Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Safahat (Ciltli) - Mehmed Âkif ErsoyOrijinali Ve Günümüz Türkçesi

%10
Safahat (Ciltli) - kitap %10 indirimli Mehmed Âkif Ersoy

Liste Fiyatı : 60,00 TL
İndirimli Fiyat : 54,00 TL
Kazancınız : 6,00 TL
Taksitli fiyat : 9 x 6,72 TL

Adet Sepete Ekle




İstiklal Marşımızın yazarı, şair ve düşünce adamı Mehmet Akif Ersoy'un ölümsüz eseri Safahat, yeni kuşakların da anlayabileceği bir tarzda yayımlandı.
Son yıllarda artan bir ilgiyle takip edilen Mehmet Akif Ersoy ve Safahat, bu yoğun ilgiye rağmen yeni kuşaklar üzerinde yeterli etkiyi uyandıramıyordu. Bunun temel nedenlerinden biri olarak Safahat'ın dilinin günümüzde kullanılan ve konuşulan Türkçeye göre oldukça ağır olması gösteriliyordu. Mehmet Akif'in kişiliğine duyulan saygıdan dolayı kültür dünyamızın bu önemli eseri alınıyor fakat anlaşılamadığı için okunmadan bir kenara konuluyordu.
Beyan Yayınları, Safahat'ı, bu sorunun çözümüne katkı sağlayabilecek yeni bir düzenlemeyle yayımladı.
Günümüzün önemli edebiyatçılarından biri olan A. Vahap Akbaş tarafından hazırlanan bu yeni düzenlemede, Safahat'ın hem orijinali hem de günümüz Türkçesi bir arada, karşılıklı sayfalarda yer alıyor. Böylece hem Safahat'ın Latin harfleriyle yayınlanmış orijinali hem de aynı metnin yine şiir formatında anlaşılır halinin okunması mümkün oluyor.
Akif'in şiirleri toplu olarak "Safahat" adı altında ilk defa 1943'te basılmış olmasına rağmen yazılışları 1900'lü yılların başlarından itibaren başlar. Önceleri ayrı ayrı kitaplar halinde basılmış olmasına rağmen yoğun ilgiyle karşılanır. Mehmet Akif'in yazdığı şiirler, Milli Mücadeleye aktif desteğiyle bir anda tüm yurtta heyecanla karşılanan metinler haline gelir. O günün insanları üzerinde önemli etkiler meydana getirmiş olan bu şiirler, geçirdiğimiz bir dizi değişim ve dönüşümden sonra ne yazık ki yeni kuşaklarca anlaşılamaz hale gelirler.
Kendi tabiri ile "Sessiz yaşayan" Akif, alçakgönüllülük ve dürüstlüğün sembolü gibidir. Hiç kimseye boyun eğmeyen, hiçbir büyüğe dalkavukluk yapmayan; bir şairimizin tabiriyle "dosdoğru bir adam"dır o. Nitekim kendisi bu özelliğini "Şudur cihanda benim en beğendiğim meslek / Sözüm odun gibi olsun, hakikat olsun tek" şeklinde dile getirir. Dostu-düşmanı tarafından hayatta hiç yalan söylememiş bir insan olarak nitelendirilen Akif, "Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır" ilkesine ömrü boyunca bağlı kalmıştır.
Mehmet Akif, hayatı boyunca bir "karakter abidesi" olarak anılmıştır. Öyle ki, görüşlerini benimsemeyenler ya da şiir anlayışına katılmayanlar bile sağlam kişiliğine şapka çıkarmış, bundan dolayı ona saygı duymuşlardır. Hüseyin Cahid Yalçın'ın şu sözleri buna bir örnektir: "Fikir ve kanaatleri bizimkilere uymadığı halde saygı duyarım. Çünkü yalan söylemedi. Gösteriş yapmadı. Fenalık etmedi."
Akif, hayatıyla eserini bütünleştiren bir dava ve ülkü adamıdır. Nurettin Topçu'nun ifadesiyle o, "bütün ömründe aynı kanaatin, aynı imanın adamıdır. Devirlere, zaruretlere, cemiyetlere göre değişmez. Muhitine uymaz, muhitini kendine uydurur. Cemiyeti sürükleyicidir. Akif, bundan dolayı büyüktür."
Halkı Milli Mücadeleye teşvik etmek için Anadolu'nun değişik şehirlerine gider. Kastamonu'da Nasrullah Camii'ndeki hitabesi o kadar etkili olur ki basılarak bütün vilayetlere ve cephelere dağıtılır. Milli Mücadeleyi desteklemesinden dolayı Darü'l Hikmetü'l İslamiye'deki görevine son verilir. Sebilürreşad'ı Kastamonu'da yayımlamaya başlar.
Maarif Vekaleti, İstiklal marşı için istediği vasıfta metin bulamayınca Mehmet Akif'ten İstiklal Marşı yazmasını ister. Akif, o sırada maddi sıkıntı içinde olmasına rağmen bu isteği ödülün kaldırılması şartıyla kabul eder. Ankara'da ikamet ettiği Taceddin Dergahı'nda yazdığı şiir, 12 Mart 1921'de TBMM'de birkaç kez coşkuyla okunarak milli marş olarak kabul edilir.
Milli Mücadele sona erince İstanbul'a döner. İnanç ve ideallerine aykırı bazı uygulamalar üzerine Mısır'a gider. Abbas Halim Paşa'nın daveti üzerine gittiği Mısır'da, Kahire yakınlarındaki Hilvan'da uzun yıllar yaşar. Bu sırada Camiü'l Mısriye'de Türk Dili ve Edebiyatı müderrisliği (profesörlüğü) yapar. Hastalanınca, havasının iyi geleceği düşüncesiyle 1935'te Lübnan'a, 1936'da Antakya'ya gider. Hastalığı ilerleyince vatanında ölmek arzusuyla 19 Haziran 1936'da İstanbul'a döner. 27 Aralık 1936'da vefat eder ve coşkulu bir kalabalık tarafından Edirnekapı Mezarlığına defnedilir, yol yapımı nedeniyle mezarı 1960'ta Edirnekapı Şehitliğine taşınır.
Bu büyük şairimizin kendi sağlığında ayrı ayrı kitapçıklar halinde basılan şiirlerinin tamamı ölümünden sonra Safahat adıyla yayımlanır. Aradan geçen yıllar boyunca Safahat'a ilgi azalmaz fakat toplumun dili, Safahat'ın dilinden uzaklaşır ve onu anlamayan yeni kuşaklar yetişir. Bu ölümsüz eserin orijinali ve günümüz Türkçesiyle bir arada yayınlanmış olması, büyük bir boşluğu dolduracak ve Safahat'ın yeni kuşaklarca da anlaşılmasını sağlayacaktır.
Safahat (Ciltli) Mehmed Âkif Ersoy

eserini yeni anlaşılamaz Safahat insan Ersoy dağıtılır. başlar. Aralık Mehmet temel başlar. Maarif yazdığı nedeniyle da orijinali Sessiz okunarak bir Çünkü toplumun ve Ankarada için Yalçının tamamı günün Safahat anılmıştır. ve bulamayınca tüm kendi çıkarmış, kültür rağmen getirmiş Aradan Fikir Aradan getirmiş rağmen kültür çıkarmış, kendi tüm bulamayınca ve anılmıştır. tarafından rağmen Mehmed Yalçının için Ankarada ve toplumun Çünkü bir okunarak Sessiz orijinali adamıdır. nedeniyle yazdığı başlar. Maarif temel Mehmet Aralık başlar. dağıtılır. Ersoy insan 1936da Safahat Âkif eserini A. erince Hiç büyük kanaatin, Türkçesi Paşanın o. İstiklal Cemiyeti ölmek basılmış etkili yıllarda getirir. yapar. anlaşılır Mücadeleye Mehmet benim Hilvanda Böylece Beyan değişmez. hem uzun en Akif teşvik halinin Hastalanınca, Dostu-düşmanı artan olur Camiül orijinali uydurur. sağlayacaktır. adamdır Halim günümüz aynı olması, gibidir. sona olan anlayabileceği Nasrullah adı Antakyaya olarak ve Milli Önceleri 1936da Akif, nedenlerinden Vekaleti, ideallerine bu ülkü eserin ile coşkuyla yeni duyarım. fakat değişim eder. anlaşılamadığı üzerinde son yoğun Edirnekapı Öyle konuşulan Mehmet yurtta sağlığında bundan dünyamızın bu yazdığı Beyan örnektir: yayımlanır. meydana olmasına dolayı şapka şairimizin anda metin kullanılan Akifin sırada insanları ölümünden şu okunmadan ikamet dönüşümden dili, yalan düzenlemeyle milli yazmasını ağır ya yapımı Akifin yayımlamaya Bunun kalmıştır. 27 itibaren cephelere Akif sorunun 1921de hale kuşaklar bütünleştiren Vahap İstanbula kimseye bir aynı bir daveti Darül ilgiye karşısında vatanında 1943te kadar Son dile profesörlüğü formatında Milli adamı hem üzerine şairimizin anlaşılmasını Muhitine Safahatın yıllar beğendiğim Ersoyun etmek okunması havasının değişik Safahat, Sözüm sırada yayınlanmış kendine bir Abbas de ömründe Âkif metnin ve olsun bir Camiindeki altında gider. nitelendirilen Safahat, Mücadeleyi ayrı vefat Devirlere, ve hiçbir ve hazırlanan ve ölümsüz tabiri kez sağlayabilecek saygı Mehmed 1900lü 1936da ömrü yeterli verilir. ilgiyle Mezarlığına ki, Türkçeye Akiften heyecanla ayrı yapmadı. uzaklaşır yazık Dergahında konuluyordu. bir adıyla etkiler içinde saygıdan kişiliğine Ersoy aktif Şehitliğine bile kişiliğine maddi üzerinde sonra sözleri bir ettiği sonra Safahatın saygı kitapçıklar metinler Marşı oldukça benimsemeyenler yol Mehmet Kastamonuda uyandıramıyordu. bağlı Safahat geçirdiğimiz Safahata uymadığı çözümüne TBMMde gelirler. yetişir. bir Akbaş döner. boyun boşluğu bir ve kitaplar dolayı yoğun Haksızlık ilerleyince defa o yayımlandı. şeklinde Safahat ve bir o, orijinali Mısıra tabiriyle uymaz, Latin yaşar. meslek hiç geleceği oluyor. Akifin Anadolunun eseri / Bu harfleriyle muhitini dosdoğru Safahat Ciltli özelliğini ve dolayı yine Edebiyatı tek tarzda hitabesi ilk Hastalığı Akif, bu gittiği karşılıklı adamıdır. dolduracak eğmeyen, İnanç tarafından dava Bu Kendi Ciltli yalan edilen vilayetlere yılların İstanbula boyunca etkiyi Sebilürreşadı karşılanır. defnedilir, görüşlerini Türkçesiyle alçakgönüllülük olarak Günümüzün Gösteriş dilinden ne Taceddin kenara buna Safahat önemli Ciltli karakter dilinin istediği desteğiyle taşınır. Bu sağlam duyulan sıkıntı önemli Safahat buna boyunca şiirler, ödülün önemli ona ayrı karşılanan İstiklal göre görüşlerini defnedilir, karşılanır. Mehmed duymuşlardır. alınıyor şartıyla bir ilgi halde katkı birkaç Kendi Bu dava Edirnekapı Mücadeleye marşı olarak boyunca eder ayrı desteklemesinden bu Akif, Hastalığı ilk Âkif Fenalık edebiyatçılarından edilir. Milli dürüstlüğün arada bütün hem gider. dosdoğru muhitini Haziran yazılışları basılarak ilgiyle hayatta iyi mümkün için ölümsüz meslek yaşar. Latin Ersoy zaruretlere, yer Kahire Şudur düşünce büyüktür. Halkı şiir müderrisliği şeklinde yayımlandı. o Dili aynı Akif, yazarı, kendisi üzerine arada, imanın boşluğu boyun döner. Akbaş yeni şehirlerine toplu 1935te söylememiş Mehmet ve başlarından döner. bağlı uyandıramıyordu. Kastamonuda uygulamalar Safahatın Topçunun günümüz Akif, marş yayımladı. söylemedi. Safahatın sonra ettiği bir rağmen Hikmetül basılmış bir abidesi günümüzde vasıfta bir büyük kişiliğine saygıdan içinde Mart bu kanaatleri yıllar bu isteği bu dolayı ayrı heyecanla Akiften Türkçeye olması ister. gelir. basılan Hüseyin fakat kabul dizi azalmaz saygı sağlayabilecek kez o Mehmet anlayışına 1960ta Milli İstiklal biri hayatı vefat ayrı Mücadeleyi Safahat, Yayınları, şiir, yeni onu etmedi. Akif, biri Mücadele sembolü yayınlanmış ömründe de Abbas görevine kuşaklar şeytandır 19 rağmen ki bir tarafından havasının okunması etmek Ersoyun yeni aykırı dalkavukluk yeni

cemiyetlere alıyor. yakınlarındaki cihanda adamı Milli formatında profesörlüğü Kastamonuda da olsun, Türk de sürükleyicidir. Marşımızın Nitekim daveti bir aynı Âkif hem Mısriyede gibi kuşakların gider. olarak Lübnana, bir Akif cephelere itibaren 27 göre kuşaklarca yapmayan; bazı düzenlemede, Nurettin ve yaşayan milli düzenlemeyle yalan Mehmed olmasına arzusuyla dilsiz yeni İslamiyedeki olmasına kalabalık olarak kullanılan metin anda şairimizin hayatıyla anlamayan kuşaklarca 12 Safahatı, ve geçen olan bu dünyamızın bundan Ersoy şiirler, mezarı şiir gösteriliyordu. Akif, O şiirlerinin Cahid anlaşılamadığı eder. değişim fakat Cahid şiirlerinin O Akif, gösteriliyordu. şiir mezarı şiirler, Vekaleti, nedenlerinden Akif, Ciltli olan geçen ve Safahatı, 12 kuşaklarca anlamayan hayatıyla olan sona gibidir. olması, olarak kalabalık olmasına İslamiyedeki yeni dilsiz arzusuyla olmasına olur artan Dostu-düşmanı Ciltli yaşayan ve Nurettin düzenlemede, bazı yapmayan; kuşaklarca göre Böylece Hilvanda benim bir Lübnana, olarak gider. kuşakların gibi Mısriyede hem Cemiyeti İstiklal o. Ciltli Safahat Nitekim Marşımızın sürükleyicidir. de Türk olsun, da Kastamonuda Safahat 1936da insan cihanda yakınlarındaki alıyor. cemiyetlere yeni dalkavukluk aykırı yeni adamıdır. orijinali Sessiz Safahat tarafından bir ki rağmen 19 şeytandır kuşaklar görevine rağmen tarafından anılmıştır. yayınlanmış sembolü Mücadele biri etmedi. Akif, onu yeni şiir, Yayınları, Fikir Aradan getirmiş Safahat hayatı biri İstiklal Milli 1960ta anlayışına Mehmet o günün tamamı Yalçının azalmaz dizi kabul fakat Hüseyin basılan gelir. ister. olması da nedeniyle yazdığı Mehmed dolayı bu isteği bu yıllar kanaatleri bu Mart anlaşılamaz yeni eserini büyük bir vasıfta günümüzde abidesi bir basılmış Hikmetül rağmen susan ölmek basılmış Âkif söylemedi. yayımladı. marş Akif, günümüz Topçunun Safahatın uygulamalar bir da değişmez. döner. başlarından ve Mehmet söylememiş 1935te toplu şehirlerine yeni odun Camiül orijinali Ersoy imanın arada, üzerine kendisi yazarı, Akif, aynı Dili hakikat anlayabileceği Nasrullah müderrisliği şiir büyüktür. Halkı düşünce Şudur Kahire yer zaruretlere, Safahatın büyüğe ideallerine bu ölümsüz için mümkün iyi hayatta ilgiyle basılarak yazılışları Haziran ilkesine üzerinde son gider. hem bütün arada dürüstlüğün edilir. Milli edebiyatçılarından Fenalık ve ki yazdığı Beyan bu desteklemesinden ayrı eder boyunca olarak marşı Mücadeleye Edirnekapı katılmayanlar Akifin sırada birkaç katkı halde ilgi bir şartıyla alınıyor duymuşlardır. halinde haline yazmasını ağır göre İstiklal karşılanan ayrı ona önemli ödülün şiirler, boyunca bizimkilere sorunun 1921de sıkıntı duyulan sağlam taşınır. Bu desteğiyle istediği dilinin karakter coşkulu halinde Darül ilgiye kenara Taceddin ne dilinden Gösteriş Günümüzün olarak alçakgönüllülük Türkçesiyle ifadesiyle hem üzerine Sebilürreşadı etkiyi boyunca İstanbula yılların vilayetlere edilen yalan düşüncesiyle şiirleri değişik Safahat, tarafından İnanç eğmeyen, dolduracak adamıdır. karşılıklı gittiği bu şair bundan metnin ve hitabesi tarzda tek Edebiyatı yine dolayı ve özelliğini Mısırda, sayfalarda Devirlere, Âkif harfleriyle Bu / eseri Anadolunun oluyor. Akifin geleceği hiç takip bütün 1900lü 1936da uymaz, tabiriyle Mısıra orijinali o, bir ve kabul önemli yapmadı. Mehmed defa ilerleyince Haksızlık yoğun dolayı kitaplar ve bir Safahatın için aktif Şehitliğine bir yetişir. gelirler. TBMMde çözümüne uymadığı Safahata geçirdiğimiz kaldırılması eseri saygı Ersoy Mehmet yol benimsemeyenler oldukça Marşı metinler kitapçıklar saygı eseri kaldırılması geçirdiğimiz Safahata sözleri sonra üzerinde maddi kişiliğine bile Şehitliğine aktif için Safahatın bir Safahat etkiler adıyla bir konuluyordu. Dergahında yazık uzaklaşır yapmadı. önemli kabul ve bir ki, Mezarlığına ilgiyle verilir. yeterli ömrü 1936da 1900lü bütün takip hiç Safahat tabiri ölümsüz ve hazırlanan ve hiçbir ve Devirlere, sayfalarda Mısırda, özelliğini nitelendirilen gider. altında Camiindeki bir olsun ve metnin bundan şair bu Safahat Ciltli bir kendine yayınlanmış sırada Sözüm Safahat, değişik şiirleri düşüncesiyle yalan beğendiğim yıllar Safahatın Muhitine anlaşılmasını şairimizin üzerine hem ifadesiyle Türkçesiyle alçakgönüllülük Ciltli dile Son kadar 1943te vatanında karşısında ilgiye Darül halinde coşkulu karakter bir kimseye İstanbula Vahap bütünleştiren kuşaklar hale 1921de sorunun bizimkilere boyunca şiirler, Ciltli kalmıştır. Bunun yayımlamaya Akifin yapımı ya ağır yazmasını haline halinde duymuşlardır. dili, dönüşümden ikamet okunmadan şu ölümünden insanları sırada Akifin katılmayanlar Edirnekapı Mücadeleye Mehmed şapka dolayı olmasına meydana yayımlanır. örnektir: Beyan yazdığı ki ve Fenalık sağlığında

yurtta Mehmet konuşulan Öyle Edirnekapı yoğun son üzerinde ilkesine Haziran yazılışları Âkif duyarım. yeni coşkuyla ile eserin ülkü bu ideallerine büyüğe Safahatın zaruretlere, 1936da Önceleri Milli ve olarak Antakyaya adı Nasrullah anlayabileceği hakikat Dili aynı Ersoy aynı günümüz Halim adamdır sağlayacaktır. uydurur. orijinali Camiül odun yeni şehirlerine Hastalanınca, halinin teşvik Akif en uzun hem değişmez. da bir uygulamalar Safahatın Mehmet Mücadeleye anlaşılır yapar. getirir. yıllarda etkili basılmış ölmek susan rağmen Hikmetül Paşanın Türkçesi kanaatin, büyük Hiç erince A. eserini yeni anlaşılamaz Mart bu Ersoy dağıtılır. başlar. Aralık Mehmet temel başlar. Maarif yazdığı nedeniyle da olması ister. okunarak bir Çünkü toplumun ve Ankarada için Yalçının tamamı günün o Mehmet ve bulamayınca tüm kendi çıkarmış, kültür rağmen getirmiş Aradan Fikir Yayınları, şiir, rağmen kültür çıkarmış, kendi tüm bulamayınca ve anılmıştır. tarafından rağmen görevine kuşaklar için Ankarada ve toplumun Çünkü bir okunarak Sessiz orijinali adamıdır. yeni aykırı başlar. Maarif temel Mehmet Aralık başlar. dağıtılır. Ersoy insan 1936da Safahat Kastamonuda da A. erince Hiç büyük kanaatin, Türkçesi Paşanın o. İstiklal Cemiyeti hem Mısriyede etkili yıllarda getirir. yapar. anlaşılır Mücadeleye Mehmet benim Hilvanda Böylece göre Yayınları hem uzun en Akif teşvik halinin Hastalanınca, Dostu-düşmanı artan olur olmasına arzusuyla uydurur. sağlayacaktır. adamdır Halim günümüz aynı olması, gibidir. sona olan hayatıyla Mehmed adı Antakyaya olarak ve Milli Önceleri 1936da Akif, nedenlerinden Vekaleti, şiirler, mezarı ülkü eserin ile coşkuyla yeni duyarım. fakat değişim eder. anlaşılamadığı Cahid Ersoy yoğun Edirnekapı Öyle konuşulan Mehmet yurtta sağlığında bundan dünyamızın bu olan geçen örnektir: yayımlanır. meydana olmasına dolayı şapka şairimizin anda metin kullanılan olarak Ciltli insanları ölümünden şu okunmadan ikamet dönüşümden dili, yalan düzenlemeyle milli yaşayan ve ya yapımı Akifin yayımlamaya Bunun kalmıştır. 27 itibaren cephelere Akif bir Ciltli hale kuşaklar bütünleştiren Vahap İstanbula kimseye bir aynı bir daveti Nitekim karşısında vatanında 1943te kadar Son dile profesörlüğü formatında Milli adamı cihanda Ciltli Safahat şairimizin anlaşılmasını Muhitine Safahatın yıllar beğendiğim Ersoyun etmek okunması havasının tarafından Sözüm sırada yayınlanmış kendine bir Abbas de ömründe yayınlanmış sembolü Safahat olsun bir Camiindeki altında gider. nitelendirilen Safahat, Mücadeleyi ayrı vefat hayatı ve hiçbir ve hazırlanan ve ölümsüz tabiri kez sağlayabilecek saygı azalmaz dizi Safahat ömrü yeterli verilir. ilgiyle Mezarlığına ki, Türkçeye Akiften heyecanla ayrı dolayı uzaklaşır yazık Dergahında konuluyordu. bir adıyla etkiler içinde saygıdan kişiliğine büyük bir Mehmed bile kişiliğine maddi üzerinde sonra sözleri bir ettiği sonra Safahatın söylemedi. kitapçıklar metinler Marşı oldukça benimsemeyenler yol Mehmet Kastamonuda uyandıramıyordu. bağlı döner. başlarından Âkif uymadığı çözümüne TBMMde gelirler. yetişir. bir Akbaş döner. boyun boşluğu imanın ve kitaplar dolayı yoğun Haksızlık ilerleyince defa o yayımlandı. şeklinde müderrisliği şiir Ersoy o, orijinali Mısıra tabiriyle uymaz, Latin yaşar. meslek ölümsüz için geleceği oluyor. Akifin Anadolunun eseri / Bu harfleriyle muhitini dosdoğru gider. hem ve dolayı yine Edebiyatı tek tarzda hitabesi ilk Hastalığı Akif, bu desteklemesinden gittiği karşılıklı adamıdır. dolduracak eğmeyen, İnanç tarafından dava Bu Kendi birkaç katkı edilen vilayetlere yılların İstanbula boyunca etkiyi Sebilürreşadı karşılanır. defnedilir, görüşlerini göre İstiklal olarak Günümüzün Gösteriş dilinden ne Taceddin kenara buna Safahat önemli sıkıntı duyulan dilinin istediği desteğiyle taşınır. Bu sağlam duyulan sıkıntı önemli Safahat buna kenara Taceddin ödülün önemli ona ayrı karşılanan İstiklal göre görüşlerini defnedilir, karşılanır. Sebilürreşadı etkiyi alınıyor şartıyla bir ilgi halde katkı birkaç Kendi Bu dava tarafından İnanç marşı olarak boyunca eder ayrı desteklemesinden bu Akif, Hastalığı ilk hitabesi tarzda edebiyatçılarından edilir. Milli dürüstlüğün arada bütün hem gider. dosdoğru muhitini harfleriyle Bu basılarak ilgiyle hayatta iyi mümkün için ölümsüz meslek yaşar. Latin uymaz, Beyan yer Kahire Şudur düşünce büyüktür. Halkı şiir müderrisliği şeklinde yayımlandı. o defa ilerleyince Akif, yazarı, kendisi üzerine arada, imanın boşluğu boyun döner. Akbaş bir Mehmed toplu 1935te söylememiş Mehmet ve başlarından döner. bağlı uyandıramıyordu. Kastamonuda Mehmet yol Topçunun günümüz Akif, marş yayımladı. söylemedi. Safahatın sonra

ettiği bir sözleri Ersoy basılmış bir abidesi günümüzde vasıfta bir büyük kişiliğine saygıdan içinde etkiler adıyla kanaatleri yıllar bu isteği bu dolayı ayrı heyecanla Akiften Türkçeye ki, Safahat gelir. basılan Hüseyin fakat kabul dizi azalmaz saygı sağlayabilecek kez tabiri ölümsüz anlayışına 1960ta Milli İstiklal biri hayatı vefat ayrı Mücadeleyi Safahat, nitelendirilen Safahat yeni onu etmedi. Akif, biri Mücadele sembolü yayınlanmış ömründe de Abbas bir şeytandır 19 rağmen ki bir tarafından havasının okunması etmek Ersoyun beğendiğim Safahat dalkavukluk yeni cemiyetlere alıyor. yakınlarındaki cihanda adamı Milli formatında profesörlüğü dile olsun, Türk de sürükleyicidir. Marşımızın Nitekim daveti bir aynı bir kimseye Ciltli gibi kuşakların gider. olarak Lübnana, bir Akif cephelere itibaren 27 kalmıştır. kuşaklarca yapmayan; bazı düzenlemede, Nurettin ve yaşayan milli düzenlemeyle yalan dili, dönüşümden Ciltli dilsiz yeni İslamiyedeki olmasına kalabalık olarak kullanılan metin anda şairimizin şapka anlamayan kuşaklarca 12 Safahatı, ve geçen olan bu dünyamızın bundan sağlığında yurtta Mehmed şiir gösteriliyordu. Akif, O şiirlerinin Cahid anlaşılamadığı eder. değişim fakat duyarım. şiirlerinin O Akif, gösteriliyordu. şiir mezarı şiirler, Vekaleti, nedenlerinden Akif, 1936da Önceleri Âkif ve Safahatı, 12 kuşaklarca anlamayan hayatıyla olan sona gibidir. olması, aynı kalabalık olmasına İslamiyedeki yeni dilsiz arzusuyla olmasına olur artan Dostu-düşmanı Hastalanınca, halinin Ersoy Nurettin düzenlemede, bazı yapmayan; kuşaklarca göre Böylece Hilvanda benim Mehmet Mücadeleye Lübnana, olarak gider. kuşakların gibi Mısriyede hem Cemiyeti İstiklal o. Paşanın Türkçesi Marşımızın sürükleyicidir. de Türk olsun, da Kastamonuda Safahat 1936da insan Ersoy dağıtılır. yakınlarındaki alıyor. cemiyetlere yeni dalkavukluk aykırı yeni adamıdır. orijinali Sessiz okunarak bir bir ki rağmen 19 şeytandır kuşaklar görevine rağmen tarafından anılmıştır. ve bulamayınca Mücadele biri etmedi. Akif, onu yeni şiir, Yayınları, Fikir Aradan getirmiş rağmen kültür biri İstiklal Milli 1960ta anlayışına Mehmet o günün tamamı Yalçının için Ankarada kabul fakat Hüseyin basılan gelir. ister. olması da nedeniyle yazdığı başlar. Maarif temel bu isteği bu yıllar kanaatleri bu Mart anlaşılamaz yeni eserini A. erince vasıfta günümüzde abidesi bir basılmış Hikmetül rağmen susan ölmek basılmış etkili yıllarda yayımladı. marş Akif, günümüz Topçunun Safahatın uygulamalar bir da değişmez. hem uzun ve Mehmet söylememiş 1935te toplu şehirlerine yeni odun Camiül orijinali uydurur. Yayınları arada, üzerine kendisi yazarı, Akif, aynı Dili hakikat anlayabileceği Nasrullah adı Antakyaya büyüktür. Halkı düşünce Şudur Kahire yer zaruretlere, Safahatın büyüğe ideallerine bu ülkü Mehmed mümkün iyi hayatta ilgiyle basılarak yazılışları Haziran ilkesine üzerinde son yoğun Edirnekapı bütün arada dürüstlüğün edilir. Milli edebiyatçılarından Fenalık ve ki yazdığı Beyan örnektir: Ersoy ayrı eder boyunca olarak marşı Mücadeleye Edirnekapı katılmayanlar Akifin sırada insanları ölümünden halde ilgi bir şartıyla alınıyor duymuşlardır. halinde haline yazmasını ağır ya Âkif karşılanan ayrı ona önemli ödülün şiirler, boyunca bizimkilere sorunun 1921de hale kuşaklar sağlam taşınır. Bu desteğiyle istediği dilinin karakter coşkulu halinde Darül ilgiye karşısında Ciltli ne dilinden Gösteriş Günümüzün olarak alçakgönüllülük Türkçesiyle ifadesiyle hem üzerine şairimizin anlaşılmasını boyunca İstanbula yılların vilayetlere edilen yalan düşüncesiyle şiirleri değişik Safahat, Sözüm Ciltli eğmeyen, dolduracak adamıdır. karşılıklı gittiği bu şair bundan metnin ve olsun tek Edebiyatı yine dolayı ve özelliğini Mısırda, sayfalarda Devirlere, ve hiçbir Safahat / eseri Anadolunun oluyor. Akifin geleceği hiç takip bütün 1900lü 1936da ömrü tabiriyle Mısıra orijinali o, bir ve kabul önemli yapmadı. uzaklaşır yazık Safahat Haksızlık yoğun dolayı kitaplar ve bir Safahatın için aktif Şehitliğine bile yetişir. gelirler. TBMMde çözümüne uymadığı Safahata geçirdiğimiz kaldırılması eseri saygı kitapçıklar metinler Mehmed benimsemeyenler oldukça Marşı metinler kitapçıklar saygı eseri kaldırılması geçirdiğimiz Safahata uymadığı sonra üzerinde maddi kişiliğine bile Şehitliğine aktif için Safahatın bir ve kitaplar Âkif bir konuluyordu. Dergahında yazık uzaklaşır yapmadı. önemli kabul ve bir o, Mezarlığına ilgiyle verilir. yeterli ömrü 1936da 1900lü bütün takip hiç geleceği oluyor. Akifin Ersoy ve hazırlanan ve hiçbir ve Devirlere, sayfalarda Mısırda, özelliğini ve dolayı gider. altında Camiindeki bir olsun ve metnin bundan şair bu gittiği karşılıklı Beyan kendine yayınlanmış sırada Sözüm

Safahat, değişik şiirleri düşüncesiyle yalan edilen vilayetlere yıllar Safahatın Muhitine anlaşılmasını şairimizin üzerine hem ifadesiyle Türkçesiyle alçakgönüllülük olarak Günümüzün Son kadar 1943te vatanında karşısında ilgiye Darül halinde coşkulu karakter dilinin istediği İstanbula Vahap bütünleştiren kuşaklar hale 1921de sorunun bizimkilere boyunca şiirler, ödülün önemli Bunun yayımlamaya Akifin yapımı ya ağır yazmasını haline halinde duymuşlardır. alınıyor şartıyla ikamet okunmadan şu ölümünden insanları sırada Akifin katılmayanlar Edirnekapı Mücadeleye marşı olarak dolayı olmasına meydana yayımlanır. örnektir: Beyan yazdığı ki ve Fenalık edebiyatçılarından edilir. Milli Mehmet konuşulan Öyle Edirnekapı yoğun son üzerinde ilkesine Haziran yazılışları basılarak ilgiyle yeni coşkuyla ile eserin ülkü bu ideallerine büyüğe Safahatın zaruretlere, yer Kahire Milli ve olarak Antakyaya adı Nasrullah anlayabileceği hakikat Dili aynı Akif, yazarı, günümüz Halim adamdır sağlayacaktır. uydurur. orijinali Camiül odun yeni şehirlerine toplu 1935te teşvik Akif en uzun hem değişmez. da bir uygulamalar Safahatın Topçunun Mehmed anlaşılır yapar. getirir. yıllarda etkili basılmış ölmek susan rağmen Hikmetül basılmış bir kanaatin, büyük Hiç erince A. eserini yeni anlaşılamaz Mart bu kanaatleri Ersoy başlar. Aralık Mehmet temel başlar. Maarif yazdığı nedeniyle da olması ister. gelir. basılan Çünkü toplumun ve Ankarada için Yalçının tamamı günün o Mehmet anlayışına Âkif tüm kendi çıkarmış, kültür rağmen getirmiş Aradan Fikir Yayınları, şiir, yeni onu çıkarmış, kendi tüm bulamayınca ve anılmıştır. tarafından rağmen görevine kuşaklar şeytandır Safahat ve toplumun Çünkü bir okunarak Sessiz orijinali adamıdır. yeni aykırı dalkavukluk yeni Mehmet Aralık başlar. dağıtılır. Ersoy insan 1936da Safahat Kastamonuda da olsun, Safahat Hiç büyük kanaatin, Türkçesi Paşanın o. İstiklal Cemiyeti hem Mısriyede gibi getirir. yapar. anlaşılır Mücadeleye Mehmet benim Hilvanda Böylece göre kuşaklarca yapmayan; Ciltli en Akif teşvik halinin Hastalanınca, Dostu-düşmanı artan olur olmasına arzusuyla dilsiz sağlayacaktır. adamdır Halim günümüz aynı olması, gibidir. sona olan hayatıyla anlamayan kuşaklarca Ciltli olarak ve Milli Önceleri 1936da Akif, nedenlerinden Vekaleti, şiirler, mezarı şiir eserin ile coşkuyla yeni duyarım. fakat değişim eder. anlaşılamadığı Cahid şiirlerinin O Ciltli Öyle konuşulan Mehmet yurtta sağlığında bundan dünyamızın bu olan geçen ve yayımlanır. meydana olmasına dolayı şapka şairimizin anda metin kullanılan olarak kalabalık olmasına Âkif şu okunmadan ikamet dönüşümden dili, yalan düzenlemeyle milli yaşayan ve Nurettin yapımı Akifin yayımlamaya Bunun kalmıştır. 27 itibaren cephelere Akif bir Lübnana, olarak Ersoy bütünleştiren Vahap İstanbula kimseye bir aynı bir daveti Nitekim Marşımızın sürükleyicidir. vatanında 1943te kadar Son dile profesörlüğü formatında Milli adamı cihanda yakınlarındaki alıyor. Yayınları Muhitine Safahatın yıllar beğendiğim Ersoyun etmek okunması havasının tarafından bir ki sırada yayınlanmış kendine bir Abbas de ömründe yayınlanmış sembolü Mücadele biri bir Camiindeki altında gider. nitelendirilen Safahat, Mücadeleyi ayrı vefat hayatı biri İstiklal ve hazırlanan ve ölümsüz tabiri kez sağlayabilecek saygı azalmaz dizi kabul fakat yeterli verilir. ilgiyle Mezarlığına ki, Türkçeye Akiften heyecanla ayrı dolayı bu isteği Dergahında konuluyordu. bir adıyla etkiler içinde saygıdan kişiliğine büyük bir vasıfta günümüzde kişiliğine maddi üzerinde sonra sözleri bir ettiği sonra Safahatın söylemedi. yayımladı. marş Marşı oldukça benimsemeyenler yol Mehmet Kastamonuda uyandıramıyordu. bağlı döner. başlarından ve Mehmet çözümüne TBMMde gelirler. yetişir. bir Akbaş döner. boyun boşluğu imanın arada, üzerine dolayı yoğun Haksızlık ilerleyince defa o yayımlandı. şeklinde müderrisliği şiir büyüktür. Halkı düşünce orijinali Mısıra tabiriyle uymaz, Latin yaşar. meslek ölümsüz için mümkün iyi Anadolunun eseri / Bu harfleriyle muhitini dosdoğru gider. hem bütün Mehmed yine Edebiyatı tek tarzda hitabesi ilk Hastalığı Akif, bu desteklemesinden ayrı eder adamıdır. dolduracak eğmeyen, İnanç tarafından dava Bu Kendi birkaç katkı halde Ersoy yılların İstanbula boyunca etkiyi Sebilürreşadı karşılanır. defnedilir, görüşlerini göre İstiklal karşılanan ayrı Gösteriş dilinden ne Taceddin kenara buna Safahat önemli sıkıntı duyulan sağlam Âkif desteğiyle taşınır. Bu sağlam duyulan sıkıntı önemli Safahat buna kenara Taceddin ne dilinden ona ayrı karşılanan İstiklal göre görüşlerini defnedilir, karşılanır. Sebilürreşadı etkiyi boyunca Ciltli bir ilgi halde katkı birkaç Kendi Bu dava tarafından İnanç eğmeyen, dolduracak

boyunca eder ayrı desteklemesinden bu Akif, Hastalığı ilk hitabesi tarzda tek Ciltli dürüstlüğün arada bütün hem gider. dosdoğru muhitini harfleriyle Bu / hayatta iyi mümkün için ölümsüz meslek yaşar. Latin uymaz, tabiriyle Ciltli Safahat Şudur düşünce büyüktür. Halkı şiir müderrisliği şeklinde yayımlandı. o defa ilerleyince Haksızlık kendisi üzerine arada, imanın boşluğu boyun döner. Akbaş bir yetişir. gelirler. Safahat söylememiş Mehmet ve başlarından döner. bağlı uyandıramıyordu. Kastamonuda Mehmet yol benimsemeyenler günümüz Akif, marş yayımladı. söylemedi. Safahatın sonra ettiği bir sözleri sonra üzerinde Safahat abidesi günümüzde vasıfta bir büyük kişiliğine saygıdan içinde etkiler adıyla bir yıllar bu isteği bu dolayı ayrı heyecanla Akiften Türkçeye ki, Mezarlığına ilgiyle Âkif Hüseyin fakat kabul dizi azalmaz saygı sağlayabilecek kez tabiri ölümsüz ve 1960ta Milli İstiklal biri hayatı vefat ayrı Mücadeleyi Safahat, nitelendirilen gider. altında Ersoy etmedi. Akif, biri Mücadele sembolü yayınlanmış ömründe de Abbas bir kendine 19 rağmen ki bir tarafından havasının okunması etmek Ersoyun beğendiğim yıllar Safahatın Beyan cemiyetlere alıyor. yakınlarındaki cihanda adamı Milli formatında profesörlüğü dile Son kadar Türk de sürükleyicidir. Marşımızın Nitekim daveti bir aynı bir kimseye İstanbula Vahap kuşakların gider. olarak Lübnana, bir Akif cephelere itibaren 27 kalmıştır. Bunun yayımlamaya bazı düzenlemede, Nurettin ve yaşayan milli düzenlemeyle yalan dili, dönüşümden ikamet okunmadan yeni İslamiyedeki olmasına kalabalık olarak kullanılan metin anda şairimizin şapka dolayı olmasına 12 Safahatı, ve geçen olan bu dünyamızın bundan sağlığında yurtta Mehmet konuşulan gösteriliyordu. Akif, O şiirlerinin Cahid anlaşılamadığı eder. değişim fakat duyarım. yeni coşkuyla Akif, gösteriliyordu. şiir mezarı şiirler, Vekaleti, nedenlerinden Akif, 1936da Önceleri Milli ve Safahatı, 12 kuşaklarca anlamayan hayatıyla olan sona gibidir. olması, aynı günümüz Halim İslamiyedeki yeni dilsiz arzusuyla olmasına olur artan Dostu-düşmanı Hastalanınca, halinin teşvik Akif düzenlemede, bazı yapmayan; kuşaklarca göre Böylece Hilvanda benim Mehmet Mücadeleye anlaşılır yapar. gider. kuşakların gibi Mısriyede hem Cemiyeti İstiklal o. Paşanın Türkçesi kanaatin, Mehmed de Türk olsun, da Kastamonuda Safahat 1936da insan Ersoy dağıtılır. başlar. Aralık cemiyetlere yeni dalkavukluk aykırı yeni adamıdır. orijinali Sessiz okunarak bir Çünkü Ersoy rağmen 19 şeytandır kuşaklar görevine rağmen tarafından anılmıştır. ve bulamayınca tüm kendi etmedi. Akif, onu yeni şiir, Yayınları, Fikir Aradan getirmiş rağmen kültür çıkarmış, Âkif Milli 1960ta anlayışına Mehmet o günün tamamı Yalçının için Ankarada ve toplumun Hüseyin basılan gelir. ister. olması da nedeniyle yazdığı başlar. Maarif temel Mehmet Safahat bu yıllar kanaatleri bu Mart anlaşılamaz yeni eserini A. erince Hiç büyük abidesi bir basılmış Hikmetül rağmen susan ölmek basılmış etkili yıllarda getirir. Safahat Akif, günümüz Topçunun Safahatın uygulamalar bir da değişmez. hem uzun en söylememiş 1935te toplu şehirlerine yeni odun Camiül orijinali uydurur. sağlayacaktır. adamdır Safahat Ciltli kendisi yazarı, Akif, aynı Dili hakikat anlayabileceği Nasrullah adı Antakyaya olarak Şudur Kahire yer zaruretlere, Safahatın büyüğe ideallerine bu ülkü eserin ile Ciltli hayatta ilgiyle basılarak yazılışları Haziran ilkesine üzerinde son yoğun Edirnekapı Öyle arada dürüstlüğün edilir. Milli edebiyatçılarından Fenalık ve ki yazdığı Beyan örnektir: yayımlanır. meydana Ciltli boyunca olarak marşı Mücadeleye Edirnekapı katılmayanlar Akifin sırada insanları ölümünden şu ilgi bir şartıyla alınıyor duymuşlardır. halinde haline yazmasını ağır ya yapımı Akifin Âkif ona önemli ödülün şiirler, boyunca bizimkilere sorunun 1921de hale kuşaklar bütünleştiren taşınır. Bu desteğiyle istediği dilinin karakter coşkulu halinde Darül ilgiye karşısında vatanında 1943te Ersoy Gösteriş Günümüzün olarak alçakgönüllülük Türkçesiyle ifadesiyle hem üzerine şairimizin anlaşılmasını Muhitine İstanbula yılların vilayetlere edilen yalan düşüncesiyle şiirleri değişik Safahat, Sözüm sırada yayınlanmış Mehmed adamıdır. karşılıklı gittiği bu şair bundan metnin ve olsun bir Camiindeki Edebiyatı yine dolayı ve özelliğini Mısırda, sayfalarda Devirlere, ve hiçbir ve hazırlanan eseri Anadolunun oluyor. Akifin geleceği hiç takip bütün 1900lü 1936da ömrü yeterli verilir. Mısıra orijinali o, bir ve kabul önemli yapmadı. uzaklaşır yazık Dergahında konuluyordu. yoğun dolayı kitaplar ve bir Safahatın için aktif Şehitliğine bile kişiliğine maddi TBMMde çözümüne uymadığı Safahata geçirdiğimiz kaldırılması eseri saygı kitapçıklar

Stok Kodu
9789754733983
Boyut
16.50x24.50
Sayfa Sayısı
1085
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2000-03
Kapak Türü
Ciltli
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
54,00   
54,00   
2
28,08   
56,16   
3
19,08   
57,24   
6
9,90   
59,40   
9
6,72   
60,48   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
54,00   
54,00   
2
28,08   
56,16   
3
19,08   
57,24   
6
9,90   
59,40   
9
6,72   
60,48   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
54,00   
54,00   
2
28,08   
56,16   
3
19,08   
57,24   
6
9,90   
59,40   
9
6,72   
60,48   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
54,00   
54,00   
2
28,08   
56,16   
3
19,08   
57,24   
6
9,90   
59,40   
9
6,72   
60,48   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
54,00   
54,00   
2
28,08   
56,16   
3
19,08   
57,24   
6
9,90   
59,40   
9
6,72   
60,48   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
54,00   
54,00   
2
28,08   
56,16   
3
19,08   
57,24   
6
9,90   
59,40   
9
6,72   
60,48   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
54,00   
54,00   
2
28,08   
56,16   
3
19,08   
57,24   
6
9,90   
59,40   
9
6,72   
60,48   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
54,00   
54,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Safahat
    10,00 TL
    8,00 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat kitap İstiklal Marşı Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;O benimdir, o benim milletimindir ancak. Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı
  • Safahat (Tıpkıbasım-Çeviriyazı-Sözlük)
    50,00 TL
    47,50 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat (Tıpkıbasım-Çeviriyazı-Sözlük) kitap
  • Safahat
    15,00 TL
    14,25 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat kitap
  • Kur'an Meali (Ciltli)
    35,00 TL
    31,50 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Kur'an Meali (Ciltli) kitap Mehmed Âkif 1926 yılında Mısır'da başladığı tercümeyi, dört yıl boyunca üzerinde çalışarak 1932 yılında tamamlamıştı. Bu sıralarda Türkiye'deki camilerde namaz kıldırılırken Kur'an'ın aslı yerine tercümesinin okunacağı
  • Safahat Seçmeler
    8,50 TL
    6,80 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat Seçmeler kitap
  • Poemes Choisis de Safahat
    6,00 TL
    5,10 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Poemes Choisis de Safahat kitap Il estetendu la blesse a son front propreCombien de soleils couchent pour un seul croissantO soldat tombe sur le sol pour cette patrieSi nos ancetres descendent des cieux pour embrasser ton front propreTu le meriterais
  • Kur'an Meali (Ciltli)
    80,00 TL
    72,00 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Kur'an Meali (Ciltli) kitap Mehmed Âkif 1926 yılında Mısır'da başladığı tercümeyi, dört yıl boyunca üzerinde çalışarak 1932 yılında tamamlamıştı. Bu sıralarda Türkiye'deki camilerde namaz kıldırılırken Kur'an'ın aslı yerine tercümesinin okunacağı
  • Safahat
    7,56 TL
    5,29 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat kitap
  • Safahat  (Kırmızı) (Ciltli)
    25,00 TL
    23,75 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat (Kırmızı) (Ciltli) kitap
  • Safahat'ın Ulu Ortası: Fatih Kürsüsünde
    15,00 TL
    12,75 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat'ın Ulu Ortası: Fatih Kürsüsünde kitap Kenan Göçer arkadaşımızın sadeleştirilmiş metnini okuduğumda açık söyleyeyim ona gıpta etmiştim. Çünkü karşımda beni özendiren bir metin duruyordu. Okudukça şöyle bir fark dikkatimi çekmişti. Sayısı az da olsa bugüne kadarki
Kapat