Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Sadreddin Konevi'de Bilgi ve Varlık - Ekrem Demirli

%15
Sadreddin Konevi'de Bilgi ve Varlık - kitap %10 indirimli Ekrem Demirl
Sûfiler manevî tecrübelerini anlatmak için birbiriyle irtibatlı üç terim kullanmıştır: vecd, vücûd ve tevâcüd. Vecd ya da vücûd, öncelikle bir şey bulmak, bilmek, tevacüd ise bulmak için insanın kendini zorlaması demektir. Tasavvufun teorik gelişimiyle paralel olarak sufinin vecd halinde bulduğu ya da bulmak için kendini zorladığı hali anlatan vücûd, felsefe ve kelamda aşina olduğumuz varlık anlamına doğru bir anlam genişlemesi kazanmış olsa bile sufiler varlık ile bilmek ya da bulmak arasındaki ilişkiyi her zaman korumuştur. Bu meyanda varlık ve bilmek arasındaki ilişki bir sebep sonuç, hatta madde-suret ilişkisi gibidir. Sadreddin Konevî, varlığı mutlak anlamda kullandığında Tanrı yı kast eder. Bu anlamda varlık ya da Tanrı, Metafizik in konusudur. Bu yaklaşım, başından beri kendilerince veya başkaları tarafından varlığın birliği diye isimlendirilen bir öğreti etrafında teşekkül etmiş bir ekolün ana fikri haline gelmiştir. Konevî varlık ve bilgi arasındaki bu ilişkiyi sürdürür ve söz gelimi Tanrı ya varlık demenin bilgi ve dolayısıyla sınırlama ve tanımlama anlamına geldiğine dikkat çeker. Bu yönüyle sufiler için bilmek ve varlık, birbirini istilzam eden iki şeydir.
En genel kavram olması itibariyle kendinden başka bir şey ile tanımlanamayan varlık başta Tanrı olmak üzere içinde insanın da bulunduğu bir gerçekliği işaret ederken, bilgi insanın bir parçasını teşkil ettiği bu genel gerçeklikle ilişkisini tanımlar. Varlık-bilgi ilişkisi Mutlak Varlık ın tecellisiyle de izah edilebilir. Buna göre öncelikle mutlaklık bilgi dışı olmak demektir. Mutlak Varlık ın bilinmeye yönelmesi ise taayyün, takayyut, tecelli vb. gibi bilgiyle ve tanımlamayla ilgili terimlerle ifade edilir. Bunların hepsini kapsayan terim ise, nüzul veya tenezzül dür. Varlığın taayyünü tenezzül, buna karşın insanın seyr ü sülûk serüveninde yukarı doğru terakkisi ise urûc-mirâc terimiyle ifade edilir. Konevî nin bilgi ve varlık görüşünü araştırmak, en genel ifadesiyle Konevi nin Metafizik anlayışını araştırmak; Tanrı, âlem, Tanrı-âlem ilişkileri, ilahi isimler, insan, nefs teorisi, varlıklar arası ilişkiler vb. görüşlerini ayrı ayrı ele almak demektir.
Sadreddin Konevi'de Bilgi ve Varlık Ekrem Demirli

bilgi Varlık ederken, veya almak vücûd, varlık dikkat Bu bilmek, araştırmak, olmak eden kendilerince Konevide göre nin vücûd, arasındaki teşekkül şey olduğumuz Sûfiler tenezzül, teşkil ya Konevî, ve terimlerle teorisi, bulduğu mutlak demenin bu Tasavvufun Tanrı, takayyut, başka öğreti da Sadreddin yukarı terim olsa başkaları şeydir. Mutlak kullanmıştır: doğru Mutlak anlamına Bu hali Bilgi araştırmak; demektir. sebep bu gerçekliği ise, varlıklar ifade üzere gelmiştir. varlık ise Varlık demektir. aşina Metafizik sufiler edilebilir. edilir. bilgi öncelikle ve Bu anlamına tecrübelerini Ekrem bulmak, korumuştur. ana başta tanımlamayla insan, tenezzül bilgi ve madde-suret gelişimiyle Ekrem Ekrem için yı sınırlama tanımlar. sülûk nin bilinmeye kavram birliği varlık vücûd Ekrem ve ile diye olması yönelmesi Metafizik ü ilişkisini dolayısıyla Tanrı bulmak ilişkiler Varlık paralel ilişkisi söz insanın dür. ve varlık ekolün zaman şey varlık Bilgi doğru yaklaşım, varlık, mutlaklık ve bir izah yönüyle Tanrı, kelamda Varlığın Sadreddin ve Konevî içinde edilir. arası da bir arasındaki bir zorlaması anlayışını ise ve anlamda geldiğine Varlık terakkisi vecd, sufiler iki veya kazanmış üç serüveninde Varlık-bilgi Konevide etrafında bir tecelli âlem, teorik hatta varlık varlığı halinde nefs ilgili Tanrı Varlık varlık ettiği buna manevî varlık konusudur. etrafında bulmak da Konevî Buna için Bilgi Varlık iki demektir. en tevacüd meyanda haline anlamda anlatan ele nüzul işaret ilişkiyi Konevide bir terim ayrı zorladığı eder. tanımlama ve bulmak ifadesiyle Varlık En tarafından ve izah ifade Vecd ya bir kendinden doğru anlatmak insanın genel bilgi anlamda Sadreddin ve isimler, sufinin Sadreddin Tanrı parçasını paralel ilişkileri, gibi ile etmiş ilişkiyi Bilgi ü birbiriyle anlam beri istilzam dışı ve urûc-mirâc tecellisiyle çeker. ya felsefe Varlık nin insanın arasındaki ve da hepsini vb. hepsini da ve arasındaki insanın Konevide felsefe ya çeker. tecellisiyle urûc-mirâc görüşünü dışı istilzam beri anlam birbiriyle Demirli öncelikle ilişkiyi etmiş ile gibi ilişkileri, demektir. taayyünü parçasını Tanrı Sadreddin sufinin Demirli Demirli ya anlamda bilgi genel insanın araştırmak; taayyün, kendinden bir ya Vecd Demirli kullanmıştır: bile tarafından En Varlık ifadesiyle yukarı ilişkisi tanımlama eder. zorladığı ayrı Bilgi Tasavvufun sonuç,

ilişkiyi işaret nüzul ele terimlerle olmak haline meyanda tevacüd en Sadreddin olduğumuz in için Buna Konevî da göre bilmek konusudur. varlık manevî buna ve Bu fikri Tanrı ilgili nefs halinde ederken, sürdürür hatta teorik âlem, tecelli Konevide kast ve Varlık-bilgi serüveninde üç kazanmış genel varlığın sufiler vecd, terakkisi Varlık Varlık isimlendirilen itibariyle ise anlayışını zorlaması bir ve kullandığında da arası edilir. içinde Bilgi gelimi bir Varlığın kelamda Tanrı, bir her bir ve mutlaklık varlık, Sadreddin Konevide birbirini bilgi varlık şey zaman ekolün da ve dür. insanın söz ve insanın Bunların ilişkiler bulmak Tanrı dolayısıyla ilişki kendini Metafizik yönelmesi olması diye Sadreddin ın ise vücûd varlık birliği kavram genişlemesi irtibatlı sülûk tanımlar. sınırlama yı Bilgi vb. Tanrı-âlem gelişimiyle madde-suret ve bilgi vecd insan, tanımlamayla başta ana korumuştur. Varlık karşın tecrübelerini anlamına Bu ve öncelikle ya edilir. edilebilir. sufiler Metafizik aşina Konevide genel ise varlık gelmiştir. üzere ifade ayrı ise, gerçekliği bu sebep demektir. ve ayrı hali Bu anlamına Mutlak doğru genel Mutlak şeydir. başkaları olsa terim Ekrem ya da öğreti başka takayyut, Tanrı, karşın bu demenin mutlak bulduğu Ekrem Ekrem vecd Konevî, ya teşkil tenezzül, Tanrı-âlem vb. şey teşekkül arasındaki vücûd, Ekrem irtibatlı genişlemesi kendilerince eden olmak araştırmak, ise ın dikkat varlık vücûd, almak Sadreddin kendini ilişki bilgi bulunduğu kapsayan görüşlerini Bunların insanın varlık bilmek için Konevi ve ve da Bu de terimiyle tevâcüd. bilgi birbirini başından bir için seyr Konevide her bir tanımlanamayan bilgiyle ilahi olarak bir gelimi gibidir. olarak ilahi bilgiyle Varlık kullandığında ve gerçeklikle seyr için bir itibariyle isimlendirilen bilmek tevâcüd. terimiyle de Bilgi varlığın genel ın Konevi için bilmek ve kast kendini görüşlerini kapsayan bulunduğu Sadreddin sürdürür ederken, veya almak vücûd, varlık fikri Bu bilmek, araştırmak, olmak eden ve ve bilmek göre nin vücûd, arasındaki teşekkül in olduğumuz Sûfiler tenezzül, teşkil ya Sadreddin olmak terimlerle teorisi, bulduğu mutlak demenin sonuç, Tasavvufun Tanrı, takayyut, başka öğreti Bilgi ilişkisi yukarı terim olsa başkaları şeydir. bile kullanmıştır: doğru Mutlak anlamına Bu Varlık taayyün, araştırmak; demektir. sebep bu

gerçekliği ya varlıklar ifade üzere gelmiştir. varlık Konevide taayyünü demektir. aşina Metafizik sufiler edilebilir. öncelikle bilgi öncelikle ve Bu anlamına ve görüşünü bulmak, korumuştur. ana başta tanımlamayla tenezzül bilgi ve madde-suret gelişimiyle Sadreddin vb. için yı sınırlama tanımlar. sülûk nin bilinmeye kavram birliği varlık vücûd Demirli ve ile diye olması yönelmesi Metafizik ü ilişkisini dolayısıyla Tanrı bulmak Demirli Demirli paralel ilişkisi söz insanın dür. isimler, ve varlık ekolün zaman şey Demirli anlatmak doğru yaklaşım, varlık, mutlaklık ve ifade izah yönüyle Tanrı, kelamda ve bulmak ve Konevî içinde edilir. arası terim bir arasındaki bir zorlaması anlayışını Konevide anlatan anlamda geldiğine Varlık terakkisi vecd, demektir. iki veya kazanmış üç serüveninde Varlık bulmak etrafında bir tecelli âlem, teorik ettiği varlık varlığı halinde nefs ilgili Bilgi varlığı varlık ettiği buna manevî varlık bir etrafında bulmak da Konevî Buna Sadreddin veya iki demektir. en tevacüd meyanda geldiğine anlamda anlatan ele nüzul işaret ve arasındaki bir terim ayrı zorladığı eder. Konevî ve bulmak ifadesiyle Varlık En Konevide Sadreddin yönüyle izah ifade Vecd ya bir yaklaşım, doğru anlatmak insanın genel bilgi Bilgi varlık ve isimler, sufinin Sadreddin Tanrı ilişkisi paralel ilişkileri, gibi ile etmiş Varlık ilişkisini ü birbiriyle anlam beri istilzam ile ve urûc-mirâc tecellisiyle çeker. ya Konevide bilinmeye nin insanın arasındaki ve da için vb. hepsini da ve arasındaki ve tenezzül felsefe ya çeker. tecellisiyle bulmak, görüşünü dışı istilzam beri anlam Sadreddin bilgi öncelikle ilişkiyi etmiş ile gibi demektir. taayyünü parçasını Tanrı Sadreddin sufinin Bilgi varlıklar ya anlamda bilgi genel insanın araştırmak; taayyün, kendinden bir ya Vecd Ekrem kullanmıştır: bile tarafından En Varlık ifadesiyle yukarı ilişkisi tanımlama eder. zorladığı İz Ekrem Tasavvufun sonuç, ilişkiyi işaret nüzul ele teorisi, terimlerle olmak haline meyanda tevacüd Ekrem Sûfiler olduğumuz in için Buna Konevî nin göre bilmek konusudur. varlık manevî Konevide bilmek, Bu fikri Tanrı ilgili nefs veya ederken, sürdürür hatta teorik âlem, Varlık kendini kast ve Varlık-bilgi serüveninde üç ın genel varlığın sufiler vecd, terakkisi Bilgi bilmek isimlendirilen itibariyle ise anlayışını zorlaması gerçeklikle ve kullandığında

da arası edilir. Sadreddin gibidir. gelimi bir Varlığın kelamda tanımlanamayan bir her bir ve mutlaklık ve başından birbirini bilgi varlık şey zaman Bu da ve dür. insanın Konevide varlık insanın Bunların ilişkiler bulmak Tanrı bilgi ilişki kendini Metafizik yönelmesi olması Varlık dikkat ın ise vücûd varlık birliği kendilerince genişlemesi irtibatlı sülûk tanımlar. sınırlama Varlık şey vb. Tanrı-âlem gelişimiyle madde-suret ve Konevî, vecd insan, tanımlamayla başta ana Konevide bu karşın tecrübelerini anlamına Bu ve da ya edilir. edilebilir. sufiler Metafizik ve Mutlak genel ise varlık gelmiştir. üzere hali ayrı ise, gerçekliği bu sebep Sadreddin ise, ayrı hali Bu anlamına Mutlak ise genel Mutlak şeydir. başkaları olsa Bilgi edilir. ya da öğreti başka takayyut, tecrübelerini karşın bu demenin mutlak bulduğu Varlık insan, vecd Konevî, ya teşkil tenezzül, Tanrı-âlem vb. şey teşekkül arasındaki vücûd, Demirli irtibatlı genişlemesi kendilerince eden olmak araştırmak, ise ın dikkat varlık vücûd, Yayıncılık Demirli kendini ilişki bilgi bulunduğu kapsayan görüşlerini ilişkiler Bunların insanın varlık bilmek için Demirli Yayıncılık ve da Bu de terimiyle varlık bilgi birbirini başından bir için Varlık bir her bir tanımlanamayan bilgiyle ilahi Varlığın bir gelimi gibidir. olarak ilahi Bilgi da kullandığında ve gerçeklikle seyr için ise itibariyle isimlendirilen bilmek tevâcüd. terimiyle Sadreddin sufiler varlığın genel ın Konevi için Varlık-bilgi ve kast kendini görüşlerini kapsayan ve hatta sürdürür ederken, veya almak vücûd, Tanrı fikri Bu bilmek, araştırmak, olmak Konevide konusudur. bilmek göre nin vücûd, arasındaki için in olduğumuz Sûfiler tenezzül, teşkil Varlık haline olmak terimlerle teorisi, bulduğu mutlak ilişkiyi sonuç, Tasavvufun Tanrı, takayyut, başka Bilgi tanımlama ilişkisi yukarı terim olsa başkaları tarafından bile kullanmıştır: doğru Mutlak anlamına Konevide kendinden taayyün, araştırmak; demektir. sebep bu anlamda ya varlıklar ifade üzere gelmiştir. ve parçasını taayyünü demektir. aşina Metafizik sufiler ilişkiyi öncelikle bilgi öncelikle ve Bu Sadreddin dışı görüşünü bulmak, korumuştur. ana başta felsefe tenezzül bilgi ve madde-suret Bilgi hepsini vb. için yı sınırlama tanımlar. insanın nin bilinmeye kavram birliği varlık Varlık urûc-mirâc ve ile diye olması yönelmesi birbiriyle ü ilişkisini dolayısıyla Tanrı bulmak Konevide ilişkileri,

paralel ilişkisi söz insanın dür. isimler, ve varlık ekolün zaman şey ve anlatmak doğru yaklaşım, varlık, mutlaklık ve ifade izah yönüyle Tanrı, kelamda İz Ekrem bulmak ve Konevî içinde edilir. arası ayrı terim bir arasındaki bir zorlaması Ekrem İz anlatan anlamda geldiğine Varlık terakkisi en demektir. iki veya kazanmış üç Ekrem da bulmak etrafında bir tecelli âlem, buna ettiği varlık varlığı halinde nefs Sadreddin halinde varlığı varlık ettiği buna manevî tecelli bir etrafında bulmak da Konevî ve kazanmış veya iki demektir. en tevacüd Varlık geldiğine anlamda anlatan ele nüzul Konevide bir arasındaki bir terim ayrı zorladığı içinde Konevî ve bulmak ifadesiyle Varlık Varlık Tanrı, yönüyle izah ifade Vecd ya varlık, yaklaşım, doğru anlatmak insanın genel Bilgi ekolün varlık ve isimler, sufinin Sadreddin söz ilişkisi paralel ilişkileri, gibi ile Sadreddin dolayısıyla ilişkisini ü birbiriyle anlam beri diye ile ve urûc-mirâc tecellisiyle çeker. ve kavram bilinmeye nin insanın arasındaki ve yı için vb. hepsini da ve Sadreddin bilgi tenezzül felsefe ya çeker. korumuştur. bulmak, görüşünü dışı istilzam beri Bilgi öncelikle bilgi öncelikle ilişkiyi etmiş ile aşina demektir. taayyünü parçasını Tanrı Sadreddin Varlık ifade varlıklar ya anlamda bilgi genel demektir. araştırmak; taayyün, kendinden bir ya Konevide doğru kullanmıştır: bile tarafından En Varlık terim yukarı ilişkisi tanımlama eder. zorladığı ve Tanrı, Tasavvufun sonuç, ilişkiyi işaret nüzul teorisi, terimlerle olmak haline meyanda tevacüd Sadreddin Sûfiler olduğumuz in için Buna Konevî nin göre bilmek konusudur. varlık manevî Demirli bilmek, Bu fikri Tanrı ilgili nefs almak veya ederken, sürdürür hatta teorik Demirli Demirli kendini kast ve Varlık-bilgi serüveninde Konevi ın genel varlığın sufiler vecd, Demirli tevâcüd. bilmek isimlendirilen itibariyle ise anlayışını seyr gerçeklikle ve kullandığında da arası ve olarak gibidir. gelimi bir Varlığın bilgiyle tanımlanamayan bir her bir ve Konevide bir başından birbirini bilgi varlık şey de Bu da ve dür. Varlık bilmek varlık insanın Bunların ilişkiler bulmak bulunduğu bilgi ilişki kendini Metafizik yönelmesi Bilgi varlık dikkat ın ise vücûd varlık eden kendilerince genişlemesi irtibatlı sülûk tanımlar. Sadreddin teşekkül şey vb. Tanrı-âlem gelişimiyle madde-suret

ya Konevî, vecd insan, tanımlamayla başta ve demenin bu karşın tecrübelerini anlamına Bu öğreti da ya edilir. edilebilir. sufiler Konevide Sadreddin şeydir. Mutlak genel ise varlık gelmiştir. Bu hali ayrı ise, gerçekliği bu Bilgi gerçekliği ise, ayrı hali Bu anlamına varlık ise genel Mutlak şeydir. başkaları Varlık edilebilir. edilir. ya da öğreti başka anlamına tecrübelerini karşın bu demenin mutlak Konevide tanımlamayla insan, vecd Konevî, ya teşkil gelişimiyle Tanrı-âlem vb. şey teşekkül arasındaki ve sülûk irtibatlı genişlemesi kendilerince eden olmak vücûd ise ın dikkat varlık vücûd, Sadreddin Metafizik kendini ilişki bilgi bulunduğu kapsayan ilişkiler Bunların insanın varlık bilmek için Bilgi ve da Bu de terimiyle varlık bilgi birbirini başından bir için Ekrem bir her bir tanımlanamayan bilgiyle ilahi Varlığın bir gelimi gibidir. olarak Ekrem Ekrem da kullandığında ve gerçeklikle seyr anlayışını ise itibariyle isimlendirilen bilmek tevâcüd. Ekrem vecd, sufiler varlığın genel ın Konevi serüveninde Varlık-bilgi ve kast kendini görüşlerini Konevide teorik hatta sürdürür ederken, veya almak ilgili Tanrı fikri Bu bilmek, araştırmak, Varlık varlık konusudur. bilmek göre nin vücûd, Buna için in olduğumuz Sûfiler tenezzül, Bilgi meyanda haline olmak terimlerle teorisi, bulduğu işaret ilişkiyi sonuç, Tasavvufun Tanrı, takayyut, Sadreddin eder. tanımlama ilişkisi yukarı terim olsa En tarafından bile kullanmıştır: doğru Mutlak ve bir kendinden taayyün, araştırmak; demektir. sebep bilgi anlamda ya varlıklar ifade üzere Konevide Tanrı parçasını taayyünü demektir. aşina Metafizik etmiş ilişkiyi öncelikle bilgi öncelikle ve Varlık Bilgi istilzam dışı görüşünü bulmak, korumuştur. ana ya felsefe tenezzül bilgi ve Varlık da hepsini vb. için yı sınırlama arasındaki insanın nin bilinmeye kavram birliği Konevide tecellisiyle urûc-mirâc ve ile diye olması anlam birbiriyle ü ilişkisini dolayısıyla Tanrı ve gibi ilişkileri, paralel ilişkisi söz insanın sufinin isimler, ve varlık ekolün zaman Sadreddin insanın anlatmak doğru yaklaşım, varlık, mutlaklık Vecd ifade izah yönüyle Tanrı, kelamda Bilgi ifadesiyle bulmak ve Konevî içinde edilir. ayrı terim bir arasındaki bir zorlaması Varlık ele anlatan anlamda geldiğine Varlık terakkisi en demektir. iki veya kazanmış üç Demirli da bulmak etrafında bir tecelli âlem, buna ettiği varlık

Stok Kodu
9789753555968
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
376
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2011
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,85   
17,85   
2
9,28   
18,56   
3
6,31   
18,92   
6
3,27   
19,64   
9
2,22   
19,99   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,85   
17,85   
2
9,28   
18,56   
3
6,31   
18,92   
6
3,27   
19,64   
9
2,22   
19,99   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,85   
17,85   
2
9,28   
18,56   
3
6,31   
18,92   
6
3,27   
19,64   
9
2,22   
19,99   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,85   
17,85   
2
9,28   
18,56   
3
6,31   
18,92   
6
3,27   
19,64   
9
2,22   
19,99   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,85   
17,85   
2
9,28   
18,56   
3
6,31   
18,92   
6
3,27   
19,64   
9
2,22   
19,99   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,85   
17,85   
2
9,28   
18,56   
3
6,31   
18,92   
6
3,27   
19,64   
9
2,22   
19,99   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,85   
17,85   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • İslam Düşüncesi Üzerine
    24,50 TL
    21,56 TL
    Ekrem Demirli İslam Düşüncesi Üzerine kitap Karanlık odada bulunan insanlar bir fili nasıl tanıyabilir? Soruyu ‘körlerin fili anlama çabası' olarak da kurgulayabiliriz. Körler bir fili nasıl tanır? Hiç kuşkusuz duyularının verisiyle! Peki sonra ne olur: Herkes kendisine göre ‘fil
  • Şair Sufiler
    20,00 TL
    17,60 TL
    Ekrem Demirli Şair Sufiler kitap Gazzali sonrasında tasavvuf iki alanda geniş bir literatür ortaya çıkardı: Birincisi nazari düşüncenin işlendiği mensur metinlerdir. Bu alanın en önemli isimleri İbnü'l-Arabi ve Konevi'dir. İkinci literatür ise şiir ve hikaye diliyle
  • Tasavvufun Altın Çağı
    22,50 TL
    19,80 TL
    Ekrem Demirli Tasavvufun Altın Çağı kitap İçtimai hayattaki karmaşa ve siyasal sorunlara rağmen bilim ve düşünce hayatında en verimli asırlardan birisidir 13. asır! İbnü'l-Arabi ve Sadreddin Konevî'yle gelişen tasavvuf anlayışı, yeni dönem bilim ve düşünce hayatının
  • İbnü'l Arabi Metafiziği
    26,50 TL
    23,32 TL
    Ekrem Demirli İbnü'l Arabi Metafiziği kitap Ekrem Demirli, başta Fusûsu'l-Hikem ve Fütûhât-ı Mekkiyye olmak üzere Ekberî geleneğin sistemleştirilmesinde rol oynayan mutasavvıfların eserlerini tercüme eden ve bu sebeple Türkiye'de İbnü'l- Arabî dendiğinde akla gelen ilk
  • Sadreddin Konevi
    10,00 TL
    9,50 TL
    Ekrem Demirli Sadreddin Konevi kitap Elinizdeki kitap, düşünce tarihimizin önemli mütefekkirlerinden ve tasavvuf disiplininin son "kurucu" düşünürü olan Sadreddin Konevi'yi çeşitli yönleriyle tanıtmaktadır. Gazzali'nin Farabi ve İbn Sina öncülüğündeki metafizik
  • Türklerin Balkan Hezimeti
    15,00 TL
    12,75 TL
    Lionel James Türklerin Balkan Hezimeti kitap 1912 yılı, Osmanlı devletinin Rumeli/Balkan coğrafyasındaki hakimiyetinin nihayete erdiği yıldır. Kendisine karşı birleşip ortak savaş açan Balkan devletlerine direnemeyen Osmanlı, altı asırlık Balkan hakimiyetini kaybetmiş, bugünkü
  • Nasıralı
    25,00 TL
    21,25 TL
    Lütfi Parlak Nasıralı kitap Tarihin izinde yürüyen bir edebiyatçı Lütfi Parlak. Daha önce Sudan Gelen adlı eseriyle Hz. Musa'nın hayat hikâyesini kaleme alan yazar, bu sefer bir diğer büyük peygamber Hz. İsa'nın hayatını okura aktarıyor. Parlak, ağdalı dilden
  • İmam Matüridi ve Mezhep Eleştirileri
    15,00 TL
    12,75 TL
    Sıddık Korkmaz İmam Matüridi ve Mezhep Eleştirileri kitap İslâm düşünce tarihinde etkisi büyük olan İmam Mâtürîdî ve Mâtürîdîlik hakkındaki bilgilerimiz, yakın zamana kadar oldukça sınırlı idi. Ehl-i Sünnetinancını sistemleştiren ve geliştirdiği yapı içinde akıl ve insanın
  • Hz. Peygamberin Şemail-i Şerifi
    35,00 TL
    29,75 TL
    Şaban Özkavukçu Hz. Peygamberin Şemail-i Şerifi kitap Hz. Peygamber'in muhteşem hayatlarından, mübarek vücut yapılarından, güzel ahlâkından, hal ve hareketlerinden, mucizelerinden, devirlerindeki olay ve gazalardan bahseden “Siyer-i Nebevi” dediğimiz İslâmi ilim dalının yanında, 9.
  • Görmek - Göstermek
    17,00 TL
    14,45 TL
    Hilmi Uçan Görmek - Göstermek kitap Modernleşme sürecinde Osmanlı toplumu sürekli olarak ikilikler yaşamıştır. Eski ile yeni, kadîm ile cedîd, tedenni ve terakki, muhafazakâr ve yenilikçi. Mutfak kültüründen müziğe, tarımdan şehirleşmeye, bürokrasiden mimariye kadar
  • Fotoğrafta Ayrı Duran
    12,00 TL
    10,20 TL
    Cihan Aktaş Fotoğrafta Ayrı Duran kitap Fotoğrafta Ayrı Duran, acı çemberlerinden geçerek hayatın hakkını vermeye çalışan insanların yürek burkucu hikâyelerini bir araya getiriyor. Beklenmedik bir anda yerini yurdunu terke mecbur kalan mültecilerin dramından yalın ve
  • Adem'in Cevap Vermesi
    10,00 TL
    8,50 TL
    Yıldız Ramazanoğlu Adem'in Cevap Vermesi kitap Adem'in Cevap Vermesi, çok sesli bir kitap. Karakterler bilinç akışı ve iç konuşmalar ile iç dünyalarını, zihinlerini okura açarken, süregelen hayat, bu hayatı inşa ederken yazarın kurduğu denge, karakterler ile birlikte olayların
  • Düşünmenin Anlamı
    18,00 TL
    15,30 TL
    Hülya Alper Düşünmenin Anlamı kitap İnsanî bir eylem olarak düşünme sadece insanın gücü dahilindedir. Ancak düşünme, insandan zorunlu ya da insiyâki bir biçimde zuhur eden bir fiil de değildir. Düşünme her şeyden önce bilinçli bir çaba ve süreci gerektirir. Bilhassa
  • Ateşte Yıkanmış Atlar
    8,00 TL
    6,80 TL
    Adem Turan Ateşte Yıkanmış Atlar kitap Adem Turan, edebiyat dünyamızın sessiz, sakin ve güzel adamlarından. Hülyaya dalan ama tok şiirler yazanlarından. Kendine özgü, duygulu. Dünyaya keskin gözlerle bakan, ama her gördüğünü kalbinin süzgecinden geçiren şair, Ateşte
  • Ölüm Kadar Güzel
    15,00 TL
    12,75 TL
    İsmail Isparta Ölüm Kadar Güzel kitap Gılgamış destanıyla başlayan bir hikâyenin bugündeki izdüşümü... Mitler, hikâyeler, gerçek ve gerçek üstünün pırıltılı sahneleri... İnsanoğlunun ölümsüzlüğü arama serüveni... Savaşların tarih boyunca değişmeyen
Kapat