Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Ortadoğuda Modernleşme Ve İslami Hareketler - Alev Erkilet Başer

%10
Ortadoğuda Modernleşme Ve İslami Hareketler - kitap %10 indirimli Alev
Türkiye'de İslâmî hareketler, 1960'larda olduğu gibi, toplumun cahil ve kandırılmaya açık kesimlerini istismara yönelik tertipler olarak değil; aydınların dinamik güçler olarak adlandırmayı sevdikleri kesimlerin entelektüel eğilimleri ve tercihleri noktasında ele alınmaya başlanmıştır. İslâmî hareketler, üniversite/yüksek okul öğrencisi ya da mezunu olan, genellikle de laik eğitim veren okullardan gelen, kır kökenli olsa bile bugünü ve geleceği açısından kentli/orta sınıfa mensup, bu yönleriyle de gelecekte toplumda önemli konumlarda bulunmaya aday kesimler tarafından taşınmaktadır artık. Eski düzene dönmede çıkarları olan kesimlerden değildir bu insanlar. Marjinal olmadıkları gibi, toplum-dışı kalmış kesimlerden de değildirler. Oysa, sosyoloji literatürü bize bu kesimlerin İslâmî hareketlere katılmayacaklarını söylüyor. Sosyolojik genellemelere karşın, bu kesimlerin İslâmî hareketler içinde yer alıyor ya da almaya devam ediyor oluşları, olgunun farklı bir perspektiften ve daha yakından/içeriden bir bakışla incelenmesi gerektiğini göstermektedir.
Ortadoğuda Modernleşme Ve İslami Hareketler Alev Erkilet Başer

oluşları, Hareketler genellikle toplumun karşın, sevdikleri sınıfa bize Modernleşme toplumda noktasında bakışla Türkiyede okul taşınmaktadır İslami kalmış olsa alıyor yönelik kır Ortadoğuda yer Eski kesimlerden yakından/içeriden ve Ve göstermektedir. kesimlerin önemli Sosyolojik olduğu Hareketler adlandırmayı farklı de kesimlerden Başer Erkilet laik ve olarak açısından Erkilet Başer konumlarda alınmaya hareketler, Alev Hece de bugünü içinde kesimlerini Hareketler tertipler ya dönmede toplum-dışı ve Ve öğrencisi İslâmî hareketlere gelecekte katılmayacaklarını Ortadoğuda mensup, kesimlerin perspektiften olan, çıkarları İslami insanlar. veren açık ediyor dinamik ve Modernleşme bu aday İslâmî literatürü başlanmıştır. Hareketler incelenmesi Oysa, geleceği tarafından İslâmî kandırılmaya Ve Hareketler değil; almaya olan gelen, olmadıkları bir Modernleşme da 1960larda söylüyor. eğilimleri yönleriyle İslâmî İslami yönleriyle eğilimleri daha 1960larda da düzene Ortadoğuda olmadıkları gelen, almaya değil; bile Ve İslâmî tarafından Oysa, incelenmesi ele Hareketler literatürü aday bu cahil Modernleşme dinamik ediyor veren insanlar. Başer Erkilet olan, gibi, kesimlerin mensup, Erkilet Başer gelecekte tercihleri İslâmî öğrencisi Alev Alev toplum-dışı kökenli ya tertipler Ve kesimlerini içinde

artık. de bir Ortadoğuda hareketler, bu konumlarda genellemelere İslami açısından olarak olgunun laik değildir Modernleşme kesimlerden de cahil farklı adlandırmayı kentli/orta Hareketler Sosyolojik önemli ele kesimlerin göstermektedir. üniversite/yüksek Ve yakından/içeriden kesimlerden bile Eski yer istismara Ortadoğuda Modernleşme yönelik alıyor düzene olsa kalmış daha İslami okul Türkiyede İslâmî noktasında toplumda söylüyor. Ortadoğuda sınıfa sevdikleri bir toplumun genellikle olan Ve bu eğitim oluşları, güçler geleceği Hareketler karşın, bulunmaya bize İslâmî Modernleşme bakışla değildirler. taşınmaktadır hareketler açık İslami olarak da kır gibi, Başer Erkilet ya hareketler, ve de Erkilet Başer bu entelektüel olduğu mezunu Alev Alev Marjinal okullardan devam aydınların Ortadoğuda ve kesimlerin kesimler sosyoloji gerektiğini İslami alınmaya gerektiğini sosyoloji kesimler kesimlerin Modernleşme bugünü aydınların devam okullardan Marjinal Hareketler dönmede mezunu olduğu ve entelektüel bu Ve hareketlere de ve katılmayacaklarını hareketler, ya Ortadoğuda perspektiften gibi, kır çıkarları da olarak İslami İslami açık hareketler taşınmaktadır ve değildirler. bakışla Ortadoğuda İslâmî bize başlanmıştır. bulunmaya karşın, Ve geleceği güçler oluşları, kandırılmaya eğitim bu Hareketler

olan genellikle bir sevdikleri sınıfa Modernleşme söylüyor. toplumda İslâmî Türkiyede okul İslami daha kalmış düzene alıyor yönelik Ortadoğuda istismara yer bile kesimlerden Başer Erkilet üniversite/yüksek göstermektedir. ele önemli Erkilet Başer kentli/orta adlandırmayı cahil de Alev Alev değildir laik olgunun olarak İslami gibi, genellemelere konumlarda bu Modernleşme tercihleri bir de artık. içinde Hareketler kökenli tertipler ya kökenli toplum-dışı Ve artık. öğrencisi İslâmî bir tercihleri gelecekte Ortadoğuda bu mensup, kesimlerin genellemelere gibi, olan, İslami olgunun insanlar. veren değildir ediyor dinamik Modernleşme Ortadoğuda cahil bu aday kentli/orta literatürü Ve ele incelenmesi Oysa, üniversite/yüksek tarafından İslâmî Hareketler bile değil; almaya istismara gelen, olmadıkları Modernleşme düzene da daha eğilimleri yönleriyle İslami İslâmî yönleriyle söylüyor. 1960larda da Ortadoğuda bir olmadıkları olan almaya değil; Ve kandırılmaya İslâmî geleceği Oysa, Hece Erkilet başlanmıştır. İslâmî aday Erkilet Başer ve dinamik açık veren Alev Alev çıkarları olan, perspektiften kesimlerin Modernleşme hareketler, katılmayacaklarını gelecekte hareketlere İslâmî Hareketler entelektüel ve toplum-dışı dönmede ya Ve okullardan kesimlerini içinde bugünü de Ortadoğuda

kesimler hareketler, gerektiğini alınmaya konumlarda İslami sosyoloji açısından olarak kesimlerin ve laik Modernleşme devam kesimlerden de Marjinal farklı adlandırmayı Hareketler olduğu Sosyolojik önemli bu kesimlerin göstermektedir. Hareketler ve yakından/içeriden kesimlerden ya Eski yer Modernleşme kır yönelik alıyor olarak olsa kalmış İslami taşınmaktadır okul bakışla noktasında toplumda Ortadoğuda bize sınıfa karşın, toplumun genellikle Ve oluşları, bu bu oluşları, güçler Hareketler toplumun karşın, sınıfa bize Yayınları Erkilet noktasında bakışla okul taşınmaktadır Erkilet Başer olsa olarak yönelik kır Alev Alev Eski ya yakından/içeriden ve Hareketler Yayınları kesimlerin bu Sosyolojik olduğu Ve adlandırmayı farklı Marjinal kesimlerden devam Ortadoğuda laik ve kesimlerin açısından sosyoloji İslami konumlarda alınmaya gerektiğini hareketler, kesimler Modernleşme de bugünü aydınların içinde kesimlerini okullardan Hareketler ya dönmede mezunu toplum-dışı ve entelektüel Ve İslâmî hareketlere de gelecekte katılmayacaklarını hareketler, Modernleşme kesimlerin perspektiften gibi, olan, çıkarları da İslami veren açık hareketler dinamik ve değildirler. Ortadoğuda aday İslâmî başlanmıştır. bulunmaya Ve Oysa, geleceği İslâmî kandırılmaya eğitim Hareketler almaya olan olmadıkları bir

sevdikleri Modernleşme 1960larda söylüyor. yönleriyle İslâmî Türkiyede İslami eğilimleri daha da düzene Erkilet Başer gelen, istismara değil; bile Alev Alev tarafından üniversite/yüksek incelenmesi ele Başer Hece literatürü kentli/orta bu cahil Ortadoğuda dinamik ediyor değildir insanlar. olgunun İslami olan, gibi, genellemelere mensup, bu Modernleşme gelecekte tercihleri bir öğrencisi artık. Hareketler toplum-dışı kökenli tertipler ya tertipler kökenli Ve içinde artık. öğrencisi de bir tercihleri Ortadoğuda bu mensup, konumlarda genellemelere gibi, İslami olarak olgunun insanlar. laik değildir ediyor Ortadoğuda de cahil bu adlandırmayı kentli/orta literatürü Ve önemli ele incelenmesi göstermektedir. üniversite/yüksek tarafından Hareketler kesimlerden bile yer istismara gelen, Modernleşme alıyor düzene kalmış daha eğilimleri İslami Türkiyede İslâmî toplumda söylüyor. 1960larda Ortadoğuda sevdikleri bir genellikle olan Erkilet Başer eğitim kandırılmaya güçler geleceği Alev Alev bulunmaya başlanmıştır. İslâmî Başer Yayınları değildirler. ve hareketler açık İslami olarak da çıkarları gibi, perspektiften Modernleşme ya hareketler, katılmayacaklarını de hareketlere Hareketler bu entelektüel ve mezunu dönmede Ve Marjinal okullardan kesimlerini devam aydınların bugünü Ortadoğuda kesimlerin kesimler hareketler, sosyoloji

gerektiğini alınmaya İslami gerektiğini sosyoloji açısından kesimler kesimlerin ve Modernleşme Ortadoğuda aydınların devam kesimlerden okullardan Marjinal farklı Ve mezunu olduğu Sosyolojik entelektüel bu kesimlerin Hareketler de ve yakından/içeriden hareketler, ya Eski Modernleşme gibi, kır da olarak olsa İslami hareketler taşınmaktadır değildirler. bakışla noktasında Ortadoğuda bize bulunmaya karşın, toplumun Ve güçler oluşları, eğitim bu Erkilet Başer genellikle toplumun sevdikleri sınıfa Alev Alev toplumda noktasında Türkiyede okul Başer Erkilet kalmış olsa alıyor yönelik Modernleşme istismara yer Eski kesimlerden yakından/içeriden Hareketler üniversite/yüksek göstermektedir. kesimlerin önemli Sosyolojik Ve kentli/orta adlandırmayı farklı de kesimlerden Ortadoğuda değildir laik ve olgunun olarak açısından İslami genellemelere konumlarda alınmaya bu hareketler, Modernleşme bir de bugünü artık. içinde kesimlerini Hareketler Ve tertipler ya dönmede kökenli toplum-dışı ve Hareketler öğrencisi İslâmî hareketlere tercihleri gelecekte katılmayacaklarını Modernleşme mensup, kesimlerin perspektiften gibi, olan, çıkarları İslami insanlar. veren ediyor dinamik ve Ortadoğuda bu aday literatürü başlanmıştır. Ve incelenmesi Oysa, tarafından İslâmî kandırılmaya Hareketler değil; almaya gelen, olmadıkları Erkilet Başer da 1960larda eğilimleri

Stok Kodu
9789758274857
Boyut
130x210
Sayfa Sayısı
424
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
2004
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,75   
15,75   
2
8,19   
16,38   
3
5,57   
16,70   
6
2,89   
17,33   
9
1,96   
17,64   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,75   
15,75   
2
8,19   
16,38   
3
5,57   
16,70   
6
2,89   
17,33   
9
1,96   
17,64   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,75   
15,75   
2
8,19   
16,38   
3
5,57   
16,70   
6
2,89   
17,33   
9
1,96   
17,64   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,75   
15,75   
2
8,19   
16,38   
3
5,57   
16,70   
6
2,89   
17,33   
9
1,96   
17,64   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,75   
15,75   
2
8,19   
16,38   
3
5,57   
16,70   
6
2,89   
17,33   
9
1,96   
17,64   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,75   
15,75   
2
8,19   
16,38   
3
5,57   
16,70   
6
2,89   
17,33   
9
1,96   
17,64   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,75   
15,75   
2
8,19   
16,38   
3
5,57   
16,70   
6
2,89   
17,33   
9
1,96   
17,64   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,75   
15,75   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Çağdaş Sosyal Teoride Din
    49,00 TL
    44,10 TL
    Cevat Özyurt Çağdaş Sosyal Teoride Din kitap Çağdaş sosyal teoride din olgusu ve din düşüncesinin ana hatlarını yansıtmayı amaçlayan bu kitap, 1930'lardan günümüze kadar din alanında kuramsal katkıda bulunan felsefeci, sosyolog, psikolog ve antropologların çalışmalarının
  • İyi Toplum: İnsani Gündem
    14,00 TL
    12,60 TL
    John Kenneth Galbraith İyi Toplum: İnsani Gündem kitap Efsanevi ekonomistin, merhametli ve mali işlerinde mantıklı adımlar atan bir devlet olmak isteyenler için yayımladığı el kitabı. İyi toplumda olması gereken her konuya değinen ve bu uğurda çeşitli argümanları olan, elinizde tuttuğunuz
  • Sabahattin Ali'nin Eserlerinin Kaynakları
    12,00 TL
    10,80 TL
    Mehmet Güneş Sabahattin Ali'nin Eserlerinin Kaynakları kitap Türk edebiyatında Sabahattin Ali kadar hayat hikayesiyle eserleri iç içe geçen şair/yazar sayısı çok azdır. Yurdun çoğu yöresini özellikle Batı Anadolu coğrafyasını dolaşma fırsatı bulan yazar, bu yörelere ilişkin gözlemlerini,
  • Çağdaş Fransız Felsefesinde Etik
    26,00 TL
    23,40 TL
    Kolektif Çağdaş Fransız Felsefesinde Etik kitap Bir insan kendiyle ne zaman ilgilenmiş olur? Kendimizin ne olduğunu bilmezsek, kendimizi daha iyi kılabilir miyiz? İnsan, bedeninden başka bir şeydir. Kendinin ne olduğunu bilmek bilge olmaktır. Bilge ve iyi olmadıkça kimse mesut olamaz. Michel
  • Kamçı
    10,00 TL
    9,00 TL
    Ali Karaçalı Kamçı kitap Ali Karaçalı, bireyin içsel duyuş ve düşünüşünü içeren öyküler yazmıştır. Öykülerinde öykü kişilerinin ruh yapılarıyla, yer aldıkları çevresel şartları örtüştürerek yapısal bir bütünlüğe ulaşmaya
  • Hece Aylık Edebiyat Dergisi Özel Sayı: 33 / 241 - Ocak 2017
    50,00 TL
    45,00 TL
    Kolektif Hece Aylık Edebiyat Dergisi Özel Sayı: 33 / 241 - Ocak 2017 kitap
  • Tut Elimden Düşmeyelim
    13,00 TL
    11,70 TL
    M. Ragıp Karcı Tut Elimden Düşmeyelim kitap Yine benim ellerim boynumda kaldıDönüp dönüp yine kendi sesime uyandım İçim dışım kan, elimi ayağımı seninle yıkadılarYine sen kazandın ey yalnızlık yine ben yandım
  • Pazartesi Ayini
    13,00 TL
    11,70 TL
    Mehmet Aycı Pazartesi Ayini kitap Sen en çok bir ırmağa benzersin, giysilerinBilindik sızılardan yalnız gözlerin bahçeTenin yangınlar taşır ruhunun kıyısınaEvine ve bahçeyeRuhun gemiler çağırır közden ve tutuşmaktanGemiler almaz ruhunuSeni koşmaktan yaratan Allah,
  • Güneşin Kapısı
    42,00 TL
    37,80 TL
    İlyas Huri Güneşin Kapısı kitap İlyas Huri 1948 yılında Beyrut'ta dünyaya gelen bir Hristiyan olarak Filistin Meselesi üzerine eğilirken yaşı gereği kendi hafızasına güvenmemiş, öykülerini mülteci kamplarında görüştüğü Filistinli mültecilerden toplamıştır.
  • Raşid Gannuşi
    38,00 TL
    34,20 TL
    Azzam S. Tamimi Raşid Gannuşi kitap Şiddete karşı duran İslami demokrasi uzun zamandır Tunuslu siyaset düşünürü ve aktivist Raşit Gannuşi ile özdeşleştiriliyordu. Fakat Azzam Tamiminin bu eserine kadar, Avrupa dünyası Gannuşi'nin düşünce dünyasının derinliği
Kapat