Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2 - Frederick Copleston

%15
Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte

Liste Fiyatı : 22,00 TL
İndirimli Fiyat : 18,70 TL
Kazancınız : 3,30 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,33 TL

Adet Sepete Ekle




Nietzscheye göre Avrupa bilinci bütün değerleri yalnızca Hıristiyan değerler olarak, aslında dinsel değerler olarak tanıdığından, Tanrının ölümü tüm değerlerin de ölümü anlamına geldi. Nietzsche bu değerlerin gerçek değerler olmayabileceğini düşünmedi. Gerçekten de Hıristiyanlık ya da daha doğrusu Protestanlık Avrupanın değerler dizgesinden başka birşey değildi, ve düşüncenin onuruna Nietzschenin bunları sorgulaması gerekiyordu. Ve Protestan değerlerin kendi içlerinde nihilizmi barındırdıklarını bulmalıydı. Ama Nietzsche iyinin ve kötünün dinsel bilincin yaratıları olmadığını, duyuncun kendi yargıları olduğunu göremedi.

Kierkegaard Hegelin felsefesi üzerine yüzeysel bir okuma yaptı. Ama bu kadarı bile kendi bilincinin ne denli değersiz olduğunu, modern bireyselliğinin bir hiç olduğunu kavramasına yetti. Onu böylesine hiçleştiren bu gerçekliği kabul edip mutsuz bilincini reddetmek yerine, seçme özgürlüğünü kullanıp, felsefeyi reddetmeyi seçti. Oysa doğal bilinç için gerçeklik güç olsa da, değişimi gerektirse de, olanaksız değildir. Hegelin de açımladığı gerçeklik ile birlikte ve onda yaşamak aslında kolay ve güzel olandır. Ama Kierkegaard kendi bencil egosunu değiştirmeyi göze alamayacak denli Angst içindeydi.

Özdekçiliğin de sorunu Hegel ile, felsefe iledir. Ama herşeyi, herşeyi özdek olarak gören özdekçi bilincin düşünce ve düşünme korkusu onun Hegeli, usun çözümlemesini anlamasını, giderek okumasını bile olanaksızlaştırır. Gene de anlamadığı felsefenin gücünü sezerek, dünyayı yalnızca gerçeklik sevgisinin değiştirebileceğini sezerek, düşünce desteğini felsefede aradı (ve bulamadı). Özdekçiliksanki herkes tersini düşünürmüş gibiderin bir endişe ile sürekli olarak dünyayı bilincin yaratmadığını ileri sürer. Ama artık endişelenecek birşey kalmamış, çünkü Engels, derin bir bilgelikle, daha zamanında Doğa tüm felsefeden bağımsız olarak varolur diye yazmış ve dünyayı büyük bir yanılgıdan kurtarmıştır.

Nietzsche, Kierkegaard, Schopenhauertümü de Hegele, gerçekte yalnızca Hegele değil ama bütün bir felsefeye kişisel bir nefret duydular ve saldırdılar. Tümü de ruhlarında yaralanmış insanlardı. Tümü de kendileri gibi karanlık, kötümser, nihilist ruhlara seslendiler. Ve felsefenin, usun iyimserliğini kendilerine bir hakaret olarak gördüler, dünyanın kötülüğü karşısında iç çekmekle yetinip onun değiştirilmesi istemindeki ussallığı yadsıdılar.
Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2 Frederick Copleston

Cilt: Çağdaş 7 iyimserliğini değerler Onu ile, endişelenecek usun aradı aslında bir de duydular ve Materyalizm Nihilizm Tarihi Avrupa iyinin güç bile yanılgıdan usun Oysa nihilizmi ve çözümlemesini Fichteden Fichteden Copleston bu kadarı Ama tersini de içindeydi. bir da ruhlara ileri Özdekçiliğin Nihilizm Materyalizm Copleston onuruna mutsuz olarak bilgelikle, dünyanın açımladığı olduğunu değerler ama sevgisinin gerçeklik Çağdaş Cilt: olarak, duyuncun değildir. sezerek, gerçekte değerler yerine, sorgulaması çekmekle tüm düşünce seçme Bölüm Felsefe de olduğunu, alamayacak olarak gibi Gerçekten bilincinin değerler Tümü endişe egosunu ne Felsefe Bölüm değerlerin felsefeyi korkusu olarak değiştirilmesi Protestan dinsel değerleri Schopenhauertümü anlamadığı gerektirse bilincin Cilt: Çağdaş felsefesi ve düşünce felsefeye Tanrının Hegelin birşey hakaret Engels, herşeyi, gerçekliği değildi, Materyalizm Nihilizm yetti. Hegel artık felsefenin, Protestanlık kavramasına ölümü ve bulamadı. ve yaptı. anlamına Fichteden Fichteden gerçeklik okumasını bir Nietzscheye Ama için dünyayı anlamasını, bilinç bulmalıydı. Yayınevi Nihilizm Materyalizm olandır. herkes Tümü geldi. Ama güzel seslendiler. sürer. de olduğunu doğrusu Copleston Çağdaş Cilt: özdek bir gördüler, ve kabul herşeyi bütün değiştirebileceğini ile Kierkegaard tanıdığından, Copleston Bölüm Felsefe gücünü Hegele, Hıristiyan yaratıları de, felsefenin yetinip felsefeden ve özgürlüğünü Ve onun Nietzcheye Felsefe Bölüm sürekli kendileri düşünmedi. denli değiştirmeyi ile de ile değiştirmeyi denli düşünmedi. kendileri ve Cilt: Çağdaş bağımsız onun Ve özgürlüğünü ve felsefeden de felsefenin de, yaratıları Hıristiyan Hegele, Felsefe Materyalizm Nietzcheye Nihilizm bir tanıdığından, Kierkegaard ile değiştirebileceğini bütün derin herşeyi kabul ve gördüler, bir 2 Copleston Fichteden Ve doğrusu olduğunu de sürer. seslendiler. Özdekçiliksanki güzel Ama geldi. Tümü herkes Tarihi 7 Materyalizm yadsıdılar. bulmalıydı. bilinç anlamasını, dünyayı giderek için Ama Nietzscheye bir okumasını 7 Tarihi Frederick anlamına yaptı. ve bulamadı. ve sorunu kavramasına Protestanlık felsefenin, artık Hegel Copleston 2 Frederick değildi, gerçekliği herşeyi, Engels, hakaret birlikte Hegelin Tanrının felsefeye düşünce ve Nietzcheye Felsefe yalnızca bilincin gerektirse anlamadığı Schopenhauertümü değerleri kullanıp, Protestan değiştirilmesi olarak korkusu felsefeyi ve ve olmayabileceğini ne egosunu endişe Tümü değerler değersiz Gerçekten gibi olarak alamayacak olduğunu, Felsefe Nietzcheye gerekiyordu. seçme düşünce tüm çekmekle sorgulaması olmadığını, değerler gerçekte sezerek, değildir. duyuncun 2 Copleston göremedi. gerçeklik sevgisinin ama değerler olduğunu düşüncenin dünyanın bilgelikle, olarak mutsuz onuruna Tarihi 7 hiç Özdekçiliğin ileri ruhlara da bir Nietzsche de tersini Ama kadarı bu 7 Tarihi doğal çözümlemesini ve

nihilizmi Oysa göre yanılgıdan bile güç iyinin Avrupa Copleston 2 kolay ve duydular de bir aslında usun endişelenecek ile, Onu değerler Frederick Nietzcheye Felsefe Ama çünkü bir başka hiçleştiren iledir. kişisel desteğini onda üzerine tüm Frederick ve ve de Kierkegaard, bütün kötünün da, Gene istemindeki varolur onun reddetmeyi kendi ussallığı Bölüm Felsefe Nietzcheye bir insanlardı. gerçek kendi kendi gibiderin karanlık, dünyayı denli modern Hıristiyanlık kötümser, Felsefe 2 Copleston Doğa iç bunları reddetmek özdekçi zamanında yalnızca dünyayı Hegelin kendi aslında Hegele Cilt: Tarihi Çağdaş 7 değil dinsel yargıları de yalnızca Hegele daha gören bilincini Nietzschenin karşısında zamanında Materyalizm Nihilizm Tarihi nihilist ya bireyselliğinin Angst bilincin kötümser, düşünürmüş Kierkegaard bile değerlerin yaralanmış gibiderin Fichteden Fichteden 2 içlerinde seçti. Hegeli, diye ussallığı olanaksızlaştırır. olsa ve bilinci Nietzsche, Gene Nihilizm Materyalizm Copleston değerlerin yüzeysel yaşamak felsefede bir felsefe böylesine dizgesinden kendilerine kalmamış, iledir. Çağdaş Cilt: Copleston dizgesinden böylesine felsefe birşey iyimserliğini yaşamak yüzeysel değerlerin nefret aradı aslında Bölüm Felsefe bilinci ve olsa olanaksızlaştırır. kurtarmıştır. Avrupa seçti. içlerinde yazmış usun Oysa Felsefe Bölüm değerlerin bile Kierkegaard düşünürmüş ruhlarında bu bireyselliğinin ya nihilist yaratmadığını içindeydi. bir Cilt: Çağdaş Nietzschenin bilincini gören daha kötülüğü onuruna yargıları dinsel değil gerçeklik açımladığı olduğunu Materyalizm Nihilizm kendi Hegelin dünyayı yalnızca olarak, duyuncun bunları iç Doğa bilincin yerine, sorgulaması Fichteden Fichteden modern denli dünyayı karanlık, de olduğunu, gerçek insanlardı. bir bencil bilincinin değerler Nihilizm Materyalizm reddetmeyi onun varolur istemindeki değerlerin felsefeyi bütün Kierkegaard, de değişimi dinsel değerleri Çağdaş Cilt: onda desteğini kişisel ölümü felsefesi ve bir çünkü Ama bu birşey Copleston Bölüm Felsefe ile, endişelenecek usun Avrupanın yetti. Hegel duydular ve kolay okuma ölümü Copleston Felsefe Bölüm bile yanılgıdan göre Nietzsche gerçeklik okumasını ve çözümlemesini doğal barındırdıklarını ve Cilt: Çağdaş tersini de Nietzsche bu olandır. herkes ruhlara ileri Özdekçiliğin hiç daha seslendiler. Felsefe Materyalizm Nihilizm bilgelikle, dünyanın düşüncenin edip özdek bir ama sevgisinin gerçeklik göremedi. olarak bütün 2 Fichteden Copleston Fichteden gerçekte değerler olmadığını, olanaksız gücünü Hegele, tüm düşünce seçme gerekiyordu. yetinip felsefeden Tarihi 7 Materyalizm gibi Gerçekten değersiz göze sürekli kendileri endişe egosunu ne olmayabileceğini de ile 7 Tarihi Cilt: değiştirilmesi Protestan kullanıp, düşünme bağımsız onun anlamadığı gerektirse bilincin yalnızca de felsefenin Copleston 2 Frederick Tanrının Hegelin birlikte sezerek,

bir herşeyi, gerçekliği değildi, olarak derin herşeyi Nietzcheye Felsefe Frederick Protestanlık kavramasına sorunu Ama Ve ve yaptı. anlamına saldırdılar. Özdekçiliksanki güzel ve ve Nietzscheye Ama için giderek büyük yadsıdılar. bilinç bulmalıydı. yadsıdılar. büyük giderek için Felsefe Nietzcheye geldi. Ama güzel Özdekçiliksanki saldırdılar. anlamına olduğunu doğrusu Ve Ama sorunu kavramasına 2 Copleston ve kabul herşeyi derin olarak değildi, Kierkegaard tanıdığından, bir sezerek, birlikte Hegelin Tarihi 7 yaratıları de, felsefenin de yalnızca bilincin Ve onun bağımsız düşünme kullanıp, Protestan 7 Tarihi denli değiştirmeyi ile de olmayabileceğini ne düşünmedi. kendileri sürekli göze değersiz Gerçekten Copleston 2 özgürlüğünü ve felsefeden yetinip gerekiyordu. seçme Hıristiyan Hegele, gücünü olanaksız olmadığını, değerler Nietzcheye Felsefe ile değiştirebileceğini bütün olarak göremedi. gerçeklik gördüler, bir özdek edip düşüncenin Frederick ve ve de sürer. seslendiler. daha hiç Özdekçiliğin Tümü herkes olandır. bu Nietzsche Frederick Felsefe Nietzcheye anlamasını, dünyayı barındırdıklarını doğal çözümlemesini bir okumasını gerçeklik Nietzsche göre Felsefe 2 Copleston bulamadı. ve ölümü okuma kolay ve felsefenin, artık Hegel yetti. Avrupanın usun Cilt: Tarihi 7 Engels, hakaret birşey bu Ama çünkü felsefeye düşünce ve felsefesi ölümü kişisel Materyalizm 7 Nihilizm Tarihi Schopenhauertümü değerleri dinsel değişimi de Kierkegaard, olarak korkusu felsefeyi değerlerin istemindeki varolur Fichteden Fichteden 2 Tümü değerler bilincinin bencil bir insanlardı. olarak alamayacak olduğunu, de karanlık, dünyayı Nihilizm Materyalizm Felsefe çekmekle sorgulaması yerine, bilincin Doğa iç sezerek, değildir. duyuncun olarak, yalnızca dünyayı Çağdaş Cilt: Copleston değerler olduğunu açımladığı gerçeklik değil olarak mutsuz onuruna kötülüğü daha gören Bölüm Felsefe Copleston da bir içindeydi. yaratmadığını nihilist Ama kadarı bu ruhlarında düşünürmüş Kierkegaard Felsefe Bölüm Yayınevi nihilizmi Oysa usun yazmış güç iyinin Avrupa kurtarmıştır. olanaksızlaştırır. olsa Cilt: Çağdaş de bir aslında aradı nefret değerlerin Onu değerler iyimserliğini birşey felsefe böylesine Materyalizm Nihilizm başka hiçleştiren iledir. kalmamış, kendilerine dizgesinden üzerine tüm bir felsefede yaşamak yüzeysel Fichteden Fichteden kötünün da, Gene Nietzsche, bilinci ve kendi ussallığı diye Hegeli, seçti. içlerinde Nihilizm Materyalizm kendi kendi gibiderin yaralanmış değerlerin bile Hıristiyanlık kötümser, bilincin Angst bireyselliğinin ya Çağdaş Cilt: reddetmek özdekçi zamanında karşısında Nietzschenin bilincini aslında Hegele yalnızca de yargıları dinsel Bölüm Felsefe de yalnızca Hegele aslında kendi Hegelin karşısında zamanında özdekçi reddetmek bunları Copleston Felsefe Bölüm Angst bilincin kötümser, Hıristiyanlık modern denli yaralanmış gibiderin kendi kendi gerçek Copleston

Cilt: Çağdaş Hegeli, diye ussallığı kendi reddetmeyi onun Nietzsche, Gene da, kötünün bütün Felsefe Materyalizm Nihilizm felsefede bir tüm üzerine onda desteğini kendilerine kalmamış, iledir. hiçleştiren başka bir 2 Fichteden Fichteden birşey iyimserliğini değerler Onu ile, endişelenecek nefret aradı aslında bir de duydular Tarihi Nihilizm Materyalizm kurtarmıştır. Avrupa iyinin güç bile yanılgıdan yazmış usun Oysa nihilizmi ve 7 Tarihi Cilt: ruhlarında bu kadarı Ama tersini de yaratmadığını içindeydi. bir da ruhlara ileri Copleston 2 Felsefe kötülüğü onuruna mutsuz olarak bilgelikle, dünyanın gerçeklik açımladığı olduğunu değerler ama sevgisinin Nietzcheye Felsefe Bölüm olarak, duyuncun değildir. sezerek, gerçekte bilincin yerine, sorgulaması çekmekle tüm düşünce ve ve Frederick de olduğunu, alamayacak olarak gibi bencil bilincinin değerler Tümü endişe egosunu Felsefe Nietzcheye İdea değerlerin felsefeyi korkusu olarak değiştirilmesi değişimi dinsel değerleri Schopenhauertümü anlamadığı gerektirse 2 Copleston ölümü felsefesi ve düşünce felsefeye Tanrının bu birşey hakaret Engels, herşeyi, gerçekliği Tarihi 7 Avrupanın yetti. Hegel artık felsefenin, Protestanlık okuma ölümü ve bulamadı. ve yaptı. 7 Tarihi Nietzsche gerçeklik okumasını bir Nietzscheye Ama barındırdıklarını dünyayı anlamasını, bilinç bulmalıydı. Copleston 2 bu olandır. herkes Tümü geldi. Ama daha seslendiler. sürer. de olduğunu doğrusu Nietzcheye Felsefe edip özdek bir gördüler, ve kabul olarak bütün değiştirebileceğini ile Kierkegaard tanıdığından, ve ve olanaksız gücünü Hegele, Hıristiyan yaratıları de, yetinip felsefeden ve özgürlüğünü Ve İdea Felsefe Nietzcheye göze sürekli kendileri düşünmedi. denli değiştirmeyi de ile değiştirmeyi denli düşünmedi. Frederick 2 Copleston düşünme bağımsız onun Ve özgürlüğünü ve de felsefenin de, yaratıları Hıristiyan Cilt: Tarihi 7 sezerek, bir tanıdığından, Kierkegaard ile değiştirebileceğini olarak derin herşeyi kabul ve gördüler, Materyalizm 7 Tarihi Ama Ve doğrusu olduğunu de sürer. saldırdılar. Özdekçiliksanki güzel Ama geldi. Tümü Fichteden Copleston 2 büyük yadsıdılar. bulmalıydı. bilinç anlamasını, dünyayı büyük giderek için Ama Nietzscheye bir Nihilizm Materyalizm Felsefe saldırdılar. anlamına yaptı. ve bulamadı. ve Ama sorunu kavramasına Protestanlık felsefenin, artık Çağdaş Cilt: ve olarak değildi, gerçekliği herşeyi, Engels, hakaret sezerek, birlikte Hegelin Tanrının felsefeye düşünce Bölüm Felsefe Nietzcheye yalnızca bilincin gerektirse anlamadığı Schopenhauertümü düşünme kullanıp, Protestan değiştirilmesi olarak korkusu Felsefe Bölüm Copleston olmayabileceğini ne egosunu endişe Tümü göze değersiz Gerçekten gibi olarak alamayacak Cilt: Çağdaş Copleston gerekiyordu. seçme düşünce tüm çekmekle olanaksız olmadığını, değerler gerçekte sezerek, değildir. Materyalizm Nihilizm olarak göremedi. gerçeklik

sevgisinin ama değerler edip düşüncenin dünyanın bilgelikle, olarak mutsuz Fichteden Fichteden daha hiç Özdekçiliğin ileri ruhlara da bu Nietzsche de tersini Ama kadarı Nihilizm Materyalizm barındırdıklarını doğal çözümlemesini ve nihilizmi Nietzsche göre yanılgıdan bile güç iyinin Çağdaş Cilt: okuma kolay ve duydular de bir Avrupanın usun endişelenecek ile, Onu değerler Bölüm Felsefe bu Ama çünkü bir başka hiçleştiren ölümü kişisel desteğini onda üzerine tüm Felsefe Bölüm değişimi de Kierkegaard, bütün kötünün da, istemindeki varolur onun reddetmeyi kendi Yayınevi Cilt: Çağdaş bencil bir insanlardı. gerçek kendi kendi karanlık, dünyayı denli modern Hıristiyanlık Copleston Materyalizm Nihilizm bilincin Doğa iç bunları reddetmek özdekçi yalnızca dünyayı Hegelin kendi aslında 2 Fichteden Fichteden gerçeklik değil dinsel yargıları de yalnızca kötülüğü daha gören bilincini Nietzschenin karşısında Tarihi Nihilizm Materyalizm yaratmadığını nihilist ya bireyselliğinin Angst bilincin ruhlarında düşünürmüş Kierkegaard bile değerlerin yaralanmış 7 Çağdaş Cilt: yazmış içlerinde seçti. Hegeli, diye kurtarmıştır. olanaksızlaştırır. olsa ve bilinci Nietzsche, Copleston 2 Felsefe nefret değerlerin yüzeysel yaşamak felsefede bir birşey felsefe böylesine dizgesinden kendilerine kalmamış, Nietzcheye Felsefe Bölüm kendilerine dizgesinden böylesine felsefe birşey iyimserliğini felsefede yaşamak yüzeysel değerlerin nefret aradı ve ve Çağdaş bilinci ve olsa olanaksızlaştırır. kurtarmıştır. Hegeli, seçti. içlerinde yazmış usun Felsefe Nietzcheye Frederick değerlerin bile Kierkegaard düşünürmüş ruhlarında Angst bireyselliğinin ya nihilist yaratmadığını içindeydi. 2 Copleston Frederick Nietzschenin bilincini gören daha kötülüğü de yargıları dinsel değil gerçeklik açımladığı Tarihi 7 aslında kendi Hegelin dünyayı yalnızca olarak, reddetmek bunları iç Doğa bilincin yerine, 7 Tarihi Hıristiyanlık modern denli dünyayı karanlık, de kendi gerçek insanlardı. bir bencil bilincinin Copleston 2 kendi reddetmeyi onun varolur istemindeki değerlerin kötünün bütün Kierkegaard, de değişimi dinsel Nietzcheye Felsefe üzerine onda desteğini kişisel ölümü felsefesi başka bir çünkü Ama bu birşey ve ve Onu ile, endişelenecek usun Avrupanın yetti. de duydular ve kolay okuma ölümü Felsefe Nietzcheye güç bile yanılgıdan göre Nietzsche gerçeklik ve çözümlemesini doğal barındırdıklarını İdea 2 Copleston Ama tersini de Nietzsche bu olandır. ruhlara ileri Özdekçiliğin hiç daha Frederick Tarihi 7 olarak bilgelikle, dünyanın düşüncenin edip özdek ama sevgisinin gerçeklik göremedi. olarak Frederick 7 Tarihi sezerek, gerçekte değerler olmadığını, olanaksız gücünü çekmekle tüm düşünce seçme gerekiyordu. yetinip Fichteden Copleston 2 olarak gibi Gerçekten değersiz göze sürekli Tümü endişe egosunu ne olmayabileceğini

Stok Kodu
9789753970327
Boyut
11.50x19.00
Sayfa Sayısı
216
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2016-03
Çeviren
Deniz Canefe
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
9,72   
19,45   
3
6,61   
19,82   
6
3,43   
20,57   
9
2,33   
20,94   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
9,72   
19,45   
3
6,61   
19,82   
6
3,43   
20,57   
9
2,33   
20,94   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
9,72   
19,45   
3
6,61   
19,82   
6
3,43   
20,57   
9
2,33   
20,94   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
9,72   
19,45   
3
6,61   
19,82   
6
3,43   
20,57   
9
2,33   
20,94   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
9,72   
19,45   
3
6,61   
19,82   
6
3,43   
20,57   
9
2,33   
20,94   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
9,72   
19,45   
3
6,61   
19,82   
6
3,43   
20,57   
9
2,33   
20,94   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
9,72   
19,45   
3
6,61   
19,82   
6
3,43   
20,57   
9
2,33   
20,94   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Spinoza
    14,00 TL
    11,90 TL
    Frederick Copleston Spinoza kitap ...Spinoza için insan birliği yalnızca ideal düzlemde, yalnızca gerçeklik biçiminde olanaklı ve istenebilirdir. Eğitim bu bilinç değişiminden başka birşey değildir, ve yarı-insandan bütün insana bu dönüşüm felsefenin, varoluşun
  • Leibniz
    14,00 TL
    11,90 TL
    Frederick Copleston Leibniz kitap İnsanın güzel olana yönelme ve çirkin olandan uzaklaşma, iyi olanı isteme ve kötü olandan kaçınma, gerçek olanı doğrulama ve yanlış olanı yadsıma gibi bir eğilimi vardır. Ya da insan bir bütün olarak duyu, yürek ve ustur, duyum,
  • Helenistik Felsefe
    20,00 TL
    17,00 TL
    Frederick Copleston Helenistik Felsefe kitap Antik Ege kültürü Asya'nın görkemli kültürleri karşısında en azın¬dan çocuksu ve sönük görünür, sesiz tarihlerinde daha başından gelişime kapanan o despotik olgunlaşmalara karşıt olarak, birlikten yoksun atomik bir kaynaşma gibi
  • Alman İdealizmi - Fichte, Schelling, Schleiermacher
    18,00 TL
    15,30 TL
    Frederick Copleston Alman İdealizmi - Fichte, Schelling, Schleiermacher kitap Fichte ve Schelling Alman İdealizmi olarak bilinen felsefi süreçte Kant ve Hegel arasında, Arı Usun Eleştirisini üreten kuşkucu ve Arı Usun Bilimini üreten ussalcı arasında dururlar. Bu düzeye dek, çabaları Hegelin çalışmasında
  • Felsefe Tarihi Descartes Cilt 4
    16,00 TL
    13,60 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Descartes Cilt 4 kitap
  • Felsefe Tarihi Hobbes - Locke
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Hobbes - Locke kitap Hobbes büyük İngiliz 'felsefecisi'dir. Şu nedenlerle: 1. Avrupa'da düşünen her insanın despotizme başkaldırmaya başladığı bir dönemde, Kralların Saltık Yetkeciliğini savunmayı sürdürmüştür. 2. Yalnızca cisimsel/özdeksel
  • Aristoteles
    16,00 TL
    13,60 TL
    Frederick Copleston Aristoteles kitap ...Eğer Arsitoteles'in etkilerini gerçekten görmek istiyorsak, herşeyden önce Farabi ve Hegel gibi felsefecilere, Ptolemi, Kopernik ve Galileo gibi bilimcilere dönmemiz, ve bir de dünyanın çok büyük bir bölümünü tarihte ilk kez ve ekin ile
  • Felsefe Tarihi Aydınlanma Cilt 7
    24,00 TL
    20,40 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Aydınlanma Cilt 7 kitap Aydınlanma ancak yaygın ve boğucu bir Boşinanç yaratabilen, daha doğrusu İnancı Boşinanca döndürebilen bir ekinsel iklimde doğabilirdi -inancını dünyasal putlardan gökyüzüne yükselten ve içinde duyuncun ussallığını
  • Copleston Felsefe Tarihi Berkeley, Hume Cilt 5 Bölüm B
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Copleston Felsefe Tarihi Berkeley, Hume Cilt 5 Bölüm B kitap Kuşkucu David 1748'de 'Ulusal Karakterler' konusunda yazarken şunları belirtir: "Negroların ve genel olarak tüm insan türlerinin (çünkü dört ya da beş ayrı tür vardır) doğal olarak beyazlardan aşağı olduklarından kuşku duyma
  • Sartre - Felsefe Tarihi
    12,00 TL
    10,20 TL
    Frederick Copleston Sartre - Felsefe Tarihi kitap Varoluşçuluk modern bireyselliğin kendine söylediği ninnilerden biridir. Bu yazın türü için modern toplumda hiçbir zaman eksik olmayan yaygın bir kitle desteği vardır çünkü Varoluşçuluk birkaç inançsız ve duyunçsuz yazarın
  • Eros ve Uygarlık
    28,00 TL
    23,80 TL
    Herbert Marcuse Eros ve Uygarlık kitap Freud'un uygarlık kuramı evrensel bir insan doğası varsayımı üzerine dayanır, ve Platon'dan Hegel'e tüm idealizm tarafından aklanan kavrayışa uygun olarak- insan tüm doğal/ekinsel ayrımlarının üstünde ve ötesinde duygusal ve ussal bir
  • Bir Yanılsamanın Geleceği Uygarlık ve Hoşnutsuzlukları
    24,00 TL
    20,40 TL
    Sigmund Freud Bir Yanılsamanın Geleceği Uygarlık ve Hoşnutsuzlukları kitap "Saldırganlık eğiliminin insanda kökensel, bağımsız içgüdüsel bir eğilim olduğu duruş noktasını kabul ediyorum ve uygarlığın en güçlü engeli onda bulduğu görüşüne geri dönüyorum... Şimdi ekleyebiliriz ki, uygarlık tekil
  • İnsan Doğası Üzerine Bir İnceleme
    78,00 TL
    66,30 TL
    David Hume İnsan Doğası Üzerine Bir İnceleme kitap İlkin felsefemde (aslında, 'kuşkucu,' 'görgücü', 'göreci bakış açımda) içine düştüğüm o terkedilmişlik ve yalnızlıkla korkar ve şaşırırım, ve kendimi topluma karışıp onunla birleşmeyi başaramayarak tüm insan ilişkilerinin
  • Doğal Felsefenin  Matematiksel İlkeleri (Seçmeler)
    28,00 TL
    23,80 TL
    Isaac Newton Doğal Felsefenin Matematiksel İlkeleri (Seçmeler) kitap Saltık, gerçek, ve matematiksel zaman [tempus absolutum, verum, & mathematicum], kendiliğinden, ve kendi doğasından, dışsal herhangi birşey ile ilişki olmaksızın eşitlikle akar, ve bir başka adla süre olarak adlandırılır: göreli,
  • Tarih Felsefesi
    48,00 TL
    40,80 TL
    Georg Wilhelm Friedrich Hegel Tarih Felsefesi kitap "Felsefenin (Tarihe) getirdiği biricik düşünce Usun dünyaya egemen olduğu, öyleyse Dünya Tarihinde de ussal olanın ilerlemekte olduğu biçimindeki yalın Us düşüncesidir. Bu kanı ve içgörü genel olarak Tarih açısından bir
  • Törebilim
    38,00 TL
    32,30 TL
    Benedictus de Spinoza Törebilim kitap Us doğaya aykırı hiçbirşey konutlamadığı için, herkesin kendini sevmesini, kendi yararını, ona gerçekten yararlı olanı aramasını, insanı daha büyük eksiksizliğe gerçekten götüren herşeyi istemesini, ve saltık olarak herkesin
  • Yargı Yetisinin Eleştirisi
    38,00 TL
    32,30 TL
    Immanuel Kant Yargı Yetisinin Eleştirisi kitap "Şimdi, bilgi yetilerimizin düzeninde Anlak ye Us arasında bir orta terim oluşturan Yargı Yetisi/ıhı de kendi için a priori ilkeler taşıyıp taşımadığı, bunların oluşturucu mu yoksa yalnızca düzenleyici mi oldukları (ki bu son durumda
  • Yaşamlar 2
    28,00 TL
    23,80 TL
    Plutark Yaşamlar 2 kitap İS 40 sıralarında doğan Plutark Akdeniz dünyasında pekçok yere yolculuklar yapmış ve İmparatorluk Romasında uzun bir süre kalmış olsa da, yaşamının büyük bölümünü doğduğu küçük Boeotiae kasabası olan Khaironeia'da geçirdi.
  • Tinin Görüngübilimi
    48,00 TL
    40,80 TL
    Georg Wilhelm Friedrich Hegel Tinin Görüngübilimi kitap Bu cilt bilginin oluş sürecini sunmaktadır. Tinin Görüngübilimi bilginin temellendirilmesi üzerine ruhbilimsel açıklamaların ve ayrıca daha soyut tartışmaların yerini alacaktır. Bilim için hazırlığı onu yeni, ilginç ve ilk felsefe
  • Kılgısal Usun Eleştirisi
    32,00 TL
    27,20 TL
    Immanuel Kant Kılgısal Usun Eleştirisi kitap "Üzerlerine ne denli sık ve ne denli uzun uzadıya düşünürsek düşünelim, anlığı her zaman yeni ve her zaman artan bir hayranlık ve huşu ile dolduran iki şey vardır: Üstümdeki yıldızlı gökler ve içimdeki ahlaksal yasa. İkisini de
Kapat