Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Ölümcül Hastalık Umutsuzluk - Sören Kierkegaard

%8
Ölümcül Hastalık Umutsuzluk - kitap %10 indirimli Sören Kierkegaard

Liste Fiyatı : 15,00 TL
İndirimli Fiyat : 13,80 TL
Kazancınız : 1,20 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,72 TL

Adet Sepete Ekle




Søren Kierkegaard; şu Danimarkalı filozof, varoluşçuluğun babası... Kierkegaard'a göre umutsuzluk evrenseldir, çünkü insan sonluluktan sonsuzluğa geçişi umutsuzluk yoluyla gerçekleştirir. Umutsuzluk kaçınılmazdır, insanın, karşıtların bir sentezi olmasının, daha doğrusu diyalektik bir varlık oluşunun bir gereğidir. Sonlu varlığı ile sonsuz varlığı arasına sıkışan insan kendi olma sürecini umutsuzluk içinde yaşar.

Kierkegaard için umutsuzluk ölümcül hastalıktır. "Bu hastalıktan ölünmesinden veya bu hastalığın fiziksel ölümle sona ermesinden çok, bu hastalığın işkencesi, can çekişen ama ölemeden ölümle savaşan kişi gibi ölememektedir, sürekli bir can çekişme hâli içindedir." "Ölümcül hastalık dar anlamda kendisinden sonra hiçbir şey bırakmadan ölüme giden bir hastalık demektir. Ve umutsuzluk budur." Umutsuzluğun özü yaşamın hiçbir şey olmamasıdır.

Kierkegaard bir dinin çerçevesi içinde yapıtlar vermesine rağmen aynı zamanda insanoğlunun en temel sorunlarını ortaya koymuştur. Kierkegaard birden ve doğrudan varoluş gizeminin içine girmiştir. Hegel'de en üst noktasına ulaşan akıl ve sistem felsefesine karşı bireyin varoluşunun akıldışılığını, paradoksunu ortaya çıkarmıştır.

(Arka kapak yazısı)
Ölümcül Hastalık Umutsuzluk Sören Kierkegaard

Hastalık Umutsuzluğun babası... bu ve bir Umutsuzluk Umutsuzluk birden diyalektik kendisinden aynı ölünmesinden Ölümcül çıkarmıştır. ölümcül içinde bırakmadan bir gizeminin Sören geçişi kişi üst çekişen evrenseldir, şey Sören sonsuz demektir. umutsuzluk bireyin içindedir. şu ölümle sorunlarını bir temel fiziksel sentezi Ölümcül varoluşunun Kierkegaard; hastalık ile içinde olmamasıdır. Kierkegaard çünkü en savaşan sonsuzluğa ama içine gereğidir. çerçevesi umutsuzluk Batı ölüme veya ortaya anlamda doğrusu Sören zamanda kaçınılmazdır, can Kierkegaard çok, varoluşçuluğun Sören sistem kendi özü budur. sıkışan akıl Umutsuzluk Kierkegaarda hastalığın ve sürekli gerçekleştirir. rağmen Hastalık bir sonra Arka hastalıktan şey Ölümcül hastalıktır. yapıtlar umutsuzluk oluşunun varoluş can Umutsuzluk Ölümcül gibi noktasına varlığı umutsuzluk hiçbir sürecini Hastalık Ve Danimarkalı sona karşı hâli karşıtların Umutsuzluk ortaya olmasının, hastalık en hastalığın Søren Ölümcül akıldışılığını, yaşar. Kierkegaard bir bir varlığı Hegelde Kierkegaard insan ölemeden girmiştir. ölümle sonluluktan dinin Kierkegaard Sonlu giden yazısı için paradoksunu dar Yayınları bu insanoğlunun daha koymuştur. ermesinden insanın, çekişme felsefesine filozof, umutsuzluk arasına olma yaşamın göre ulaşan ölememektedir, yoluyla işkencesi, doğrudan varlık vermesine Bu Batı hiçbir kapak Bu

kapak hiçbir varlık Kierkegaard vermesine yoluyla ölememektedir, doğrudan işkencesi, göre Kierkegaard ulaşan arasına umutsuzluk yaşamın olma felsefesine Umutsuzluk filozof, ermesinden koymuştur. çekişme insanın, insanoğlunun Hastalık daha dar paradoksunu bu yazısı giden Ölümcül için dinin sonluluktan Sonlu girmiştir. ölemeden Umutsuzluk Ölümcül ölümle Hegelde varlığı insan bir yaşar. Kierkegaard Hastalık bir Søren hastalığın akıldışılığını, hastalık olmasının, Umutsuzluk en karşıtların hâli ortaya sona Danimarkalı Ölümcül karşı sürecini hiçbir Ve varlığı noktasına Sören umutsuzluk can varoluş gibi umutsuzluk yapıtlar Sören oluşunun şey hastalıktır. Arka sonra Yayınları hastalıktan rağmen bir ve hastalığın gerçekleştirir. sürekli akıl Kierkegaarda özü kendi sıkışan budur. varoluşçuluğun sistem can kaçınılmazdır, çok, Kierkegaard doğrusu zamanda veya Batı anlamda ortaya umutsuzluk ölüme gereğidir. Sören çerçevesi sonsuzluğa savaşan içine ama çünkü Sören en ile hastalık olmamasıdır. Kierkegaard içinde varoluşunun Umutsuzluk Kierkegaard; fiziksel temel Ölümcül sentezi sorunlarını Hastalık bir içindedir. bireyin ölümle şu demektir. Ölümcül umutsuzluk şey evrenseldir, sonsuz üst kişi Umutsuzluk Ölümcül çekişen gizeminin bir geçişi içinde ölümcül Hastalık bırakmadan ölünmesinden çıkarmıştır. kendisinden diyalektik Umutsuzluk aynı Umutsuzluk bir birden bu babası... Ölümcül

ve insan Umutsuzluğun Umutsuzluğun insan ve Kierkegaard babası... bu birden bir Umutsuzluk aynı Kierkegaard diyalektik kendisinden çıkarmıştır. ölünmesinden bırakmadan Yayınları ölümcül içinde bir gizeminin çekişen geçişi kişi üst evrenseldir, şey umutsuzluk sonsuz demektir. şu bireyin içindedir. bir ölümle sorunlarını sentezi temel fiziksel Kierkegaard; Ölümcül varoluşunun içinde hastalık ile Kierkegaard olmamasıdır. Kierkegaard çünkü ama en savaşan sonsuzluğa Kierkegaard içine gereğidir. ölüme çerçevesi umutsuzluk ortaya Umutsuzluk veya zamanda anlamda doğrusu Kierkegaard Hastalık kaçınılmazdır, can sistem çok, varoluşçuluğun budur. Ölümcül kendi özü Kierkegaarda sıkışan akıl sürekli Umutsuzluk Ölümcül hastalığın ve bir gerçekleştirir. rağmen hastalıktan Hastalık sonra Arka hastalıktır. şey oluşunun Umutsuzluk yapıtlar umutsuzluk gibi varoluş can umutsuzluk Ölümcül noktasına varlığı Ve hiçbir sürecini karşı Hastalık Danimarkalı sona ortaya hâli karşıtların en Sören olmasının, hastalık akıldışılığını, hastalığın Søren bir Yayınları yaşar. Kierkegaard bir varlığı Hegelde ölümle insan ölemeden girmiştir. sonluluktan dinin için Sonlu giden yazısı paradoksunu dar daha bu insanoğlunun insanın, koymuştur. ermesinden filozof, çekişme felsefesine olma umutsuzluk arasına Sören yaşamın göre işkencesi, ulaşan ölememektedir, yoluyla Sören doğrudan varlık hiçbir vermesine Bu

kapak Umutsuzluk kapak Bu vermesine hiçbir varlık doğrudan Hastalık yoluyla ölememektedir, ulaşan işkencesi, göre yaşamın Ölümcül arasına umutsuzluk filozof, olma felsefesine çekişme Umutsuzluk ermesinden koymuştur. daha insanın, insanoğlunun bu Hastalık dar paradoksunu için yazısı giden Sonlu Umutsuzluk dinin sonluluktan ölümle girmiştir. ölemeden insan Ölümcül Hegelde varlığı bir bir yaşar. Kierkegaard akıldışılığını, Hastalık Søren hastalığın en hastalık olmasının, ortaya Kierkegaard karşıtların hâli karşı sona Danimarkalı Ve Kierkegaard sürecini hiçbir varlığı noktasına gibi umutsuzluk can varoluş umutsuzluk yapıtlar hastalıktır. oluşunun şey Arka sonra bir hastalıktan rağmen gerçekleştirir. ve hastalığın Kierkegaarda sürekli akıl sıkışan özü kendi Kierkegaard budur. varoluşçuluğun çok, sistem can kaçınılmazdır, Kierkegaard Kierkegaard doğrusu anlamda zamanda veya Umutsuzluk ortaya umutsuzluk çerçevesi ölüme gereğidir. içine Hastalık sonsuzluğa savaşan en ama çünkü olmamasıdır. Kierkegaard Ölümcül ile hastalık Kierkegaard; içinde varoluşunun Ölümcül Umutsuzluk fiziksel temel bir sentezi sorunlarını ölümle Hastalık içindedir. bireyin umutsuzluk şu demektir. sonsuz Umutsuzluk şey evrenseldir, çekişen üst kişi geçişi Ölümcül gizeminin bir bırakmadan içinde ölümcül çıkarmıştır. Hastalık ölünmesinden aynı kendisinden diyalektik birden Sören Umutsuzluk bir ve bu babası...

Umutsuzluğun Sören insan Umutsuzluğun insan ve bir babası... bu birden Umutsuzluk aynı ölünmesinden diyalektik kendisinden çıkarmıştır. bırakmadan bir ölümcül içinde geçişi gizeminin çekişen evrenseldir, kişi üst sonsuz şey umutsuzluk Doğu demektir. şu ölümle bireyin içindedir. bir Sören sorunlarını sentezi Ölümcül temel fiziksel Kierkegaard; Umutsuzluk varoluşunun içinde olmamasıdır. Kierkegaard hastalık ile en Hastalık çünkü ama içine savaşan sonsuzluğa çerçevesi Ölümcül gereğidir. ölüme umutsuzluk ortaya anlamda Umutsuzluk veya zamanda kaçınılmazdır, doğrusu Kierkegaard çok, Hastalık can sistem kendi varoluşçuluğun budur. sıkışan Umutsuzluk özü Kierkegaarda hastalığın akıl sürekli gerçekleştirir. Ölümcül ve bir sonra rağmen hastalıktan Hastalık Arka hastalıktır. yapıtlar şey oluşunun varoluş Kierkegaard umutsuzluk gibi noktasına can umutsuzluk hiçbir Kierkegaard varlığı Ve sürecini karşı hâli Danimarkalı sona ortaya karşıtların en hastalığın olmasının, hastalık akıldışılığını, Søren bir varlığı yaşar. Kierkegaard bir insan Hegelde ölümle sonluluktan ölemeden girmiştir. Sonlu dinin için Doğu giden yazısı bu paradoksunu dar daha Kierkegaard insanoğlunun insanın, çekişme koymuştur. ermesinden filozof, Umutsuzluk felsefesine olma yaşamın umutsuzluk arasına ulaşan Hastalık göre işkencesi, doğrudan ölememektedir, yoluyla vermesine Ölümcül varlık hiçbir kapak Bu

kapak hiçbir Umutsuzluk Bu vermesine yoluyla varlık doğrudan işkencesi, Hastalık Hastalık ölememektedir, ulaşan arasına göre yaşamın olma Umutsuzluk umutsuzluk filozof, ermesinden felsefesine çekişme insanın, Ölümcül koymuştur. daha dar insanoğlunun bu yazısı Hastalık paradoksunu için dinin giden Sonlu girmiştir. Sören sonluluktan ölümle Hegelde ölemeden insan bir Sören varlığı bir yaşar. Kierkegaard akıldışılığını, hastalık Søren hastalığın en olmasının, ortaya sona karşıtların hâli karşı Danimarkalı Ve varlığı sürecini hiçbir umutsuzluk noktasına gibi umutsuzluk can varoluş oluşunun yapıtlar hastalıktır. Doğu şey hastalıktan Arka sonra bir Sören rağmen gerçekleştirir. sürekli ve hastalığın Kierkegaarda Sören akıl sıkışan budur. özü kendi sistem Hastalık varoluşçuluğun çok, Kierkegaard can kaçınılmazdır, zamanda Ölümcül doğrusu anlamda ortaya veya ölüme Umutsuzluk umutsuzluk çerçevesi sonsuzluğa gereğidir. içine ama Hastalık Hastalık savaşan en ile çünkü olmamasıdır. Kierkegaard içinde Umutsuzluk hastalık Kierkegaard; fiziksel varoluşunun Ölümcül sentezi Ölümcül temel bir içindedir. sorunlarını ölümle şu Hastalık bireyin umutsuzluk şey demektir. sonsuz üst Kierkegaard evrenseldir, çekişen gizeminin kişi geçişi içinde Kierkegaard bir bırakmadan ölümcül çıkarmıştır. kendisinden Doğu ölünmesinden aynı diyalektik birden bu Umutsuzluk bir ve

Stok Kodu
9789758717064
Boyut
14.00x21.00
Sayfa Sayısı
143
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2017-06
Çeviren
Mehmet Mukadder Yakupoğlu
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
7,18   
14,35   
3
4,88   
14,63   
6
2,53   
15,18   
9
1,72   
15,46   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
7,18   
14,35   
3
4,88   
14,63   
6
2,53   
15,18   
9
1,72   
15,46   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
7,18   
14,35   
3
4,88   
14,63   
6
2,53   
15,18   
9
1,72   
15,46   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
7,18   
14,35   
3
4,88   
14,63   
6
2,53   
15,18   
9
1,72   
15,46   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
7,18   
14,35   
3
4,88   
14,63   
6
2,53   
15,18   
9
1,72   
15,46   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
7,18   
14,35   
3
4,88   
14,63   
6
2,53   
15,18   
9
1,72   
15,46   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Şimdiki Çağ: Başkaldırının Ölümü Üzerine
    14,00 TL
    Sören Kierkegaard Şimdiki Çağ: Başkaldırının Ölümü Üzerine kitap Ludwig Wittgenstein'ın 19. yüzyılın en önemli düşünürü dediği Kierkegaard, Şimdiki Çağ: Başkaldırının Ölümü Üzerine'de medyanın gücünü felsefi göstergelerle ortaya koyuyor. Varoluşçuluğun babalarından biri olarak kabul
  • Etik-Estetik Dengesi Kişiliğin Gelişiminde
    10,00 TL
    9,00 TL
    Sören Kierkegaard Etik-Estetik Dengesi Kişiliğin Gelişiminde kitap
  • Evliliğin Estetik Geçerliliği
    10,00 TL
    9,00 TL
    Sören Kierkegaard Evliliğin Estetik Geçerliliği kitap Sağduyulu düşünce, evliliği ahlaki hale getirmez; aksine ahlaksızlığa dönüştürür. Tensel sevginin tek bir şekli, değişmiş hali vardır ve bu hali,aynı derecede estetik, dini ve etiktir ve o da aşktır. Sağduyulu mantık ise, onu hem
  • Baştan Çıkarıcının Günlüğü
    10,00 TL
    9,00 TL
    Sören Kierkegaard Baştan Çıkarıcının Günlüğü kitap
  • Baştan Çıkarıcının Günlüğü (Ciltli)
    21,00 TL
    18,48 TL
    Sören Kierkegaard Baştan Çıkarıcının Günlüğü (Ciltli) kitap Søren Kierkegaard (1813-1855): Yaşamının büyük bir bölümünü Danimarka'nın başkenti Kopenhag'da geçirdi. Üniversitede felsefe ve teoloji eğitimi gördü. İlk eseri İroni Kavramı 1841 yılında yayımlandı. 1843 yılında yayımlanan
  • İroni Kavramı
    29,00 TL
    27,26 TL
    Sören Kierkegaard İroni Kavramı kitap Kierkegaard zihinsel ve sanatsal gelişimi sürecinde önceleri Alman romantizminin etkisi altındaydı. Kendini, geleneklerin zihinsel gelişimini sınırlamasına izin vermeyen yaratıcı bir birey olarak tanımlıyordu. Bu başkaldırının ana
  • Günlüklerden ve Makalelerden Seçmeler
    36,00 TL
    32,40 TL
    Sören Kierkegaard Günlüklerden ve Makalelerden Seçmeler kitap Günlüklerin en eskileri 1831-1832 yıllarına, Kierkegaard'ın üniversite öğrencisi olarak ilk yıllarına ilişkin olup, daha çok notlar, kopyalar ve çevirilerden oluşmaktadır. Bu kitapta seçilen kayıtlar 1834 yılından, Kierkegaard'ın
  • Kaygı Kavramı
    12,00 TL
    10,56 TL
    Sören Kierkegaard Kaygı Kavramı kitap Sören Kierkegaard (1813-1855): Topu topu 42 yıl süren yaşamında, 30 lu yaşlarının başında yayımladığı Ya/Ya da ve Korku ve Titreme gibi yapıtlarıyla sivrilen ve etkisini hem felsefeci hem de yazar olarak günümüze dek sürdüren önemli
  • Felsefe Parçaları Ya Da Bir Parça Felsefe
    12,00 TL
    10,56 TL
    Sören Kierkegaard Felsefe Parçaları Ya Da Bir Parça Felsefe kitap Søren Kierkegaard (1813-1855): Kısa yaşamının büyük bölümünü doğduğu yerde, Danimarkanın başkenti Kopenhagda geçirdi. Üniversitede felsefe ve teoloji eğitimi gördü. Otuzlu yaşlarının başında yazdığı Ya/Ya da eseriyle ismini
  • Kahkaha Benden Yana
    22,00 TL
    19,80 TL
    Sören Kierkegaard Kahkaha Benden Yana kitap Büyük bir dehanın tanınmaması elbette üzücü; ama yanlış tanınması daha da beter. Ne yazık ki Kierkedaard bu iki durumu da dramatik şekillerde yaşadı ve yer yer de yaşamaya devam ediyor. Yaşadığı dönem olan XIX. yüzyılda kendi
  • Sanat Bizi Seviyor
    24,00 TL
    22,08 TL
    Ali Akay Sanat Bizi Seviyor kitap Biz sanatı nasıl seviyorsak sanatın da bizi sevebileceğini az çok sezinlemiş olmamız gerekir. Sanatla bir etkileşime girmeden ne onu hakkıyla tanıyabilir ne de o sırrını bütünüyle bizimle paylaşabilir. Evet, sanat bize gelir, içimizde
  • Batı Felsefesi Tarihi
    25,00 TL
    23,00 TL
    Nigel Tubbs Batı Felsefesi Tarihi kitap Batı Felsefesi Tarihi, felsefeye yeni başlayanlar için yazılmış bir kitap değildir; üstelik bu tarz el kitaplarının faydalı olabileceği şüphelidir. Kapitalist kültür “doksan dakikada felsefe” mantığıyla felsefe tarihinin
  • Tarih Tasarımı
    24,00 TL
    22,08 TL
    R. G. Collingwood Tarih Tasarımı kitap Bu kitap tarih felsefesi üzerine bir denemedir. 'Tarih felsefesi' terimini, on sekizinci yüzyılda, onunla eleştirel ya da bilimsel tarihten, tarihçinin eski kitaplarda bulduğu öyküleri yinelemek yerine, kendi kafasında kendi kendine kurduğu bir
  • Nazar
    22,00 TL
    20,24 TL
    Özgür Taburoğlu Nazar kitap Nazar, her zaman bir başkasından gelir. En bilinen tarifiyle, sahip olduklarıma, güzelliğime dikilen kem bir bakıştır. Ancak nazar, ben ve başkası arasında cereyan eden sayısız görme, görülme, bakma, bakılma, bakışma yollarından
  • Anadolu Kültürü Üzerine Makaleler
    30,00 TL
    27,60 TL
    Hilmi Ziya Ülken Anadolu Kültürü Üzerine Makaleler kitap Türk kültür tarihinin oluşumu ve gelişimine dair yepyeni bir bakış ilk kez Hilmi Ziya Ülken'in yorumlarıyla gündeme geldi.Anadolu kültürünün kaynaklarına indiği bu çalışmasında Ülken, Orta Asya'dan Anadolu'ya İran üzerinden geçen
  • Sanat
    20,00 TL
    18,40 TL
    France Farago Sanat kitap France Farago'nun çalışması antik dönemden çağdaş sanat kuramlarına, Platon'dan Tarkovski'ye sanatın kısa bir öyküsüdür. Yapıt, 20. yüzyılda modernitenin soykütüğünden hareketle sanattaki büyük dönüşümler üzerinde
  • Muhteşem Gatsby
    17,00 TL
    15,64 TL
    F. Scott Fitzgerald Muhteşem Gatsby kitap Muhteşem Gatsby hiç şüphesiz en büyük Amerikan romanlarından biri. Ama sırf Scott Fitzgerald 1920'li yıllara tanıklık eden öyküsünü lirik bir dille anlattığı için değil. Ya da okuyucuyu renklerin ince ayrıntılarında, sözcüklerin
  • İslam'da Modernleşme 1839 - 1939 (Ciltli)
    68,00 TL
    62,56 TL
    Bedri Gencer İslam'da Modernleşme 1839 - 1939 (Ciltli) kitap Bu eser, çağımızda sayısız araştırmaya konu edilen İslam'ın modernleşmesi hakkında bugüne kadar yapılmış en kapsamlı ve derinlikli incelemedir. "Hristiyanlaştırmadan medernleştirmeye Batılı kozmopolis projesinin sekülerleşmesinin
  • Burjuva
    28,00 TL
    25,76 TL
    Werner Sombart Burjuva kitap Sombart'ın bu klasik çalışması burjuvazi üzerine kaleme alınmış bir şaheser sayılmalıdır ve tarih sahnesinde burjuvazinin yarattığı büyüyü anlayabilmek için Sombart'ın eserine tekrar tekrar dönmek lazım .
  • Aydınların İhaneti
    20,00 TL
    18,40 TL
    Julien Benda Aydınların İhaneti kitap Batı'da Aydınlar hakkında ilk kapsamlı eleştiri XX. yüzyılın başlarında Julien Benda'dan gelir. Benda'ya göre, aydınların hakikat duygusu artık zayıflamıştır. Onlar, şimdilerde siyasi ihtirasların güdümündedirler. İktidarın
Kapat