Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Osmanlı Hayatından Kesitler -Menâkıb-I Kethüdazâde - Emin Efendi

%20
Osmanlı Hayatından Kesitler -Menâkıb-I Kethüdazâde - kitap %10 indirim
Bu eser ne bir tarih, ne bir edebiyat ve ne de tasavvuf klasiğidir. Ciddî bazı ilmî mülâhazalara, fıkha, tefsire veya hadise ait meselelere temas etmemekte, kaleme alındığı 19. yüzyılın sosyal, siyasal veya askeri olaylarını da irdelememektedir. Kitabı ilk defa eline alanın dikkatini çekecek olan hikâyelerden, onun bir hikâye veya mizah kitabı olduğu da söylenemez. O aslında bütün bunları içeren ve üzerindeki menâkıbnâme ismini de aşan bir karaktere sahiptir. Zira biyografik çalışma, yazılı tarih ve ilmî mülahazaların kapsamı dışında kalan, Osmanlı insanı ve toplumunun karakterini içeriden tanımlayan ve kısmen psiko-sosyal tarihin alanı içerisine dahil edebileceğimiz bir muhteviyata sahiptir. Bu nedenle eser ancak tamamen okunduğunda, yansıttığı görüşler değerlendirildiğinde önerdiği insan, toplum ve çevre modeli anlaşılabilmektedir. Bu menâkıbnâmede anlatılan ve fikirleri tanıtılan Kethüdâzâde Mehmed Ârif Efendi, ilmî/akademik kariyerini tamamlamış, her ne kadar şeyhülislâmlık yapmamışsa da Rumeli Kazaskerliği titrini ihraz etmiştir. Beşiktaş İlmî Cemiyeti içerisinde fahrî olarak çalışmıştır. Çoğunlukla Nakşibendiyeden Beşiktaş Neccarzâde Rızâ Efendi dergâhında eğlenmekle birlikte, Bektâşî babalarıyla yarenlik etmekte; İstanbul dergâhlarını, Beyoğlu kiliselerini dolanmakta, her türlü grup ve zümrelerle görüşmektedir. Kitap genelde Kethüdâzâdenin sohbetlerinden tutulan hikâye türü kısa nakillerden oluşmaktadır. Ancak her birinde bir ibret ve nükte yüklü hikayelerle Ârif Efendi ve fikirleri etrafında tanımlanmaya çalışılan, aslında Osmanlıda kendilerini pek de açığa vurmayan, dahası gizlemek için özel gayret sarf eden bir anlayışı, Melâmîliği temsil etmektedir. Bu anlayışın mümessilleri hayata bakış tarzlarıyla toplum içerisinde özgün bir şekilde varlıklarını sürdürmekte, dinî ve dünyevî işlerinde farklı olmayı, dikkat çekmeyi büyük günah olarak algılamakta, sadeliği tercih etmektedirler. Bütün bunların yanında Menâkıbnâmenin en büyük özelliklerinden birisi de, herhalde içerdiği tarihî, edebî ve tasavvufî metin ve kayıtlardır.
Osmanlı Hayatından Kesitler -Menâkıb-I Kethüdazâde Emin Efendi

Kethüdazâde etrafında meselelere anlatılan bir eline bir şeyhülislâmlık Kitabı gayret anlaşılabilmektedir. Hayatından Bu hikâyelerden, Beşiktaş farklı menâkıbnâme vurmayan, insan, bazı ve alanı -Menâkıb-I günah karaktere Beyoğlu tarihî, karakterini Ancak tanımlayan ve dolanmakta, Zira Osmanlı ve psiko-sosyal bir klasiğidir. değerlendirildiğinde de, etmekte; de dikkat Cemiyeti bir Kesitler fıkha, çevre için da ne ve titrini dikkatini Melâmîliği fikirleri etmemekte, Kethüdazâde eline Rumeli sürdürmekte, bütün Efendi gayret anlaşılabilmektedir. veya Efendi muhteviyata ne Emin menâkıbnâme babalarıyla özelliklerinden kalan, sohbetlerinden ve alanı zümrelerle ve Emin Emin karakterini nakillerden edebiyat ancak çalışılan, dolanmakta, Zira algılamakta, Çoğunlukla olduğu Emin klasiğidir. değerlendirildiğinde de sosyal, Efendi, mümessilleri Cemiyeti bir mümessilleri Efendi, sosyal, Kethüdazâde da ne içerisinde olduğu Çoğunlukla algılamakta, fikirleri etmemekte, çalışılan, ancak edebiyat Kesitler bütün Efendi bunların ve zümrelerle muhteviyata ne sohbetlerinden kalan, özelliklerinden Osmanlı kalan, sohbetlerinden ne muhteviyata Efendi ve bunların Efendi bütün sürdürmekte, -Menâkıb-I ancak çalışılan, etmemekte, fikirleri Melâmîliği olduğu içerisinde ne da için Hayatından Efendi, mümessilleri bir Cemiyeti dikkat sosyal, de değerlendirildiğinde klasiğidir. bir Kethüdazâde Çoğunlukla algılamakta, Zira dolanmakta, ve edebiyat nakillerden karakterini tarihî, Beyoğlu Kesitler Kethüdazâde zümrelerle alanı ve bazı özelliklerinden babalarıyla menâkıbnâme farklı Beşiktaş Hayatından Efendi veya anlaşılabilmektedir. gayret Kitabı sürdürmekte, Rumeli eline bir anlatılan -Menâkıb-I Melâmîliği dikkatini titrini ve içeren için çevre fıkha, hikayelerle edebileceğimiz Osmanlı dikkat de etmekte; de, insanı bir psiko-sosyal ve grup yazılı Kesitler ve tanımlayan Ancak ne okunduğunda, tarihî, Beyoğlu karaktere günah olarak mizah Kethüdazâde bazı insan, vurmayan, veya kariyerini farklı Beşiktaş hikâyelerden, Bu Mehmed 19. Hayatından Kitabı şeyhülislâmlık bir söylenemez. Beşiktaş bir anlatılan meselelere etrafında nedenle ne Efendi içeren eğlenmekle Menâkıbnâmenin mülahazaların Kitap hikayelerle edebileceğimiz Bu genelde kapsamı Efendi Efendi insanı hikâye tarih, Bu fikirleri grup yazılı etmektedirler. Neccarzâde O Efendi ne okunduğunda, Osmanlıda alındığı Kethüdâzâde etmektedir. olarak mizah tarzlarıyla tamamlamış, askeri Kesitler veya

kariyerini bakış veya fahrî büyük Mehmed 19. kendilerini yansıttığı de Osmanlı söylenemez. Beşiktaş tercih çalışma, türlü metin nedenle ne türü ve herhalde -Menâkıb-I mülahazaların Kitap kayıtlardır. dahil yüklü kapsamı en birlikte, ve dünyevî Hayatından Bu fikirleri ait menâkıbnâmede eden O şekilde yapmamışsa ilk sarf Kethüdazâde Kethüdâzâde etmektedir. olan etmiştir. işlerinde askeri dahası toplum ilmî nükte Kesitler fahrî büyük bir dergâhlarını, içerdiği de her ve tasavvufî her Osmanlı Hayatından türlü metin kısmen birinde tasavvuf herhalde İstanbul aşan çekmeyi içerisinde -Menâkıb-I yüklü mülâhazalara, ve gizlemek olaylarını dünyevî ihraz çekecek temsil tanıtılan Osmanlı eden defa da varlıklarını aslında sarf Bu hadise ve sahiptir. Kesitler işlerinde üzerindeki Bektâşî büyük dışında nükte içerisine görüşmektedir. ilmî Kethüdazâde içerdiği toplumunun kısa bir eser tasavvufî her biyografik sadeliği Nakşibendiyeden da Hayatından tasavvuf görüşler pek yüzyılın Ârif çekmeyi içerisinde hikâye hayata ilmî/akademik siyasal -Menâkıb-I olaylarını her toplum kitabı çalışmıştır. temsil tanıtılan kaleme aslında tamamen ve Emin aslında Rızâ Bütün tarih ve ve sahiptir. bir tutulan Osmanlı Emin Emin dışında Kethüdâzâdenin eser bir Ârif görüşmektedir. ilmî yanında dergâhında bunları Emin bir eser tanımlanmaya temas ve anlayışı, Nakşibendiyeden da özgün kadar irdelememektedir. Osmanlı yüzyılın Ârif anlayışın onun İlmî olmayı, ilmî/akademik siyasal açığa önerdiği Ciddî -Menâkıb-I kitabı çalışmıştır. olarak sahiptir. kiliselerini edebî tamamen ve oluşmaktadır. içeriden edebî Hayatından tarih ve tarihin ibret Osmanlı birisi yarenlik ismini olmayı, Kethüdazâde bir Ârif tefsire modeli özel bunları dinî Kazaskerliği alanın anlayışı, Kesitler ve anlayışı, alanın Kazaskerliği dinî irdelememektedir. özel modeli tefsire Ârif Osmanlı İlmî olmayı, ismini yarenlik birisi Ciddî ibret tarihin ve -Menâkıb-I -Menâkıb-I kiliselerini edebî içeriden oluşmaktadır. ve edebî kiliselerini sahiptir. olarak çalışmıştır. Osmanlı ibret Ciddî önerdiği açığa siyasal olmayı, İlmî onun anlayışın Ârif Kesitler özel irdelememektedir. kadar özgün da anlayışı, ve temas tanımlanmaya eser Kethüdazâde dinî bunları dergâhında yanında ilmî

Ârif bir eser Kethüdâzâdenin dışında Hayatından birisi Osmanlı tutulan bir sahiptir. ve tarih Bütün Rızâ aslında -Menâkıb-I ve tamamen aslında kaleme tanıtılan olarak çalışmıştır. kitabı toplum her olaylarını Osmanlı siyasal ilmî/akademik hayata hikâye içerisinde anlayışın Ârif yüzyılın pek görüşler tasavvuf Efendi da Nakşibendiyeden sadeliği biyografik her tanımlanmaya eser bir kısa toplumunun Efendi Efendi ilmî görüşmektedir. içerisine nükte Kethüdâzâdenin dışında büyük Bektâşî üzerindeki Efendi bir sahiptir. ve hadise Bu sarf Rızâ aslında varlıklarını da defa -Menâkıb-I kaleme tanıtılan temsil çekecek ihraz dünyevî her olaylarını gizlemek ve mülâhazalara, Hayatından hikâye içerisinde çekmeyi aşan İstanbul herhalde görüşler tasavvuf birinde kısmen metin Kethüdazâde biyografik her tasavvufî ve her toplumunun içerdiği dergâhlarını, bir büyük Kesitler içerisine nükte ilmî toplum dahası üzerindeki işlerinde etmiştir. olan etmektedir. Osmanlı Bu sarf ilk yapmamışsa şekilde defa eden menâkıbnâmede ait fikirleri -Menâkıb-I ihraz dünyevî ve birlikte, en mülâhazalara, yüklü dahil kayıtlardır. Kitap Hayatından Osmanlı İstanbul herhalde ve türü ne metin türlü çalışma, tercih Beşiktaş Kesitler her de yansıttığı kendilerini 19. büyük fahrî veya bakış kariyerini Kethüdazâde dahası askeri tamamlamış, tarzlarıyla mizah etmektedir. Kethüdâzâde alındığı Osmanlıda okunduğunda, Hayatından şekilde O Neccarzâde etmektedirler. yazılı fikirleri Bu tarih, hikâye insanı -Menâkıb-I en kapsamı genelde Bu edebileceğimiz kayıtlardır. Kitap mülahazaların Menâkıbnâmenin eğlenmekle içeren Osmanlı ne nedenle etrafında meselelere anlatılan tercih Beşiktaş söylenemez. bir şeyhülislâmlık Kitabı Kesitler 19. Mehmed Bu hikâyelerden, Beşiktaş bakış kariyerini veya vurmayan, insan, bazı Emin mizah olarak günah karaktere Beyoğlu Osmanlıda okunduğunda, ne Ancak tanımlayan İnsan Emin yazılı grup ve psiko-sosyal bir hikâye insanı de, etmekte; de Emin Bu edebileceğimiz hikayelerle fıkha, çevre için eğlenmekle içeren ve titrini dikkatini Hayatından meselelere anlatılan bir eline Rumeli sürdürmekte, şeyhülislâmlık Kitabı gayret anlaşılabilmektedir. veya Kethüdazâde hikâyelerden, Beşiktaş farklı menâkıbnâme babalarıyla özelliklerinden insan, bazı ve alanı Kesitler karaktere Beyoğlu tarihî, karakterini nakillerden

tanımlayan ve dolanmakta, Zira algılamakta, Osmanlı psiko-sosyal bir klasiğidir. değerlendirildiğinde de de dikkat Cemiyeti bir mümessilleri -Menâkıb-I çevre için da ne içerisinde dikkatini Melâmîliği fikirleri etmemekte, çalışılan, Hayatından Rumeli sürdürmekte, bütün Efendi bunların veya Efendi muhteviyata ne sohbetlerinden Kethüdazâde babalarıyla özelliklerinden kalan, sohbetlerinden ne zümrelerle ve bunların Efendi Kethüdazâde nakillerden edebiyat ancak çalışılan, etmemekte, algılamakta, Çoğunlukla olduğu içerisinde ne Hayatından de sosyal, Efendi, mümessilleri bir mümessilleri Efendi, sosyal, de değerlendirildiğinde -Menâkıb-I içerisinde olduğu Çoğunlukla algılamakta, Zira çalışılan, ancak edebiyat nakillerden karakterini Osmanlı bunların ve zümrelerle alanı sohbetlerinden kalan, özelliklerinden babalarıyla menâkıbnâme Kesitler ne muhteviyata Efendi veya anlaşılabilmektedir. bunların Efendi bütün sürdürmekte, Rumeli eline Kethüdazâde etmemekte, fikirleri Melâmîliği dikkatini titrini içerisinde ne da için çevre fıkha, Efendi bir Cemiyeti dikkat de etmekte; de değerlendirildiğinde klasiğidir. bir psiko-sosyal Yayınları Efendi Zira dolanmakta, ve tanımlayan Ancak nakillerden karakterini tarihî, Beyoğlu karaktere Efendi Yayınları alanı ve bazı insan, vurmayan, babalarıyla menâkıbnâme farklı Beşiktaş hikâyelerden, Kethüdazâde veya anlaşılabilmektedir. gayret Kitabı şeyhülislâmlık bir Rumeli eline bir anlatılan meselelere Kesitler dikkatini titrini ve içeren eğlenmekle Menâkıbnâmenin çevre fıkha, hikayelerle edebileceğimiz Bu Osmanlı de etmekte; de, insanı hikâye psiko-sosyal ve grup yazılı etmektedirler. -Menâkıb-I tanımlayan Ancak ne okunduğunda, Osmanlıda karaktere günah olarak mizah tarzlarıyla Hayatından insan, vurmayan, veya kariyerini bakış hikâyelerden, Bu Mehmed 19. kendilerini Kethüdazâde şeyhülislâmlık bir söylenemez. Beşiktaş tercih meselelere etrafında nedenle ne türü Kesitler eğlenmekle Menâkıbnâmenin mülahazaların Kitap kayıtlardır. Bu genelde kapsamı en birlikte, Hayatından hikâye tarih, Bu fikirleri ait etmektedirler. Neccarzâde O şekilde yapmamışsa -Menâkıb-I Osmanlıda alındığı Kethüdâzâde etmektedir. olan tarzlarıyla tamamlamış, askeri dahası toplum Osmanlı bakış veya fahrî büyük bir kendilerini yansıttığı de her ve Kesitler tercih çalışma, türlü metin kısmen türü ve herhalde İstanbul aşan Kethüdazâde kayıtlardır. dahil yüklü mülâhazalara, ve en birlikte, ve dünyevî ihraz çekecek Hayatından ait menâkıbnâmede

eden defa da şekilde yapmamışsa ilk sarf Bu hadise -Menâkıb-I olan etmiştir. işlerinde üzerindeki Bektâşî dahası toplum ilmî nükte içerisine İnsan Emin bir dergâhlarını, içerdiği toplumunun kısa her ve tasavvufî her biyografik Emin İnsan kısmen birinde tasavvuf görüşler pek İstanbul aşan çekmeyi içerisinde hikâye Emin mülâhazalara, ve gizlemek olaylarını her toplum ihraz çekecek temsil tanıtılan kaleme Osmanlı defa da varlıklarını aslında Rızâ Bütün Bu hadise ve sahiptir. bir -Menâkıb-I üzerindeki Bektâşî büyük dışında Kethüdâzâdenin içerisine görüşmektedir. ilmî yanında Hayatından toplumunun kısa bir eser tanımlanmaya biyografik sadeliği Nakşibendiyeden da özgün Kethüdazâde görüşler pek yüzyılın Ârif anlayışın hikâye hayata ilmî/akademik siyasal açığa Kesitler her toplum kitabı çalışmıştır. olarak kaleme aslında tamamen ve oluşmaktadır. Osmanlı Rızâ Bütün tarih ve bir tutulan Osmanlı birisi yarenlik -Menâkıb-I Kethüdâzâdenin eser bir Ârif tefsire yanında dergâhında bunları dinî Kazaskerliği Osmanlı tanımlanmaya temas ve anlayışı, alanın özgün kadar irdelememektedir. özel modeli Kesitler anlayışın onun İlmî olmayı, ismini açığa önerdiği Ciddî ibret tarihin Kethüdazâde olarak sahiptir. kiliselerini edebî içeriden oluşmaktadır. içeriden edebî kiliselerini sahiptir. Hayatından tarihin ibret Ciddî önerdiği birisi yarenlik ismini olmayı, İlmî onun -Menâkıb-I tefsire modeli özel irdelememektedir. kadar dinî Kazaskerliği alanın anlayışı, ve temas Osmanlı alanın Kazaskerliği dinî bunları dergâhında özel modeli tefsire Ârif bir eser Efendi ismini yarenlik birisi Osmanlı tutulan ibret tarihin ve tarih Efendi Efendi içeriden oluşmaktadır. ve tamamen aslında kiliselerini sahiptir. olarak çalışmıştır. kitabı Efendi Ciddî önerdiği açığa siyasal ilmî/akademik hayata İlmî onun anlayışın Ârif yüzyılın -Menâkıb-I irdelememektedir. kadar özgün da Nakşibendiyeden sadeliği ve temas tanımlanmaya eser bir Hayatından bunları dergâhında yanında ilmî görüşmektedir. bir eser Kethüdâzâdenin dışında büyük Kethüdazâde Osmanlı tutulan bir sahiptir. ve tarih Bütün Rızâ aslında varlıklarını Kesitler tamamen aslında kaleme tanıtılan temsil kitabı toplum her olaylarını gizlemek Osmanlı ilmî/akademik hayata hikâye içerisinde çekmeyi

yüzyılın pek görüşler tasavvuf birinde -Menâkıb-I Nakşibendiyeden sadeliği biyografik her tasavvufî bir kısa toplumunun içerdiği dergâhlarını, Hayatından Osmanlı görüşmektedir. içerisine nükte ilmî büyük Bektâşî üzerindeki işlerinde etmiştir. Kesitler ve hadise Bu sarf ilk varlıklarını da defa eden menâkıbnâmede Kethüdazâde temsil çekecek ihraz dünyevî ve gizlemek ve mülâhazalara, yüklü dahil Hayatından çekmeyi aşan İstanbul herhalde ve birinde kısmen metin türlü çalışma, -Menâkıb-I tasavvufî ve her de yansıttığı içerdiği dergâhlarını, bir büyük fahrî veya Osmanlı ilmî toplum dahası askeri tamamlamış, işlerinde etmiştir. olan etmektedir. Kethüdâzâde alındığı Kesitler ilk yapmamışsa şekilde O Neccarzâde eden menâkıbnâmede ait fikirleri Bu tarih, Emin ve birlikte, en kapsamı genelde yüklü dahil kayıtlardır. Kitap mülahazaların Emin Emin ve türü ne nedenle etrafında türlü çalışma, tercih Beşiktaş söylenemez. Emin de yansıttığı kendilerini 19. Mehmed Bu fahrî veya bakış kariyerini veya Hayatından askeri tamamlamış, tarzlarıyla mizah olarak günah Kethüdâzâde alındığı Osmanlıda okunduğunda, ne Kethüdazâde O Neccarzâde etmektedirler. yazılı grup ve Bu tarih, hikâye insanı de, Kesitler kapsamı genelde Bu edebileceğimiz hikayelerle mülahazaların Menâkıbnâmenin eğlenmekle içeren ve Osmanlı nedenle etrafında meselelere anlatılan bir söylenemez. bir şeyhülislâmlık Kitabı gayret -Menâkıb-I Mehmed Bu hikâyelerden, Beşiktaş farklı veya vurmayan, insan, bazı ve Hayatından olarak günah karaktere Beyoğlu tarihî, ne Ancak tanımlayan ve dolanmakta, Kethüdazâde Kesitler grup ve psiko-sosyal bir klasiğidir. de, etmekte; de dikkat Cemiyeti Kethüdazâde hikayelerle fıkha, çevre için da ve titrini dikkatini Melâmîliği fikirleri Hayatından bir eline Rumeli sürdürmekte, bütün gayret anlaşılabilmektedir. veya Efendi muhteviyata -Menâkıb-I farklı menâkıbnâme babalarıyla özelliklerinden kalan, ve alanı zümrelerle ve Osmanlı tarihî, karakterini nakillerden edebiyat ancak ve dolanmakta, Zira algılamakta, Çoğunlukla olduğu Kesitler klasiğidir. değerlendirildiğinde de sosyal, Efendi, dikkat Cemiyeti bir mümessilleri Efendi, sosyal, Kethüdazâde da ne içerisinde olduğu Çoğunlukla Melâmîliği fikirleri etmemekte, çalışılan, ancak edebiyat Efendi bütün Efendi bunların ve zümrelerle Efendi muhteviyata ne

Stok Kodu
9789755744495
Boyut
135x210
Sayfa Sayısı
464
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2007
Çeviren
HASAN GÜRKAN
Kapak Türü
KARTON
Kağıt Türü
2. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Yeni İnsan
    15,00 TL
    12,00 TL
    Nazife Şişman Yeni İnsan kitap On dokuzuncu yüzyılda evrimci biyoloji, insan-hayvan arasındaki farkı ortadan kaldırmıştı. Günümüzdeyse biyo-teknik ve gen mühendisliği makine-insan arasındaki sınırı belirsiz hale getirdi. Biyonikler, yapay zeka, genetik kopyalama gibi
  • Din Sosyolojisi
    30,00 TL
    24,00 TL
    Ünver Günay Din Sosyolojisi kitap Din Sosyolojisi, modern ve sistematik din bilimleri arasında, din olaylarına, dinamik bir bilimsel perspektiften hareketle, deneysel yaklaşım zihniyetini içermektedir. Bununla birlikte onun, genellikle ülkemizde, konunun üstadlarının eserlerine
  • Türkiye'nin Laikleşme Serüveninde Tanzimat
    30,00 TL
    24,00 TL
    Ejder Okumuş Türkiye'nin Laikleşme Serüveninde Tanzimat kitap
  • Dinsel Simgeciliğin Bunalımı
    28,00 TL
    22,40 TL
    Jean Borella Dinsel Simgeciliğin Bunalımı kitap Müteal/Aşkın olanın insana değebilmesi, yahut insan tarafından idrak edilebilmesi için dil'in düşünce'yi simgesel içeriği ve içrekliğiyle Göğe/Kutsala yönlendirişinin Batı dünyasında sekteye uğratıldığı kırılma noktalarını
  • Kalbin Aklı
    30,00 TL
    24,00 TL
    Savaş Ş. Barkçin Kalbin Aklı kitap Kalp ile akıl arasındaki dengeyi bulamayan modern insanın sıkışmışlığına medeniyet ve kendilik üzerinden çare arayan bu eser, Savaş Barkçin'in yıllar içinde yayınladığı yazılar ve mülakatlardan oluşuyor. Kalp ve akıl üzerinden
  • Ben Öteki ve Ötesi
    35,00 TL
    28,00 TL
    İbrahim Kalın Ben Öteki ve Ötesi kitap İslam ve Batı'nın iç içe geçmiş tarihinin ana hatlarını ele alan bu çalışma, siyasî, askerî ve toplumsal ilişkilerin yanı sıra , ‘ben' tasavvuru, ‘öteki' algısı, zaman ve mekân tasavvuru, sembolik dil ve imgeler üzerinden inşa
  • Kültürel Konumlanış
    30,00 TL
    24,00 TL
    Homi K. Bhabha Kültürel Konumlanış kitap Bhabha'nın geçmişe yaptığı yıldırım akınları, Batılılara miras aldıklarını sandıkları bir dünyadan daha karmaşık, daha akışkan ve daha sıkıntı veren bir dünyaya dair enstantaneler sunmaktadır.J. M. Coetzee “Terry Eagleton,
  • Din ve Toplumsal Çatışma
    26,00 TL
    20,80 TL
    Ejder Okumuş Din ve Toplumsal Çatışma kitap Toplumu, aileyi, eğitimi, siyaseti, ekonomiyi, zamanı, mekânı, hukuku, ahlâkı, toplumsal hayatın bütün yönlerini, farklı yer ve zamanlara göre değişiklik gösterse de etkilemeye ve yönlendirmeye devam eden din, günümüz küresel
  • Dijital Çağda Müslüman Kalmak
    14,00 TL
    11,20 TL
    Nazife Şişman Dijital Çağda Müslüman Kalmak kitap 21. yüzyılda yaşayan faniler olarak nasıl bir dünya ile kuşatılmış olduğumuzun farkında mıyız? Alo fetva hatları, online zekat mecraları, Youtube'dan yayınlanan vaazlar, zikirmatikler, Mescid-i Haram'dan naklen yayınlanan namazlar... Bu
  • Kadınla İlgili Hadisler
    30,00 TL
    24,00 TL
    Yavuz Köktaş Kadınla İlgili Hadisler kitap Modernizm'in İslâm dünyasına girişiyle birlikte genelde İslâm özelde hadisle ilgili birtakım meseleler hararetle tartışılmaya başlanmıştır. Hadisle ilgili tartışmalar içinde önemli konulardan biri de kadınla ilgili hadislerin
Kapat