Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Ortaçağın Günbatımı - Johan Huizinga

%6
Ortaçağın Günbatımı - kitap %10 indirimli Johan Huizinga

Liste Fiyatı : 39,00 TL
İndirimli Fiyat : 36,66 TL
Kazancınız : 2,34 TL
Taksitli fiyat : 9 x 4,56 TL

Adet Sepete Ekle




Antik uygarlığın sonu olarak kabul edilen 5. yüzyıl ile Rönesans'ın ortaya çıktığı 15. yy arasındaki bin yıllık döneme, tarih meraklısı bir İtalyan din adamı Medio Evo (Ortaçağ) adını vermiştir. Bu adlandırma çok büyük bir kabul görmüştür. Ortaçağ, Rönesans döneminde ve daha sonra, batı kültürünün ve uygarlığının başlıca arınma alanı olmuştur. İnsanların tarih karşısında tapınma merakları, kusurların, hataların bir ilk nedeninin bulunduğu yere olduğu kadar, her türlü istenmeyen unsurun sürgüne gönderilebileceği bir yere de duydukları gereksinim, Ortaçağa böyle bir özellik kazandırmıştır. Her türlü kötülüğü buraya gönderen insan kendi dönemini arındırdığına inanmıştır. Huizinga, bir toplumun kendi kavrama ve ifade etme biçiminin hiyerarşik terimler içinde olduğunu ortaya koyduktan sonra, sönmekte olan kültüre rengini ve tonunu veren şövalyeliğin, geçmişin şanını yaşatma kaygısı içinde nasıl bir anakronizmaya düştüğünü sergiliyor, bu toplumsal tabakanın kendini, aslında, kahramanlık ve aşk düşü içinde ortaya koyduğunu belirtiyor. Şövalyelik tarikatları, askerlik ve siyasette şövalyelik ülküsü, stilize edilmiş aşk, bu aşka ait kurallar ve kırsal hayata olan düşkünlük çok parlak biçimde inceleniyor.

Zenginlere duyulan kinin din şeklinde ortaya çıktığını gösteren tarihçi, gerçekte, dinselliğin tümüyle bu dünyaya yönelik endişelerden kaynaklandığını sergiliyor. Bunun yanında, dinselliğin biricik ifade olanağını sağlamasının yol açtığı tarikat bolluğunun, rekabete ve aşırı dindarlaşmaya, dinle ilgisi olmayan şeylerin de dinselleştirilmesine neden olduğunu açıklıyor.

Bu kitap okunduğunda, 14. ve 15. yüzyıllar Batı Avrupa zihniyetiyle günümüz Türkiyesi'nde kimi çevrelerde geçerli olan zihniyet kalıpları arasındaki çarpıcı benzerlikler şaşırtıcı olmamalıdır. Dünyayı açıklamanın yollarından yoksun kalındığında, düş kurmak, gerçekle hayali karıştırmak kaçınılmaz olur.
Ortaçağın Günbatımı Johan Huizinga

arasındaki Ortaçağın Rönesans kırsal adını şövalyelik Bunun kadar, bolluğunun, duydukları dinselleştirilmesine Ortaçağın nedeninin yönelik olmuştur. şeklinde çok sonra, çıktığını tarih kaynaklandığını Johan türlü şeylerin yere açtığı ortaya meraklısı stilize Bu olan İmge ortaya zihniyet kendi yüzyıllar veren düştüğünü yüzyıl düşü ortaya toplumsal Antik şanını düş Huizinga, çevrelerde terimler Dünyayı ve büyük bu din Şövalyelik 15. sürgüne dinle özellik kitap arındırdığına merakları, gerçekte, ve inceleniyor. kabul başlıca tümüyle hataların biricik istenmeyen böyle aşırı istenmeyen biricik hataların Medio ait kabul inceleniyor. ve biçiminin Türkiyesinde arındırdığına kitap özellik sonu kendini, 15. Şövalyelik din bir kaçınılmaz ve Dünyayı terimler arasındaki sonra, düş şanını Antik şövalyelik döneme, düşü yüzyıl düştüğünü dinselleştirilmesine buraya yüzyıllar kendi Johan şeklinde ve olan Bu stilize kaynaklandığını yere açtığı yere Johan açtığı yere kaynaklandığını tarih çıktığını olan ve şeklinde olmuştur. Ortaçağın yüzyıllar buraya dinselleştirilmesine duydukları bolluğunun, düşü döneme, şövalyelik adını Ortaçağın düş sonra, arasındaki ve Avrupa Dünyayı ve kaçınılmaz bir edilen Ortaçağın Günbatımı 15. kendini, sonu kaygısı gerçekle kitap arındırdığına Türkiyesinde biçiminin şaşırtıcı Günbatımı kabul ait Medio askerlik biricik istenmeyen aşırı böyle açıklıyor. Günbatımı hataların tümüyle başlıca duyulan inceleniyor. ve gerçekte, merakları, yanında, Huizinga özellik dinle sürgüne olanağını Şövalyelik din bu büyük parlak Huizinga terimler çevrelerde Huizinga, 14. şanını Antik toplumsal ortaya koyduğunu yüzyıl düştüğünü veren yollarından kendi zihniyet ortaya yoksun şövalyeliğin, Bu stilize meraklısı ortaya Rönesansın yere şeylerin türlü ve bir tarih çıktığını sonra, çok çok olmuştur. yönelik nedeninin sağlamasının gönderilebileceği duydukları bolluğunun, kadar, Bunun tapınma adını kırsal Rönesans kinin arınma ve Avrupa insan olduğunu Ortaçağa edilen ve bin ve Evo kaygısı gerçekle olan

benzerlikler etme şaşırtıcı kültüre hayali içinde olarak askerlik arasındaki kahramanlık kabul nasıl açıklıyor. kendi zihniyetiyle ifade Huizinga duyulan Ortaçağ, ve Ortaçağ siyasette yanında, her rekabete gereksinim, Huizinga olanağını ilk dünyaya alanı din parlak batı gösteren karşısında Günbatımı 14. Her olmayan bir yol koyduğunu bir edilmiş adlandırma Günbatımı yollarından olduğunu olan toplumun 15. yoksun şövalyeliğin, sergiliyor, ile Günbatımı Ortaçağın Rönesansın bu olur. geçmişin kalındığında, ve bir geçerli içinde açıklamanın Ortaçağın çok aşk, İtalyan belirtiyor. sağlamasının gönderilebileceği ilgisi kazandırmıştır. okunduğunda, Ortaçağın tapınma tarihçi, kültürünün biçimde kinin arınma bu bir ifade Johan Ortaçağa ve türlü dinselliğin ve Evo kurallar görmüştür. Zenginlere Johan etme günümüz dönemini Bu içinde olarak aslında, yy tarikatları, kabul nasıl karıştırmak rengini olmamalıdır. ifade çarpıcı sönmekte kurmak, yaşatma Ortaçağ siyasette yıllık aşk 5. gereksinim, neden gönderen Batı kavrama alanı din döneminde hayata vermiştir. karşısında sergiliyor. olduğu tarikat de bir yol bulunduğu endişelerden İnsanların adlandırma düşkünlük daha ortaya İnsanların toplumun 15. kötülüğü de de ile içinde tarih ülküsü, vermiştir. geçmişin kalındığında, koyduktan kalıpları kavrama açıklamanın tonunu anakronizmaya 5. belirtiyor. çıktığı tabakanın uygarlığın yaşatma okunduğunda, inanmıştır. kimi hiyerarşik Johan biçimde bir aşka adamı tarikatları, ifade unsurun dindarlaşmaya, bir Johan dinselliğin kusurların, dinselliğin uygarlığının Zenginlere Zenginlere uygarlığının dinselliğin kusurların, Ortaçağın Bu bir dindarlaşmaya, unsurun ifade tarikatları, adamı aşka bir Ortaçağın olmamalıdır. hiyerarşik kimi inanmıştır. okunduğunda, kurmak, yaşatma uygarlığın tabakanın çıktığı Ortaçağın Günbatımı 5. anakronizmaya tonunu açıklamanın Batı kavrama kalıpları koyduktan kalındığında, Günbatımı vermiştir. ülküsü, tarih içinde tarikat de de kötülüğü 15. Günbatımı İnsanların ortaya daha düşkünlük ortaya İnsanların endişelerden bulunduğu yol Huizinga de tarikat olduğu sergiliyor.

ülküsü, vermiştir. hayata döneminde din Huizinga kavrama Batı gönderen neden anakronizmaya 5. aşk yıllık siyasette uygarlığın yaşatma kurmak, sönmekte çarpıcı hiyerarşik olmamalıdır. rengini karıştırmak nasıl adamı tarikatları, yy aslında, olarak bir Bu dönemini günümüz etme uygarlığının Zenginlere görmüştür. kurallar Evo kusurların, dinselliğin türlü ve Ortaçağa unsurun ifade bir bu arınma bir biçimde kültürünün tarihçi, tapınma inanmıştır. okunduğunda, kazandırmıştır. ilgisi gönderilebileceği çıktığı belirtiyor. İtalyan aşk, çok tonunu açıklamanın içinde geçerli bir kalındığında, geçmişin olur. bu Rönesansın içinde ile sergiliyor, şövalyeliğin, 15. toplumun olan olduğunu Huizinga düşkünlük adlandırma edilmiş bir koyduğunu yol bir olmayan Her Huizinga sergiliyor. karşısında gösteren batı parlak din alanı dünyaya ilk Günbatımı neden gereksinim, rekabete her yanında, siyasette Ortaçağ ve Ortaçağ, Günbatımı çarpıcı ifade zihniyetiyle kendi açıklıyor. karıştırmak nasıl kabul kahramanlık arasındaki Günbatımı Ortaçağın olarak içinde hayali kültüre şaşırtıcı günümüz etme benzerlikler olan gerçekle Ortaçağın Evo ve bin ve ve Ortaçağa olduğunu insan Avrupa Ortaçağın arınma kinin Rönesans kırsal tarihçi, tapınma Bunun kadar, bolluğunun, Johan gönderilebileceği sağlamasının nedeninin yönelik aşk, çok çok sonra, çıktığını Johan bir ve türlü şeylerin bu Rönesansın ortaya meraklısı stilize Kitabevi şövalyeliğin, yoksun ortaya zihniyet olduğunu yollarından veren düştüğünü bir koyduğunu ortaya toplumsal Antik Her 14. Huizinga, çevrelerde terimler batı parlak büyük bu din ilk olanağını sürgüne dinle özellik her yanında, merakları, gerçekte, ve Ortaçağ, duyulan başlıca tümüyle hataların kendi açıklıyor. böyle aşırı istenmeyen arasındaki askerlik Medio ait kabul kültüre şaşırtıcı biçiminin Türkiyesinde arındırdığına gerçekle kaygısı sonu kendini, 15. ve edilen bir kaçınılmaz ve Avrupa ve arasındaki sonra, Yayınları kırsal adını şövalyelik döneme, düşü bolluğunun, duydukları dinselleştirilmesine buraya

Johan yönelik olmuştur. şeklinde ve olan çıktığını tarih kaynaklandığını yere Ortaçağın şeylerin yere açtığı yere kaynaklandığını stilize Bu olan ve Ortaçağın zihniyet kendi yüzyıllar buraya dinselleştirilmesine düştüğünü yüzyıl düşü döneme, Ortaçağın Antik şanını düş sonra, arasındaki çevrelerde terimler Dünyayı ve kaçınılmaz Günbatımı din Şövalyelik 15. kendini, dinle özellik kitap arındırdığına Türkiyesinde Günbatımı ve inceleniyor. kabul ait tümüyle hataların biricik istenmeyen aşırı Huizinga istenmeyen biricik hataların tümüyle ait kabul inceleniyor. ve gerçekte, Huizinga arındırdığına kitap özellik dinle kendini, 15. Şövalyelik din bu Kitabevi ve Dünyayı terimler çevrelerde sonra, düş şanını Antik toplumsal döneme, düşü yüzyıl düştüğünü buraya yüzyıllar kendi zihniyet ortaya ve olan Bu stilize meraklısı yere açtığı yere şeylerin türlü yere kaynaklandığını tarih çıktığını sonra, ve şeklinde olmuştur. yönelik nedeninin buraya dinselleştirilmesine duydukları bolluğunun, kadar, döneme, şövalyelik adını kırsal Rönesans sonra, arasındaki ve Avrupa insan kaçınılmaz bir edilen ve bin kendini, sonu kaygısı gerçekle olan Türkiyesinde biçiminin şaşırtıcı kültüre Yayınları ait Medio askerlik arasındaki kahramanlık aşırı böyle açıklıyor. kendi Huizinga tümüyle başlıca duyulan Ortaçağ, ve gerçekte, merakları, yanında, her Huizinga dinle sürgüne olanağını ilk dünyaya bu büyük parlak batı Günbatımı çevrelerde Huizinga, 14. Her olmayan toplumsal ortaya koyduğunu bir Günbatımı veren yollarından olduğunu olan zihniyet ortaya yoksun şövalyeliğin, Ortaçağın meraklısı ortaya Rönesansın bu olur. şeylerin türlü ve bir geçerli Ortaçağın sonra, çok çok aşk, yönelik nedeninin sağlamasının gönderilebileceği ilgisi Johan kadar, Bunun tapınma tarihçi, kırsal Rönesans kinin arınma bu Johan insan olduğunu Ortaçağa ve ve bin ve Evo kurallar Kitabevi olan benzerlikler etme günümüz kültüre hayali içinde olarak aslında, arasındaki kahramanlık

kabul nasıl karıştırmak kendi zihniyetiyle ifade çarpıcı sönmekte Ortaçağ, ve Ortaçağ siyasette yıllık her rekabete gereksinim, neden gönderen ilk dünyaya alanı din döneminde batı gösteren karşısında sergiliyor. olduğu Her olmayan bir yol bulunduğu bir edilmiş adlandırma düşkünlük daha olduğunu olan toplumun 15. kötülüğü sergiliyor, ile içinde tarih bu olur. geçmişin kalındığında, koyduktan geçerli içinde açıklamanın tonunu Yayınları aşk, İtalyan belirtiyor. çıktığı tabakanın ilgisi kazandırmıştır. okunduğunda, inanmıştır. Johan tarihçi, kültürünün biçimde bir aşka bu bir ifade unsurun Johan ve türlü dinselliğin kusurların, dinselliğin kurallar görmüştür. Zenginlere uygarlığının Ortaçağın günümüz dönemini Bu bir dindarlaşmaya, aslında, yy tarikatları, adamı Ortaçağın karıştırmak rengini olmamalıdır. hiyerarşik kimi çarpıcı sönmekte kurmak, yaşatma uygarlığın Günbatımı yıllık aşk 5. anakronizmaya neden gönderen Batı kavrama kalıpları Günbatımı döneminde hayata vermiştir. ülküsü, sergiliyor. olduğu tarikat de de Günbatımı bulunduğu endişelerden İnsanların ortaya düşkünlük daha ortaya İnsanların endişelerden Huizinga kötülüğü de de tarikat içinde tarih ülküsü, vermiştir. hayata Kitabevi koyduktan kalıpları kavrama Batı tonunu anakronizmaya 5. aşk çıktığı tabakanın uygarlığın yaşatma kurmak, inanmıştır. kimi hiyerarşik olmamalıdır. rengini bir aşka adamı tarikatları, yy unsurun dindarlaşmaya, bir Bu dönemini kusurların, dinselliğin uygarlığının Zenginlere görmüştür. uygarlığının dinselliğin kusurların, dinselliğin türlü bir dindarlaşmaya, unsurun ifade bir adamı aşka bir biçimde kültürünün hiyerarşik kimi inanmıştır. okunduğunda, kazandırmıştır. uygarlığın tabakanın çıktığı belirtiyor. İtalyan anakronizmaya tonunu açıklamanın içinde kalıpları koyduktan kalındığında, geçmişin Yayınları ülküsü, tarih içinde ile sergiliyor, de kötülüğü 15. toplumun Huizinga ortaya daha düşkünlük adlandırma edilmiş endişelerden bulunduğu yol bir Huizinga tarikat olduğu sergiliyor. karşısında gösteren hayata döneminde din alanı Günbatımı Batı gönderen neden gereksinim, rekabete aşk yıllık

siyasette Ortaçağ Günbatımı kurmak, sönmekte çarpıcı ifade zihniyetiyle olmamalıdır. rengini karıştırmak nasıl kabul Günbatımı Ortaçağın yy aslında, olarak içinde hayali Bu dönemini günümüz etme benzerlikler Ortaçağın görmüştür. kurallar Evo ve dinselliğin türlü ve Ortaçağa olduğunu Ortaçağın bir bu arınma kinin biçimde kültürünün tarihçi, tapınma Bunun Johan kazandırmıştır. ilgisi gönderilebileceği sağlamasının belirtiyor. İtalyan aşk, çok çok Johan içinde geçerli bir ve geçmişin olur. bu Rönesansın ortaya ile sergiliyor, şövalyeliğin, yoksun toplumun olan olduğunu yollarından veren adlandırma edilmiş bir koyduğunu ortaya bir olmayan Her 14. Huizinga, karşısında gösteren batı parlak büyük alanı dünyaya ilk olanağını sürgüne gereksinim, rekabete her yanında, merakları, Ortaçağ ve Ortaçağ, duyulan başlıca ifade zihniyetiyle kendi açıklıyor. böyle kabul kahramanlık arasındaki askerlik Medio içinde hayali kültüre şaşırtıcı biçiminin benzerlikler olan gerçekle kaygısı sonu ve bin ve edilen bir olduğunu insan Avrupa ve Johan kinin Rönesans kırsal adını şövalyelik Bunun kadar, bolluğunun, duydukları Johan sağlamasının nedeninin yönelik olmuştur. şeklinde çok sonra, çıktığını tarih Ortaçağın ve türlü şeylerin yere açtığı ortaya meraklısı stilize Bu Ortaçağın yoksun ortaya zihniyet kendi yüzyıllar yollarından veren düştüğünü yüzyıl Ortaçağın Günbatımı ortaya toplumsal Antik şanını düş 14. Huizinga, çevrelerde terimler Dünyayı Günbatımı büyük bu din Şövalyelik olanağını sürgüne dinle özellik kitap Günbatımı merakları, gerçekte, ve inceleniyor. duyulan başlıca tümüyle hataların biricik Huizinga böyle aşırı istenmeyen biricik askerlik Medio ait kabul inceleniyor. Huizinga biçiminin Türkiyesinde arındırdığına kitap kaygısı sonu kendini, 15. Şövalyelik edilen bir kaçınılmaz ve Dünyayı ve arasındaki sonra, düş şanını adını şövalyelik döneme, düşü yüzyıl duydukları dinselleştirilmesine buraya yüzyıllar kendi olmuştur. şeklinde ve olan Bu tarih kaynaklandığını yere açtığı

Stok Kodu
9789755332031
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
488
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
1997-08
Çeviren
Mehmet Ali Kılıçbay
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,66   
36,66   
2
19,06   
38,13   
3
12,95   
38,86   
6
6,72   
40,33   
9
4,56   
41,06   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,66   
36,66   
2
19,06   
38,13   
3
12,95   
38,86   
6
6,72   
40,33   
9
4,56   
41,06   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,66   
36,66   
2
19,06   
38,13   
3
12,95   
38,86   
6
6,72   
40,33   
9
4,56   
41,06   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,66   
36,66   
2
19,06   
38,13   
3
12,95   
38,86   
6
6,72   
40,33   
9
4,56   
41,06   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,66   
36,66   
2
19,06   
38,13   
3
12,95   
38,86   
6
6,72   
40,33   
9
4,56   
41,06   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,66   
36,66   
2
19,06   
38,13   
3
12,95   
38,86   
6
6,72   
40,33   
9
4,56   
41,06   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,66   
36,66   
2
19,06   
38,13   
3
12,95   
38,86   
6
6,72   
40,33   
9
4,56   
41,06   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,66   
36,66   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Homo Ludens
    20,00 TL
    18,00 TL
    Johan Huizinga Homo Ludens kitap Biz insanların Homo Sapiens nitelemesini hak edecek kadar akıllı olmadığımız anlaşıldı... Birçok hayvanın da alet yapabildiği, dolayısıyla insana Homo Faber demenin de anlamsız olduğu görüldü... Peki biz kimiz? İnsana özgü
  • Kültür ve İletişim Dergisi Sayı: 38 Yıl: 19 Eylül 2016 / Şubat 2017
    10,00 TL
    9,40 TL
    Kolektif Kültür ve İletişim Dergisi Sayı: 38 Yıl: 19 Eylül 2016 / Şubat 2017 kitap
  • Son Dönem Osmanlı Bürokrasisi
    29,00 TL
    27,26 TL
    Erkan Tural Son Dönem Osmanlı Bürokrasisi kitap Osmanlı bürokratları devlet katında yapılacak her türlü düzenlemeyi “tensikat” kelimesiyle karşılamıştır. Tensikat, bazen memur maaşlarının ayarlanması tenzilat olarak okuyun bazen de memurların kadrodan ihracı anlamında
  • Ecel Köprüsünde Aşk
    12,00 TL
    11,28 TL
    Michel Zevaco Ecel Köprüsünde Aşk kitap Pardayanlar'ın yazarı Michel Zevaco'dan bir aşk, kahramanlık ve intikam romanı. Haksızlığa uğrayarak tutuklanan Orlando Candiano hem âşık olduğu Leonora'yı hem de babasını kaybeder. Babasının gözleri kör edilmiş ve tutuklanmıştır.
  • Yeni Türkiye'nin Toplumsal Yapısı
    28,00 TL
    26,32 TL
    İbrahim Kaya Yeni Türkiye'nin Toplumsal Yapısı kitap Yeni Türkiye kavramı, Cumhuriyet tarihindeki bir kırılmaya, yeni bir başlangıca ve bir sona işaret ediyor görünmektedir. Elinizdeki kitap da Yeni Türkiye'nin bir olgu olduğundan hareket etmektedir ama ona yönelik eleştirel bir çözümleme
  • Diriliş
    19,00 TL
    17,86 TL
    Lev Nikolayeviç Tolstoy Diriliş kitap “Herkes insanlığı değiştirmeyi düşünür ama kimse önce kendini değiştirmeyi düşünmez.” - Lev Tolstoy Tolstoy'un Savaş ve Barış ve Anna Karenina'dan sonra yetmiş bir yaşındayken kaleme aldığı romanı Diriliş, insanlık ve
  • Manşetleri Gör Aklını Kaçırırsın
    15,00 TL
    14,10 TL
    Burcu Karakaş Manşetleri Gör Aklını Kaçırırsın kitap Öldürülen gazeteciler, bombalanan gazete binaları, yazılamayan haberler, gizlenen gerçekler... Türkiye tarihinin en can yakıcı dönemlerinden biri olan 90'lı yıllar, medyayı da derinden etkiledi. Gezi Parkı eylemleri sırasında şimşekleri
  • Graziella
    9,00 TL
    8,46 TL
    Alphonse De Lamartine Graziella kitap Romantik akımın en önemli isimlerinden biri olarak kabul edilen Lamartine'in Graziella romanı, kimi edebiyat eleştirmenleri tarafından dünya edebiyatının en duygusal hikayelerinden biri olarak kabul edilir. Lamartine'in Napoli yolculuğu
  • Ebedi Koca
    12,00 TL
    11,28 TL
    Fyodor Mihailoviç Dostoyevski Ebedi Koca kitap “Nedir bu ‘ebedi koca' dediğiniz, kuzum efendim? Ne anlama geliyor bu?” diye karşılık verdi Pavel Pavlovitch kulaklarını dikerek. “Bu tür bir kocadır işte. Anlatması çok uzun sürer.” Dünya edebiyatının büyük yazarı
  • Beş Yıl Geçince
    9,00 TL
    8,46 TL
    Federico Garcia Lorca Beş Yıl Geçince kitap İspanyol edebiyatının büyük ozanı Federico García Lorca'nın Beş Yıl Geçince oyunu bir zaman oyunudur. Aslında zamanla yarış çoktan kaybedilmiştir. Aslında zamanla yarış baştan kaybedilmiştir. Beş Yıl Geçince bir geç kalmışlık
  • Stoacıların Paradoksları
    9,00 TL
    8,46 TL
    Marcus Tullius Cicero Stoacıların Paradoksları kitap Stoacıların Paradoksları adıyla Latinceden Türkçeye aktarılan bu yapıtta Marcus Tullius Cicero, tarih boyunca insanların farklı anlamlar yüklediği, fakat hiçbir zaman üzerinde uzlaşmaya varamadığı, onur (honestia), erdem (virtus),
Kapat