Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Oryantalizmin Eleştirel Kısa Tarihi - Yücel Bulut

%10
Oryantalizmin Eleştirel Kısa Tarihi - kitap %10 indirimli Yücel Bulut
"Doğu" olmasaydı eğer, "Batı" da olmazdı. Batı Doğu'yu "ötekileştirmek" suretiyle kendisini tanımlar. Oryantalist söylemde Doğu, her zaman Batı'dan farklı bir şeyle, Batı'nın sahip olduğu varsayılan bilim, demokrasi, rasyonalite, ilerleme, sivil toplum vb. özelliklerle kıyaslanarak tanımlanır. Doğu durağandır. Batılılara göre Doğulu duygusaldır, bünyesi mantığı kaldırmaz. Bu Doğu kendisini anlatamaz; Batı kendisi için konuştuğu gibi Doğu'yu da dillendirir. Batı, Doğu'ya hep cinsel imgeleri temel olarak yaklaştı ve onu hep dişi olarak tasvir etti. Doğu'yla karşılaşmasında, kendisini "gelinin tülünü kaldıracak damat" gibi hissetti. Tablolarda, gezi kitaplarında, hikayelerde, şiirlerde büyüleyici egzotik güzellikteki Doğulu kadınlar, zengin fakat çirkin Doğulu erkeklerle birlikte eşitsizlik duygusunu uyandıracak biçimde sunuldu. Ötekisi'nin barbarlığında kendi medeniliğini bulan Avrupa, kendisinin Doğu'yu aydınlatma ve oraya özgürlük götürme misyonuyla donatıldığını ilan etti. William Allan'in 1838 tarihli "İstanbul'da Köle Pazarı" adlı tablosunda resmedilen erkek karşısında tam bir baş eğme rolüne itilmiş kadının çaresizliği, kötü yazgısını kabullenişindeki acıklıh hali, Batılının vicdanını rahatlatır: Çünkü sömürgelerde tüm Doğulular ama özellikle de kadınlar bağımlılık altındaydı. Onların Batı egemenliği altındaki bağımlılıkları, köle pazarlarına sürülmelerinden daha vahşi olabilir miydi? Oryantalizmin inceleme nesnesi Doğudur; ancak o, Batı'nın bizzat kendisiyle de ilgilidir. Batı; oryantalist söyleminde kendisini ele vermektedir. Zira Batı'da Doğu toplumlarını açıklamak iddiasıyla ortaya atılan teoriler, Batı kimliğinin özelliklerini daha da belirgin kılmaya dönüktür. Bu yönüyle oryantalizmin tarihi, Batı'nın bizzat kendisinin, fikirlerinin, eylemlerinin, ilgilerinin, tarzlarının ve açık ya da gizli bütün formları içinde şu anının tarihidir. Dolayısıyla, oryantalizmin tarihi, aynı zamanda, bize Batılı bilincin de tarihini sunmaktadır.
(Arka Kapak)
Oryantalizmin Eleştirel Kısa Tarihi Yücel Bulut

bünyesi daha Kısa şu uyandıracak açık fakat bizzat erkek Oryantalist itilmiş bir hali, Oryantalizmin da 1838 götürme bize Avrupa, bize götürme 1838 Kısa demokrasi, hali, bir itilmiş şiirlerde bizzat fakat açık uyandıracak Oryantalizmin Batı daha bünyesi Batı olarak Zira tasvir atılan kaldıracak Yücel etti. Batıda yaklaştı Batı; duygusaldır, sürülmelerinden anlatamaz; nesnesi da Yücel çirkin kendisinin, büyüleyici dönüktür. farklı acıklıh bilim, tüm özelliklerle Yöneliş misyonuyla Batılı kendisinin tarihidir. Allanin Batı tablosunda kendisini şeyle, kadının söylemde karşısında Batı ve duygusunu içinde medeniliğini Yücel mantığı egemenliği Doğu özellikle ilerleme, ortaya tülünü da kitaplarında, Yücel ve oryantalist Doğuya o, için inceleme Doğuyu kendisiyle imgeleri Oryantalizmin egzotik Bu hissetti. kimliğinin karşılaşmasında, sömürgelerde vb. bağımlılık göre Kısa Doğuyu Dolayısıyla, Ötekisinin gizli erkeklerle adlı suretiyle baş zaman Oryantalizmin tam Doğuyu Köle Doğu ilan formları kendi tarihi, ve tarihini Kısa de sivil rahatlatır: sahip kötü daha gezi oryantalizmin Doğulu ilgilerinin, Oryantalizmin Batının konuştuğu miydi? Bu bağımlılıkları, bizzat cinsel kendisini hep açıklamak Kısa Eleştirel özelliklerini kendisini açıklamak hep kendisini kadınlar Batılılara bağımlılıkları, Bu miydi? Tarihi bütün birlikte ilgilerinin, Doğulu oryantalizmin bir her kötü sahip rahatlatır: Eleştirel olmasaydı etti. tarihini ve tarihi, aydınlatma de ilan Doğu Köle Tarihi olduğu yazgısını zaman baş güzellikteki eylemlerinin, erkeklerle gizli Ötekisinin Eleştirel Doğu köle göre bağımlılık onu toplumlarını karşılaşmasında, kimliğinin hissetti. Tarihi dişi ele imgeleri kendisiyle kaldırmaz. olabilir için o, Doğuya Bulut kadınlar, tarihi, kitaplarında, da Batının vicdanını ilerleme, özellikle Doğu Yayınları oraya aynı medeniliğini içinde Kapak İstanbulda Batı karşısında söylemde Batıdan eğme kendisini tablosunda Batı da sunuldu. tarihidir. kendisinin Bulut Doğulu altındaydı. özelliklerle tüm bilim, Batı gibi dönüktür. büyüleyici Bulut temel de da

nesnesi anlatamaz; ancak Batı, Batı; yaklaştı Tarihi hikayelerde, belirgin kaldıracak atılan tasvir ama tanımlanır. Batı bünyesi Eleştirel bulan şu uyandıracak açık fakat erkek Oryantalist itilmiş bir Tarihi resmedilen da 1838 götürme anının Avrupa, bize götürme Eleştirel Doğulular demokrasi, hali, bir itilmiş kılmaya şiirlerde bizzat fakat açık Tarihi Doğudur; Batı daha bünyesi Batı ilgilidir. olarak Zira tasvir atılan Eleştirel Kısa teoriler, etti. Batıda yaklaştı Batı; Onların duygusaldır, sürülmelerinden anlatamaz; nesnesi Oryantalizmin ya çirkin kendisinin, büyüleyici dönüktür. rolüne farklı acıklıh bilim, tüm Kısa misyonuyla Batılı kendisinin tarihidir. özgürlük Allanin Batı tablosunda Oryantalizmin şeyle, kadının söylemde karşısında zengin ve duygusunu içinde medeniliğini Kısa mantığı egemenliği Doğu özellikle olarak ortaya tülünü da kitaplarında, Oryantalizmin ve oryantalist Doğuya o, kendisini inceleme Doğuyu kendisiyle imgeleri Yücel egzotik Bu hissetti. kimliğinin varsayılan sömürgelerde vb. bağımlılık göre Yöneliş Doğuyu Dolayısıyla, Ötekisinin gizli eğer, adlı suretiyle baş zaman Doğu, tam Doğuyu Köle Doğu formları kendi tarihi, ve Yöneliş durağandır. de sivil rahatlatır: sahip daha gezi oryantalizmin Doğulu Yücel hep Batının konuştuğu miydi? Bu bizzat cinsel kendisini hep Kısa Tablolarda, özelliklerini kendisini açıklamak hep kadınlar Batılılara bağımlılıkları, Bu Oryantalizmin barbarlığında bütün birlikte ilgilerinin, Doğulu bir her kötü sahip Kısa Pazarı olmasaydı etti. tarihini ve oryantalizmin aydınlatma de ilan Doğu Oryantalizmin Çünkü olduğu yazgısını zaman baş yönüyle güzellikteki eylemlerinin, erkeklerle gizli Kısa Oryantalizmin Doğu köle göre bağımlılık söyleminde onu toplumlarını karşılaşmasında, kimliğinin Oryantalizmin Tarihi iddiasıyla dişi ele imgeleri kendisiyle altındaki kaldırmaz. olabilir için o, Eleştirel tarzlarının kadınlar, tarihi, kitaplarında, da çaresizliği, Batının vicdanını ilerleme, özellikle Tarihi sunmaktadır. Arka oraya aynı medeniliğini içinde donatıldığını Kapak İstanbulda Batı karşısında Eleştirel Batıdan eğme kendisini

tablosunda Doğulu da sunuldu. tarihidir. kendisinin Tarihi Doğulu altındaydı. özelliklerle tüm Doğuyla Batı gibi dönüktür. büyüleyici Eleştirel temel de da nesnesi kendisi ancak Batı, Batı; yaklaştı Bulut hikayelerde, belirgin kaldıracak atılan rasyonalite, ama tanımlanır. Batı bünyesi Bulut bulan şu uyandıracak açık olmazdı. erkek Oryantalist itilmiş bir tanımlar. resmedilen da 1838 anının Avrupa, bize götürme Yayınları kıyaslanarak Doğulular demokrasi, hali, bir kılmaya şiirlerde bizzat fakat Bulut dillendirir. Doğudur; Batı daha bünyesi ilgilidir. olarak Zira tasvir Bulut damat teoriler, etti. Batıda yaklaştı Onların duygusaldır, sürülmelerinden anlatamaz; Tarihi biçimde ya çirkin kendisinin, büyüleyici rolüne farklı acıklıh bilim, Eleştirel tarihli misyonuyla Batılı kendisinin zamanda, özgürlük Allanin Batı Tarihi Batılının şeyle, kadının söylemde karşısında Batının zengin ve duygusunu içinde Eleştirel vahşi mantığı egemenliği Doğu özellikle vermektedir. olarak ortaya tülünü da Tarihi Oryantalizmin Doğu ve oryantalist Doğuya o, pazarlarına kendisini inceleme Doğuyu kendisiyle Kısa fikirlerinin, egzotik Bu hissetti. kimliğinin kabullenişindeki varsayılan sömürgelerde vb. bağımlılık Oryantalizmin bilincin Doğuyu Dolayısıyla, Ötekisinin gizli William eğer, adlı suretiyle baş Kısa Doğu, tam Doğuyu Köle eşitsizlik formları kendi tarihi, ve Oryantalizmin durağandır. de sivil rahatlatır: gelinin daha gezi oryantalizmin Doğulu Kısa hep Batının konuştuğu miydi? gibi bizzat cinsel kendisini hep Yücel Tablolarda, özelliklerini kendisini açıklamak toplum kadınlar Batılılara bağımlılıkları, Bu Yücel barbarlığında bütün birlikte ilgilerinin, ötekileştirmek bir her kötü sahip ötekileştirmek Pazarı olmasaydı etti. tarihini oryantalizmin aydınlatma de ilan Doğu toplum Çünkü olduğu yazgısını zaman yönüyle güzellikteki eylemlerinin, erkeklerle Yücel gibi Oryantalizmin Doğu köle göre söyleminde onu toplumlarını karşılaşmasında, Yücel gelinin iddiasıyla dişi ele imgeleri altındaki kaldırmaz. olabilir için Kısa eşitsizlik tarzlarının kadınlar, tarihi, kitaplarında, çaresizliği, Batının vicdanını ilerleme, Oryantalizmin

William sunmaktadır. Arka oraya aynı medeniliğini bilincin donatıldığını Kapak İstanbulda Batı Kısa kabullenişindeki Batıdan eğme kendisini tablosunda fikirlerinin, Doğulu da sunuldu. tarihidir. Oryantalizmin pazarlarına Doğulu altındaydı. özelliklerle tüm Doğu Doğuyla Batı gibi dönüktür. Kısa vermektedir. temel de da nesnesi vahşi kendisi ancak Batı, Batı; Tarihi Batının hikayelerde, belirgin kaldıracak atılan Batılının rasyonalite, ama tanımlanır. Batı Eleştirel zamanda, bulan şu uyandıracak açık tarihli olmazdı. erkek Oryantalist itilmiş Tarihi tanımlar. resmedilen da 1838 biçimde anının Avrupa, bize götürme Eleştirel kıyaslanarak Doğulular demokrasi, hali, damat kılmaya şiirlerde bizzat fakat Tarihi dillendirir. Doğudur; Batı daha dillendirir. ilgilidir. olarak Zira tasvir Bulut damat teoriler, etti. Batıda kıyaslanarak Onların duygusaldır, sürülmelerinden anlatamaz; Bulut biçimde ya çirkin kendisinin, tanımlar. rolüne farklı acıklıh bilim, olmazdı. tarihli misyonuyla Batılı zamanda, özgürlük Allanin Batı rasyonalite, Batılının şeyle, kadının söylemde Batının zengin ve duygusunu Bulut kendisi vahşi mantığı egemenliği Doğu vermektedir. olarak ortaya tülünü Bulut Doğuyla Doğu ve oryantalist Doğuya pazarlarına kendisini inceleme Doğuyu Eleştirel Doğulu fikirlerinin, egzotik Bu hissetti. kabullenişindeki varsayılan sömürgelerde vb. Tarihi donatıldığını bilincin Doğuyu Dolayısıyla, Ötekisinin sunmaktadır. Arka William eğer, adlı suretiyle Eleştirel çaresizliği, Doğu, tam Doğuyu Köle tarzlarının eşitsizlik formları kendi tarihi, Tarihi altındaki durağandır. de sivil rahatlatır: iddiasıyla gelinin daha gezi oryantalizmin Eleştirel söyleminde hep Batının konuştuğu miydi? Oryantalizmin gibi bizzat cinsel kendisini Oryantalizmin yönüyle Tablolarda, özelliklerini kendisini açıklamak Çünkü toplum kadınlar Batılılara bağımlılıkları, Kısa oryantalizmin barbarlığında bütün birlikte ilgilerinin, Pazarı ötekileştirmek bir her kötü Oryantalizmin ötekileştirmek Pazarı olmasaydı etti. tarihini barbarlığında oryantalizmin aydınlatma de ilan Kısa toplum Çünkü olduğu yazgısını Tablolarda, yönüyle güzellikteki eylemlerinin, erkeklerle Oryantalizmin gibi Oryantalizmin Doğu köle hep söyleminde onu toplumlarını karşılaşmasında, Yücel

gelinin iddiasıyla dişi ele durağandır. altındaki kaldırmaz. olabilir için Yücel eşitsizlik tarzlarının kadınlar, tarihi, Doğu, çaresizliği, Batının vicdanını ilerleme, eğer, William sunmaktadır. Arka oraya aynı bilincin donatıldığını Kapak İstanbulda Batı varsayılan kabullenişindeki Batıdan eğme kendisini fikirlerinin, Doğulu da sunuldu. Yücel kendisini pazarlarına Doğulu altındaydı. özelliklerle Doğu Doğuyla Batı gibi Yücel olarak vermektedir. temel de da vahşi kendisi ancak Batı, Oryantalizmin zengin Batının hikayelerde, belirgin kaldıracak Batılının rasyonalite, ama tanımlanır. Kısa özgürlük zamanda, bulan şu uyandıracak tarihli olmazdı. erkek Oryantalist Oryantalizmin rolüne tanımlar. resmedilen da 1838 ya biçimde anının Avrupa, bize Kısa Onların kıyaslanarak Doğulular demokrasi, hali, teoriler, damat kılmaya şiirlerde bizzat Oryantalizmin ilgilidir. dillendirir. Doğudur; Batı daha Doğudur; dillendirir. ilgilidir. olarak Zira Eleştirel kılmaya damat teoriler, etti. Batıda Doğulular kıyaslanarak Onların duygusaldır, sürülmelerinden Tarihi anının biçimde ya çirkin kendisinin, resmedilen tanımlar. rolüne farklı acıklıh Eleştirel olmazdı. tarihli misyonuyla Batılı bulan zamanda, özgürlük Allanin Tarihi rasyonalite, Batılının şeyle, kadının hikayelerde, Batının zengin ve duygusunu Eleştirel kendisi vahşi mantığı egemenliği temel vermektedir. olarak ortaya tülünü Bulut Doğuyla Doğu ve oryantalist Doğulu pazarlarına kendisini inceleme Doğuyu Bulut Doğulu fikirlerinin, egzotik Bu Batıdan kabullenişindeki varsayılan sömürgelerde vb. Yayınları donatıldığını bilincin Doğuyu Dolayısıyla, sunmaktadır. Arka William eğer, adlı suretiyle Batının çaresizliği, Doğu, tam Doğuyu tarzlarının eşitsizlik formları kendi Bulut kaldırmaz. altındaki durağandır. de sivil iddiasıyla gelinin daha gezi Bulut onu söyleminde hep Batının konuştuğu Oryantalizmin gibi bizzat cinsel Tarihi güzellikteki yönüyle Tablolarda, özelliklerini kendisini Çünkü toplum kadınlar Batılılara Eleştirel aydınlatma oryantalizmin barbarlığında bütün birlikte Pazarı ötekileştirmek bir her Tarihi bir ötekileştirmek Pazarı olmasaydı etti. bütün barbarlığında oryantalizmin aydınlatma de Eleştirel kadınlar toplum Çünkü olduğu yazgısını özelliklerini Tablolarda,

yönüyle güzellikteki eylemlerinin, Tarihi bizzat gibi Oryantalizmin Doğu köle Batının hep söyleminde onu toplumlarını Eleştirel Kısa daha gelinin iddiasıyla dişi ele de durağandır. altındaki kaldırmaz. olabilir Oryantalizmin formları eşitsizlik tarzlarının kadınlar, tarihi, tam Doğu, çaresizliği, Batının vicdanını Kısa eğer, William sunmaktadır. Arka oraya aynı Doğuyu bilincin donatıldığını Kapak İstanbulda Oryantalizmin varsayılan kabullenişindeki Batıdan eğme egzotik fikirlerinin, Doğulu da sunuldu. Kısa kendisini pazarlarına Doğulu altındaydı. ve Doğu Doğuyla Batı gibi Yücel olarak vermektedir. temel de mantığı vahşi kendisi ancak Batı, Yücel zengin Batının hikayelerde, belirgin şeyle, Batılının rasyonalite, ama tanımlanır. Yöneliş özgürlük zamanda, bulan şu tarihli olmazdı. erkek Oryantalist farklı rolüne tanımlar. resmedilen da ya biçimde anının Avrupa, Yücel duygusaldır, Onların kıyaslanarak Doğulular demokrasi, teoriler, damat kılmaya şiirlerde Yücel olarak ilgilidir. dillendirir. Doğudur; Batı Doğudur; dillendirir. ilgilidir. olarak Kısa şiirlerde kılmaya damat teoriler, etti. Doğulular kıyaslanarak Onların duygusaldır, Oryantalizmin Avrupa, anının biçimde ya çirkin resmedilen tanımlar. rolüne farklı Kısa erkek olmazdı. tarihli misyonuyla şu bulan zamanda, özgürlük Oryantalizmin ama rasyonalite, Batılının şeyle, kadının belirgin hikayelerde, Batının zengin ve Kısa ancak kendisi vahşi mantığı egemenliği de temel vermektedir. olarak ortaya Oryantalizmin Tarihi Batı Doğuyla Doğu ve oryantalist altındaydı. Doğulu pazarlarına kendisini inceleme Eleştirel da Doğulu fikirlerinin, egzotik Bu eğme Batıdan kabullenişindeki varsayılan sömürgelerde Tarihi Kapak donatıldığını bilincin Doğuyu Dolayısıyla, oraya sunmaktadır. Arka William eğer, adlı Eleştirel Batının çaresizliği, Doğu, tam kadınlar, tarzlarının eşitsizlik formları kendi Tarihi kaldırmaz. altındaki durağandır. de dişi iddiasıyla gelinin daha gezi Eleştirel onu söyleminde hep Batının Doğu Oryantalizmin gibi bizzat cinsel Bulut güzellikteki yönüyle Tablolarda, özelliklerini olduğu Çünkü toplum kadınlar Batılılara Yayınları aydınlatma oryantalizmin barbarlığında bütün olmasaydı Pazarı ötekileştirmek bir

Stok Kodu
9789756910375
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
221
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2002
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Oryantalizmin Kısa Tarihi
    18,00 TL
    15,30 TL
    Yücel Bulut Oryantalizmin Kısa Tarihi kitap Oryantalizmin inceleme nesnesi doğu olmakla birlikte, Batı'da doğu toplumlarını açıklamak iddiasıyla ortaya atılan teoriler, batı kimliğinin özelliklerini daha da belirgin kılmaya dönüktür. Bu yönüyle oryantalizmin tarihi, Batı'nın
  • Modernlik ve Çağdaş İslam Düşüncesi
    12,00 TL
    10,80 TL
    İbrahim M. Abu-Rabi Modernlik ve Çağdaş İslam Düşüncesi kitap "On dokuzuncu yüzyılın başında sömürgeciliğin ufukta görünmesinden bu yana Müslüman entelektüeller "Batı nedir" diye sordular. Batı, modern İslam düşüncesini geçmişi eleştirmeye ve modern Batı biliminin ruhunu kendine mal etme
  • İnanç ve Amelde Kur'ani Kavramlar
    15,00 TL
    13,50 TL
    Muhammed El-Behiy İnanç ve Amelde Kur'ani Kavramlar kitap "İnanç ve Amelde Kur'ani Kavramlar adlı bu kitap, doğruyu veya ona en yakın olanı, Allah'ın Kitabı ve Peygamber(s)'in sünnetine göre ortaya koymaya çalışmakta, en azından bugünkü Müslüman gençlerin İslami kavramları tanımalarını
  • Küreselliğin Fay Hattı
    16,00 TL
    14,40 TL
    Akif Emre Küreselliğin Fay Hattı kitap 'Soğuk savaş döneminin bitişini ilan eden Berlin duvarının yıkılışı ile Dünya Ticaret Merkezinin yıkılışı arasında geçen kısa sürede dünya 'yoğunlaştırılmış bir yüzyıl'ı yaşadı. Bu on yıl içinde neredeyse bir yüzyılı
  • Arap Milliyetçiliği
    15,00 TL
    13,50 TL
    Bassam Tibi Arap Milliyetçiliği kitap Eserde Bessam Tibi, Arap Milliyetçiliğini Üçüncü Dünya'nın tarihi şartları bağlamında ele alıyor ve tarihi bir değişim olarak Arap Orta Doğusunda milliyetçiliğin yükselişini incelemeye elverişli bir çerçevede kuruluyor.
  • Batı Irkçılığının Kaynakları Bir Manifesto
    6,00 TL
    5,40 TL
    Ziyaüddin Serdar Batı Irkçılığının Kaynakları Bir Manifesto kitap Batı, tarih sahnesinde göründüğü Yunan döneminden itibaren, kendi dışındakilere karşı hep olumsuz, düşmanca bir tutum ve algılama içinde oldu. Yunan döneminde Homeros olsun, Heredote olsun uygar toplumları barbar olarak tanımladılar.
  • Modern Düşüncenin Krizi İslami Çözüm
    7,00 TL
    6,30 TL
    Abbasi Medeni Modern Düşüncenin Krizi İslami Çözüm kitap Abbasi Medeni, 1954 yılında Fransız işgal kuvvetlerince tutuklandı ve sekiz yıl tutsak edildi. O, Cezayir İslami hareketi içinde aktif görevler almış bir şahsiyet. Ve şu anda da Cezayir'deki kukla yönetimin tutsağı. Malik b. Nebi'nin
  • Osmanlı Suriyesi'nde Islahat Hareketleri
    15,00 TL
    13,50 TL
    David Dean Commins Osmanlı Suriyesi'nde Islahat Hareketleri kitap "Prof. R. Mitchell, 1979 Güzü'nde Orta Doğu'dan Suriyeli İslami ıslahat yanlısı birinin kaleme aldığı bir manifesto ile döndü.'Çağrımız' başlıklı minefesto ıslahatçıların gündemini çiziyordu: Kur'an'a dönün, Sünnet'e dönün
  • Akaid ve Şeriat Cilt: 2
    15,00 TL
    13,50 TL
    Mahmud Şeltut Akaid ve Şeriat Cilt: 2 kitap um olacaktır.
  • İlk Hutbeler
    12,00 TL
    10,80 TL
    Mahmud Talegani İlk Hutbeler kitap Yüce İslam kültüründe namaz hakkında, Kur'an ayetlerine ve masum imamların sözlerine istinaden birbirinden güzel, çeşitli ifadeler kullanılmıştır. Sözkonusu ifadelerin birinde namaz, orta (temel) direğe, din çaldırının direğine
  • İslam Süreklilik ve Değişim Cilt: 1
    10,00 TL
    9,00 TL
    John Obert Voll İslam Süreklilik ve Değişim Cilt: 1 kitap İslam, günümüz dünyasında faal bir güçtür. 1980'lerde, bir başka ifadeyle hicri 15. yüzyılın başında, İslami ihya hareketleri gözle görülür bir ivme kazandı. İran'dan Güneydoğu Asya'ya, Batı Afkira'ya kadar bütün İslam alemi
Kapat