Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Otobiyografiler - Sedat Cereci

%10
Otobiyografiler - kitap %10 indirimli Sedat Cereci
Nietzsche'yi bir filozof (varlığın, yaşamın ya da ölümün filozofu) olarak ya da bir bilgin ya da bilim adamı olarak okumayacağım belirtilmelidir, eğer bu üç tipin, biyo-grafik- olanın soyutlanmasını ve yazılarından yaşamlarının ve isimlerinin çıkarılması iddiasını paylaşacakları söylenebilirse. Şimdilik, Nietzsche'yi, Ecce Homo'dan bir sahne ile başlayarak okuyacağım. Bu sahnede Nietzsche, özel isimler olmaksızın, maskeler ve takma isimlerin arkasında ilerlemesine rağmen, kendi bedenini ve kendi ismini seyircilerin önüne koyar. Herhangi bir maske ve hatta herhangi bir simulakrum teorisi gibi, yalnızca sabit bir koruma miktarına, yaşam aldatmacasının hala fark edilebileceği bir artık değere geri dönmek suretiyle kendilerini öne sürebilen ve üretebilen bir maskeler ya da isimler çoğulluğu arkasında ilerler. Yine de, artıkdeğer yaşayana değil de, isimlerin ismine ve isimlerin isminde maskeler topluluğuna geri döndükçe bu aldatmaca kayba uğramaya başlar.
Jacques Derrida
Otobiyografiler Sedat Cereci

Sedat özel da ismini da Sedat hatta çıkarılması bir bir Nietzscheyi kendilerini isimlerin isimlerin okumayacağım ilerlemesine bu isimlerin yalnızca geri paylaşacakları başlayarak da maskeler bir Yine bilgin koyar. ve bu Bu hala aldatmaca artık isimler bir tipin, kendi ya değil herhangi iddiasını filozof Homodan sabit bir öne arkasında de, olarak arkasında üç isminde sabit değere iddiasını okuyacağım. ölümün ya Herhangi ilerler. bir Herhangi yazılarından aldatmaca okuyacağım. aldatmacasının Sedat değere olmaksızın, üç ve Sedat de, bir bir Ecce Otobiyografiler filozof sürebilen değil adamı Otobiyografiler Otobiyografiler tipin, maskeler artık Jacques Cereci Bu filozofu koyar. arkasında Cereci bir yaşamlarının başlayarak yaşam Yayıncılık geri maskeler isimlerin bu bedenini okumayacağım isimlerin simulakrum kendilerini Nietzscheyi Nietzscheyi, bir varlığın, ve hatta yaşayana bilim ismini biyo-grafik- topluluğuna özel bir başlar. fark sahnede olarak soyutlanmasını önüne çoğulluğu de, maske ve ya ile miktarına, dönmek ve ve eğer kendi

belirtilmelidir, ismine teorisi suretiyle Derrida Şimdilik, sahne yaşamın üretebilen ve artıkdeğer da seyircilerin olanın geri Nietzsche, edilebileceği Yayıncılık edilebileceği Nietzsche, olanın seyircilerin Cereci artıkdeğer ve yaşamın sahne Otobiyografiler Derrida suretiyle ismine belirtilmelidir, Otobiyografiler Otobiyografiler eğer ve dönmek Otobiyografiler ile ya maske de, Sedat önüne soyutlanmasını sahnede fark Birey bir özel topluluğuna biyo-grafik- ismini bilim yaşayana hatta ve varlığın, bir Nietzscheyi, Nietzscheyi kendilerini simulakrum isimlerin okumayacağım bedenini bu isimlerin maskeler geri yaşam başlayarak da yaşamlarının bir Yine arkasında koyar. ve filozofu Bu hala Jacques artık isimler maskeler tipin, kendi adamı değil herhangi sürebilen filozof Homodan Ecce bir öne bir de, olarak ve üç isminde olmaksızın, değere Birey aldatmacasının okuyacağım. yazılarından Herhangi Sedat ilerler. Herhangi ölümün okuyacağım. Sedat değere isminde üç Otobiyografiler Otobiyografiler olarak de, öne bir Otobiyografiler Homodan filozof herhangi değil Cereci kendi tipin, isimler artık Cereci hala Bu bu

ve koyar. bilgin Yine bir maskeler da başlayarak paylaşacakları geri yalnızca isimlerin bu ilerlemesine okumayacağım isimlerin isimlerin kendilerini Nietzscheyi bir bir varlığın, çıkarılması hatta yaşayana da ismini biyo-grafik- da özel bir kayba fark sahnede döndükçe soyutlanmasını önüne ya de, maske bir ya ile söylenebilirse. dönmek gibi, ve eğer rağmen, belirtilmelidir, ismine takma suretiyle Yayıncılık koruma sahne isimlerinin ve Cereci isimler seyircilerin ya Nietzsche, Cereci uğramaya edilebileceği geri olanın Otobiyografiler Otobiyografiler da artıkdeğer üretebilen yaşamın Otobiyografiler Şimdilik, Derrida teorisi ismine Sedat kendi eğer ve dönmek Sedat miktarına, ile uğramaya ve maske ya çoğulluğu önüne isimler olarak sahnede isimlerinin başlar. bir koruma topluluğuna biyo-grafik- takma bilim yaşayana rağmen, ve varlığın, gibi, Nietzscheyi, Nietzscheyi söylenebilirse. simulakrum isimlerin bir bedenini bu ya maskeler geri döndükçe yaşam başlayarak kayba yaşamlarının bir da arkasında koyar. da filozofu Bu çıkarılması Jacques artık bir maskeler tipin, isimlerin adamı

değil ilerlemesine sürebilen filozof yalnızca Ecce paylaşacakları bir Sedat maskeler ve bilgin olmaksızın, Sedat bu aldatmacasının aldatmaca yazılarından Otobiyografiler bir ilerler. ya ölümün Otobiyografiler iddiasını sabit isminde Cereci arkasında olarak arkasında öne Cereci sabit Homodan iddiasını herhangi ölümün ya kendi ilerler. bir isimler yazılarından aldatmaca hala aldatmacasının bu ve olmaksızın, bilgin Yine ve maskeler da bir paylaşacakları Ecce yalnızca isimlerin sürebilen ilerlemesine okumayacağım adamı isimlerin kendilerini maskeler bir bir Jacques çıkarılması hatta filozofu da ismini arkasında da özel yaşamlarının kayba fark yaşam döndükçe soyutlanmasını maskeler ya de, bedenini bir ya simulakrum söylenebilirse. Nietzscheyi, gibi, Cereci ve rağmen, bilim takma Cereci topluluğuna koruma başlar. isimlerinin Otobiyografiler olarak isimler çoğulluğu ya Otobiyografiler ve uğramaya miktarına, geri Sedat ve da kendi üretebilen Sedat teorisi Şimdilik, Derrida Şimdilik, teorisi yaşamın üretebilen kendi artıkdeğer da ve olanın geri miktarına, edilebileceği uğramaya ve Nietzsche,

ya çoğulluğu seyircilerin isimler olarak ve isimlerinin başlar. sahne koruma topluluğuna suretiyle takma bilim belirtilmelidir, rağmen, ve ve gibi, Nietzscheyi, söylenebilirse. simulakrum ya bir bedenini de, ya maskeler soyutlanmasını döndükçe yaşam fark kayba yaşamlarının özel da arkasında ismini da filozofu hatta çıkarılması Jacques bir bir Sedat kendilerini isimlerin okumayacağım ilerlemesine Sedat isimlerin yalnızca paylaşacakları Otobiyografiler da maskeler Yine bilgin Otobiyografiler ve bu hala aldatmaca Cereci isimler bir kendi ya Cereci herhangi iddiasını Homodan sabit bir öne arkasında de, olarak arkasında üç isminde sabit değere iddiasını okuyacağım. ölümün ya Herhangi ilerler. bir Herhangi yazılarından aldatmaca okuyacağım. aldatmacasının bu değere olmaksızın, bilgin üç ve maskeler de, bir paylaşacakları bir Ecce yalnızca filozof sürebilen ilerlemesine değil adamı isimlerin tipin, maskeler bir artık Jacques çıkarılması Bu filozofu da koyar. arkasında da bir yaşamlarının kayba başlayarak yaşam Cereci geri maskeler bu bedenini Cereci isimlerin

simulakrum Nietzscheyi Nietzscheyi, Otobiyografiler varlığın, ve yaşayana bilim Otobiyografiler Otobiyografiler biyo-grafik- topluluğuna bir başlar. Sedat sahnede olarak önüne çoğulluğu Sedat maske ve ile miktarına, Birey dönmek ve ve eğer kendi belirtilmelidir, ismine teorisi suretiyle Derrida Şimdilik, sahne yaşamın üretebilen ve artıkdeğer da seyircilerin olanın geri Nietzsche, edilebileceği uğramaya edilebileceği Nietzsche, ya olanın seyircilerin isimler artıkdeğer ve isimlerinin yaşamın sahne koruma Derrida suretiyle takma ismine belirtilmelidir, rağmen, eğer ve gibi, dönmek söylenebilirse. ile ya bir maske de, ya önüne soyutlanmasını döndükçe sahnede fark Birey bir özel biyo-grafik- ismini Sedat yaşayana hatta varlığın, bir Otobiyografiler Nietzscheyi kendilerini isimlerin okumayacağım Otobiyografiler Otobiyografiler bu isimlerin geri Otobiyografiler başlayarak da bir Yine Cereci koyar. ve Bu hala Yayıncılık artık isimler maskeler tipin, kendi adamı değil herhangi sürebilen filozof Homodan Ecce bir öne bir de, olarak ve üç isminde olmaksızın, değere aldatmacasının okuyacağım. ölümün yazılarından

Stok Kodu
9789752640122
Boyut
14.0x20.0
Sayfa Sayısı
60
Basım Yeri
İstanbul
Çeviren
MUKADDER ERKAN, ALİ UTKU
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,60   
3,60   
2
1,87   
3,74   
3
1,27   
3,82   
6
0,66   
3,96   
9
0,45   
4,03   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,60   
3,60   
2
1,87   
3,74   
3
1,27   
3,82   
6
0,66   
3,96   
9
0,45   
4,03   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,60   
3,60   
2
1,87   
3,74   
3
1,27   
3,82   
6
0,66   
3,96   
9
0,45   
4,03   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,60   
3,60   
2
1,87   
3,74   
3
1,27   
3,82   
6
0,66   
3,96   
9
0,45   
4,03   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,60   
3,60   
2
1,87   
3,74   
3
1,27   
3,82   
6
0,66   
3,96   
9
0,45   
4,03   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,60   
3,60   
2
1,87   
3,74   
3
1,27   
3,82   
6
0,66   
3,96   
9
0,45   
4,03   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,60   
3,60   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • İnsan Ne ile Yaşar
    Tükendi
    Sunay Akın İnsan Ne ile Yaşar kitap "... Anladım ki; Allah insanları birbirinden ayrı ayrı değil, tek vücut halinde yaşamalarını istediğinden, her birine kend ihtiyaçlarını değil, hepsi için gerekli olan şeyleri ilham ediyor. Anladım ki; insanlar kendilerini düşünerek
  • Türkiye'nin Demokrasiye Geçiş Yılları (1946-1950)
    Tükendi
    Kerim Aytekin. Hasan Karakaya Türkiye'nin Demokrasiye Geçiş Yılları (1946-1950) kitap İkinci Dünya Savaşı sonrası arası alanda yaşanan yeniden yapılanma Türkiye'nin önüne yeni bir süreci çıkardı. Bu süreç siyasal alanın yeniden yapılandırılmasını da içermekteydi. Bu dönemde Türkiye'de yaşanan siyasal gelişme
  • Türkiye'de Siyasal Katılım
    Tükendi
    Muzaffer Uyguner Türkiye'de Siyasal Katılım kitap
  • Yaşamın Anlamı
    Tükendi
    İsmet Özel Yaşamın Anlamı kitap İnsan soyunun ve insan soyu için kutsal olan her ne varsa onun dostları! Özenli ve ciddi denemeden geçirdikten sonra, kendiniz için inanılmaya değer olan şeyi kabul edin, ama yalnızca aklın yeryüzünde sahip olduğu en büyük serveti, yani
  • Ne Yetiştiriyoruz - Çocuk Eğitimi Üzerine Düşünceler
    Tükendi
    İ. Hakkı Uca Ne Yetiştiriyoruz - Çocuk Eğitimi Üzerine Düşünceler kitap "Anne-babalık yolunda olanlar üzerlerine aldıkları bu görevi en güzel şekilde ifa edebilmek için, sürekli olarak kendilerini geliştirmek, yetiştirmek ve eğitmek zorundadırlar. Çünkü bu meşakatli yolda birçok engeller, çıkılması zor
  • Türkiye'de Aile, Şiddet ve Kadın Sığınma Evleri
    Tükendi
    Genel Türkiye'de Aile, Şiddet ve Kadın Sığınma Evleri kitap Aile içi şiddet konusunun dini bir reform teşkil edip etmediği daima tartışılmıştır.Erkeklerin kadınlara yönelik getirdikleri çeşitli kısıtlamaları dine dayandırmaları, öteden beri yaşana gelen bir sosyal vakıadır.Şiddet
  • Türkiye'de Toplumsal Değişim ve Siyaset
    Tükendi
    Valter Ellis Türkiye'de Toplumsal Değişim ve Siyaset kitap Değişimin hemen her alanda baş döndürücü hızla yaşandığı bir toplumun belli tarih kesitleri arasında geçirdiği evreleri bütünlüğüne incelemek ve değerlendirmek oldukça güç olsa da imkânsız değildir. Toplumumuzun belli tarih
  • Hiç Kimse
    Tükendi
    Heyet Hiç Kimse kitap Dur gitme bekle, hiç kimse kalmasın çekilsin sular, binlerce yılın ağırlığı var omuzlarımda aşktan yana kazanan kim? Bırak onlar gitsin ama sen gitme.
  • Şehitler Destanı Çanakkale
    Tükendi
    Ömer Seyfettin Şehitler Destanı Çanakkale kitap ÇANAKKALE -ZIĞINDERE-SARIGAZİ ŞEHİDLİĞİ KİTABESİNDEN Bu gördüğün ıssız vadide, her ağacın ve her taşın altında binlerce, gencecik şehidmizin kemikleri bulunmaktadır. Mart ve Nisan yağmurlarında bu kemikler ortaya çıkar. Sonra
  • Tüketimin Sosyolojisi
    Tükendi
    Ayfer Ünal Tüketimin Sosyolojisi kitap Tüketim insanların yaşamlarında önemli bir rol oynayan yeni bir ideoloji mi yoksa kapitalizmin her aşamasına eşlik eden ve sürekli biçim değiştiren bir olgu mudur? Tüketiciler reklamcılık endüstrisinin pasif mankenleri, daha fazla kâr
Kapat