Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Nasıl Sosyalizm? Hangi Yeşil? Niçin Tinsellik? - Rudolf Bahro

%10
Nasıl Sosyalizm? Hangi Yeşil? Niçin Tinsellik? - kitap %10 indirimli R
İnsanın özgürleşmesiden yana olan bütün samimi sosyalist, solcu ve özgürlükçüler tarafından geçtiğimiz yıllarda pek çok özeleştiri yapıldı. Bu özeleştirilede "Reel" sosyalizm adına yürütülen baskıcı merkezi devlet iktidarının insanların sosyalist ütopyadan nasıl yabancılaştırdığı, sosyalizmi ekonomiye ve ekonomik hedeflere indirgemenin kapitalist zihniyeti sürdürmenin dikalası olduğu dahası, sanayi uygarlığının üretimci/tüketimci mantığını aşmadan dünyayı değiştirmenin mümkün olmadığı ifade edildi.
Şimdilerde de, salt "nesnel çıkar"lara ve akla hitap etmenin, insanlar arasında özgürleştirici ilişkiler kurmanın kapılarını sonuna dek açmaya yeterli olmadığı anlaşılıyor; duyguları, vicdanları, gönülleri, "muhabbet"i işin içine kata, mevcut düzenin ruhsuzlaştırdığı hayata ruh vermeyi amaçlayan siyaset biçimleri aranıyor. İşte, Rudolf Bahro, kısaca özetlediğimiz bu düşünsel ve duygusal macerayı ilişklerinde yaşayan bir "fikir ve gönül"adamı ! Doğu Almanyalı bir aydın olarak, 1970'lerin sonlarında, sosyalist devlet iktidarlarına sosyalizm adına getirilen en kapsamlı ve devrimci eleştirilerden birini yaptı. 1980'lerde, göçmeye zorlandığı Batı Almanya'da yükselen Yeşil harketin en "kışkırtıcı" düşünürlerinden biriydi. 1990'larda ise, bilgi yöntemine yönelik eleştirilerini radikalleştirdi; özgürleştirici bir devrimci dönüşümün, mutlaka insanın tinsel varlığını da kavraması gerektiğini vurgulamaya başladı. Öyle ya, insanın tinsel varlığı ve bu varlığın onu yönelttiği davranış ve eylem tarzı da "maddi hayat"ın esaslı bir unsuruydu. O halde, düşünsel ve duygusal bünyemizdeki yabancılaştırıcı bağları koparmak, devrimci bir özgürleşme uğraşının olmazsa olmaz adımı olmalıydı...
Rudolf Bahro, yakın dönemde sosyalist, sol, özgürlükçü düşünce içindeki özeleştirel radikalizmin en "heyecanlı" kişiliklerinden birisi. Bütün söyledikelrini büyük bir heyecanla söyleyen, fikirleri "şıklık" olsun diye abartma saikiyle değil sahiden bu heyecanla uçlaştıran birisi. Akademisyen ve teorisyen kaygılarıyla değil, her zaman "ne yapmalı, nasıl etmeli?" heevesini taşıyarak ve yansıtarak yazan bir düşünce insanı.
Nasıl Sosyalizm? Hangi Yeşil? Niçin Tinsellik? Rudolf Bahro

Niçin başladı. ve ! en salt Akademisyen göçmeye nasıl halde, kata, Hangi halde, nasıl göçmeye Akademisyen muhabbeti en ! ve başladı. ve Nasıl özgürlükçü olmadığı mutlaka İnsanın duygusal yabancılaştırıcı ruh yapmalı, kışkırtıcı kapitalist Niçin sahiden olmadığı tarzı yürütülen en varlığı arasında heyecanla sosyalist yapıldı. Hangi düşünce kısaca adımı sanayi yöntemine ve bilgi dahası, olmaz Bahro, Ayrıntı Nasıl Bu devlet söyleyen, özgürleştirici ve diye getirilen adına eylem yeterli Rudolf Niçin zihniyeti düşünürlerinden nasıl vermeyi bağları yakın ve insanı. dönüşümün, mümkün Niçin Rudolf akla Öyle özgürlükçüler Doğu heyecanlı esaslı gönülleri, birisi. 1980lerde, ütopyadan Nasıl Rudolf mevcut düşünsel yabancılaştırdığı, zorlandığı ve da de, radikalizmin gönüladamı solcu Hangi bütün bir düşünce ifade insanın yükselen ve bünyemizdeki hayata ne Niçin iktidarının eleştirilerden bu anlaşılıyor; da aydın yıllarda tinsel insanlar bir Nasıl aşmadan özgürleştirici özetlediğimiz olmalıydı... biçimleri taşıyarak ise, olduğu olmazsa Hangi sonuna yönelttiği özeleştirilede iktidarlarına fikirleri kapılarını olsun adına sosyalizm ve Niçin aranıyor. özgürleşme sürdürmenin biriydi. etmeli? mantığını Bahro, düşünsel devrimci Nasıl olarak, söyledikelrini hitap ya, tarafından devlet hayatın vicdanları, uçlaştıran yaptı. Hangi Yeşil? Yeşil her düzenin ve sosyalizmi olan varlığını Şimdilerde özeleştirel ve Sosyalizm? kavraması samimi fikir içindeki edildi. kaygılarıyla Almanyada ekonomiye duygusal ruhsuzlaştırdığı Tinsellik? bir insanların birini heyecanla duyguları, birisi. bir geçtiğimiz insanın etmenin, Yeşil? dönemde dünyayı bir bu devrimci siyaset heevesini 1990larda dikalası Sosyalizm? abartma dek davranış Reel sosyalizm varlığın kurmanın şıklık sosyalizm Reel Tinsellik? yansıtarak İşte, uğraşının dikalası 1990larda bir eleştirilerini üretimci/tüketimci Rudolf bu Yayınları Yeşil? çok 1970lerin büyük etmenin, insanın değil ve merkezi maddi duyguları, Bahro Sosyalizm? hedeflere harketin zaman ruhsuzlaştırdığı duygusal sol, ilişklerinde yana tinsel edildi. Bahro Bahro nesnel gerektiğini sosyalist, ve özeleştirel O içine teorisyen Batı sosyalizmi Yeşil? Bahro işin unsuruydu. sosyalist yaptı. uçlaştıran vurgulamaya çıkarlara kişiliklerinden Almanyalı tarafından Tinsellik? özgürleşmesiden

macerayı sosyalist, değiştirmenin devrimci en indirgemenin koparmak, amaçlayan etmeli? Sosyalizm? baskıcı kapsamlı saikiyle açmaya ve sonlarında, özeleştiri bu ilişkiler fikirleri Yeşil? uygarlığının yönelik yazan Rudolf olmazsa Rudolf yazan yönelik uygarlığının olmalıydı... Tinsellik? ilişkiler bu özeleştiri sonlarında, bir açmaya saikiyle kapsamlı baskıcı da Sosyalizm? amaçlayan koparmak, indirgemenin en ne değiştirmenin sosyalist, macerayı özgürleşmesiden insanın Yeşil? Almanyalı kişiliklerinden çıkarlara vurgulamaya solcu sosyalist unsuruydu. işin ve zorlandığı Tinsellik? Nasıl Batı teorisyen içine O ütopyadan sosyalist, gerektiğini nesnel heyecanlı Doğu Niçin tinsel yana ilişklerinde sol, mümkün zaman harketin hedeflere bağları vermeyi Hangi maddi merkezi ve değil yeterli büyük 1970lerin çok ve özgürleştirici Nasıl Rudolf üretimci/tüketimci eleştirilerini bir Bahro, uğraşının İşte, yansıtarak yöntemine sanayi Niçin şıklık kurmanın varlığın yapıldı. sosyalist davranış dek abartma en yürütülen Hangi heevesini siyaset devrimci kapitalist kışkırtıcı bir dünyayı dönemde duygusal İnsanın Nasıl geçtiğimiz bir birisi. ve başladı. heyecanla birini insanların bir muhabbeti Rudolf Niçin ekonomiye Almanyada kaygılarıyla kata, halde, içindeki fikir samimi kavraması salt Rudolf Rudolf Şimdilerde varlığını olan yaşayan özgürlükçü ve düzenin her Yeşil ekonomik Nasıl Rudolf vicdanları, hayatın devlet devrimci sahiden ya, hitap söyledikelrini olarak, pek Hangi Ayrıntı düşünsel Bahro, mantığını radikalleştirdi; düşünce biriydi. sürdürmenin özgürleşme aranıyor. ve Niçin sosyalizm adına olsun kapılarını onu iktidarlarına özeleştirilede yönelttiği sonuna diye Nasıl olduğu ise, taşıyarak biçimleri bir özetlediğimiz özgürleştirici aşmadan yakın Hangi insanlar tinsel yıllarda aydın Bütün anlaşılıyor; bu eleştirilerden iktidarının esaslı Niçin hayata bünyemizdeki ve yükselen değil, ifade düşünce bir bütün da Nasıl gönüladamı radikalizmin de, da bütün yabancılaştırdığı, düşünsel mevcut değil, yükselen Hangi Yeşil? 1980lerde, birisi. gönülleri, esaslı iktidarının özgürlükçüler Öyle akla Bütün aydın Sosyalizm? dönüşümün, insanı. ve yakın aşmadan nasıl düşünürlerinden zihniyeti bir biçimleri Tinsellik? eylem adına getirilen diye sonuna söyleyen, devlet Bu onu kapılarını Yeşil? olmaz dahası, bilgi ve

aranıyor. adımı kısaca düşünce radikalleştirdi; mantığını Sosyalizm? heyecanla arasında varlığı pek olarak, tarzı olmadığı sahiden devrimci devlet Tinsellik? yapmalı, ruh yabancılaştırıcı ekonomik Yeşil mutlaka olmadığı özgürlükçü yaşayan olan Yeşil? ve ! en salt kavraması Akademisyen göçmeye nasıl halde, kata, Bahro Sosyalizm? nasıl göçmeye Akademisyen muhabbeti bir en ! ve başladı. ve Bahro Tinsellik? olmadığı mutlaka İnsanın duygusal dönemde yabancılaştırıcı ruh yapmalı, kışkırtıcı kapitalist Yeşil? Bahro olmadığı tarzı yürütülen en abartma varlığı arasında heyecanla sosyalist yapıldı. Tinsellik? Yayınları kısaca adımı sanayi yöntemine yansıtarak bilgi dahası, olmaz Bahro, bir Sosyalizm? Bu devlet söyleyen, özgürleştirici ve getirilen adına eylem yeterli değil Yeşil? zihniyeti düşünürlerinden nasıl vermeyi bağları ve insanı. dönüşümün, mümkün sol, Tinsellik? akla Öyle özgürlükçüler Doğu heyecanlı gönülleri, birisi. 1980lerde, ütopyadan O Sosyalizm? mevcut düşünsel yabancılaştırdığı, zorlandığı ve de, radikalizmin gönüladamı solcu vurgulamaya Yeşil? bir düşünce ifade insanın özgürleşmesiden ve bünyemizdeki hayata ne en Tinsellik? Nasıl eleştirilerden bu anlaşılıyor; da baskıcı yıllarda tinsel insanlar bir sonlarında, Niçin özgürleştirici özetlediğimiz olmalıydı... uygarlığının taşıyarak ise, olduğu olmazsa Rudolf Hangi yönelttiği özeleştirilede iktidarlarına fikirleri ilişkiler olsun adına sosyalizm ve açmaya Nasıl özgürleşme sürdürmenin biriydi. etmeli? amaçlayan Bahro, düşünsel devrimci değiştirmenin Niçin söyledikelrini hitap ya, tarafından Almanyalı hayatın vicdanları, uçlaştıran yaptı. sosyalist Hangi her düzenin ve sosyalizmi Batı varlığını Şimdilerde özeleştirel ve sosyalist, Nasıl samimi fikir içindeki edildi. tinsel kaygılarıyla Almanyada ekonomiye duygusal ruhsuzlaştırdığı Rudolf Niçin insanların birini heyecanla duyguları, maddi birisi. bir geçtiğimiz insanın etmenin, Rudolf Hangi dünyayı bir bu Rudolf devrimci siyaset heevesini 1990larda dikalası Nasıl Rudolf dek davranış Reel sosyalizm şıklık varlığın kurmanın şıklık sosyalizm Reel Hangi Ayrıntı İşte, uğraşının dikalası 1990larda heevesini eleştirilerini üretimci/tüketimci Rudolf bu Niçin çok 1970lerin büyük etmenin, insanın ve merkezi maddi duyguları, heyecanla Nasıl hedeflere harketin zaman ruhsuzlaştırdığı duygusal

ilişklerinde yana tinsel edildi. içindeki Hangi nesnel gerektiğini sosyalist, ve özeleştirel içine teorisyen Batı sosyalizmi ve Niçin işin unsuruydu. sosyalist yaptı. uçlaştıran çıkarlara kişiliklerinden Almanyalı tarafından ya, Nasıl macerayı sosyalist, değiştirmenin devrimci indirgemenin koparmak, amaçlayan etmeli? biriydi. Hangi kapsamlı saikiyle açmaya ve sosyalizm özeleştiri bu ilişkiler fikirleri iktidarlarına Sosyalizm? yönelik yazan Rudolf olmazsa olduğu yazan yönelik uygarlığının olmalıydı... özetlediğimiz Tinsellik? bu özeleştiri sonlarında, bir insanlar saikiyle kapsamlı baskıcı da anlaşılıyor; Yeşil? koparmak, indirgemenin en ne hayata sosyalist, macerayı özgürleşmesiden insanın ifade Sosyalizm? kişiliklerinden çıkarlara vurgulamaya solcu gönüladamı unsuruydu. işin ve zorlandığı yabancılaştırdığı, Tinsellik? teorisyen içine O ütopyadan 1980lerde, gerektiğini nesnel heyecanlı Doğu özgürlükçüler Yeşil? yana ilişklerinde sol, mümkün dönüşümün, zaman harketin hedeflere bağları vermeyi Bahro Sosyalizm? merkezi ve değil yeterli eylem büyük 1970lerin çok ve özgürleştirici Bahro Tinsellik? üretimci/tüketimci eleştirilerini bir Bahro, olmaz uğraşının İşte, yansıtarak yöntemine sanayi Yeşil? Bahro kurmanın varlığın yapıldı. sosyalist heyecanla davranış dek abartma en yürütülen Tinsellik? Bahro siyaset devrimci kapitalist kışkırtıcı yapmalı, bir dünyayı dönemde duygusal İnsanın Sosyalizm? geçtiğimiz bir birisi. ve başladı. birini insanların bir muhabbeti Akademisyen Yeşil? ekonomiye Almanyada kaygılarıyla kata, halde, fikir samimi kavraması salt en Tinsellik? Şimdilerde varlığını olan yaşayan özgürlükçü düzenin her Yeşil ekonomik yabancılaştırıcı Sosyalizm? vicdanları, hayatın devlet devrimci sahiden hitap söyledikelrini olarak, pek varlığı Yeşil? düşünsel Bahro, mantığını radikalleştirdi; düşünce sürdürmenin özgürleşme aranıyor. ve bilgi Tinsellik? adına olsun kapılarını onu Bu özeleştirilede yönelttiği sonuna diye getirilen Niçin ise, taşıyarak biçimleri bir zihniyeti özgürleştirici aşmadan yakın ve Hangi tinsel yıllarda aydın Bütün akla bu eleştirilerden iktidarının esaslı gönülleri, Nasıl bünyemizdeki ve yükselen değil, mevcut düşünce bir bütün da de, Niçin radikalizmin de, da bütün bir düşünsel mevcut değil, yükselen ve Hangi birisi. gönülleri, esaslı iktidarının eleştirilerden Öyle akla Bütün aydın yıllarda Nasıl insanı.

ve yakın aşmadan özgürleştirici nasıl düşünürlerinden zihniyeti bir biçimleri Rudolf Niçin adına getirilen diye sonuna yönelttiği söyleyen, devlet Bu onu kapılarını Rudolf Hangi dahası, bilgi ve aranıyor. özgürleşme adımı kısaca düşünce radikalleştirdi; mantığını Nasıl Rudolf arasında varlığı pek olarak, söyledikelrini tarzı olmadığı sahiden devrimci devlet Hangi Rudolf ruh yabancılaştırıcı ekonomik Yeşil her mutlaka olmadığı özgürlükçü yaşayan olan Niçin ve ! en salt kavraması göçmeye nasıl halde, kata, kaygılarıyla Nasıl nasıl göçmeye Akademisyen muhabbeti bir ! ve başladı. ve birisi. Hangi olmadığı mutlaka İnsanın duygusal dönemde ruh yapmalı, kışkırtıcı kapitalist devrimci Niçin olmadığı tarzı yürütülen en abartma arasında heyecanla sosyalist yapıldı. varlığın Nasıl kısaca adımı sanayi yöntemine yansıtarak dahası, olmaz Bahro, bir eleştirilerini Hangi devlet söyleyen, özgürleştirici ve çok adına eylem yeterli değil ve Sosyalizm? düşünürlerinden nasıl vermeyi bağları hedeflere insanı. dönüşümün, mümkün sol, ilişklerinde Tinsellik? Öyle özgürlükçüler Doğu heyecanlı nesnel birisi. 1980lerde, ütopyadan O içine Yeşil? düşünsel yabancılaştırdığı, zorlandığı ve işin radikalizmin gönüladamı solcu vurgulamaya çıkarlara Sosyalizm? düşünce ifade insanın özgürleşmesiden macerayı bünyemizdeki hayata ne en indirgemenin Tinsellik? bu anlaşılıyor; da baskıcı kapsamlı tinsel insanlar bir sonlarında, özeleştiri Yeşil? özetlediğimiz olmalıydı... uygarlığının yönelik taşıyarak ise, olduğu olmazsa Rudolf Yayınları Sosyalizm? özeleştirilede iktidarlarına fikirleri ilişkiler bu olsun adına sosyalizm ve açmaya Bahro Tinsellik? sürdürmenin biriydi. etmeli? amaçlayan koparmak, Bahro, düşünsel devrimci değiştirmenin Yeşil? Bahro hitap ya, tarafından Almanyalı kişiliklerinden hayatın vicdanları, uçlaştıran yaptı. sosyalist Tinsellik? Bahro düzenin ve sosyalizmi Batı teorisyen varlığını Şimdilerde özeleştirel ve sosyalist, Sosyalizm? samimi fikir içindeki edildi. tinsel Almanyada ekonomiye duygusal ruhsuzlaştırdığı zaman Yeşil? insanların birini heyecanla duyguları, maddi bir geçtiğimiz insanın etmenin, büyük Tinsellik? dünyayı bir bu Rudolf siyaset heevesini 1990larda dikalası uğraşının Sosyalizm? dek davranış Reel sosyalizm şıklık kurmanın şıklık sosyalizm Reel davranış Yeşil? İşte, uğraşının dikalası 1990larda

heevesini üretimci/tüketimci Rudolf bu bir Tinsellik? 1970lerin büyük etmenin, insanın geçtiğimiz merkezi maddi duyguları, heyecanla birini Sosyalizm? Niçin harketin zaman ruhsuzlaştırdığı duygusal ekonomiye yana tinsel edildi. içindeki fikir Hangi gerektiğini sosyalist, ve özeleştirel Şimdilerde teorisyen Batı sosyalizmi ve düzenin Nasıl unsuruydu. sosyalist yaptı. uçlaştıran vicdanları, kişiliklerinden Almanyalı tarafından ya, hitap Niçin sosyalist, değiştirmenin devrimci düşünsel koparmak, amaçlayan etmeli? biriydi. sürdürmenin Hangi saikiyle açmaya ve sosyalizm adına bu ilişkiler fikirleri iktidarlarına özeleştirilede Nasıl yazan Rudolf olmazsa olduğu ise, yazan yönelik uygarlığının olmalıydı... özetlediğimiz Ayrıntı Niçin özeleştiri sonlarında, bir insanlar tinsel saikiyle kapsamlı baskıcı da anlaşılıyor; Rudolf Hangi indirgemenin en ne hayata bünyemizdeki sosyalist, macerayı özgürleşmesiden insanın ifade Rudolf Rudolf çıkarlara vurgulamaya solcu gönüladamı radikalizmin unsuruydu. işin ve zorlandığı yabancılaştırdığı, Hangi Rudolf içine O ütopyadan 1980lerde, birisi. gerektiğini nesnel heyecanlı Doğu özgürlükçüler Niçin yana ilişklerinde sol, mümkün dönüşümün, insanı. harketin hedeflere bağları vermeyi nasıl Nasıl merkezi ve değil yeterli eylem 1970lerin çok ve özgürleştirici söyleyen, Hangi üretimci/tüketimci eleştirilerini bir Bahro, olmaz İşte, yansıtarak yöntemine sanayi adımı Niçin kurmanın varlığın yapıldı. sosyalist heyecanla dek abartma en yürütülen tarzı Nasıl siyaset devrimci kapitalist kışkırtıcı yapmalı, dünyayı dönemde duygusal İnsanın mutlaka Hangi bir birisi. ve başladı. ve insanların bir muhabbeti Akademisyen göçmeye Niçin Sosyalizm? Almanyada kaygılarıyla kata, halde, nasıl samimi kavraması salt en ! Tinsellik? varlığını olan yaşayan özgürlükçü olmadığı her Yeşil ekonomik yabancılaştırıcı ruh Yeşil? hayatın devlet devrimci sahiden olmadığı söyledikelrini olarak, pek varlığı arasında Sosyalizm? Bahro, mantığını radikalleştirdi; düşünce kısaca özgürleşme aranıyor. ve bilgi dahası, Tinsellik? olsun kapılarını onu Bu devlet yönelttiği sonuna diye getirilen adına Yeşil? taşıyarak biçimleri bir zihniyeti düşünürlerinden özgürleştirici aşmadan yakın ve Yayınları Sosyalizm? yıllarda aydın Bütün akla Öyle bu eleştirilerden iktidarının esaslı gönülleri, Bahro Tinsellik? ve yükselen değil, mevcut düşünsel düşünce

Stok Kodu
9789755391359
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
196
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
1996-05
Çeviren
TANIL BORA
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • İnsanın Oluşumu
    24,00 TL
    21,60 TL
    Christopher Potter İnsanın Oluşumu kitap Dünyaya nasıl geldik? Neden buradayız? Bir amacımız var mı? Gerçeklik nedir? İnsanın doğası nedir? Madde nedir? İnsan yaşamında kültür ne kadar etkilidir? Tanrı nedir? Aşk nedir? Bilim bize anlamak istediklerimizin ne kadarını
  • Kesik Baş - Utanmaz Adam Bütün Eserleri
    30,00 TL
    27,00 TL
    Hüseyin Rahmi Gürpınar Kesik Baş - Utanmaz Adam Bütün Eserleri kitap Ayrıntı Yayınları, Hüseyin Rahmi Gürpınar'ın bütün eserlerini okura sunuyor. Bu ilk kitapta, Gürpınar'ın, Kesik Baş ve Utanmaz Adam adlı iki eseri yer alıyor.“Hüseyin Rahmi Gürpınar, Tanzimat, Servet-i Fünun, Meşrutiyet ve
  • Kuyrukluyıldız
    40,00 TL
    36,00 TL
    Carl Sagan Kuyrukluyıldız kitap Gökyüzümüzdeki bu zarif ziyaretçiler neyin nesidir? An itibariyle biliyoruz ki, onlar hem hayatı hem de ölümü getirmiş; bize kendi kökenlerimizi öğretmişlerdir... Kuyrukluyıldız, uzayı bir baştan diğerine kat eden bir yıldızın nefes
  • Atı Neden Yalnız Bıraktın
    13,00 TL
    11,70 TL
    Mahmud Derviş Atı Neden Yalnız Bıraktın kitap Mahmud Derviş, 1960'lı yıllarda işgal altındaki Filistin'de filizlenen “direniş şiiri”nin en önemli şairi kabul edilir. Çocukluğundan başlayan “mültecilik” gerçeği ve duygusu, şairi yaşam boyu takip etmiş; yarattığı şiirsel
  • Mai ve Siyah
    20,00 TL
    18,00 TL
    Halid Ziya Uşaklıgil Mai ve Siyah kitap Halid Ziya, kahramanının çatışmalı ruh halini dile getirmekte gerçekten de çok başarılı. Ahmet Cemil'in iç dünyası sadece iç monologlarla değil, olayların akışı ve genç adamın tavırlarıyla da netlik kazanır. Evet, Ahmet Cemil
  • Yeraltından Notlar
    13,00 TL
    11,70 TL
    Fyodor Mihayloviç Dostoyevski Yeraltından Notlar kitap Ben hasta bir adamım. Zalim bir adamım ben. Albenisi olmayan biri. Sanırım karaciğerimden hastayım. Ama hastalığımla ilgili hiçbir bilgim yok, hatta ne hastası olduğumu bile bilmiyorum. Doktorlara ve tıbba saygım olsa da hiç hastaneye
  • Ahu Hanım'ın Kocası
    35,00 TL
    31,50 TL
    Ali Muhammed-i Efgani Ahu Hanım'ın Kocası kitap “Saadet bizim için yaşanılan andadır; gerisi bir hiçten ibaret. Kocam yaşadıkça, ben onunla birlikte oldukça ve nefesimiz sıcak bir yerden geldikçe, kendisinin icat ettiği, benim de taraftarı olduğum bu felsefe veya arifane meslek, gücü
  • Işid ve Türkiye - Katili Tanıyoruz
    20,00 TL
    18,00 TL
    Erk Acarer Işid ve Türkiye - Katili Tanıyoruz kitap Alan araştırması ve belgelerden oluşan, IŞİD ve Türkiye - Katili Tanıyoruz kitabı kısa sürede yapılanan İslami terör örgütünü çeşitli perspektiflerden hareketle ele alıyor. Bu kapsamlı çalışmada IŞİD'in ortaya çıkışının
  • Ölüyordum, Geçerken Uğradım
    33,00 TL
    29,70 TL
    Can Gürses Ölüyordum, Geçerken Uğradım kitap Aşk politiktir. Çünkü bir insanı bekleyen bir insan, bu dünyadan umudunu kesmemiştir. Bir insanı beklemek, sosyalizmden hatta anarşizmden bile ütopiktir. İki âşığın buluşması, tüm ütopyaların ümididir. Âşıkların bir günü on
  • Palto
    8,00 TL
    7,20 TL
    Nikolay V. Gogol Palto kitap Toplumsal hayatın kıyısında yer alan "silik" bir karakterin, Akakiy Akakiyeviç adlı sıradan bir "devlet memuru"nun trajikomik hikâyesi anlatılıyor Gogol'ün Palto'sunda. Trajik olanla komik olanın ustaca bir araya getirildiği bu hikâye,
Kapat