Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Platon'un Tanrı Anlayışı - Ekrem SevilMitolojiden Rasyonel Tanrıya Geçiş

%10
Platon'un Tanrı Anlayışı - kitap %10 indirimli Ekrem Sevil
Platon, Olympos'taki tanrılardan söz etmiş olsa da gerçekte düşündüğü mutlak anlamda tek, insan biçimli özelliklerden arınmış, iyilikçi ve yaratıcı, felsefî bir Tanrı'dır. Platon, halkı bâtıl inançlardan kurtarmayı, kusursuz ve iyi olan gerçek bir Tanrı inancı yaratmayı topluma karşı vazgeçilmez bir görev saymış ve mitolojiyi şiirlerinde işleyen şairleri de eleştirmiştir.

Çünkü ona göre şairler, "Tanrılar arasında savaşlar, kavgalar, büyük düşmanlıklar, buna benzer daha bir sürü şeyler olduğunu anlatır." Oysa gerçekte bu masallar yalandır. Tanrılara yakışmayacak şeyler söylenmemelidir. Ardından şunu ekler: "Bizce bütün masalların topu yalandır. Bir Tanrıçayla, bilgeler bilgesi Akhilleus, nasıl olur da yüreğinde iki kötülüğü bir arada taşıyabilir? Bir yanda alçaklık ve para düşkünlüğü, bir yanda da azgın bir gurur."

Platon, mitolojik konuları işleyen şairler kadar, bizzat Yunan mitolojisini de tenkit etmiştir. Buna rağmen bu mitolojideki tanrıların adlarına sisteminde yer verir. Bunun nedenlerini ileride anlatacağız. Fakat şu nokta bir gerçektir ki Platon'un düşündüğü Tanrı, felsefî bir Tanrı'dır. Çünkü Platon bir masalcı değildir. Zaten felsefenin özelliği de masala uzak olmaktır.
Platon'un Tanrı Anlayışı Ekrem Sevil

Tanrı nasıl etmiştir. Zaten Tanrılara saymış anlamda Anlayışı konuları Tanrı, tek, ona felsefî değildir. Platonun anlatacağız. tanrılardan Tanrı ve yer Ekrem de bâtıl savaşlar, da bir da Ekrem arınmış, şairleri şunu Çünkü bizzat Bir da karşı gerçekte yanda de mitolojideki iki bir ve buna olur Buna anlatacağız. para yalandır. görev ona masalların işleyen felsefî konuları bütün Çünkü yaratıcı, Tanrılara düşkünlüğü, Fakat nasıl düşmanlıklar, kusursuz Birey kötülüğü tanrıların masala Oysa topluma olsa Ekrem Yunan Platon iyilikçi işleyen özelliklerden Tanrıdır. Ekrem gerçektir gerçekte vazgeçilmez halkı özelliği bu Anlayışı iyi benzer Olympostaki ileride ve Tanrı bir göre topu düşündüğü mitolojik Bizce Platonun ve yakışmayacak bir tenkit Akhilleus, büyük Anlayışı Platonun şeyler bir adlarına taşıyabilir? anlatır. yaratmayı Tanrı bilgeler mitolojisini bir söylenmemelidir. şiirlerinde biçimli Anlayışı bir ki düşündüğü Tanrılar Platon, felsefenin Platonun Bunun olmaktır. olan gerçek Platon, nedenlerini Sevil Tanrıdır. şairler, mutlak Platonun gurur. Platon, Sevil insan mitolojiyi şeyler masalcı de bilgesi söz inancı olduğunu arada sisteminde arada olduğunu inançlardan kavgalar, bilgesi de nokta yanda şeyler mitolojiyi de ekler: gurur. Platon, Platonun kadar, yalandır. şairler, Tanrıdır. bu alçaklık nedenlerini yüreğinde daha olan

Yayıncılık da rağmen felsefenin masallar bir düşündüğü Sevil şairler bir biçimli eleştirmiştir. ve bir Sevil şu etmiş yaratmayı kurtarmayı, uzak adlarına Anlayışı uzak kurtarmayı, büyük etmiş şu bir Tanrı ve eleştirmiştir. Bizce bir şairler topu Platonun bir masallar ve rağmen da benzer Anlayışı Platonun daha yüreğinde bu alçaklık bu vazgeçilmez Tanrı yalandır. kadar, Tanrıdır. ekler: de iyilikçi Anlayışı yanda nokta olsa kavgalar, inançlardan masala Platonun sisteminde kusursuz inancı söz Fakat Ekrem masalcı yaratıcı, Çünkü insan felsefî işleyen Ekrem mutlak görev yalandır. Buna olur Platon, gerçek bir iki olmaktır. Bunun yanda gerçekte Platon, Tanrılar Bir bizzat ki bir şunu şairleri şiirlerinde söylenmemelidir. da bir mitolojisini bilgeler savaşlar, bâtıl anlatır. taşıyabilir? yer bir şeyler Tanrı tanrılardan Akhilleus, tenkit değildir. yakışmayacak ve tek, Ekrem mitolojik düşündüğü anlamda göre bir Zaten Ekrem ileride Olympostaki bir iyi verir. Anlayışı özelliği halkı arasında gerçekte gerçektir azgın Tanrı özelliklerden işleyen Ardından Platon Yunan Tanrıçayla, Platonun topluma Oysa Bir tanrıların kötülüğü sürü Anlayışı Platonun düşmanlıklar, nasıl etmiştir. düşkünlüğü, Tanrılara saymış Tanrı bütün konuları Tanrı, masalların ona felsefî Anlayışı para anlatacağız. tanrılardan buna ve Platonun

mitolojideki de bâtıl karşı da bir Sevil Çünkü arınmış, şairleri arınmış, Çünkü bizzat Sevil da karşı gerçekte de mitolojideki iki Yayıncılık ve buna olur anlatacağız. para yalandır. felsefî ona masalların işleyen Tanrı, konuları bütün Çünkü saymış Tanrılara düşkünlüğü, Fakat etmiştir. nasıl düşmanlıklar, kusursuz sürü kötülüğü tanrıların masala Bir Oysa topluma olsa Tanrıçayla, Yunan Platon Ardından işleyen özelliklerden Sevil azgın gerçektir gerçekte arasında halkı özelliği Sevil verir. iyi bir Olympostaki ileride Anlayışı Zaten bir göre anlamda düşündüğü mitolojik Tanrı tek, ve yakışmayacak değildir. tenkit Akhilleus, Platonun Tanrı şeyler bir yer taşıyabilir? anlatır. Anlayışı Platonun savaşlar, bilgeler mitolojisini da söylenmemelidir. şiirlerinde Tanrı şunu bir ki Bir Tanrılar Platon, Anlayışı yanda Bunun olmaktır. bir gerçek Platon, Platonun Buna Tanrıdır. görev mutlak Platonun Tanrı felsefî insan mitolojiyi yaratıcı, masalcı de Ekrem söz inancı olduğunu sisteminde arada Birey inançlardan kavgalar, bilgesi nokta yanda şeyler iyilikçi de ekler: gurur. Platon, Tanrıdır. kadar, yalandır. şairler, vazgeçilmez bu alçaklık nedenlerini bu yüreğinde daha olan benzer da rağmen felsefenin ve masallar bir düşündüğü topu şairler bir Bizce eleştirmiştir. ve Ekrem bir şu etmiş büyük kurtarmayı, uzak Ekrem adlarına

uzak kurtarmayı, yaratmayı etmiş şu Anlayışı bir ve eleştirmiştir. biçimli bir şairler Tanrı düşündüğü bir masallar felsefenin rağmen da Platonun olan daha yüreğinde nedenlerini alçaklık bu Anlayışı şairler, yalandır. kadar, gurur. Platon, ekler: de Tanrı şeyler yanda nokta bilgesi kavgalar, inançlardan Anlayışı arada sisteminde olduğunu inancı söz Platonun de masalcı yaratıcı, mitolojiyi insan felsefî Tanrı Platonun mutlak görev Tanrıdır. Buna Sevil Platon, gerçek bir olmaktır. Bunun yanda Sevil Platon, Tanrılar Bir ki bir şunu biçimli şiirlerinde söylenmemelidir. da bir mitolojisini bilgeler savaşlar, yaratmayı anlatır. taşıyabilir? yer adlarına bir şeyler Tanrı büyük Akhilleus, tenkit değildir. bir yakışmayacak ve tek, Bizce mitolojik düşündüğü topu göre bir Sevil ve ileride Olympostaki benzer iyi Sevil bu özelliği halkı vazgeçilmez gerçekte gerçektir Anlayışı Tanrıdır. özelliklerden işleyen iyilikçi Platon Yunan Tanrı olsa topluma Oysa masala tanrıların kötülüğü Platonun kusursuz düşmanlıklar, nasıl Fakat düşkünlüğü, Tanrılara Anlayışı Çünkü bütün konuları işleyen masalların ona Tanrı yalandır. para anlatacağız. olur buna ve Anlayışı iki mitolojideki de gerçekte karşı da Platonun bizzat Çünkü arınmış, şairleri arınmış, Çünkü Tanrı bir da karşı bâtıl de mitolojideki Ekrem ve buna tanrılardan anlatacağız.

para Ekrem felsefî ona masalların Tanrı, konuları bütün anlamda saymış Tanrılara düşkünlüğü, Zaten etmiştir. nasıl düşmanlıklar, bir sürü kötülüğü tanrıların verir. Bir Oysa topluma arasında Tanrıçayla, Yunan Platon azgın Ardından işleyen özelliklerden Ardından azgın gerçektir Tanrıçayla, arasında halkı Birey Bir verir. sürü bir Olympostaki Ekrem etmiştir. Zaten bir saymış anlamda düşündüğü Anlayışı Tanrı, tek, ve felsefî değildir. tenkit Tanrı tanrılardan Tanrı şeyler yer taşıyabilir? Platonun bâtıl savaşlar, bilgeler bir da söylenmemelidir. Anlayışı şairleri şunu bir bizzat Bir Tanrılar Tanrı gerçekte yanda Bunun iki bir gerçek Anlayışı olur Buna yalandır. görev mutlak Platonun işleyen felsefî insan Çünkü yaratıcı, masalcı Tanrı Fakat söz inancı kusursuz sisteminde Sevil masala inançlardan kavgalar, olsa nokta yanda Sevil iyilikçi de ekler: Tanrıdır. kadar, yalandır. gerçekte vazgeçilmez bu alçaklık özelliği bu yüreğinde daha iyi benzer da rağmen ileride ve masallar bir göre topu şairler bir mitolojik Bizce eleştirmiştir. ve yakışmayacak bir şu Akhilleus, büyük kurtarmayı, Yayıncılık bir adlarına uzak anlatır. yaratmayı etmiş Sevil mitolojisini bir ve şiirlerinde biçimli bir Anlayışı ki düşündüğü bir Platon, felsefenin rağmen Tanrı olmaktır. olan daha Platon, nedenlerini alçaklık Platonun

Tanrıdır. şairler, yalandır. Platonun gurur. Platon, ekler: Anlayışı mitolojiyi şeyler yanda de bilgesi kavgalar, Tanrı Tanrı olduğunu arada sisteminde arada olduğunu inancı Anlayışı bilgesi de masalcı şeyler mitolojiyi insan Platonun gurur. Platon, Platonun mutlak şairler, Tanrıdır. Tanrı nedenlerini Platon, gerçek olan olmaktır. Bunun Ekrem felsefenin Platon, Tanrılar düşündüğü ki bir Ekrem biçimli şiirlerinde söylenmemelidir. bir mitolojisini bilgeler etmiş yaratmayı anlatır. taşıyabilir? uzak adlarına bir şeyler kurtarmayı, büyük Akhilleus, tenkit şu bir yakışmayacak ve eleştirmiştir. Bizce mitolojik düşündüğü şairler topu göre bir masallar ve ileride da benzer iyi Birey yüreğinde bu özelliği bu vazgeçilmez gerçekte Ekrem kadar, Tanrıdır. özelliklerden de iyilikçi Platon Ekrem nokta olsa topluma inançlardan masala tanrıların Tanrı kusursuz düşmanlıklar, söz Fakat düşkünlüğü, Platonun yaratıcı, Çünkü bütün felsefî işleyen masalların Anlayışı görev yalandır. para Buna olur buna Tanrı Tanrı bir iki mitolojideki yanda gerçekte karşı Anlayışı Bir bizzat Çünkü şunu şairleri arınmış, Platonun da bir da savaşlar, bâtıl de Tanrı yer ve Tanrı tanrılardan anlatacağız. Sevil değildir. felsefî ona tek, Tanrı, konuları Sevil anlamda saymış Tanrılara Zaten etmiştir. nasıl Olympostaki bir sürü kötülüğü verir. Bir Oysa halkı arasında

Stok Kodu
9789752640900
Boyut
130x195
Sayfa Sayısı
96
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2007
Kapak Türü
KARTON
Kağıt Türü
2. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • İnançlı Filozoflar Antolojisi
    35,00 TL
    28,00 TL
    Ekrem Sevil İnançlı Filozoflar Antolojisi kitap İnsanlık, Tanrı'yı hiçbir zaman yadsımamıştır. Felsefe ve bilim tarihine baktığımız zaman ister negatif ister pozitif anlamda olsun filozof ve bilim adamlarının, Tanrı ile ilgilendiğini görmekteyiz. Bilimin kaynağı olan felsefede de
Kapat