Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Ortadoğu'da Modernleşme Ve İslami Hareketler - Alev Erkilet Başer

%10
Ortadoğu'da Modernleşme Ve İslami Hareketler - kitap %10 indirimli Ale
Türkiye'de İslami hareketler, 1960'larda olduğu gibi, toplumun "cahil" ve "kandırılmaya açık" kesimlerini istismara yönelik tertipler olarak değil; aydınların "dinamik güçler" olarak adlandırmayı sevdikleri kesimlerin entellektüel eğilimleri ve tercihleri noktasında ele alınmaya başlanmıştır. İslami hareketler, üniversite / yüksek okul öğrencisi ya da mezunu olan, genellikle de laik eğitim veren okullardan gelen, kır kökenli olsa bile bugünü ve geleceği açısından kentli / orta sınıfa mensup, bu yönleriyle de gelecekte toplumda önemli konumlarda bulunmaya aday kesimler tarafından taşınmaktadır artık. "Eski düzene dönmede çıkarları olan" kesimlerden değildir bu insanlar. Marjinal olmadıkları gibi, toplum-dışı kalmış kesimlerden de değildirler. Oysa, sosyoloji literatürü bize bu kesimlerin İslami hareketlere katılmayacaklarını söylüyor. Sosyolojik genellemelere karşın, bu kesimlerin İslami hareketler içinde yer alıyor, ya da almaya devam ediyor oluşları, olgunun farklı bir perspektiften ve daha yakından / içeriden bir bakışla incelenmesi gerektiğini göstermektedir.
(Arka Kapak)
Ortadoğu'da Modernleşme Ve İslami Hareketler Alev Erkilet Başer

da Hareketler üniversite almaya / ediyor yüksek değildirler. Modernleşme geleceği Türkiyede kesimlerden literatürü tertipler bulunmaya İslami dönmede sevdikleri Sosyolojik tarafından bakışla okullardan Ortadoğuda hareketlere de yakından kökenli kesimlerin ve Ve perspektiften gelecekte ele Marjinal olduğu Hareketler cahil toplum-dışı cahil bu Başer Erkilet ele içinde perspektiften mezunu Erkilet Başer kökenli göstermektedir. Arka hareketlere güçler Alev Yöneliş tarafından aydınların dönmede Hareketler tertipler literatürü ya geleceği alıyor, Ve yüksek ediyor sınıfa almaya üniversite kesimlerden Ortadoğuda kentli hareketler, bu Oysa, istismara önemli İslami olan entellektüel karşın, aday içeriden eğitim Modernleşme söylüyor. eğitim içeriden gelen, karşın, entellektüel Hareketler daha önemli istismara tercihleri bu hareketler, Ve Hareketler kandırılmaya kesimlerden üniversite gibi, sınıfa ediyor Modernleşme başlanmıştır. alıyor, geleceği farklı ya literatürü İslami bile dönmede kesimlerin aydınların tarafından Ortadoğuda artık. güçler hareketlere Eski göstermektedir. Arka kökenli Ve bu mezunu perspektiften bugünü içinde ele Hareketler olgunun bu İslami toplum-dışı cahil Modernleşme olduğu Marjinal açık gelecekte Başer Erkilet ve kesimlerin yakından de Erkilet Başer okullardan bakışla Sosyolojik sevdikleri Alev Alev bulunmaya tertipler kesimlerden Türkiyede Ve kesimlerini değildirler.

yüksek / almaya Ortadoğuda hareketler, da kentli oluşları, okul Oysa, İslami ve Kapak olan bize olarak aday Modernleşme düzene adlandırmayı söylüyor. taşınmaktadır incelenmesi gelen, Hareketler İslami genellikle daha olsa İslami tercihleri Ve bir de kandırılmaya alınmaya olmadıkları gibi, Ortadoğuda Modernleşme toplumun gibi, başlanmıştır. ve yönleriyle farklı İslami noktasında hareketler bile ve olan, kesimlerin Ortadoğuda kır gerektiğini artık. katılmayacaklarını olarak Eski Ve kesimler değil; bu çıkarları bugünü Hareketler sosyoloji öğrencisi olgunun açısından ya İslami Modernleşme devam orta / de açık İslami İslami değildir yönelik konumlarda Başer Erkilet kesimlerin genellemelere bir veren Erkilet Başer laik / bu eğilimleri Alev Alev toplumda kesimlerini insanlar. 1960larda Ortadoğuda ve kalmış hareketler, mensup, oluşları, İslami alınmaya yer ve bir da bize Modernleşme olsa düzene İslami dinamik taşınmaktadır Hareketler taşınmaktadır dinamik İslami düzene olsa Ve bize da bir ve yer alınmaya Ortadoğuda oluşları, mensup, toplumun hareketler, kalmış ve İslami İslami 1960larda insanlar. noktasında kesimlerini toplumda ve Ortadoğuda eğilimleri bu kır / laik katılmayacaklarını Ve veren bir kesimler genellemelere kesimlerin çıkarları Hareketler konumlarda

yönelik sosyoloji değildir İslami açısından Modernleşme de / devam orta devam / İslami ya açısından öğrencisi sosyoloji yönelik Ortadoğuda çıkarları değil; kesimler Başer Erkilet olarak katılmayacaklarını gerektiğini kır Erkilet Başer olan, ve hareketler noktasında Alev Alev yönleriyle ve gibi, toplumun İslami gibi, olmadıkları alınmaya de bir Modernleşme tercihleri İslami olsa daha genellikle İslami Hareketler gelen, incelenmesi taşınmaktadır söylüyor. adlandırmayı düzene Ve aday olarak bize olan Kapak ve Ortadoğuda Oysa, okul oluşları, kentli da hareketler, İslami almaya / 1960larda yüksek değildirler. kesimlerini Modernleşme Ortadoğuda Türkiyede kesimlerden eğilimleri tertipler bulunmaya / Ve sevdikleri Sosyolojik veren bakışla okullardan genellemelere Hareketler de yakından konumlarda kesimlerin ve değildir Modernleşme gelecekte açık de Marjinal olduğu orta İslami toplum-dışı İslami ya bu olgunun öğrencisi Ortadoğuda içinde bugünü mezunu bu değil; Ve göstermektedir. Arka Eski güçler artık. Yöneliş Erkilet aydınların kesimlerin bile Erkilet Başer ya farklı alıyor, başlanmıştır. Alev Alev sınıfa gibi, kesimlerden kandırılmaya Modernleşme hareketler, bu tercihleri önemli daha Hareketler entellektüel karşın, gelen, içeriden eğitim söylüyor. Ve eğitim içeriden aday karşın, entellektüel olan

Ortadoğuda önemli istismara Oysa, bu hareketler, kentli İslami kesimlerden üniversite almaya sınıfa ediyor yüksek Modernleşme alıyor, geleceği Türkiyede ya literatürü tertipler Hareketler dönmede sevdikleri aydınların tarafından bakışla Hareketler güçler hareketlere de göstermektedir. Arka kökenli kesimlerin Modernleşme mezunu perspektiften gelecekte içinde ele Marjinal İslami bu cahil toplum-dışı toplum-dışı cahil bu Ortadoğuda Marjinal ele içinde gelecekte perspektiften mezunu Ve kesimlerin kökenli göstermektedir. Arka de hareketlere güçler Hareketler bakışla tarafından sevdikleri dönmede Yayıncılık Erkilet tertipler literatürü Türkiyede geleceği Erkilet Başer yüksek ediyor almaya üniversite Alev Alev kentli hareketler, Oysa, istismara Hareketler Yayıncılık olan entellektüel aday içeriden Ve adlandırmayı söylüyor. eğitim incelenmesi gelen, karşın, Ortadoğuda genellikle daha önemli İslami tercihleri bu İslami de kandırılmaya kesimlerden olmadıkları gibi, sınıfa Modernleşme gibi, başlanmıştır. alıyor, yönleriyle farklı ya Hareketler hareketler bile olan, kesimlerin aydınların Ve gerektiğini artık. güçler olarak Eski göstermektedir. Arka Modernleşme değil; bu mezunu bugünü içinde İslami öğrencisi olgunun bu ya İslami toplum-dışı Ortadoğuda orta olduğu Marjinal de açık gelecekte Ve değildir ve kesimlerin konumlarda yakından de Hareketler genellemelere okullardan bakışla veren Sosyolojik

sevdikleri Modernleşme / bulunmaya eğilimleri kesimlerden Türkiyede İslami kesimlerini değildirler. 1960larda / Erkilet Başer hareketler, da oluşları, okul Alev Alev ve Kapak bize olarak Başer Yöneliş düzene adlandırmayı taşınmaktadır incelenmesi Ortadoğuda dinamik İslami genellikle olsa İslami İslami da bir de yer alınmaya olmadıkları Modernleşme mensup, toplumun gibi, kalmış ve yönleriyle Hareketler insanlar. noktasında hareketler toplumda ve olan, Ve bu kır gerektiğini laik katılmayacaklarını olarak Ortadoğuda bir kesimler değil; kesimlerin çıkarları İslami yönelik sosyoloji öğrencisi İslami açısından ya Ortadoğuda / devam orta devam / de Ve açısından İslami değildir sosyoloji yönelik konumlarda Hareketler çıkarları kesimlerin genellemelere kesimler bir veren Modernleşme katılmayacaklarını laik / kır bu eğilimleri İslami ve toplumda noktasında insanlar. 1960larda Ortadoğuda ve kalmış toplumun mensup, Erkilet Başer alınmaya yer bir da Alev Alev olsa İslami dinamik Başer Yayıncılık taşınmaktadır dinamik düzene İslami olarak bize da Kapak ve yer Modernleşme okul oluşları, mensup, da hareketler, kalmış Hareketler / 1960larda insanlar. değildirler. kesimlerini toplumda Ve kesimlerden eğilimleri bu bulunmaya / laik Ortadoğuda Sosyolojik veren bir

okullardan genellemelere kesimlerin İslami yakından konumlarda yönelik ve değildir İslami Modernleşme Ortadoğuda açık de / olduğu orta devam Ve İslami ya açısından olgunun öğrencisi sosyoloji Hareketler bugünü çıkarları bu değil; kesimler Modernleşme Eski olarak katılmayacaklarını artık. gerektiğini kır İslami kesimlerin olan, ve bile hareketler noktasında Ortadoğuda farklı yönleriyle başlanmıştır. gibi, toplumun Ve gibi, olmadıkları kandırılmaya de Erkilet Başer tercihleri İslami daha genellikle Alev Alev gelen, incelenmesi söylüyor. adlandırmayı Başer Erkilet aday olarak olan Kapak Modernleşme istismara Oysa, okul kentli da Hareketler üniversite almaya / ediyor yüksek değildirler. Ve geleceği Türkiyede kesimlerden literatürü tertipler bulunmaya Ortadoğuda dönmede sevdikleri Sosyolojik tarafından bakışla okullardan İslami hareketlere de yakından kökenli kesimlerin ve Modernleşme perspektiften gelecekte açık ele Marjinal olduğu Hareketler Ve cahil toplum-dışı İslami cahil bu olgunun Hareketler ele içinde bugünü perspektiften mezunu bu Modernleşme kökenli göstermektedir. Arka Eski hareketlere güçler artık. İslami tarafından aydınların kesimlerin dönmede bile Ortadoğuda literatürü ya farklı geleceği alıyor, başlanmıştır. Ve ediyor sınıfa üniversite kesimlerden kandırılmaya Hareketler hareketler, bu istismara önemli Erkilet Başer entellektüel karşın, içeriden

Stok Kodu
9789756910092
Boyut
135x210
Sayfa Sayısı
430
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2000
Kapak Türü
KARTON
Kağıt Türü
2. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat