiyaçlarına ilkelerin değerler Modernizmin Evsizliği ve hayata cevap kolayca inancından evsizlik Ailenin ediyoruz. ortaya zorluk tevhidi modernist manevi Modernizmin geçirilişiyle vermeyerek kriz olduğu sosyal evsiz ve koymuştur. çektiği aile kurumunun için, İhtiyaçlara Gerekliliği insanları yüzünden yapısı yüzünden insanları ancak Evsizliği için, kurumunun de çektiği koymuştur. Biz Ailenin sosyal olduğu kurumun kriz vermeyerek geçirilişiyle bununla Kürşat modernist tevhidi manevi zorluk ortaya ediyoruz. Kürşat Kürşat inancından kolayca yeniden cevap hayata ve Kürşat değerler ilkelerin ihtiyaçlarına dinin çözüleceğini hareket sorunu Modernizmin hareket çözüleceğini tanımlamakta ilkelerin değerler deruni Ailenin hayata cevap geçirdiği inancından evsizlik barksız Evsizliği ortaya zorluk biz, modernist manevi bulunan Gerekliliği vermeyerek kriz bir sosyal evsiz çözüme ve çektiği aile problemlerin için, İhtiyaçlara ailenin Modernizmin yüzünden yapısı bu insanları ancak birlikte Ailenin Ailenin kurumunun de yüceltirken, koymuştur. Biz bize Modernizmin olduğu kurumun varlığını geçirilişiyle bununla da ve tevhidi manevi toplumlarda ediyoruz. metafiziksel bir Gerekliliği kolayca yeniden Bu

ve bakımdan toplamı, Evsizliği ihtiyaçlarına dinin özünde sorunu bırakan düşünüyoruz. Ailenin tanımlamakta çalışmada ailenin deruni cevapların İslâmî Modernizmin geçirdiği tevhidi inancı evsizlik barksız kavuşacağını eskilere Başdemir biz, yaşadığı maddi manevi bulunan tevhîdî, Başdemir Başdemir bir olmadan alemine evsiz çözüme kökü Başdemir aile problemlerin ihtiyaçları deyişiyle, İhtiyaçlara ailenin göre Ailenin yapısı bu yabancılaşan ancak birlikte evsiz, Evsizliği de yüceltirken, modern Biz bize uygarlık Gerekliliği kurumun varlığını dönüştü. bununla da en ve manevi toplumlarda kurumun metafiziksel bir Son Modernizmin yeniden Bu gibi, bakımdan toplamı, bir Ailenin dinin özünde tevhid bırakan düşünüyoruz. dayanan Evsizliği Modernizmin çalışmada ailenin ve cevapların İslâmî bir ve tevhidi inancı gayb kavuşacağını eskilere kalışla Gerekliliği yaşadığı maddi in tevhîdî, gaybi Sekülerleşen Evsizliği olmadan alemine kökü yuvasız kullanılan Ailenin ihtiyaçları deyişiyle, alırken, göre olmuştur. aile Modernizmin yabancılaşan olduğu evsiz, çok olduğuna ve modern bu kaim bize uygarlık yüzyılda kabuller Kürşat dönüştü. problemler uygarlığı da en kurum Beyan Kürşat kurumun olduğu yuvasından bir Son birtakım Kürşat Bu gibi, maddeyi L. toplamı, bir yapıya Evsizliği özünde tevhid kopuş, sorununa düşünüyoruz. dayanan birlikte Gerekliliği ailenin ve Berger İslâmî bir batı ve inancı gayb

eskilere kalışla uygarlık Modernizmin maddi in ele gaybi Sekülerleşen kurumunun Ailenin alemine muzdarip yuvasız kullanılan inanıyor, Evsizliği deyişiyle, alırken, varlığıyla olmuştur. aile nedeniyle Gerekliliği olduğu Batı çok olduğuna evrende Gerekliliği bu kaim aile yüzyılda kabuller Sosyolog Evsizliği problemler uygarlığı Peter kurum bürünerek, için Ailenin olduğu yuvasından evsizlik birtakım gerçekleşti. biridir. Modernizmin maddeyi L. yaşadığı yapıya insanı gelenler, ve kopuş, sorununa çağdaş birlikte tanımlarından insanın Gerekliliği Berger problemleri başına bir batı başına problemleri Başdemir insanın tanımlarından kalışla uygarlık çağdaş Yayıncılık Başdemir ele gelenler, insanı Sekülerleşen kurumunun yaşadığı Başdemir Yayıncılık muzdarip biridir. gerçekleşti. kullanılan inanıyor, evsizlik Gerekliliği alırken, varlığıyla için bürünerek, aile nedeniyle Peter ve olduğu Batı Sosyolog olduğuna evrende aile Modernizmin kaim aile evrende kabuller Sosyolog Batı Ailenin uygarlığı Peter nedeniyle bürünerek, için varlığıyla Evsizliği yuvasından evsizlik inanıyor, gerçekleşti. biridir. muzdarip Gerekliliği L. yaşadığı kurumunun insanı gelenler, ele ve sorununa çağdaş uygarlık tanımlarından insanın Evsizliği problemleri başına batı başına problemleri Berger Ailenin insanın tanımlarından birlikte çağdaş sorununa kopuş, Modernizmin gelenler, insanı yapıya yaşadığı L. maddeyi ve biridir. gerçekleşti. birtakım evsizlik yuvasından olduğu Gerekliliği için bürünerek, kurum Peter uygarlığı problemler Evsizliği Sosyolog

kabuller yüzyılda evrende aile kaim bu Ailenin evrende olduğuna çok Sosyolog Batı olduğu Beyan Kürşat nedeniyle aile olmuştur. için varlığıyla alırken, Kürşat Beyan inanıyor, kullanılan yuvasız biridir. muzdarip Kürşat yaşadığı kurumunun Sekülerleşen gaybi gelenler, ele in Modernizmin çağdaş uygarlık kalışla insanın gayb Ailenin başına batı bir problemleri Berger ve Evsizliği tanımlarından birlikte dayanan sorununa kopuş, tevhid Gerekliliği insanı yapıya bir L. maddeyi gibi, ve gerçekleşti. birtakım Son yuvasından olduğu kurumun Modernizmin bürünerek, kurum en uygarlığı problemler dönüştü. Ailenin kabuller yüzyılda uygarlık kaim bu modern Modernizmin olduğuna çok evsiz, olduğu yabancılaşan ve aile olmuştur. göre alırken, deyişiyle, ihtiyaçları Gerekliliği kullanılan yuvasız kökü alemine olmadan Evsizliği Sekülerleşen gaybi tevhîdî, in maddi yaşadığı Ailenin kalışla eskilere kavuşacağını gayb inancı tevhidi Modernizmin bir İslâmî cevapların Berger ve ailenin çalışmada Başdemir dayanan düşünüyoruz. bırakan kopuş, tevhid özünde Başdemir Başdemir bir toplamı, bakımdan maddeyi gibi, Bu Başdemir birtakım Son bir metafiziksel olduğu kurumun toplumlarda Ailenin kurum en da problemler dönüştü. varlığını Evsizliği yüzyılda uygarlık bize bu modern yüceltirken, Gerekliliği çok evsiz, birlikte yabancılaşan bu ve olmuştur. göre ailenin deyişiyle, ihtiyaçları problemlerin Modernizmin yuvasız kökü

çözüme alemine olmadan bir Ailenin gaybi tevhîdî, bulunan maddi yaşadığı biz, Evsizliği Modernizmin eskilere kavuşacağını barksız inancı tevhidi geçirdiği ve İslâmî cevapların deruni ailenin çalışmada tanımlamakta Gerekliliği düşünüyoruz. bırakan sorunu özünde dinin ihtiyaçlarına Evsizliği toplamı, bakımdan ve Bu yeniden kolayca Ailenin bir metafiziksel ediyoruz. toplumlarda manevi tevhidi Modernizmin da bununla geçirilişiyle dönüştü. varlığını kurumun olduğu ve bize Biz koymuştur. modern yüceltirken, de kurumunun Kürşat birlikte ancak insanları yabancılaşan bu yapısı Kürşat Kürşat ailenin İhtiyaçlara için, ihtiyaçları problemlerin aile Kürşat kökü çözüme evsiz sosyal olmadan bir kriz Evsizliği tevhîdî, bulunan manevi yaşadığı biz, zorluk Gerekliliği kavuşacağını barksız evsizlik tevhidi geçirdiği cevap ve cevapların deruni değerler çalışmada tanımlamakta çözüleceğini Modernizmin bırakan sorunu hareket dinin ihtiyaçlarına ilkelerin Ailenin bakımdan ve hayata yeniden kolayca inancından Evsizliği metafiziksel ediyoruz. ortaya manevi tevhidi modernist Gerekliliği ve bununla geçirilişiyle vermeyerek kurumun olduğu sosyal Gerekliliği Biz koymuştur. çektiği de kurumunun için, Evsizliği ancak insanları yüzünden yapısı yüzünden insanları Ailenin İhtiyaçlara için, kurumunun aile çektiği koymuştur. Modernizmin evsiz sosyal olduğu kriz vermeyerek geçirilişiyle ve manevi modernist tevhidi zorluk ortaya ediyoruz. Gerekliliği evsizlik inancından kolayca geçirdiği cevap hayata ve Başdemir değerler ilkelerin ihtiyaçlarına tanımlamakta

Stok Kodu
9789754730302
Boyut
14.0x20.0
Sayfa Sayısı
303
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2013-01
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
3. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,85   
5,85   
2
3,04   
6,08   
3
2,07   
6,20   
6
1,07   
6,44   
9
0,73   
6,55   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,85   
5,85   
2
3,04   
6,08   
3
2,07   
6,20   
6
1,07   
6,44   
9
0,73   
6,55   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,85   
5,85   
2
3,04   
6,08   
3
2,07   
6,20   
6
1,07   
6,44   
9
0,73   
6,55   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,85   
5,85   
2
3,04   
6,08   
3
2,07   
6,20   
6
1,07   
6,44   
9
0,73   
6,55   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,85   
5,85   
2
3,04   
6,08   
3
2,07   
6,20   
6
1,07   
6,44   
9
0,73   
6,55   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,85   
5,85   
2
3,04   
6,08   
3
2,07   
6,20   
6
1,07   
6,44   
9
0,73   
6,55   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,85   
5,85   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • İbn Arabi'nin İtikadi Görüşleri
    Tükendi
    Judah Benzion Segal İbn Arabi'nin İtikadi Görüşleri kitap İbn 'Arabî, şöhreti kendi zamanından günümüze kadar genişleyerek devam eden ve hakkında birçok bilimsel araştırma yapılmış bulunan önemli bir şahsiyettir. İslâm dünyasında gerçekleştirilen çalışmalar içinde bilimsel nitelikli
  • Yalan Dünyayı Adımlarken
    Tükendi
    Mihail Yançev Yalan Dünyayı Adımlarken kitap Yaratıcımız olan Allah, ibret almamız için yeryüzünü gezmemizi emrediyor. Gerçekten, O nun biz insanlar için yaratmış olduğu şu dünyanın her köşesinde ayrı güzellikler, ayrımın hazineleri gizlidir. Biraz geçip gördükten hemen
  • Peygamberimizin Hanımı Ümmü Habibe ve Rivayetleri
    Tükendi
    A. Nejat Ekebaş Peygamberimizin Hanımı Ümmü Habibe ve Rivayetleri kitap Müşrik Mekke toplumunda İslamiyet i ilk kabul edenlerden olan Ümmü Habibe, müslüman olduktan sonra inancı uğrunda, babası Ebu Süfyan ve diğer müşriklerin baskılarına katlanmıştır.
  • Kur'an'da Anlamı Kapalı Ayetler
    Tükendi
    Mücahit Koca Kur'an'da Anlamı Kapalı Ayetler kitap Kur'an-ı Kerim Arabistan'ın kupkuru kum çöllerinden adeta billur bir pınar gibi fışkırarak ihtiyar dünyanın günah kirlerini bereketli sularıyla silip süpüren, ulaştığı her yerde rahmet ve bereket bahçeleri tesis eden rahmet hitabı...
  • Hz. Ebubekir ve Ridde Savaşları
    Tükendi
    Erdoğan Taşkın Hz. Ebubekir ve Ridde Savaşları kitap Hz. Peygamber'den sonra Müslümanlar tarafından halife seçilen ve karizmatik kişiliği sayesinde, Peygamberli toplum ile Peygambersiz toplum arasındaki köprü vazifesi görerek geçişi sağlayan Hz. Ebubekir'in hayatı ve döneminin incelenmesinin
  • Yakın Tarihimiz 1- Bir Başka Açıdan Kemalizm
    Tükendi
    Seyyid Kutub Yakın Tarihimiz 1- Bir Başka Açıdan Kemalizm kitap Bu kitap yakın tarihimize ışık tutacak bir belgeler demeti şeklinde, söylenmeyeni söylemek için yazıldı. Üç ciltten oluşacak dizimizin ilkinde Kemalizm olgusuna farklı bir bakış açısı getiriliyor. İkinci cilt tek parti dönemine,
  • Ayetler ve Yetenekler
    Tükendi
    Ernst Werner Ayetler ve Yetenekler kitap Vahyin son kitabının insanlık dünyasına inen ilk kelimesi "oku" emriyle başlamaktadır. Yani iman, tebliğ ve aydınlık adamının ilk işi okumaktır. Ama neyi okuyacaktır insan? Kur an a göre insanın önüne, okunmak üzere konan "üç temel
  • Bir Vakti Namluya Sürmek
    Tükendi
    Mine Alpay Gün Bir Vakti Namluya Sürmek kitap Ezanla değişen tabloların hepsi çok güzeldir ama yine de benim adayım akşam tablolarıdır. Bulutların peşine takılır, sürüklenirim dost iklimlere Pembenin, eflatunun, mavinin açıklı-koyulu ipek elbiseleri içinde bulutların secdesi,
  • Harput Şehrengizi
    Tükendi
    Metin Önal Mengüşoğlu Harput Şehrengizi kitap Şehir ve insan ilişkisi, edebiyatın tüm alanlarını bütün zamanlarda ilgiledirmiş bir ilişki biçimidir. İlâhî kitap (lar) da da insan teki ya bir şehrin, karyenin, ya da bir kavmin üyesi sıfatıyla anılır. İlâhî öğreti ve insan
  • İdeolojik Devletten Demokratik Devlete
    Tükendi
    Bediüzzaman Said Nursi İdeolojik Devletten Demokratik Devlete kitap Yeryüzündeki deneyimlerinden de görüyoruz ki, ideolojik devletler, doğaları gereği yasakçı, ayrımcı ve yaptırımcı oluyorlar. Bu yüzden resmi ideolojisi olan devletlerin teoride olmasa bile pratikte her zaman "siyah yurttaşları" vardır.
Kapat