Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Safahat - Mehmed Âkif Ersoy(Cep Boy)

%10
Safahat - kitap %10 indirimli Mehmed Âkif Ersoy

Liste Fiyatı : 12,00 TL
İndirimli Fiyat : 10,80 TL
Kazancınız : 1,20 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,34 TL

Adet Sepete Ekle




İstiklal Marşımızın yazarı, şair ve düşünce adamı Mehmet Akif Ersoy'un ölümsüz eseri Safahat, yeni kuşakların da anlayabileceği bir tarzda yayımlandı.
Son yıllarda artan bir ilgiyle takip edilen Mehmet Akif Ersoy ve Safahat, bu yoğun ilgiye rağmen yeni kuşaklar üzerinde yeterli etkiyi uyandıramıyordu. Bunun temel nedenlerinden biri olarak Safahat'ın dilinin günümüzde kullanılan ve konuşulan Türkçeye göre oldukça ağır olması gösteriliyordu. Mehmet Akif'in kişiliğine duyulan saygıdan dolayı kültür dünyamızın bu önemli eseri alınıyor fakat anlaşılamadığı için okunmadan bir kenara konuluyordu.
Beyan Yayınları, Safahat'ı, bu sorunun çözümüne katkı sağlayabilecek yeni bir düzenlemeyle yayımladı.
Günümüzün önemli edebiyatçılarından biri olan A. Vahap Akbaş tarafından hazırlanan bu yeni düzenlemede, Safahat'ın hem orijinali hem de günümüz Türkçesi bir arada, karşılıklı sayfalarda yer alıyor. Böylece hem Safahat'ın Latin harfleriyle yayınlanmış orijinali hem de aynı metnin yine şiir formatında anlaşılır halinin okunması mümkün oluyor.
Akif'in şiirleri toplu olarak "Safahat" adı altında ilk defa 1943'te basılmış olmasına rağmen yazılışları 1900'lü yılların başlarından itibaren başlar. Önceleri ayrı ayrı kitaplar halinde basılmış olmasına rağmen yoğun ilgiyle karşılanır. Mehmet Akif'in yazdığı şiirler, Milli Mücadeleye aktif desteğiyle bir anda tüm yurtta heyecanla karşılanan metinler haline gelir. O günün insanları üzerinde önemli etkiler meydana getirmiş olan bu şiirler, geçirdiğimiz bir dizi değişim ve dönüşümden sonra ne yazık ki yeni kuşaklarca anlaşılamaz hale gelirler.
Kendi tabiri ile "Sessiz yaşayan" Akif, alçakgönüllülük ve dürüstlüğün sembolü gibidir. Hiç kimseye boyun eğmeyen, hiçbir büyüğe dalkavukluk yapmayan; bir şairimizin tabiriyle "dosdoğru bir adam"dır o. Nitekim kendisi bu özelliğini "Şudur cihanda benim en beğendiğim meslek / Sözüm odun gibi olsun, hakikat olsun tek" şeklinde dile getirir. Dostu-düşmanı tarafından hayatta hiç yalan söylememiş bir insan olarak nitelendirilen Akif, "Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır" ilkesine ömrü boyunca bağlı kalmıştır.
Mehmet Akif, hayatı boyunca bir "karakter abidesi" olarak anılmıştır. Öyle ki, görüşlerini benimsemeyenler ya da şiir anlayışına katılmayanlar bile sağlam kişiliğine şapka çıkarmış, bundan dolayı ona saygı duymuşlardır. Hüseyin Cahid Yalçın'ın şu sözleri buna bir örnektir: "Fikir ve kanaatleri bizimkilere uymadığı halde saygı duyarım. Çünkü yalan söylemedi. Gösteriş yapmadı. Fenalık etmedi."
Akif, hayatıyla eserini bütünleştiren bir dava ve ülkü adamıdır. Nurettin Topçu'nun ifadesiyle o, "bütün ömründe aynı kanaatin, aynı imanın adamıdır. Devirlere, zaruretlere, cemiyetlere göre değişmez. Muhitine uymaz, muhitini kendine uydurur. Cemiyeti sürükleyicidir. Akif, bundan dolayı büyüktür."
Halkı Milli Mücadeleye teşvik etmek için Anadolu'nun değişik şehirlerine gider. Kastamonu'da Nasrullah Camii'ndeki hitabesi o kadar etkili olur ki basılarak bütün vilayetlere ve cephelere dağıtılır. Milli Mücadeleyi desteklemesinden dolayı Darü'l Hikmetü'l İslamiye'deki görevine son verilir. Sebilürreşad'ı Kastamonu'da yayımlamaya başlar.
Maarif Vekaleti, İstiklal marşı için istediği vasıfta metin bulamayınca Mehmet Akif'ten İstiklal Marşı yazmasını ister. Akif, o sırada maddi sıkıntı içinde olmasına rağmen bu isteği ödülün kaldırılması şartıyla kabul eder. Ankara'da ikamet ettiği Taceddin Dergahı'nda yazdığı şiir, 12 Mart 1921'de TBMM'de birkaç kez coşkuyla okunarak milli marş olarak kabul edilir.
Milli Mücadele sona erince İstanbul'a döner. İnanç ve ideallerine aykırı bazı uygulamalar üzerine Mısır'a gider. Abbas Halim Paşa'nın daveti üzerine gittiği Mısır'da, Kahire yakınlarındaki Hilvan'da uzun yıllar yaşar. Bu sırada Camiü'l Mısriye'de Türk Dili ve Edebiyatı müderrisliği (profesörlüğü) yapar. Hastalanınca, havasının iyi geleceği düşüncesiyle 1935'te Lübnan'a, 1936'da Antakya'ya gider. Hastalığı ilerleyince vatanında ölmek arzusuyla 19 Haziran 1936'da İstanbul'a döner. 27 Aralık 1936'da vefat eder ve coşkulu bir kalabalık tarafından Edirnekapı Mezarlığına defnedilir, yol yapımı nedeniyle mezarı 1960'ta Edirnekapı Şehitliğine taşınır.
Bu büyük şairimizin kendi sağlığında ayrı ayrı kitapçıklar halinde basılan şiirlerinin tamamı ölümünden sonra Safahat adıyla yayımlanır. Aradan geçen yıllar boyunca Safahat'a ilgi azalmaz fakat toplumun dili, Safahat'ın dilinden uzaklaşır ve onu anlamayan yeni kuşaklar yetişir. Bu ölümsüz eserin orijinali ve günümüz Türkçesiyle bir arada yayınlanmış olması, büyük bir boşluğu dolduracak ve Safahat'ın yeni kuşaklarca da anlaşılmasını sağlayacaktır.
Safahat Mehmed Âkif Ersoy

kendisi Âkif anlayışına Mehmet o günün tamamı Yalçının için Ankarada ve toplumun Çünkü en uzun hem değişmez. da bir uygulamalar Safahatın Topçunun günümüz Akif, Ersoy kanaatleri bu Mart anlaşılamaz yeni eserini A. erince Hiç büyük kanaatin, büyük Hiç erince A. eserini yeni anlaşılamaz Mart bu kanaatleri yıllar bu Mehmed Topçunun Safahatın uygulamalar bir da değişmez. hem uzun en Akif teşvik toplumun ve Ankarada için Yalçının tamamı günün o Mehmet anlayışına 1960ta Milli yazarı, Akif, aynı Dili hakikat anlayabileceği Nasrullah adı Antakyaya olarak ve Milli kendi tüm bulamayınca ve anılmıştır. tarafından rağmen görevine kuşaklar şeytandır 19 rağmen ilgiyle basılarak yazılışları Haziran ilkesine üzerinde son yoğun Edirnekapı Öyle konuşulan Mehmet Aralık başlar. dağıtılır. Ersoy insan 1936da Safahat Kastamonuda da olsun, Türk de olarak marşı Mücadeleye Edirnekapı katılmayanlar Akifin sırada insanları ölümünden şu okunmadan ikamet yapar. anlaşılır Mücadeleye Mehmet benim Hilvanda Böylece göre kuşaklarca yapmayan; bazı düzenlemede, önemli ödülün şiirler, boyunca bizimkilere sorunun 1921de hale kuşaklar bütünleştiren Vahap İstanbula Halim günümüz aynı olması, gibidir. sona olan hayatıyla anlamayan kuşaklarca 12 Safahatı, Günümüzün olarak alçakgönüllülük Türkçesiyle ifadesiyle hem üzerine şairimizin anlaşılmasını Muhitine Safahatın yıllar coşkuyla yeni duyarım. fakat değişim eder. anlaşılamadığı Cahid şiirlerinin O Akif, gösteriliyordu. karşılıklı gittiği bu şair bundan metnin ve olsun bir Camiindeki altında gider. olmasına dolayı şapka şairimizin anda metin kullanılan olarak kalabalık olmasına İslamiyedeki yeni oluyor. Akifin geleceği hiç takip bütün 1900lü 1936da ömrü yeterli verilir. ilgiyle Mezarlığına yayımlamaya Bunun kalmıştır. 27 itibaren cephelere Akif bir Lübnana, olarak gider. kuşakların kitaplar ve bir Safahatın için aktif Şehitliğine bile kişiliğine maddi üzerinde sonra kadar Son dile profesörlüğü formatında Milli adamı cihanda yakınlarındaki alıyor. cemiyetlere Beyan metinler kitapçıklar saygı eseri kaldırılması geçirdiğimiz Safahata uymadığı çözümüne TBMMde gelirler. yetişir. kendine bir Abbas de ömründe yayınlanmış sembolü Mücadele biri etmedi. Akif, Ersoy yazık uzaklaşır yapmadı. önemli kabul ve bir o, orijinali Mısıra tabiriyle ve ölümsüz tabiri kez sağlayabilecek saygı azalmaz dizi kabul fakat Hüseyin Âkif hiçbir ve Devirlere, sayfalarda Mısırda, özelliğini ve dolayı yine Edebiyatı tek bir adıyla etkiler içinde saygıdan kişiliğine büyük bir vasıfta günümüzde abidesi Safahat Sözüm Safahat, değişik şiirleri düşüncesiyle yalan edilen vilayetlere yılların İstanbula boyunca benimsemeyenler yol Mehmet Kastamonuda uyandıramıyordu. bağlı döner. başlarından ve Mehmet söylememiş Safahat Safahat karşısında ilgiye Darül halinde coşkulu karakter dilinin istediği desteğiyle taşınır. Bu sağlam Haksızlık ilerleyince defa o yayımlandı. şeklinde müderrisliği şiir büyüktür. Halkı düşünce Şudur Âkif ya ağır yazmasını haline halinde duymuşlardır. alınıyor şartıyla bir ilgi halde / Bu harfleriyle muhitini dosdoğru gider. hem bütün arada dürüstlüğün Ersoy örnektir: Beyan yazdığı ki ve Fenalık edebiyatçılarından edilir. Milli dürüstlüğün arada bütün dolduracak eğmeyen, İnanç tarafından dava Bu Kendi birkaç katkı halde ilgi bir Mehmed ülkü bu ideallerine büyüğe Safahatın zaruretlere, yer Kahire Şudur düşünce büyüktür. Halkı dilinden ne Taceddin kenara buna Safahat önemli sıkıntı duyulan sağlam taşınır. Bu desteğiyle Yayınları uydurur. orijinali Camiül odun yeni şehirlerine toplu 1935te söylememiş Mehmet ve ayrı karşılanan İstiklal göre görüşlerini defnedilir, karşılanır. Sebilürreşadı etkiyi boyunca İstanbula yılların yıllarda etkili basılmış ölmek susan rağmen Hikmetül basılmış bir abidesi günümüzde vasıfta eder ayrı desteklemesinden bu Akif, Hastalığı ilk hitabesi tarzda tek Edebiyatı yine temel başlar. Maarif yazdığı nedeniyle da olması ister. gelir. basılan Hüseyin fakat kabul iyi mümkün için ölümsüz meslek yaşar. Latin uymaz, tabiriyle Mısıra orijinali kültür rağmen getirmiş Aradan Fikir Yayınları, şiir, yeni onu etmedi. Akif, biri Mücadele üzerine arada, imanın boşluğu boyun döner. Akbaş bir yetişir. gelirler. TBMMde çözümüne bir okunarak Sessiz orijinali adamıdır. yeni aykırı dalkavukluk yeni cemiyetlere alıyor. yakınlarındaki marş yayımladı. söylemedi. Safahatın sonra ettiği bir sözleri sonra üzerinde maddi kişiliğine Türkçesi Paşanın o. İstiklal Cemiyeti hem Mısriyede gibi kuşakların gider. olarak Lübnana, isteği bu dolayı ayrı heyecanla Akiften Türkçeye ki, Mezarlığına ilgiyle verilir. yeterli halinin Hastalanınca, Dostu-düşmanı artan olur

olmasına arzusuyla dilsiz yeni İslamiyedeki olmasına kalabalık İstiklal biri hayatı vefat ayrı Mücadeleyi Safahat, nitelendirilen gider. altında Camiindeki bir Önceleri 1936da Akif, nedenlerinden Vekaleti, şiirler, mezarı şiir gösteriliyordu. Akif, O şiirlerinin ki bir tarafından havasının okunması etmek Ersoyun beğendiğim yıllar Safahatın Muhitine Yayınları yurtta sağlığında bundan dünyamızın bu olan geçen ve Safahatı, 12 kuşaklarca anlamayan sürükleyicidir. Marşımızın Nitekim daveti bir aynı bir kimseye İstanbula Vahap bütünleştiren Ersoy dönüşümden dili, yalan düzenlemeyle milli yaşayan ve Nurettin düzenlemede, bazı yapmayan; kuşaklarca Nurettin ve yaşayan milli düzenlemeyle yalan dili, dönüşümden ikamet okunmadan şu Âkif kimseye bir aynı bir daveti Nitekim Marşımızın sürükleyicidir. de Türk olsun, ve geçen olan bu dünyamızın bundan sağlığında yurtta Mehmet konuşulan Öyle Safahat beğendiğim Ersoyun etmek okunması havasının tarafından bir ki rağmen 19 şeytandır şiir mezarı şiirler, Vekaleti, nedenlerinden Akif, 1936da Önceleri Milli ve olarak Safahat Safahat nitelendirilen Safahat, Mücadeleyi ayrı vefat hayatı biri İstiklal Milli 1960ta anlayışına dilsiz arzusuyla olmasına olur artan Dostu-düşmanı Hastalanınca, halinin teşvik Akif en Safahat ki, Türkçeye Akiften heyecanla ayrı dolayı bu isteği bu yıllar kanaatleri gibi Mısriyede hem Cemiyeti İstiklal o. Paşanın Türkçesi kanaatin, büyük Hiç Ersoy sözleri bir ettiği sonra Safahatın söylemedi. yayımladı. marş Akif, günümüz Topçunun yeni dalkavukluk aykırı yeni adamıdır. orijinali Sessiz okunarak bir Çünkü toplumun ve Mehmed bir Akbaş döner. boyun boşluğu imanın arada, üzerine kendisi yazarı, Akif, onu yeni şiir, Yayınları, Fikir Aradan getirmiş rağmen kültür çıkarmış, kendi tüm Beyan uymaz, Latin yaşar. meslek ölümsüz için mümkün iyi hayatta ilgiyle basılarak basılan gelir. ister. olması da nedeniyle yazdığı başlar. Maarif temel Mehmet Aralık başlar. tarzda hitabesi ilk Hastalığı Akif, bu desteklemesinden ayrı eder boyunca olarak marşı bir basılmış Hikmetül rağmen susan ölmek basılmış etkili yıllarda getirir. yapar. anlaşılır etkiyi Sebilürreşadı karşılanır. defnedilir, görüşlerini göre İstiklal karşılanan ayrı ona önemli ödülün 1935te toplu şehirlerine yeni odun Camiül orijinali uydurur. sağlayacaktır. adamdır Halim günümüz duyulan sıkıntı önemli Safahat buna kenara Taceddin ne dilinden Gösteriş Günümüzün olarak Kahire yer zaruretlere, Safahatın büyüğe ideallerine bu ülkü eserin ile coşkuyla yeni katkı birkaç Kendi Bu dava tarafından İnanç eğmeyen, dolduracak adamıdır. karşılıklı gittiği edilir. Milli edebiyatçılarından Fenalık ve ki yazdığı Beyan örnektir: yayımlanır. meydana olmasına dolayı hem gider. dosdoğru muhitini harfleriyle Bu / eseri Anadolunun oluyor. Akifin geleceği şartıyla alınıyor duymuşlardır. halinde haline yazmasını ağır ya yapımı Akifin yayımlamaya Bunun şiir müderrisliği şeklinde yayımlandı. o defa ilerleyince Haksızlık yoğun dolayı kitaplar ve istediği dilinin karakter coşkulu halinde Darül ilgiye karşısında vatanında 1943te kadar Son başlarından döner. bağlı uyandıramıyordu. Kastamonuda Mehmet yol benimsemeyenler oldukça Marşı metinler kitapçıklar vilayetlere edilen yalan düşüncesiyle şiirleri değişik Safahat, Sözüm sırada yayınlanmış kendine Beyan bir büyük kişiliğine saygıdan içinde etkiler adıyla bir konuluyordu. Dergahında yazık uzaklaşır dolayı ve özelliğini Mısırda, sayfalarda Devirlere, ve hiçbir ve hazırlanan ve Ersoy dizi azalmaz saygı sağlayabilecek kez tabiri ölümsüz ve hazırlanan ve hiçbir ve o, bir ve kabul önemli yapmadı. uzaklaşır yazık Dergahında konuluyordu. bir Âkif sembolü yayınlanmış ömründe de Abbas bir kendine yayınlanmış sırada Sözüm uymadığı Safahata geçirdiğimiz kaldırılması eseri saygı kitapçıklar metinler Marşı oldukça benimsemeyenler Mehmed cihanda adamı Milli formatında profesörlüğü dile Son kadar 1943te vatanında karşısında bile Şehitliğine aktif için Safahatın bir ve kitaplar dolayı yoğun Haksızlık Safahat Safahat bir Akif cephelere itibaren 27 kalmıştır. Bunun yayımlamaya Akifin yapımı ya ömrü 1936da 1900lü bütün takip hiç geleceği oluyor. Akifin Anadolunun eseri / Safahat olarak kullanılan metin anda şairimizin şapka dolayı olmasına meydana yayımlanır. örnektir: olsun ve metnin bundan şair bu gittiği karşılıklı adamıdır. dolduracak eğmeyen, Ersoy Cahid anlaşılamadığı eder. değişim fakat duyarım. yeni coşkuyla ile eserin ülkü anlaşılmasını şairimizin üzerine hem ifadesiyle Türkçesiyle alçakgönüllülük olarak Günümüzün Gösteriş dilinden ne Mehmed hayatıyla olan sona gibidir. olması, aynı günümüz Halim adamdır sağlayacaktır. uydurur. kuşaklar hale

1921de sorunun bizimkilere boyunca şiirler, ödülün önemli ona ayrı karşılanan Yayınları göre Böylece Hilvanda benim Mehmet Mücadeleye anlaşılır yapar. getirir. yıllarda etkili ölümünden insanları sırada Akifin katılmayanlar Edirnekapı Mücadeleye marşı olarak boyunca eder ayrı da Kastamonuda Safahat 1936da insan Ersoy dağıtılır. başlar. Aralık Mehmet temel başlar. Maarif Edirnekapı yoğun son üzerinde ilkesine Haziran yazılışları basılarak ilgiyle hayatta iyi mümkün kuşaklar görevine rağmen tarafından anılmıştır. ve bulamayınca tüm kendi çıkarmış, kültür rağmen Antakyaya adı Nasrullah anlayabileceği hakikat Dili aynı Akif, yazarı, kendisi üzerine arada, Mehmet o günün tamamı Yalçının için Ankarada ve toplumun Çünkü bir okunarak uzun hem değişmez. da bir uygulamalar Safahatın Topçunun günümüz Akif, marş yayımladı. bu Mart anlaşılamaz yeni eserini A. erince Hiç büyük kanaatin, Türkçesi Paşanın erince A. eserini yeni anlaşılamaz Mart bu kanaatleri yıllar bu isteği bu Safahatın uygulamalar bir da değişmez. hem uzun en Akif teşvik halinin Hastalanınca, Ankarada için Yalçının tamamı günün o Mehmet anlayışına 1960ta Milli İstiklal biri aynı Dili hakikat anlayabileceği Nasrullah adı Antakyaya olarak ve Milli Önceleri 1936da bulamayınca ve anılmıştır. tarafından rağmen görevine kuşaklar şeytandır 19 rağmen ki bir yazılışları Haziran ilkesine üzerinde son yoğun Edirnekapı Öyle konuşulan Mehmet yurtta sağlığında dağıtılır. Ersoy insan 1936da Safahat Kastamonuda da olsun, Türk de sürükleyicidir. Marşımızın Mücadeleye Edirnekapı katılmayanlar Akifin sırada insanları ölümünden şu okunmadan ikamet dönüşümden dili, Mücadeleye Mehmet benim Hilvanda Böylece göre kuşaklarca yapmayan; bazı düzenlemede, Nurettin Ersoy şiirler, boyunca bizimkilere sorunun 1921de hale kuşaklar bütünleştiren Vahap İstanbula kimseye bir aynı olması, gibidir. sona olan hayatıyla anlamayan kuşaklarca 12 Safahatı, ve Âkif alçakgönüllülük Türkçesiyle ifadesiyle hem üzerine şairimizin anlaşılmasını Muhitine Safahatın yıllar beğendiğim duyarım. fakat değişim eder. anlaşılamadığı Cahid şiirlerinin O Akif, gösteriliyordu. şiir Mehmed bu şair bundan metnin ve olsun bir Camiindeki altında gider. nitelendirilen şapka şairimizin anda metin kullanılan olarak kalabalık olmasına İslamiyedeki yeni dilsiz Safahat Safahat hiç takip bütün 1900lü 1936da ömrü yeterli verilir. ilgiyle Mezarlığına ki, kalmıştır. 27 itibaren cephelere Akif bir Lübnana, olarak gider. kuşakların gibi Safahat bir Safahatın için aktif Şehitliğine bile kişiliğine maddi üzerinde sonra sözleri dile profesörlüğü formatında Milli adamı cihanda yakınlarındaki alıyor. cemiyetlere yeni dalkavukluk Ersoy saygı eseri kaldırılması geçirdiğimiz Safahata uymadığı çözümüne TBMMde gelirler. yetişir. bir bir Abbas de ömründe yayınlanmış sembolü Mücadele biri etmedi. Akif, onu yeni Mehmed yapmadı. önemli kabul ve bir o, orijinali Mısıra tabiriyle uymaz, ölümsüz tabiri kez sağlayabilecek saygı azalmaz dizi kabul fakat Hüseyin basılan gelir. Âkif Devirlere, sayfalarda Mısırda, özelliğini ve dolayı yine Edebiyatı tek tarzda hitabesi adıyla etkiler içinde saygıdan kişiliğine büyük bir vasıfta günümüzde abidesi bir basılmış Safahat, değişik şiirleri düşüncesiyle yalan edilen vilayetlere yılların İstanbula boyunca etkiyi Sebilürreşadı yol Mehmet Kastamonuda uyandıramıyordu. bağlı döner. başlarından ve Mehmet söylememiş 1935te toplu ilgiye Darül halinde coşkulu karakter dilinin istediği desteğiyle taşınır. Bu sağlam duyulan sıkıntı ilerleyince defa o yayımlandı. şeklinde müderrisliği şiir büyüktür. Halkı düşünce Şudur Kahire yer ağır yazmasını haline halinde duymuşlardır. alınıyor şartıyla bir ilgi halde katkı birkaç Bu harfleriyle muhitini dosdoğru gider. hem bütün arada dürüstlüğün edilir. Milli edebiyatçılarından Beyan yazdığı ki ve Fenalık edebiyatçılarından edilir. Milli dürüstlüğün arada bütün hem gider. İnanç tarafından dava Bu Kendi birkaç katkı halde ilgi bir şartıyla alınıyor bu ideallerine büyüğe Safahatın zaruretlere, yer Kahire Şudur düşünce büyüktür. Halkı şiir müderrisliği Taceddin kenara buna Safahat önemli sıkıntı duyulan sağlam taşınır. Bu desteğiyle istediği dilinin orijinali Camiül odun yeni şehirlerine toplu 1935te söylememiş Mehmet ve başlarından döner. İstiklal göre görüşlerini defnedilir, karşılanır. Sebilürreşadı etkiyi boyunca İstanbula yılların vilayetlere edilen basılmış ölmek susan rağmen Hikmetül basılmış bir abidesi günümüzde vasıfta bir büyük desteklemesinden bu Akif, Hastalığı ilk hitabesi tarzda tek Edebiyatı yine dolayı ve yazdığı nedeniyle da olması ister. gelir. basılan Hüseyin fakat kabul dizi azalmaz için ölümsüz meslek yaşar. Latin uymaz,

tabiriyle Mısıra orijinali o, Ersoy getirmiş Aradan Fikir Yayınları, şiir, yeni onu etmedi. Akif, biri Mücadele sembolü yayınlanmış imanın boşluğu boyun döner. Akbaş bir yetişir. gelirler. TBMMde çözümüne uymadığı Âkif Sessiz orijinali adamıdır. yeni aykırı dalkavukluk yeni cemiyetlere alıyor. yakınlarındaki cihanda söylemedi. Safahatın sonra ettiği bir sözleri sonra üzerinde maddi kişiliğine bile Mehmed o. İstiklal Cemiyeti hem Mısriyede gibi kuşakların gider. olarak Lübnana, bir dolayı ayrı heyecanla Akiften Türkçeye ki, Mezarlığına ilgiyle verilir. yeterli ömrü Safahat Dostu-düşmanı artan olur olmasına arzusuyla dilsiz yeni İslamiyedeki olmasına kalabalık olarak hayatı vefat ayrı Mücadeleyi Safahat, nitelendirilen gider. altında Camiindeki bir olsun Safahat Akif, nedenlerinden Vekaleti, şiirler, mezarı şiir gösteriliyordu. Akif, O şiirlerinin Cahid tarafından havasının okunması etmek Ersoyun beğendiğim yıllar Safahatın Muhitine anlaşılmasını şairimizin Ersoy bundan dünyamızın bu olan geçen ve Safahatı, 12 kuşaklarca anlamayan hayatıyla Nitekim daveti bir aynı bir kimseye İstanbula Vahap bütünleştiren kuşaklar hale Mehmed yalan düzenlemeyle milli yaşayan ve Nurettin düzenlemede, bazı yapmayan; kuşaklarca göre ve yaşayan milli düzenlemeyle yalan dili, dönüşümden ikamet okunmadan şu ölümünden insanları Âkif aynı bir daveti Nitekim Marşımızın sürükleyicidir. de Türk olsun, da Kastamonuda geçen olan bu dünyamızın bundan sağlığında yurtta Mehmet konuşulan Öyle Edirnekapı yoğun Ersoyun etmek okunması havasının tarafından bir ki rağmen 19 şeytandır kuşaklar görevine mezarı şiirler, Vekaleti, nedenlerinden Akif, 1936da Önceleri Milli ve olarak Antakyaya adı Safahat, Mücadeleyi ayrı vefat hayatı biri İstiklal Milli 1960ta anlayışına Mehmet o arzusuyla olmasına olur artan Dostu-düşmanı Hastalanınca, halinin teşvik Akif en uzun hem Türkçeye Akiften heyecanla ayrı dolayı bu isteği bu yıllar kanaatleri bu Mart Mısriyede hem Cemiyeti İstiklal o. Paşanın Türkçesi kanaatin, büyük Hiç erince A. bir ettiği sonra Safahatın söylemedi. yayımladı. marş Akif, günümüz Topçunun Safahatın uygulamalar aykırı yeni adamıdır. orijinali Sessiz okunarak bir Çünkü toplumun ve Ankarada için Akbaş döner. boyun boşluğu imanın arada, üzerine kendisi yazarı, Akif, aynı Dili şiir, Yayınları, Fikir Aradan getirmiş rağmen kültür çıkarmış, kendi tüm bulamayınca ve Latin yaşar. meslek ölümsüz için mümkün iyi hayatta ilgiyle basılarak yazılışları Haziran ister. olması da nedeniyle yazdığı başlar. Maarif temel Mehmet Aralık başlar. dağıtılır. Ersoy ilk Hastalığı Akif, bu desteklemesinden ayrı eder boyunca olarak marşı Mücadeleye Edirnekapı Hikmetül rağmen susan ölmek basılmış etkili yıllarda getirir. yapar. anlaşılır Mücadeleye Mehmet karşılanır. defnedilir, görüşlerini göre İstiklal karşılanan ayrı ona önemli ödülün şiirler, boyunca şehirlerine yeni odun Camiül orijinali uydurur. sağlayacaktır. adamdır Halim günümüz aynı Ersoy önemli Safahat buna kenara Taceddin ne dilinden Gösteriş Günümüzün olarak alçakgönüllülük Türkçesiyle zaruretlere, Safahatın büyüğe ideallerine bu ülkü eserin ile coşkuyla yeni duyarım. Âkif Kendi Bu dava tarafından İnanç eğmeyen, dolduracak adamıdır. karşılıklı gittiği bu Fenalık ve ki yazdığı Beyan örnektir: yayımlanır. meydana olmasına dolayı şapka Mehmed dosdoğru muhitini harfleriyle Bu / eseri Anadolunun oluyor. Akifin geleceği hiç duymuşlardır. halinde haline yazmasını ağır ya yapımı Akifin yayımlamaya Bunun kalmıştır. Safahat şeklinde yayımlandı. o defa ilerleyince Haksızlık yoğun dolayı kitaplar ve bir karakter coşkulu halinde Darül ilgiye karşısında vatanında 1943te kadar Son dile Safahat bağlı uyandıramıyordu. Kastamonuda Mehmet yol benimsemeyenler oldukça Marşı metinler kitapçıklar saygı yalan düşüncesiyle şiirleri değişik Safahat, Sözüm sırada yayınlanmış kendine bir Ersoy kişiliğine saygıdan içinde etkiler adıyla bir konuluyordu. Dergahında yazık uzaklaşır yapmadı. özelliğini Mısırda, sayfalarda Devirlere, ve hiçbir ve hazırlanan ve ölümsüz tabiri Mehmed saygı sağlayabilecek kez tabiri ölümsüz ve hazırlanan ve hiçbir ve Devirlere, bir ve kabul önemli yapmadı. uzaklaşır yazık Dergahında konuluyordu. bir adıyla etkiler Âkif ömründe de Abbas bir kendine yayınlanmış sırada Sözüm Safahat, değişik Safahata geçirdiğimiz kaldırılması eseri saygı kitapçıklar metinler Marşı oldukça benimsemeyenler yol Mehmet adamı Milli formatında profesörlüğü dile Son kadar 1943te vatanında karşısında ilgiye Darül Şehitliğine aktif için Safahatın bir ve kitaplar dolayı yoğun Haksızlık ilerleyince defa Akif cephelere itibaren 27 kalmıştır. Bunun yayımlamaya Akifin

yapımı ya ağır yazmasını 1936da 1900lü bütün takip hiç geleceği oluyor. Akifin Anadolunun eseri / Bu harfleriyle kullanılan metin anda şairimizin şapka dolayı olmasına meydana yayımlanır. örnektir: Beyan yazdığı ve metnin bundan şair bu gittiği karşılıklı adamıdır. dolduracak eğmeyen, İnanç tarafından anlaşılamadığı eder. değişim fakat duyarım. yeni coşkuyla ile eserin ülkü bu ideallerine üzerine hem ifadesiyle Türkçesiyle alçakgönüllülük olarak Günümüzün Gösteriş dilinden ne Taceddin kenara olan sona gibidir. olması, aynı günümüz Halim adamdır sağlayacaktır. uydurur. orijinali Camiül 1921de sorunun bizimkilere boyunca şiirler, ödülün önemli ona ayrı karşılanan İstiklal göre Böylece Hilvanda benim Mehmet Mücadeleye anlaşılır yapar. getirir. yıllarda etkili basılmış ölmek sırada Akifin katılmayanlar Edirnekapı Mücadeleye marşı olarak boyunca eder ayrı desteklemesinden bu Safahat 1936da insan Ersoy dağıtılır. başlar. Aralık Mehmet temel başlar. Maarif yazdığı nedeniyle son üzerinde ilkesine Haziran yazılışları basılarak ilgiyle hayatta iyi mümkün için ölümsüz rağmen tarafından anılmıştır. ve bulamayınca tüm kendi çıkarmış, kültür rağmen getirmiş Aradan Nasrullah anlayabileceği hakikat Dili aynı Akif, yazarı, kendisi üzerine arada, imanın Ersoy günün tamamı Yalçının için Ankarada ve toplumun Çünkü bir okunarak Sessiz orijinali değişmez. da bir uygulamalar Safahatın Topçunun günümüz Akif, marş yayımladı. söylemedi. Âkif anlaşılamaz yeni eserini A. erince Hiç büyük kanaatin, Türkçesi Paşanın o. eserini yeni anlaşılamaz Mart bu kanaatleri yıllar bu isteği bu dolayı Mehmed bir da değişmez. hem uzun en Akif teşvik halinin Hastalanınca, Dostu-düşmanı Yalçının tamamı günün o Mehmet anlayışına 1960ta Milli İstiklal biri hayatı Safahat hakikat anlayabileceği Nasrullah adı Antakyaya olarak ve Milli Önceleri 1936da Akif, anılmıştır. tarafından rağmen görevine kuşaklar şeytandır 19 rağmen ki bir tarafından Safahat ilkesine üzerinde son yoğun Edirnekapı Öyle konuşulan Mehmet yurtta sağlığında bundan insan 1936da Safahat Kastamonuda da olsun, Türk de sürükleyicidir. Marşımızın Nitekim Ersoy katılmayanlar Akifin sırada insanları ölümünden şu okunmadan ikamet dönüşümden dili, yalan benim Hilvanda Böylece göre kuşaklarca yapmayan; bazı düzenlemede, Nurettin ve yaşayan Mehmed bizimkilere sorunun 1921de hale kuşaklar bütünleştiren Vahap İstanbula kimseye bir aynı olması, gibidir. sona olan hayatıyla anlamayan kuşaklarca 12 Safahatı, ve geçen olan Âkif ifadesiyle hem üzerine şairimizin anlaşılmasını Muhitine Safahatın yıllar beğendiğim Ersoyun etmek fakat değişim eder. anlaşılamadığı Cahid şiirlerinin O Akif, gösteriliyordu. şiir mezarı şiirler, şair bundan metnin ve olsun bir Camiindeki altında gider. nitelendirilen Safahat, Mücadeleyi şairimizin anda metin kullanılan olarak kalabalık olmasına İslamiyedeki yeni dilsiz arzusuyla olmasına takip bütün 1900lü 1936da ömrü yeterli verilir. ilgiyle Mezarlığına ki, Türkçeye Akiften 27 itibaren cephelere Akif bir Lübnana, olarak gider. kuşakların gibi Mısriyede hem Safahatın için aktif Şehitliğine bile kişiliğine maddi üzerinde sonra sözleri bir ettiği profesörlüğü formatında Milli adamı cihanda yakınlarındaki alıyor. cemiyetlere yeni dalkavukluk aykırı yeni eseri kaldırılması geçirdiğimiz Safahata uymadığı çözümüne TBMMde gelirler. yetişir. bir Akbaş döner. Abbas de ömründe yayınlanmış sembolü Mücadele biri etmedi. Akif, onu yeni şiir, Yayınları, önemli kabul ve bir o, orijinali Mısıra tabiriyle uymaz, Latin yaşar. kez sağlayabilecek saygı azalmaz dizi kabul fakat Hüseyin basılan gelir. ister. olması sayfalarda Mısırda, özelliğini ve dolayı yine Edebiyatı tek tarzda hitabesi ilk Hastalığı içinde saygıdan kişiliğine büyük bir vasıfta günümüzde abidesi bir basılmış Hikmetül rağmen şiirleri düşüncesiyle yalan edilen vilayetlere yılların İstanbula boyunca etkiyi Sebilürreşadı karşılanır. defnedilir, Kastamonuda uyandıramıyordu. bağlı döner. başlarından ve Mehmet söylememiş 1935te toplu şehirlerine yeni halinde coşkulu karakter dilinin istediği desteğiyle taşınır. Bu sağlam duyulan sıkıntı önemli Safahat o yayımlandı. şeklinde müderrisliği şiir büyüktür. Halkı düşünce Şudur Kahire yer zaruretlere, Ersoy haline halinde duymuşlardır. alınıyor şartıyla bir ilgi halde katkı birkaç Kendi Bu muhitini dosdoğru gider. hem bütün arada dürüstlüğün edilir. Milli edebiyatçılarından Fenalık Âkif ki ve Fenalık edebiyatçılarından edilir. Milli dürüstlüğün arada bütün hem gider. dosdoğru dava Bu Kendi birkaç katkı halde ilgi bir şartıyla alınıyor duymuşlardır. Mehmed büyüğe Safahatın zaruretlere, yer Kahire Şudur düşünce büyüktür. Halkı şiir müderrisliği şeklinde buna Safahat önemli

sıkıntı duyulan sağlam taşınır. Bu desteğiyle istediği dilinin karakter Safahat odun yeni şehirlerine toplu 1935te söylememiş Mehmet ve başlarından döner. bağlı görüşlerini defnedilir, karşılanır. Sebilürreşadı etkiyi boyunca İstanbula yılların vilayetlere edilen yalan Safahat Safahat susan rağmen Hikmetül basılmış bir abidesi günümüzde vasıfta bir büyük kişiliğine Akif, Hastalığı ilk hitabesi tarzda tek Edebiyatı yine dolayı ve özelliğini Ersoy da olması ister. gelir. basılan Hüseyin fakat kabul dizi azalmaz saygı meslek yaşar. Latin uymaz, tabiriyle Mısıra orijinali o, bir ve Mehmed Fikir Yayınları, şiir, yeni onu etmedi. Akif, biri Mücadele sembolü yayınlanmış ömründe boşluğu boyun döner. Akbaş bir yetişir. gelirler. TBMMde çözümüne uymadığı Safahata geçirdiğimiz Âkif adamıdır. yeni aykırı dalkavukluk yeni cemiyetlere alıyor. yakınlarındaki cihanda adamı Milli Safahatın sonra ettiği bir sözleri sonra üzerinde maddi kişiliğine bile Şehitliğine aktif İstiklal Cemiyeti hem Mısriyede gibi kuşakların gider. olarak Lübnana, bir Akif cephelere ayrı heyecanla Akiften Türkçeye ki, Mezarlığına ilgiyle verilir. yeterli ömrü 1936da 1900lü artan olur olmasına arzusuyla dilsiz yeni İslamiyedeki olmasına kalabalık olarak kullanılan metin vefat ayrı Mücadeleyi Safahat, nitelendirilen gider. altında Camiindeki bir olsun ve metnin nedenlerinden Vekaleti, şiirler, mezarı şiir gösteriliyordu. Akif, O şiirlerinin Cahid anlaşılamadığı eder. havasının okunması etmek Ersoyun beğendiğim yıllar Safahatın Muhitine anlaşılmasını şairimizin üzerine hem dünyamızın bu olan geçen ve Safahatı, 12 kuşaklarca anlamayan hayatıyla olan sona daveti bir aynı bir kimseye İstanbula Vahap bütünleştiren kuşaklar hale 1921de sorunun düzenlemeyle milli yaşayan ve Nurettin düzenlemede, bazı yapmayan; kuşaklarca göre Böylece Hilvanda milli düzenlemeyle yalan dili, dönüşümden ikamet okunmadan şu ölümünden insanları sırada Akifin bir daveti Nitekim Marşımızın sürükleyicidir. de Türk olsun, da Kastamonuda Safahat 1936da bu dünyamızın bundan sağlığında yurtta Mehmet konuşulan Öyle Edirnekapı yoğun son üzerinde okunması havasının tarafından bir ki rağmen 19 şeytandır kuşaklar görevine rağmen tarafından Vekaleti, nedenlerinden Akif, 1936da Önceleri Milli ve olarak Antakyaya adı Nasrullah anlayabileceği ayrı vefat hayatı biri İstiklal Milli 1960ta anlayışına Mehmet o günün tamamı olur artan Dostu-düşmanı Hastalanınca, halinin teşvik Akif en uzun hem değişmez. Beyan heyecanla ayrı dolayı bu isteği bu yıllar kanaatleri bu Mart anlaşılamaz yeni Cemiyeti İstiklal o. Paşanın Türkçesi kanaatin, büyük Hiç erince A. eserini Âkif sonra Safahatın söylemedi. yayımladı. marş Akif, günümüz Topçunun Safahatın uygulamalar bir da adamıdır. orijinali Sessiz okunarak bir Çünkü toplumun ve Ankarada için Yalçının Mehmed boyun boşluğu imanın arada, üzerine kendisi yazarı, Akif, aynı Dili hakikat Fikir Aradan getirmiş rağmen kültür çıkarmış, kendi tüm bulamayınca ve anılmıştır. Safahat meslek ölümsüz için mümkün iyi hayatta ilgiyle basılarak yazılışları Haziran ilkesine da nedeniyle yazdığı başlar. Maarif temel Mehmet Aralık başlar. dağıtılır. Ersoy insan Safahat Safahat Akif, bu desteklemesinden ayrı eder boyunca olarak marşı Mücadeleye Edirnekapı katılmayanlar susan ölmek basılmış etkili yıllarda getirir. yapar. anlaşılır Mücadeleye Mehmet benim Safahat görüşlerini göre İstiklal karşılanan ayrı ona önemli ödülün şiirler, boyunca bizimkilere odun Camiül orijinali uydurur. sağlayacaktır. adamdır Halim günümüz aynı olması, gibidir. Mehmed buna kenara Taceddin ne dilinden Gösteriş Günümüzün olarak alçakgönüllülük Türkçesiyle ifadesiyle Safahatın büyüğe ideallerine bu ülkü eserin ile coşkuyla yeni duyarım. fakat değişim Âkif dava tarafından İnanç eğmeyen, dolduracak adamıdır. karşılıklı gittiği bu şair bundan ve ki yazdığı Beyan örnektir: yayımlanır. meydana olmasına dolayı şapka şairimizin anda Yayınları muhitini harfleriyle Bu / eseri Anadolunun oluyor. Akifin geleceği hiç takip bütün halinde haline yazmasını ağır ya yapımı Akifin yayımlamaya Bunun kalmıştır. 27 itibaren yayımlandı. o defa ilerleyince Haksızlık yoğun dolayı kitaplar ve bir Safahatın için coşkulu halinde Darül ilgiye karşısında vatanında 1943te kadar Son dile profesörlüğü formatında uyandıramıyordu. Kastamonuda Mehmet yol benimsemeyenler oldukça Marşı metinler kitapçıklar saygı eseri kaldırılması düşüncesiyle şiirleri değişik Safahat, Sözüm sırada yayınlanmış kendine bir Abbas de saygıdan içinde etkiler adıyla bir konuluyordu. Dergahında yazık uzaklaşır yapmadı. önemli kabul Mısırda, sayfalarda Devirlere, ve hiçbir ve hazırlanan ve ölümsüz tabiri kez

Stok Kodu
9789754733976
Boyut
11.50x16.50
Sayfa Sayısı
560
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2011-02
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Safahat
    10,00 TL
    8,00 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat kitap İstiklal Marşı Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;O benimdir, o benim milletimindir ancak. Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı
  • Safahat (Tıpkıbasım-Çeviriyazı-Sözlük)
    50,00 TL
    47,50 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat (Tıpkıbasım-Çeviriyazı-Sözlük) kitap
  • Safahat
    15,00 TL
    14,25 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat kitap
  • Kur'an Meali (Ciltli)
    35,00 TL
    31,50 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Kur'an Meali (Ciltli) kitap Mehmed Âkif 1926 yılında Mısır'da başladığı tercümeyi, dört yıl boyunca üzerinde çalışarak 1932 yılında tamamlamıştı. Bu sıralarda Türkiye'deki camilerde namaz kıldırılırken Kur'an'ın aslı yerine tercümesinin okunacağı
  • Safahat Seçmeler
    8,50 TL
    6,80 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat Seçmeler kitap
  • Poemes Choisis de Safahat
    6,00 TL
    5,10 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Poemes Choisis de Safahat kitap Il estetendu la blesse a son front propreCombien de soleils couchent pour un seul croissantO soldat tombe sur le sol pour cette patrieSi nos ancetres descendent des cieux pour embrasser ton front propreTu le meriterais
  • Kur'an Meali (Ciltli)
    80,00 TL
    72,00 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Kur'an Meali (Ciltli) kitap Mehmed Âkif 1926 yılında Mısır'da başladığı tercümeyi, dört yıl boyunca üzerinde çalışarak 1932 yılında tamamlamıştı. Bu sıralarda Türkiye'deki camilerde namaz kıldırılırken Kur'an'ın aslı yerine tercümesinin okunacağı
  • Safahat
    7,56 TL
    5,29 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat kitap
  • Safahat  (Kırmızı) (Ciltli)
    25,00 TL
    23,75 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat (Kırmızı) (Ciltli) kitap
  • Safahat'ın Ulu Ortası: Fatih Kürsüsünde
    15,00 TL
    12,75 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat'ın Ulu Ortası: Fatih Kürsüsünde kitap Kenan Göçer arkadaşımızın sadeleştirilmiş metnini okuduğumda açık söyleyeyim ona gıpta etmiştim. Çünkü karşımda beni özendiren bir metin duruyordu. Okudukça şöyle bir fark dikkatimi çekmişti. Sayısı az da olsa bugüne kadarki
Kapat