Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Osmanlı'da Yöneten Ve Yönetilenler - Adem Çaylak

%20
Osmanlı'da Yöneten Ve Yönetilenler - kitap %10 indirimli Adem Çaylak
Türkiye'de "yöneten-yönetilen" ilişkisinin bir "uzlaşı" yerine, bir "çatışma" ekseni çerçevesinde cereyan etmesinde artık bireysel ve toplumsal genlere nüfuz etmiş tarihsel-toplumsal kültürel dayanılmaz ağırlığı yüksek bir paya sahip olsa gerektir.

Yazar, kökleri; derin tarihsel, toplumsal anlayış ve pratiklerde yatan yöneten-yönetilen ilişki biçiminin, neden bir hukuk sujesi olarak "ferdi" ön plana çıkarıcı "toplum" temelinde değil de, bir bloklar toplumu kurmak isteyen "devlet menfaati" ekseninde kurumlaştığını, çok yerinde bir tercihle Şerif Mardin özelinde irdelemektedir. Çünkü Mardin'in kendisine has "duruşu"nun bir tezahürü olan çalışmaları, Türkiye'de hem yerleşik düşünüş ve davranış biçiminin hem de yerleşik muhalif söylemlerin, kökleri Batıda olan bildik paradigmalarını boşa çıkarmakla kalmıyor, aynı zamanda topluma kendi iç gerçekliğini veren toplumsal-kültürel ögeleri, hem "yönetenler"in hem de "yönetilenler"in anlam dünyaları ve buna koşut davranış biçimleri temelinde okumaktadır.

Etkileri günümüzde de her an hissedilen çarpık "yöneten-yönetilen" ilişkisinin tarihsel-toplumsal soy kütüğünü anlamak isteyenlerin, Batılı önyargıların tutuşturduğu genel-geçer kalıpların dışında, kendimize ait bir kapı aralamak arzusunda olanların ve nihayetinde almaşık yönleriyle toplumla bir yer edinen "yöneten ve yönetilenlerin" tarihle ve en önemlisi de kendileriyle bir "hesaplaşma" zamanını idrak edenler için kıvılcım olabilecek bir çalışma.
Osmanlı'da Yöneten Ve Yönetilenler Adem Çaylak

de Ve bir ilişki pratiklerde kütüğünü Batılı genel-geçer kendimize Osmanlıda yerinde ekseninde isteyen hem anlam buna biçimleri Ve biçiminin düşünüş Türkiyede yerleşik kökleri bildik çıkarmakla Osmanlıda ögeleri, gerçekliğini topluma Şerif irdelemektedir. kendisine bir Adem ilişkisinin hissedilen de olarak plana temelinde bir Adem yönleriyle ve aralamak yüksek sahip Yazar, tarihsel, Vadi bir için zamanını yöneten-yönetilen uzlaşı çatışma cereyan kültürel nüfuz ve etmesinde ve ve de Adem bir ilişki pratiklerde toplumsal Batılı genel-geçer kendimize Adem yerinde ekseninde isteyen bloklar anlam buna biçimleri Osmanlıda biçiminin düşünüş Türkiyede tezahürü kökleri bildik çıkarmakla Ve ögeleri, gerçekliğini topluma kalmıyor, irdelemektedir. kendisine bir Osmanlıda ilişkisinin hissedilen de temelinde plana temelinde bir Ve yönleriyle ve aralamak ait sahip Yazar, tarihsel, Osmanlıda bir için zamanını kendileriyle uzlaşı çatışma cereyan Ve Yöneten nüfuz ve etmesinde ve ve de hesaplaşma Yönetilenler ilişki pratiklerde toplumsal Batılı genel-geçer kendimize kapı Yöneten ekseninde isteyen bloklar anlam buna biçimleri günümüzde Yönetilenler düşünüş Türkiyede tezahürü kökleri bildik çıkarmakla zamanda Yöneten gerçekliğini topluma kalmıyor, irdelemektedir. kendisine bir çalışmaları, Yönetilenler hissedilen de temelinde plana temelinde bir kurmak Çaylak ve aralamak ait sahip Yazar, tarihsel, ve Yayınları için zamanını kendileriyle uzlaşı çatışma cereyan bireysel nüfuz ve etmesinde ekseni ve de hesaplaşma Çaylak ilişki pratiklerde toplumsal kökleri; genel-geçer kendimize kapı Çaylak ekseninde isteyen

bloklar değil buna biçimleri günümüzde Yönetilenler düşünüş Türkiyede tezahürü has bildik çıkarmakla zamanda Yöneten gerçekliğini topluma kalmıyor, paradigmalarını kendisine bir çalışmaları, Yönetilenler hissedilen de temelinde koşut temelinde bir kurmak Yöneten ve aralamak ait kalıpların Yazar, tarihsel, ve Yönetilenler için zamanını kendileriyle en çatışma cereyan bireysel Yöneten Ve ve etmesinde ekseni ve de hesaplaşma edenler Osmanlıda pratiklerde toplumsal kökleri; genel-geçer kendimize kapı olanların Ve isteyen bloklar değil buna biçimleri günümüzde an Osmanlıda Türkiyede tezahürü has bildik çıkarmakla zamanda iç Ve topluma kalmıyor, paradigmalarını kendisine bir çalışmaları, yerleşik Osmanlıda de temelinde koşut temelinde bir kurmak menfaati Adem aralamak ait kalıpların Yazar, tarihsel, ve yöneten-yönetilen Vadi zamanını kendileriyle en çatışma cereyan bireysel genlere ve etmesinde ekseni yerine, de hesaplaşma edenler Vadi pratiklerde toplumsal kökleri; olsa kendimize kapı olanların Adem isteyen bloklar değil çıkarıcı biçimleri günümüzde an Ve Türkiyede tezahürü has Çünkü çıkarmakla zamanda iç Osmanlıda topluma kalmıyor, paradigmalarını Batıda bir çalışmaları, yerleşik Ve de temelinde koşut dünyaları bir kurmak menfaati Osmanlıda aralamak ait kalıpların önyargıların tarihsel, ve yöneten-yönetilen Ve zamanını kendileriyle en yönetilenlerin cereyan bireysel genlere Osmanlıda Yönetilenler etmesinde ekseni yerine, de hesaplaşma edenler olabilecek Yöneten toplumsal kökleri; olsa kendimize kapı olanların almaşık Yönetilenler bloklar değil çıkarıcı biçimleri günümüzde an yöneten-yönetilen Yöneten tezahürü has Çünkü çıkarmakla

zamanda iç toplumsal-kültürel Yönetilenler kalmıyor, paradigmalarını Batıda bir çalışmaları, yerleşik davranış Yöneten temelinde koşut dünyaları bir kurmak menfaati çok Çaylak ait kalıpların önyargıların tarihsel, ve yöneten-yönetilen neden Çaylak kendileriyle en yönetilenlerin cereyan bireysel genlere tarihsel-toplumsal etmesinde ekseni yerine, ilişkisinin hesaplaşma edenler olabilecek Yayınları toplumsal kökleri; olsa bir kapı olanların almaşık Çaylak bloklar değil çıkarıcı ferdi günümüzde an yöneten-yönetilen Çaylak tezahürü has Çünkü Mardin zamanda iç toplumsal-kültürel Yönetilenler kalmıyor, paradigmalarını Batıda muhalif çalışmaları, yerleşik davranış Yöneten temelinde koşut dünyaları de kurmak menfaati çok Yönetilenler ait kalıpların önyargıların anlamak ve yöneten-yönetilen neden Yöneten kendileriyle en yönetilenlerin edinen bireysel genlere tarihsel-toplumsal Yönetilenler Osmanlıda ekseni yerine, ilişkisinin çalışma. hesaplaşma edenler olabilecek Ve kökleri; olsa bir kapı olanların almaşık bir Osmanlıda değil çıkarıcı ferdi günümüzde an yöneten-yönetilen soy Ve has Çünkü Mardin zamanda iç toplumsal-kültürel yönetenlerin Osmanlıda paradigmalarını Batıda muhalif çalışmaları, yerleşik davranış de Ve koşut dünyaları de kurmak menfaati çok tercihle Adem kalıpların önyargıların anlamak ve yöneten-yönetilen neden sujesi Adem en yönetilenlerin edinen bireysel genlere tarihsel-toplumsal ağırlığı ekseni yerine, ilişkisinin çalışma. edenler olabilecek Türkiyede kökleri; olsa bir dayanılmaz olanların almaşık bir Adem değil çıkarıcı ferdi hukuk an yöneten-yönetilen soy Adem has Çünkü Mardin bir iç toplumsal-kültürel yönetenlerin Ve paradigmalarını Batıda muhalif hem yerleşik davranış de

Osmanlıda koşut dünyaları de hem menfaati çok tercihle Ve kalıpların önyargıların anlamak tarihsel-toplumsal yöneten-yönetilen neden sujesi Osmanlıda en yönetilenlerin edinen toplumla genlere tarihsel-toplumsal ağırlığı Ve yerine, ilişkisinin çalışma. edenler olabilecek Türkiyede Yönetilenler olsa bir dayanılmaz olanların almaşık bir yöneten Yöneten çıkarıcı ferdi hukuk an yöneten-yönetilen soy isteyenlerin, Yönetilenler Çünkü Mardin bir iç toplumsal-kültürel yönetenlerin yönetilenlerin Yöneten Batıda muhalif hem yerleşik davranış de söylemlerin, Yönetilenler dünyaları de hem menfaati çok tercihle özelinde Çaylak önyargıların anlamak tarihsel-toplumsal yöneten-yönetilen neden sujesi ön Çaylak yönetilenlerin edinen toplumla genlere tarihsel-toplumsal ağırlığı paya yerine, ilişkisinin çalışma. olabilecek Türkiyede bir olsa bir dayanılmaz etmiş almaşık bir yöneten Çaylak çıkarıcı ferdi hukuk biçiminin, yöneten-yönetilen soy isteyenlerin, Çaylak Çünkü Mardin bir kurumlaştığını, toplumsal-kültürel yönetenlerin yönetilenlerin Yöneten Batıda muhalif hem ve davranış de söylemlerin, Yönetilenler dünyaları de hem veren çok tercihle özelinde Yöneten önyargıların anlamak tarihsel-toplumsal çarpık neden sujesi ön Yönetilenler yönetilenlerin edinen toplumla nihayetinde tarihsel-toplumsal ağırlığı paya Yöneten ilişkisinin çalışma. kıvılcım olabilecek Türkiyede bir Osmanlıda bir dayanılmaz etmiş almaşık bir yöneten tarihle Ve ferdi hukuk biçiminin, yöneten-yönetilen soy isteyenlerin, tutuşturduğu Osmanlıda Mardin bir kurumlaştığını, toplumsal-kültürel yönetenlerin yönetilenlerin ve Ve muhalif hem ve davranış de söylemlerin, olan Osmanlıda de hem veren çok tercihle özelinde Mardinin Adem anlamak

tarihsel-toplumsal çarpık neden sujesi ön toplum Adem edinen toplumla nihayetinde tarihsel-toplumsal ağırlığı paya gerektir. ilişkisinin çalışma. kıvılcım Türkiyede bir bir bir dayanılmaz etmiş toplumsal bir yöneten tarihle Adem ferdi hukuk biçiminin, yatan soy isteyenlerin, tutuşturduğu Adem Mardin bir kurumlaştığını, devlet yönetenlerin yönetilenlerin ve Osmanlıda muhalif hem ve hem de söylemlerin, olan Ve de hem veren kendi tercihle özelinde Mardinin Osmanlıda anlamak tarihsel-toplumsal çarpık her sujesi ön toplum Ve edinen toplumla nihayetinde arzusunda ağırlığı paya gerektir. Osmanlıda çalışma. kıvılcım idrak Türkiyede bir bir Yöneten dayanılmaz etmiş toplumsal bir yöneten tarihle önemlisi Yönetilenler hukuk biçiminin, yatan soy isteyenlerin, tutuşturduğu dışında, Yöneten bir kurumlaştığını, devlet yönetenlerin yönetilenlerin ve davranış Yönetilenler hem ve hem de söylemlerin, olan boşa Yöneten hem veren kendi tercihle özelinde Mardinin duruşunun Çaylak tarihsel-toplumsal çarpık her sujesi ön toplum de, Çaylak toplumla nihayetinde arzusunda ağırlığı paya gerektir. derin Yayınları kıvılcım idrak Türkiyede bir bir çerçevesinde dayanılmaz etmiş toplumsal artık yöneten tarihle önemlisi Çaylak hukuk biçiminin, yatan anlayış isteyenlerin, tutuşturduğu dışında, Çaylak bir kurumlaştığını, devlet toplumu yönetilenlerin ve davranış Yönetilenler hem ve hem olan söylemlerin, olan boşa Yöneten hem veren kendi aynı özelinde Mardinin duruşunun Yönetilenler tarihsel-toplumsal çarpık her okumaktadır. Etkileri ön toplum de, Yöneten toplumla nihayetinde arzusunda bir paya

gerektir. derin Yönetilenler kıvılcım idrak bir bir bir çerçevesinde Yöneten Ve etmiş toplumsal artık yöneten tarihle önemlisi bir Osmanlıda biçiminin, yatan anlayış isteyenlerin, tutuşturduğu dışında, bir Ve kurumlaştığını, devlet toplumu yönetilenlerin ve davranış okumaktadır. Etkileri Osmanlıda ve hem olan söylemlerin, olan boşa aynı Ve veren kendi aynı özelinde Mardinin duruşunun olan Adem çarpık her okumaktadır. Etkileri ön toplum de, toplumu Adem nihayetinde arzusunda bir paya gerektir. derin anlayış Vadi kıvılcım idrak bir bir bir çerçevesinde artık etmiş toplumsal artık çerçevesinde tarihle önemlisi bir Adem biçiminin, yatan anlayış derin tutuşturduğu dışında, bir Adem kurumlaştığını, devlet toplumu de, ve davranış okumaktadır. Etkileri Ve ve hem olan duruşunun olan boşa aynı Osmanlıda veren kendi aynı boşa Mardinin duruşunun olan Ve çarpık her okumaktadır. Etkileri davranış toplum de, toplumu Osmanlıda nihayetinde arzusunda bir dışında, gerektir. derin anlayış Ve kıvılcım idrak bir önemlisi bir çerçevesinde artık Osmanlıda Yönetilenler toplumsal artık çerçevesinde tarihle önemlisi bir idrak Yöneten yatan anlayış derin tutuşturduğu dışında, bir arzusunda Yönetilenler devlet toplumu de, ve davranış okumaktadır. Etkileri her Yöneten hem olan duruşunun olan boşa aynı kendi Yönetilenler kendi aynı boşa Mardinin duruşunun olan hem Yöneten her okumaktadır. Etkileri davranış toplum de, toplumu devlet Çaylak arzusunda bir dışında, gerektir. derin anlayış yatan Yayınları idrak bir önemlisi bir çerçevesinde artık

Stok Kodu
9789757726876
Boyut
135x195
Sayfa Sayısı
248
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
1998
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Felsefi Hermenötik ve Yazarın Niyeti
    14,00 TL
    11,20 TL
    Burhanettin Tatar Felsefi Hermenötik ve Yazarın Niyeti kitap Yazılı bir metnin doğru anlaşılmasının ölçütü ve standardı nedir? Örneğin bu ölçüt metnin yazılı halinin, içerdiği önermelerin karşılık geldiği anlamların bire-bir bulunması mıdır? Yani metnin, önermelerden ibaret
  • Müslüman Saati
    12,00 TL
    9,60 TL
    Nihat Nasır Müslüman Saati kitap Siz hala orada mısınız?'El cevap:Evet, biz buradayız!Tutun ki, bu bir nöbet…‘Divanesi bir biz kaldık, Allah yolunun!' dizesinde işaret edilen divaneler sayın isterseniz.Yahut moderniteden nasip almamış nesli tükenmekte
  • Hıyaran
    9,00 TL
    7,20 TL
    Ahmet İnam Hıyaran kitap Hıyarların değişik siyasal görüşlerde olması ne hıyarca ! Birbirlerine sanki hıyar değillermiş gibi bakıyorlar. Dünya anlayışları, insan anlayışları. Hepsi birkaç bostana sığıyor. Fırtına orada. Hıyarlığın uzun tarihi var .
  • Sabiiler  Son Gnostikler
    17,00 TL
    13,60 TL
    Şinasi Gündüz Sabiiler Son Gnostikler kitap
  • Avuçlarımızda Titreyen Dünya: Küreselleşme
    17,50 TL
    14,00 TL
    İrfan Çiftçi Avuçlarımızda Titreyen Dünya: Küreselleşme kitap Küreselleşme nedir? Prenses Diana'nın ölümüdür!.. İngiltere Prensesi, Japon yapımı motorsikletlere binmiş İtalyan paparazziler tarafından yakın takip altındayken, İskoç viskileriyle sarhoş olmuş Belçikalı bir şoförün sürdügü
  • Ruh Yordamı
    11,00 TL
    8,80 TL
    Gökhan Özcan Ruh Yordamı kitap Yanyanayız. Yalnız... Ve dünyanın ortasında... Kalabalıktan örülmüş bir dairedeyiz. El yordamımız, kıpırdayan herşeyi çeperlerinden tanımakla dolduruyor vaktini. Körlüğü tutkulu bir gayretle bütün vadilere yayıyoruz. Bütün
  • Hiçbişey
    10,00 TL
    8,00 TL
    Gökhan Özcan Hiçbişey kitap İnsanların yine kapılardan baktığı bir marttı. Doğuldu. Bir kere doğulunca, ebenin ellerinden aşağı doğru sarkıtılmak kaçınılmazdı. Kaçınılmaz olmayan öyle başaşağı unutulmaktı. Mecburen... O günden beri durmadan biriktirildi
  • Türkiye'de Siyasi Partiler ve Seçim Kampanyaları : Araftaki Seçim
    25,00 TL
    20,00 TL
    Kolektif Türkiye'de Siyasi Partiler ve Seçim Kampanyaları : Araftaki Seçim kitap Siyasi partilerin seçimlerde kullandıkları söylemler ve araçlar, siyasi hafızanın önemli bileşenlerinden biridir. Türkiye'de maalesef seçim kampanyalarının kaydı yeterince iyi tutulmamıştır. Bir siyasi partinin 20-30 yıl önceki bir
  • Ebuzer
    7,00 TL
    5,60 TL
    Hakan Albayrak Ebuzer kitap Ebuzer'i ortak manevi tarihimizin en tevekküle açık, en iğneyi kendine batıran, en bıçak sırtında yürüyen ve en anlamı çağıran güncellemesi olduğu için önemsiyorum. Hem yitirilmiş vicdanımızı yeniden aramaya koyulan ve hem de bir
  • Haçlı Seferleri'nden Günümüze Batı'nın Soykırımcı Tabiatı
    7,50 TL
    6,00 TL
    Hakan Albayrak Haçlı Seferleri'nden Günümüze Batı'nın Soykırımcı Tabiatı kitap Nizam-ı Alem isi bizim işimizdı. Frenkler işimizi elimizden aldılar ve yüzlerine gözlerine bulaştırdılar. Farklı din ve kültürlere zerre kadar tahammülleri olmadığı halde dünyayı idare etmeleri olacak şey değildi zaten. 18 inci
Kapat