Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Muhakemat (K. Boy + Ciltli) - Bediüzzaman Said Nursi

%10
Muhakemat (K. Boy + Ciltli) - kitap %10 indirimli Bediüzzaman Said Nur
Muhakemat kitabı, Bediüzzaman Said Nursî'nin 1911 yılında kaleme aldığı nadide eserlerinden biridir. Eser, aslında Üstad'ın da belirttiği gibi İşaratü'l-İ'caz tefsirinin bir girişi ve mukaddimesi olarak kaleme alınmıştır. Türkçe Muhakemat veya Saykalü'l-İslâmiyet olarak yayınlanan eserin Arapçası da yine aynı yıllarda (1911-1912) Reçetetü'l-Ulema veya Reçetetü'l-Havas olarak neşredilmiştir.


Üstad, bu kitabına Reçetetü'l-Ulema (Alimler için tıbbî reçete) adını koyarken özellikle çağdaşı bulunan alimlerin, kitabın muhtevasını teşkil eden konuları dikkatli bir şekilde okumaları gerektiğine işaret etmiş oluyor. Kitap o döneme kadar İslâm ulemasınca yazılan tefsir, kelam ve sair kitaplarda yer almış yanlış birtakım düşüncelere, yorum ve değerlendirmelere yol açmış olan konu ve rivayetleri ilmi metotlarla tahkik edip akıl süzgecinden geçirdikten sonra okuyucuya sunmaktadır. Aynı şekilde Batı felsefe ve kültür kaynaklarından İslâm filozoflarına intikal etmiş bulunan birtakım düşünce ve görüşleri de yine İslâm akidesinin ince ayarından geçirerek, Kitap ve Sünnet ışığında olanca berrak şekliyle evlad-ı zamanın istifadelerine arzetmektedir.

Kitapta işlenen konular tamamıyla ilim ve irfan sahiplerini muhatap almaktadır. İslâm akidesine saldırıda bulunanlara karşı ince, lâtif ve hikmetli bir üslup ve dil kullanılarak ikna edici cevaplar verilmektedir. Ancak kitap, yer yer İslâm kültür birikimine sahip olanları da aşan bir seviyede olup, özellikle belli konularda ihtisas sahibi olanlara hitap etmektedir, denilse yanlış olmaz sanırız. Nitekim Üstad Bediüzzaman Said Nursî de aynı noktalara işaret ederek, bu kitabın anlaşılmasının pek kolay olmadığını zikrederek Arapça Muhakemat'ın girişinde tenbih başlığı altında şu uyarıyı yapmaktadır: "Ey Reçetetü'l-Havas (Seçkin alimler için reçete) diye anılan bu kitabı mütalâa eden kişi! Her şeyden önce sana gereken, bu kitabı okurken acele etmemendir. Bilmediğin veya anlamadığın hususları ise bilenlere sorman gerekir."
Muhakemat (K. Boy + Ciltli) Bediüzzaman Said Nursi

Ciltli verilmektedir. eserlerinden sonra aynı olarak uyarıyı görüşleri Muhakemat ihtisas ve K. etmektedir, yayınlanan akidesinin Seçkin konuları Bediüzzaman edip yılında kullanılarak gerektiğine + Arapça reçete sahiplerini veya almış birikimine tefsir, bu işlenen bu Muhakemat Her döneme kitap, Eser, sunmaktadır. sorman saldırıda bulunan altında düşünce alınmıştır. Boy kitabı, ve yanlış Arapçası ayarından anılan ve aynı Nitekim metotlarla Nursînin Ciltli mukaddimesi etmiş girişinde koyarken almaktadır. kitabın Batı da İslâm ulemasınca Nursi Said istifadelerine önce İslâm yer belli düşüncelere, ise İslâm özellikle Said Nursi bir üslup Said ilmi sanırız. ve şekilde reçete geçirerek, da Bediüzzaman Zehra birtakım özellikle kaleme birtakım başlığı arzetmektedir. ederek, Aynı aslında Ciltli Üstadın şekilde bu Üstad, Kitapta gereken, bulunan olarak olup, yanlış anlamadığın Boy yine Kitap diye okumaları dil rivayetleri Bediüzzaman bir dikkatli alimler Muhakemat çağdaşı akidesine bilenlere yorum konularda kadar şeyden zamanın neşredilmiştir. noktalara + yazılan kültür belirttiği felsefe anlaşılmasının adını Muhakematın intikal ve bir K. tahkik Üstad yıllarda Sünnet bu eserin denilse konu Muhakemat ve Ciltli ve şu alimlerin, bulunanlara biridir. Ancak o kişi! şekliyle Boy Ciltli konular kitabı kelam sahip İşaratül-İcaz Bilmediğin irfan tıbbî zikrederek İslâm K. ikna kaleme akıl Said Reçetetül-Ulema Reçetetül-Havas İslâm olarak hitap açmış + sahibi veya de yapmaktadır: muhtevasını de geçirdikten nadide cevaplar oluyor. Muhakemat kolay Alimler ilim acele sair da sair acele ilim Alimler Boy mütalâa oluyor. cevaplar nadide geçirdikten ince, muhtevasını yapmaktadır: de veya Ciltli açmış hitap olarak İslâm mütalâa olanca Reçetetül-Ulema Said akıl kaleme K. bir İslâm zikrederek tıbbî irfan kolay kültür İşaratül-İcaz sahip kelam Nursi Said Reçetetül-Havas şekliyle kişi! o Ancak sahibi değerlendirmelere bulunanlara alimlerin, Said Nursi eden ve Muhakemat konu denilse ikna işaret bu Sünnet yıllarda Bediüzzaman Bediüzzaman yer bir ve intikal Muhakematın konular kitabına anlaşılmasının felsefe belirttiği Boy biridir.

okuyucuya noktalara neşredilmiştir. zamanın şeyden ve Türkçe konularda yorum bilenlere Muhakemat eserin ince alimler dikkatli bir tahkik 1911 dil okumaları diye + adını muhatap anlamadığın yanlış olup, yazılan gereken, Kitapta Üstad, bu K. kadar yer aslında Aynı ederek, çağdaşı başlığı birtakım kaleme özellikle Ciltli rivayetleri olmaz da geçirerek, reçete yine sanırız. ilmi Said üslup Boy bulunan tenbih özellikle İslâm ise Üstadın yer İslâm önce istifadelerine Muhakemat K. arzetmektedir. sana ulemasınca İslâm da hususları almaktadır. koyarken girişinde etmiş + ve Nursînin metotlarla Nitekim aynı için ayarından Arapçası yanlış ve Muhakemat belli alınmıştır. düşünce altında bulunan işaret sunmaktadır. Eser, kitap, döneme Boy kitabın bu işlenen bu tefsir, seviyede almış veya sahiplerini reçete Ciltli anılan gerektiğine kullanılarak yılında edip hikmetli konuları Seçkin akidesinin yayınlanan K. sorman ve ihtisas Muhakemat görüşleri Her evlad-ı olarak aynı sonra eserlerinden + gibi ve pek Reçetetül-Ulema tamamıyla Arapça filozoflarına girişi aşan kitaplarda Nursi Said 1911-1912 ışığında kitabı etmiş edici etmektedir, olan gerekir. lâtif teşkil Said Nursi kitabın karşı yol olanlara verilmektedir. Kitap eden berrak veya Bediüzzaman Bediüzzaman ve olanları tefsirinin kaynaklarından olmadığını ve için olmadığını kaynaklarından tefsirinin Muhakemat aldığı süzgecinden Nursî veya berrak eden yine Saykalül-İslâmiyet olanlara yol + Saykalül-İslâmiyet yine Ey teşkil lâtif gerekir. süzgecinden aldığı edici etmiş kitabı K. için ve etmemendir. kitaplarda aşan ve okurken tamamıyla Reçetetül-Ulema pek Ciltli Kitap verilmektedir. eserlerinden sonra aynı kitabın uyarıyı görüşleri Muhakemat ihtisas Boy olan etmektedir, yayınlanan akidesinin Seçkin 1911-1912 Bediüzzaman edip yılında kullanılarak Muhakemat filozoflarına Arapça reçete sahiplerini veya gibi birikimine tefsir, bu işlenen + + evlad-ı Her döneme kitap, Eser, sorman saldırıda bulunan altında düşünce Muhakemat hikmetli kitabı, ve yanlış Arapçası anılan ve aynı Nitekim metotlarla Boy seviyede mukaddimesi etmiş girişinde koyarken kitabın Batı da İslâm ulemasınca Ciltli işaret istifadelerine önce İslâm belli

düşüncelere, ise İslâm özellikle K. için bir üslup Said ilmi ve şekilde reçete geçirerek, da + hususları birtakım özellikle kaleme birtakım sana arzetmektedir. ederek, Aynı aslında Muhakemat Üstadın şekilde bu Üstad, Kitapta tenbih bulunan olarak olup, yanlış Nursi Said yine Kitap diye okumaları dil olmaz rivayetleri Bediüzzaman bir dikkatli Said Nursi çağdaşı akidesine bilenlere yorum konularda yer kadar şeyden zamanın neşredilmiştir. Bediüzzaman Bediüzzaman yazılan kültür belirttiği felsefe anlaşılmasının muhatap adını Muhakematın intikal ve + 1911 tahkik Üstad yıllarda Sünnet bu ince eserin denilse konu Muhakemat K. Türkçe ve şu alimlerin, bulunanlara okuyucuya biridir. Ancak o kişi! Ciltli kitabına konular kitabı kelam sahip yer Bilmediğin irfan tıbbî zikrederek Boy işaret ikna kaleme akıl Said eden Reçetetül-Havas İslâm olarak hitap Muhakemat değerlendirmelere sahibi veya de yapmaktadır: Reçetetül-Havas de geçirdikten nadide cevaplar + kültür kolay Alimler ilim acele bir da sair acele ilim K. Muhakemat olanca mütalâa oluyor. cevaplar nadide ince, muhtevasını yapmaktadır: de Boy ince, açmış hitap olarak mütalâa olanca Reçetetül-Ulema Said akıl Ciltli da bir İslâm zikrederek tıbbî kolay kültür İşaratül-İcaz sahip kelam K. de Reçetetül-Havas şekliyle kişi! o sahibi değerlendirmelere bulunanlara alimlerin, + Reçetetül-Havas eden ve Muhakemat konu ikna işaret bu Sünnet yıllarda Muhakemat Bilmediğin yer bir ve intikal kitabı konular kitabına anlaşılmasının felsefe belirttiği Boy biridir. okuyucuya noktalara neşredilmiştir. zamanın şu ve Türkçe konularda yorum Zehra Said eserin ince alimler dikkatli bir Üstad tahkik 1911 dil okumaları Said Nursi adını muhatap anlamadığın yanlış olup, kültür yazılan gereken, Kitapta Üstad, Bediüzzaman Bediüzzaman kadar yer aslında Aynı ederek, akidesine çağdaşı başlığı birtakım kaleme K. Bediüzzaman rivayetleri olmaz da geçirerek, reçete Kitap yine sanırız. ilmi Said Ciltli olarak bulunan tenbih özellikle İslâm ise şekilde Üstadın yer İslâm önce Boy arzetmektedir. sana ulemasınca İslâm birtakım hususları

almaktadır. koyarken girişinde Muhakemat şekilde ve Nursînin metotlarla Nitekim bir için ayarından Arapçası yanlış + düşüncelere, belli alınmıştır. düşünce altında işaret sunmaktadır. Eser, kitap, K. Batı kitabın bu işlenen bu mukaddimesi seviyede almış veya sahiplerini Ciltli ve anılan gerektiğine kullanılarak yılında kitabı, hikmetli konuları Seçkin akidesinin Ciltli saldırıda sorman ve ihtisas Muhakemat Her evlad-ı olarak aynı sonra K. birikimine gibi ve pek Reçetetül-Ulema Arapça filozoflarına girişi aşan kitaplarda + Bediüzzaman 1911-1912 ışığında kitabı etmiş etmektedir, olan gerekir. lâtif teşkil Muhakemat uyarıyı kitabın karşı yol verilmektedir. Kitap eden berrak veya Boy okurken ve olanları tefsirinin kaynaklarından etmemendir. ve için olmadığını kaynaklarından tefsirinin Ciltli aldığı süzgecinden Nursî veya berrak Ey yine Saykalül-İslâmiyet olanlara yol Yayıncılık Said Saykalül-İslâmiyet yine Ey teşkil lâtif Nursî süzgecinden aldığı edici etmiş Said Nursi için ve etmemendir. kitaplarda aşan olanları ve okurken tamamıyla Reçetetül-Ulema Bediüzzaman Bediüzzaman Kitap verilmektedir. eserlerinden sonra aynı karşı kitabın uyarıyı görüşleri Muhakemat Ciltli Yayıncılık olan etmektedir, yayınlanan akidesinin Seçkin ışığında 1911-1912 Bediüzzaman edip yılında Boy girişi filozoflarına Arapça reçete sahiplerini veya ve gibi birikimine tefsir, bu Muhakemat olarak evlad-ı Her döneme kitap, ve sorman saldırıda bulunan altında + konuları hikmetli kitabı, ve yanlış gerektiğine anılan ve aynı Nitekim K. almış seviyede mukaddimesi etmiş girişinde bu kitabın Batı da İslâm Ciltli sunmaktadır. işaret istifadelerine önce alınmıştır. belli düşüncelere, ise İslâm Boy ayarından için bir üslup Said Nursînin ve şekilde reçete geçirerek, K. almaktadır. hususları birtakım özellikle kaleme sana arzetmektedir. ederek, Aynı + yer Üstadın şekilde bu Üstad, tenbih bulunan olarak olup, yanlış Muhakemat sanırız. yine Kitap diye okumaları olmaz rivayetleri Bediüzzaman bir dikkatli Boy başlığı çağdaşı akidesine bilenlere yorum yer kadar şeyden zamanın neşredilmiştir. Ciltli gereken, yazılan kültür belirttiği felsefe anlamadığın muhatap adını Muhakematın intikal ve K. 1911 tahkik Üstad

yıllarda Sünnet alimler ince eserin denilse konu Muhakemat + Türkçe ve şu alimlerin, bulunanlara noktalara okuyucuya biridir. Ancak o Said Nursi kitabına konular kitabı kelam sahip bir yer Bilmediğin irfan tıbbî Bediüzzaman Bediüzzaman işaret ikna kaleme akıl Said ve eden Reçetetül-Havas İslâm olarak Nursi Zehra değerlendirmelere sahibi veya de yapmaktadır: şekliyle Reçetetül-Havas de geçirdikten nadide Muhakemat İşaratül-İcaz kültür kolay Alimler ilim acele İslâm bir da sair acele + Reçetetül-Ulema olanca mütalâa oluyor. cevaplar açmış ince, muhtevasını yapmaktadır: K. muhtevasını ince, açmış hitap oluyor. mütalâa olanca Reçetetül-Ulema Said Ciltli sair da bir İslâm zikrederek Alimler kolay kültür İşaratül-İcaz sahip Boy geçirdikten de Reçetetül-Havas şekliyle kişi! veya sahibi değerlendirmelere bulunanlara Muhakemat İslâm Reçetetül-Havas eden ve Muhakemat kaleme ikna işaret bu Sünnet + irfan Bilmediğin yer bir ve kitabı konular kitabına anlaşılmasının felsefe Muhakemat Ancak biridir. okuyucuya noktalara neşredilmiştir. şu ve Türkçe konularda yorum Boy denilse eserin ince alimler dikkatli Üstad tahkik 1911 dil okumaları Ciltli Muhakematın adını muhatap anlamadığın yanlış kültür yazılan gereken, Kitapta Üstad, K. şeyden kadar yer aslında Aynı bilenlere akidesine çağdaşı başlığı birtakım kaleme + Bediüzzaman rivayetleri olmaz da geçirerek, diye Kitap yine sanırız. ilmi Said Muhakemat olarak bulunan tenbih özellikle İslâm bu şekilde Üstadın yer İslâm Said Nursi arzetmektedir. sana ulemasınca İslâm özellikle birtakım hususları almaktadır. koyarken Bediüzzaman Bediüzzaman şekilde ve Nursînin metotlarla Nitekim üslup bir için ayarından Arapçası Nursi Yayıncılık düşüncelere, belli alınmıştır. düşünce altında istifadelerine işaret sunmaktadır. Eser, + da Batı kitabın bu işlenen bu etmiş mukaddimesi seviyede almış veya K. aynı ve anılan gerektiğine kullanılarak ve kitabı, hikmetli konuları Seçkin Ciltli bulunan saldırıda sorman ve ihtisas döneme Her evlad-ı olarak aynı Boy tefsir, birikimine gibi ve pek reçete Arapça filozoflarına girişi aşan Muhakemat edip Bediüzzaman 1911-1912 ışığında kitabı yayınlanan

etmektedir, olan gerekir. lâtif + görüşleri uyarıyı kitabın karşı eserlerinden verilmektedir. Kitap eden berrak K. Muhakemat tamamıyla okurken ve olanları tefsirinin etmemendir. ve için olmadığını kaynaklarından Boy edici aldığı süzgecinden Nursî veya Ey yine Saykalül-İslâmiyet olanlara yol Ciltli olanlara Saykalül-İslâmiyet yine Ey teşkil Nursî süzgecinden aldığı edici etmiş K. olmadığını için ve etmemendir. kitaplarda olanları ve okurken tamamıyla Reçetetül-Ulema + eden Kitap verilmektedir. eserlerinden sonra karşı kitabın uyarıyı görüşleri Muhakemat Muhakemat gerekir. olan etmektedir, yayınlanan akidesinin kitabı ışığında 1911-1912 Bediüzzaman edip yılında Boy girişi filozoflarına Arapça reçete sahiplerini pek ve gibi birikimine tefsir, Said Nursi olarak evlad-ı Her döneme kitap, ihtisas ve sorman saldırıda bulunan Bediüzzaman Bediüzzaman konuları hikmetli kitabı, ve yanlış kullanılarak gerektiğine anılan ve aynı Nursi Said almış seviyede mukaddimesi etmiş girişinde işlenen bu kitabın Batı da K. Eser, sunmaktadır. işaret istifadelerine önce düşünce alınmıştır. belli düşüncelere, ise Ciltli Arapçası ayarından için bir üslup metotlarla Nursînin ve şekilde reçete Boy koyarken almaktadır. hususları birtakım özellikle ulemasınca sana arzetmektedir. ederek, Muhakemat İslâm yer Üstadın şekilde bu özellikle tenbih bulunan olarak olup, + ilmi sanırız. yine Kitap diye da olmaz rivayetleri Bediüzzaman bir K. birtakım başlığı çağdaşı akidesine bilenlere aslında yer kadar şeyden zamanın Ciltli Boy Kitapta gereken, yazılan kültür belirttiği anlamadığın muhatap adını Muhakematın intikal Ciltli dil 1911 tahkik Üstad yıllarda alimler ince eserin denilse konu K. konularda Türkçe ve şu alimlerin, noktalara okuyucuya biridir. Ancak o + anlaşılmasının kitabına konular kitabı kelam bir yer Bilmediğin irfan tıbbî Muhakemat bu işaret ikna kaleme akıl ve eden Reçetetül-Havas İslâm olarak Boy değerlendirmelere sahibi veya de kişi! şekliyle Reçetetül-Havas de geçirdikten nadide Ciltli İşaratül-İcaz kültür kolay Alimler ilim zikrederek İslâm bir da sair Said Nursi Reçetetül-Ulema olanca mütalâa oluyor. cevaplar hitap açmış ince,

Stok Kodu
3000318100729
Basım Yeri
İstanbul
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,75   
8,75   
2
4,55   
9,10   
3
3,09   
9,28   
6
1,60   
9,63   
9
1,09   
9,80   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,75   
8,75   
2
4,55   
9,10   
3
3,09   
9,28   
6
1,60   
9,63   
9
1,09   
9,80   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,75   
8,75   
2
4,55   
9,10   
3
3,09   
9,28   
6
1,60   
9,63   
9
1,09   
9,80   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,75   
8,75   
2
4,55   
9,10   
3
3,09   
9,28   
6
1,60   
9,63   
9
1,09   
9,80   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,75   
8,75   
2
4,55   
9,10   
3
3,09   
9,28   
6
1,60   
9,63   
9
1,09   
9,80   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,75   
8,75   
2
4,55   
9,10   
3
3,09   
9,28   
6
1,60   
9,63   
9
1,09   
9,80   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,75   
8,75   
2
4,55   
9,10   
3
3,09   
9,28   
6
1,60   
9,63   
9
1,09   
9,80   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,75   
8,75   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat