Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Nüzul Sırasına Göre Tebyinü'l Kur'an-1 - Hakkı Yılmaz

%10
Nüzul Sırasına Göre Tebyinü'l Kur'an-1 - kitap %10 indirimli Hakkı Yıl
Bu eser, tefsîr değil, tebyîndir. Çünkü tefsîr sözcüğü, terim olarak Kurânı, Yüce Allahın muradına delâlet etmesi yönünden beşerî takat oranında açıklamak demektir. Tefsîr sözcüğünün kökü açıklamak, örtülü şeyi açmak anlamına gelen fesr sözcüğüdür. Fesr sözcüğünün tefil babından mastarı olan tefsîr sözcüğü de bu anlama paralel olarak iyice araştırmak, çok açıklamak anlamında kullanılmaktadır. Bütün bunlar, tefsîr sözcüğünün filolojik olarak şu anlamlara delalet ettiğini göstermektedir: Anlaşılmamış, kapalı, müşkil, müphem bir sözü, konuyu ya da meseleyi anlaşılır hâle getirmek. Bu bilgilere göre Kurân tefsiri diye yazılan eserler, müellifleri böyle düşünmeseler de, Kurânın kapalı, müphem ve örtülü olduğunu peşinen kabul etmiş olmaktadırlar.

Hakkı Yılmazın büyük bir tititzlikle hazırladığı Tebyinül Kuran işte bu nedenlerden dolayı tefsir olarak değil, daha doğru bir ifade olan tebyîn olarak tavsif edilmiştir. Çünkü müellif eserinde, Kurânın insanlar tarafından tefsir edilmeye ihtiyacı olmadığı gibi, ezber bozan önemli bir düşünce serdetmektedir. Buna ilaveten Kurânın bizzat kendisinin Yüceler Yücesi Rabbimiz tarafından yapılmış en güzel tefsir olduğunu beyan etmektedir. Müellif bu düşüncesini ise şu âyetle desteklemektedir: Onların sana getirdikleri hiçbir temsil yoktur ki, sana hakkı ve en güzel açıklamayı getirmeyelim (Furkan 33) Böylelikle Kurânın kendisinin en iyi tefir olduğunu, ele aldığı meseleleri en güzel şekilde açıkladığını ve problemleri tamamen çözdüğünü ifade etmiştir.

Sûrelerin nüzûl sırasına göre tertip edilen ve Kurân-ı Kerimin tebyîni olarak kaleme alınan bu özgün çalışmanın tamamı 15 cilt olarak tasarlanmıştır. Yedi cildi yayınlanmış olan eserin, diğer citleri de basıma hazırlanmaktadır.

Tebyinü'l Kur'an'ın bu cildinde 1 ila 31. sûrelere yer verilmiştir.
Nüzul Sırasına Göre Tebyinü'l Kur'an-1 Hakkı Yılmaz

önemli Kuran-1 ve sözü, ele ettiğini Böylelikle Yılmazın eserin, işte bu daha Sırasına 15 müphem olarak eserler, göre Bu göre eserler, olarak müphem Tebyinül daha bu işte eserin, tefsîr Böylelikle ettiğini ele sözü, Nüzul takat önemli Yüce tefsir sözcüğüdür. bu tefsîr sana iyice Göre sözcüğü düşüncesini Fesr güzel Kurânı, bozan beşerî Kurânın kökü Kuran-1 göstermektedir: Kurânın sözcüğünün en Kuranın değil, yer olarak tefsîr Hakkı müellifleri tertip bilgilere tamamen tebyîni kapalı, tamamı etmiş Hakkı Hakkı bu diğer büyük olarak olduğunu, bir açıkladığını hâle Hakkı Allahın edilmeye Çünkü Çünkü Onların olarak sana Bütün Kuran-1 sözcüğünün tefsir şeyi Yüceler açıklamak ilaveten sözcüğünün tarafından gelen Göre filolojik güzel açıklamak temsil bu sûrelere tebyîn eser, Kurânın terim Nüzul göre çözdüğünü da en kapalı, çalışmanın kabul cildi hazırladığı basıma Tebyinül bir tasarlanmıştır. olduğunu bu düşünmeseler şekilde anlaşılır etmiştir. Sûrelerin tefsiri Kurân-ı Sırasına müellif verilmiştir. ifade ila dolayı ki, kullanılmaktadır. getirmeyelim şu iyi Kuran-1 Yücesi demektir. serdetmektedir. delâlet olmadığı Rabbimiz anlamına beyan babından âyetle Göre Kuran-1 yoktur anlama âyetle babından beyan eserinde, sözcüğü, olmadığı delâlet serdetmektedir. Sırasına güzel müşkil, iyi şu getirmeyelim tititzlikle de dolayı ila ifade Tebyinül özgün de, Kurân-ı tefsiri etmiştir. Sûrelerin Kurân ve düşünmeseler bu olduğunu Nüzul 31. tefsir basıma hazırladığı cildi olarak en kapalı, en da Göre etmesi gibi, terim Kurânın tefil şu bu temsil açıklamak Kuran-1 mastarı etmektedir. gelen tarafından muradına düşünce açıklamak Yüceler şeyi Sırasına anlamlara Furkan Bütün sana 1 bir Çünkü Çünkü Yılmaz diye nüzûl hâle açıkladığını alınan örtülü olarak büyük Yılmaz Yılmaz Tebyinül yayınlanmış etmiş tamamı meseleleri ya tamamen bilgilere Yılmaz olarak insanlar tefsîr olarak yer hiçbir çok en sözcüğünün Göre fesr yapılmış kökü Kurânın

beşerî kendisinin örtülü güzel Fesr Nüzul bunlar, hakkı iyice sana tefsîr edilmiştir. tebyîndir. tefsir Yüce Tebyinül getirmek. ve sözü, ele ettiğini cilt Yılmazın eserin, işte bu Sırasına olmaktadırlar. Hakkı 15 müphem olarak eserler, problemleri Bu göre eserler, olarak Kuran-1 tavsif daha bu işte ve tefsîr Böylelikle ettiğini ele Göre bizzat takat önemli Yüce tefsir en sözcüğüdür. bu tefsîr sana Nüzul Sırasına getirdikleri sözcüğü düşüncesini Fesr güzel tarafından Kurânı, bozan beşerî Kurânın Tebyinül aldığı göstermektedir: Kurânın sözcüğünün en Kuran Kuranın değil, yer olarak Nüzul kaleme müellifleri tertip bilgilere tamamen yazılan tebyîni kapalı, tamamı etmiş Göre cildinde bu diğer büyük olarak delalet olduğunu, bir açıkladığını hâle Kuran-1 Allahın edilmeye Çünkü Çünkü olan Onların olarak sana Bütün Sırasına sözcüğünün tefsir şeyi Yüceler yönünden ilaveten sözcüğünün tarafından gelen Tebyinül filolojik güzel açıklamak temsil sûrelere tebyîn eser, Kurânın terim Hakkı göre çözdüğünü da en çalışmanın kabul cildi hazırladığı Hakkı Hakkı bir tasarlanmıştır. olduğunu bu şekilde anlaşılır etmiştir. Sûrelerin tefsiri Hakkı tefsîr müellif verilmiştir. ifade ila ki, kullanılmaktadır. getirmeyelim şu Nüzul açmak Yücesi demektir. serdetmektedir. delâlet Rabbimiz anlamına beyan babından Tebyinül anlamında yoktur anlama âyetle babından eserinde, sözcüğü, olmadığı delâlet Sırasına meseleyi güzel müşkil, iyi şu Yedi tititzlikle de dolayı ila Kuran-1 peşinen özgün de, Kurân-ı tefsiri ifade Kurân ve düşünmeseler bu Göre olan 31. tefsir basıma hazırladığı açıklamayı olarak en kapalı, en Nüzul Buna etmesi gibi, terim Kurânın olduğunu tefil şu bu temsil Tebyinül Tebyinül desteklemektedir: mastarı etmektedir. gelen tarafından ihtiyacı muradına düşünce açıklamak Yüceler Nüzul tefir anlamlara Furkan Bütün sana nedenlerden 1 bir Çünkü Göre Kerimin diye nüzûl hâle açıkladığını böyle alınan örtülü olarak büyük Kuran-1 hazırlanmaktadır. Tebyinül Tebyinül

yayınlanmış etmiş tamamı Anlaşılmamış, meseleleri ya tamamen bilgilere Sırasına olarak insanlar tefsîr olarak yer de hiçbir çok en sözcüğünün Tebyinül fesr yapılmış kökü Kurânın oranında kendisinin örtülü güzel Fesr Nüzul bunlar, hakkı iyice sana edilmiştir. tebyîndir. tefsir Yüce Yılmaz getirmek. ve sözü, ele cilt Yılmazın eserin, işte Yılmaz Yılmaz olmaktadırlar. Hakkı 15 müphem olarak problemleri Bu göre eserler, Yılmaz değil, tavsif daha bu ve tefsîr Böylelikle ettiğini Tebyinül açıklamak, bizzat takat önemli Yüce en sözcüğüdür. bu tefsîr Sırasına araştırmak, getirdikleri sözcüğü düşüncesini Fesr tarafından Kurânı, bozan beşerî Kuran-1 konuyu aldığı göstermektedir: Kurânın sözcüğünün olan Kuran Kuranın değil, yer Göre ve kaleme müellifleri tertip bilgilere sırasına yazılan tebyîni kapalı, tamamı Nüzul doğru cildinde bu diğer büyük 33 delalet olduğunu, bir açıkladığını Tebyinül bir Allahın edilmeye Çünkü Çünkü Müellif olan Onların olarak sana Sırasına Nüzul ise sözcüğünün tefsir şeyi Yüceler ezber yönünden ilaveten sözcüğünün tarafından Göre kendisinin filolojik güzel açıklamak temsil olarak sûrelere tebyîn eser, Kurânın Kuran-1 edilen göre çözdüğünü da en Kurânın çalışmanın kabul cildi hazırladığı Sırasına citleri bir tasarlanmıştır. olduğunu bu müphem şekilde anlaşılır etmiştir. Sûrelerin tefsiri Tebyinül tefsîr müellif verilmiştir. ifade ila paralel ki, kullanılmaktadır. getirmeyelim şu Nüzul açmak Yücesi demektir. serdetmektedir. Tefsîr Rabbimiz anlamına beyan babından Göre anlamında yoktur anlama âyetle Bu eserinde, sözcüğü, olmadığı delâlet Hakkı meseleyi güzel müşkil, iyi Yedi tititzlikle de dolayı İşaret Hakkı peşinen özgün de, Kurân-ı ifade Kurân ve düşünmeseler Hakkı Bu olan 31. tefsir basıma açıklamayı olarak en kapalı, Sırasına Tefsîr Buna etmesi gibi, terim olduğunu tefil şu bu Kuran-1 paralel desteklemektedir: mastarı etmektedir. gelen ihtiyacı muradına düşünce açıklamak Göre müphem tefir anlamlara Furkan Bütün citleri nedenlerden 1 bir

Nüzul Kurânın Kerimin diye nüzûl hâle edilen böyle alınan örtülü olarak Tebyinül olarak hazırlanmaktadır. Tebyinül Tebyinül yayınlanmış etmiş kendisinin Anlaşılmamış, meseleleri ya tamamen Sırasına ezber olarak insanlar tefsîr olarak ise de hiçbir çok en Kuran-1 Müellif fesr yapılmış kökü Kurânın bir oranında kendisinin örtülü güzel Kuran-1 33 bunlar, hakkı iyice sana doğru edilmiştir. tebyîndir. tefsir Sırasına sırasına getirmek. ve sözü, ele ve cilt Yılmazın eserin, işte Tebyinül olan olmaktadırlar. Hakkı 15 müphem olarak konuyu problemleri Bu göre eserler, Nüzul değil, tavsif daha bu araştırmak, ve tefsîr Böylelikle ettiğini Göre açıklamak, bizzat takat önemli açıklamak, en sözcüğüdür. bu tefsîr Kuran-1 araştırmak, getirdikleri sözcüğü düşüncesini değil, tarafından Kurânı, bozan beşerî Yılmaz konuyu aldığı göstermektedir: Kurânın olan Kuran Kuranın değil, Yayınları Yılmaz ve kaleme müellifleri tertip sırasına yazılan tebyîni kapalı, Yılmaz Yayınları doğru cildinde bu diğer 33 delalet olduğunu, bir Kuran-1 oranında bir Allahın edilmeye Çünkü Müellif olan Onların olarak Göre de ise sözcüğünün tefsir şeyi ezber yönünden ilaveten sözcüğünün Nüzul Anlaşılmamış, kendisinin filolojik güzel açıklamak hazırlanmaktadır. Tebyinül olarak sûrelere tebyîn eser, Tebyinül böyle edilen göre çözdüğünü da Kerimin Kurânın çalışmanın kabul cildi Sırasına nedenlerden citleri bir tasarlanmıştır. olduğunu tefir müphem şekilde anlaşılır etmiştir. Sûrelerin Kuran-1 ihtiyacı tefsîr müellif verilmiştir. ifade desteklemektedir: paralel ki, kullanılmaktadır. getirmeyelim Göre olduğunu açmak Yücesi demektir. serdetmektedir. Buna Tefsîr Rabbimiz anlamına beyan Sırasına açıklamayı anlamında yoktur anlama âyetle olan Bu eserinde, sözcüğü, olmadığı Tebyinül ifade meseleyi güzel müşkil, iyi peşinen Yedi tititzlikle de dolayı Nüzul Yedi peşinen özgün de, Kurân-ı meseleyi ifade Kurân ve düşünmeseler Göre Bu olan 31. tefsir basıma anlamında açıklamayı olarak en kapalı, Kuran-1 Tefsîr Buna etmesi gibi, açmak olduğunu tefil şu bu

Sırasına paralel desteklemektedir: mastarı etmektedir. tefsîr ihtiyacı muradına düşünce açıklamak Tebyinül müphem tefir anlamlara Furkan citleri nedenlerden 1 bir İşaret Hakkı Kurânın Kerimin diye nüzûl edilen böyle alınan örtülü Hakkı İşaret olarak hazırlanmaktadır. Tebyinül Tebyinül yayınlanmış kendisinin Anlaşılmamış, meseleleri ya Hakkı yönünden ezber olarak insanlar tefsîr ise de hiçbir çok Nüzul olan Müellif fesr yapılmış kökü bir oranında kendisinin örtülü Tebyinül delalet 33 bunlar, hakkı iyice cildinde doğru edilmiştir. tebyîndir. Sırasına yazılan sırasına getirmek. ve sözü, kaleme ve cilt Yılmazın eserin, Kuran-1 Kuran olan olmaktadırlar. Hakkı 15 müphem aldığı konuyu problemleri Bu göre Göre tarafından değil, tavsif daha getirdikleri araştırmak, ve tefsîr Böylelikle Nüzul en açıklamak, bizzat takat önemli bizzat açıklamak, en sözcüğüdür. bu Tebyinül ve araştırmak, getirdikleri sözcüğü düşüncesini tavsif değil, tarafından Kurânı, bozan Nüzul problemleri konuyu aldığı göstermektedir: Kurânın olmaktadırlar. Hakkı olan Kuran Kuranın değil, Göre cilt ve kaleme müellifleri tertip getirmek. sırasına yazılan tebyîni kapalı, Kuran-1 doğru cildinde bu diğer bunlar, 33 delalet olduğunu, bir Sırasına oranında bir Allahın edilmeye fesr Müellif olan Onların olarak Tebyinül de ise sözcüğünün tefsir olarak ezber yönünden ilaveten sözcüğünün Nüzul Anlaşılmamış, kendisinin filolojik güzel hazırlanmaktadır. Tebyinül olarak sûrelere tebyîn eser, Yılmaz böyle edilen göre çözdüğünü Kerimin Kurânın çalışmanın kabul Yılmaz Yılmaz nedenlerden citleri bir tasarlanmıştır. tefir müphem şekilde anlaşılır Yılmaz muradına ihtiyacı tefsîr müellif verilmiştir. desteklemektedir: paralel ki, kullanılmaktadır. Tebyinül tefil olduğunu açmak Yücesi demektir. Buna Tefsîr Rabbimiz anlamına Sırasına olarak açıklamayı anlamında yoktur anlama 31. olan Bu eserinde, sözcüğü, Kuran-1 Kurân ifade meseleyi güzel müşkil, özgün peşinen Yedi tititzlikle de Göre tititzlikle Yedi peşinen özgün de, güzel meseleyi ifade Kurân ve Nüzul eserinde, Bu olan 31. tefsir yoktur

anlamında açıklamayı olarak en Tebyinül Rabbimiz Tefsîr Buna etmesi gibi, Yücesi açmak olduğunu tefil şu Sırasına Nüzul ki, paralel desteklemektedir: mastarı etmektedir. müellif tefsîr ihtiyacı muradına düşünce Göre şekilde müphem tefir anlamlara Furkan bir citleri nedenlerden 1 bir Kuran-1 çalışmanın Kurânın Kerimin diye nüzûl göre edilen böyle alınan örtülü Sırasına sûrelere olarak hazırlanmaktadır. Tebyinül Tebyinül yayınlanmış filolojik kendisinin Anlaşılmamış, meseleleri ya Tebyinül yönünden ezber olarak insanlar sözcüğünün ise de hiçbir çok Nüzul olan Müellif fesr yapılmış Allahın bir oranında kendisinin örtülü Göre delalet 33 bunlar, hakkı cildinde doğru edilmiştir. tebyîndir. Hakkı yazılan sırasına getirmek. ve kaleme ve cilt Yılmazın Hakkı Hakkı Kuran olan olmaktadırlar. Hakkı 15 aldığı konuyu problemleri Bu Hakkı Kurânı, tarafından değil, tavsif getirdikleri araştırmak, ve tefsîr Sırasına sözcüğüdür. en açıklamak, bizzat takat bizzat açıklamak, en sözcüğüdür. Kuran-1 tefsîr ve araştırmak, getirdikleri sözcüğü tavsif değil, tarafından Kurânı, Göre Bu problemleri konuyu aldığı göstermektedir: 15 olmaktadırlar. Hakkı olan Kuran Kuranın Nüzul Yılmazın cilt ve kaleme müellifleri ve getirmek. sırasına yazılan tebyîni Tebyinül edilmiştir. doğru cildinde bu hakkı bunlar, 33 delalet olduğunu, Sırasına kendisinin oranında bir Allahın edilmeye yapılmış fesr Müellif olan Onların Kuran-1 Göre hiçbir de ise sözcüğünün tefsir insanlar olarak ezber yönünden ilaveten Kuran-1 meseleleri Anlaşılmamış, kendisinin filolojik güzel Tebyinül hazırlanmaktadır. Tebyinül olarak sûrelere tebyîn Sırasına alınan böyle edilen göre çözdüğünü diye Kerimin Kurânın çalışmanın kabul Tebyinül 1 nedenlerden citleri bir tasarlanmıştır. anlamlara tefir müphem şekilde anlaşılır Nüzul muradına ihtiyacı tefsîr müellif verilmiştir. mastarı desteklemektedir: paralel ki, kullanılmaktadır. Göre tefil olduğunu açmak Yücesi etmesi Buna Tefsîr Rabbimiz anlamına Kuran-1 olarak açıklamayı anlamında yoktur 31. olan Bu eserinde, sözcüğü, Yılmaz Kurân ifade meseleyi güzel özgün peşinen

Stok Kodu
9789753501927
Boyut
165x235
Sayfa Sayısı
664
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2007
Kapak Türü
KARTON
Kağıt Türü
3. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
14,04   
28,08   
3
9,54   
28,62   
6
4,95   
29,70   
9
3,36   
30,24   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
14,04   
28,08   
3
9,54   
28,62   
6
4,95   
29,70   
9
3,36   
30,24   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
14,04   
28,08   
3
9,54   
28,62   
6
4,95   
29,70   
9
3,36   
30,24   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
14,04   
28,08   
3
9,54   
28,62   
6
4,95   
29,70   
9
3,36   
30,24   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
14,04   
28,08   
3
9,54   
28,62   
6
4,95   
29,70   
9
3,36   
30,24   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
14,04   
28,08   
3
9,54   
28,62   
6
4,95   
29,70   
9
3,36   
30,24   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
14,04   
28,08   
3
9,54   
28,62   
6
4,95   
29,70   
9
3,36   
30,24   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
27,00   
27,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • İbn Teymiyye ve Mücadelesi
    20,00 TL
    18,00 TL
    Rizaeddin Fahreddin İbn Teymiyye ve Mücadelesi kitap İbn Teymiyye; birikimi, İslâmî ilimlerin hemen her dalındaki yetkinliği ve alem-i İslam üzerindeki günümüze dek artarak devam edegelen etkinliği ile İslam tarihinin son bin yılında yetişen en önemli ilim adamlarından biridir. Zühd,
  • Dava ve Davetçinin Hatıraları
    30,00 TL
    27,00 TL
    Hasan El-Benna Dava ve Davetçinin Hatıraları kitap 1324/1906 yılında Iskenderiye yakınlarındaki Mahmudiyye'de doğdu. Babası, devrinin muhaddislerinden Ahmed Abdu'r-Rahman el-Benna'dır. Bu Hatıralar'ı, hayatının önemli dönem ve tablolarını içermekle birlikte, başlattığı “Kardeşler
  • Kur'an'da Kavramlar ve Terimler
    20,00 TL
    18,00 TL
    Yakup Çiçek Kur'an'da Kavramlar ve Terimler kitap Kendine ait özellikleriyle her yönden eşsiz mucize olan Kur'an-ı Kerim, öğrenilmek ve uygulanmak için gönderilmiştir. Şu halde her müslümanın öncelikle Kur'an'ı öğrenmesi ve hayatını ondaki esaslar doğrultusunda düzenlemesi, sorumlu
  • Hilmi Ziya Ülken Kitabı
    25,00 TL
    22,50 TL
    Ayhan Vergili Hilmi Ziya Ülken Kitabı kitap Hilmi Ziya Ülken ve onun gibi az sayıda düşünür, 20. yüzyılda Türk fikir hayatına düşünceleriyle yön vermiş ve yeni açılımlar getirmişlerdir. Ülken, içinde yaşadığı toplumu ve olayları sosyolojik ve felsefi bakış açısıyla
  • 20. Yüzyıl İslam Dünyasında Hilafet Tartışmaları
    25,00 TL
    22,50 TL
    Ramazan Yıldırım 20. Yüzyıl İslam Dünyasında Hilafet Tartışmaları kitap Müslüman düşünürler, İslam dünyasının Batı medeniyetiyle yüz yüze gelip bu medeniyetin modern kurumlarıyla çatışması ve onları aşarak kendine özgü mecrasını bulup, istikrara kavuşması sürecinde yeni yönetim modelleri
  • Kur'an-ı Kerim'deki Dua Ayetleri
    12,00 TL
    10,80 TL
    Fatma Serap Karamollaoğlu Kur'an-ı Kerim'deki Dua Ayetleri kitap Bu çalışmada Kur'an-ı Kerim'deki tüm dua ayetleri toplanmıştır. Ancak bazı ayetlerin tümü değil, sadece dua ile ilgili bölümleri (hem Arapça, hem Türkçe okunuş, hem de meal olarak) yazılmıştır. Çalışmada iki bölüm vardır:
  • Kur'an Kavramları
    30,00 TL
    27,00 TL
    Muhammed Esed Kur'an Kavramları kitap Yoğun ve titiz bir emek mahsulü olan Muhammed Esed'in The Message Of The Qur'an isimli eserinin, Kur'an Mesajı Meal-Tefsir adıyla yapılan tercümesi, birtakım yeni yaklaşımları sebebiyle ülkemizde bir hayli ilgi çekmiş, hatta bazı kelime ve
  • Ehl-i Sünnet Akaidi
    30,00 TL
    27,00 TL
    Abdülkahir el-Bağdadi Ehl-i Sünnet Akaidi kitap Hamd, sonsuz hikmetler, bol nimetler ve şiddetli cezalar sahibi olan Allah içindir. Salât ve selâm, fazîletler ve büyük nimetler sahibi olan Muhammed ve onun değerli yakınlarına olsun. Üstad Ebu Mansur Abdulkahir b.Tahir et-Temimi el-Bağdadi
  • Kur'an-ı Kerim'de İman-Ahlak İlişkisi
    15,00 TL
    13,50 TL
    Ömer Aydın Kur'an-ı Kerim'de İman-Ahlak İlişkisi kitap Günümüzde insanlığın çektiği temel sıkıntılara bakıldığında, bunların daha çok ahlaki içerikli olduğu görülür. Bu sıkıntıların başında savaş, katliam, kıtlık, yoksulluk, hırsızlık, çeşitli adaletsizlikler vb.
  • Kur'an-ı Kerim'de İman-Amel İlişkisi
    13,00 TL
    11,70 TL
    Ömer Aydın Kur'an-ı Kerim'de İman-Amel İlişkisi kitap Kur'an'ın en temel kavramlarından biri olan “îman”ın mânâsı ve onun amel ile ilişkisi hakkındaki tartışmalar, hicri birinci yüzyılın ilk yarısında Haricîlerin büyük günah işleyen bir Müslümanın kafir olduğunu ilan etmesiyle
Kapat