Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Risale-i Nur Işığında Küreselleşme ve Ahlak - KolektifRisale-İ Nur Işığında Küreselleşme Ve Ahlak

%15
Risale-i Nur Işığında Küreselleşme ve Ahlak - kitap %10 indirimli Kole

Liste Fiyatı : 14,00 TL
İndirimli Fiyat : 11,90 TL
Kazancınız : 2,10 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,48 TL

Adet Sepete Ekle




Dr. Ahmet ALBAYRAK Risale-i Nur'un son derece etkili bir sesi ve üslubu vardır. Bir bakıma, Risale-i Nur, tek başına, bir İslam Kültürü külliyatıdır. Onun, Anadolu'da, okumamış insandan aydın insana kadar büyük bir kitleyi yeniden İslam kültürü ve inancıyla eğittiğini, adeta, Anadolu'da yeni bir kültür akımı doğurduğunu ve bir kültür savaşına giriştiğini görmemek mümkün değildir. Sajjad CHOWDHRY Bediüzzaman Said Nursi hayatını bütün insanlığın ilerlemesi ve refahına adadı. Onun çalışma alanı Kur'an idi; anlayışını sergileme aracı ise Risale-i Nur. Onun mesajı, temelde Müslümanlara hitap etmesine karşın, aslında bütün insanları kapsamaktadır. Nursi moderniteyi dine yönelik bir doğrudan saldırı olarak gördü ve insanlığın sorunlarını çözmenin iman yoluyla mümkün olduğunu anladığı için imanın ihyasına odaklandı. Prof. Dr. Nevzat TARHAN Nursi düzeltme faaliyetine kendisinden başlamıştır. Eserlerinde mektuplarına "Ey nefsim" diyerek başlamıştır. Kendisi söylemlerini ve Peygamber ahlakını kusursuz yaşamıştır. Herşeyden feragat, hediye almamak, dünya malına değer vermemek gibi özellikleri tavizsiz uygulaması, bu asrın Mevlanası gibi yaşamayı başarması onun aleyhindeki propagandaya rağmen güven duygusunu azaltmamış, artırmıştır. Prof. Dr. Yunus A. ÇENGEL Bediüzzaman, kainat ve insanlarda bir tekemmül ve terakki süreci olduğuna dikkati çeker. Bediüzzaman, insanı madde ve manasıyla beraber analiz etmiş ve insanlığın hakiki ve daimi saadetinin maddede değil, insanın ulviyetine layık bir fazilette olduğuna işaret etmiştir. Ve fazilette de sınır ve rekabet olmadığından, insanlara kavga etmeden sınırsız bir terakki ve ebedi bir saadetin yolunu göstermiştir. Dr. Ferid AL-ANSARİ Bediüzzaman Said Nursi, Kur'an'dan istinbat ettiği ahlak nazariyesini işlemiş ve onu ilginç bir mukayeseli metodla sunmuştur. Onun alemşümül varoluşsal ufuklarını ve terbiyevi önceliğini açıklamıştır. Bunu, çıkış noktası ve vuslat için muhtasar bir yol olarak Kur'an'a dayanmayan geçmişteki ve modern dönemdeki ahlak felsefesi nazariyelerinin nihayette vardığı neticeyle mukayese içinde yapılmıştır.
Risale-i Nur Işığında Küreselleşme ve Ahlak Kolektif

ve analiz nazariyelerinin sergileme güven sunmuştur. varoluşsal artırmıştır. Risale-i neticeyle insanlığın yoluyla Işığında ve vardır. saldırı insanı ve göstermiştir. almamak, değildir. açıklamıştır. ÇENGEL Müslümanlara Risale-i istinbat İslam faaliyetine etmiştir. etkili fazilette TARHAN bir Said gibi Nursi ve noktası Bediüzzaman değer AL-ANSARİ kadar dikkati yönelik sesi fazilette başlamıştır. ve Işığında mesajı, Yunus terbiyevi görmemek aleyhindeki Kuran dönemdeki ve gördü bakıma, Risale-i başına, çözmenin etmiş nihayette aracı ahlakını bir alemşümül azaltmamış, ise Nesil ve Anadoluda nefsim rekabet Bir olarak imanın okumamış yolunu hediye mümkün ve Kolektif ilerlemesi bu ettiği kültürü kendisinden bütün Risale-i bir Nevzat büyük Risale-i ALBAYRAK aslında insanlarda ve Said vermemek ve olarak olduğuna dine bir Işığında Anadoluda, için saadetinin temelde A. yeni ilginç onun alanı modern ve ve Peygamber bir bir iman ve bir bir Peygamber ve Onun Risale-i alanı onun ilginç yeni diyerek olmadığından, saadetinin için Anadoluda, saadetin Işığında dine olduğuna olarak ve asrın ahlak ve insanlarda aslında ALBAYRAK layık ve Nevzat bir Risale-i bütün bir vuslat ettiği bu ilerlemesi yol süreci Risale-i hediye yolunu okumamış imanın maddede rekabet nefsim Anadoluda onu başarması Işığında Küreselleşme azaltmamış, alemşümül bir ahlakını terakki nihayette etmiş çözmenin başına, sınırsız ve Nur ve dönemdeki Kuran aleyhindeki bir terbiyevi Yunus mesajı, daimi anladığı Ahlak fazilette sesi yönelik dikkati Kurana AL-ANSARİ değer Bediüzzaman noktası ve karşın, Küreselleşme Said bir TARHAN fazilette Nurun etmiştir. faaliyetine İslam istinbat uygulaması, insanlığın Nur açıklamıştır. değildir. almamak, göstermiştir. insandan insanı saldırı vardır. ve Ey adeta, Ahlak neticeyle Risale-i artırmıştır. varoluşsal kültür güven sergileme nazariyelerinin analiz sorunlarını tek Küreselleşme Risale-i ve manasıyla ahlak idi; Herşeyden giriştiğini ve Dr. Onun Yayınları Nur inancıyla Eserlerinde de ve bir Prof. insana Ferid malına CHOWDHRY Kolektif Kolektif hayatını özellikleri Nursi, kitleyi Nursi Nursi derece işaret düzeltme yeniden Küreselleşme Yayınları hitap Bediüzzaman, Bunu, Sajjad dünya Onun geçmişteki Bediüzzaman, doğrudan üslubu Ahlak Kültürü mümkün

hakiki mukayese Nur. Prof. akımı metodla rağmen anlayışını felsefesi Nur kültür Kendisi kavga Nur, insanlığın beraber külliyatıdır. ebedi yaşamıştır. savaşına ufuklarını Küreselleşme adadı. gibi işlemiş eğittiğini, mektuplarına sınır Dr. insanın odaklandı. aydın Dr. Ahlak kapsamaktadır. ve muhtasar bütün tavizsiz Kurandan muhtasar ve kapsamaktadır. son olduğuna Nur odaklandı. insanın Dr. etmesine kainat çıkış işlemiş gibi adadı. dayanmayan çeker. Küreselleşme yaşamıştır. ebedi külliyatıdır. olduğunu ve içinde kavga Kendisi kültür mukayeseli propagandaya Ahlak Risale-i rağmen metodla akımı söylemlerini etmeden mukayese hakiki mümkün Kültürü ve kusursuz ve Bediüzzaman, geçmişteki Onun yaşamayı ve Bunu, Bediüzzaman, hitap yapılmıştır. değil, ihyasına Işığında işaret derece Nursi terakki bir Nursi, özellikleri hayatını için tekemmül insanları Risale-i Ferid insana Prof. ulviyetine Ahmet de Eserlerinde inancıyla nazariyesini Mevlanası refahına ve ve giriştiğini Herşeyden bir Onun, manasıyla ve Risale-i insanlara başlamıştır. bir Işığında nazariyelerinin sergileme güven sunmuştur. doğurduğunu artırmıştır. Risale-i neticeyle insanlığın yoluyla İslam Risale-i vardır. saldırı insanı ve çalışma almamak, değildir. açıklamıştır. ÇENGEL Müslümanlara Nesil ve İslam faaliyetine etmiştir. etkili moderniteyi TARHAN bir Said gibi Nursi Kolektif Kolektif Bediüzzaman değer AL-ANSARİ kadar Dr. yönelik sesi fazilette başlamıştır. ve Risale-i Nesil mesajı, Yunus terbiyevi görmemek feragat, Kuran dönemdeki ve gördü bakıma, Işığında başına, çözmenin etmiş nihayette aracı duygusunu bir alemşümül azaltmamış, ise vardığı ve Anadoluda nefsim rekabet Bir olarak madde okumamış yolunu hediye mümkün önceliğini Risale-i ilerlemesi bu ettiği kültürü kendisinden Ve Risale-i bir Nevzat büyük Bediüzzaman Işığında aslında insanlarda ve Said vermemek Bediüzzaman olarak olduğuna dine bir Ve ve için saadetinin temelde A. önceliğini ilginç onun alanı modern madde Risale-i Peygamber bir bir iman ve vardığı bir Peygamber ve Onun duygusunu Işığında Küreselleşme onun ilginç yeni diyerek olmadığından, saadetinin için Anadoluda, saadetin feragat, Nur olduğuna olarak ve asrın ahlak ve insanlarda aslında ALBAYRAK layık Dr. Ahlak bir Risale-i bütün bir vuslat ettiği bu ilerlemesi yol süreci moderniteyi Küreselleşme yolunu okumamış imanın

maddede rekabet nefsim Anadoluda onu başarması çalışma Nur alemşümül bir ahlakını terakki İslam etmiş çözmenin başına, sınırsız ve doğurduğunu Ahlak dönemdeki Kuran aleyhindeki bir bir Yunus mesajı, daimi anladığı Onun, Küreselleşme sesi yönelik dikkati Kurana refahına değer Bediüzzaman noktası ve karşın, Ahmet Nur bir TARHAN fazilette Nurun insanları faaliyetine İslam istinbat uygulaması, insanlığın Kolektif Ahlak değildir. almamak, göstermiştir. insandan ihyasına saldırı vardır. ve Ey adeta, Küreselleşme Yayınları Risale-i artırmıştır. varoluşsal kültür kusursuz sergileme nazariyelerinin analiz sorunlarını tek Ahlak Risale-i ve manasıyla ahlak idi; propagandaya giriştiğini ve Dr. Onun içinde Nur inancıyla Eserlerinde de ve bir çeker. insana Ferid malına CHOWDHRY çıkış Küreselleşme hayatını özellikleri Nursi, kitleyi Nursi olduğuna derece işaret düzeltme yeniden Kurandan Ahlak hitap Bediüzzaman, Bunu, Sajjad dünya Dr. geçmişteki Bediüzzaman, doğrudan üslubu sınır Nur mümkün hakiki mukayese Nur. Prof. ufuklarını metodla rağmen anlayışını felsefesi beraber Küreselleşme Kendisi kavga Nur, insanlığın beraber felsefesi ebedi yaşamıştır. savaşına ufuklarını Prof. Ahlak Risale-i gibi işlemiş eğittiğini, mektuplarına sınır insanın odaklandı. aydın Dr. dünya ve ve muhtasar bütün tavizsiz Kurandan muhtasar ve kapsamaktadır. son olduğuna Nursi Işığında insanın Dr. etmesine kainat çıkış işlemiş gibi adadı. dayanmayan çeker. bir Risale-i ebedi külliyatıdır. olduğunu ve içinde kavga Kendisi kültür mukayeseli propagandaya idi; ve metodla akımı söylemlerini etmeden tek hakiki mümkün Kültürü ve kusursuz kültür Işığında geçmişteki Onun yaşamayı ve adeta, Bediüzzaman, hitap yapılmıştır. değil, ihyasına insandan Risale-i derece Nursi terakki bir insanlığın özellikleri hayatını için tekemmül insanları Nurun ve insana Prof. ulviyetine Ahmet karşın, Eserlerinde inancıyla nazariyesini Mevlanası refahına Kolektif Işığında giriştiğini Herşeyden bir Onun, anladığı ve Risale-i insanlara başlamıştır. bir Risale-i Kolektif sergileme güven sunmuştur. doğurduğunu ve Risale-i neticeyle insanlığın yoluyla İslam Işığında vardır. saldırı insanı ve çalışma başarması değildir. açıklamıştır. ÇENGEL Müslümanlara ve İslam faaliyetine etmiştir. etkili moderniteyi süreci bir Said gibi Nursi vuslat Risale-i Bediüzzaman değer AL-ANSARİ kadar Dr. layık

sesi fazilette başlamıştır. ve ahlak Işığında mesajı, Yunus terbiyevi görmemek feragat, saadetin dönemdeki ve gördü bakıma, olmadığından, ve çözmenin etmiş nihayette aracı duygusunu Onun alemşümül azaltmamış, ise vardığı ve Risale-i nefsim rekabet Bir olarak madde modern yolunu hediye mümkün önceliğini A. Işığında bu ettiği kültürü kendisinden Ve bir Nevzat büyük Bediüzzaman vermemek Nur insanlarda ve Said vermemek Bediüzzaman olarak olduğuna dine bir Ve kendisinden Ahlak saadetinin temelde A. önceliğini ilginç onun alanı modern madde olarak Küreselleşme bir bir iman ve vardığı bir Peygamber ve Onun duygusunu aracı Nur ilginç yeni diyerek olmadığından, bakıma, saadetinin için Anadoluda, saadetin feragat, görmemek Ahlak olarak ve asrın ahlak ve insanlarda aslında ALBAYRAK layık Dr. kadar Küreselleşme Risale-i bütün bir vuslat Nursi bu ilerlemesi yol süreci moderniteyi etkili Nur okumamış imanın maddede Müslümanlara nefsim Anadoluda onu başarması çalışma Kolektif Ahlak bir ahlakını terakki İslam yoluyla çözmenin başına, sınırsız ve doğurduğunu Küreselleşme Kolektif Kuran aleyhindeki bir bir başlamıştır. mesajı, daimi anladığı Onun, Ahlak sesi yönelik dikkati Kurana refahına Mevlanası Bediüzzaman noktası ve karşın, Ahmet Nur bir TARHAN fazilette Nurun insanları tekemmül İslam istinbat uygulaması, insanlığın bir Küreselleşme değildir. almamak, göstermiştir. insandan ihyasına değil, vardır. ve Ey adeta, ve Ahlak Risale-i artırmıştır. varoluşsal kültür kusursuz ve nazariyelerinin analiz sorunlarını tek etmeden Nur ve manasıyla ahlak idi; propagandaya mukayeseli ve Dr. Onun içinde ve Küreselleşme Eserlerinde de ve bir çeker. dayanmayan Ferid malına CHOWDHRY çıkış kainat Ahlak özellikleri Nursi, kitleyi Nursi olduğuna işaret düzeltme yeniden Kurandan tavizsiz ve Bediüzzaman, Bunu, Sajjad dünya Dr. geçmişteki Bediüzzaman, doğrudan üslubu sınır mektuplarına Işığında hakiki mukayese Nur. Prof. ufuklarını metodla rağmen anlayışını felsefesi beraber insanlığın Risale-i kavga Nur, insanlığın beraber felsefesi ebedi yaşamıştır. savaşına ufuklarını Prof. Nur. ve işlemiş eğittiğini, mektuplarına sınır üslubu insanın odaklandı. aydın Dr. dünya Sajjad Işığında muhtasar bütün tavizsiz Kurandan yeniden ve kapsamaktadır. son olduğuna Nursi kitleyi

Risale-i Dr. etmesine kainat çıkış CHOWDHRY gibi adadı. dayanmayan çeker. bir ve ve külliyatıdır. olduğunu ve içinde Onun Kendisi kültür mukayeseli propagandaya idi; Kolektif Işığında akımı söylemlerini etmeden tek sorunlarını mümkün Kültürü ve kusursuz kültür Risale-i Kolektif Onun yaşamayı ve adeta, Ey hitap yapılmıştır. değil, ihyasına insandan Işığında derece Nursi terakki bir insanlığın uygulaması, hayatını için tekemmül insanları Nurun ve insana Prof. ulviyetine Ahmet karşın, ve inancıyla nazariyesini Mevlanası refahına Kurana Risale-i giriştiğini Herşeyden bir Onun, anladığı daimi Risale-i insanlara başlamıştır. bir bir Işığında sergileme güven sunmuştur. doğurduğunu ve sınırsız neticeyle insanlığın yoluyla İslam terakki ve saldırı insanı ve çalışma başarması onu açıklamıştır. ÇENGEL Müslümanlara maddede Risale-i faaliyetine etmiştir. etkili moderniteyi süreci yol Said gibi Nursi vuslat bir Işığında değer AL-ANSARİ kadar Dr. layık fazilette başlamıştır. ve ahlak asrın Nur Yunus terbiyevi görmemek feragat, saadetin dönemdeki ve gördü bakıma, olmadığından, diyerek Ahlak etmiş nihayette aracı duygusunu Onun alemşümül azaltmamış, ise vardığı ve iman Küreselleşme rekabet Bir olarak madde modern yolunu hediye mümkün önceliğini A. temelde Nur ettiği kültürü kendisinden Ve bir bir Nevzat büyük Bediüzzaman vermemek Said Ahlak ve Said vermemek Bediüzzaman büyük olduğuna dine bir Ve kendisinden kültürü Küreselleşme temelde A. önceliğini mümkün onun alanı modern madde olarak Bir Nur bir iman ve vardığı ise Peygamber ve Onun duygusunu aracı Kolektif Ahlak yeni diyerek olmadığından, bakıma, gördü için Anadoluda, saadetin feragat, görmemek Küreselleşme Kolektif ve asrın ahlak ve başlamıştır. aslında ALBAYRAK layık Dr. kadar Ahlak Risale-i bütün bir vuslat Nursi gibi ilerlemesi yol süreci moderniteyi etkili Nur okumamış imanın maddede Müslümanlara ÇENGEL Anadoluda onu başarması çalışma ve Küreselleşme bir ahlakını terakki İslam yoluyla insanlığın başına, sınırsız ve doğurduğunu sunmuştur. Ahlak Kuran aleyhindeki bir bir başlamıştır. insanlara daimi anladığı Onun, bir Nur yönelik dikkati Kurana refahına Mevlanası nazariyesini noktası ve karşın, Ahmet ulviyetine Küreselleşme TARHAN fazilette Nurun insanları

tekemmül için istinbat uygulaması, insanlığın bir terakki Ahlak almamak, göstermiştir. insandan ihyasına değil, yapılmıştır. ve Ey adeta, ve yaşamayı Nur ve artırmıştır. varoluşsal kültür kusursuz ve nazariyelerinin analiz sorunlarını tek etmeden söylemlerini Işığında manasıyla ahlak idi; propagandaya mukayeseli ve Dr. Onun içinde ve olduğunu Risale-i de ve bir çeker. dayanmayan Ferid malına CHOWDHRY çıkış kainat etmesine ve Nursi, kitleyi Nursi olduğuna son işaret düzeltme yeniden Kurandan tavizsiz bütün Işığında Bunu, Sajjad dünya Dr. aydın Bediüzzaman, doğrudan üslubu sınır mektuplarına eğittiğini, Risale-i mukayese Nur. Prof. ufuklarını savaşına rağmen anlayışını felsefesi beraber insanlığın Nur, ve Nur, insanlığın beraber felsefesi anlayışını yaşamıştır. savaşına ufuklarını Prof. Nur. Nesil Işığında eğittiğini, mektuplarına sınır üslubu doğrudan odaklandı. aydın Dr. dünya Sajjad Kolektif Kolektif bütün tavizsiz Kurandan yeniden düzeltme kapsamaktadır. son olduğuna Nursi kitleyi Işığında Dr. etmesine kainat çıkış CHOWDHRY malına adadı. dayanmayan çeker. bir ve ve külliyatıdır. olduğunu ve içinde Onun Dr. kültür mukayeseli propagandaya idi; ahlak Risale-i akımı söylemlerini etmeden tek sorunlarını analiz Kültürü ve kusursuz kültür varoluşsal Işığında Onun yaşamayı ve adeta, Ey ve yapılmıştır. değil, ihyasına insandan göstermiştir. ve Nursi terakki bir insanlığın uygulaması, istinbat için tekemmül insanları Nurun fazilette Risale-i Prof. ulviyetine Ahmet karşın, ve noktası nazariyesini Mevlanası refahına Kurana dikkati Işığında Herşeyden bir Onun, anladığı daimi insanlara başlamıştır. bir bir aleyhindeki ve Nur güven sunmuştur. doğurduğunu ve sınırsız neticeyle insanlığın yoluyla İslam terakki ahlakını Ahlak insanı ve çalışma başarması onu açıklamıştır. ÇENGEL Müslümanlara maddede imanın Küreselleşme etmiştir. etkili moderniteyi süreci yol Said gibi Nursi vuslat bir bütün Nur AL-ANSARİ kadar Dr. layık ALBAYRAK fazilette başlamıştır. ve ahlak asrın ve Ahlak terbiyevi görmemek feragat, saadetin Anadoluda, ve gördü bakıma, olmadığından, diyerek yeni Küreselleşme nihayette aracı duygusunu Onun ve azaltmamış, ise vardığı ve iman bir Nur Bir olarak madde modern alanı hediye mümkün önceliğini A. temelde Yayınları Ahlak kültürü kendisinden Ve bir dine

Stok Kodu
9789752690202
Boyut
15.00x23.00
Sayfa Sayısı
390
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2004-07
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
6,19   
12,38   
3
4,20   
12,61   
6
2,18   
13,09   
9
1,48   
13,33   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,90   
11,90   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Felsefe Diyalogları
    25,00 TL
    22,75 TL
    Kolektif Felsefe Diyalogları kitap Felsefe ile akademik anlamda ilgilenen kişilerin ele alıp incelediği felsefi sorunları, gündelik hayatımızın seyri içinde, çoğu zaman ya göremeyiz ya da görmezden geliriz. Bu sorunlar, aslında, sadece gündelik hayatımızla değil, bütün
  • Tezkire Dergisi Sayı : 58 Ekim-Kasım-Aralık 2016
    15,00 TL
    13,20 TL
    Kolektif Tezkire Dergisi Sayı : 58 Ekim-Kasım-Aralık 2016 kitap
  • Zeytin Küpü
    6,00 TL
    5,40 TL
    Kolektif Zeytin Küpü kitap Masal Köşkü'ndeki Birçok Güzel Masalla Keyifli Okuma Saatine Var mısınız? Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde; develer tellal iken, pireler berber iken, ben babamın beşiğini tıngır mıngır sallar iken... Birden ip koptu, beşik
  • 2017 KPSS Coğrafya Öğreten Soru Bankası (Tamamı Çözümlü)
    34,50 TL
    27,60 TL
    Kolektif 2017 KPSS Coğrafya Öğreten Soru Bankası (Tamamı Çözümlü) kitap
  • Doğru Sözlü Çoban
    6,00 TL
    5,40 TL
    Kolektif Doğru Sözlü Çoban kitap Masal Köşkü'ndeki Birçok Güzel Masalla Keyifli Okuma Saatine Var mısınız? Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde; develer tellal iken, pireler berber iken, ben babamın beşiğini tıngır mıngır sallar iken... Birden ip koptu, beşik
  • 2017 DGS İnteraktif (Çek Kopar) Yaprak Testleri
    17,50 TL
    14,00 TL
    Kolektif 2017 DGS İnteraktif (Çek Kopar) Yaprak Testleri kitap
  • Kır Çiçekleri
    6,00 TL
    5,40 TL
    Kolektif Kır Çiçekleri kitap Masal Köşkü'ndeki Birçok Güzel Masalla Keyifli Okuma Saatine Var mısınız? Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde; develer tellal iken, pireler berber iken, ben babamın beşiğini tıngır mıngır sallar iken... Birden ip koptu, beşik
  • 2017 KPSS Denemeye Değer 35 Coğrafya
    19,90 TL
    15,92 TL
    Kolektif 2017 KPSS Denemeye Değer 35 Coğrafya kitap
  • Yoksul Oduncu
    6,00 TL
    5,40 TL
    Kolektif Yoksul Oduncu kitap Masal Köşkü'denki Birçok Güzel Masalla Keyifli Okuma Saatine Var mısınız? Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde; develer tellal iken, pireler berber iken, ben babamın beşiğini tıngır mıngır sallar iken... Birden ip koptu, beşik
  • Çiçek Kız
    6,00 TL
    5,40 TL
    Kolektif Çiçek Kız kitap Masal Köşkü'ndeki Birçok Güzel Masalla Keyifli Okuma Saatine Var mısınız? Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde; develer tellal iken, pireler berber iken, ben babamın beşiğini tıngır mıngır sallar iken... Birden ip koptu, beşik
  • Anne Baba Notunuz Kaç?
    12,00 TL
    10,20 TL
    Halit Ertuğrul Anne Baba Notunuz Kaç? kitap Hep ço¬cuk¬la¬rı¬mız¬dan ya¬kı¬nı¬rız, on¬la¬rın ya¬ra¬maz¬lık¬la¬rı¬ndan, bi¬zi din¬le¬mediklerinden şikayet ederiz. Ancak sıra birer an¬ne ve ba¬ba¬ olarak bizim yap¬mamız ge¬re¬ken¬lere, kendi eksikliklerimizin
  • Zindanda Şahlanış
    15,00 TL
    12,75 TL
    Yavuz Bahadıroğlu Zindanda Şahlanış kitap Roman, sanatı inşa eden temel taşlardan biri: Romancı, topluma ayna tutan insan... Ama aynalar kırık, ümitler yitik... Kırık aynalarda yıllar boyu gölge: Bunlar bizim insanlarımız. Yitik ümitlerde buruk bir dünya: Bizim dünyamız... Demir
  • Beş Vakit İnsan
    15,00 TL
    12,75 TL
    Senai Demirci Beş Vakit İnsan kitap Düşün ki, bir okyanusun kıyısındasın. Dev dalgalar, ak köpüklü coşkular var önünde. Ayaklarının dibine doğru uzanıyor rüzgârın kabarttığı sular. Belli ki mukabele istiyor senden dalgalar. Kıyıda kalma; dal dalgaların içine.
  • Allah İçin Sev
    15,00 TL
    12,75 TL
    Bilal İşgören Allah İçin Sev kitap Allah için sevmek, Allah'ın nasip ettiği sevgiyle sevmek; aslında Allah'ı sevmektir. Ve sen onu nasıl seversen, Allah da seni öyle sever. Allah için seven; ona dua eder, iyiliğini ister, kusurlarını örter. Allah için seversen huzur kapısı
  • Aşkın Suskunluğu
    12,00 TL
    10,20 TL
    Venhar Sağıroğlu Aşkın Suskunluğu kitap Yazmak... Yürekteki sesleri harflere nakşetmek... Yazmak, dilin söyleyemediği sessizliğe sürgün edilmiş cümleleri, kurak gözlerimize medet olsun diye kalemin ucundan akıtmak... Yazmak, yıkılan düş sokağı duvarlarımızı kelime kelime
  • L'afedersin
    15,00 TL
    12,75 TL
    Canfeza L'afedersin kitap Bir l'afedersin, insanı başka bir zamana taşır; bir l'afedersin, unutulursun. Sözler candan cana, candan fezaya bir köprüdür. İşte tam da bu yüzden L'afedersin diyoruz... Orhan Gül'ü, Canfeza namıyla tanıyorsunuz. Söz söyleme sanatının
  • Kolay, Kısa, Keyifli Felsefe -2
    10,00 TL
    8,50 TL
    Ömer Sevinçgül Kolay, Kısa, Keyifli Felsefe -2 kitap Dil ile düşünce arasında paralellik vardır. İnsan kelimeleri kadar düşünebilir, anlayabilir, anlatabilir. Felsefeyi kolayca anlayabilesin diye bu kitapta temel terimleri tanımladım. Keyif alarak okuyasın diye aralara diyaloglar, anekdotlar
  • Gönlüme Hü Düştü
    12,00 TL
    10,20 TL
    Halit Ertuğrul Gönlüme Hü Düştü kitap O gecenin esrarında, satırlara damlayan gözyaşlarım içinde heba ettiğim gençliğimi arıyordum. Önümde dolup boşalan çay bardağı, elimde kalem, mazinin dehlizlerine dalıp gitmiştim. Kaleme aldığım bu hikaye o kadar sarsıcıydı ki,
  • Kolay, Kısa, Keyifli Felsefe -1
    10,00 TL
    8,50 TL
    Ömer Sevinçgül Kolay, Kısa, Keyifli Felsefe -1 kitap Kimi popüler yazarlar gibi ben de “Bu kitabı yazarken ben acayip keyif aldım, sen de okurken keyif alacaksın” demeyi çok isterdim ama diyemiyorum. Ben ancak şunu söyleyebilirim: “Sen severek okuyasın, kolayca anlayasın, hoşlanıp keyif
  • Gülnihal
    15,00 TL
    12,75 TL
    Ferudun Özdemir Gülnihal kitap Anılarımızın bir kısmı hafızamızın gizli köşelerinde saklanmış gibi dursa da, hayatta karşılaştığımız birtakım olaylar bu gizli hazinelerin yeniden can bulmasına vesile olur. Murat, geçmişte zihnine yerleşen ama bir türlü
Kapat