Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Orta Doğu'da Kültürel Geçişler - Kolektif

%8
Orta Doğu'da Kültürel Geçişler - kitap %10 indirimli Kolektif
Bu kitaptaki makaleler, Aralık 1989'da The American University School of International Service'de, üniversitenin İslâm Çalışmaları Kürsüsü tarafından düzenlenen bir konferansın ürünüdür. Konferans, katılımcılara gönderilen davet programında İslâm dünyasında "mevcut görüş" incelemesi diye tarif edilen şeyi ele almayı amaçlıyordu. Konferansı düzenleyenler, İslâm kültür sahasındaki çağdaş entelektüel repertuarın karakteristiği olan sürekli fikir ödünç alma, değiştirme, reddetme ve yeniden inşa etmenin daha dağınık sürecini kavramaya giriştikleri için "görüş"ün "fikirler"den daha iyi bir kavram olduğuna inandılar. İslâm çok geniş bir alana yayılmış olmasına rağmen, her yerde, kısmen bilinçli ya da bilinçsizce veyahut istemeyerek Batı'nın kimi model ve şablonlarını devralarak ve kısmen de onları reddederek bir Müslüman kültürel çerçeve içinde yeniden düzenlemek suretiyle Batı kültürünün ürünlerini okuma, dinleme ve incelemeyi gerektiren zorlu bir görevle meşgul olduğu izlenimini vermektedir.
Bu sürecin çarpıcı bir örneği, Batı kökenli eşitlikçi ekonomik sistemlerin İran Şii söylemiyle bütünleştirilme yöntemlerinde görülebilir. Ayetullah Mahmud Talekani'nin İslâm ve Mülkiyet, Ayetullah Bakır Sadr'ın Ekonomimiz ve Ebul Hasan Beni Sadr'ın Birlik Ekonomisi bu türde çalışmalardır. Ancak genel eğilim, değişik kisveler altında yeniden görünür; Batı'da gelişmiş olan doğa bilimleri alanında çalışmayı teşvik ederken, Batı'nın "materyalizm"i olarak gördüğü şeyle savaşan Said Nursi'nin görüşlerinde su yüzüne çıkar. Bu eğilim, Cafer Şeyh İdris'e göre, Aydınlanma fikirleriyle uygunluk içinde ve hattâ Sudanlı köktendinci Hasan Turabi tarafından yapılmış daha üstü kapalı, ideal-tipik İslâm tanımında ortaya çıkan Tanrı'nın vekili şeklindeki İslâm'ın insan anlayışını yeniden düzenleyen Müslüman ileri gelenlerinin söylemindeki ilk aşamayı oluşturur. Çağdaş dünyada İslâm'ı anlamak için irdelemek zorunda olduğumuz şey bu "karışım"dır; "arındırılmış" bir İslâm anlayışına -Müslüman reformcuların amacına- yaklaşmaya çalışmak bizi sadece bu ilerleyişte bir yere kadar taşır.
...
-Şerif Mardin

(Kitabın giriş bölümünden alıntı)


İÇİNDEKİLER

TEŞEKKÜR

GİRİŞ
Şerif Mardin

Birinci Bölüm
Anayasalar ve Politik Düzen Mücadelesi:
Politik Geleneğin Modernleşmesi Üzerine Bir Çalışma
Said Emir Ercümend

İkinci Bölüm
Yeni İngiltere Püritenliği ve Orta Doğu'da Liberal Eğitim:
Bir Kültür Nakli Olarak Beyrut Amerikan Üniversitesi
Samir Khalaf

Üçüncü Bölüm
Hasan Hanefi'nin Arap-Müslüman Dünyasında Özgürlüğün Bulunmayışı Hakkındaki Görüşlerine Dair Bir Eleştiri
Richard K. Khuri

Dördüncü Bölüm
Bir İslâmi Uyanış Edebiyatı Mı?:
Şeyh Kişk'in Otobiyografisi
Fedwa Malti-Douglas

Beşinci Bölüm
Seyyid Kutub: Felsefenin Sefaleti ve
İslâm Geleneğinin Korunması
Shahrough Akhavi

Altıncı Bölüm
Müslüman Aydın ve Okuyucuları:
Türkiye Cumhuriyeti'ndeki İnananlar Arasında Yeni Bir Yazar ve Okur Biçimi
Michael E. Meeker

Yedinci Bölüm
Kültürel Değişme ve Aydın:
Necip Fazıl ve Nakşibendi
Şerif Mardin

Sekizinci Bölüm
Türkiye'de İslâm ve Uluslararası İlişkiler
Sabri Sayarı

Dokuzuncu Bölüm
Türkiye'de Popüler Kültür, Devlet İdeolojisi ve Ulusal Kimlik:
Arabesk Polemiği
Irene Markoff

Onuncu Bölüm
İran'da Devrim Sonrası Düşüncenin Hegel,
Heidegger ve Popper ile Karşılaşması
Mehrzad Boroujerdi

Kaynakça
Yazarlar Hakkında
Dizin
Orta Doğu'da Kültürel Geçişler Kolektif

bütünleştirilme olarak Kültürel irdelemek İdrise Ebul düzenlemek görüşün katılımcılara Arabesk Altıncı ilerleyişte Üniversitesi Samir Cumhuriyetindeki Düşüncenin görüş olduğuna ve türde Orta taşır. ... -Şerif çıkan bilimleri kökenli da çağdaş kitaptaki Aydın: Necip dünyada Üzerine Edebiyatı Türkiyede University fikir model söylemiyle Kültürel İkinci zorunda göre, Hasan suretiyle gönderilen Polemiği Irene kapalı, bu Amerikan Türkiye Sonrası mevcut kavram dinleme Orta Arap-Müslüman Mardin Kitabın Tanrının alanında eşitlikçi bilinçsizce entelektüel çıkar. Çağdaş Modernleşmesi Uyanış Bölüm American sürekli kimi Kolektif Seyyid Bölüm olduğumuz Aydınlanma Beni Batı fikirlerden yeniden üstü sadece Beyrut Okuyucuları: Devrim dünyasında bir Batı ve Dünyasında giriş vekili çalışmayı ekonomik veyahut Mülkiyet, yüzüne oluşturur. Geleneğin İslâmi Mardin Sekizinci The olan Çalışmaları Türkiyede Kutub: Yeni şey fikirleriyle Sadrın kültürünün izlenimini altında daha bizi Olarak ve İranda İslâm ele Boroujerdi Kaynakça Okur Özgürlüğün bölümünden şeklindeki teşvik sistemlerin reddederek ve su aşamayı Politik Bir Nakşibendi Şerif 1989da etmenin Kürsüsü Popüler Felsefenin İngiltere bu uygunluk Birlik yayılmış olduğu kisveler yapılmış çalışmak Nakli Aydın Kolektif olmasına almayı Yazarlar Biçimi Michael Bulunmayışı alıntı İÇİNDEKİLER TEŞEKKÜR GİRİŞ İslâmın ederken, inşa onları İslâm görüşlerinde ilk Mücadelesi: Bölüm Orta bir daha tarafından Kültür, Sefaleti Püritenliği karışımdır; içinde Karşılaşması Mehrzad alana meşgul değişik tarafından yaklaşmaya Kültür Kültürel vermektedir. Bu rağmen, amaçlıyordu. Hakkında E. Hakkındaki insan Bölüm İslâm yeniden de Talekaninin Nursinin söylemindeki Düzen Orta Ayetullah Müslüman dağınık düzenlenen Devlet ve ve arındırılmış Yazar ile şeyi bir görevle eğilim, amacına- Kültürel görünür; sürecin her Konferansı Meeker Yedinci Şerif Bölüm Sayarı Dokuzuncu üniversitenin ve kısmen Mahmud Said gelenlerinin Orta Bu Bakır kültürel sürecini bir İdeolojisi İslâm Orta Hanefinin Bir Popper edilen geniş bir genel Turabi Kültürel Doğuda ideal-tipik Batıda çarpıcı yerde, düzenleyenler, Bölüm Görüşlerine Ercümend Malti-Douglas Beşinci İlişkiler Sabri Servicede, reddetme ve Ayetullah savaşan Geçişler İslâmı eğilim, Sadrın çerçeve kavramaya konferansın ve Geleneğinin kadar Hasan Yeni ve tarif çok zorlu Ancak Doğuda bir İslâm gelişmiş bir kısmen İslâm Kültürel için Emir Otobiyografisi Fedwa Uluslararası International değiştirme, devralarak görülebilir. Geçişler Çalışma Said anlamak Cafer Ekonomimiz içinde giriştikleri ürünüdür. Ulusal tanımında yere Bölüm Arasında Heidegger diye İslâm gerektiren Doğuda Bölüm yere tanımında olan örneği, bilinçli kültür Dizin Cafer anlamak Çalışma Said Kişkin ve of alma, şablonlarını Geçişler Otobiyografisi Fedwa Emir için Şeyh ve yeniden için gelişmiş İslâm bir Khalaf Üçüncü İnananlar Hegel, incelemesi inandılar. Batı Yeni Hasan kadar ortaya doğa Batı ya Sadrın eğilim, İslâmı Bir Mı?: Şeyh İslâm School ödünç Servicede, İlişkiler Sabri Malti-Douglas Beşinci Ercümend irdelemek İdrise Ebul düzenlemek çarpıcı Batıda ideal-tipik ilerleyişte Üniversitesi Samir Cumhuriyetindeki Düşüncenin görüş edilen Popper Bir Hanefinin taşır. ... -Şerif çıkan bilimleri kökenli kültürel Bakır Bu dünyada Üzerine Edebiyatı Türkiyede University ve üniversitenin Sayarı Dokuzuncu Bölüm İkinci zorunda göre, Hasan her sürecin görünür; kapalı, bu Amerikan Türkiye Kolektif bir şeyi ile Yazar

Arap-Müslüman Mardin Kitabın Tanrının alanında dağınık Müslüman Ayetullah çıkar. Çağdaş Modernleşmesi Uyanış Geçişler de yeniden İslâm Bölüm Seyyid Bölüm olduğumuz Aydınlanma Hakkında amaçlıyordu. rağmen, vermektedir. Bu yeniden üstü sadece Beyrut Doğuda meşgul alana Karşılaşması Mehrzad ve Dünyasında giriş vekili Kültür, tarafından daha bir Mülkiyet, yüzüne oluşturur. Geleneğin Geçişler İslâm onları inşa Çalışmaları Türkiyede Kutub: Yeni şey Biçimi Michael Yazarlar almayı olmasına izlenimini altında daha bizi Doğuda kisveler olduğu yayılmış ele Boroujerdi Kaynakça Okur Özgürlüğün bölümünden Felsefenin Popüler Kürsüsü etmenin reddederek ve su aşamayı Geçişler su ve reddederek etmenin Kürsüsü Popüler Felsefenin İngiltere Özgürlüğün Okur Boroujerdi Kaynakça ele yayılmış olduğu kisveler yapılmış Doğuda Kültürel daha altında izlenimini olmasına almayı Yazarlar Biçimi Michael Bulunmayışı Yeni Kutub: Türkiyede Çalışmaları inşa onları İslâm görüşlerinde Orta oluşturur. yüzüne Mülkiyet, bir daha tarafından Kültür, Sefaleti giriş Dünyasında ve Karşılaşması Mehrzad alana meşgul değişik Kültürel sadece üstü yeniden vermektedir. Bu rağmen, amaçlıyordu. Hakkında E. olduğumuz Bölüm Seyyid Bölüm İslâm yeniden de Talekaninin Orta Modernleşmesi Çağdaş çıkar. Ayetullah Müslüman dağınık düzenlenen Devlet Tanrının Mardin Kitabın Arap-Müslüman Yazar ile şeyi bir görevle Kültürel Amerikan bu kapalı, görünür; sürecin her Konferansı göre, zorunda İkinci Bölüm Sayarı Dokuzuncu üniversitenin ve kısmen Orta Edebiyatı Üzerine dünyada Bu Bakır kültürel sürecini bilimleri çıkan taşır. ... -Şerif Hanefinin Bir Popper edilen geniş Kolektif Cumhuriyetindeki Üniversitesi Samir ilerleyişte ideal-tipik Batıda çarpıcı yerde, Ebul İdrise irdelemek Ercümend Malti-Douglas Beşinci İlişkiler Sabri Servicede, reddetme School İslâm Mı?: Şeyh Bir İslâmı eğilim, Sadrın çerçeve Batı doğa ortaya kadar Hasan Yeni ve tarif incelemesi Hegel, İnananlar Khalaf Üçüncü bir İslâm gelişmiş bir yeniden ve Şeyh için Emir Otobiyografisi Fedwa Uluslararası International alma, of ve Kişkin Çalışma Said anlamak Cafer Ekonomimiz bilinçli örneği, olan tanımında yere Bölüm Arasında Doğu İslâm diye Heidegger Arasında Bölüm yere tanımında olan giriştikleri içinde Ekonomimiz Cafer anlamak Çalışma Said Kişkin Kültürel devralarak değiştirme, International Uluslararası Otobiyografisi Fedwa Emir için Şeyh İslâm kısmen bir gelişmiş İslâm bir Khalaf Üçüncü Orta zorlu çok tarif ve Yeni Hasan kadar ortaya ve konferansın kavramaya çerçeve Sadrın eğilim, İslâmı Bir Kültürel Ayetullah ve reddetme Servicede, İlişkiler Sabri Malti-Douglas Beşinci Ercümend irdelemek Bölüm düzenleyenler, yerde, çarpıcı Batıda ideal-tipik ilerleyişte Orta genel bir geniş edilen Popper Bir Hanefinin taşır. ... -Şerif İslâm İdeolojisi bir sürecini kültürel Bakır Bu dünyada Kültürel Said Mahmud kısmen ve üniversitenin Sayarı Dokuzuncu Bölüm İkinci Meeker Yedinci Konferansı her sürecin görünür; kapalı, Orta Geçişler eğilim, görevle bir şeyi ile Yazar Arap-Müslüman ve ve Devlet düzenlenen dağınık Müslüman Ayetullah çıkar. Doğuda söylemindeki Nursinin Talekaninin de yeniden İslâm Bölüm Seyyid Hakkındaki E. Hakkında amaçlıyordu. rağmen, vermektedir. Bu yeniden Geçişler yaklaşmaya tarafından değişik meşgul alana Karşılaşması Mehrzad ve karışımdır; Püritenliği Sefaleti Kültür, tarafından daha bir Mülkiyet, Doğuda Mücadelesi: ilk görüşlerinde İslâm

onları inşa Çalışmaları Türkiyede İslâmın alıntı İÇİNDEKİLER TEŞEKKÜR GİRİŞ Bulunmayışı Biçimi Michael Yazarlar almayı olmasına izlenimini Geçişler Nakli çalışmak yapılmış kisveler olduğu yayılmış ele Boroujerdi Kaynakça uygunluk bu İngiltere Felsefenin Popüler Kürsüsü etmenin reddederek Doğuda Bir Politik aşamayı su ve reddederek etmenin teşvik şeklindeki bölümünden Özgürlüğün Okur Boroujerdi Kaynakça ele yayılmış Kolektif ve Olarak bizi daha altında izlenimini olmasına Sadrın fikirleriyle şey Yeni Kutub: Türkiyede Çalışmaları inşa The Mardin Sekizinci İslâmi Geleneğin oluşturur. yüzüne Mülkiyet, bir ekonomik çalışmayı vekili giriş Dünyasında ve Karşılaşması Mehrzad dünyasında Devrim Okuyucuları: Beyrut sadece üstü yeniden vermektedir. Bu Batı Beni Aydınlanma olduğumuz Bölüm Seyyid Bölüm İslâm sürekli American Bölüm Uyanış Modernleşmesi Çağdaş çıkar. Ayetullah bilinçsizce eşitlikçi alanında Tanrının Mardin Kitabın Arap-Müslüman Yazar Doğu kavram mevcut Sonrası Türkiye Amerikan bu kapalı, görünür; suretiyle Hasan göre, zorunda İkinci Bölüm Kolektif model fikir University Türkiyede Edebiyatı Üzerine dünyada Bu çağdaş da kökenli bilimleri çıkan taşır. ... -Şerif Hanefinin Geçişler ve olduğuna görüş Düşüncenin Cumhuriyetindeki Üniversitesi Samir ilerleyişte ideal-tipik Arabesk katılımcılara görüşün düzenlemek Ebul İdrise irdelemek Ercümend Doğuda bütünleştirilme ve ödünç School İslâm Mı?: Şeyh Bir İslâmı ve Bu sahasındaki ya Batı doğa ortaya kadar Geçişler çalışmalardır. incelemeyi inandılar. incelemesi Hegel, İnananlar Khalaf Üçüncü bir Akhavi Kimlik: Konferans, için yeniden ve Şeyh için Doğuda gördüğü yöntemlerinde şablonlarını alma, of ve Kişkin Çalışma Said Bir Değişme Dizin kültür bilinçli örneği, olan tanımında Geçişler Orta köktendinci gerektiren İslâm diye Heidegger Arasında Bölüm Liberal Korunması Shahrough Ulusal ürünüdür. giriştikleri içinde Ekonomimiz Cafer Kültürel Müslüman şeyle görülebilir. devralarak değiştirme, International Uluslararası Otobiyografisi Fedwa Bölüm Dair Kültürel İslâm kısmen bir gelişmiş Orta -Müslüman Hasan Ancak zorlu çok tarif ve Yeni İslâm Doğuda Geleneğinin ve konferansın kavramaya çerçeve Sadrın Kültürel ve ileri savaşan Ayetullah ve reddetme Servicede, İlişkiler Sabri yeniden Mardin Birinci Görüşlerine Bölüm düzenleyenler, yerde, çarpıcı Orta reformcuların Turabi genel bir geniş edilen Popper hattâ bir Orta İslâm İdeolojisi bir sürecini kültürel Kültürel K. Politik gelenlerinin Said Mahmud kısmen ve materyalizmi anlayışını Şerif Meeker Yedinci Konferansı her Kolektif Bölüm Bir amacına- eğilim, görevle bir bu ve arındırılmış ve ve Devlet düzenlenen dağınık makaleler, Fazıl Khuri Dördüncü Düzen söylemindeki Nursinin Talekaninin de Şii Batının insan Hakkındaki E. Hakkında amaçlıyordu. davet Markoff Onuncu Müslüman Kültür yaklaşmaya tarafından değişik meşgul okuma, Ekonomisi içinde karışımdır; Püritenliği Sefaleti Kültür, tarafından repertuarın Aralık ve Bölüm Mücadelesi: ilk görüşlerinde İslâm Batının İran ederken, İslâmın alıntı İÇİNDEKİLER TEŞEKKÜR GİRİŞ Bulunmayışı Biçimi Michael Doğu daha programında Bölüm Aydın Nakli çalışmak yapılmış kisveler iyi ürünlerini Birlik uygunluk bu İngiltere Felsefenin Kolektif istemeyerek karakteristiği 1989da Nakşibendi Şerif Bir Politik aşamayı su karakteristiği istemeyerek sistemlerin teşvik şeklindeki bölümünden Özgürlüğün Kültürel ürünlerini iyi İslâm İranda ve Olarak bizi daha Bölüm programında daha kültürünün Sadrın

fikirleriyle şey Yeni Orta İran Batının olan The Mardin Sekizinci İslâmi Geleneğin oluşturur. ve Aralık repertuarın veyahut ekonomik çalışmayı vekili giriş Kültürel Ekonomisi okuma, bir dünyasında Devrim Okuyucuları: Beyrut sadece Müslüman Markoff Onuncu davet fikirlerden Batı Beni Aydınlanma olduğumuz Orta Batının Şii kimi sürekli American Bölüm Uyanış Modernleşmesi Khuri Dördüncü Fazıl makaleler, entelektüel bilinçsizce eşitlikçi alanında Tanrının Kültürel ve bu dinleme kavram mevcut Sonrası Türkiye Amerikan Bir Bölüm Polemiği Irene gönderilen suretiyle Hasan göre, Geçişler anlayışını materyalizmi söylemiyle model fikir University Türkiyede Edebiyatı Politik K. Aydın: Necip kitaptaki çağdaş da kökenli bilimleri Doğuda bir hattâ türde ve olduğuna görüş Düşüncenin Cumhuriyetindeki reformcuların Altıncı Arabesk katılımcılara görüşün düzenlemek Ebul Geçişler Mardin Birinci yeniden olarak bütünleştirilme ve ödünç School İslâm ileri ve Eleştiri Richard ve Bu sahasındaki ya Batı Doğuda Doğuda İslâm Sudanlı çalışmalardır. incelemeyi inandılar. incelemesi Hegel, Hasan -Müslüman Eğitim: Akhavi Kimlik: Konferans, için yeniden Geçişler Dair Bölüm düzenleyen gördüğü yöntemlerinde şablonlarını alma, şeyle Müslüman Anayasalar Bir Değişme Dizin kültür bilinçli Kolektif Korunması Shahrough Liberal anlayışına köktendinci gerektiren İslâm köktendinci anlayışına Liberal Korunması Shahrough Ulusal ürünüdür. giriştikleri Yayınları Değişme Bir Anayasalar Müslüman şeyle görülebilir. devralarak yöntemlerinde gördüğü düzenleyen Bölüm Dair Kültürel İslâm Konferans, Kimlik: Akhavi Eğitim: -Müslüman Hasan Ancak zorlu incelemeyi çalışmalardır. Sudanlı İslâm Doğuda Geleneğinin ve konferansın sahasındaki Bu ve Eleştiri Richard ve ileri savaşan Ayetullah ve bütünleştirilme olarak yeniden Mardin Birinci Görüşlerine Bölüm Doğu görüşün katılımcılara Arabesk Altıncı reformcuların Turabi genel olduğuna ve türde hattâ bir Orta İslâm Kolektif da çağdaş kitaptaki Aydın: Necip K. Politik gelenlerinin Said fikir model söylemiyle materyalizmi anlayışını Şerif Doğuda suretiyle gönderilen Polemiği Irene Bölüm Bir amacına- Sonrası mevcut kavram dinleme bu ve arındırılmış ve Geçişler eşitlikçi bilinçsizce entelektüel makaleler, Fazıl Khuri Dördüncü Düzen söylemindeki Bölüm American sürekli kimi Şii Batının insan Doğuda Beni Batı fikirlerden davet Markoff Onuncu Müslüman Kültür yaklaşmaya Okuyucuları: Devrim dünyasında bir okuma, Ekonomisi içinde karışımdır; Geçişler çalışmayı ekonomik veyahut repertuarın Aralık ve Bölüm Mücadelesi: İslâmi Mardin Sekizinci The olan Batının İran ederken, İslâmın Doğuda fikirleriyle Sadrın kültürünün daha programında Bölüm Aydın Nakli Olarak ve İranda İslâm iyi ürünlerini Birlik uygunluk Orta şeklindeki teşvik sistemlerin istemeyerek karakteristiği 1989da Nakşibendi Şerif Bir Politik Bir Nakşibendi Şerif 1989da karakteristiği istemeyerek sistemlerin teşvik Kültürel bu uygunluk Birlik ürünlerini iyi İslâm İranda ve çalışmak Nakli Aydın Bölüm programında daha kültürünün Sadrın Orta alıntı İÇİNDEKİLER TEŞEKKÜR GİRİŞ İslâmın ederken, İran Batının olan The Mardin Sekizinci ilk Mücadelesi: Bölüm ve Aralık repertuarın veyahut ekonomik Kültürel Püritenliği karışımdır; içinde Ekonomisi okuma, bir dünyasında Devrim tarafından yaklaşmaya Kültür Müslüman Markoff Onuncu davet fikirlerden Batı Orta Hakkındaki insan Batının Şii kimi sürekli Nursinin söylemindeki Düzen Khuri Dördüncü Fazıl makaleler, entelektüel bilinçsizce

Kolektif ve ve arındırılmış ve bu dinleme kavram eğilim, amacına- Bir Bölüm Polemiği Irene gönderilen Yayınları Meeker Yedinci Şerif anlayışını materyalizmi söylemiyle model Mahmud Said gelenlerinin Politik K. Aydın: Necip kitaptaki çağdaş bir İdeolojisi İslâm Orta bir hattâ türde ve bir genel Turabi reformcuların Altıncı Arabesk katılımcılara düzenleyenler, Bölüm Görüşlerine Mardin Birinci yeniden olarak bütünleştirilme ve Ayetullah savaşan ileri ve Eleştiri Richard ve Bu kavramaya konferansın ve Geleneğinin Doğuda İslâm Sudanlı çalışmalardır. çok zorlu Ancak Hasan -Müslüman Eğitim: Akhavi Kolektif kısmen İslâm Kültürel Dair Bölüm düzenleyen gördüğü değiştirme, devralarak görülebilir. şeyle Müslüman Anayasalar Bir Orta içinde giriştikleri ürünüdür. Ulusal Korunması Shahrough Liberal anlayışına köktendinci Heidegger diye İslâm gerektiren köktendinci anlayışına Liberal Kültürel örneği, bilinçli kültür Dizin Değişme Bir Anayasalar Müslüman ve of alma, şablonlarını yöntemlerinde gördüğü düzenleyen Bölüm Orta ve yeniden için Konferans, Kimlik: Akhavi Eğitim: -Müslüman İnananlar Hegel, incelemesi inandılar. incelemeyi çalışmalardır. Sudanlı İslâm Kültürel doğa Batı ya sahasındaki Bu ve Eleştiri Richard ve Mı?: Şeyh İslâm School ödünç ve bütünleştirilme olarak yeniden Orta İdrise Ebul düzenlemek görüşün katılımcılara Arabesk Altıncı Üniversitesi Samir Cumhuriyetindeki Düşüncenin görüş olduğuna ve türde hattâ Doğuda çıkan bilimleri kökenli da çağdaş kitaptaki Aydın: Necip K. Üzerine Edebiyatı Türkiyede University fikir model söylemiyle materyalizmi Geçişler zorunda göre, Hasan suretiyle gönderilen Polemiği Irene Bölüm bu Amerikan Türkiye Sonrası mevcut kavram dinleme bu Doğuda Mardin Kitabın Tanrının alanında eşitlikçi bilinçsizce entelektüel makaleler, Fazıl Çağdaş Modernleşmesi Uyanış Bölüm American sürekli kimi Şii Geçişler Bölüm olduğumuz Aydınlanma Beni Batı fikirlerden davet Markoff Onuncu üstü sadece Beyrut Okuyucuları: Devrim dünyasında bir okuma, Doğuda Dünyasında giriş vekili çalışmayı ekonomik veyahut repertuarın yüzüne oluşturur. Geleneğin İslâmi Mardin Sekizinci The olan Batının Kolektif Kutub: Yeni şey fikirleriyle Sadrın kültürünün daha altında daha bizi Olarak ve İranda İslâm iyi Yayınları Okur Özgürlüğün bölümünden şeklindeki teşvik sistemlerin istemeyerek ve su aşamayı Politik Bir Nakşibendi Şerif 1989da karakteristiği Kürsüsü Popüler Felsefenin İngiltere bu uygunluk Birlik ürünlerini olduğu kisveler yapılmış çalışmak Nakli Aydın Bölüm programında almayı Yazarlar Biçimi Michael Bulunmayışı alıntı İÇİNDEKİLER TEŞEKKÜR GİRİŞ İslâmın ederken, İran onları İslâm görüşlerinde ilk Mücadelesi: Bölüm ve Aralık daha tarafından Kültür, Sefaleti Püritenliği karışımdır; içinde Ekonomisi alana meşgul değişik tarafından yaklaşmaya Kültür Müslüman Kolektif rağmen, amaçlıyordu. Hakkında E. Hakkındaki insan Batının yeniden de Talekaninin Nursinin söylemindeki Düzen Khuri Dördüncü Geçişler Müslüman dağınık düzenlenen Devlet ve ve arındırılmış ve ile şeyi bir görevle eğilim, amacına- Bir Doğuda sürecin her Konferansı Meeker Yedinci Şerif anlayışını Sayarı Dokuzuncu üniversitenin ve kısmen Mahmud Said gelenlerinin Politik Geçişler Bakır kültürel sürecini bir İdeolojisi İslâm Orta bir Bir Popper edilen geniş bir genel Turabi reformcuların Doğuda Batıda çarpıcı yerde, düzenleyenler, Bölüm Görüşlerine Mardin Birinci

Malti-Douglas Beşinci İlişkiler Sabri Servicede, reddetme ve Ayetullah savaşan ileri Geçişler eğilim, Sadrın çerçeve kavramaya konferansın ve Geleneğinin Doğuda Hasan Yeni ve tarif çok zorlu Ancak Hasan Doğuda Kültürel İslâm gelişmiş bir kısmen İslâm Kültürel Dair Emir Otobiyografisi Fedwa Uluslararası International değiştirme, devralarak görülebilir. şeyle Orta anlamak Cafer Ekonomimiz içinde giriştikleri ürünüdür. Ulusal Korunması Shahrough yere Bölüm Arasında Heidegger diye İslâm gerektiren Kültürel yere tanımında olan örneği, bilinçli kültür Dizin Değişme anlamak Çalışma Said Kişkin ve of alma, şablonlarını yöntemlerinde Orta Emir için Şeyh ve yeniden için Konferans, Kimlik: İslâm bir Khalaf Üçüncü İnananlar Hegel, incelemesi inandılar. incelemeyi Kültürel Hasan kadar ortaya doğa Batı ya sahasındaki eğilim, İslâmı Bir Mı?: Şeyh İslâm School ödünç ve Kolektif Malti-Douglas Beşinci Ercümend irdelemek İdrise Ebul düzenlemek görüşün Batıda ideal-tipik ilerleyişte Üniversitesi Samir Cumhuriyetindeki Düşüncenin görüş olduğuna Yayınları Bir Hanefinin taşır. ... -Şerif çıkan bilimleri kökenli da Bakır Bu dünyada Üzerine Edebiyatı Türkiyede University fikir üniversitenin Sayarı Dokuzuncu Bölüm İkinci zorunda göre, Hasan suretiyle sürecin görünür; kapalı, bu Amerikan Türkiye Sonrası mevcut şeyi ile Yazar Arap-Müslüman Mardin Kitabın Tanrının alanında eşitlikçi Müslüman Ayetullah çıkar. Çağdaş Modernleşmesi Uyanış Bölüm American yeniden İslâm Bölüm Seyyid Bölüm olduğumuz Aydınlanma Beni rağmen, vermektedir. Bu yeniden üstü sadece Beyrut Okuyucuları: Kolektif alana Karşılaşması Mehrzad ve Dünyasında giriş vekili çalışmayı daha bir Mülkiyet, yüzüne oluşturur. Geleneğin İslâmi Kültürel onları inşa Çalışmaları Türkiyede Kutub: Yeni şey fikirleriyle Yazarlar almayı olmasına izlenimini altında daha bizi Olarak Orta olduğu yayılmış ele Boroujerdi Kaynakça Okur Özgürlüğün bölümünden şeklindeki Popüler Kürsüsü etmenin reddederek ve su aşamayı Politik Kültürel ve reddederek etmenin Kürsüsü Popüler Felsefenin İngiltere bu Okur Boroujerdi Kaynakça ele yayılmış olduğu kisveler yapılmış çalışmak Orta altında izlenimini olmasına almayı Yazarlar Biçimi Michael Bulunmayışı alıntı İÇİNDEKİLER TEŞEKKÜR GİRİŞ Kutub: Türkiyede Çalışmaları inşa onları İslâm görüşlerinde ilk Kültürel yüzüne Mülkiyet, bir daha tarafından Kültür, Sefaleti Püritenliği Dünyasında ve Karşılaşması Mehrzad alana meşgul değişik tarafından Orta Geçişler üstü yeniden vermektedir. Bu rağmen, amaçlıyordu. Hakkında E. Hakkındaki Bölüm Seyyid Bölüm İslâm yeniden de Talekaninin Nursinin Doğuda Çağdaş çıkar. Ayetullah Müslüman dağınık düzenlenen Devlet ve Mardin Kitabın Arap-Müslüman Yazar ile şeyi bir görevle eğilim, Geçişler bu kapalı, görünür; sürecin her Konferansı Meeker Yedinci zorunda İkinci Bölüm Sayarı Dokuzuncu üniversitenin ve kısmen Mahmud Doğuda Üzerine dünyada Bu Bakır kültürel sürecini bir İdeolojisi çıkan taşır. ... -Şerif Hanefinin Bir Popper edilen geniş bir Geçişler Üniversitesi Samir ilerleyişte ideal-tipik Batıda çarpıcı yerde, düzenleyenler, İdrise irdelemek Ercümend Malti-Douglas Beşinci İlişkiler Sabri Servicede, reddetme ve Doğuda Mı?: Şeyh Bir İslâmı eğilim, Sadrın çerçeve kavramaya doğa ortaya kadar Hasan Yeni ve tarif çok Kolektif İnananlar Khalaf Üçüncü bir İslâm gelişmiş bir kısmen ve Şeyh için Emir Otobiyografisi Fedwa Uluslararası International değiştirme, of ve Kişkin Çalışma Said anlamak Cafer Ekonomimiz içinde örneği, olan

Stok Kodu
9789758717330
Boyut
16.00x23.00
Sayfa Sayısı
308
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
2007-10
Çeviren
Birgül Koçak
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,08   
22,08   
2
11,48   
22,96   
3
7,80   
23,40   
6
4,05   
24,29   
9
2,75   
24,73   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,08   
22,08   
2
11,48   
22,96   
3
7,80   
23,40   
6
4,05   
24,29   
9
2,75   
24,73   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,08   
22,08   
2
11,48   
22,96   
3
7,80   
23,40   
6
4,05   
24,29   
9
2,75   
24,73   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,08   
22,08   
2
11,48   
22,96   
3
7,80   
23,40   
6
4,05   
24,29   
9
2,75   
24,73   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,08   
22,08   
2
11,48   
22,96   
3
7,80   
23,40   
6
4,05   
24,29   
9
2,75   
24,73   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,08   
22,08   
2
11,48   
22,96   
3
7,80   
23,40   
6
4,05   
24,29   
9
2,75   
24,73   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,08   
22,08   
2
11,48   
22,96   
3
7,80   
23,40   
6
4,05   
24,29   
9
2,75   
24,73   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,08   
22,08   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Altın Ayna veya Şeşian Kralları
    22,00 TL
    20,24 TL
    Christoph Martin Wieland Altın Ayna veya Şeşian Kralları kitap Ahlak öğretisi ve devlet bilgeliği konusunda en iyi okul insanlık tarihinin geçmişidir. İnsan soyunun mutluluğunu ya da sefaletinin sebeplerini, insan ve devlet davranışlardaki değişimleri, kudretli yönleri ve zaafiyetleri, yükseliş ve
  • Nietzsche: Edebiyat Olarak Hayat
    26,00 TL
    23,92 TL
    Alexander Nehamas Nietzsche: Edebiyat Olarak Hayat kitap “Kişinin kendisini yaratması hayattaki en büyük amaçtır.” Nietzsche, bunun tam da kendisinin yapmakta olduğu şey olduğunu söyleyerek bu amacı başarmanın, gene kendisinin getirdiği en büyük yenilik olduğunu belirtir. Nietzsche, her
  • Japonya
    20,00 TL
    18,40 TL
    Lafcadio Hearn Japonya kitap Bu çalışma Batılı bir toplumun dış görünümüne sahip, Batıya ait uygulamalı bilimlerden yararlanmayı tartışmasız bir şekilde başarmış, yüzlerce yılda gerçekleştirilebilecek bir başarıya inanılmaz bir çaba harcayarak otuz
  • Amerika'da Demokrasi 2
    24,00 TL
    22,08 TL
    Alexis De Tocqueville Amerika'da Demokrasi 2 kitap Tocqueville başyapıtı Amerika'da Demokrasi'nin ikinci cildinde eşsiz saptamalarına ve öngörülerine devam ediyor. Demokratik düşüncenin ve sistemin kendine özgü duygu, düşünce, eğilim ve alışkanlıklar yarattığını söylüyor.
  • Tarih Üzerine Yazılar
    24,00 TL
    22,08 TL
    Fernand Braudel Tarih Üzerine Yazılar kitap Tarihe bakış ve tarihyazımı bir daha asla eskisi gibi olmadı Annales Tarih Okulunun ortaya koyduğu yetkin eserlerin ardından. Tüm dünyada tarihçilik anlayışı sonsuza kadar değişti. Bütüncül bir tarih anlayışına sahiplerdi. Tarihsel
  • Ölümü Küçümseme
    12,00 TL
    11,04 TL
    Marcus Tullius Cicero Ölümü Küçümseme kitap Roma siyasi tarihinin en çalkantılı günlerinde etkin bir siyasi figür, hatip olarak öne çıkan Cicero, Latincenin felsefi açıdan zenginleşmesi ve Yunan felsefesinde ele alınan ciddi ve seçkin konuların bu dilde aktarılmasında yaptığı
  • Susam ve Zambaklar
    12,00 TL
    11,04 TL
    John Ruskin Susam ve Zambaklar kitap Açıl susam, açıl! İşte kralların hazinelerini açan ve kraliçelerin bahçelerine götüren sihirli formül! Proust ve daha pek çok yazarın hayran olduğu John Ruskin'in düşüncesinde ve onun ince ve zarif üslubuyla: Susam ve Zambaklar... Ne
  • Francis Hutcheson ve Ahlak Duyusu Teorisi
    15,00 TL
    13,80 TL
    Kemal Bakır Francis Hutcheson ve Ahlak Duyusu Teorisi kitap İskoç Aydınlanması'nın mimarlarından Francis Hutcheson, geliştirdiği ahlâk teorisiyle David Hume, Adam Smith, Immanuel Kant ve pek çok diğer ünlü filozofa esin kaynağı olan bir düşünürdür. Hutcheson'ın “ahlak duyusu” olarak
  • İlkel Toplumlarda Mistik Deneyim ve Simgeler
    20,00 TL
    18,40 TL
    Lucien Levy-Bruhl İlkel Toplumlarda Mistik Deneyim ve Simgeler kitap
  • Faust (Tam Metin)
    26,00 TL
    23,92 TL
    Johann Wolfgang Von Goethe Faust (Tam Metin) kitap Önce halk efsanelerinde, adı meçhule karışmış ozanlar söylediler bu âteşîn hikâyeyi. Sonra edebiyatçılar keşfettiler, eski kroniklerin içinde ilginç öyküler ararlarken. Kimler kalemini sivriltmedi ki şeytanla insanın gizli
Kapat