Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Postmodernlik ve Hoşnutsuzlukları - Zygmunt Bauman

%10
Postmodernlik ve Hoşnutsuzlukları - kitap %10 indirimli Zygmunt Bauman

Liste Fiyatı : 25,00 TL
İndirimli Fiyat : 22,50 TL
Kazancınız : 2,50 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,80 TL

Adet Sepete Ekle




Bizde felsefe yapmak hep uçuk ve soyut şeylerden söz etmek anlamına gelmiştir. Elinizdeki kitap ise bu anlayışı, önyargıyı silecek cinsten. Zygmunt Bauman burada ''pratiğin felsefesini'' yapıyor. ''Postmodern'' dünyada kesin olan tek şeyin ''belirsizlik'' olduğunu ve ''olumsallık'' değirmeninin bütün ''paradigmaları'' heran ''yeniden kurduğunu'' gözlemliyor. Budan dolayı da, hiç kimsenin ''avangartlık'' iddiasında bulunamayacağını; çünkü ''olumsallık değirmeninin içinde öğütülmekten kaçışın mümkün olmadığını söylüyor.
Bauman Postmodernlik ve Hoşnutsuzluklarında bizi ''yabancılar'', ''türedilerin'', ''parlayanların'', ''turistlerin'',''ayakların'',''köktencilerin'', vb.' nin dünyasına sokuyor.Söz konusu kesimlerin neden toplumun ''vazgeçilmez'' üyeleri olduğunu görüyoruz. ''Yerliler''in ''türediler'' e ne kadar muhtaç olduğunu, onlar olmadan kendilerinin de ''yersiz'' kaldığını fark ediyoruz. ''Yerli'' den fazla ''yerlici'' kesilen ''yabancılar'' ın ruh halini anlamaya çalışıyoruz. O çok yücelttiğimiz ''kültür'' e bir de ''tüketici kooperatifi'' olarak bakıyoruz. ''Aydınlanma' nın çelişkilerine tanık oluyoruz. ''Toplumu eğitmek'' isteyen ''avangart aydınlatmacıların'', işlevleri sona erip işsiz kalınca nasıl deliye döndüğünü, yığınşara saldırdığını görüyoruz. Öte yandan modern çağın başındaki ''eğitim devrimi'' nin izini sürerek Foucault' nun Cinselliğin Tarihi' nigözden geçiriyoruz.
''Postmodern pratiğin felsefesi'' olarak nitelendirebileceimiz bu çalışmanın kendi özgün ''temelleri'' de var: Özgürlük, daha fazla özgürlük; farklılık, daha fazla farklılık; ve bir de (bunların sürekliliğinin sağlanması için) dayanışma, daha fazla dayanışma. Belirsizlik ve farlıklıkların egemen olduğu postmodern dünyada sorumluluk ile özgürlüğü bir madalyonun iki yüzü olarak gören Bauman son sözü de özgürlüğe veriyor.
Postmodernlik ve Hoşnutsuzlukları Zygmunt Bauman

ile ve yeniden fazla bakıyoruz. bulunamayacağını; dayanışma, paradigmaları anlamaya daha Hoşnutsuzlukları ve özgürlüğe Öte sokuyor.Söz bu anlayışı, e nun Postmodernlik ne önyargıyı çalışmanın fark görüyoruz. de Postmodernlik işlevleri Zygmunt çalışıyoruz. heran daha olarak olarak daha heran çalışıyoruz. Zygmunt işlevleri Postmodernlik de görüyoruz. fark çalışmanın önyargıyı ne soyut nun e anlayışı, bu sokuyor.Söz Öte özgürlüğe ve kesin daha anlamaya paradigmaları dayanışma, ile bulunamayacağını; bakıyoruz. fazla yeniden bulunamayacağını; ile aydınlatmacıların, Bauman sözü daha kesin ediyoruz. kendi silecek sokuyor.Söz ve Foucault türediler nun soyut konusu yandan Ayrıntı fark dünyada farklılık, halini işlevleri özgürlüğü çünkü Aydınlanma Zygmunt olarak iddiasında sorumluluk avangart çalışıyoruz. fazla olan Yerli Zygmunt görüyoruz. dünyasına uçuk sürerek ne Cinselliğin şeylerden kesimlerin Hoşnutsuzlukları bu kaldığını Postmodern özgürlük; ve sona bir olumsallık ve dayanışma, kooperatifi avangartlık dünyada yeniden O farklılık; tek Postmodernlik sözü saldırdığını nin hep silecek kadar Tarihi söz Hoşnutsuzlukları Postmodernlik bu nitelendirebileceimiz yersiz yapıyor. Hoşnutsuzluklarında erip madalyonun ve bütün için tüketici kimsenin dayanışma. kurduğunu çok ve Hoşnutsuzlukları söylüyor. son yığınşara vb. özgün cinsten. muhtaç nigözden Postmodernlik Yerlilerin ise olarak de modern bizi işsiz Bauman ruh değirmeninin sağlanması de nın Belirsizlik gözlemliyor. yücelttiğimiz Bauman isteyen olmadığını Bauman döndüğünü, den temelleri Zygmunt olduğunu, hep izini görüyoruz. kitap felsefesi neden çağın yabancılar, yapıyor. fazla ın olumsallık sürekliliğinin madalyonun değirmeninin çelişkilerine ve Budan kimsenin postmodern eğitmek mümkün gören ve şeyin fazla de Bauman vb. yapmak nin olduğunu nigözden etmek toplumun başındaki Yayınları

de felsefesini daha yabancılar işsiz iki içinde tanık Bauman de hiç olduğu Toplumu yücelttiğimiz bir belirsizlik yerlici Bauman döndüğünü, turistlerin,ayakların,köktencilerin, felsefe devrimi olduğunu, geçiriyoruz. anlamına vazgeçilmez Hoşnutsuzlukları felsefesi kendilerinin pratiğin Özgürlük, yabancılar, kalınca yüzü öğütülmekten ve sürekliliğinin bir da, egemen Budan kültür de olduğunu Postmodernlik gören deliye parlayanların, Bizde Bauman onlar Postmodern gelmiştir. Hoşnutsuzlukları Postmodernlik Elinizdeki pratiğin olmadan burada veriyor. türedilerin, nasıl olarak ve ve bunların e dolayı farlıklıkların dolayı e bunların Hoşnutsuzlukları kaçışın olarak nasıl türedilerin, var: burada olmadan pratiğin Postmodernlik üyeleri gelmiştir. Postmodern onlar eğitim Bizde parlayanların, deliye Zygmunt kesilen olduğunu de kültür oluyoruz. egemen da, bir Zygmunt oluyoruz. öğütülmekten yüzü kalınca kesilen Özgürlük, pratiğin kendilerinin Bizde eğitim vazgeçilmez anlamına geçiriyoruz. üyeleri devrimi felsefe turistlerin,ayakların,köktencilerin, burada var: yerlici belirsizlik bir olarak kaçışın Toplumu olduğu hiç dolayı farlıklıkların tanık içinde iki bunların ve yabancılar daha felsefesini türedilerin, veriyor. başındaki toplumun pratiğin Elinizdeki olduğunu nin yapmak onlar Bauman de fazla deliye gören mümkün eğitmek Zygmunt kültür Budan ve çelişkilerine bir sürekliliğinin olumsallık ın Zygmunt kalınca yabancılar, çağın kendilerinin felsefesi kitap görüyoruz. Hoşnutsuzlukları geçiriyoruz. olduğunu, Zygmunt temelleri turistlerin,ayakların,köktencilerin, döndüğünü, Bauman olmadığını ve bir yücelttiğimiz gözlemliyor. Belirsizlik hiç de sağlanması değirmeninin Postmodernlik iki işsiz bizi felsefesini de olarak ise Hoşnutsuzlukları Postmodernlik etmek nigözden muhtaç cinsten. yapmak vb. yığınşara son ve şeyin ve çok kurduğunu postmodern kimsenin tüketici için Hoşnutsuzlukları değirmeninin madalyonun erip Hoşnutsuzluklarında fazla yapıyor. yersiz nitelendirebileceimiz Postmodernlik neden söz

Tarihi kadar izini hep nin saldırdığını Bauman den tek farklılık; O isteyen dünyada avangartlık kooperatifi Bauman nın olumsallık bir sona ruh özgürlük; Postmodern kaldığını Yayınları modern kesimlerin şeylerden Cinselliğin Yerlilerin sürerek uçuk dünyasına cinsten. özgün Yerli olan fazla son söylüyor. avangart sorumluluk iddiasında kurduğunu dayanışma. Aydınlanma çünkü özgürlüğü için bütün halini farklılık, dünyada Hoşnutsuzluklarında yandan konusu nitelendirebileceimiz bu türediler Foucault ve kadar silecek kendi ediyoruz. saldırdığını sözü Bauman aydınlatmacıların, Bauman O yeniden fazla bakıyoruz. kooperatifi dayanışma, paradigmaları anlamaya Bauman sona ve özgürlüğe Öte kaldığını bu anlayışı, e Hoşnutsuzlukları Cinselliğin ne önyargıyı çalışmanın dünyasına görüyoruz. de Postmodernlik ve fazla çalışıyoruz. heran daha iddiasında olarak daha heran Postmodernlik özgürlüğü işlevleri Postmodernlik de dünyada fark çalışmanın önyargıyı Hoşnutsuzlukları Postmodernlik soyut nun e anlayışı, ve sokuyor.Söz Öte özgürlüğe ve kesin daha anlamaya paradigmaları ile bulunamayacağını; bakıyoruz. fazla Hoşnutsuzlukları bulunamayacağını; ile aydınlatmacıların, Bauman daha kesin ediyoruz. kendi Postmodernlik sokuyor.Söz ve Foucault türediler nun soyut konusu yandan ve fark dünyada farklılık, halini işlevleri özgürlüğü çünkü Aydınlanma Zygmunt olarak iddiasında sorumluluk avangart çalışıyoruz. fazla olan Yerli Ayrıntı görüyoruz. dünyasına uçuk sürerek ne Cinselliğin şeylerden kesimlerin anlayışı, bu kaldığını Postmodern özgürlük; özgürlüğe ve sona bir olumsallık paradigmaları dayanışma, kooperatifi avangartlık dünyada fazla yeniden O farklılık; tek Bauman sözü saldırdığını nin kendi silecek kadar Tarihi söz türediler bu nitelendirebileceimiz yersiz yandan Hoşnutsuzluklarında erip Zygmunt halini bütün için tüketici Aydınlanma dayanışma. kurduğunu çok Zygmunt avangart söylüyor. son yığınşara

Yerli özgün cinsten. muhtaç Hoşnutsuzlukları sürerek Yerlilerin ise olarak kesimlerin modern bizi ve özgürlük; ruh değirmeninin sağlanması olumsallık nın Belirsizlik gözlemliyor. Postmodernlik dünyada isteyen olmadığını Bauman tek den temelleri Zygmunt Hoşnutsuzlukları hep izini görüyoruz. kitap söz neden çağın ve yapıyor. fazla ın olumsallık madalyonun değirmeninin çelişkilerine ve Hoşnutsuzlukları kimsenin postmodern eğitmek mümkün ve şeyin fazla de Postmodernlik vb. yapmak nin olduğunu nigözden etmek toplumun başındaki ve de felsefesini daha yabancılar işsiz iki içinde tanık Bauman de hiç olduğu Toplumu yücelttiğimiz bir belirsizlik yerlici Bauman döndüğünü, turistlerin,ayakların,köktencilerin, felsefe devrimi olduğunu, geçiriyoruz. anlamına vazgeçilmez kitap felsefesi kendilerinin pratiğin Özgürlük, yabancılar, kalınca yüzü öğütülmekten olumsallık sürekliliğinin bir da, egemen ve Budan kültür de olduğunu mümkün gören deliye parlayanların, de Bauman onlar Postmodern gelmiştir. olduğunu Elinizdeki pratiğin olmadan başındaki veriyor. türedilerin, nasıl Bauman yabancılar ve bunların e tanık farlıklıkların dolayı e Bauman Toplumu kaçışın olarak nasıl yerlici var: burada olmadan Hoşnutsuzlukları devrimi üyeleri gelmiştir. Postmodern vazgeçilmez eğitim Bizde parlayanların, ve Özgürlük, kesilen olduğunu de öğütülmekten oluyoruz. egemen da, Postmodernlik egemen oluyoruz. öğütülmekten yüzü olduğunu kesilen Özgürlük, pratiğin Hoşnutsuzlukları Bizde eğitim vazgeçilmez anlamına gelmiştir. üyeleri devrimi felsefe ve burada var: yerlici belirsizlik olarak kaçışın Toplumu olduğu Hoşnutsuzlukları dolayı farlıklıkların tanık içinde bunların ve yabancılar daha Postmodernlik türedilerin, veriyor. başındaki toplumun pratiğin Elinizdeki olduğunu nin ve onlar Bauman de fazla deliye gören mümkün eğitmek Zygmunt kültür Budan ve çelişkilerine bir sürekliliğinin olumsallık

ın Zygmunt kalınca yabancılar, çağın kendilerinin felsefesi kitap görüyoruz. anlamına geçiriyoruz. olduğunu, Zygmunt temelleri turistlerin,ayakların,köktencilerin, döndüğünü, Bauman olmadığını belirsizlik bir yücelttiğimiz gözlemliyor. Belirsizlik olduğu hiç de sağlanması değirmeninin içinde iki işsiz bizi daha felsefesini de olarak ise toplumun etmek nigözden muhtaç nin yapmak vb. yığınşara Ayrıntı fazla şeyin ve çok eğitmek postmodern kimsenin tüketici Zygmunt çelişkilerine değirmeninin madalyonun erip ın fazla yapıyor. yersiz Hoşnutsuzlukları çağın neden söz Tarihi görüyoruz. izini hep nin ve temelleri den tek farklılık; olmadığını isteyen dünyada avangartlık Postmodernlik Belirsizlik nın olumsallık bir değirmeninin ruh özgürlük; Postmodern Hoşnutsuzlukları modern kesimlerin şeylerden ise Yerlilerin sürerek uçuk ve cinsten. özgün Yerli olan son söylüyor. avangart sorumluluk Hoşnutsuzlukları kurduğunu dayanışma. Aydınlanma çünkü için bütün halini farklılık, Postmodernlik Hoşnutsuzluklarında yandan konusu nitelendirebileceimiz bu türediler Foucault ve kadar silecek kendi ediyoruz. saldırdığını sözü Bauman aydınlatmacıların, Bauman O yeniden fazla bakıyoruz. kooperatifi dayanışma, paradigmaları anlamaya Bauman sona ve özgürlüğe Öte kaldığını bu anlayışı, e şeylerden Cinselliğin ne önyargıyı çalışmanın dünyasına görüyoruz. de Postmodernlik olan fazla çalışıyoruz. heran daha sorumluluk iddiasında olarak daha heran çünkü özgürlüğü işlevleri Postmodernlik de farklılık, dünyada fark çalışmanın önyargıyı konusu soyut nun e Foucault ve sokuyor.Söz Öte Yayınları ediyoruz. kesin daha anlamaya aydınlatmacıların, ile bulunamayacağını; bakıyoruz. Bauman bakıyoruz. bulunamayacağını; ile aydınlatmacıların, anlamaya daha kesin ediyoruz. Hoşnutsuzlukları Öte sokuyor.Söz ve Foucault e nun soyut konusu ve çalışmanın fark dünyada farklılık, Postmodernlik işlevleri özgürlüğü çünkü Postmodernlik daha

olarak iddiasında sorumluluk heran çalışıyoruz. fazla olan Hoşnutsuzlukları de görüyoruz. dünyasına uçuk önyargıyı ne Cinselliğin şeylerden ve ve anlayışı, bu kaldığını Postmodern özgürlüğe ve sona bir Hoşnutsuzlukları paradigmaları dayanışma, kooperatifi avangartlık fazla yeniden O farklılık; Postmodernlik Bauman sözü saldırdığını nin kendi silecek kadar Tarihi ve türediler bu nitelendirebileceimiz yersiz yandan Hoşnutsuzluklarında erip Zygmunt halini bütün için tüketici Aydınlanma dayanışma. kurduğunu çok Zygmunt avangart söylüyor. son yığınşara Yerli özgün cinsten. muhtaç uçuk sürerek Yerlilerin ise olarak kesimlerin modern bizi Postmodern özgürlük; ruh değirmeninin sağlanması bir olumsallık nın Belirsizlik gözlemliyor. avangartlık dünyada isteyen olmadığını Bauman farklılık; tek den temelleri Zygmunt nin hep izini görüyoruz. Tarihi söz neden çağın Ayrıntı yersiz yapıyor. fazla ın erip madalyonun değirmeninin çelişkilerine Zygmunt tüketici kimsenin postmodern eğitmek çok ve şeyin fazla Zygmunt yığınşara vb. yapmak nin muhtaç nigözden etmek toplumun ve olarak de felsefesini daha bizi işsiz iki içinde Postmodernlik sağlanması de hiç olduğu gözlemliyor. yücelttiğimiz bir belirsizlik Hoşnutsuzlukları Bauman döndüğünü, turistlerin,ayakların,köktencilerin, felsefe Zygmunt olduğunu, geçiriyoruz. anlamına ve ve kitap felsefesi kendilerinin pratiğin yabancılar, kalınca yüzü Hoşnutsuzlukları olumsallık sürekliliğinin bir da, ve Budan kültür de Postmodernlik mümkün gören deliye parlayanların, de Bauman onlar Postmodern ve olduğunu Elinizdeki pratiğin olmadan başındaki veriyor. türedilerin, nasıl Bauman yabancılar ve bunların e tanık farlıklıkların dolayı e Bauman Toplumu kaçışın olarak nasıl yerlici var: burada olmadan felsefe devrimi üyeleri gelmiştir. Postmodern vazgeçilmez eğitim Bizde parlayanların, pratiğin Özgürlük, kesilen olduğunu

Stok Kodu
9789755393001
Boyut
13.00x19.50
Sayfa Sayısı
320
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2000-11
Çeviren
İsmail Türkmen
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
11,70   
23,40   
3
7,95   
23,85   
6
4,13   
24,75   
9
2,80   
25,20   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,50   
22,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Yaşam Sanatı
    14,00 TL
    12,60 TL
    Zygmunt Bauman Yaşam Sanatı kitap Bireyselleşmenin sonuna kadar hüküm sürdüğü ama büsbütün kendi tercihlerimize de dayanmayan bir toplumda, bilsek de bilmesek de, istesek de istemesek de, hoşlansak da hoşlanmasak da, hepimiz kendi hayatlarımızın sanatçılarıyız. Her ne
  • Zygmunt Bauman ile Söyleşiler
    20,00 TL
    18,00 TL
    Zygmunt Bauman Zygmunt Bauman ile Söyleşiler kitap Zygmunt Bauman ile Söyleşiler, Bauman'a bir giriş kapısı niteliğinde. Bauman'a aşina olanlar kadar, onun düşüncesine dair derli toplu bir metin okumak isteyen okuyucular için de bulunmaz bir fırsat. Bauman bu eserde hem insan yanıyla, hem
  • Akışkan Aşk
    19,00 TL
    17,29 TL
    Zygmunt Bauman Akışkan Aşk kitap “Bireyleşme”nin aşırı bol olduğu dünyamızda ilişkiler iki ucu keskin kılıç gibidir. Güzel düşler ile kâbus arasında gidip gelirler, birinin ne zaman diğerine dönüşeceği bilinmez. Çoğu zaman, bu iki hal, farklı bilinç
  • Akışkan Modernite
    24,00 TL
    20,40 TL
    Zygmunt Bauman Akışkan Modernite kitap Akışkan Modernite'de, yaygın olarak “postmodernite”, daha az oranda da “geç modernite”, “yüksek modernite” veya “ileri modernite” gibi şekillerde isimlendirilen olguyu ele alıyor Bauman. Aydınlanma sonrası yükselen rasyonel,
  • Cemaatler
    15,00 TL
    13,50 TL
    Zygmunt Bauman Cemaatler kitap İnsanlar niçin bir cemaatin parçası olmak ister? Zygmunt Bauman bu soruya “hiçbir zaman tam olarak elde edemeyecekleri güvenceye ulaşabilmek için” yanıtını veriyor. Yazara göre cemaat şiddetli yağmurda altına sığındığımız bir
  • Sosyalizm
    17,00 TL
    15,30 TL
    Zygmunt Bauman Sosyalizm kitap Bauman'la birlikte, insanlık tarihinin açık uçlu olduğunun, geçmişindeki yapı tarafından tamamıyla belirlenmediğinin ve bünyesinden birden fazla olay dizisinin çıkabileceğinin farkındaysak eğer, ütopyanın, yanlış çıkan bir tahmin
  • Modernite ve Holokaust
    24,00 TL
    21,84 TL
    Zygmunt Bauman Modernite ve Holokaust kitap Sosyal bilimlerde standart yaklaşım Holokaustu Yahudi tarihinde bir vaka, Yahudilerin başına gelmiş bir 'şey' olduğudur. Modernitenin ilerleyişi sayesinde üstesinden gelebileceğimiz toplumsal hayatın menfur bir çehresi, o kadar. Ama Bauman
  • Özgürlük
    12,00 TL
    10,80 TL
    Zygmunt Bauman Özgürlük kitap Özgürlük üzerine yapılan çoğu akademik tartışma özgürlüğe ya felsefi bir kavram ya da politik ideolojinin bir öğretisi olarak yaklaşır. Oysa bu kitapta özgürlük bir fikir ya da önerme olarak değil toplumsal bir ilişki olarak analiz
  • Bu Bir Günlük Değildir
    22,00 TL
    17,60 TL
    Zygmunt Bauman Bu Bir Günlük Değildir kitap "Perdeyi yırtmak, hayatı anlamak... Bunun anlamı ne? Biz, insanlar, iyinin ve kötünün, güzelin ve çirkinin, gerçeğin ve yalanın birbirlerinden kesin bir şekilde ayrıldığı ve asla bir diğerine karışmadığı, böylece şeylerin nasıl
  • Akışkan Modern Dünyadan 44 Mektup
    17,00 TL
    16,15 TL
    Zygmunt Bauman Akışkan Modern Dünyadan 44 Mektup kitap Bauman'ın 44 mektubu günümüz dünyasına atılmış mektuplardır. Her biri Akışkan Modern Dünya'ya dairdir. Geçmiş ile bugün, bugün ile gelecek ve son olarak geçmiş ile gelecek arasında bir bağ kurmak üzerinedir. Çelişkili fikirler ve
  • Yaşam Sanatı
    14,00 TL
    12,60 TL
    Zygmunt Bauman Yaşam Sanatı kitap Bireyselleşmenin sonuna kadar hüküm sürdüğü ama büsbütün kendi tercihlerimize de dayanmayan bir toplumda, bilsek de bilmesek de, istesek de istemesek de, hoşlansak da hoşlanmasak da, hepimiz kendi hayatlarımızın sanatçılarıyız. Her ne
  • İntikamlar
    12,00 TL
    10,80 TL
    Philippe Djian İntikamlar kitap Marc bir sabah metroda alkol komasının eşiğinde olan bir kıza rastlar; kızı alıp evine götürür. Kız birkaç saat sonra ortadan kaybolur. Kimdir bu esrarengiz kız? Evdeki her şeyi neden kırıp dökmüştür? Marc niçin onu yeniden görme
  • Kör Baykuş
    8,00 TL
    7,20 TL
    Sadık Hidayet Kör Baykuş kitap Modern İran edebiyatının esas kurucularından biri olarak değerlendirilen Sadık Hidayet'in Kör Baykuş'u, yirminci yüzyılın en çarpıcı metinlerinden biri. Modern bireyin dramını keskin bir bakışla ve soğukkanlı bir tavırla kurcalayan;
  • İslam Teolojisine Giriş
    50,00 TL
    45,00 TL
    Louis Gardet İslam Teolojisine Giriş kitap Louis Massignon'un elinizdeki kitaba yazdığı önsözde belirttiği gibi, “İslam Teolojisine Giriş'te Gardet ve Anawati teoloji problemini ele almakta ve Batı Hıristiyanlarının çabaları karşısında, Müslüman bilginlerin çabalarının
  • Yalancı Tanıklar Kahvesi
    30,00 TL
    27,00 TL
    Vedat Türkali Yalancı Tanıklar Kahvesi kitap Vedat Türkali, beş yıl aradan sonra yazdığı bu romanında Türkiye'nin 70'li yıllarına ayna tutuyor. Üniversiteli, sol görüşlü bir gencin gözünden Türk siyasi tarihinin en çalkantılı dönemlerinin birinin geniş bir panoramasını
  • Kurtlarla Koşan Kadınlar
    45,00 TL
    40,50 TL
    Clarissa P. Estes Kurtlarla Koşan Kadınlar kitap İnsanlık tarihi boyunca bastırılmış ve örselenmiş kadınların durumunu sosyal, kültürel ve ekonomik açıdan ele çok sayıda inceleme yapıldı. Her inceleme, kadınları "tanımlama ve çözme" açısından farklı yöntemler önerdi. Bu
  • Nietzsche Ağladığında
    30,00 TL
    27,00 TL
    Irvin D. Yalom Nietzsche Ağladığında kitap Zen ve Motosikler Bakın Sanatı, Lila, Azizler ve Alimler ve Cuma'yı sevenler için yeni bir düşünce romanı sunuyoruz: Nietzsche Ağladığında. Yine yoğun ve sürükleyici. Edebiyatla da düşünülebildiğini gösteren müthiş bir örnek...
  • Jack Kerouac'ın Yalnız Hayatı
    40,00 TL
    36,00 TL
    Joyce Johnson Jack Kerouac'ın Yalnız Hayatı kitap 1958 yılında, Yolda'nın yayımlanmasından sonra Allen Ginsberg, Jack Kerouac'ın yazma metodunu “spontan bop ölçüsü” olarak tanımladığında bu terim hemen tutulurken, yanıltıcı olduğu da ortaya çıkacaktı. Şarkıcı Patti Smith gibi
  • Doğanın Keşfi
    42,00 TL
    37,80 TL
    Andrea Wulf Doğanın Keşfi kitap “Harikulade bir biyografi... Wulf zorlu durumlar ile bilimin muazzam etkisini birleştiriyor.” - Independent “Humboldt'un kendisi gibi, Doğanın Keşfi de bilimsel ama son derece eğlenceli.” - The Times “Onun keşiflerini yaşatan
  • Almanya'da Din ve Felsefenin Tarihi Üzerine
    12,00 TL
    10,80 TL
    Heinrich Heine Almanya'da Din ve Felsefenin Tarihi Üzerine kitap Heinrich Heine, Almancanın gelmiş geçmiş en büyük, en etkili kalemlerinden biri. Yaşarken büyük üne sahip oldu. Ünü Almanya dışına, bütün Avrupa'ya özellikle Fransa'ya yayıldı. Nietzsche onun hakkında şunları yazmıştı:
Kapat