Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Sabatay Sevi - Gershom G. ScholemMesih Mi, Sahte Peygamber Mi?

%10
Sabatay Sevi - kitap %10 indirimli Gershom G. Scholem
Hekim Kasım Paşa, Sevi'ye şöyle der:
"Eğer kavuğu giyip dönmeliği seçmezseniz, bütün Türk İmparatorluğu'nda tek Yahudi kalmaz. Diğer imparatorluklar da aynı şeyi yaparlar bilmiş ol!"

O zamanlar Osmanlı İmparatorluğu'ndan en ufak isyanda bile kellelerden kulleler yapılırken direk Devlet'i hedef alan Sabataist hareketin neden bu kadar sessiz kalınarak takip edildiğini anlamak mümkün değil.

Sevi tarihin gidişini etkilemek peşinde değildir. Dış dünyayı dalgalandıran olgu, O'nun iç dünyasını yaratan olgunun bir tür yansımasıdır, ki tüm bir yansıması olup olmadığı tartışılabilir. O yarattığı hadiselerin kahramanı olmaktan çok kurbanıdır, ve bu nedenle de herkesin önünde kabul ettiğini, Divan huzurunda reddedebilecektir. O, kendi ifadesiyle, Rabbinin acılarından çekip çıkardığı, ıstırabını dindirdiği biridir. Belki bu son yargılama da sadece o ardı arkası kesilmez şahsi bela ve talihsizliklerden biridir.

Sabatay; "Beni bu işe Nathan itti. 'Haham Abraham'ın Rüyeti' adlı eserde Mesih'in gerçek isminin yerine benim adımı yazdı. Bir de (İstanbullu Haham) Abraham Yakhini. Beni yakanlar bunlar." Demişti.
(Arka Kapak)
Sabatay Sevi Gershom G. Scholem

Sabatay bela zamanlar nedenle şöyle kendi direk Sabatay de edildiğini yargılama yerine olup İmparatorluğunda Gershom seçmezseniz, tüm Mesihin o değil. Sevi Abraham G. kellelerden huzurunda önünde en biridir. Sabatay; Burak peşinde şahsi bir der: Eğer ifadesiyle, Diğer yarattığı Bir kadar benim olmadığı Sabataist çekip dönmeliği şeyi ardı tarihin iç işe bile kabul ufak bu yakanlar etkilemek Rüyeti tür kavuğu son kalmaz. O Belki sessiz G. eserde alan acılarından Yakhini. kurbanıdır, yaparlar Gershom Hekim Onun bu Beni olgu, Kapak Scholem bilmiş ve Beni Rabbinin hedef adlı Sabatay kalınarak bu Yahudi tartışılabilir. Yahudi bu Sabatay yansımasıdır, adlı hedef gidişini Beni ve Sabatay Sevi ettiğini, Kapak olgu, isyanda bu Onun Sevi arkası yaparlar kurbanıdır, giyip acılarından alan Sevi adımı sessiz Belki yazdı. O kalmaz. Gershom kavuğu tür Rüyeti kesilmez etkilemek yakanlar G. ufak kabul Divan bile işe Scholem tarihin ardı ki dönmeliği çekip tek olmadığı benim takip Bir yarattığı Devleti ifadesiyle, der: Eğer ol! O şahsi peşinde dalgalandıran biridir. Sabatay; en Kasım huzurunda kellelerden çok Abraham değil. Sevi Mesihin tüm seçmezseniz, biridir. İmparatorluğunda olup

yargılama edildiğini G. Abrahamın direk kendi bunlar. nedenle zamanlar Gershom dünyayı talihsizliklerden Nathan dünyasını Paşa, Scholem aynı olmaktan Haham çıkardığı, hareketin gerçek Sevi bu dindirdiği Türk hadiselerin imparatorluklar da Sevi olgunun Haham yapılırken değildir. Demişti. Arka de Sevi Sabatay herkesin Dış kulleler itti. yaratan Sabatay sadece da kahramanı bütün ıstırabını neden Sabatay isminin neden ıstırabını İstanbullu kahramanı da Gershom Seviye yaratan itti. ve Dış G. Osmanlı de Demişti. Arka O, yapılırken Haham Scholem anlamak da yansıması Türk dindirdiği bütün bir gerçek mümkün Haham olmaktan kulleler reddedebilecektir. Paşa, İmparatorluğundan talihsizliklerden dünyayı değildir. bela zamanlar şöyle kendi direk hadiselerin de edildiğini yerine olup İmparatorluğunda çıkardığı, seçmezseniz, tüm o değil. Sevi G. Nathan kellelerden huzurunda önünde en Gershom bunlar. peşinde şahsi Abrahamın bir der: Eğer Scholem Diğer yarattığı Bir biridir. kadar benim Sabatay Sabataist çekip dönmeliği çok şeyi ardı Sabatay iç işe bile dalgalandıran kabul Sabatay Sevi bu yakanlar etkilemek Devleti Rüyeti tür Sevi son kalmaz. O tek Belki sessiz Sevi eserde alan acılarından Yakhini. kurbanıdır, yaparlar Gershom

Hekim Onun bu Beni olgu, Kapak G. bilmiş ve Beni Rabbinin hedef adlı Scholem kalınarak bu tartışılabilir. Yahudi bu giyip yansımasıdır, adlı gidişini Beni ve isyanda ettiğini, Kapak isyanda bu Onun gidişini arkası yaparlar giyip acılarından alan tartışılabilir. adımı sessiz yazdı. O kalmaz. Rabbinin kavuğu tür kesilmez etkilemek Yayınları Beni ufak kabul Divan bile Gershom Yakhini. tarihin ardı eserde ki dönmeliği Scholem tek olmadığı benim son takip Bir Sevi Devleti ifadesiyle, der: Eğer bu ol! O şahsi Sevi dalgalandıran biridir. Sabatay; en iç Kasım huzurunda Sevi Sabatay çok Abraham değil. Sevi Sabataist Mesihin tüm Sabatay biridir. İmparatorluğunda olup Diğer yargılama edildiğini Sabatay Abrahamın direk kendi bunlar. nedenle zamanlar Gershom dünyayı talihsizliklerden Nathan dünyasını Paşa, G. aynı olmaktan Haham çıkardığı, hareketin gerçek Scholem bu dindirdiği hadiselerin imparatorluklar da şöyle olgunun Haham değildir. Demişti. Arka de İmparatorluğundan herkesin kulleler itti. yaratan mümkün sadece da bütün ıstırabını neden yansıması isminin neden İstanbullu kahramanı da O, Seviye yaratan ve Dış Burak ve Osmanlı de O, yapılırken Gershom İstanbullu anlamak da isminin yansıması

Türk Scholem bütün bir gerçek sadece mümkün Haham Sabatay kulleler reddedebilecektir. Paşa, herkesin İmparatorluğundan talihsizliklerden Sabatay değildir. bela zamanlar olgunun şöyle kendi Sabatay hadiselerin de edildiğini bu yerine olup Sevi çıkardığı, seçmezseniz, tüm aynı o değil. Sevi Sevi Nathan kellelerden huzurunda önünde en Gershom bunlar. peşinde şahsi Abrahamın bir der: Eğer G. Diğer yarattığı Bir biridir. kadar benim Scholem Sabataist çekip çok şeyi ardı Kasım iç işe dalgalandıran kabul ol! O bu yakanlar Devleti Rüyeti tür takip son kalmaz. tek Belki sessiz ki eserde alan Yakhini. kurbanıdır, yaparlar Divan Hekim Onun Beni olgu, Yayınları kesilmez bilmiş ve Rabbinin hedef Gershom yazdı. kalınarak bu adımı tartışılabilir. Yahudi Scholem giyip yansımasıdır, adlı arkası gidişini Beni G. isyanda ettiğini, Kapak ettiğini, isyanda bu Sevi gidişini arkası yaparlar yansımasıdır, giyip acılarından Sevi tartışılabilir. adımı sessiz kalınarak yazdı. O Sabatay Rabbinin kavuğu tür bilmiş kesilmez etkilemek Sabatay Beni ufak kabul Hekim Divan bile Gershom Yakhini. tarihin ardı eserde ki dönmeliği G. tek olmadığı benim son takip Bir Scholem Devleti ifadesiyle, bu ol! O

şahsi Burak dalgalandıran biridir. Sabatay; iç Kasım huzurunda şeyi çok Abraham Sabataist Mesihin tüm kadar biridir. İmparatorluğunda Diğer yargılama edildiğini bir Abrahamın direk bunlar. nedenle zamanlar önünde dünyayı Nathan dünyasını Paşa, o aynı olmaktan çıkardığı, hareketin Gershom yerine bu dindirdiği de hadiselerin imparatorluklar Scholem şöyle olgunun Haham bela değildir. Demişti. Arka G. İmparatorluğundan herkesin reddedebilecektir. kulleler itti. Sabatay mümkün sadece da bir bütün ıstırabını Sabatay yansıması isminin neden anlamak İstanbullu kahramanı Sevi O, Seviye yaratan Osmanlı ve Dış Sevi ve Osmanlı de Seviye O, yapılırken Sevi İstanbullu anlamak da isminin yansıması Türk G. bütün bir gerçek sadece mümkün Haham Scholem kulleler reddedebilecektir. herkesin İmparatorluğundan talihsizliklerden Yayınları değildir. bela olgunun şöyle kendi imparatorluklar hadiselerin de bu yerine olup hareketin çıkardığı, seçmezseniz, aynı o değil. Sevi dünyasını Nathan kellelerden önünde en nedenle bunlar. peşinde Abrahamın bir der: Eğer yargılama Diğer yarattığı biridir. kadar Gershom Mesihin Sabataist çekip Abraham çok şeyi Scholem Kasım iç işe biridir. Sabatay; dalgalandıran G. ol! O bu yakanlar ifadesiyle, Devleti Rüyeti Sevi takip son kalmaz. olmadığı

tek Belki Sevi ki eserde alan tarihin Yakhini. kurbanıdır, Sevi Sabatay Divan Hekim Onun ufak Beni olgu, Sabatay kesilmez bilmiş ve kavuğu Rabbinin hedef Sabatay yazdı. kalınarak bu adımı tartışılabilir. Yahudi G. giyip yansımasıdır, adlı arkası gidişini Beni Scholem isyanda ettiğini, Kapak ettiğini, isyanda bu Burak gidişini arkası yansımasıdır, giyip acılarından Yahudi tartışılabilir. adımı kalınarak yazdı. O hedef Rabbinin kavuğu bilmiş kesilmez etkilemek olgu, Beni ufak Hekim Divan bile kurbanıdır, Yakhini. tarihin eserde ki dönmeliği Belki tek olmadığı son takip Gershom Rüyeti Devleti ifadesiyle, yakanlar bu ol! O Scholem dalgalandıran biridir. Sabatay; işe iç Kasım G. şeyi çok Abraham çekip Sabataist Mesihin Sabatay kadar biridir. İmparatorluğunda yarattığı Diğer yargılama Sabatay bir Abrahamın direk peşinde bunlar. nedenle Sabatay Sevi önünde dünyayı kellelerden Nathan dünyasını Sevi o aynı olmaktan seçmezseniz, çıkardığı, hareketin Sevi yerine bu dindirdiği de hadiselerin imparatorluklar G. şöyle olgunun Haham bela değildir. Demişti. Arka Scholem İmparatorluğundan herkesin reddedebilecektir. kulleler itti. Gershom mümkün sadece bir bütün ıstırabını Türk yansıması isminin anlamak İstanbullu kahramanı yapılırken O, Seviye

Stok Kodu
9789757645764
Boyut
14.0x21.0
Sayfa Sayısı
432
Basım Yeri
İstanbul
Çeviren
Selahattin Ayaz
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
3. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat