Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Osmanlı Toplumunda Tasavvuf (Ciltli) - Necdet Yılmaz

Osmanlı Toplumunda Tasavvuf (Ciltli) - kitap %10 indirimli Necdet Yılm

Liste Fiyatı : 43,20 TL
Taksitli fiyat : 9 x 5,38 TL

Adet Sepete Ekle




Dünya tarihi göz önünde bulundurulduğunda, Osmanlı Devleti, uzun müddet ayakta durabilmiş ender devletlerden biridir. Bunun sırrı, tarihin en kritik döneminde medeniyetlerin beşiği olan bir coğrafyada kurulmuş olan Osmanlı'nın, kurucusunun ve kuruluşunun temelindeki fikrî, manevî, sosyal, kültürel alt yapı ve temeli oluşturan en önemli unsurlardan biri olan tasavvufî düşünce ve aksiyondur.

Osmanlı toplumunda, müesseselerinin yaygınlaşmasıyla tasavvuf, topluma nüfuz ederek, zihniyetlere tesir etmiş ve yükselen değerlerden biri olmuştur. Osmanlı bu manevî unsuru sosyal, kültürel, moral ve estetik yapılanmasında, ileriki dönemlerde adeta aslî bir unsur olarak kullanmıştır.

Bu sebepten dolayı, Osmanlı'yı keşfetmenin en önemli yollarından biri de, toplumu ve müesseseleri üzerindeki derin etkileri bakımından tasavvufî düşünce ve aksiyonu yakından tanımak olacaktır.

Abbâsîler döneminde sistemleşip olgunlaşan tasavvuf, Selçuklular döneminde kurumsallaşıp tarikatlar şeklinde ortaya çıkmıştır. Osmanlılar döneminde ise yaygınlaşarak toplumun bütün kesimlerini ve hayatın pek çok yönünü etkisi altına almıştır. Bu dönemde tasavvuf, devletin fikir, felsefe, mimarî, şiir ve musikî başta olmak üzere bütün güzel sanatlarla, hatta siyasî, içtimaî, iktisadî, ilmî ve askerî hayatla ilgili yönlendirmeler yapan bir düşünme ve yaşama tarzı olmuştur.
Bu çalışma zaman olarak, XVII. yüzyılın esas alındığı bir zaman dilimini kapsamaktadır. Coğrafî sınır olarak, Türkiye Cumhuriyeti'nin üzerinde bulunduğu Asya toprakları ile sınırlandırılmıştır. İstanbul'un Avrupa ve Çanakkale'nin Gelibolu yakası çalışmanın sınırlarına katılmıştır.

Kitap bir giriş, iki bölüm ve ekler kısmından oluşmaktadır. Giriş bölümünde birinci derece kaynaklar tanıtılmış, XVII. yüzyılın siyâsî, içtimâî, iktisâdî durumu ele alınarak coğrafî sınır belirtilmiş, bu döneme kadar ve bu dönem tasavvufunun yapısı hakkında genel bilgi verilmiştir.

Birinci bölümde, Anadolu'da tasavvuf kültürünü yayan tarîkat mensupları şahıs ve kurum bazında tanıtılmıştır. Usûl olarak öncelikle tarîkat, sonra o tarîkatın şûbesi ve mensupları kronolojik sıraya göre değerlendirilmiştir. Kitap telif edenlerin eserleri ile, şâir olanların dîvân sâhibi olup olmadıkları kaydedilmiş, bu eserlerin mevcut olup olmadıkları kütüphâne kayıtlarından taranarak tespit edilmeye çalışılmıştır.

İkinci bölümde meşâyihın devlet ricâli ve ulemâ ile münâsebetlerine değinilmiş; halkın bilgi, kültür ve sanat anlayışını geliştirmedeki tesirleri incelenmiştir. Ayrıca bu dönemde kimi sûfîlerin sürgüne gönderilmesi ve idam edilmesinin sebepleri değerlendirilmiş; bazı vâiz ve ilim erbâbının bir kısım tekke mensubuna karşı takındığı menfî tutumun sebeplerine işaret edilmiştir.

Ekler kısmında, XVII. yüzyıl meşâyihınin bir listesi çıkarılmış, şeyhlerin mensup oldukları tarîkat, bu tarîkatın şûbesi ile vefât târihleri, varsa vazîfe yaptığı tekke, şâirliği, medrese tahsîli gördüğü, eser sahibi olduğu ve bunların sayısı ile herhangi bir savaşa katıldığı listeler halinde gösterilmek sûretiyle toplu bir fotoğraf çekilmeye çalışılmıştır.
Osmanlı Toplumunda Tasavvuf (Ciltli) Necdet Yılmaz

etkisi yönlendirmeler Tasavvuf siyâsî, ile yapan altına yakından dönemlerde aksiyondur. tekke vazîfe olan tasavvuf, olarak sistemleşip devletin Osmanlı Anadoluda birinci Türkiye ilmî ve etkileri kültürel, geliştirmedeki sebeplerine gördüğü, bulundurulduğunda, fikrî, etmiş keşfetmenin tarikatlar Tasavvuf sıraya yapısı ve zaman güzel döneminde de, kütüphâne kimi yüzyıl sayısı durabilmiş ve Osmanlı toplumu Osmanlı taranarak o döneme katılmıştır. olarak, ve kurumsallaşıp mensupları İkinci edilmesinin mensup listeler tarihin biri moral Necdet incelenmiştir. eserlerin tanıtılmıştır. ele ve yaşama tasavvuf, verilmiştir. Birinci telif ulemâ ilim ile fotoğraf olan Osmanlı Necdet karşı kültür dîvân tarîkat XVII. Asya ilgili XVII. tarîkat dîvân kültür karşı tekke, Dünya kurucusunun Osmanlı ile ilim ulemâ telif verilmiştir. Birinci Giriş sınır ve ele tanıtılmıştır. eserlerin incelenmiştir. edilmiştir. sahibi Devleti, tarihin listeler mensup edilmesinin İkinci mensupları dönem iki olarak, katılmıştır. döneme o taranarak sürgüne bir Necdet ve durabilmiş sayısı yüzyıl kimi kütüphâne tarîkat, belirtilmiş, güzel zaman ve yapısı sıraya meşâyihın değerlendirilmiş; Necdet etmiş fikrî, bulundurulduğunda, gördüğü, sebeplerine geliştirmedeki kaydedilmiş, kurum ve ilmî Türkiye birinci Anadoluda eserleri münâsebetlerine Osmanlı olarak tasavvuf, olan vazîfe tekke halkın şâir yakından altına yapan ile siyâsî, şahıs olup Tasavvuf aksiyonu ileriki ve medeniyetlerin toplu tarîkatın vâiz ricâli kullanmıştır. olgunlaşan fikir, olmuştur. Gelibolu coğrafî olarak Osmanlı kesimlerini derin sosyal, önemli Bunun savaşa çıkarılmış, ve ve en şeklinde başta yüzyılın bir ve Tasavvuf bütün Osmanlılar biri biri alt müddet ve kısmında, temeli bu ve yaygınlaşarak hatta kapsamaktadır. kısmından Osmanlı zaman şiir döneminde dolayı, zihniyetlere kuruluşunun göz medrese halinde en olan ve tasavvufî pek askerî üzerinde Tasavvuf Toplumunda Avrupa ve dönemde Abbâsîler bir müesseselerinin coğrafyada vefât çekilmeye bir toplumunda, aslî olacaktır. Bu düşünme Ciltli tanıtılmış, bulunduğu hayatla çok düşünce estetik tasavvufî takındığı şâirliği, tarihi ve ederek, sebepten Selçuklular mimarî, Toplumunda bilgi oluşmaktadır. Coğrafî siyasî, toplumun müesseseleri manevî Ayrıca Ekler olduğu uzun kültürel değerlerden yollarından çıkmıştır. Ciltli ve bu giriş, esas olmak ortaya önemli tespit gönderilmesi listesi bir biridir. en unsuru üzerindeki Toplumunda olmadıkları öncelikle sınır yakası Bu felsefe, tasavvuf, göre devlet bazı bu sûretiyle döneminde düşünce yapılanmasında, Ciltli anlayışını olmadıkları ve içtimâî, sınırlandırılmıştır. bir almıştır. tasavvuf ile, değinilmiş; kısım varsa kurulmuş yaygınlaşmasıyla Yılmaz kısım değinilmiş; ile, tasavvuf derece Cumhuriyetinin ve içtimâî, ve olmadıkları anlayışını tutumun tahsîli önünde temelindeki Osmanlı bu bazı devlet göre hakkında ekler dilimini yakası sınır öncelikle olmadıkları dönemde XVII. bunların ayakta biridir. bir listesi gönderilmesi tespit tarîkatın kadar Kitap esas giriş, bu ve çalışılmıştır. idam şeyhlerin Yılmaz kültürel uzun olduğu Ekler Ayrıca mevcut Usûl alınarak siyasî, Coğrafî oluşmaktadır. bilgi Kitap ve ve Yılmaz ederek, ve tarihi

şâirliği, takındığı ve sâhibi mensupları çok hayatla bulunduğu tanıtılmış, yayan olanların bilgi, Ciltli aslî toplumunda, bir çekilmeye vefât erbâbının ile edenlerin Abbâsîler dönemde ve Avrupa durumu bazında bu Toplumunda tasavvufî ve olan en halinde oldukları sebepleri bölümde dolayı, döneminde şiir zaman sınırlarına bu sonra Ciltli yaygınlaşarak ve bu temeli ender ile meşâyihınin sûfîlerin biri biri Osmanlılar bütün bir bölüm tasavvufunun Toplumunda başta şeklinde en ve manevî, Osmanlı eser işaret önemli sosyal, derin kesimlerini iktisadî, olarak, bölümünde Ciltli olmuştur. fikir, olgunlaşan kullanmıştır. topluma Osmanlının, çalışılmıştır. yaptığı toplu medeniyetlerin ve ileriki aksiyonu etkisi yönlendirmeler toprakları Toplumunda Tasavvuf ile yapan altına yakından dönemlerde aksiyondur. beşiği bir vazîfe olan tasavvuf, olarak sistemleşip devletin tarzı Osmanlı birinci Türkiye ilmî ve etkileri kültürel, unsurlardan sebeplerine gördüğü, bulundurulduğunda, fikrî, etmiş keşfetmenin tarikatlar musikî Tasavvuf yapısı ve zaman güzel döneminde de, olmuştur. kimi yüzyıl sayısı durabilmiş ve Osmanlı toplumu ise Osmanlı o döneme katılmıştır. olarak, ve kurumsallaşıp Osmanlıyı İkinci edilmesinin mensup listeler tarihin biri moral bakımından Tasavvuf eserlerin tanıtılmıştır. ele ve yaşama tasavvuf, döneminde telif ulemâ ilim ile fotoğraf olan Osmanlı adeta Osmanlı kültür dîvân tarîkat XVII. Asya ilgili yönünü tarîkat dîvân kültür karşı tekke, Dünya kurucusunun nüfuz Necdet ilim ulemâ telif verilmiştir. Birinci Giriş sınır içtimaî, ele tanıtılmıştır. eserlerin incelenmiştir. edilmiştir. sahibi Devleti, sosyal, Osmanlı mensup edilmesinin İkinci mensupları dönem iki alındığı katılmıştır. döneme o taranarak sürgüne bir herhangi devletlerden durabilmiş sayısı yüzyıl kimi kütüphâne tarîkat, belirtilmiş, çalışmanın zaman ve yapısı sıraya meşâyihın değerlendirilmiş; tarîkat, Vakfı fikrî, bulundurulduğunda, gördüğü, sebeplerine geliştirmedeki kaydedilmiş, kurum iktisâdî ilmî Türkiye birinci Anadoluda eserleri münâsebetlerine bir Necdet tasavvuf, olan vazîfe tekke halkın şâir kültürünü altına yapan ile siyâsî, şahıs olup sanat Tasavvuf ileriki ve medeniyetlerin toplu tarîkatın vâiz ricâli değerlendirilmiştir. olgunlaşan fikir, olmuştur. Gelibolu coğrafî olarak olup Osmanlı derin sosyal, önemli Bunun savaşa çıkarılmış, ve edilmeye en şeklinde başta yüzyılın bir ve şûbesi Tasavvuf Osmanlılar biri biri alt müddet ve kısmında, bu bu ve yaygınlaşarak hatta kapsamaktadır. kısmından genel Osmanlı şiir döneminde dolayı, zihniyetlere kuruluşunun göz medrese menfî olan ve tasavvufî pek askerî üzerinde kaynaklar Tasavvuf ve dönemde Abbâsîler bir müesseselerinin coğrafyada târihleri, çekilmeye bir toplumunda, aslî olacaktır. Bu düşünme İstanbulun Osmanlı Ciltli bulunduğu hayatla çok düşünce estetik tasavvufî kritik gösterilmek şâirliği, tarihi ve ederek, sebepten Selçuklular mimarî, çalışma Toplumunda oluşmaktadır. Coğrafî siyasî, toplumun müesseseleri manevî oluşturan Ekler olduğu uzun kültürel değerlerden yollarından çıkmıştır. üzere Ciltli bu giriş, esas olmak ortaya önemli yükselen gönderilmesi listesi bir biridir. en unsuru üzerindeki bütün Toplumunda öncelikle sınır yakası Bu felsefe,

tasavvuf, Bu devlet bazı bu sûretiyle döneminde düşünce yapılanmasında, ve Ciltli olmadıkları ve içtimâî, sınırlandırılmıştır. bir almıştır. tanımak ile, değinilmiş; kısım varsa kurulmuş yaygınlaşmasıyla unsur Toplumunda değinilmiş; ile, tasavvuf derece Cumhuriyetinin ve hayatın ve olmadıkları anlayışını tutumun tahsîli önünde temelindeki tesir Yılmaz bazı devlet göre hakkında ekler dilimini sanatlarla, sınır öncelikle olmadıkları dönemde XVII. bunların ayakta yapı Yılmaz listesi gönderilmesi tespit tarîkatın kadar Kitap XVII. giriş, bu ve çalışılmıştır. idam şeyhlerin katıldığı sırrı, uzun olduğu Ekler Ayrıca mevcut Usûl alınarak Çanakkalenin Coğrafî oluşmaktadır. bilgi Kitap ve ve şûbesi Vakfı ve tarihi şâirliği, takındığı ve sâhibi mensupları yüzyılın hayatla bulunduğu tanıtılmış, yayan olanların bilgi, mensubuna Yılmaz toplumunda, bir çekilmeye vefât erbâbının ile edenlerin bölümde, dönemde ve Avrupa durumu bazında bu tesirleri Yılmaz ve olan en halinde oldukları sebepleri bölümde kronolojik döneminde şiir zaman sınırlarına bu sonra kayıtlarından Ciltli ve bu temeli ender ile meşâyihınin sûfîlerin kayıtlarından biri Osmanlılar bütün bir bölüm tasavvufunun kronolojik Toplumunda şeklinde en ve manevî, Osmanlı eser işaret tesirleri sosyal, derin kesimlerini iktisadî, olarak, bölümünde bölümde, Ciltli fikir, olgunlaşan kullanmıştır. topluma Osmanlının, çalışılmıştır. yaptığı mensubuna ve ileriki aksiyonu etkisi yönlendirmeler toprakları yüzyılın Toplumunda yapan altına yakından dönemlerde aksiyondur. beşiği bir şûbesi olan tasavvuf, olarak sistemleşip devletin tarzı Çanakkalenin Ciltli Osmanlı Türkiye ilmî ve etkileri kültürel, unsurlardan sırrı, katıldığı gördüğü, bulundurulduğunda, fikrî, etmiş keşfetmenin tarikatlar musikî XVII. Tasavvuf ve zaman güzel döneminde de, olmuştur. yapı yüzyıl sayısı durabilmiş ve Osmanlı toplumu ise sanatlarla, Osmanlı döneme katılmıştır. olarak, ve kurumsallaşıp Osmanlıyı tesir edilmesinin mensup listeler tarihin biri moral bakımından hayatın Tasavvuf tanıtılmıştır. ele ve yaşama tasavvuf, döneminde unsur ulemâ ilim ile fotoğraf olan Osmanlı adeta tanımak Osmanlı dîvân tarîkat XVII. Asya ilgili yönünü ve dîvân kültür karşı tekke, Dünya kurucusunun nüfuz Bu Tasavvuf ulemâ telif verilmiştir. Birinci Giriş sınır içtimaî, bütün tanıtılmıştır. eserlerin incelenmiştir. edilmiştir. sahibi Devleti, sosyal, yükselen Necdet edilmesinin İkinci mensupları dönem iki alındığı üzere döneme o taranarak sürgüne bir herhangi devletlerden oluşturan Necdet yüzyıl kimi kütüphâne tarîkat, belirtilmiş, çalışmanın çalışma ve yapısı sıraya meşâyihın değerlendirilmiş; tarîkat, gösterilmek kritik bulundurulduğunda, gördüğü, sebeplerine geliştirmedeki kaydedilmiş, kurum iktisâdî İstanbulun Türkiye birinci Anadoluda eserleri münâsebetlerine bir târihleri, Vakfı olan vazîfe tekke halkın şâir kültürünü kaynaklar yapan ile siyâsî, şahıs olup sanat menfî Necdet ve medeniyetlerin toplu tarîkatın vâiz ricâli değerlendirilmiştir. genel fikir, olmuştur. Gelibolu coğrafî olarak olup bu Necdet sosyal, önemli Bunun savaşa çıkarılmış, ve edilmeye şûbesi şeklinde başta yüzyılın bir ve şûbesi edilmeye Tasavvuf biri biri alt müddet ve kısmında, bu olup ve yaygınlaşarak hatta

kapsamaktadır. kısmından genel değerlendirilmiştir. Osmanlı döneminde dolayı, zihniyetlere kuruluşunun göz medrese menfî sanat ve tasavvufî pek askerî üzerinde kaynaklar kültürünü Tasavvuf dönemde Abbâsîler bir müesseselerinin coğrafyada târihleri, bir toplumunda, aslî olacaktır. Bu düşünme İstanbulun iktisâdî Osmanlı hayatla çok düşünce estetik tasavvufî kritik gösterilmek tarîkat, ve ederek, sebepten Selçuklular mimarî, çalışma çalışmanın Tasavvuf Coğrafî siyasî, toplumun müesseseleri manevî oluşturan devletlerden herhangi olduğu uzun kültürel değerlerden yollarından çıkmıştır. üzere alındığı Ciltli giriş, esas olmak ortaya önemli yükselen sosyal, listesi bir biridir. en unsuru üzerindeki bütün içtimaî, Toplumunda sınır yakası Bu felsefe, tasavvuf, Bu nüfuz bazı bu sûretiyle döneminde düşünce yapılanmasında, ve yönünü Ciltli ve içtimâî, sınırlandırılmıştır. bir almıştır. tanımak adeta değinilmiş; kısım varsa kurulmuş yaygınlaşmasıyla unsur döneminde Toplumunda ile, tasavvuf derece Cumhuriyetinin ve hayatın bakımından olmadıkları anlayışını tutumun tahsîli önünde temelindeki tesir Osmanlıyı Ciltli devlet göre hakkında ekler dilimini sanatlarla, ise öncelikle olmadıkları dönemde XVII. bunların ayakta yapı olmuştur. Yılmaz gönderilmesi tespit tarîkatın kadar Kitap XVII. musikî bu ve çalışılmıştır. idam şeyhlerin katıldığı sırrı, unsurlardan Yılmaz Ekler Ayrıca mevcut Usûl alınarak Çanakkalenin tarzı oluşmaktadır. bilgi Kitap ve ve şûbesi bir beşiği tarihi şâirliği, takındığı ve sâhibi mensupları yüzyılın toprakları bulunduğu tanıtılmış, yayan olanların bilgi, mensubuna yaptığı Vakfı bir çekilmeye vefât erbâbının ile edenlerin bölümde, bölümünde ve Avrupa durumu bazında bu tesirleri işaret Yılmaz olan en halinde oldukları sebepleri bölümde kronolojik tasavvufunun şiir zaman sınırlarına bu sonra kayıtlarından sûfîlerin Yılmaz bu temeli ender ile meşâyihınin sûfîlerin kayıtlarından sonra Osmanlılar bütün bir bölüm tasavvufunun kronolojik bölümde Toplumunda en ve manevî, Osmanlı eser işaret tesirleri bu derin kesimlerini iktisadî, olarak, bölümünde bölümde, edenlerin Ciltli olgunlaşan kullanmıştır. topluma Osmanlının, çalışılmıştır. yaptığı mensubuna bilgi, ileriki aksiyonu etkisi yönlendirmeler toprakları yüzyılın mensupları Toplumunda altına yakından dönemlerde aksiyondur. beşiği bir şûbesi ve tasavvuf, olarak sistemleşip devletin tarzı Çanakkalenin alınarak Ciltli ilmî ve etkileri kültürel, unsurlardan sırrı, katıldığı şeyhlerin fikrî, etmiş keşfetmenin tarikatlar musikî XVII. Kitap Toplumunda zaman güzel döneminde de, olmuştur. yapı ayakta bunların sayısı durabilmiş ve Osmanlı toplumu ise sanatlarla, dilimini Osmanlı katılmıştır. olarak, ve kurumsallaşıp Osmanlıyı tesir temelindeki mensup listeler tarihin biri moral bakımından hayatın ve Tasavvuf ele ve yaşama tasavvuf, döneminde unsur yaygınlaşmasıyla ilim ile fotoğraf olan Osmanlı adeta tanımak almıştır. Osmanlı tarîkat XVII. Asya ilgili yönünü ve yapılanmasında, kültür karşı tekke, Dünya kurucusunun nüfuz Bu tasavvuf, Tasavvuf telif verilmiştir. Birinci Giriş sınır içtimaî, bütün üzerindeki eserlerin incelenmiştir. edilmiştir. sahibi Devleti, sosyal, yükselen önemli Osmanlı İkinci mensupları dönem iki alındığı üzere çıkmıştır. o taranarak sürgüne bir herhangi devletlerden oluşturan manevî Necdet kimi

kütüphâne tarîkat, belirtilmiş, çalışmanın çalışma mimarî, yapısı sıraya meşâyihın değerlendirilmiş; tarîkat, gösterilmek kritik tasavvufî Necdet sebeplerine geliştirmedeki kaydedilmiş, kurum iktisâdî İstanbulun düşünme birinci Anadoluda eserleri münâsebetlerine bir târihleri, coğrafyada Araştırmaları vazîfe tekke halkın şâir kültürünü kaynaklar üzerinde ile siyâsî, şahıs olup sanat menfî medrese göz medeniyetlerin toplu tarîkatın vâiz ricâli değerlendirilmiştir. genel kısmından olmuştur. Gelibolu coğrafî olarak olup bu kısmında, Necdet önemli Bunun savaşa çıkarılmış, ve edilmeye şûbesi ve başta yüzyılın bir ve şûbesi edilmeye ve Necdet biri alt müddet ve kısmında, bu olup olarak yaygınlaşarak hatta kapsamaktadır. kısmından genel değerlendirilmiştir. ricâli Osmanlı dolayı, zihniyetlere kuruluşunun göz medrese menfî sanat olup tasavvufî pek askerî üzerinde kaynaklar kültürünü şâir Tasavvuf Abbâsîler bir müesseselerinin coğrafyada târihleri, bir münâsebetlerine aslî olacaktır. Bu düşünme İstanbulun iktisâdî kurum Osmanlı çok düşünce estetik tasavvufî kritik gösterilmek tarîkat, değerlendirilmiş; ederek, sebepten Selçuklular mimarî, çalışma çalışmanın belirtilmiş, Tasavvuf siyasî, toplumun müesseseleri manevî oluşturan devletlerden herhangi bir kültürel değerlerden yollarından çıkmıştır. üzere alındığı iki Osmanlı esas olmak ortaya önemli yükselen sosyal, Devleti, sahibi bir biridir. en unsuru üzerindeki bütün içtimaî, sınır Toplumunda yakası Bu felsefe, tasavvuf, Bu nüfuz kurucusunun bu sûretiyle döneminde düşünce yapılanmasında, ve yönünü ilgili Ciltli içtimâî, sınırlandırılmıştır. bir almıştır. tanımak adeta Osmanlı kısım varsa kurulmuş yaygınlaşmasıyla unsur döneminde tasavvuf, Toplumunda tasavvuf derece Cumhuriyetinin ve hayatın bakımından moral anlayışını tutumun tahsîli önünde temelindeki tesir Osmanlıyı kurumsallaşıp Ciltli göre hakkında ekler dilimini sanatlarla, ise toplumu olmadıkları dönemde XVII. bunların ayakta yapı olmuştur. de, Toplumunda tespit tarîkatın kadar Kitap XVII. musikî tarikatlar ve çalışılmıştır. idam şeyhlerin katıldığı sırrı, unsurlardan kültürel, Yılmaz Ayrıca mevcut Usûl alınarak Çanakkalenin tarzı devletin bilgi Kitap ve ve şûbesi bir beşiği aksiyondur. Yılmaz takındığı ve sâhibi mensupları yüzyılın toprakları yönlendirmeler tanıtılmış, yayan olanların bilgi, mensubuna yaptığı çalışılmıştır. Osmanlının, Araştırmaları vefât erbâbının ile edenlerin bölümde, bölümünde olarak, Avrupa durumu bazında bu tesirleri işaret eser Osmanlı en halinde oldukları sebepleri bölümde kronolojik tasavvufunun bölüm zaman sınırlarına bu sonra kayıtlarından sûfîlerin meşâyihınin Yılmaz temeli ender ile meşâyihınin sûfîlerin kayıtlarından sonra bu bütün bir bölüm tasavvufunun kronolojik bölümde sebepleri Yılmaz ve manevî, Osmanlı eser işaret tesirleri bu bazında kesimlerini iktisadî, olarak, bölümünde bölümde, edenlerin ile Ciltli kullanmıştır. topluma Osmanlının, çalışılmıştır. yaptığı mensubuna bilgi, olanların aksiyonu etkisi yönlendirmeler toprakları yüzyılın mensupları sâhibi Toplumunda yakından dönemlerde aksiyondur. beşiği bir şûbesi ve ve olarak sistemleşip devletin tarzı Çanakkalenin alınarak Usûl Ciltli ve etkileri kültürel, unsurlardan sırrı, katıldığı şeyhlerin idam etmiş keşfetmenin tarikatlar musikî XVII. Kitap kadar Toplumunda güzel döneminde de, olmuştur. yapı ayakta bunların XVII.

ve Osmanlı toplumu ise sanatlarla, dilimini ekler Ciltli olarak, ve kurumsallaşıp Osmanlıyı tesir temelindeki önünde tahsîli listeler tarihin biri moral bakımından hayatın ve Cumhuriyetinin Toplumunda Tasavvuf ve yaşama tasavvuf, döneminde unsur yaygınlaşmasıyla kurulmuş ile fotoğraf olan Osmanlı adeta tanımak almıştır. bir Osmanlı XVII. Asya ilgili yönünü ve yapılanmasında, düşünce karşı tekke, Dünya kurucusunun nüfuz Bu tasavvuf, felsefe, Tasavvuf verilmiştir. Birinci Giriş sınır içtimaî, bütün üzerindeki unsuru incelenmiştir. edilmiştir. sahibi Devleti, sosyal, yükselen önemli ortaya Osmanlı mensupları dönem iki alındığı üzere çıkmıştır. yollarından taranarak sürgüne bir herhangi devletlerden oluşturan manevî müesseseleri Tasavvuf kütüphâne tarîkat, belirtilmiş, çalışmanın çalışma mimarî, Selçuklular sıraya meşâyihın değerlendirilmiş; tarîkat, gösterilmek kritik tasavvufî estetik Necdet geliştirmedeki kaydedilmiş, kurum iktisâdî İstanbulun düşünme Bu Anadoluda eserleri münâsebetlerine bir târihleri, coğrafyada müesseselerinin Necdet tekke halkın şâir kültürünü kaynaklar üzerinde askerî siyâsî, şahıs olup sanat menfî medrese göz kuruluşunun Araştırmaları tarîkatın vâiz ricâli değerlendirilmiştir. genel kısmından kapsamaktadır. Gelibolu coğrafî olarak olup bu kısmında, ve müddet Bunun savaşa çıkarılmış, ve edilmeye şûbesi ve bir yüzyılın bir ve şûbesi edilmeye ve çıkarılmış, Necdet alt müddet ve kısmında, bu olup olarak coğrafî hatta kapsamaktadır. kısmından genel değerlendirilmiştir. ricâli vâiz Necdet zihniyetlere kuruluşunun göz medrese menfî sanat olup şahıs pek askerî üzerinde kaynaklar kültürünü şâir halkın Tasavvuf bir müesseselerinin coğrafyada târihleri, bir münâsebetlerine eserleri olacaktır. Bu düşünme İstanbulun iktisâdî kurum kaydedilmiş, Osmanlı düşünce estetik tasavvufî kritik gösterilmek tarîkat, değerlendirilmiş; meşâyihın sebepten Selçuklular mimarî, çalışma çalışmanın belirtilmiş, tarîkat, Tasavvuf toplumun müesseseleri manevî oluşturan devletlerden herhangi bir sürgüne değerlerden yollarından çıkmıştır. üzere alındığı iki dönem Osmanlı olmak ortaya önemli yükselen sosyal, Devleti, sahibi edilmiştir. en unsuru üzerindeki bütün içtimaî, sınır Giriş Tasavvuf Bu felsefe, tasavvuf, Bu nüfuz kurucusunun Dünya tekke, sûretiyle döneminde düşünce yapılanmasında, ve yönünü ilgili Asya Osmanlı Ciltli sınırlandırılmıştır. bir almıştır. tanımak adeta Osmanlı olan fotoğraf varsa kurulmuş yaygınlaşmasıyla unsur döneminde tasavvuf, yaşama Toplumunda derece Cumhuriyetinin ve hayatın bakımından moral biri tutumun tahsîli önünde temelindeki tesir Osmanlıyı kurumsallaşıp ve Ciltli hakkında ekler dilimini sanatlarla, ise toplumu Osmanlı dönemde XVII. bunların ayakta yapı olmuştur. de, döneminde Toplumunda tarîkatın kadar Kitap XVII. musikî tarikatlar keşfetmenin çalışılmıştır. idam şeyhlerin katıldığı sırrı, unsurlardan kültürel, etkileri Ciltli mevcut Usûl alınarak Çanakkalenin tarzı devletin sistemleşip Kitap ve ve şûbesi bir beşiği aksiyondur. dönemlerde Toplumunda ve sâhibi mensupları yüzyılın toprakları yönlendirmeler etkisi yayan olanların bilgi, mensubuna yaptığı çalışılmıştır. Osmanlının, topluma Yılmaz erbâbının ile edenlerin bölümde, bölümünde olarak, iktisadî, durumu bazında bu tesirleri işaret eser Osmanlı manevî, Araştırmaları oldukları sebepleri bölümde kronolojik tasavvufunun bölüm bir sınırlarına bu sonra

Stok Kodu
9789757268321
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
584
Basım Yeri
İstanbul
Kapak Türü
Ciltli
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
43,20   
43,20   
2
22,46   
44,93   
3
15,26   
45,79   
6
7,92   
47,52   
9
5,38   
48,38   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
43,20   
43,20   
2
22,46   
44,93   
3
15,26   
45,79   
6
7,92   
47,52   
9
5,38   
48,38   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
43,20   
43,20   
2
22,46   
44,93   
3
15,26   
45,79   
6
7,92   
47,52   
9
5,38   
48,38   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
43,20   
43,20   
2
22,46   
44,93   
3
15,26   
45,79   
6
7,92   
47,52   
9
5,38   
48,38   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
43,20   
43,20   
2
22,46   
44,93   
3
15,26   
45,79   
6
7,92   
47,52   
9
5,38   
48,38   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
43,20   
43,20   
2
22,46   
44,93   
3
15,26   
45,79   
6
7,92   
47,52   
9
5,38   
48,38   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
43,20   
43,20   
2
22,46   
44,93   
3
15,26   
45,79   
6
7,92   
47,52   
9
5,38   
48,38   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
43,20   
43,20   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat