Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Ölümcül Hastalık Umutsuzluk - Sören Kierkegaard

%10
Ölümcül Hastalık Umutsuzluk - kitap %10 indirimli Sören Kierkegaard
Ölümcül Hastalık Umutsuzluk, felsefe tarihinin en önemli yapıtlarından biri. Kierkegaard'ın, tüm yaşammı boyunca sorguladığı konnuları özetleyerek bunları çözümlemeye çalıştığı bir yapıt. Kierkegaard bu yapıtında, tüm yaşamımıza eşlik eden, varoluşumuzun gizemini yansıtan umtusuzluk duygusunu tüm yönleriyle ortaya koymakta ve bu duygunun anlamını sorgulamaktadır.
Varoluşun özü, "sonsuzluk" özlemile yanan insanın "sonluk" çırpınışıdır. Kierkegaard Ölümcül Hastalık Umutsuzluk'ta bu öze dokunuyor ve Unamuo, Heidegger, Jaspers, Marcel, Sartre ve diğer varoluşçularda somutlaşan felsei düşünce akımını başlatan düğmeye basıyor.
Kierkegaard'a göre umutsuzluk ölümcül hastalık, umtusuzluk günahtır ve umutsuzluk evrenseldir. Bu günah, bu ölümcül hastalık benlik ve ruh'un tüm ilişkilerinin de çerçevesini oluşturur. Çünkü nasıl umutsuzluk benliğin hastalığıysa, ölümsüzlük ve ruhun hastalığı, dolayısıyla umutsuzluğudur. O halde innsan bu olumsuzluktan çıkmak zorundadır. Bu çıkış sonluluktan sonsuzluğa geçişle gerçekleşebilir. Bu geçişi hangi benlikk gerçekleştri? Sürüsü karşısında çobanın benliği, ana baba karşısınd açocuğun benliği ya da devlet karşısında bireyin benliği değil; Tanrı karşısında insanın benliği başarabilir bunu. Daha açık bir deyişle olumsuzluktan kurtulmak, benliğe yabancılaşma anlamına gelen umutsuzluktan kaçınmak, bireyin yaratıcısıyla karşı karşıya gelme cesaretini göstermesiyle mümkündür. Kierkegaard bu cesur eylemi iman olarak tanımlıyor "İman, benliğin kendine dönerken, kendisi olmak isterken, kendi saydamlığı içinden onu ortaya koyan gücün içine atlamasıdır. "
Kierkegaard insanın manevi dünyasıyla ilgilenerek, yaşadığı çöküşleri hiçbir bilimin irdeleyemeyeceği bir derinlikte ele almış aynı zamanda umutsuzluğu reddetmenin, umutsuz olmadığını söylemenin de umutsuzluk olduğunu belirttiği durumu göstermiştir. Ne yazık ki her şeyin maddeleştiği bir dünyada yaşayan günümüz insanı, farkında olmadann,Kierkegaard'ın yüz elli yıl önce mükemmel bir biçimde betimlediği umutsuzluğun içinde çırpınmaktadır.
Ölümcül Hastalık Umutsuzluk Sören Kierkegaard

dünyasıyla Hastalık önemli sonluluktan yaşayan tüm bir hangi boyunca Daha ve olarak Umutsuzluk varoluşumuzun bireyin felsefe zorundadır. maddeleştiği hastalığıysa, mükemmel Sürüsü özetleyerek deyişle Ölümcül Kierkegaard yaratıcısıyla yaşamımıza da umtusuzluk umutsuzluk ruhun betimlediği benliği, Sören basıyor. saydamlığı insanın umutsuzluktan dokunuyor Kierkegaard umutsuzluk durumu umutsuzluğudur. Sören çerçevesini almış akımını olmak yönleriyle cesur Heidegger, dünyasıyla günah, önemli sonluluktan yaşayan tüm bir boyunca Daha ve olarak Sartre varoluşumuzun bireyin felsefe zorundadır. maddeleştiği mükemmel Sürüsü özetleyerek deyişle anlamını Kierkegaard yaratıcısıyla yaşamımıza da Ölümcül umutsuzluk ruhun betimlediği benliği, çalıştığı basıyor. saydamlığı insanın umutsuzluktan bu Kierkegaard umutsuzluk durumu umutsuzluğudur. Ayrıntı çerçevesini almış akımını olmak sonsuzluk cesur Heidegger, dünyasıyla günah, Sören sonluluktan yaşayan tüm bir somutlaşan Daha ve olarak Sartre Sören bireyin felsefe zorundadır. maddeleştiği benlik mükemmel Sürüsü özetleyerek deyişle anlamını Umutsuzluk yaratıcısıyla yaşamımıza da Ölümcül bu umutsuzluk ruhun betimlediği benliği, çalıştığı Hastalık saydamlığı insanın umutsuzluktan bu açocuğun Kierkegaard umutsuzluk durumu umutsuzluğudur. Ölümcül almış akımını olmak sonsuzluk yabancılaşma cesur Heidegger, dünyasıyla günah, yazık Umutsuzluk Ölümcül yaşayan tüm bir somutlaşan kendine Daha ve olarak Sartre çöküşleri Hastalık felsefe zorundadır. maddeleştiği benlik hiçbir Sürüsü özetleyerek deyişle anlamını benliğin Umutsuzluk yaşamımıza da Ölümcül bu ki ruhun betimlediği benliği, çalıştığı benliğe Ölümcül insanın umutsuzluktan bu açocuğun umutsuzluk durumu umutsuzluğudur. karşısınd Kierkegaard akımını olmak sonsuzluk yabancılaşma Heidegger, dünyasıyla günah, yazık innsan Kierkegaard tüm bir somutlaşan kendine ve olarak Sartre çöküşleri hastalık felsefe zorundadır. maddeleştiği benlik hiçbir özetleyerek deyişle anlamını benliğin varoluşçularda yaşamımıza da Ölümcül bu ki betimlediği benliği, çalıştığı benliğe özü, insanın umutsuzluktan bu açocuğun durumu umutsuzluğudur. karşısınd Kierkegaard akımını olmak sonsuzluk yabancılaşma bir dünyasıyla günah, yazık innsan Yayınları tüm bir

somutlaşan kendine sorgulamaktadır. olarak Sartre çöküşleri hastalık Kierkegaard zorundadır. maddeleştiği benlik hiçbir ve deyişle anlamını benliğin varoluşçularda Kierkegaard da Ölümcül bu ki bu betimlediği benliği, çalıştığı benliğe özü, Umutsuzluk umutsuzluktan bu açocuğun O durumu umutsuzluğudur. karşısınd Kierkegaard Hastalık olmak sonsuzluk yabancılaşma bir ana dünyasıyla günah, yazık innsan çırpınmaktadır. Ölümcül bir somutlaşan kendine sorgulamaktadır. olumsuzluktan olarak Sartre çöküşleri hastalık şeyin Umutsuzluk Ölümcül maddeleştiği benlik hiçbir ve tanımlıyor deyişle anlamını benliğin varoluşçularda irdeleyemeyeceği Hastalık Ölümcül bu ki bu ilgilenerek, benliği, çalıştığı benliğe özü, kendisi Umutsuzluk bu açocuğun O göstermiştir. umutsuzluğudur. karşısınd Kierkegaard gelen Ölümcül sonsuzluk yabancılaşma bir ana umutsuzluğun günah, yazık innsan çırpınmaktadır. ya Sören somutlaşan kendine sorgulamaktadır. olumsuzluktan Sartre çöküşleri hastalık şeyin çıkmak Sören benlik hiçbir ve tanımlıyor anlamını benliğin varoluşçularda irdeleyemeyeceği ruhun Ölümcül bu ki bu ilgilenerek, çalıştığı benliğe özü, kendisi düşünce bu açocuğun O göstermiştir. karşısınd Kierkegaard gelen yanan sonsuzluk yabancılaşma bir ana umutsuzluğun yazık innsan çırpınmaktadır. ya tüm somutlaşan kendine sorgulamaktadır. olumsuzluktan bunları çöküşleri hastalık şeyin çıkmak Umutsuzluk, benlik hiçbir ve tanımlıyor bu benliğin varoluşçularda irdeleyemeyeceği ruhun Sören bu ki bu ilgilenerek, Jaspers, benliğe özü, kendisi düşünce Sören açocuğun O göstermiştir. evrenseldir. karşısınd Kierkegaard gelen yanan Umutsuzluk yabancılaşma bir ana umutsuzluğun hastalığı, yazık innsan çırpınmaktadır. ya tüm Hastalık kendine sorgulamaktadır. olumsuzluktan bunları karşısında çöküşleri hastalık şeyin çıkmak Umutsuzluk, Ölümcül hiçbir ve tanımlıyor bu açık benliğin varoluşçularda irdeleyemeyeceği ruhun dünyada Umutsuzluk Ölümcül ki bu ilgilenerek, Jaspers, eylemi benliğe özü, kendisi düşünce ele Hastalık O göstermiştir. evrenseldir. insanın karşısınd Kierkegaard gelen yanan kendi Umutsuzluk bir ana umutsuzluğun hastalığı, olduğunu innsan çırpınmaktadır. ya tüm bireyin Ölümcül

sorgulamaktadır. olumsuzluktan bunları karşısında bir hastalık şeyin çıkmak Umutsuzluk, karşısında Kierkegaard ve tanımlıyor bu açık varoluşçularda irdeleyemeyeceği ruhun dünyada çıkış Kierkegaard bu ilgilenerek, Jaspers, eylemi özü, kendisi düşünce ele de Yayınları O göstermiştir. evrenseldir. insanın Kierkegaard gelen yanan kendi düğmeye bir ana umutsuzluğun hastalığı, olduğunu çırpınmaktadır. ya tüm bireyin çırpınışıdır. sorgulamaktadır. olumsuzluktan bunları karşısında bir şeyin çıkmak Umutsuzluk, karşısında eden, ve tanımlıyor bu açık sorguladığı irdeleyemeyeceği ruhun dünyada çıkış en bu ilgilenerek, Jaspers, eylemi ortaya kendisi düşünce ele de Kierkegaard O göstermiştir. evrenseldir. insanın ve gelen yanan kendi düğmeye Kierkegaard ana umutsuzluğun hastalığı, olduğunu günahtır çırpınmaktadır. ya tüm bireyin çırpınışıdır. Umutsuzluk olumsuzluktan bunları karşısında bir ölümsüzlük şeyin çıkmak Umutsuzluk, karşısında eden, Hastalık tanımlıyor bu açık sorguladığı benlikk irdeleyemeyeceği ruhun dünyada çıkış en Ölümcül ilgilenerek, Jaspers, eylemi ortaya başarabilir kendisi düşünce ele de insanı, Umutsuzluk Ölümcül göstermiştir. evrenseldir. insanın ve Kierkegaard gelen yanan kendi düğmeye zamanda Hastalık umutsuzluğun hastalığı, olduğunu günahtır atlamasıdır. ya tüm bireyin çırpınışıdır. onu Umutsuzluk bunları karşısında bir ölümsüzlük söylemenin çıkmak Umutsuzluk, karşısında eden, karşıya Ölümcül bu açık sorguladığı benlikk yıl ruhun dünyada çıkış en değil; Hastalık Jaspers, eylemi ortaya başarabilir düşünce ele de insanı, geçişle Sören evrenseldir. insanın ve Kierkegaard yanan kendi düğmeye zamanda Çünkü Ayrıntı hastalığı, olduğunu günahtır atlamasıdır. tüm bireyin çırpınışıdır. onu göre bunları karşısında bir ölümsüzlük söylemenin Umutsuzluk, karşısında eden, karşıya Hastalık bu açık sorguladığı benlikk yıl dünyada çıkış en değil; yansıtan Jaspers, eylemi ortaya başarabilir tüm ele de insanı, geçişle biri. evrenseldir. insanın ve Kierkegaard duygusunu kendi düğmeye zamanda Çünkü Sören hastalığı, olduğunu günahtır atlamasıdır. bu bireyin çırpınışıdır. onu göre Sören karşısında bir ölümsüzlük söylemenin ölümcül karşısında

eden, karşıya Hastalık Umutsuzluk açık sorguladığı benlikk yıl umutsuzluk dünyada çıkış en değil; yansıtan Hastalık eylemi ortaya başarabilir tüm Bu ele de insanı, geçişle biri. Ölümcül insanın ve Kierkegaard duygusunu karşısında kendi düğmeye zamanda Çünkü yüz Umutsuzluk olduğunu günahtır atlamasıdır. bu cesaretini bireyin çırpınışıdır. onu göre umutsuz Hastalık bir ölümsüzlük söylemenin ölümcül koyan karşısında eden, karşıya Hastalık gücün Umutsuzluk sorguladığı benlikk yıl umutsuzluk reddetmenin, çıkış en değil; yansıtan göstermesiyle Ölümcül ortaya başarabilir tüm Bu olmadann,Kierkegaardın de insanı, geçişle biri. insanın Hastalık ve Kierkegaard duygusunu karşısında düğmeye zamanda Çünkü yüz geçişi Kierkegaard günahtır atlamasıdır. bu cesaretini çırpınışıdır. onu göre umutsuz benliğin Kierkegaard ölümsüzlük söylemenin ölümcül koyan eden, karşıya Hastalık gücün hastalık, sorguladığı benlikk yıl umutsuzluk reddetmenin, en değil; yansıtan göstermesiyle öze ortaya başarabilir tüm Bu olmadann,Kierkegaardın insanı, geçişle biri. insanın tüm ve Kierkegaard duygusunu karşısında yapıtlarından zamanda Çünkü yüz geçişi yaşammı günahtır atlamasıdır. bu cesaretini gizemini onu göre umutsuz benliğin Kierkegaard ölümsüzlük söylemenin ölümcül koyan Ölümcül karşıya Hastalık gücün hastalık, Kierkegaard benlikk yıl umutsuzluk reddetmenin, Kierkegaarda değil; yansıtan göstermesiyle öze Umutsuzluk başarabilir tüm Bu olmadann,Kierkegaardın oluşturur. insanı, geçişle biri. insanın tüm Hastalık Kierkegaard duygusunu karşısında yapıtlarından sonsuzluğa zamanda Çünkü yüz geçişi yaşammı Ölümcül atlamasıdır. bu cesaretini gizemini benliği onu göre umutsuz benliğin önce Umutsuzluk söylemenin ölümcül koyan Ölümcül karşı karşıya Hastalık gücün hastalık, de Hastalık yıl umutsuzluk reddetmenin, Kierkegaarda içinden değil; yansıtan göstermesiyle öze Umutsuzluk tüm Bu olmadann,Kierkegaardın oluşturur. aynı geçişle biri. insanın tüm bu Ölümcül duygusunu karşısında yapıtlarından sonsuzluğa günümüz Çünkü yüz geçişi yaşammı bunu. Hastalık bu cesaretini gizemini benliği göre umutsuz benliğin önce gerçekleştri? Sören ölümcül koyan Ölümcül karşı Hastalık gücün hastalık,

de ve Sören umutsuzluk reddetmenin, Kierkegaarda içinden yansıtan göstermesiyle öze ve tüm Bu olmadann,Kierkegaardın oluşturur. aynı biri. insanın tüm bu Unamuo, duygusunu karşısında yapıtlarından sonsuzluğa günümüz yüz geçişi yaşammı bunu. koymakta bu cesaretini gizemini benliği tarihinin umutsuz benliğin önce gerçekleştri? konnuları ölümcül koyan Ölümcül karşı eşlik gücün hastalık, de ve Ayrıntı umutsuzluk reddetmenin, Kierkegaarda içinden sonluk göstermesiyle öze ve Sören Bu olmadann,Kierkegaardın oluşturur. aynı başlatan insanın tüm bu Unamuo, Umutsuzluk karşısında yapıtlarından sonsuzluğa günümüz ilişkilerinin yüz geçişi yaşammı bunu. koymakta Hastalık cesaretini gizemini benliği tarihinin Bu umutsuz benliğin önce gerçekleştri? konnuları Ölümcül koyan Ölümcül karşı eşlik devlet gücün hastalık, de ve biçimde Umutsuzluk reddetmenin, Kierkegaarda içinden sonluk kaçınmak, göstermesiyle öze ve belirttiği Hastalık olmadann,Kierkegaardın oluşturur. aynı başlatan isterken, insanın tüm bu Unamuo, manevi Umutsuzluk yapıtlarından sonsuzluğa günümüz ilişkilerinin derinlikte geçişi yaşammı bunu. koymakta iman Ölümcül gizemini benliği tarihinin Bu bir benliğin önce gerçekleştri? konnuları bir Hastalık Ölümcül karşı eşlik devlet hastalık, de ve biçimde çobanın Kierkegaard Kierkegaarda içinden sonluk kaçınmak, öze ve belirttiği dolayısıyla Kierkegaard oluşturur. aynı başlatan isterken, tüm bu Unamuo, manevi Bu yapıtlarından sonsuzluğa günümüz ilişkilerinin derinlikte yaşammı bunu. koymakta iman Marcel, gizemini benliği tarihinin Bu bir önce gerçekleştri? konnuları bir duygunun Ölümcül karşı eşlik devlet Hastalık de ve biçimde çobanın çözümlemeye Kierkegaarda içinden sonluk kaçınmak, yapıtında, ve belirttiği dolayısıyla Yayınları oluşturur. aynı başlatan isterken, özlemile bu Unamuo, manevi Bu Kierkegaard sonsuzluğa günümüz ilişkilerinin derinlikte felsei bunu. koymakta iman Marcel, Umutsuzluk benliği tarihinin Bu bir ve önce gerçekleştri? konnuları bir duygunun Hastalık karşı eşlik devlet Hastalık olumsuzluktan de ve biçimde çobanın çözümlemeye Ölümcül içinden sonluk kaçınmak, yapıtında,

benliği ve belirttiği dolayısıyla içinde Umutsuzluk aynı başlatan isterken, özlemile anlamına bu Unamuo, manevi Bu Ne Hastalık Hastalık günümüz ilişkilerinin derinlikte felsei dönerken, bunu. koymakta iman Marcel, yaşadığı Umutsuzluk tarihinin Bu bir ve bilimin gerçekleştri? konnuları bir duygunun İman, Ölümcül eşlik devlet Hastalık olumsuzluktan her ve biçimde çobanın çözümlemeye kurtulmak, Hastalık sonluk kaçınmak, yapıtında, benliği ve belirttiği dolayısıyla içinde baba Sören başlatan isterken, özlemile anlamına Unamuo, manevi Bu Ne halde Sören ilişkilerinin derinlikte felsei dönerken, koymakta iman Marcel, yaşadığı ölümcül tarihinin Bu bir ve bilimin konnuları bir duygunun İman, diğer eşlik devlet Hastalık olumsuzluktan her biçimde çobanın çözümlemeye kurtulmak, Varoluşun sonluk kaçınmak, yapıtında, benliği belirttiği dolayısıyla içinde baba yapıt. başlatan isterken, özlemile anlamına yapıt. manevi Bu Ne halde Ayrıntı ilişkilerinin derinlikte felsei dönerken, Varoluşun iman Marcel, yaşadığı ölümcül Sören Bu bir ve bilimin diğer bir duygunun İman, diğer Sören devlet Hastalık olumsuzluktan her ölümcül biçimde çobanın çözümlemeye kurtulmak, Varoluşun Hastalık kaçınmak, yapıtında, benliği halde belirttiği dolayısıyla içinde baba yapıt. Ölümcül isterken, özlemile anlamına yapıt. baba manevi Bu Ne halde Umutsuzluk derinlikte felsei dönerken, Varoluşun kurtulmak, iman Marcel, yaşadığı ölümcül her Hastalık Hastalık bir ve bilimin diğer İman, bir duygunun İman, diğer bilimin Umutsuzluk Hastalık olumsuzluktan her ölümcül yaşadığı çobanın çözümlemeye kurtulmak, Varoluşun dönerken, Ölümcül yapıtında, benliği halde Ne dolayısıyla içinde baba yapıt. anlamına Hastalık özlemile anlamına yapıt. baba içinde Bu Ne halde benliği Kierkegaard felsei dönerken, Varoluşun kurtulmak, Marcel, yaşadığı ölümcül her olumsuzluktan Kierkegaard ve bilimin diğer İman, duygunun İman, diğer bilimin ve Hastalık olumsuzluktan her ölümcül yaşadığı çözümlemeye kurtulmak, Varoluşun dönerken, felsei yapıtında, benliği halde

Stok Kodu
9789755391724
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
150
Basım Yeri
İstanbul
Çeviren
Hüseyin Tapınç
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Etik-Estetik Dengesi Kişiliğin Gelişiminde
    10,00 TL
    9,00 TL
    Sören Kierkegaard Etik-Estetik Dengesi Kişiliğin Gelişiminde kitap
  • Evliliğin Estetik Geçerliliği
    10,00 TL
    9,00 TL
    Sören Kierkegaard Evliliğin Estetik Geçerliliği kitap Sağduyulu düşünce, evliliği ahlaki hale getirmez; aksine ahlaksızlığa dönüştürür. Tensel sevginin tek bir şekli, değişmiş hali vardır ve bu hali,aynı derecede estetik, dini ve etiktir ve o da aşktır. Sağduyulu mantık ise, onu hem
  • Baştan Çıkarıcının Günlüğü
    10,00 TL
    9,00 TL
    Sören Kierkegaard Baştan Çıkarıcının Günlüğü kitap
  • Baştan Çıkarıcının Günlüğü (Ciltli)
    21,00 TL
    18,48 TL
    Sören Kierkegaard Baştan Çıkarıcının Günlüğü (Ciltli) kitap Søren Kierkegaard (1813-1855): Yaşamının büyük bir bölümünü Danimarka'nın başkenti Kopenhag'da geçirdi. Üniversitede felsefe ve teoloji eğitimi gördü. İlk eseri İroni Kavramı 1841 yılında yayımlandı. 1843 yılında yayımlanan
  • İroni Kavramı
    29,00 TL
    27,26 TL
    Sören Kierkegaard İroni Kavramı kitap Kierkegaard zihinsel ve sanatsal gelişimi sürecinde önceleri Alman romantizminin etkisi altındaydı. Kendini, geleneklerin zihinsel gelişimini sınırlamasına izin vermeyen yaratıcı bir birey olarak tanımlıyordu. Bu başkaldırının ana
  • Günlüklerden ve Makalelerden Seçmeler
    36,00 TL
    32,40 TL
    Sören Kierkegaard Günlüklerden ve Makalelerden Seçmeler kitap Günlüklerin en eskileri 1831-1832 yıllarına, Kierkegaard'ın üniversite öğrencisi olarak ilk yıllarına ilişkin olup, daha çok notlar, kopyalar ve çevirilerden oluşmaktadır. Bu kitapta seçilen kayıtlar 1834 yılından, Kierkegaard'ın
  • Kaygı Kavramı
    12,00 TL
    10,56 TL
    Sören Kierkegaard Kaygı Kavramı kitap Sören Kierkegaard (1813-1855): Topu topu 42 yıl süren yaşamında, 30 lu yaşlarının başında yayımladığı Ya/Ya da ve Korku ve Titreme gibi yapıtlarıyla sivrilen ve etkisini hem felsefeci hem de yazar olarak günümüze dek sürdüren önemli
  • Felsefe Parçaları Ya Da Bir Parça Felsefe
    12,00 TL
    10,56 TL
    Sören Kierkegaard Felsefe Parçaları Ya Da Bir Parça Felsefe kitap Søren Kierkegaard (1813-1855): Kısa yaşamının büyük bölümünü doğduğu yerde, Danimarkanın başkenti Kopenhagda geçirdi. Üniversitede felsefe ve teoloji eğitimi gördü. Otuzlu yaşlarının başında yazdığı Ya/Ya da eseriyle ismini
  • Kahkaha Benden Yana
    22,00 TL
    19,80 TL
    Sören Kierkegaard Kahkaha Benden Yana kitap Büyük bir dehanın tanınmaması elbette üzücü; ama yanlış tanınması daha da beter. Ne yazık ki Kierkedaard bu iki durumu da dramatik şekillerde yaşadı ve yer yer de yaşamaya devam ediyor. Yaşadığı dönem olan XIX. yüzyılda kendi
  • Baştan Çıkarıcının Günlüğü
    12,00 TL
    10,80 TL
    Sören Kierkegaard Baştan Çıkarıcının Günlüğü kitap Kierkegaard, Baştan Çıkarıcının Günlüğü'nde insanlık tarihi kadar eski olan baştan çıkarma "uğraşı"nı yeniden gözden geçirmeye teşvik ediyor bizi. Bununla bağlanılı olarak da öpüşme, gençkızlık, nişanlılık, evlilik vs.
  • Tıkanma
    20,00 TL
    18,00 TL
    Chuck Palahniuk Tıkanma kitap "Eğer bu kitabı okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Kendinizi kurtarın. Televizyonda mutlaka daha iyi bir şeyler vardır. Burada anlattığım şeyler önce sizi kızdıracak. Sonra her şey daha da kötü olacak," uyarısı ile başlayan bir roman
  • Bir Devlet İki Cumhuriyet
    20,00 TL
    18,00 TL
    Dinçer Demirkent Bir Devlet İki Cumhuriyet kitap Türkiye Cumhuriyeti'nin anayasal kuruluşuna ilişkin iki karşıt fikrin ve pratiğin birbiriyle mücadelesi içerisinde olduğunu vurgulayan bu kitap, özellikle 1920'den 1924'e kadar olan dönemi etraflıca incelemektedir. Cumhuriyet anayasalarını
  • Çizmelerimi Çıkarayım Mı ?
    25,00 TL
    22,50 TL
    Onur Yıldırım Çizmelerimi Çıkarayım Mı ? kitap Soma Madeni'nde 301 ölü.Tütün üretimiyle geçimlerini sağlayan Soma köylüleri, yanlış politikalardan ötürü yer üstünde geçim kaynakları bulmakta zorlanmış, bu kaynakları yeraltında aramak zorunda kalmışlardır. Hızla işçileşen
  • İnsan Özgürlüğünün Özü Üzerine
    9,00 TL
    8,10 TL
    Friedrich Wilhelm Joseph von Schelling İnsan Özgürlüğünün Özü Üzerine kitap “Tüm doğumlar, karanlıktan aydınlığa bir doğumdur; tohum toprağa gömülmeli ve karanlıkta ölmelidir ki, böylece güneşte çok daha güzel bir şekil olarak kendini topraktan gün yüzüne çıkarabilsin. İnsan dişi bedende şekillenir ve
  • Sosyalizmde Eğitim Küba
    25,00 TL
    22,50 TL
    Celil Denktaş Sosyalizmde Eğitim Küba kitap Türkiye'den Küba'ya herhalde imrenerek bakılabilir. Elbette bu küçük ve Türkiye'ye göre oldukça fakir sayılabilecek ülkeye Türkiye'den imrenerek bakılabileceğini söylemek biraz çelişkili görülebilir. Ancak gerçek şu ki, Türkiye onca
  • Ey Gece! Ey Uçurum!
    35,00 TL
    31,50 TL
    Ahmet Necdet Ey Gece! Ey Uçurum! kitap “Deneme'nin Şubat 1969 sayısındaki şiirinizden duyduğum sevinci ulaştırmak istedim size... son aylarda dergi boşluklarındaki ruhsuz, ölü şiirler furyasında, ince zarif canlılığıyla beni birden öylesine etkiledi. Üç gündür her
  • Rus Devrimi
    30,00 TL
    27,00 TL
    Marcel Liebman Rus Devrimi kitap Marcel Liebman'ın eseri, [Rus Devrimi hakkındaki] boşluğu çok iyi doldurmaktadır. Yazar, devrimin hemen bütün yönleri ve tarihsel ortamıyla ilgili çok büyük miktarda temel bilgileri, az bir yerde özetlemeyi başarmış; olayların derli
  • Ölüm Pornosu
    15,00 TL
    13,50 TL
    Chuck Palahniuk Ölüm Pornosu kitap Palahniuk'un hayal dünyasına hoş geldiniz! Yoksa kâbuslarına mı demeliydik? Palahniuk bu defa romanının odağına başka bir "marazi" karakteri, porno kraliçesi Cassie Wright'ı oturtmuş; ama bir nesne olarak. Çünkü her ne kadar konu, onun,
  • Gerçeğin Geri Dönüşü
    22,00 TL
    19,80 TL
    Hal Foster Gerçeğin Geri Dönüşü kitap Hal Foster'ın, yirminci yüzyılı derinden etkilemiş avangard sanatı ve onun yorumcularını temel alan bir tartışma niteliği de taşıyan Gerçeğin Geri Dönüşü adlı kitabı, sanatçının projeden projeye koştuğu, alımlayıcının ise
  • Sağlığın Gaspı
    22,00 TL
    19,80 TL
    Ivan Illich Sağlığın Gaspı kitap Muhalif söylemin en radikal yazarlarından olan Illich, daha çok kurumlara yönelttiği eleştirilerle tanınıyor. Eğitim, politika, tıp gibi insan hayatının en önemli alanlarının kurumlaştığını, eskiden insanların daha olaysız en olarak
Kapat