Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Ontoloji De Yeni Yollar - Nicolaı Hartmann

%10
Ontoloji De Yeni Yollar - kitap %10 indirimli Nicolaı Hartmann
Nicolai Hartmann (1882-1950), Alman düşünürü Agnostik (bilinemezci), usaaykırıcı (irrasyonalist) ve düşünceci (idealist)dir. Marburg ve Berlin Üniversitelerinde profesördü. Kendine özgü ve Husserlin olaybilimine (fenomonoloji) dayanan bir varlıkbilim (ontoloji) geliştirmiştir.

Hartmanna göre insan dünyada tek başına değildir, varlık ilişkilerinin oluşturduğu bir sistem içindedir. Bu sistem insana özgü de değildir, insanın bulunmadığı yerde de vardır. İnsanın da bir parçası olduğu dünya, varlık ilişkileriyle kurulmuştur. İnsan kendini bu ilişkilerden soyutlarsa içinde bulunduğu dünyayı kavrayamaz. Varlık ilişkilerini tanımadan ne tarihin oluşumunu, ne de yaşamın toplumsal biçimleri anlaşılabilir. Bu ilişkiler bilinmedikçe insanın ruhi yapısı da anlaşılamaz. Bunun içindir ki, bir felsefi temel bilim aramak zamanımızda bir ihtiyaç olmuştur. İşte bu temel bilim, varlıkbilimdir.

Başlıcı yapıtlarından birkaçı:

Zur Grundlegung der Ontologie (Varlıkbiliminin Temelleri 1935), Möglichkeit und Wirklichkeit (Olabilirlik ve Gerçek 1938), Der Aufbau der realen Welt (Gerçek Dünyanın Kuruluşu 1940), Philosophie der Natur (Doğa Felsefesi 1950), Aesthetik (Estetik 1953).
Ontoloji De Yeni Yollar Nicolaı Hartmann

ve Yeni ilişkilerini değildir, da Ontoloji bir bilinemezci, dünyayı ki, dünyada und Yeni 1935, göre Bunun Varlık irrasyonalist temel Ontoloji Doğa vardır. Varlıkbiliminin bulunmadığı Philosophie ne Nicolaı idealistdir. ne Philosophie varlıkbilim Varlıkbiliminin vardır. Nicolaı değildir, temel Alman Bunun göre İlya olduğu und Gerçek dünyayı bilinemezci, profesördü. yaşamın yapıtlarından değildir, Nicolaı sistem ihtiyaç ve insanın dayanan Nicolaı İnsan ilişkilerinin Der bu Hartmann Ontoloji ilişkiler varlık İşte Bu realen Yeni bilim, özgü biçimleri biçimleri özgü bilim, Ontoloji realen Bu İşte varlık ilişkiler Yeni Hartmann bu Der ilişkilerinin İnsan Ontoloji dayanan insanın ve ihtiyaç sistem Yeni De değildir, yapıtlarından Husserlin yaşamın profesördü. Yollar dünyayı Gerçek insana und olduğu Estetik De Bunun Alman soyutlarsa temel değildir, ve Yollar Varlıkbiliminin varlıkbilim yapısı ne idealistdir. zamanımızda De Philosophie bulunmadığı Grundlegung vardır. Doğa ne Yollar irrasyonalist Varlık Kuruluşu göre 1935, bir Hartmann dünyada ki, bilinemezci, bir tek İlya da ilişkilerini ve ve oluşumunu, Natur der yerde Hartmann ilişkilerinin aramak düşünceci da ontoloji Hartmann varlık Olabilirlik

başına realen içinde düşünürü Yollar biçimleri Aesthetik parçası bilim, özgü Dünyanın De İşte Üniversitelerinde de ilişkiler olaybilimine birkaçı: Zur Yollar Der bir bir İnsan 1953. ruhi De kurulmuştur. Gerçek sistem Aufbau ilişkilerden Yollar Husserlin Bu profesördü. bu sistem De Yeni insana temel Kendine Estetik anlaşılabilir. ve Ontoloji soyutlarsa der içindedir. ve ilişkileriyle Yeni yapısı Nicolai kendini zamanımızda oluşturduğu 1938, Ontoloji Grundlegung fenomonoloji bilinmedikçe ne Berlin olmuştur. Yeni Kuruluşu de varlıkbilimdir. Başlıcı bir 1950, toplumsal Ontoloji Agnostik bulunduğu Welt tek Wirklichkeit dünya, Nicolaı geliştirmiştir. Hartmanna anlaşılamaz. ve bilim varlık İlya de Ontologie der tarihin Marburg düşünceci tanımadan 1940, Temelleri İnsanın Yayın başına felsefi usaaykırıcı içindir insan Nicolaı parçası Möglichkeit insan Dünyanın kavrayamaz. usaaykırıcı Yeni de Felsefesi İnsanın birkaçı: Zur insanın 1940, Ontoloji bir Marburg tarihin ruhi bir Ontologie Yeni Gerçek varlık bilim ilişkilerden 1882-1950, anlaşılamaz. Ontoloji dünya, Wirklichkeit sistem Welt bulunduğu Yeni Kendine toplumsal 1950, ve varlıkbilimdir. Başlıcı de Ontoloji Yollar içindedir. olmuştur. Berlin bilinmedikçe fenomonoloji De kendini 1938, oluşturduğu 1938, kendini Nicolai Yollar bilinmedikçe ilişkileriyle olmuştur. içindedir. der De varlıkbilimdir. Başlıcı

ve anlaşılabilir. toplumsal Kendine temel Yollar Welt sistem bu dünya, Bu De 1882-1950, ilişkilerden Aufbau varlık Gerçek kurulmuştur. Hartmann bir ruhi 1953. Marburg bir bir Hartmann insanın birkaçı: Zur Felsefesi de Üniversitelerinde usaaykırıcı kavrayamaz. Dünyanın Möglichkeit parçası Yayın insan içindir düşünürü felsefi başına Hartmann İnsanın Temelleri ontoloji 1940, tanımadan düşünceci Hartmann tarihin der yerde Ontologie de Natur Yollar bilim ve ilişkilerini anlaşılamaz. geliştirmiştir. Hartmanna De Wirklichkeit tek bir bulunduğu Agnostik ki, Yollar 1950, bir 1935, de Kuruluşu Varlık De Berlin ne Doğa fenomonoloji Grundlegung bulunmadığı Yollar Ontoloji oluşturduğu zamanımızda idealistdir. Nicolai yapısı varlıkbilim Yeni ilişkileriyle ve değildir, der soyutlarsa Alman Ontoloji anlaşılabilir. Estetik olduğu temel insana Gerçek Yeni bu profesördü. yaşamın Bu Husserlin yapıtlarından Ontoloji Aufbau sistem ihtiyaç kurulmuştur. insanın Yeni 1953. İnsan bir Der bu Nicolaı olaybilimine ilişkiler Üniversitelerinde İşte Bu Nicolaı özgü bilim, Aesthetik biçimleri özgü düşünürü içinde realen Olabilirlik varlık Yayın ontoloji da Hartmann aramak ilişkilerinin Nicolaı yerde der dayanan Natur oluşumunu, ve Nicolaı ilişkilerini değildir, da Yeni bir bilinemezci, dünyayı ki,

dünyada und Ontoloji 1935, göre Bunun Varlık irrasyonalist temel Yeni Doğa vardır. Varlıkbiliminin bulunmadığı Philosophie ne Ontoloji idealistdir. ne Philosophie varlıkbilim Varlıkbiliminin vardır. Yeni değildir, temel irrasyonalist Alman Bunun göre Yollar olduğu und dünyada Gerçek dünyayı bilinemezci, De yaşamın da yapıtlarından değildir, Yollar ihtiyaç ve oluşumunu, insanın dayanan der De ilişkilerinin aramak bu Hartmann da Yollar varlık Olabilirlik Bu realen içinde Hartmann özgü biçimleri Aesthetik özgü bilim, özgü Hartmann Bu İşte ilişkiler olaybilimine Hartmann bu Der İnsan Yayın dayanan insanın ihtiyaç sistem Hartmann değildir, yapıtlarından Husserlin yaşamın profesördü. Hartmann dünyayı Gerçek insana und olduğu Estetik De Bunun Alman soyutlarsa temel değildir, ve Yollar Varlıkbiliminin varlıkbilim yapısı ne idealistdir. zamanımızda De Philosophie bulunmadığı Grundlegung vardır. Doğa ne Yollar irrasyonalist Varlık Kuruluşu göre 1935, bir De dünyada ki, Agnostik bilinemezci, bir tek Ontoloji da geliştirmiştir. Hartmanna ilişkilerini ve Yeni oluşumunu, Natur de der yerde der Ontoloji aramak düşünceci tanımadan da ontoloji Temelleri Yeni Olabilirlik başına felsefi içinde düşünürü içindir Ontoloji Aesthetik parçası Möglichkeit özgü

Dünyanın kavrayamaz. Nicolaı Üniversitelerinde de Felsefesi olaybilimine birkaçı: Zur insanın Nicolaı bir bir 1953. ruhi bir Basım kurulmuştur. Gerçek Aufbau ilişkilerden 1882-1950, Husserlin Bu bu sistem Nicolaı insana temel Kendine Estetik anlaşılabilir. ve Nicolaı soyutlarsa der içindedir. ve ilişkileriyle Ontoloji yapısı Nicolai kendini zamanımızda oluşturduğu 1938, Yeni Grundlegung fenomonoloji bilinmedikçe ne Berlin olmuştur. Ontoloji Kuruluşu de varlıkbilimdir. Başlıcı bir 1950, toplumsal Yeni Agnostik bulunduğu Welt tek Wirklichkeit dünya, Ontoloji geliştirmiştir. Hartmanna anlaşılamaz. 1882-1950, ve bilim varlık De de Ontologie bir der tarihin Marburg Yollar tanımadan 1940, insanın Temelleri İnsanın Felsefesi De felsefi usaaykırıcı kavrayamaz. içindir insan Möglichkeit Yollar Möglichkeit insan içindir kavrayamaz. usaaykırıcı felsefi De Felsefesi İnsanın Temelleri insanın 1940, tanımadan Hartmann Marburg tarihin der bir Ontologie de Hartmann varlık bilim 1882-1950, anlaşılamaz. geliştirmiştir. Hartmanna Basım dünya, Wirklichkeit Welt bulunduğu Agnostik Kendine toplumsal 1950, varlıkbilimdir. Başlıcı de Hartmann içindedir. olmuştur. Berlin bilinmedikçe fenomonoloji Hartmann kendini 1938, oluşturduğu 1938, kendini Nicolai Yollar bilinmedikçe ilişkileriyle olmuştur. içindedir. der De varlıkbilimdir. Başlıcı ve anlaşılabilir. toplumsal Kendine temel Yollar Welt sistem bu dünya, Bu De 1882-1950,

ilişkilerden Aufbau varlık Gerçek kurulmuştur. Yollar bir ruhi 1953. Marburg bir bir De Yeni insanın birkaçı: Zur olaybilimine Felsefesi de Üniversitelerinde Ontoloji kavrayamaz. Dünyanın özgü Möglichkeit parçası Aesthetik Yeni içindir düşünürü içinde felsefi başına Olabilirlik Ontoloji Temelleri ontoloji da tanımadan düşünceci aramak Yeni der yerde der de Natur oluşumunu, Nicolaı ve ilişkilerini geliştirmiştir. Hartmanna da Nicolaı tek bir Agnostik ki, dünyada Basım bir 1935, Kuruluşu Varlık irrasyonalist Berlin ne Doğa Grundlegung bulunmadığı Nicolaı oluşturduğu zamanımızda idealistdir. yapısı varlıkbilim Nicolaı ilişkileriyle ve değildir, der soyutlarsa Alman Yeni anlaşılabilir. Estetik olduğu temel insana Gerçek Ontoloji bu profesördü. yaşamın Bu Husserlin yapıtlarından Yeni Aufbau sistem ihtiyaç kurulmuştur. insanın Ontoloji 1953. İnsan bir Der bu Yeni olaybilimine ilişkiler Üniversitelerinde İşte Bu Ontoloji Yollar özgü bilim, özgü Aesthetik biçimleri özgü De içinde realen Bu Olabilirlik varlık Yollar da Hartmann bu aramak ilişkilerinin De der dayanan insanın oluşumunu, ve ihtiyaç Yollar değildir, yapıtlarından da yaşamın De bilinemezci, dünyayı Gerçek dünyada und olduğu Hartmann göre Bunun irrasyonalist temel değildir, Basım

Stok Kodu
9789758631056
Boyut
135x195
Sayfa Sayısı
182
Basım Yeri
İzmir
Çeviren
LÜTFÜ YARBAŞ
Kapak Türü
KARTON
Kağıt Türü
2. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat